Brasserie L'église

Kerkstraat 1 5367 AE Macharen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Soupe de saumon à l'ail
      Proeverij L' église
    • Crème brûlée
      Caramel et Sel
      Merengue rouge

Over het restaurant Brasserie L'église

Jurgen en Loes Verhoeven van Grand Cafe 't Vunderke in Macharen, verwelkomt je graag!

Je kunt hier terecht voor een lekker kopje koffie of een drankje en een hapje. Het grandcafé heeft een uitgebreide kaart voor zowel lunch, diner als borrel.

De veranda en het terras bieden een heerlijke plek om bij te komen van een fiets of wandeltocht en als gezellig ontmoetingspunt voor vrienden en familie. Door het groot terras met zonwering en warmtelampen, is het ook mogelijk om tot in de late uurtjes heerlijk van de buitenlucht te genieten. Kortom een prachtige locatie met zicht op de ophaalbrug over het Burgemeester Delenkanaal.

De Feesterij is al jaren een begrip in de regio, geen bruidspaar is hier getrouwd zonder de uitgerolde rode loper. De feesterij is geschikt voor gezelschappen van 25 tot 350 gasten. Voor elke vergadering, feest, receptie of bijeenkomst is er een sfeervolle ruimte die prima bij uw gelegenheid aan sluit.

Vanwege de goede bereikbaarheid en de ruime eigen parkeergelegenheid is het Grand Café tevens een zeer geliefd trefpunt voor het bedrijfsleven.

Glas champagne

Ilse G.
Lekker gegeten.
Duc T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk, heel smaakvol en zeer vriendelijke personeel
A.G.L. R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Goed gegeten, plezierige bediening.
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Er was een feest in een zaal naast het restaurant. Deur open en een herrie ook in het restaurant. We konden wel een tafel zo ver mogelijk van de herrie ktijgen.
Rita S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten . Was wel machtig en veel ,. Men deed niet moeilijk over de AH bon !
Mieke T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
We kenden 'L eglise nog niet, maar het was een aangename verrassing, een goede sfeer door de vele kaarsjes en een mooie inrichting. Het was wel even eerst aan 3 deuren trekken voor we de juiste vonden ( ivm verwarring Kerkstr.1 zoekende en het bekende Vunderke adres) De bediening is vlot en erg aardig. Het eten is goed voor die prijs en we gaan zeker snel een keertje terug. Enige minpuntje was dat ik het niet op kon, ( te veel pasta onder de vis) Maar verder waren wij zeer tevreden. Mieke
L.M.W. B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We aten hier voor de tweede keer en zeker niet de laatste. Men voelt heel goed aan wat je wil, bediening rustig, timing perfect. Heerlijk eten.
J.W. D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Prima gegeten! Gerechten lekker op smaak en goede hoeveelheid. Bijlagen hoofdgerecht voegen niet heel veel toe naar onze smaak, wat er op de borden lag was al ruim voldoende en goed gepresenteerd. Attente en enthousiaste bediening.
Johannes H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We hebben van een heerlijke maaltijd genoten met verrukkelijke smaaksensaties. De bediening was vriendelijk en oplettend. Een gezellig en geslaagd etentje voor ons.
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Goed sfeervol restaurant, goede bediening. Gevarieerd menu. Prijs / kwaliteit verhouding ook goed. En meedenkend met speciaal dieet wensen.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Moderne frisse inrichting; een ruime zaak met een groot terras. Ondanks dat er een grote groep aanwezig was hebben we dat niet als hinderlijk ervaren. Toch voldoende aandacht van de bediening en voldoende tempo. Goed keuzemenu in de AH-actie, mooi verzorgde gerechten en goede porties. De huiswijn vonden we wat tegenvallen. Ook de koffie kan beter door voor een ander merk te kiezen. Al met al wel een geslaagd bezoek.
DJ O.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Genoten van een prima bediening en met zorg klaar gemaakt diner. Vlees (varkenshaas) van goede kwaliteit en bijzonder smakelijk,
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Wij hebben hier met vrienden van een voortreffelijk AH menu genoten.
De ontvangst en bediening was uiterst vriendelijk.
De gerechten werden aantrekkelijk opgediend.
Wij zullen hier beslist nog eens teruggaan.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Een verrassend trio als voorgerecht geweldig lekker ,hoofdgerecht varkenshaas boterzacht en het dessert zo mooi van smaak met de zoute karamel samen met de mousse en gehakte chocola een geweldig einde van een verwennerij.
Hannyvanrossem D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
gezellig om lekker te gaan eten ,je voelt je er op je gemak door de gasten die er komen,jong en oud door elkaar...
Els B.
Heerlijk gegeten!
Het is er gezellig en heel vriendelijk personeel! Kortom een aanrader.
W.J. L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Sfeervol, hartelijk, afwisselend menu en.....heerlijk gegeten!
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Erg gezellig restaurant met warme sfeer.
Leuke bediening met een gezellig praatje en voortreffelijk gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar.