Brasserie L'église

Kerkstraat 1 5367 AE Macharen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Soupe de saumon à l'ail
      Proeverij L' église
    • Crème brûlée
      Caramel et Sel
      Merengue rouge

Over het restaurant Brasserie L'église

Jurgen en Loes Verhoeven van Grand Cafe 't Vunderke in Macharen, verwelkomt je graag!

Je kunt hier terecht voor een lekker kopje koffie of een drankje en een hapje. Het grandcafé heeft een uitgebreide kaart voor zowel lunch, diner als borrel.

De veranda en het terras bieden een heerlijke plek om bij te komen van een fiets of wandeltocht en als gezellig ontmoetingspunt voor vrienden en familie. Door het groot terras met zonwering en warmtelampen, is het ook mogelijk om tot in de late uurtjes heerlijk van de buitenlucht te genieten. Kortom een prachtige locatie met zicht op de ophaalbrug over het Burgemeester Delenkanaal.

De Feesterij is al jaren een begrip in de regio, geen bruidspaar is hier getrouwd zonder de uitgerolde rode loper. De feesterij is geschikt voor gezelschappen van 25 tot 350 gasten. Voor elke vergadering, feest, receptie of bijeenkomst is er een sfeervolle ruimte die prima bij uw gelegenheid aan sluit.

Vanwege de goede bereikbaarheid en de ruime eigen parkeergelegenheid is het Grand Café tevens een zeer geliefd trefpunt voor het bedrijfsleven.

Glas champagne

Nicolet S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Vriendelijk personeel, hartelijk welkom, omgeving/inrichting gezellig,
Eten héérlijk, smaakvol op gediend, lekkere wijn en bier,
Zeker een aanrader, voor een goede prijs.
P G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
heerluk gegeten
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Wij kwamen voor de tweede keer . Vorige keer was de muziek te hard en niet passend bij de uitstraling van het restaurant. Nu was alles perfect! Echt een aanrader. Ik wens het team veel gasten toe!!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
heerlijk gegeten, met goede smaak combinaties. Voorgerecht duurde wat lang maar was geweldig, alleen jammer van de 'confectie' soepballetjes in een heerlijk ? zelf gemaakte ? tomatensoep.
hoofdgerecht prima van smaak, maar de garnituur daarnaast lijkt dan wel beetje standaard. alleen frietjes met rauwkost was prima geweest, nu ook nog gekookte aardappeltjes en bloemkool maakte het gewoon en minder speciaal.
we gaan zeker nog eens terug!!
M V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Het was prima.
G M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Mooie uitstraling van de gerechten. Komen snel terug!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Wij zijn zeer tevreden en komen zeker een keer terug.
Gertie H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
We waren verrast, zowel over de inrichting als over de gerechten als over de bediening. We hebben het leuk gehad en heerlijk gegeten.
L'eglise is een aanrader voor iedereen die in een sfeervolle omgeving voor een zeer gunstige prijs kwalitatief goed wil eten.
Laurens N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Voortreffelijk gegeten. Restaurant heeft een ongedwongen, informele sfeer die ik, alsmede mijn vriendin, als erg prettig hebben ervaren. Vriendelijk personeel dat goed op de hoogte is van het eten dat zij serveren. Komen hier zeker weer terug.
C H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
heerlijk gegeten, goed ingesteld op kinderen met een erg verassend menu
Myriam W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Prachtig en gezellig ingericht restaurant met vriendelijke bediening.
We hebben genoten van een heerlijk menu met de AH actie.
Mooi opgediend en ze hadden zelfs een lekker glaasje alcohol vrije wijn!!
Robert C.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Niet alleen heerlijk gegeten, ook de bediening was eerlijk, open en vriendelijk
Louis D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Wij hebben er zeer lekker gegeten, een goed gevuld broodmandje met smeersels vooraf en daarna een heerlijk 3-gangen diner met mooie gerechten en bijpassende wijn. Met de AH-actie een 3-gangen diner gratis. Hier komen we zeker nog terug.
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten voor hele mooie prijs. Fijn en zeer gastvrij personeel. Komen zeker terug!
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten, met zorg opgemaakte en bereide schotels.
Zeer vriendelijke bediening en gezellige sfeer.
Goede wijn.
H D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Fraai ontvangst door gastvrije bediening, we voelden ons meeteen welkom, service is spontaan en persoonlijk. Gerechten smaakten super en waren mooi opgediend. De ambiance is modern en gezellig landelijk tegelijk. Kortom een top avond gehad!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Het eten was lekker en het personeel was zeer vriendelijk. Een aanrader.
Hvoet .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk gegeten zo vlak voor kerst, wel wat rustiger in de zaak daardoor, maar niet minder om genoten. Prachtig in kerstsfeer aangekleed restaurant. Goede en nette ontvangst door de gastvrouw. Het bedienend personeel is kundig en weet precies hoe men gasten dient te behandelen aan tafel. Verrassende gerechten vanuit de keuken met een mooie presentatie, porties zijn wel wat groot. Ik was al enige tijd niet geweest, maar het niveau is met de wijziging naar brasserie L' église duidelijk verbeterd! Wij hebben genoten van een heerlijke avond, zeker tot snel.
Hilda B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Het eten was erg goed. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het is zeker de moeite waard om terug te komenen anderen aan te bevelen.