Brasserie L'église

Kerkstraat 1 5367 AE Macharen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 26.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio Rouge
      Proeverij L' église
      Soupe pomodori
  • Hoofdgerechten
    • Porque Francais
      Risotto Poisson
      Salade au fromage de chèvre
  • Nagerecht
    • Crème brûlée
      Caramel et Sel
      Cappuchino spécial

Over het restaurant Brasserie L'église

Jurgen en Loes Verhoeven van Grand Cafe 't Vunderke in Macharen, verwelkomt je graag!

Je kunt hier terecht voor een lekker kopje koffie of een drankje en een hapje. Het grandcafé heeft een uitgebreide kaart voor zowel lunch, diner als borrel.

De veranda en het terras bieden een heerlijke plek om bij te komen van een fiets of wandeltocht en als gezellig ontmoetingspunt voor vrienden en familie. Door het groot terras met zonwering en warmtelampen, is het ook mogelijk om tot in de late uurtjes heerlijk van de buitenlucht te genieten. Kortom een prachtige locatie met zicht op de ophaalbrug over het Burgemeester Delenkanaal.

De Feesterij is al jaren een begrip in de regio, geen bruidspaar is hier getrouwd zonder de uitgerolde rode loper. De feesterij is geschikt voor gezelschappen van 25 tot 350 gasten. Voor elke vergadering, feest, receptie of bijeenkomst is er een sfeervolle ruimte die prima bij uw gelegenheid aan sluit.

Vanwege de goede bereikbaarheid en de ruime eigen parkeergelegenheid is het Grand Café tevens een zeer geliefd trefpunt voor het bedrijfsleven.

Glas champagne

Zondag 12.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie L'église

Anita L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Erg gezellig restaurant met warme sfeer.
Leuke bediening met een gezellig praatje en voortreffelijk gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Gezellig en lekker gegeten,goed verzorgd.
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Ontzettend verrast door de kwaliteit en de zorg van de gerechten. We voelden ons erg verwend en elke gang leek voor ons op een kadootje! Verse zuivere ingredienten! We kozen voor het AH menu met voldoende verrassende keuzes. Wij kozen voor de proeverij als voorgerecht, nog nooit zo'n goddelijke gamba's gegeten en als hoofdgerecht was de varkenshaas wel zo mals en de risotto bij de vis was goddelijk. Het dessert was helemaal een superkeuze de caramel au sel maakte het plaatje helemaal compleet, kortom wij komen terug. Gezellige ambiance en perfecte bediening.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Erg goed bevallen. Aanrader. Kom er zeker nog een keer terug
S.J.A. M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Met ah actie geweest eten smaakte prima maar vonden het erg weinig allemaal..
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Uitmuntende bediening
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
vriendelijke service, gastvrij en smakelijk gegeten
Hetty W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Super lekker gegeten !
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
We komen regelmatig hier en het is elke keer fantastisch. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening en een hele goede keukenbrigade. Leuk dat jullie meedoen met de AH-actie, we hebben daar zelf geen gebruik van gemaakt, maar zagen hierdoor veel “nieuwe” gasten. De gerechten zagen er ook in dat menu prachtig uit! Wij hebben weer genoten, tot snel!
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We hebben met vier personen echt lekker gegeten. We hadden ieder verschillend besteld en elk van ons van was zeer tevreden over het gebodene. We zijn al vaker geweest en altijd is het lekker. Dus we komen zeker terug.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het eten was goed
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk. Was echt een heerlijk menu voor niet zo duur.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Zag er allemaal heel verzorgd uit.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Verrassend lekker gegeten en zeer goede en vriendelijke bediening.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wat een gastvrijheid ervaar je hier, dat was al fijn. Ook heerlijk gegeten met mooie wijn en dito gezelschap. Op 20 meter van onze B&B de Oude Pastorie, ook zo'n enorme aanrader!!
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, we hebben genoten van de 'share' food. met 4 vriendinnen toch 4 uren lekker getafeld !
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Jammer, wij vinden LÉglise niet zo goed wij missen de oude situatie.Leuk zo'n voordeelmenu 3 gangen franse namen en ruime keuze alleen de porties van o.a. het garnituur zijn echt te klein dus je moet bijbestellen en dat mag maar kost extra en dat vertellen ze niet erbij . Communicatie met de klant is ook" tres chique "en hoort erbij vinden wij. ook als er wat mis gaat en de klant moet wachten meld dat dan gewoon even . Nu moesten we het aan jullie gezichten aflezen waarom iedereen die later kwam wel kreeg en wij nog niet . Wel jammer want het is een mooie locatie met een fijn terras ik kom nog graag terug voor een drankje maar niet meer om te dineren .
Ronald .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Super lekker gegeten, in een prettige omgeving. Het eten was zeer goed en op en prachtige manier geserveerd. Kan het ieder aanbevelen je zult niet teleur gesteld zijn,
hvoet .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Heerlijk gegeten. Met leuk, gezellig en professioneel personeel. Lekker buiten kunnen zitten op het terras waar het ook na zonsondergang nog prettig vertoeven is door de sfeervolle verlichting. De keuken was goed met timing van het doorgeven van de drie gangen. Wij hadden een speciaalbier liefhebber bij ons, die heeft genoten van de bijzondere bierkaart en wij van de heerlijke wijnen. Wij hebben een nieuw vast stekje gevonden en dat vlakbij Oss. Tot snel!
Toon H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Jammer dat na afloop €3.75 moesten betalen voor water. Dit vinden wij niet passen bij 'n restaurant waar we voor € 141,40 met drieën gegeten hebben.