Brasserie L'église

Kerkstraat 1 5367 AE Macharen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie L'église

Jurgen en Loes Verhoeven van Grand Cafe 't Vunderke in Macharen, verwelkomt je graag!

Je kunt hier terecht voor een lekker kopje koffie of een drankje en een hapje. Het grandcafé heeft een uitgebreide kaart voor zowel lunch, diner als borrel.

De veranda en het terras bieden een heerlijke plek om bij te komen van een fiets of wandeltocht en als gezellig ontmoetingspunt voor vrienden en familie. Door het groot terras met zonwering en warmtelampen, is het ook mogelijk om tot in de late uurtjes heerlijk van de buitenlucht te genieten. Kortom een prachtige locatie met zicht op de ophaalbrug over het Burgemeester Delenkanaal.

De Feesterij is al jaren een begrip in de regio, geen bruidspaar is hier getrouwd zonder de uitgerolde rode loper. De feesterij is geschikt voor gezelschappen van 25 tot 350 gasten. Voor elke vergadering, feest, receptie of bijeenkomst is er een sfeervolle ruimte die prima bij uw gelegenheid aan sluit.

Vanwege de goede bereikbaarheid en de ruime eigen parkeergelegenheid is het Grand Café tevens een zeer geliefd trefpunt voor het bedrijfsleven.

Glas champagne

Zondag 12.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Brasserie L'église

Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Door een fout in de keuken moesten wij erg lang op ons hoofdgerecht wachten. Twee uur na ons voorgerecht werd ons hoofdgerecht geserveerd. Er kan altijd iets fout gaan, maar hoe er hier mee omgegaan wordt was niet gastgericht, een gastvrouw die het meekrijgt maar er niet op anticipeert.
j.g.righolt .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Alle gerechten waren met zorg klaargemaakt en smaakten verrukkelijk. Goede wijn erbij! Fijn en rustig restaurant waar je tijdens het eten een goed gesprek kunt voeren.
mmtrr .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten, professionele bediening, en zeker voor herhaling vatbaar.
3-gangen menu was heerlijk, keuze genoeg.
Nu lonkt het proeverij menu...
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Waanzinnig goed! Verse producten, leuke presentatie, attent personeel. Twee maal per jaar heb ik een high tea maar nog nergens was hij zo goed als hier. Echt een aanrader.
debby P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Lekker gegeten, leuke bediening op eeen mooie lokatie. Daarna meegedaan aan de pubquiz in 'tVunderke.
Ook echt een aanrader.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Erg genoten van een heerlijk diner in de vorm van de Shared Dining. Kleine hapjes als voorgerecht op een plankje geserveerd, ook van het hoofd- en nagerecht op deze wijze genoten. Variatie, voor elk wat wils en erg lekker.
Bediening was vriendelijk en prettig in de omgang.
cgmvdhoven .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening. Eten was lekker. Mooi opgemaakt en ruim voldoende. Komen zeker nog terug.
Aan te bevelen bij anderen.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Fantastisch gegeten, mooie verandering van de zaak. Erg leuke en spontane bediening en het mooiste nog de prijs! Ik kan geen restaurant bedenken waar je zo leuk, lekker en goed kunt eten voor deze prijs! Eindelijk weer een restaurant waar je warme groenten en aardappeltjes op tafel krijgt. Top ga zo door Jurgen en Loes
inekep .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Buiten een nieuwe naam is er weinig veranderd, bij een 3-gangen menu is de vaste prijs 25 euro dat is redelijk ,de losse prijzen zijn een stuk duurder , en dan vind ik de prijs kwaliteit verhouding een beetje scheef . Verder is de drank best prijzig en vond ik 4,95 voor twee sneetjes gebakken brood behoorlijk duur . Wel schenken ze netjes gratis kraanwater bij de wijn .
J. H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel, wat snel door heeft wat voor soort gasten er bij hen aan tafel zitten.
Goede service en duidelijke uitleg over de kaart en de gerechten.
MandyMR .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Door de medewerkers netjes en correct ontvangen. Heerlijk gegeten. Eerst lekker buiten gezeten met een drankje en overheerlijk knoflookbrood! Daarna binnen voor- hoofd -en nagerecht. Super!
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Na een regenachtige fietstocht, werden we hartelijk ontvangen door de eigenaresse.
Ze waren nog gesloten, maar we werden vriendelijk onthaalt er werd meteen gezorgd voor een warme hap. Super lekker! Nadat we onze kleding vervangen hadden voor droge kleding,
zijn we met een warm gevoel weer vertrokken.
wattenberg .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Zondag 27 september heb ik m'n 65e verjaardag gevierd bij Feesterij 'tVunderke in Macharen

Ik heb van deze dag geweldig genoten mede doordat alles perfect geregeld was bij 't Vunderke
Vooraf zijn alle mogelijkheden met Loes besproken en is er enkele dagen vooraf nogmaals e.e.a. definitief afgesproken.
Ook tijdens het feest werd er voor de aanwezige kinderen speciaal gezorgd en heeft de band mij ook nog bedankt voor de goede verzorging.
Achteraf heb ik van familie/vrienden/buren/kennissen alleen maar positieve reacties gekregen
dit is vooral te danken aan leiding en personeel van 't Vunderke.

Ik wil hierbij graag Leiding en personeel hartelijk danken voor deze mooie dag !

Gr,Huub Wattenberg.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Privé was het me al prima bevallen, maar nu heb ik met zakenpartners een bezoek gebracht aan 't Vunderke. Ook nu hebben wij een hele prettige avond gehad, mede door de deskundigheid van het personeel. We werden niet onnodig gestoord en er werd aan tafel vrijwel in stilte gewerkt zodat ik met mijn gezelschap ongestoord het e.e.a. kon bespreken.
De keuken is creatief en weet prima op persoonlijke wensen in te spelen, hierdoor was ook meteen het enthousiasme gewekt bij mijn tafelgenoten, nogmaals dank daarvoor. Jullie zullen hen ook zeker terug zien. Jurgen en Loes ga zo door, er ligt een glansrijke toekomst op jullie te wachten met deze manier van werken
Ernst S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Met familie, vrienden en collega's mijn 65ste verjaardag gevierd.
Zaaltje was heel mooi (strak) ingericht.
Hapjes (te veel om op te noemen) waren zeer divers en waren heerlijk.
Bediening was TOP.
Team hartelijk bedankt voor een geslaagde avond,
Rick en Ernst
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Met ons gezin een heerlijke avond gehad, zowel de locatie, de sfeer, het eten en de bediening waren helemaal top!
We waren meteen onder de indruk van de mooie locatie en de uitnodigende sfeer in het gebouw. Zeer vriendelijk personeel heeft ons direct en gastvrij bij binnenkomst ontvangen en de service was super. Het eten en de wijn stonden snel op tafel en alles was lekker. Wij hebben genoten en zullen zeker terug komen. Voor herhaling vatbaar!!