Brasserie Kromme Rijn

- Diner vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Wi-Fi
JosenOlga .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het uitzicht vanuit de brasserie is groen en rustgevend, we werden zelfs getrakteerd op een regenboog. Alle vijf (zelf niet golf spelend) kozen we voor het driegangen menu van de week, kipcocktail vooraf (royaal gerookt kipvlees op een bed van sla), keuze uit barramundifilet of cajunsteak (met een korf patat frites+mayo en kommetje sla centraal op tafel) en ijs-bavarois dessert. Wij vonden het uiterst smaakvol door de pure ingredienten en de combinaties van subtiel zoet en hartig in de groenten en fruit en de sauzen en dressings. De bediening was attent, sympathiek en informeel. Donker brood met 2 toppings en water naast de wijn waren kosteloos. De prijs-kwaliteit verhouding: sportief. Wij voelden ons hier te gast.
Brigittaschuering .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
De kaart is verrassend. Er word ook met de seizoenen rekening gehouden. Lekkere salades, goed gevuld. Het terras is zeker de moeite waard om te dineren met een leuk zicht op hole 9/18.
De bediening is vriendelijk en probeert je zo goed mogelijk tegemoet te komen. Een goede keuze van wijnen. Vooral de Spaanse wijnen zijn de moeite waard. Ook mensen met rolstoel kunnen hier eten er is een traplift aanwezig.
Hein-Vader .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Onlangs een keer gegeten bij Brasserie Kromme Rijn in Bunnik, gelegen op het terrein van de plaatselijke golfbaan. De brasserie begroet niet alleen golfers maar is gastvrij voor iedereen.
De creatieve lunch- en dinerkaart biedt leuke gerechten van een opvallend goed brasserie-gehalte, tegen zeer redelijke prijzen en blijkt in het golfseizoen bovendien elke dag van de week open. Het personeel is vriendelijk en attent. De inrichting strak, modern en hip.
Een absolute aanrader.