Brasserie Kriebelz

Dorpsstraat 59 7396 AL Terwolde Nederland Kaart
31-571292022

Over het restaurant Brasserie Kriebelz

Alle ruimte voor plezier

Kriebelz beschikt over vijf vrolijk gedecoreerde zalen en terrassen en met al deze ruimte komt ook een enorm aanbod op het gebied van eten en drinken, catering, groepsarrangementen en workshops. Ze staan bekend om hun dekselse pannetjes, waarbij je moet denken aan een heerlijk stoofpotje of filodeegtaartje met spinazie. En als catering variant daarvan is er nu ook de Dekselse Pannetjes on tour.

Meer informatie over restaurant Brasserie Kriebelz

Ben F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Voortreffelijk, goede service, bijzondere extra's, zoals peertjes etc. Leuke mensen. Heerlijke gerechten, met name het stoofpotje.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
we werden allervriendelijkst ontvangen. Met de AH restaurantactie konden we kiezen uit diverse gerechten. Mijn man en ik kozen verschillende gerechten, en alles was heerlijk en in grote porties. Er waren ook diverse bijgerechten bij. waardoor we niet alles op konden omdat het te veel was. Het toetje hebben we dan ook op een wat later tijdstip laten komen om het eten wat te laten zakken. Ook het toetje was weer heel erg lekker. In de tijd dat wij er zaten werd het gezellig druk en er stond leuke muziek aan op een aanvaardbaar niveau. Het is erg jammer dat we te ver van dit restaurant wonen om er vaker te gaan eten, anders deden we dat zeker.
Dit restaurant is zeker aan te raden!
maxpluto .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Mooi weer. Lekker buiten gezeten. Bij het hoofdgerecht kregen we zowel bij het vlees als de vis een zeer grote hoeveelheid gepureerde doperwten, die er niet smakelijk uitzag en ook niet lekker was. De serveerster zei, dat het meer voor de kleur was, maar wat je op je bord krijgt moet toch lekker zijn. Het vlees en de vis waren goed, maar aanblik van de grauw/groene prut verminderde de eetlust een beetje.
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vandaag met z'n tweeën wezen eten. We konden nog kiezen tussen binnen of buiten eten. We hebben gekozen voor de tomatensoep en carpaccio. Soep was goed en de carpaccio was zelfs meer dan goed. Verschillende smaken die elkaar aanvulden en versterkten. Klasse. Vervolgens hadden we hertengoulash, dat samen met de bijgerechten, ook van prima kwaliteit was. Afgerond met een grand dessert dat ook, eentonig, prima van smaak was. Kriebelz is een prima plek om een eindje voor om te rijden.
Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Alles duurde nogal lang. Het was erg druk met naar onze mening te weinig personeel. Wel heel vriendelije bediening. Maar de plaats waar we zaten vonden we niet leuk terwijl we 2weken van tevoren hadden gereserveerd.En de zon scheen de hele tijd naar vinden en daar was niets aan te doen. Dat zal toch vaker gebeuren en daar is geen zonnescherm voor. Het eten was verder prima.
woepsini .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De ontvangst en bediening was uitstekend en met veel gevoel voor humor. Ik had als voorgerecht een carpaccio en die was heerlijk en ruim van vlees voorzien. De ander was lovend over de aspergesoep.
Vervolgens nam ik een stoofpotje hertengoulash , die was lekker , een beetje pittig, behoorlijk kruidig met iets te veel kruidnagel erin. Dit heb ik ook doorgegeven aan de bediening.
De vis , kabeljauw, vonden een aantal vrienden iets te flauw, maar smaakte desondanks uitstekend.

Al met al gingen we bij Kriebelz voldaan naar huis .
Zeker een aanrader.
Lia C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We werden welkom geheten, dit maakten we nog niet eerder zo mee. Konden een tafeltje uitzoeken. Omdat we gebruik maakten van de AH-restaurantactie kregen we een speciale kaart. Hier was keus genoeg uit de verschillende gangen. We kozen beiden voor de soep. Aspergesoep was prima en de tomatensoep zat vol met verse groenten, erg lekker. Mijn man had biefstuk, was ook heerlijk en ik had de hertengoulash, ook heerlijk! Veel verschillende, heerlijke groenten, stoofpeertjes en patat en heerlijke gekruide aardappeltjes. Alleen jammer dat we veel moeite moesten doen om mayonaise erbij te krijgen. Dit kwam vrij laat en daardoor hadden we aan één schaaltje genoeg. (Er stonden er wel 2 op de rekening.) Na afloop een verrassingstoetje, ook heerlijk. Al met al een geslaagde avond.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima gegeten met de hele familie tegen een nette prijs.
Goede kwaliteit aan producten.Veel succes Kriebelz.
Wij komen graag nog een keer terug.
Met vriendelijke groet,
Fam.Bruggeman
sham J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Warm ontvangst
Vriendelijk personeel en een fantastische bediening.
Voor herhaling vatbaar.
Willy J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben hier erg goed gegeten en het was erg gezellig. We komen beslist nog een keer terug.
Vooral het kunnen uitzoeken van de kaart is ons goed bevallen omdat wij 1 persoon erbij hadden die beslist geen knoflook lust.
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Super lekker eten....gevarieerde kaart....goede bediening en gezellige sfeer....kortom echt genoten......wij komen zeker terug!!!
Elsemarijn K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH spaarkaart. Je mocht van de kaart kiezen. Hier al vaker gegeten. Altijd even correct behandeld, ongedwongen sfeer en gewoon goed eten.
j.voskamp9 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Was een prima verzorgd etentje,met gezellige vlotte bediening en veel persoonlijke aandacht.
Het eten was lekker en leuk opgediend en extra aanvulling was geen probleem.We komen zeker terug
J.hissink30 H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was behoorlijk druk dus de wachttijden waren daardoor iets langer als normaal, maar de bediening deed zijn uiterste best om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen.
Wij konden kiezen van de hele kaart! Wij waren met 8 personen waarvan 2 mensen vegetarisch zijn. Ook dit was geen probleem en er was een redelijke keuze hier in. o.a. Champions Dordonge.
Wij hebben goed gegeten de produkten waren goed van smaak, Boerensnitsels en Spare Ribs.
Wij komen hier regelmatig het eten en de sfeer en service is altijd goed.
Bij het volgende etentje gaan wij zeker weer naar Kriebelz!
mrkoen .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen. Lekkere gerechten op de kaart. Met de AH Iens bon mag je van het gewone menu kiezen. Het goedkoopste tweede gerecht van elk van de gangen is daarbij gratis. De all you can eat spareribs zijn uitgezonderd van de actie. We hadden ons zoontje bij ons en ze waren zo gastvrij om hem lekker te laten spelen in een naastgelegen zaaltje met wat speelgoed en een filmpje. In totaal waren we ca. 45 euro kwijt voor 2x een 3 gangen diner en drie drankjes. Erg gastvrij en goed eten. Als het restaurant vol zit dan duurt het iets langer voordat gerechten geserveerd worden, maar nog net niet hinderlijk lang. Hier komen we zeker nog eens terug.
Marèll D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Bij binnenkomst gaven ze ons de keuze uit meerdere zitplekken, leuk dat we zelf konden kiezen. Vervolgens mochten we van de hele kaart kiezen, echt top. Het eten was heerlijk!! Geslaagde avond dus..

Complimenten voor het gastvrije, hardwerkende en vriendelijke personeel. Zeker een restaurant waar we nog een keer heen gaan.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gezellig nostalgisch, leuk om terug te zien, vroeger was het restaurant een kleuterschool en er werden ook gymnastiekuitvoeringen gegeven.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben een ontzettend gezellige avond gehad met lekker eten en een leuke persoonlijke benadering door het personeel. Een heel gemoedelijke sfeervolle accommodatie! We komen zeker nog een keer terug!
Truus S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
MLekker eten en keus van de volledige kaart. Super!
Ik kom zeker nog een keer terug.
De bediening was een beetje langzaam en ik heb zlf moetnen vragen om de kaart, maar het was dan ook erg druk in de brasserie.
e.haverkampje .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was erg goed.De forel was erg goed ook de spareribs waren erg lekker . Van alles was er voldoende. De bediening was zeer vriendelijk.Met een woord voor herhaling vatbaar