Brasserie Kriebelz

Dorpsstraat 59 7396 AL Terwolde Nederland Kaart
31-571292022

Over het restaurant Brasserie Kriebelz

Alle ruimte voor plezier

Kriebelz beschikt over vijf vrolijk gedecoreerde zalen en terrassen en met al deze ruimte komt ook een enorm aanbod op het gebied van eten en drinken, catering, groepsarrangementen en workshops. Ze staan bekend om hun dekselse pannetjes, waarbij je moet denken aan een heerlijk stoofpotje of filodeegtaartje met spinazie. En als catering variant daarvan is er nu ook de Dekselse Pannetjes on tour.

Meer informatie over restaurant Brasserie Kriebelz

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Kriebelz

M. K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Het eten was lekker, alleen het rundvlees had voor mij gaarder gekund!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Lekker gegeten in een gezellige ongedwongen sfeer. Op het terras gegeten, met wijds uitzicht. Erg leuke, wat oudere bediening, droeg met hun gevoel voor humor zeker bij aan een leuke avond! Top!
Cees E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Alles was zeker naar behoren. Bediening vlot en netjes. Staan voor wat ze uitstralen.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten in de buitenlucht.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Ondanks het strenge dieet van mijn vrouw (wegens nierproblemen), heeft de kok een uitstekende 3 gangen maaltijd weten te bereiden, zoutloos en eiwitarm. Met veel dank, en we komen nog eens terug.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Goede en vriendelijke bediening. Eten uitstekend
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
het was heerlijk eten in een huiselijke sfeer, knus en gezellig!
johan K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zeer goed en lekker gegeten in gezellige huiskamersfeer. Aaanbevelingswaardig
J.hissink H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Wij zijn er al wel meer dan 10 keer geweest. Het eten is altijd uitstekend en smaakvol. Het was behoorlijk druk er waren 2 grote groepen dat was perfect ingedeeld zodat de overige seperate gasten de middelste zaal hadden.
De wachttijden tussen de menugangen door waren normaal ondanks de volle bezetting (grote groepen) bij kriebelz.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima locatie voor een lekker avondje eten, met partner of vrienden . Eten is goed, betaalbaar en vriendelijk personeel.
W.J. V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ondanks dat we op een piekmoment binnenkwamen, was het personeel vriendelijk en vlot. Het eten was het wat langer wachten dubbel en dwars waard.
msvm .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Helemaal top!! Leuke ontspannen sfeer en de bediening heeft oog voor details. Heerlijk gegeten. We gaan zeker nog eens daar eten! Dit restaurant verdient een groot compliment!
gerjannedejonge .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten, een gemoedelijke sfeer en de gastheer en gastvrouw maken het je helemaal naar de zin. Gezellig ingericht, we komen zeker terug!
J.hissink H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel,erg lekker gegeten van de AH actie. De porties waren meer als voldoende.
Loes W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
zeer vriendelijke bediening! Uitleg gerechten was goed, veel keus, iets te grote porties.
Toelichting op de nota: positief. Goede parkeermogelijkheid, toiletten waren schoon.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij waren hier met 8 personen via de AH actie en zaten in een heel leuk hoekje aan een vierkante tafel. Dat was perfect, omdat je zo met iedereen goed contact had. Ik vond de inrichting en (vooral) de tafeldecoratie mooi. Het was behoorlijk druk, maar de bediening ging toch vrij vlot en de gerechten waren lekker.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goed en gezellig restaurant. Vriendelijk personeel en correcte bediening. Het eten was prima. We hadden het Albert Heijn menu, maar daar was voldoende keuze in. Het was een gezellige en lekkere avond en we gaan er ongetwijfeld nog weer eens naar toe.
A. T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
prima gegeten met de AH restaurantactie, was wel enigszins rumoerig i.v.m groot gezelschap, ondanks de drukte vlotte en vriendelijke bediening, zeker voor herhaling vatbaar.
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We kwamen met 4 personen via de AH aktie. De ontvangst was prima. Ook de bediening aan tafel was ontspannen en gezellig. Ruim voldoende keuze aan het 3 gangen menu. En alles was prachtig opgediend en smaakte heerlijk. Al met al een hele gezellige avond gehad bij Kriebelz. Fijn! We komen zeker terug!
cvandekamp .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We waren nog nooit bij Kriebelz geweest, maar hoorden er goede berichten over. We hebben heerlijk gegeten en zijn gastvrij ontvangen. De salade met kip vooraf en de Italiaanse schnitzel smaakten heerlijk. Ook de spinazie, appeltjes, salade met frites en gebakken aardappeltjes waren lekker. Het lekkere dessert bestond uit 3 gerechtjes en kon niet zelf gekozen worden. . Het was er druk maar we hebben niet lang hoeven wachten. We hebben een gezellige avond gehad. In één woord TOP!