Brasserie Kriebelz

Dorpsstraat 59 7396 AL Terwolde Nederland Kaart
31-571292022

Over restaurant Brasserie Kriebelz

Alle ruimte voor plezier

Kriebelz beschikt over vijf vrolijk gedecoreerde zalen en terrassen en met al deze ruimte komt ook een enorm aanbod op het gebied van eten en drinken, catering, groepsarrangementen en workshops. Ze staan bekend om hun dekselse pannetjes, waarbij je moet denken aan een heerlijk stoofpotje of filodeegtaartje met spinazie. En als catering variant daarvan is er nu ook de Dekselse Pannetjes on tour.

Meer informatie over restaurant Brasserie Kriebelz

Voordelig
Truus S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
E.haverkampje .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was erg goed.De forel was erg goed ook de spareribs waren erg lekker . Van alles was er voldoende. De bediening was zeer vriendelijk.Met een woord voor herhaling vatbaar
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wat hebben wij gisteren heerlijk gegeten ! dat hadden wij van tevoren niet verwacht om heel eerlijk te zijn! Wij mochten van de gehele kaart kiezen..De sucade was in trek bij ons en we vonden het heeerlijk! zelfde als de hertenbiefstuk en de spare ribs en laten we het nog maar niet over het toetje hebben... super lekkere Brownie.... kortom wij komen zeker (op korte termjjn) terug. Een hoogwaardig restaurant kan hier bijna niet tegenop!
Erna W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lieve ontvangst. Ze gaven duidelijk aan dat het druk was en vroegen of we haast hadden. We kregen een broodplankje voor het wachten. Vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.
Natalie K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Bij binnenkomst een heel warm welkom , je mocht van de gehele kaart kiezen . De carpaccio was ruim voldoende , mijn vriend is zelf kok die had champignons dordogne besteld dat was een min puntje het was wat meer sla dan champignons. Zelf na het voorgerecht stokbrood met kruidenboter besteld dat misten wij bij het voorgerecht . Hoofdgerecht Schnitzel die was heerlijk en ook de bijgerechten , de couscous vond ik niet aansluiten bij de rest . Verder superrrrrr naar onze zin gehad we komen zeker terug ..
Jokeheijink .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten via de AH restaurantaktie. We mochten van de hele kaart kiezen en niet alleen de gerechten die op de website stonden.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten a la carte , geen beperking in verband met de korting AH. Gezellige sfeer. Doen we vaker!
Kunnen het iedereen aanraden
Jantje H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Sukade lapje heerlijk heel speciaal.. Spinazie met ei en appeltjes heerlijk wijze klaar ge maakt... ijs met slagroom met verse aardbei.ZALIG ECHT EEN AANRADER !!
Annelieshuttinga .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was prima moesten alleen lang wachten omdat er wat fout ging maar dat is g oed opgelost . Dus het eten was prima en gezellig kunt lekker op het terras zitten
Mariska T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Al eens eerder wezen eten. Dit keer leek het wat rommelig te verlopen. Ons hoofdgerecht kwam, maar de borden van het voorgerecht stonden er nog. De sausjes voor de kinderen zaten in hele kleine plastic bakjes. De hoeveelheid was prima, maar de kleine bakjes oogden wat raar (de vorige keer hadden ze kleine witte stenen bakjes).
Over het algemeen zijn wij zeker nog tevreden en komen zeker weer terug.
Gideon H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Zeer goed eten (de vis was heel vers) voor een goede prijs. Enige minpunt was dat een kliko als plantenbak gebruikt werd, alhoewel ik de creativiteit ervan op prijs stel.
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
We hebben dinsdagochtend koffie gedronken. We hadden hier appelgebak bij besteld. Volgens ons kwam dit appelgebak uit de vriezer en was vervolgens ontdooid in de oven. De bovenkant was hard en was verbrand, er zaten zwarte randen aan van het verbranden. Dit was gewoon niet lekker. We hadden de koffie al op voordat het appelgebak werd geserveerd.
Lindavdsoeria .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Leuk, lekker en pretentieloos.
gewoon goed eten waarbij je doir de pannetjes overal van kunt proeven.
gastvrij en prettig
Hv .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Prima gegeten. Dekselse pannetjes waarvan 1 met heerlijke asperges. Aardige bediening en goed eten. We hadden stevige trek en frietjes werden uit eigen beweging aangevuld.
Hzeisseink Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Gezellige sfeer.
Het eten is goed en met zorg klaargemaakt.
De bediening doet echt haar best om het je naar het zin te maken.
Zou naast de Dekselse Pannetjes ook de Plate Service een keer willen proberen.
Hdtn .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Vorige week gegeten bij Brasserie Kriebelz.
We waren erg benieuwd naar de dekselse pannetje.
Bij binnenkomst warden we gelijk opgevangen en naar een tafeltje begeleid.
Deze verzorgde aandacht verslapte gedurende maaltijd gelukkig niet.
Erg attent bediening.
Dan de pannetjes; echt spectaculair was het niet maar wel goed bereid. gewoon smakelijk, in een leuke verpakking( de pannetjes).
Je kon drie hoofdgerechtjes uitkiezen, daardoor extra variatie.
Al met al een gezellige geslaagde avond.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gebruik gemaakt van een vier gangen diner, waarbij we van tevoren aangaven, dat we beperkt waren in de tijd. Dat was geen probleem en dat bleek ook.
In goed overleg werden ons de gangen geserveerd, welke allen even smaakvol waren.
De bediening kwam regelmatig navraag doen.
We hebben in de Brasserie gezeten welke onlangs is gerenoveerd v.w.b. nieuwe beglazing (ergens lees ik hier over koude door enkel glas, dát is thans dus verholpen).

Al met al een prettige, smaakvolle ervaring en gezien de kaart nodigt het zeker uit voor een volgende keer!
Mariska J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Binnenkomst was vriendelijk. We werden naar een tafeltje begeleid alvorens onze jassen werden opgehangen.
Er hangt een leuke sfeer in het restaurant. Wij vonden het een beetje koud in. Het restaurant (komt misschien doordat we bij het raam zaten met enkel glas waar geen verwarming onder zat).

Voorgerecht champignons Dordogne, waren best lekker alleen weinig en op het randje van aangebrand.
Hoofdgerecht dekselse pannetjes vielen wat tegen. De spare-ribs hadden nauwelijks smaak en de rib-eye werd niet warm geserveerd.

Nagerecht crème brullee van speculaas was lekker.

We hebben een gezellige avond gehad, maar vond het veel geld ten opzichte van de kwaliteit.
Vanbuuren2010 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Bij binnenkomst werden we zeer hartelijk ontvangen en de sfeer in de brasserie was gemoedelijk.Wij hadden gekozen voor het 3-gangen menu en naar aanleiding van de omschrijving waren onze verwachtingen hooggespannen.
Het voorgerecht was in orde...niets op aan te merken...maar het hoofdgerecht. .de dekselse pannetjes viel tegen,het concept is leuk bedacht maar de uitvoering qua smaak kon beter....Vooral de kabeljauw was erg droog en vlak van smaak.
Dessert was redelijk....Overall hebben wij een gezellige avond gehad mede door de attente bediening.
1202 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
we hebben vanmiddag een onverwacht uitstapje gemaakt en zijn uiteindelijk in Terwolde terecht gekomen voor een drankje op een goed gevuld terras. We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen. Dit heeft ons toen besloten om hier te blijven eten, nou gelukkig wel. Dus binnen gekomen in een warm aangeklede brasserie, de kies en de keur aan verschillende manieren van eten. We hadden besloten om toch te gaan voor een plate. Ik had de de bruchetta spiez met biefstuk, spek en champignons en mijn vrouw heeft genoten van een mix van verschillende plate gerechten nl. vis spiez, gamba's en kipspiez. Het was wel druk begrepen we van de medewerker (wat we al gezien hadden)die dit ons netjes kwam zeggen omdat er ook nog een groep een diner had. Heel fijn om dit te weten. Om het wachten wat eigenlijk niet aan de orde was kregen we lekker brood met smeersel van het huis. Nou als dat geen service is...
Maar goed de plate arriveerde en we hebben genoten van al dat lekkers. kortom goede service en heerlijk eten! We komen zeker weer om de Dekselse pannetjes een keer uit te proberen. En bevelen dit restaurant zeker aan bij de familie.

Gewoon genieten kan dus toch onverwachts...