Brasserie Kriebelz

Dorpsstraat 59 7396 AL Terwolde Nederland Kaart
31-571292022

Over het restaurant Brasserie Kriebelz

Alle ruimte voor plezier

Kriebelz beschikt over vijf vrolijk gedecoreerde zalen en terrassen en met al deze ruimte komt ook een enorm aanbod op het gebied van eten en drinken, catering, groepsarrangementen en workshops. Ze staan bekend om hun dekselse pannetjes, waarbij je moet denken aan een heerlijk stoofpotje of filodeegtaartje met spinazie. En als catering variant daarvan is er nu ook de Dekselse Pannetjes on tour.

Meer informatie over restaurant Brasserie Kriebelz

j.voskamp9 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Was een prima verzorgd etentje,met gezellige vlotte bediening en veel persoonlijke aandacht.
Het eten was lekker en leuk opgediend en extra aanvulling was geen probleem.We komen zeker terug
J.hissink30 H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was behoorlijk druk dus de wachttijden waren daardoor iets langer als normaal, maar de bediening deed zijn uiterste best om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen.
Wij konden kiezen van de hele kaart! Wij waren met 8 personen waarvan 2 mensen vegetarisch zijn. Ook dit was geen probleem en er was een redelijke keuze hier in. o.a. Champions Dordonge.
Wij hebben goed gegeten de produkten waren goed van smaak, Boerensnitsels en Spare Ribs.
Wij komen hier regelmatig het eten en de sfeer en service is altijd goed.
Bij het volgende etentje gaan wij zeker weer naar Kriebelz!
mrkoen .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zeer vriendelijk ontvangen. Lekkere gerechten op de kaart. Met de AH Iens bon mag je van het gewone menu kiezen. Het goedkoopste tweede gerecht van elk van de gangen is daarbij gratis. De all you can eat spareribs zijn uitgezonderd van de actie. We hadden ons zoontje bij ons en ze waren zo gastvrij om hem lekker te laten spelen in een naastgelegen zaaltje met wat speelgoed en een filmpje. In totaal waren we ca. 45 euro kwijt voor 2x een 3 gangen diner en drie drankjes. Erg gastvrij en goed eten. Als het restaurant vol zit dan duurt het iets langer voordat gerechten geserveerd worden, maar nog net niet hinderlijk lang. Hier komen we zeker nog eens terug.
Marèll D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Bij binnenkomst gaven ze ons de keuze uit meerdere zitplekken, leuk dat we zelf konden kiezen. Vervolgens mochten we van de hele kaart kiezen, echt top. Het eten was heerlijk!! Geslaagde avond dus..

Complimenten voor het gastvrije, hardwerkende en vriendelijke personeel. Zeker een restaurant waar we nog een keer heen gaan.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gezellig nostalgisch, leuk om terug te zien, vroeger was het restaurant een kleuterschool en er werden ook gymnastiekuitvoeringen gegeven.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben een ontzettend gezellige avond gehad met lekker eten en een leuke persoonlijke benadering door het personeel. Een heel gemoedelijke sfeervolle accommodatie! We komen zeker nog een keer terug!
Truus S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
MLekker eten en keus van de volledige kaart. Super!
Ik kom zeker nog een keer terug.
De bediening was een beetje langzaam en ik heb zlf moetnen vragen om de kaart, maar het was dan ook erg druk in de brasserie.
e.haverkampje .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was erg goed.De forel was erg goed ook de spareribs waren erg lekker . Van alles was er voldoende. De bediening was zeer vriendelijk.Met een woord voor herhaling vatbaar
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wat hebben wij gisteren heerlijk gegeten ! dat hadden wij van tevoren niet verwacht om heel eerlijk te zijn! Wij mochten van de gehele kaart kiezen..De sucade was in trek bij ons en we vonden het heeerlijk! zelfde als de hertenbiefstuk en de spare ribs en laten we het nog maar niet over het toetje hebben... super lekkere Brownie.... kortom wij komen zeker (op korte termjjn) terug. Een hoogwaardig restaurant kan hier bijna niet tegenop!
Erna W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lieve ontvangst. Ze gaven duidelijk aan dat het druk was en vroegen of we haast hadden. We kregen een broodplankje voor het wachten. Vriendelijk personeel. We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.
natalie K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Bij binnenkomst een heel warm welkom , je mocht van de gehele kaart kiezen . De carpaccio was ruim voldoende , mijn vriend is zelf kok die had champignons dordogne besteld dat was een min puntje het was wat meer sla dan champignons. Zelf na het voorgerecht stokbrood met kruidenboter besteld dat misten wij bij het voorgerecht . Hoofdgerecht Schnitzel die was heerlijk en ook de bijgerechten , de couscous vond ik niet aansluiten bij de rest . Verder superrrrrr naar onze zin gehad we komen zeker terug ..
jokeheijink .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten via de AH restaurantaktie. We mochten van de hele kaart kiezen en niet alleen de gerechten die op de website stonden.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Heerlijk gegeten a la carte , geen beperking in verband met de korting AH. Gezellige sfeer. Doen we vaker!
Kunnen het iedereen aanraden
Jantje H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Sukade lapje heerlijk heel speciaal.. Spinazie met ei en appeltjes heerlijk wijze klaar ge maakt... ijs met slagroom met verse aardbei.ZALIG ECHT EEN AANRADER !!
annelieshuttinga .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was prima moesten alleen lang wachten omdat er wat fout ging maar dat is g oed opgelost . Dus het eten was prima en gezellig kunt lekker op het terras zitten
Mariska T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Al eens eerder wezen eten. Dit keer leek het wat rommelig te verlopen. Ons hoofdgerecht kwam, maar de borden van het voorgerecht stonden er nog. De sausjes voor de kinderen zaten in hele kleine plastic bakjes. De hoeveelheid was prima, maar de kleine bakjes oogden wat raar (de vorige keer hadden ze kleine witte stenen bakjes).
Over het algemeen zijn wij zeker nog tevreden en komen zeker weer terug.
Gideon H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Zeer goed eten (de vis was heel vers) voor een goede prijs. Enige minpunt was dat een kliko als plantenbak gebruikt werd, alhoewel ik de creativiteit ervan op prijs stel.
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
We hebben dinsdagochtend koffie gedronken. We hadden hier appelgebak bij besteld. Volgens ons kwam dit appelgebak uit de vriezer en was vervolgens ontdooid in de oven. De bovenkant was hard en was verbrand, er zaten zwarte randen aan van het verbranden. Dit was gewoon niet lekker. We hadden de koffie al op voordat het appelgebak werd geserveerd.
Lindavdsoeria .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Leuk, lekker en pretentieloos.
gewoon goed eten waarbij je doir de pannetjes overal van kunt proeven.
gastvrij en prettig
hv .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Prima gegeten. Dekselse pannetjes waarvan 1 met heerlijke asperges. Aardige bediening en goed eten. We hadden stevige trek en frietjes werden uit eigen beweging aangevuld.