Brasserie Kriebelz

Dorpsstraat 59 7396 AL Terwolde Nederland Kaart
31-571292022

Over het restaurant Brasserie Kriebelz

Alle ruimte voor plezier

Kriebelz beschikt over vijf vrolijk gedecoreerde zalen en terrassen en met al deze ruimte komt ook een enorm aanbod op het gebied van eten en drinken, catering, groepsarrangementen en workshops. Ze staan bekend om hun dekselse pannetjes, waarbij je moet denken aan een heerlijk stoofpotje of filodeegtaartje met spinazie. En als catering variant daarvan is er nu ook de Dekselse Pannetjes on tour.

Meer informatie over restaurant Brasserie Kriebelz

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Kriebelz

J.hissink30 H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel,erg lekker gegeten van de AH actie. De porties waren meer als voldoende.
Loes W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
zeer vriendelijke bediening! Uitleg gerechten was goed, veel keus, iets te grote porties.
Toelichting op de nota: positief. Goede parkeermogelijkheid, toiletten waren schoon.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij waren hier met 8 personen via de AH actie en zaten in een heel leuk hoekje aan een vierkante tafel. Dat was perfect, omdat je zo met iedereen goed contact had. Ik vond de inrichting en (vooral) de tafeldecoratie mooi. Het was behoorlijk druk, maar de bediening ging toch vrij vlot en de gerechten waren lekker.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goed en gezellig restaurant. Vriendelijk personeel en correcte bediening. Het eten was prima. We hadden het Albert Heijn menu, maar daar was voldoende keuze in. Het was een gezellige en lekkere avond en we gaan er ongetwijfeld nog weer eens naar toe.
A. T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
prima gegeten met de AH restaurantactie, was wel enigszins rumoerig i.v.m groot gezelschap, ondanks de drukte vlotte en vriendelijke bediening, zeker voor herhaling vatbaar.
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We kwamen met 4 personen via de AH aktie. De ontvangst was prima. Ook de bediening aan tafel was ontspannen en gezellig. Ruim voldoende keuze aan het 3 gangen menu. En alles was prachtig opgediend en smaakte heerlijk. Al met al een hele gezellige avond gehad bij Kriebelz. Fijn! We komen zeker terug!
cvandekamp .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We waren nog nooit bij Kriebelz geweest, maar hoorden er goede berichten over. We hebben heerlijk gegeten en zijn gastvrij ontvangen. De salade met kip vooraf en de Italiaanse schnitzel smaakten heerlijk. Ook de spinazie, appeltjes, salade met frites en gebakken aardappeltjes waren lekker. Het lekkere dessert bestond uit 3 gerechtjes en kon niet zelf gekozen worden. . Het was er druk maar we hebben niet lang hoeven wachten. We hebben een gezellige avond gehad. In één woord TOP!
Brenda_flevo .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wat een leuk restaurant, beetje huiskamer idee, gezellige inrichting, leuke en persoonlijke bediening. Hier gegeten met de AH actie, veel keus en erg lekker!
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij waren hier voor de 2e keer met de AH restaurant actie. Het was deze keer erg druk ( 2 bussen vol met gasten) en rumoerig! We werden wel hartelijk ontvangen en hadden een mooie plek in het restaurant. Door de drukte was het wel lang wachten op het hoofdgerecht. Maar het was zeker het wachten waard want het smaakte uitstekend. En de bediening was zeer vriendelijk. Al met al een prima eet gelegenheid!!!!
marten.wilma .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben samen genoten van het eten. Voldoende keuze mogelijkheden voor het AH menu. Vriendelijke en correcte bediening. Hier kun je met een gerust hart heen om te ene, geschikt voor alle soorten gelegenheden.
kuifje2012 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De bediening was vriendelijk en gastvrij. We mochten kiezen uit een kaart speciaal voor de AH. De keuze mogelijkheden waren prima. Het nagerecht stond vast. Een grand dessert die prima smaakte.
Het duurde een poos voor we ons hoofdgerecht kregen. De rode wijn was een beetje koud en niet echt lekker. Zelf had ik champignonnetjes met Old Amsterdam. Er was helaas weinig Old Amsterdam. De patat was niet lang genoeg gebakken en slap. Toen we dit doorgaven omdat ze vroegen of alles naar wens was, mochten we nieuwe maar hadden we t eten zo goed als op. Er waren voldoende bijgerechten. De appeltjes waren heerlijk, de witlof vonden we beiden niet lekker. De kipsate van mijn vriendin was een flinke hoeveelheid, de smaak prima. Zelf had ik snitzel en deze was oké.
M. R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuk restaurant met goede kaart en keuzes. De bediening was vlot en enthousiast ondanks de drukte. Dit restaurant is zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een fijne gemoedelijke sfeer. Erg vriendelijke bediening die het je graag naar de zin maakt. Wij komen zeker terug om nog een keer te genieten!
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De ruimte waar wij een tafeltje toe gewezen kregen stralende geen gezellig en welkom uit. Het was er ook koud. Daar in tegen was de bediening TOP.
W. Z.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Een hartelijke ontvangst. Alles was goed verzorgd en vlot opgediend, ondanks dat er in de naast gelegen zalen tegelijk nog meerdere feesten waren hadden ze alles goed onder controle. Nog een EXTRA compliment: Het toetje was geweldig, mooi samengesteld en erg lekker. Kortom we hebben lekker gegeten.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima gegeten in een gemoedelijke sfeer en met vriendelijk personeel. Wij waren er via de AH restaurantactie en de porties waren behoorlijk groot. We komen er zeker weer terug!
joopmaria13ls .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij zaten in het café gedeelte, ongedekte tafels, bestek met servet in papieren couvert, no nonsense maaltijd voor redelijke prijs, het betrof hier het AH menu...voorgerecht ham meloen goed, hoofdgerecht gegaard vlees, goed, voldoende beilage, spinazie wat te zout.,nagerecht goed, alleen geen echte slagroom.
Het is een goed bezocht etablissement.......vriendelijke bediening.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Leuk dorpsrestaurant met lekker en gevarieerd eten. Vriendelijk en gemoedelijk personeel. In onze ogen zou de Inrichting een upgrade kunnen gebruiken.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zeer gastvrij ontvangen, het eten was heerlijk en ook qua hoeveelheid ruim voelde! Je kan binnen of buiten eten en er is voldoende parkeergelegenheid.
theo.methorst .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Was prima, wij komen zeker terug goede sfeer en prima eten, vlotte bediening, zal het aanraden bij mijn vrienden en bekenden, ga er een keer naar toe met mensen van mijn vereniging.