Brasserie Koriander

Meer informatie over restaurant Brasserie Koriander

Dinsdag t/m Zondag

S B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zondagavond heerlijk gegeten . Vriendelijke ontvangst met passende zorg voor mijn lichte fysieke handicap . Wintersmenu , hazenbout perfect bereid, omlijst met heerlijk peertje , zuurkool en aardappelpuree het voorgerecht met zalm en als toetje de appeltaart met kaneelijs maakt het menu compleet en lekker . Komen zeker nog een keer terug
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijk ontspannen gedineerd met vrienden. Na een aperitief kozen we voor een selectie aan voorgerechten. Vooral de gamba's en carpaccio scoorden hoog. Als hoofdgerecht had ik Zeeduivel spies met bacon en paprika. Heerlijk. Maar ook de anderen genoten van hun met veel zorg klaargemaakte smakelijke gerechten. Het was meer dan genoeg en we besloten met koffie of thee. Mede dankzij de prettig informele bediening was het een prima avond.
Thees .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Weer heerlijk geluncht hier deze middag. Wat een heerlijk terras is dit toch zo midden in de stad. Eten weer voortreffelijk. Altijd weer een feestje om hier te komen. En altijd heerlijk.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Na lange tijd en na wat minder goede ervaringen daar de moed weer opgevat om hier te gaan eten.
Nu op een rustige zondagmiddag. Heerlijk gegeten, Bretonse biefstuk, die kan ik echt iedereen aanraden. Fantastisch, evenals de bijlagen.
De wijnen vind ik te duur. Daar moet eens over worden nagedacht. Het terras is heerlijk en nodigt zeker uit tot een volgende keer.
De bediening is voortreffelijk, geruisloos en galant.
Wij komen zeker weer terug.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hebben erg lekker buiten gezeten en heerlijk gegeten bij Koriander. Toen het hard ging regenen, was het geen probleem om naar binnen te verhuizen. De porties zijn goed (groot!) en alle gerechtjes lekker en ziet er leuk uit. Ik had de vis curry en daar zit ook echt lekker veel vis in. Lekker wijntje erbij dus een prima middag/avond gehad. De bediening is erg vriendelijk, maar je moet ze echt iedere keer naar je tafel roepen als je nog iets wilt bestellen. Het zou fijn zijn als ze hier wat actiever in zijn en zelf langskomen als ze zien dat de glazen leeg zijn. Zal ook meer omzet opleveren.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Hier met 2 personen geluncht en genoten! Zowel de maistriangel gerookte zalm als de bol krokante kip met kerrie waren prima bereid en ruim belegd. Gelegen op een mooie, groene locatie naast een tuincentrum, tegenover landhuis de Olifant en het zuiderpark, parkeerterreintje ernaast is een pré. Voor het terras was het te fris, maar als het lekker weer is, zal het daar ook heerlijk zijn. We vonden het voor een zaterdagmiddag in februari behoorlijk druk: een goed teken. Volgende keer die kant op voor een diner!
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten goede bediening en n hele leuke locatie waarbij je je even buiten Rotterdam waant.
Hartelijk dank voor uw recensie en natuurlijk fijn dat u heerlijk heeft gegeten!
Eva Halima S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het best bewaarde geheim van Rotterdam!
Brasserie Koriander is met recht het allergezelligste terras van Rotterdam en omstreken en dat ook nog eens 365 dagen per jaar. Waarom? Ga dit vooral zelf ervaren op een van de sfeervolle terrassen.
Het restaurant ligt in een groene omgeving aan de rand van het Zuiderpark en heeft een prettige, gezellige en knusse sfeer. Binnen knispert de warme open haard in de serre en buiten geniet je van een hypnotiserend vlammenspel uit de vuurkorven. In de winter kun je trouwens ook prima buiten eten onder de verwarmde overkapping.
In de zomer kan het dak van de overkapping open en is er natuurlijk ook nog genoeg ruimte op de terrassen, er is zelfs een prive terras boven! De bistrostoelen, de loungebanken, de planten, de vrolijke aankleding en natuurlijk dat heerlijke drankje met tapas geven je een vakantie gevoel waar je heel blij van wordt!
Het leuke van de Koriander vind ik dat je er ook prima alleen naar toe kunt! Het is altijd gezellig, een soort van thuiskomen. Daarnaast is de Koriander ook nog eens hond- en kindvriendelijk! Ik ben zelf vegetarier en de vegetarische gerechten zijn een culinair genot. Ook de rasechte vleeseter komt hier goed aan zijn trekken blijkt uit de tevreden gezichten van mijn tafelgenoten. Maar je hoeft er niet alleen te eten... zomaar even een drankje tussendoor op een doordeweekse avond voor een genietmomentje op het terras kan ook!

E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Met enkele klanten hebben wij hier geluncht.
We waren hier al een hele tijd niet geweest en het resultaat van de verbouwing hadden wij nog niet mogen aanschouwen.
Dat resultaat mag er zijn, na een vriendelijke ontvangst werden wij naar een smaakvol ingerichte ruimte geleid waar een gezellige haard brandde.
Uit de vrij uitgebreide lunchkaart kozen wij typische lunchgerechten als Hamburgers, broodmaaltijd en saté.
In principe simpele gerechten, die echter met zorg bereid en heel mooi gepresenteerd werden.
Het smaakte ook zeer goed en onze klanten en wij ook trouwens brachten er een aangename tijd door, mede ook door het feit, dat wij de maaltijd begeleid lieten gaan door een prima rode Italiaanse bio wijn, waarvan de naam mij ontgaan is.
De dame die ons keurig bediende, was zeer vriendelijk en gastvrij, alles klopte gewoon.
Een aanrader hier en we komen zeker terug!

Mlagendijk .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Met familie hier gegeten. Het voorgerecht met herfstpaddestoelen was erg lekker,het hoofdgerecht:de rode baars was goed klaargemaakt, de rauwkost erbij was wel veel van het goede,een warme groente erbij had ik wel lekker gevonden,het nagerecht,de wortel-notentaart ,was erg lekker.De bediening was vriendelijk en de serre is gezellig geworden! Fijn,dat er nu een goede toiletgroep aanwezig is.
ShirleyW .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Hier gegeten met een groep collega's. Wat een heerlijke Rotterdamse gezelligheid, een gezellige huiselijke en ontspannen sfeer en vriendelijk personeel. Gewoon aardig eten voor een gezellige maaltijd. Vooraf een tonijnsalade gegeten, als hoofdgerecht eend met een rode wijn jus, spekjes en puree. De jus was erg weinig gezien de flinke hoeveelheid vlees en de aardappelpuree was wat aan de droge kant. Een lekkere cheesecake met een bolletje ijs toe. Het ijs was bijzonder lekker.
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Het restaurant ligt aan de rand van het Zuiderpark. Een oase van rust. Mooi terras (extra puntje)! Ook binnen ziet het er mooi en verzorgd uit. Vriendelijke bediening. Leuke Motown muziek uit de Sixties. Beide broers hadden de gehaktballetjes in tomatensaus met feta. Gewoon goed! Eén broer had de vangst van de dag (zeebaars), de andere broer had het pannetje kipsaté. Beide goed, maar niet bijzonder. Sanitair ziet er schoon uit. Parkeerterreintje naast het restaurant.
Justeatit .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Gisteren heerlijk in het zonnetje gezeten bij Brasserie Koriander. Het terras is lekker groot en super gezellig ingericht. Van kleine bloemetjes tot grote potten met planten. Je kan heerlijk bakken in de zon of lekker wat verkoeling opzoeken in de schaduw. Ze hebben voor ieder wat wils. Uiteindelijk zo genoten dat we zijn blijven eten. Hier totaal geen spijt van gehad!

Als voorgerecht gekozen voor de carpaccio van Ossenhaas. Vlees was heerlijk. Het smolt gewoon weg op mijn tong. Mijn tafelgenoot heeft de escargots genomen. Allemaal prima op smaak! Voor het hoofdgerecht beide de Ossenhaastournedos. Heerlijk gebakken! Wel wat prijzig voor wat er uiteindelijk op je bord komt. Maar dat neemt niets weg van de smaak!

Bediening lekker ongedwongen, attent en dan ook nog eens leuk om naar te kijken!

Brasserie Koriander, bedankt voor een super leuke middag/avond!
Maritspek .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Mooi restaurant met prima eten. Erg jammer was dat ik er mijn jasje vergeten was. Uiteraard meteen gebeld, jasje was gevonden en zou in het kantoortje worden gelegd. Paar weken later opnieuw naartoe gegaan, speciaal om het op te halen: jasje kwijt! Ze hadden het namelijk maar weer teruggehangen op de kapstok en konden het niet meer vinden. Er werd verder niet meegedacht, geen drankje van het huis oid, gewoon een mededeling "nee we hebben 'm toch niet meer." Erg jammer en zeker niet klantvriendelijk!!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Genoten van een high tea. Er waren veel theesoorten om uit te kiezen, erg leuk. De high tea bestond uit heerlijke sandwiches, wat bonbons, 2 taartjes, muffins en goede scones met heerlijke clotted cream. De bediening was erg vriendelijk en vroeg regelmatig of we nog wat nodig hadden, water voor de thee werd aangevuld.
Het was best druk in het restaurant en daardoor wel wat rumoerig maar dat maakte het ook weer gezellig. Ik vind het een aanrader!
Piet1979 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
We zijn hier op een zondag wezen eten. Er is veel verbouwd en het is zeker mooi geworden. Daarom hadden wij ook veel meer verwacht van het eten en de bediening. Dit viel echt erg tegen.
De bediening was meer bezig met elkaar dan met de gasten. Het eten was heel erg simpel, en ook in een eetcafé kan je leukere dingen maken!
JFVT .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Voor het afscheid van een collega met een grote groep geluncht bij Koriander. Het terras zag er bijzonder aantrekkelijk uit, maar daar was het nu uiteraard te koud voor. Binnen bleek de inrichting niet zo bijzonder, maar zeker ook gezellig. We zaten nog maar net aan de lange tafel of we werden al van drankjes voorzien. En doordat we een dag van tevoren onze bestelling al hadden doorgegeven, had iedereen binnen 10 minuten een goed gevuld bord voor zich staan. Knapperig bruin brood royaal belegd met kipfilet en kerriemayonaise, salades met allerlei soorten vis, maar ook boterhammen met kroketten. Iedereen was even enthousiast over de kwaliteit van het eten en vooral ook over de royale porties. Met de prijs-kwaliteit verhouding zit het bij Koriander wel goed! Over een paar maanden nog maar eens langs om het mooie terras en de dinerkaart te proberen.
Audry V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Een 10 voor de vriendelijke bediening, de heerlijke kruidenboter, het idyllisch plekje en het knusse terras, waar we gisteren op 21 november zonder jas buiten konden zitten.... Minder enthousiast over de muziek buiten en de tapas. Ik kan me vergissen maar inktvisringen leken recht uit een zak te komen en 5 garnaaltjes voor 8,50 (!) is echt belachelijk duur. Dat kan beter Koriander!
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Vrijdag avond 14-11-2014.

Genoten van het weekmenu , het sfeertje is helemaal goed , "verbouwing" is schitterend geworden , helemaal gezellig,wat ook belangrijk is om te melden prima stoeltjes.
Personeel is helemaal TOP deed mij in ieder geval goed het oude vertrouwde team daar te zien plus twee nieuwe gezichten die het goed doen.We hebben genoten dank jullie wel , en we komen beslist weer terug.
Groetjes
Marga van Tienoven
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Even gesloten geweest en nu met hernieuwde kracht weer vooruit. Twee weken geleden heerlijk gegeten met man en kind, op het terras. Voor-, hoofd- en na, allemaal even lekker. Ik hoop dat met heropening er een klein beetje meer verfijning in de keuken komt, positief bedoeld want de kwaliteit is zeker goed! Geen twijfel en gaan en dan de wentelteefjes niet laten gaan