Meer informatie over restaurant Brasserie Koriander

Dinsdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Koriander

Kees V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Leuke locatie, prettige bediening met goede uitleg over de menu kaart. Wij gingen alle vier voor het 3 gangen menu van de chef , dat op ons verzoek perfect werd aangepast voor 2 personen met vis als hoofdgerecht.
Kortom dit restaurant is een aanrader.
Levina O.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Prima eten voor een goede prijs!
Stella K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Ging direct mijn favoriet bestellen , nlk: huisgemaakte tonijnsalade ..., helaas is ie niet meer t zelfde . Nu kan dat ook lekker zijn , maar er zit nu een zurige saus overheen en dat maakt t te zuur naar mijn smaak . Misschien dat andere dingen wel lekker zijn . Waarschijnlijk een andere kok . Voorheen was alles altijd heerlijk ..
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Altijd leuk hier en goed eten. Vriendelijke bediening, leuke gerechten.
Wilfried M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Mooie en gezellige locatie, prima bediening en lekker eten !
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Fijne en vriendelijke bediening. Het eten was lekker en aantrekkelijk gepresenteerd. Jammer dat er geen lamsvlees meer op het menu staat.
De muziek stond wat mij betreft iets te hard. Het terras is fantastisch en comfortabel ingericht. Blij dat we buiten konden zitten want binnen vind ik het wat minder ruim en comfortabel.
Nel K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Vriendelijke bediening en gastvrij. Goede uitleg van het menu
Cock B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
heerlijk terras om te eten
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Voordat we op de houten bank gingen zitten moesten we wel even de faux schapenwollen kleden opzij doen want die zaten onder de vlekken en waren aardig verkleurd wat niet smakelijk oogde. Ook de kussens op de stoelen waren aan een was beurtje toe. Maar goed. De serveerster stond al snel aan onze tafel om de drankjes op te nemen. Wel hadden we daardoor nauwelijks de tijd om te bedenken wat we wilden drinken. Het diner menu is wat klein maar er staan heerlijke gerechten tussen en er is een dag menu beschikbaar. Ik had de saté (17,50) die was goed te doen. De ossenhaas was iets wat aan de kleine kant voor de prijs die je ervoor betaald (27,00) maar was wel een lekker stukje vlees. Wat ik opvallend vond was dat de lasagne ook 17,50 was, dat is niet in verhouding. Al onze gerechten waren met huisgemaakte patat maar helaas werd de patat in 1 schaal geserveerd wat we met z’n vieren moesten delen maar dat is gewoon te weinig en niet handig/fijn. De patat was wel heerlijk en gelukkig kregen we later nog een kleiner schaaltje erbij toen we aangaven dat het te weinig was (of de betaler daarvoor moest betalen vraag ik me nog af) de fles wijn die we hadden besteld was opvallend lekker.Al met al was het een leuke ervaring maar de verhouding tussen prijzen van de gerechten en de grootte van de porties vind ik het niet een 2e bezoek waard voor een diner, wellicht wel voor de lunch.
René V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prima zaak.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Spontaan binnengelopen op een mooie zomeravond, en zowaar nog net een plekje vrij op het terras. Fijne spontane bediening, behoorlijk keuze uit een kaart met creatieve gerechten en een leuke atmosfeer op het terras. Toen wij na enkele weken spontaan terugkwamen werden wij niet alleen herkend als terugkomers (na 1 bezoekje!) maar wist de ober die ons toen bediend had zelfs nog wat we gegeten hadden. En dat terwijl het toch een grote drukke zaak is! Dan voel je je al gauw welkom... Wederom lekker gegeten (de escargots zijn om je vingers bij af te likken, en de sate van kippendijen ook) en gedronken. Aan het eind een heel aangenaam geprijsde rekening. En toen tijdens het eten de kou een beetje uit de lucht kwam vallen werd spontaan het dak boven het terras een stuk dichtgezet. De bediening is vlot en prettig maar er is ook gelegenheid voor een babbeltje. Wij komen terug!
Elisabeth M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Geen van onze uit 9 personen bestaande groep waren erg te spreken over de kwaliteit van de kaart en de uitvoering vd gerechten. Erg weinig keuze op de diner kaart. Surf en turf is een kalfsoester met garnalen (dus geen steak met kreeft), 2 hamburgers moesten terug omdat ze koud waren, en hadden harde stukjes in het vlees, de frites werden in 1 grote schaal geserveerd aan een lange tafel met veel te weinig mayo, de sate was niet goed doorgebakken, en de atjar erbij in een heel flauw suikerwater mengsel, mijn salade met gerookte zalm en andere vissoorten was veel te zout en de zalm had bruine randjes. Velen van ons hadden nog honger erna.
Onze kelnerin was erg aardig, maar kwan na het serveren niet checkem om te vragen of alles in orde was. Wel werd er gevraagd of er nog drinken noodzakelijk was. Ik vond het echt beneden peil. Heel vervelend omdat we gasten uit het buitenland meehadden en dan maak je toch graag een goede indruk.
Stephanie M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Zelf ben ik net in Oud-Charlois komen wonen en Koriander is nu al een van mijn favoriete plekken. Wat mij zo aanspreekt aan deze zaak naast het overheerlijke eten is dat het personeel erg oplettend is en heel erg zijn best doet om een leuk sfeertje neer te zetten. Hiermee bedoel ik bijvoorbeeld een vuurkorf aansteken vlakbij twee stelletjes als het afkoelt buiten. Of bijvoorbeeld een grotere groep mensen omcirkelen met vuurkachels zodat ze het niet koud krijgen. En nog belangrijker, de gasten hoeven hier niet eens om te vragen en alles in overleg. Er zijn maar weinig zaakjes die zoveel rekening houden met dit soort kleine details. Toch zijn dat de dingen die een avond compleet kunnen maken. Ook de amuse aan het begin is altijd een attent gebaar. Ik zeg, ga zo door!
Dineke K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Geluncht met collega's. Het eten wordt vers bereid en mooi geserveerd. Het Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vs sfeer is er goed. Volgende keer gaan we er dineren. Dit restaurant raad ik aan.
L.R. V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Perfect! Goede service, nog beter eten en prachtige sfeer en omgeving, Het eten was uitzonderlijk lekker maar ook betaalbaar.
Heerlijk buiten gegeten, dit is echt een aanrader als het weer het toelaat. Zeker voor herhaling vatbaar.
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Zeer gezellig en top restaurant zijn voor diner geweest
Heerlijk gegeten, alles perfect , zeer zeker voor herhaling vatbaar
????????????
Komen ook heel vaak smiddags op het terras voor de lunch
Met mooi weer, geweldig
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Een prachtige voorjaarsdag en een heerlijk lunch plekje op een gezellig terras. Heel veel andere gasten, toch heerlijk rustig. Niet veel bedienend personeel, toch nooit lang hoeven wachten. Een geweldig smakende uitsmijter, lekkere wijn. Misschien is de prijs van een glas wijn wat aan de hoge kant, maar dat werd meer dan goedgemaakt door de prijs van het eten. Een aanrader.
Laminta V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
een leuk terras bij ons in de buurt dus we komen er regelmatig om even een broodje te eten. soms duurt het wat lang voordat je weer wat te drinken krijgt. de broodjes zijn lekker niet erg bijzonder en het personeel met name de eigenaar lijkt altijd gehaast
S B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zondagavond heerlijk gegeten . Vriendelijke ontvangst met passende zorg voor mijn lichte fysieke handicap . Wintersmenu , hazenbout perfect bereid, omlijst met heerlijk peertje , zuurkool en aardappelpuree het voorgerecht met zalm en als toetje de appeltaart met kaneelijs maakt het menu compleet en lekker . Komen zeker nog een keer terug
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijk ontspannen gedineerd met vrienden. Na een aperitief kozen we voor een selectie aan voorgerechten. Vooral de gamba's en carpaccio scoorden hoog. Als hoofdgerecht had ik Zeeduivel spies met bacon en paprika. Heerlijk. Maar ook de anderen genoten van hun met veel zorg klaargemaakte smakelijke gerechten. Het was meer dan genoeg en we besloten met koffie of thee. Mede dankzij de prettig informele bediening was het een prima avond.