Brasserie Koffieclub Zandvoort

Zaterdag 09:30 - 18:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Leo26 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Rabbel is een lu?n?chroom in het centrum van Zandvoort. Het broodje Oude kaas met rucola en balsamico crème smaakte wel goed?.? Met de ?uitsmijter met kaas en beenham? was ook niet zoveel mis, maar - beste kok, wáár is je fantasie, wáár is je creativiteit? Zo'n uitsmijter kan ik zelf ook wel maken. In een restaurant -OK, zelfs in een lunchroom- verwacht je toch wel eten dat zich onderscheidt van wat de gemiddelde Nederlander zelf aan het aanrecht klaarmaakt. Het brood was lekker, de koffie was OK, maar het eten was dus wel erg basic.
Voeg daarbij een tamelijk ongezellige entourage, dan scoort Rabbel dus niet erg hoog.?
Jan F. H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Hedenavond met +/- 43 leden van "Seniorenvereniging gegeten in bovengenoemde "Koffieclub", wij (5) personen zaten aan het raam tafel 34, waarbij erg lang gewacht moest worden, voordat er aandacht werd besteed aan tafel 34 m.b.t. de drankjes, daarna met de hoofdmaaltijd waren velen aan ruimschoots aan het eten, totdat tafel 34 zijn hoofdmaaltijd kreeg aangeboden, ook een tafel achter ons (2) dames moesten lang wachten. En tenslotte bij de afronding duurde het wederom vrij lang tot een van de dames het genoegen mocht smaken op nog een kop koffie en/of coupe ijs te mogen noteren. Ook een van de dames die de tafelnummers op het bonnetje plaatste, reageerde nogal nors op de vraag wat er op het bonnetje bijgeschreven moest worden (dus tafelnummer. Al met al hadden wij nog wel wat willen drinken, maar de dames hadden geen helicopterview over zich. Al met al een gemiste kans, en hopende dat de nieuwe eigenaar/exploitant het in 2014 beter gaat doen.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Hier hebben we koffie gedronken. Lekkere koffie met smaak alleen jammer dat de caramelshot extra geld kostte. Wel goed aan de klant gedacht en nette vriendelijke service. De aankleding van de koffiezaak kon wel wat moderner, ook voor het toerisme aan deze kant.
Richardnetwerk .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Ik kom hier regelmatig. Ze hebben heerlijke kofie, uitsmijters, huisgemaakte erwtensoep en vriendelijke bediening voor eerlijke redelijke prijsjes. Echt een aanrader.
JanenTjitska .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Samen met mijn dochter heb ik een heerlijke lunch gebruikt bij Brasserie Koffieclub in Zandvoort. Lekker kopje koffie met ouderwetse poffertes. Heerljke broodjes, goed belegd en een gezellige/rustige ambiance waar het fijn is om even bij te praten.
Spontaan personeel en redelijke prijzen.
We doen het zeker nog een keertje over.
Tjitska