Brasserie Kids-Time

- High Tea 11:00 - 16:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Dickgis .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015

Ik kom er al geruime tijd met mijn dochter van 7 er word veel voor de kinderen gedaan er is een fijne buiten speeltuin en binnen is super leuk ingericht voor de kids div themas kamers en groot luchtkussen met glijbaan ook de knutsel avonden zijn gezellig en leuk wat eten betreft is er voor de kids van alles van friet tot tosti's ook de ouders komen niks tekort die kunnen lekker genieten van div soorten koffie en drankjes het animatie team zijn altijd leuke meiden en houden de kids lekker bezig kortom het is de moeite waard om eens langs te komen als de zo'n schijnt kunt heerlijk genieten op het zonne terras Gr dick en Emmy
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Afgelopen zondag hebben we voor het eerst gegeten bij Kids restaurant in Kids Time. Onze kinderen, meisje van 10 en jongen van 4, hebben zelf een drie gangen menu voor ons gemaakt. Om 17:00 mochten wij komen dineren.
Het eten was heerlijk en zo leuk dat je eigen kinderen voor je koken. De bediening werd ook Door de kinderen gedaan met geweldige ondersteuning van het vaste personeel.
We hebben begrepen dat dit vaker georganiseerd wordt en dan gaan we er zeker weer heen. Het is echt een aanrader!!
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
geweldig bedrijf waar je heerlijk kunt eten, high teaën en waar kinderen uren lang kunnen spelen. De service is ook uitstekend. Je wordt goed geholpen en het personeel is aardig. De eigenaar heeft het goed voor elkaar! Ik kom hier zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Leuk om ook zonder kinderen naar toe te gaan. Heb er een koffie met gebak op. Heerlijk. Goede en vriendelijke bediening. Gewoon voor alle leeftijden.