Brasserie Keyzer

Van Baerlestraat 96 1071 BB Amsterdam Nederland Kaart
31-206751866

Over het restaurant Brasserie Keyzer

Brasserie Keyzer vindt je in het culturele hart van Amsterdam aan het Museumplein en naast het Concertgebouw. In dit restaurant kun je Keyzerlijk genieten van alle smakelijke gerechten.

De visgerechten staan centraal bij Brasserie Keyzer. Het prachtige en sfeervolle ingerichte hoekpand zorgt voor een unieke stijl waar verleden en heden goed zichtbaar zijn. Door de artistieke toog lopen de ruimtes in elkaar over en dat zorgt voor een authentieke Franse sfeer.

Bij Brasserie Keyzer kan je heerlijk lunchen en tijdens het diner kies je uit het a la carte menu en het Keyzerlijk menu. De verschillende gerechten lopen uiteen. Van kroketten tot roerei en van tournedos tot zalm. Elk gerecht wordt dagvers bereid.

Er wordt bij elk gerecht een goede en lekkere wijn aanbevolen uit de enorme collectie. Verschillende witte wijnen afkomstig uit Frankrijk, Spanje, Italië en Oostenrijk zorgen voor een smakelijke toevoeging. De ruime collectie rode wijnen komen voornamelijk uit de Noordelijke Rhonestreek.

Voor het loungen ben je hier ook aan het juiste adres. Op een intieme manier geniet je van de fijne sferen. De klassieke stijl met een vleugje moderniteit zorgen voor een unieke lounge sfeer. Voor ieder wat wils niet alleen voor een lunch en borrel, maar ook voor een vergadering is dit een goede locatie.

Laat je verrassen door de dagverse gerechten bij Brasserie Keyzer in hartje Amsterdam.

Meer informatie over restaurant Brasserie Keyzer

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Keyzer

Letty V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
De ontvangst was prima. Daarna duurde het lang (20 min) voor de bestelling werd opgenomen.
Het eten was lekker, de wijn ook, de bediening onverschillig
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij Brasserie Keyzer. We hadden een leuke tafel in de serre, met uitzicht op het Concertgebouw.
De gerechten zagen er prachtig uit en de smaak was uitstekend.
Esmeralda V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Jammer dat als je naar een restaurant gaat waar je een zeetong besteld voor 48 euro dat er niet gevraagd word of ze hem moeten fileren. Verder moesten wij onze eigen wijn bijschenken en werd er bij het kaasplankje geen uitleg gegeven over de kaas.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Ze kunnen echt lekker koken, maar jammer dat er bij het ene gerecht nauwelijks en bij het andere gerecht zelfs helemaal geen groente zat. Dat is zo'n hardnekkig achterblijvend gebied bij veel restaurants, erg jammer! En de frieten kwamen erg laat. Heerlijke wijnen en vriendelijk personeel. Groente erbij, dan heb je mij!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
nieuwe kaart mindere kwaliteit
Carien C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Ene helft gezelschap kreeg warme lunch, andere helft moest kwartier wachten op gerecht, na aanspreken serveerster, bleek fout van niet goed ingewerkte serveerster.
Beneden stonk het , rioollucht en ruimte is ernstig aan onderhoud toe. Herentoilet was niet schoon! Salades waren relatief duur. Wijn was goed.
Pieter G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Keurige bediening, heerlijk gegeten rekening houdend met het bezoek bij het nabij gelegen concertgebouw.
Lammert P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Attente en vlotte bediening, prima kabeljauw en prima tarte tartin daarna. En ruimschoots op tijd voor het Concertgebouw.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We arriveerden om 17.45. Na het voorgerecht stokte de bediening. Na meerdere verzoeken van mijn kant kwam het hoofdgerecht uiteindelijk circa 19.15 uur. Vervelend, want om 20.00 uur begon ons concert in het Concertgebouw. De koffie hebben we maar overgeslagen.Toegegeven: er werd excuus aangeboden plus een glas wijn van de zaak. Maar prettig was anders.
A. H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Fijn dat met het mooie weer een tafeltje buiten voor ons was gereserveerd. Prettig, snelle bediening.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Het eten was heerlijk! Een prachtige locatie en een hele leuke sfeer en bediening!
Corine L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Goed eten. Oubollige doch ook wel charmante inrichting . Voor de vrijdagavond iets te weinig personeel
Hilana K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Prima terras, goed eten en vriendelijke doch trage bediening
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
In afwijking van vele andere bezoeken was de kwaliteit van het eten minder dan ik gewend ben. Zal wel eenmalig zijn maar dat is de enige relevante opmerking die ik nog te maken heb
Famke L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Fijne sfeer.klassieke brasserie.zal graag terugkomen
Jacques N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
niet professionele bediening, matig eten. Met een klacht over de soep (water) werd verder niets gedaan. Bij het afrekenen werd net iets te popiejopie over de rekening gedaan.
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Zondag 15 april in Keyzer geborreld en gegeten: ronduit een waardeloze ervaring: arrogante en slechte bediening, en dat geldt voor de ca. 4 verschillende mensen die ons hielpen. Lang wachten, onbeschofte behandeling, vieze bitterballen kaal op een bordje, dinergerechten van wisselende kwaliteit, en de tong - duur! - kon voor gebakken schol doorgaan. Nagerecht was niet beschikbaar. Het was een hele slechte ervaring.
Roger P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Gisteren gegeten en behoorlijk tegen gevallen. Het eten was lauw en duidelijk niet vers. Verder hebben we circa 3 kwartier met de borden van het voorgerecht voor onze neus gezeten. Ook het opnemen van de bestellingen was teveel moeite.
Martina V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
leuke brasserie, goede gerechten, vriendelijke bediening. Kan af en toe erg druk zijn.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Ze zijn super ingespeeld op het Concertgebouw en de concerten daar. Timing was perfect.