Brasserie Keyzer

EmHa .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
veen132 B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
mooie brasserie met zeer vriendelijk en deskundig personeel
J.m. V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Prettige brasserie juist ook in combinatie met concertgebouwbezoek.
Afgestemd menu met goede menukaar, seizoengerechten en goede bediening
JansenenJanssen .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Onderweg naar het Stedelijk hebben we hier gelunched. We kozen er voor om in de serre te gaan zitten en ik vraag mij af of dat wel een goede keuze was, want pas later zag ik dat deze zaak wel degelijk uitstraling heeft. Dat was ons "aan de straat" ontgaan. De tafel was niet schoon en het straalkacheltje (!) functioneerde niet naar behoren. Ook moesten we de aandacht vragen van het bedienend personeel. Tevens ging er iets mis met de bestelling waardoor we behoorlijk lang moesten wachten. Het eten en drinken was in orde. Volgende keer (?) beter.
Gery S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een prettige ambiance , waar we graag komen. Helaas: ik kreeg zwartgeblakerd( geroosterd) wittebrood.Werd wel onmiddellijk vervangen d0oor stokbrood , maar toch.En ik vond de prijs voor en glas sauvignon-chiraz wel erg hoog!
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een week van tevoren gereserveerd.Reservering was om 6.00 uur.Wij kwamen om 6,03 binnen.Allle ta
fels in het restaurant waren al reeds bezet.Kregen een plaats in de serre wat op zich niet slecht was.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk en gezellig!
MarianneTrijnieArnoldWim
Phil V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De keuken produceert gerechten van matige kwaliteit met wat simpele presentatie. Bediening bijna té enthousiast
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zoals altijd een prima smakelijk klein diner voor een voorstelling in het concertgebouw
In vergelijking met anders nu nog smakelijker gerechten
Ga zo door!
D M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Goed gegeten met vriendelijke en attente bediening. Fijne sfeer.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ik was op 2.12 om 12.30 op de lunch met 2 personen. De lunchgerechtenkeuze is zeer beperkt en traditioneel ( o.a. kroketten en broodje bal) maar wat echt stoorde is dat ik tomatensap vroeg en zonder toelichting of waarschuwing sterk gepeperd ( spicy) tom.sap kreeg dat bovendien suiker bevat naar ik later zag ( voor mij verboden) en veel te pikant was. Desgevraagd deelde men mij mee dat dat het enige tomatensap was aldaar verkrijgbaar. wat ik bovendien vreemd vind is dat er geen invalidentoilet gelijkvloers is of een lift naar de toiletten. Ik heb dat zelf nog niet nodig maar vriendinnen ( 80 min) wel, zodat Keyzer de facto voor hen ontoegankelijk is.Ik ben dus niet tevreden over Keyzer.
Nicolas B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellig gegeten. Vlotte vriendelijke bediening. Prima voor een diner en daarna het concert! Keyzer is er op vooruit gegaan!
Wilja S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij komen regelmatig voorafgaand aan een concert bij Keyser eten. Dit is de eerste keer dat de service echt slordig was ( glazen wijn vergeten en daarna de fles wijn vergeten die we reeds lang te voren hadden besteld kwam halverwege de maaltijd) het eten minder dan we gewend zijn. Het was duidelijk dat door de drukte wellicht (??) de keuken en de bediening zeker niet optimaal functioneerden. Jammer!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Perfect! Alles lekker in de brasserie. Steak Tartare is heerlijk. Vers en perfecte kwaliteit.
Gery S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Brasserie Keijzer heeft een prettige ambiance.Mijn vrienden waren tevreden over de bestelde gerechten ,ik zelf eet glutenvrij , het geserveerde bruinbrood vind ik niet te eten.Wittebrood was niiet beschikbaar , omdat hun leverancier dat nie kon leveren om mij onduidelijke redenen
Elisabeth W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
deze week voorafgaande aan een concert in het CG weer eens bij Keyzer gegeten. Vooraf de escargots die erg smakelijk waren gevolgd door een truffelrisotto. Laatste gerecht was niet erg smakelijk. De risotto was erg droog en de truffel was nergens te bekennen. Toen ik dit aangaf bij de bediening werd hier nauwelijks op gereageerd en later toen ik vroeg wat de kok zijn reactie was vertelde de jonge man dat mijn verhaal niet klopte. Ik was sprakeloos vooral omdat truffel toch een erg nadrukkelijke smaak is. Kortom snel de rekening gevraagd en vlug vertrokken
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het duurt echt ontzettend lang het drinken en het eten. Er kwam een serveerster aan de tafel of zij onze glazen mocht meenemen voor een andere tafel. Ik vind dit echt niet kunnen.
Chantal V Elise O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Sfeervol, professionele bediening en heel praktisch gelegen net naast het Concertgebouw. Ideaal uitgangspunt voor een avondje uit.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Voor de tweede keer met mijn echtgenote restaurant Keyzer bezocht.
Deze keer een tegenvaller. Een tournedos voor 32 Euro (!) bleek een excusez le mot, lullig, klein droog biefstukje met daarbij een bakje sla en hele slechte, kennelijk bij elkaar geveegde smerige frietjes gebakken in oud vet. Heb er de hele avond last van gehad . Het voorgerecht , bisque was wel lekker maar ook duur. Voor een bedrag van 125 Euro gingen we met een onbevredigd gevoel de deur uit. Jammer, want het allervriendelijkste personeel verdient een beter restaurant.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Aan de immer drukke Van Baerlestraat en het Museumplein ligt Brasserie Keyzer, een zaak met een deftige uitstraling. Nu de straat even verderop afgesloten is voor verkeer en de omgeving dus aanzienlijk rustiger is dan normaal, leek me een lunch op het terras van Keyser een goed plan. En tot mijn grote opluchting bleek het personeel veel minder deftig dan in gevreesd had en was er zelfs sprake van joviale small talk. Ik bestelde een 12 uurtje: een tomatensoepje, een stokbroodje met gerookte zalm en mierikswortelcrème en een boterham met een rundvleeskroket en mosterd. Een prima lunch! Drie euro vijftig voor een muntthee blijf in onacceptabel vinden.