Brasserie Keyzer

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Keyzer

Peter L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Op zich prima gegeten, echter de vis was wat droog. Prima wijntjes en vriendelijke adequate bediening.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
plezierige ontvangst en goede sfeer
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
In de Pompoensoep was uitgebakken spek toegevoegd. Dit was niet gezegd. Vegetariërs zullen daar zeker problemen mee hebben. Ook was de pompoen te beetgaar.
j V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Alles duurde lang die avond en kwam pas na vragen. Ik kreeg een verkeerde maaltijd voorgezet (vis in plaats van een burger). En de rekening klopte niet.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Reservering in orde. Ontvangst goed. Wij kregen de gevraagde plaats.
Wij hebben ook op 12 november voor 19 november gereserveerd bij Keyzer. Helaas ging dat niet meer via Iens. (we waren van 13 t/m 18 een week in Italië en wilden gisteren (19 november) weer eten bij Keyzer. We hadden duidelijk gevraagd om een plaats in de nis, waar we altijd redelijk rustig kunnen eten. Het was al zeer druk en onze plaats hadden ze net aan andere mensen gegeven. Na veel heisa kregen we achter in de zaak een plek. Wij waren erg teleurgesteld. Let wel, we werden op 12 november netjes en correct behandeld, omdat wij toen vrijwel als eerste gasten arriveerden!
Gerechten zijn aan de prijzige kant, maar redelijk tot goed te noemen.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten is heerlijk en de bediening goed, vriendelijk en snel. De inrichting is elegant, al kan het wel een beetje oubollig overkomen bij een jonger publiek.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
goed en lekker gegeten. Aardige bediening. Jammer dat de waldorfsalade van het voorgerecht weinig smaak had. Dorade was prachtig krokant gebakken.
johannes S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
In de meeste restaurants krijg je voor het zelfde geld een goede maaltijd, maar ja nostalgie telt mee.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ziet er gezellig uit,helaas papieren servetten en tafelkleden. het eten is goed, weinig keuze als je niet van vis houdt, bovendien behoorlijk aan de prijs: voor een hamburger betaal je een kleine 20 Euro, voor een tong 45 Euro. De frites waren opgebakken. De wijn is goed. Men probeert je met enige spoed er weer uit te werken, uiteindelijk dit kunnen rekken tot anderhalf uur.
Elsbeth V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
De bediening was slecht georganiseerd. Chaotisch.
Roel En Eef V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Uitstekend en voor herhaling vatbaar. ????????
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wat een fijn restaurant. Het eten is heerlijk... bijzondere hapjes. De bediening is ontzettend vriendelijk, netjes en houdt alles goed in de gaten. Een aanrader!
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wat een fijn restaurant. Het eten is heerlijk... bijzondere hapjes. De bediening is ontzettend vriendelijk, netjes en houdt alles goed in de gaten. Heerlijk getafeld. Een aanrader!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het blijft een goede plek naast het Concertgebouw. Maar zelfs een reservering van 2,5 uur voor het concert bleek amper genoeg om de tweede gang, de hoofdmaaltijd op tafel te krijgen. Behoort toch dagelijkse routine te zijn en goede Angus burger zal de keuken ook niet op de kop zetten. We blijven komen, maar het moet niet gekker worden.
Alphons P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
uitstekende ambiance. Geen muzak, door gordijnen en tapijt op vloer geen (over)luide akoestiek waardoor je elkaar goed verstaat en geen last van je omgeving hebt. Bediening en diner uitstekend.
Maggie V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten was heerlijk, de service was goed. Wij aten mosselen; het enige minpuntje was dat we geen vingerkommetje of frisdoekje kregen om onze vingers schoon te maken.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Keuken was uitgevallen. Konden dus niet leveren. Dan zou je op zijn minst een drankje van de zaak verwachten.
Madeleine S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
de gerechten waren minder goed dan ik hier verwacht had en de prijs/kwaliteitsverhouding was niet gunstig
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Lekker gegeten in een gezellige sfeer!
Hilana K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het visgerecht was subliem maar het vleesgerecht is niets positiefs over te melden.