Brasserie Keyzer

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Keyzer

Edith V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wat een fijn restaurant. Het eten is heerlijk... bijzondere hapjes. De bediening is ontzettend vriendelijk, netjes en houdt alles goed in de gaten. Een aanrader!
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wat een fijn restaurant. Het eten is heerlijk... bijzondere hapjes. De bediening is ontzettend vriendelijk, netjes en houdt alles goed in de gaten. Heerlijk getafeld. Een aanrader!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het blijft een goede plek naast het Concertgebouw. Maar zelfs een reservering van 2,5 uur voor het concert bleek amper genoeg om de tweede gang, de hoofdmaaltijd op tafel te krijgen. Behoort toch dagelijkse routine te zijn en goede Angus burger zal de keuken ook niet op de kop zetten. We blijven komen, maar het moet niet gekker worden.
Alphons P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
uitstekende ambiance. Geen muzak, door gordijnen en tapijt op vloer geen (over)luide akoestiek waardoor je elkaar goed verstaat en geen last van je omgeving hebt. Bediening en diner uitstekend.
Maggie V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten was heerlijk, de service was goed. Wij aten mosselen; het enige minpuntje was dat we geen vingerkommetje of frisdoekje kregen om onze vingers schoon te maken.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Keuken was uitgevallen. Konden dus niet leveren. Dan zou je op zijn minst een drankje van de zaak verwachten.
Madeleine S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
de gerechten waren minder goed dan ik hier verwacht had en de prijs/kwaliteitsverhouding was niet gunstig
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Lekker gegeten in een gezellige sfeer!
Hilana K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Het visgerecht was subliem maar het vleesgerecht is niets positiefs over te melden.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vriendelijke bediening, Asperges. ,Bravo ! Je ontmoet hier beroemde personen uit de muziek wereld.. Vele waren hier al. Verse vis is hier een aanrader.
Spmtk K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk op terras gezeten. AH iens bijdrage keurig behandeld.. Bijzonder vriendelijke bediening
Calijn R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Op een warme lenteavond aten we op het terras van Keyzer voor we naar het concert gingen. Een prima terras, waar je wel voor moet reserveren op drukke avonden. We aten goed, zaten fijn. Wel is het erg luidruchting onder de zonwering. Dan is een plekje aan de rand van het terras beter.
John G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Een concert bij de buren begint voor ons altijd bij brasserie Keijzer. Ze slagen er altijd in het tempo hoog genoeg te houden om ruim op tijd in het concertgebouw te kunnen zijn zonder dat je ooit het gevoel hebt te snel te moeten eten. In die relatief korte tijd altijd een goede, goed warme maaltijd die correct geserveerd wordt. Een aanrader.
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Leuk restaurant om te lunchen
Hylkje K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het is een goed restaurant , met een hele goede sfeer!
En als t moet bijv. In verband met een concert , een goede planning!
Liesbeth E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
goed ontvangen en bediend, goede kwaliteit van het eten.
pol56 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Top avond gehad. Leuke bediening, vol aandacht, heerlijk gegeten, alles reuze kwaliteit. En keurig op tijd klaar voor het concert. Dus zeker weten voor herhaling vatbaar.
robert D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Prima restaurant, prima locatie.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Afgelopen zondag van een lunch genoten bij Brasserie Keyzer, voor een concert bij het Concertgebouworkest. Het was een verjaardagscadeau voor mijn man en het kon, wat ons betreft niet feestelijker. Dank jullie wel voor jullie enthousiastme, inzet en verzorging.
Zeker een aanrader!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuke tent. Veel jong personeel van goede wil doch moeten aantal dingen.nog leren zoals: attent rondkijken zodat wij niet hun aandacht moeten vragen. En en dat stoort me echt, leren aan te reiken vanaf goede kant dus niet over het bord heen bijvoorbeeld de wijn inschenken . Basisprincipes van correcte bediening lijkt me.