Brasserie Keyzer

Van Baerlestraat 96 1071 BB Amsterdam Nederland Kaart
31-206751866

Over het restaurant Brasserie Keyzer

Brasserie Keyzer vindt je in het culturele hart van Amsterdam aan het Museumplein en naast het Concertgebouw. In dit restaurant kun je Keyzerlijk genieten van alle smakelijke gerechten.

De visgerechten staan centraal bij Brasserie Keyzer. Het prachtige en sfeervolle ingerichte hoekpand zorgt voor een unieke stijl waar verleden en heden goed zichtbaar zijn. Door de artistieke toog lopen de ruimtes in elkaar over en dat zorgt voor een authentieke Franse sfeer.

Bij Brasserie Keyzer kan je heerlijk lunchen en tijdens het diner kies je uit het a la carte menu en het Keyzerlijk menu. De verschillende gerechten lopen uiteen. Van kroketten tot roerei en van tournedos tot zalm. Elk gerecht wordt dagvers bereid.

Er wordt bij elk gerecht een goede en lekkere wijn aanbevolen uit de enorme collectie. Verschillende witte wijnen afkomstig uit Frankrijk, Spanje, Italië en Oostenrijk zorgen voor een smakelijke toevoeging. De ruime collectie rode wijnen komen voornamelijk uit de Noordelijke Rhonestreek.

Voor het loungen ben je hier ook aan het juiste adres. Op een intieme manier geniet je van de fijne sferen. De klassieke stijl met een vleugje moderniteit zorgen voor een unieke lounge sfeer. Voor ieder wat wils niet alleen voor een lunch en borrel, maar ook voor een vergadering is dit een goede locatie.

Laat je verrassen door de dagverse gerechten bij Brasserie Keyzer in hartje Amsterdam.

Meer informatie over restaurant Brasserie Keyzer

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Keyzer

Dinie T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
De gekozen gerechten waren verrukkelijk.
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Wij waren met zijn vieren, voorafgaand aan bezoek aan concertgebouw. Voorgerechten waren prima, goed van smaak en keurig opgediend. Twee van ons hadden mosselen als hoofdgerecht, die waren wel heel erg klein. Bediening was attent en goed.
Kristel L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Echt een leuke zaak om gezellig te eten, goede ambiance. Wij hadden een menu voorafgaand aan concert in het concertgebouw (de buren). dat hadden we aangegeven en dan houden ze ook rekening met de eindtijd.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het eten was goed, de bediening vriendelijk en de wachttijd was in orde.
Bij voor- en hoofdgerecht keuze uit 3 gerechten! Dit is prettig wanneer je geen vlees eet!
Bij het nagerecht keuze uit 2 gerechten.
Prijs voor een 3 gangenmenu van € 37,- is terecht!
Wijn varieert van € 4,50 tot € 9,00. Je krijgt uitleg over deze wijnen en kiest uiteraard zelf!
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een heerlijk voorspel voor een bezoek aan het Concertgebouw
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
In de serre hadden we last van de koude oostelijke wind, maar daar werd adequaat op gereageerd door het personeel. Eten voortreffelijk, bediening uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Op nieuwjaarsdag werd Brasserie Keyzer druk bezocht. We waren vroeg voor onze gereserveerde tafel, maar die werd snel en effectief beschikbaar gemaakt. De gasten, die natafelden na de matinee in het Concertgebouw ruilden hun plaats voor de hasten voor later op de avond in het Concertgebouw. Keyzer is vaak gezellig druk en heeft een prettige sfeer. De bediening is vriendelijk, professioneel en niet altijd makkelijk aanspreekbaar. De goede voornemens voor 2018 werkten; we werden prettig en redelijk snel bediend. De wijn wordt altijd snel gebracht, de keuze voor de zuurkool met Magret de Canard beviel ons wel. Geen topper, maar de eend was goed klaargemaakt. Onze buitenlandse gaste vond Keyzer heel aangenaam; wij waren weer tevreden.
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Nyår. Hetsigt. Ville blir av med oss innan 22. Men bra mat och gott vin.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Geweldig heerlijk gegeten voorafgaand aan de Messiah in het Concertgebouw - alles was nog heerlijk in Kerstsfeer.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten,
Prima bediening!!!
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Eenmaal gezeten kreeg ik door onhandigheid van de jonge serveerster een glas wijn volledig over overhemd en pak. Gelukkig was het witte wijn. Als tegemoetkoming konden we eventueel naar een ander tafeltje en werd de koffie niet in rekening gebracht; na een opmerking ook de twee glazen wijn niet.
M.i. heeft de floormanager onvoldoende adequaat gereageerd. Iets meer attentheid ook in de bediening en een tegemoetkoming in de stomerijkosten was wel het minst geweest. Jammer!
Voor de bediening deze keer dus een dikke onvoldoende.
Gezien R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Prima ontvangst, verzorgde uitvoering van het menu, zeer smakelijk
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Een restaurant pal naast het Concertgebouw zou toch ingespeeld moeten zijn op gasten die tijdig weg willen. Drie gangen in een uur en een kwartier, dat zou met enig gemak moeten lukken. Neen. Lukt niet. Je moet te veel om aandacht bedelen. Maakt de zit onrustig. Voer was ok, meer valt er niet van te zeggen.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Op zich prima gegeten, echter de vis was wat droog. Prima wijntjes en vriendelijke adequate bediening.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
plezierige ontvangst en goede sfeer
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
In de Pompoensoep was uitgebakken spek toegevoegd. Dit was niet gezegd. Vegetariërs zullen daar zeker problemen mee hebben. Ook was de pompoen te beetgaar.
j V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Alles duurde lang die avond en kwam pas na vragen. Ik kreeg een verkeerde maaltijd voorgezet (vis in plaats van een burger). En de rekening klopte niet.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Reservering in orde. Ontvangst goed. Wij kregen de gevraagde plaats.
Wij hebben ook op 12 november voor 19 november gereserveerd bij Keyzer. Helaas ging dat niet meer via Iens. (we waren van 13 t/m 18 een week in Italië en wilden gisteren (19 november) weer eten bij Keyzer. We hadden duidelijk gevraagd om een plaats in de nis, waar we altijd redelijk rustig kunnen eten. Het was al zeer druk en onze plaats hadden ze net aan andere mensen gegeven. Na veel heisa kregen we achter in de zaak een plek. Wij waren erg teleurgesteld. Let wel, we werden op 12 november netjes en correct behandeld, omdat wij toen vrijwel als eerste gasten arriveerden!
Gerechten zijn aan de prijzige kant, maar redelijk tot goed te noemen.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten is heerlijk en de bediening goed, vriendelijk en snel. De inrichting is elegant, al kan het wel een beetje oubollig overkomen bij een jonger publiek.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
goed en lekker gegeten. Aardige bediening. Jammer dat de waldorfsalade van het voorgerecht weinig smaak had. Dorade was prachtig krokant gebakken.