Brasserie Keyzer

Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
Calijn R.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Op een warme lenteavond aten we op het terras van Keyzer voor we naar het concert gingen. Een prima terras, waar je wel voor moet reserveren op drukke avonden. We aten goed, zaten fijn. Wel is het erg luidruchting onder de zonwering. Dan is een plekje aan de rand van het terras beter.
John G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Een concert bij de buren begint voor ons altijd bij brasserie Keijzer. Ze slagen er altijd in het tempo hoog genoeg te houden om ruim op tijd in het concertgebouw te kunnen zijn zonder dat je ooit het gevoel hebt te snel te moeten eten. In die relatief korte tijd altijd een goede, goed warme maaltijd die correct geserveerd wordt. Een aanrader.
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Leuk restaurant om te lunchen
Hylkje K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het is een goed restaurant , met een hele goede sfeer!
En als t moet bijv. In verband met een concert , een goede planning!
Liesbeth E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
goed ontvangen en bediend, goede kwaliteit van het eten.
pol56 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Top avond gehad. Leuke bediening, vol aandacht, heerlijk gegeten, alles reuze kwaliteit. En keurig op tijd klaar voor het concert. Dus zeker weten voor herhaling vatbaar.
robert D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Prima restaurant, prima locatie.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Afgelopen zondag van een lunch genoten bij Brasserie Keyzer, voor een concert bij het Concertgebouworkest. Het was een verjaardagscadeau voor mijn man en het kon, wat ons betreft niet feestelijker. Dank jullie wel voor jullie enthousiastme, inzet en verzorging.
Zeker een aanrader!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuke tent. Veel jong personeel van goede wil doch moeten aantal dingen.nog leren zoals: attent rondkijken zodat wij niet hun aandacht moeten vragen. En en dat stoort me echt, leren aan te reiken vanaf goede kant dus niet over het bord heen bijvoorbeeld de wijn inschenken . Basisprincipes van correcte bediening lijkt me.
EmHa .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Prima gegeten, vlot bediend en daardoor ruim op tijd klaar om naar het naastliggende concertgebouw te gaan.
Keuze tussen menu en a la carte is prettig, daardoor veel keuzemogelijkheden.
veen132 B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
mooie brasserie met zeer vriendelijk en deskundig personeel
J.m. V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Prettige brasserie juist ook in combinatie met concertgebouwbezoek.
Afgestemd menu met goede menukaar, seizoengerechten en goede bediening
JansenenJanssen .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Onderweg naar het Stedelijk hebben we hier gelunched. We kozen er voor om in de serre te gaan zitten en ik vraag mij af of dat wel een goede keuze was, want pas later zag ik dat deze zaak wel degelijk uitstraling heeft. Dat was ons "aan de straat" ontgaan. De tafel was niet schoon en het straalkacheltje (!) functioneerde niet naar behoren. Ook moesten we de aandacht vragen van het bedienend personeel. Tevens ging er iets mis met de bestelling waardoor we behoorlijk lang moesten wachten. Het eten en drinken was in orde. Volgende keer (?) beter.
Gery S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een prettige ambiance , waar we graag komen. Helaas: ik kreeg zwartgeblakerd( geroosterd) wittebrood.Werd wel onmiddellijk vervangen d0oor stokbrood , maar toch.En ik vond de prijs voor en glas sauvignon-chiraz wel erg hoog!
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een week van tevoren gereserveerd.Reservering was om 6.00 uur.Wij kwamen om 6,03 binnen.Allle ta
fels in het restaurant waren al reeds bezet.Kregen een plaats in de serre wat op zich niet slecht was.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk en gezellig!
MarianneTrijnieArnoldWim
Phil V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De keuken produceert gerechten van matige kwaliteit met wat simpele presentatie. Bediening bijna té enthousiast
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zoals altijd een prima smakelijk klein diner voor een voorstelling in het concertgebouw
In vergelijking met anders nu nog smakelijker gerechten
Ga zo door!
D M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Goed gegeten met vriendelijke en attente bediening. Fijne sfeer.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ik was op 2.12 om 12.30 op de lunch met 2 personen. De lunchgerechtenkeuze is zeer beperkt en traditioneel ( o.a. kroketten en broodje bal) maar wat echt stoorde is dat ik tomatensap vroeg en zonder toelichting of waarschuwing sterk gepeperd ( spicy) tom.sap kreeg dat bovendien suiker bevat naar ik later zag ( voor mij verboden) en veel te pikant was. Desgevraagd deelde men mij mee dat dat het enige tomatensap was aldaar verkrijgbaar. wat ik bovendien vreemd vind is dat er geen invalidentoilet gelijkvloers is of een lift naar de toiletten. Ik heb dat zelf nog niet nodig maar vriendinnen ( 80 min) wel, zodat Keyzer de facto voor hen ontoegankelijk is.Ik ben dus niet tevreden over Keyzer.