Brasserie Katoen

7,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Katoen

P. D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Naast het theater dus ideaal! Originele inrichting. Helaas is de muziek qua geluid en sfeer veel te veel aanwezig. Nog wat onervaren personeel en het terras en tafeltjes zijn viezig (constatering van meerdere bezoeken). Het eten echter perfect.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Vanavond voor 't eerst in Katoen gegeten. Top locatie! Geweldige bediening! Heerlijke gerechten. Per 2 pers. een schaaltje frites met mayonaise. We waren hier met vrienden na de vesperdienst in de Grote Kerk van Goes, van harte aanbevolen! Leuke ronde tafel waar we met elkaar een heerlijke avond hadden. Bedankt!
PaulBocuse .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Het was weer een tijdje geleden dat ik er was geweest. Maar het was goed bevallen. We waren met 6 personen en gingen naar het theater, ik had de tomaten soep die was erg lekker en goed op smaak, biefstuk als hoofdgerecht mooi opgemaakt bord vlees was lekker mals en als dessert de dame blanche ook deze was erg lekker en mooi opgemaakt. Bediening was zeer goed Ga zo door.
Donny Z.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
lekkere lunch gegeten, vriendelijke eigenaar en goed en vriendelijk personeel in een prettige sfeer.
Denice D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Hippe tent, Katoen. Lekker terras, goeie kop thee. Katoen is een hotel en restaurant aan het rustig gelegen tentje bij het theater in Goes. De gerechten zijn prima, ik mis alleen de groenten. Onze favoriet blijft toch wel een lekker drankje met de borrelplank: vakantie in een uurtje.
anne L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Ik had het eten beter verwacht. De kaart ziet er veelbelovend uit. Het eten smaakte goed. Maar het was een vrij kaal bord; vrij weinig eten, zeker in verhouding met de prijs. Ik kon het niet echt een hoofdgerecht noemen.
Bediening redelijk vriendelijk. Conclusie: voor diner zou ik er niet echt gauw naar terug gaan. Er zijn zeker nog verbeterpunten voor Katoen Goes! Hoofdgerecht mag echt wel wat uitgebreider. Met de locatie en sfeer zit het wel al goed.
Schouwenaar E.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Mooie locatie, goed terras.
Kaart ziet er goed uit maar ik sluit me volledig aan bij eerdere recensie; bestellen van iets te drinken als glazen leeg zijn vraagt veel aandacht. Kwaliteit van bereide maaltijden ligt verre onder verwachting van het geheel. Ik houd het voortaan op koffie op het terras vanwege zon, geen eten meer daar.
Micaela R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
We hebben buiten gezeten op het terras die er prachtig uitziet. Service was snel maar niet overdreven vriendelijk. Menukaart vond ik heel goed eruit zien, maar de gerechten waren voor die prijs toch een beetje teleurstellend. Ik had een gerecht waar bearnaise saus bij geserveerd werd en deze was werkelijk totaal mislukt: hij was volledig geschift, smaakte niet naar dragon en er was ook nog te weinig van. Overal ziet het er beduidend beter uit dan dat het smaakt.
Tanja H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gaan lunchen met mijn moeder en allebei de ravioli besteld. Zéér kleine porties en duidelijk uit een pakje. Er overheen zat één cherry tomaatje, keurig gevierendeeld. Het geheel werd afgemaakt met 4 mini stukjes witlof. Geen salade, geen brood.
En dat voor 12.50 p.persoon.
Laatste keer dat ik daar ga lunchen!
Hvdve .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
De entourage is prachtig, sfeervol terras. De kwaliteit van het voorgerecht (soepen) zijn goed, kreeft in de bisque te vinden. Helaas laat de kwaliteit van de hoofdgerechten te wensen over. Pasta te lang gekookt en daardoor hard en kleverig. De gamba's waren matig op smaak. De lamskoteletten waren rosé gebakken maar de andere stukjes op het bord droog en doorbakken. Kortom, vooral de kwaliteit van de hoofdgerechten verdienen veel meer aandacht van de keuken, is ook af te lezen uit andere recensies. Jammer, want de entourage en de sfeer is perfect!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Op een lekker rustig plein staat een prachtig hotel met een enorm terras. Dat lonkt wel. Als het zonnetje schijnt kun je hier rustig een hapje eten. We zijn hier al vaker geweest en het eten is altijd prima.

Dit keer komen we om te lunchen. Ik neem een Caesarsalade, mooi klassiek en altijd lekker. De salade is ook daadwerkelijk erg lekker. Er had wel wat meer dressing op gekund, maar dat is een klein detail. Waar ik wel last van had, was het bord. Ja... Hoort er bij, maar dit was een houten kom. Je moest je handen (en armen) dusdanig krom draaien dat ik mijn tafelgenootje meerdere keren bijna een blauwe plek bezorgde.

Bediening was vriendelijk, is alleen niet heel oplettend als het gaat om mensen die willen bestellen. Lege glazen worden niet of nauwelijks bijgevuld en dat wordt op een bepaald moment wat vervelend. Maar je zit daarentegen wel op een heerlijk terras, waar je geniet van elke seconde zon.
Evelyn M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Met een vriendin gegeten bij Katoen maar ik vond het erg slecht. De krabsalade die ik vooraf kreeg leek op een prakje Johma-salade uit een bakje. De biefstuk was draderig en de champignonsaus smaakte in de verte naar champignons maar was een jus met champignonsmaak. Ik had al gehoord dat je geen groente krijgt bij je hoofdgerecht dus vroeg ik om een salade die het meisje braaf noteerde maar die helaas nooit is gekomen. De frietjes waren prima en de locatie is prima maar voor een eindbedrag van 86 euro ga ik de volgende keer liever ergens anders eten.
pwvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wat een fijne avond moest worden is vakkundig (dat dan weer wel) om zeep geholpen door onervaren of niet geïnteresseerd personeel en een slecht georganiseerde keuken.
Als het erg druk is hoeft dat niet met smoezen en flauwekulverhalen goed gemaakt te worden. Als je om zes uur aanwezig bent en het duurt tot 8 uur voordat je het hoofdgerecht krijgt, en als het theewater wel komt maar het theezakje niet, dan wil je wel iets melden. Het antwoord de thee is besteld en komt er aan (de doos stond op de balie) is flauwekul. Waarom een andere groep die 1 1/2 uur later kwamen dan toch binnen 45 minuten de bestelling op tafel heeft is een raadsel. Misschien omdat ze vrienden van de zaak of het personeel zijn? Op de vraag waarom dat zo is wordt geantwoord: "die hebben een voorgerecht".. ja ja zo'n voorgerecht wil ik ook wel. Ben je gelijk klaar met eten. En geloof me wij waren niet de enigen die klaagden. Zeker drie tafels om ons heen maakten opmerkingen.
Het eten is niet bijzonder. Zelf ben ik nu nog op zoek naar de lauriersaus die bij de zeebaars hoort (oeps ook vergeten?).

Als dan als compensatie een kopje koffie en later zelfs een fles wijn van de zaak aangeboden wordt is dat fijn. Het effect is wel direct weg als de koffie toch op de rekening staat...
Katoen is een restaurant met kapsones en dat straalt het ook uit. Dat kan, maar dan moet je het ook waarmaken en dat lukt niet. Er zijn meer en betere restaurants in Goes. Maar ja, die zijn op zondag dicht en dat pleit dan weer voor Katoen.
Bernard K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Vlotte zaak voor Zeeuwse begrippen . Mooi gemaakt ook . Veelal ervaren personeel probeert hectiek van hotel met lunch, dineer in goede banen te leiden. Ik at er lekker, maar niet bijzonder en op de hype van groente en gezond gaat men hier nog niet in. Voor mij prijs kwaliteit op randje.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Vandaag geluncht bij katoen en heerlijk gegeten en fantastisch geholpen. We waren met twee kleine kinderen en hier werd heel goed op ingespeeld. Ik bestelde een gebakken ei en een tosti voor de kinderen, waarop de gastheer vroeg of het om te delen was en hij ervoor zorgde dat het alvast verdeeld op de borden kwam. Ook kwam hij zelf met twee kinderstoelen aan en kregen de kinderen na afloop een ijsje van hem. Soms voel je je een beetje bezwaard als je met kinderen op het terras zit, maar hier werden ze ook echt als gastjes behandeld. Kortom, wat een geweldige service!
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Brasserie Katoen. Moderne zaak, vlotte bediening ondanks dat alle tafels bezet waren. Met drie personen gegeten, mijn keuze voor lam was erg geslaagd. Ook de gebietste gamba van mijn tafelgenoot was erg lekker.
Mooie aankleding van de borden, servies en andere aankleding niet traditioneel, wel heel stijlvol.
Enige min puntje is dat er weinig groenten werd geserveerd.
Aanrader, we komen zeker terug als we in Goes zijn!
PaulBocuse .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Lekker geluncht met collega en het eten was erg lekker, de zaak is mooi ingericht met veel details en een mooie open keuken, waar je de koks aan het werk kan zien. De bediening is goed er vriendelijk. En de prijs kwaliteit is prima
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Vanavond lekker gegeten bij Katoen. Het restaurant ziet er zeer sfeervol uit en zat zelfs op deze dinsdagavond bijna vol. Als voorgerecht krabsalade met citroenvinaigrette. Verrassend fris. Biefstuk van ossenhaas was gewoon prima. Persoonlijk vond ik het jammer dat er weinig groenten bij werden geserveerd. Het nagerecht, aardbeien met peperijs, was heerlijk.

De prijzen zijn aan de hoge kant, maar passen bij de kwaliteit en originaliteit van de gerechten.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Het eten was prima, mooi geserveerd en goede smaken. Bediening was oke. Ondanks dat er een aantal fouten werden gemaakt over de wijn die we hadden besteld, was het een leuke avond.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Een aangename verrassing op deze druilerige zondagmiddag in een mooi pand aan een rustig pleintje niet ver van de Grote Markt. We namen het 12-uurtje met vis: een mooi opgemaakt bord met een kopje aspergesoep, salade, twee heerlijke dikke boterhammen waarvan één met makreelsalade en één met een garnalenkroket. Onze zoon was erg tevreden met zijn gebakken eieren met spek, kleurmateriaal en Zeeuwse boterbabbelaars. Zeer vriendelijke en ongedwongen bediening. Katoen is bovendien mooi en sfeervol ingericht. Dranken misschien ietwat aan de prijzige kant, lunchgerechten daarentegen zeer betaalbaar.