Brasserie Kaat Mossel

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Tom-Erik G.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Buitengewoon gezellig en gewoon goed. Mooie visgerechten, maar evt voor een enkeling ook gewoon basis aanbod vlees. Met 5 personen genoten van voorgerechten oa buiten de kaart inktvis piri piri, Leuk en lekker. De rest aan tafel oa de sashimi die bijna smelt in je mond zo goed en daarbij nog wat losse oesters op tafel, goed begin van de avond! Hoofdgerechten paar keer slibtong lekker in de boter, een schol, mossels op Italiaans en in sambal geweldig en buiten de kaart de king crab. Helemaal oké behalve hoofdgerecht de king crab verder niets erbij maar dat was hoorde we later soort van verkeerd aangeslagen en niet helemaal duidelijk. Foutje mag bij verder zo'n gezellige avond. Als nagerecht nog wat crème brulee, een mooie tiramisu en paar warme appeltaartjes. Daarbij nog paar glazen witte port, maar daar mag wel wat kwalitatief betere geschonken worden. Via de Hanos dow's white en rood zelfde huis de tawny en ruby dan ben je voor weinig geld gewoon klaar met een gemiddelde port en niet duur euro of 10 de fles, rechtstreeks bij reuchlin scheelt je een euro of 2 maar dan moet je al wel wat meer handel bij ze hebben qua wijn. Al met al een heerlijke avond Kaat mossel, deskundig en enthousiast personeel droegen daar zeker aan bij. Komen snel weer eens buurten
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Mooi zomerdag, gelukkig een plaatsje op het terras. Reserveren is echt wel nodig! Heerlijk e vissoep vooraf en daarna Gekookte Mosselen en wel de Italiaanse versie. Heerlijk pittig! Het geheel afgesloten met een sinaasappel Creme Brulee. Gezellig personeel absolute aanrader.
Leendert G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
na de visite op mijn 75e verjaardag heerlijk gegeten , geweldig grand dessert met zang van het personeel.

in een woord geweldig
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wat een aanfluiting deze ballentent.
Snap niet dat mensen hier gelukkig van worden.
Interieur straalt iets huiselijks en knus uit.
En dat is het dan ook.
Met 12 mensen gegeten.
3 Haagse schaaltjes patat ff serieus??
Ontvangst belachelijk geen fatsoenlijke leuke gastheer. Geen warm ontvangst.
Personeel allemaal chagrijnige smoeltjes en allemaal heel druk bezig in hun eigen wereldje.
Eten middelmatig en voor de prijs duur. Onbegrijpelijk dat zo een tentje nog succesvol kan zijn. Zal wel de naam zijn oud S6. Voor ons nooit meer.
cynthia A.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Kaat Mossel is een restaurant waarbij je altijd goed eet. Er komt een gevarieerd publiek, van gezinnen tot zakenlui. Ik at hier vooraf de toast met zalm en als hoofd de calamaris (officieel een voorgerecht maar samen prima voor een kleine-gemiddelde eter). Geen poespas, gewoon goed bereide, kwalitatieve vis; wat mij betreft top. Tafelgenoot at de steak tartaar en zeetong. Voor het laatste betaal je flink (39€), maar het is dan ook geweldig! Top van smaak en heerlijke structuur. Een prima wijntje bij het alles en een gemoedelijke sfeer in het restaurant maken het af. Ik vind het restaurant persoonlijk iets te donker en kom er dan ook liever in de zomer, op het terras. De bediening wisselt in kwaliteit, maar iedereen is beleefd en de meeste ook gezellig.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Met tien mensen hier een heel geslaagde avond gehad. Restaurant was vol, luidruchtig maar gezellig.Vooraf diverse kleine vis hapjes, lekker en vers van smaak. Daarna gebakken garnalen, coquilles en inktvis in een lekkere saus. Tot slot een Kaat Mossel. Lekkere wijn erbij en een leuke bediening, wij waren tevreden.
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Op een vrijdagmiddag genoten we hier van een stevige lunch. Voor mij was dit de skrei kabeljauw met aardappelpuree en mosterdsaus, erg lekker en een flinke portie vis. Mijn tafelgenoot koos asperges en die waren enorm! En lekker. Gemoedelijke sfeer met attente en vriendelijke bediening. En o ja: het toilet was schoon en oogt nieuw.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Met 5 mensen zakelijk dineetje. Een brasserie waar ik graag heenga met buitenlandse gasten, die de Hollandse, gezellige en informele ambiance waarderen. Gezellig vis of mosselen eten; vlees is mogelijk. Het zat vol, waardoor de wachttijd tussn de gangen lang was, Eten was goed, maar wel aan de prijzige kant. Maar ja, die sfeer, he ..!
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteren lekker gegeten met zijn tweeën bij dit restaurant. Vooraf een broodje van het huis, zalm en tonijn sashimi en gegratineerde mosselen, als hoofdgerecht scampi en schol, en als dessert creme brulee en cheesecake. Alles smaakte heerlijk! Vis natuurlijk heel erg vers en goed op smaak. Complimenten voor de cheesecake.
Bediening was erg vriendelijk, en we konden lekker rustig zitten. Parkeren voor de deur. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Jean-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
al jaren een van mijn favoriete eetplekken, gastvrije sfeer, lekker eten en drinken met als favoriet mossel escargots. met een lekkere gruner feltliner erbij.
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Voor de prijs vond ik de kwaliteit van het eten tegenvallen. Ik zou hier niet opnieuw eten.

Het broodje vooraf bestond uit 5 stukjes (altijd handig met twee mensen). Hierbij voelde het broodje niet kakelvers aan.

Vooraf een carpaccio genomen. De carpaccio zelf heb ik op andere plekken malser en dunner gehad. Verder was men wat zuinig met de kaas en rucola. Mijn tafelgast had een tomatensoep. Deze was wat pittig, maar verder prima.

Als hoofdgerecht had ik een Angus steak met pepersaus en mijn tafelgast een tongfilet. De tongfilet was groot en goed vlezig, maar helaas wat droog. Mijn Angus steak was eerder rare dan medium gebakken. Aan de pepersaus zat niet veel smaak. De patatjes waren wel erg lekker.

Het restaurant ziet er verder prima uit. Het heeft alleen geen tafelkleden, maar placemets. Voor die prijs zou je anders mogen verwachten in mijn optiek. De aankleding van het terras leek niet op de aankleding binnen.
mees de jong .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Ik was hier een tijdje niet geweest, maar woensdag 3 augustus was het dan weer zover, en wat mij opviel was dat er wel degelijk recensies worden gelezen door de eigenaar, want de stoelen die voorheen hard en recht zaten, zijn vervangen voor stoelen met een zachte zitting en een wat schuin naar achter leuning, en dat zit een stuk comfortabeler.
Maar het gaat natuurlijk over het eten, ik kan hier kort over zijn het was heerlijk, de gegratineerde mosselen is een aanrader, en dat geld ook voor de moot tonijn in die heerlijke saus en groenten.
Het toetje was er één buiten de kaart om, ben de naam even kwijt, maar het was iets met wodka, ijs en waarschijnlijk nog iets, maar ik vond het niet bijzonder, had daar meer van verwacht.
Tot de volgende keer.
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Onlangs tweemaal gegeten, tweemaal ongekend goed. Oesters overal hetzelfde? Zo knisperend vers, kraakhelder van smaak en perfect open gemaakt en opgediend at ik ze in 60 jaar niet. Onvergetelijk. De slibtongen van mijn partner, op haar verzoek gebakken in de olijfolie, perfect gaar, geen magere scharminkels, maar met vlees op de graat. Nog nooit at ik een Oosterschelde kreeft zo mooi van smaak en zo vakkundig geprepareerd, om helemaal uit te eten. Professionele en tegelijk hartelijke service.
fjvanhees .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Oesters(Zeeuws plat 4x0 vooraf. Daarna vissoep a la maison en vervolgens een prachtige tong op de juiste wijze gebakken met gelukkige weinig erbij
Wat wil een visliefhebber nog meer
japaping .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Heerlijk voorgerecht (tonijn), erbarmelijk slecht hoofdgerecht (heilbot of liever schoenzool) en ongeïnteresseerde bediening. Prijs/kwaliteit verhouding derhalve slecht! Ik kom hier voorlopig niet meer!
Lionel D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Heel lekker gegeten. Overheerlijke oesters vooraf. Daarna voorgestelde lunchsuggestie tur otin, verkeerd begrepen of niet wij kregen elk 2 tur otin met prijskaartje dubbel van wat wij besteld hadden. overheerlijke vis maar hadden toch liever lunchsuggestie gehad
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Lekkere gerechten en vriendelijke service.
Mosselen met pernod waren heerlijk. King crab als voorgerechtje plus een oestertje om mee te starten. Sucade van tafelgenoot was heel lekker. Een aanrader
steven B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij Kaat Mossel! Het voorgerecht een klein pannetje (kleine) mosselen, als hoofdgerecht de zeetong. De zeetong een absolute aanrader, heerlijk! Wel vrij kaal geserveerd, maar gezien de hoeveelheid waren eventuele bijgerechten (naast friet en salade) waarschijnlijk sowieso blijven liggen. De service vriendelijk en alert, decor lekker bruin. Helemaal goed.
Mona M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Vanavond gegeten,heerlijke oesters en gegratineerde mosselen,mosselen italiaans en mosselen in de pernod. Geweldig en wij zeeuwen weten hoe ze moeten smaken! Top top top
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Met een relatie vanmiddag gelunched , alleen hoofdgerecht . Voor beide sliptong , 3 stuks van een goed formaat en zeer smakelijk. Bediening vriendelijk en snel . Tafeltjes waren wat plakkerig en het restaurant kan denk ik ook wel een poetsbeurt gebruiken.