Brasserie Kaat Mossel

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteren lekker gegeten met zijn tweeën bij dit restaurant. Vooraf een broodje van het huis, zalm en tonijn sashimi en gegratineerde mosselen, als hoofdgerecht scampi en schol, en als dessert creme brulee en cheesecake. Alles smaakte heerlijk! Vis natuurlijk heel erg vers en goed op smaak. Complimenten voor de cheesecake.
Bediening was erg vriendelijk, en we konden lekker rustig zitten. Parkeren voor de deur. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Jean-Paul V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
al jaren een van mijn favoriete eetplekken, gastvrije sfeer, lekker eten en drinken met als favoriet mossel escargots. met een lekkere gruner feltliner erbij.
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Voor de prijs vond ik de kwaliteit van het eten tegenvallen. Ik zou hier niet opnieuw eten.

Het broodje vooraf bestond uit 5 stukjes (altijd handig met twee mensen). Hierbij voelde het broodje niet kakelvers aan.

Vooraf een carpaccio genomen. De carpaccio zelf heb ik op andere plekken malser en dunner gehad. Verder was men wat zuinig met de kaas en rucola. Mijn tafelgast had een tomatensoep. Deze was wat pittig, maar verder prima.

Als hoofdgerecht had ik een Angus steak met pepersaus en mijn tafelgast een tongfilet. De tongfilet was groot en goed vlezig, maar helaas wat droog. Mijn Angus steak was eerder rare dan medium gebakken. Aan de pepersaus zat niet veel smaak. De patatjes waren wel erg lekker.

Het restaurant ziet er verder prima uit. Het heeft alleen geen tafelkleden, maar placemets. Voor die prijs zou je anders mogen verwachten in mijn optiek. De aankleding van het terras leek niet op de aankleding binnen.
Mees De Jong .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Ik was hier een tijdje niet geweest, maar woensdag 3 augustus was het dan weer zover, en wat mij opviel was dat er wel degelijk recensies worden gelezen door de eigenaar, want de stoelen die voorheen hard en recht zaten, zijn vervangen voor stoelen met een zachte zitting en een wat schuin naar achter leuning, en dat zit een stuk comfortabeler.
Maar het gaat natuurlijk over het eten, ik kan hier kort over zijn het was heerlijk, de gegratineerde mosselen is een aanrader, en dat geld ook voor de moot tonijn in die heerlijke saus en groenten.
Het toetje was er één buiten de kaart om, ben de naam even kwijt, maar het was iets met wodka, ijs en waarschijnlijk nog iets, maar ik vond het niet bijzonder, had daar meer van verwacht.
Tot de volgende keer.
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Onlangs tweemaal gegeten, tweemaal ongekend goed. Oesters overal hetzelfde? Zo knisperend vers, kraakhelder van smaak en perfect open gemaakt en opgediend at ik ze in 60 jaar niet. Onvergetelijk. De slibtongen van mijn partner, op haar verzoek gebakken in de olijfolie, perfect gaar, geen magere scharminkels, maar met vlees op de graat. Nog nooit at ik een Oosterschelde kreeft zo mooi van smaak en zo vakkundig geprepareerd, om helemaal uit te eten. Professionele en tegelijk hartelijke service.
Fjvanhees .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Oesters(Zeeuws plat 4x0 vooraf. Daarna vissoep a la maison en vervolgens een prachtige tong op de juiste wijze gebakken met gelukkige weinig erbij
Wat wil een visliefhebber nog meer
Japaping .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Heerlijk voorgerecht (tonijn), erbarmelijk slecht hoofdgerecht (heilbot of liever schoenzool) en ongeïnteresseerde bediening. Prijs/kwaliteit verhouding derhalve slecht! Ik kom hier voorlopig niet meer!
Lionel D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Heel lekker gegeten. Overheerlijke oesters vooraf. Daarna voorgestelde lunchsuggestie tur otin, verkeerd begrepen of niet wij kregen elk 2 tur otin met prijskaartje dubbel van wat wij besteld hadden. overheerlijke vis maar hadden toch liever lunchsuggestie gehad
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Lekkere gerechten en vriendelijke service.
Mosselen met pernod waren heerlijk. King crab als voorgerechtje plus een oestertje om mee te starten. Sucade van tafelgenoot was heel lekker. Een aanrader
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij Kaat Mossel! Het voorgerecht een klein pannetje (kleine) mosselen, als hoofdgerecht de zeetong. De zeetong een absolute aanrader, heerlijk! Wel vrij kaal geserveerd, maar gezien de hoeveelheid waren eventuele bijgerechten (naast friet en salade) waarschijnlijk sowieso blijven liggen. De service vriendelijk en alert, decor lekker bruin. Helemaal goed.
Mona M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Vanavond gegeten,heerlijke oesters en gegratineerde mosselen,mosselen italiaans en mosselen in de pernod. Geweldig en wij zeeuwen weten hoe ze moeten smaken! Top top top
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Met een relatie vanmiddag gelunched , alleen hoofdgerecht . Voor beide sliptong , 3 stuks van een goed formaat en zeer smakelijk. Bediening vriendelijk en snel . Tafeltjes waren wat plakkerig en het restaurant kan denk ik ook wel een poetsbeurt gebruiken.
Lisette L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Wij hebben in september gegeten bij Kaat Mossel. Door het mooie weer konden we op het terras plaatsnemen. Onze verwachtingen waren hoog gespannen omdat Kaat Mossel goed aangeschreven staat. Het eten is lekker maar niet bijzonder hoogstaand. De botervis was erg lekker en ook het voorgerecht, de zalm smaakte prima. De bediening is vriendelijk en het geheel doet gezellig aan.
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Kaatmossel is altijd hetzelfde. Dat is gemakkelijk maar ook de kortste weg.

Voorgerecht: King Crab. Het gerecht werd snel uitgeserveerd. De crab was veel te koud (uit de vriezer) . Ik heb ze wel lekkerder gehad maar ook hierin is veel verschil.
Hoofdgerecht: Gebakken mosselen, deze keer een flinke hoeveelheid, de porties variëren nogal.
Goed gebakken en de kruidenmelange is prima a la Kaat Mossel.

Kortom allemaal erg herkenbaar maar niet super spannend.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Tijdens de mosselweek hier gegeten. Mosselsoep en oesters waren erg goed. Helaas zat er eerst behoorlijk wat zand in de mosselen maar dit werd keurig opgelost na een opmerking hierover. Vegetarische tomatensoep en geitenkaas waren oké maar niet erg spectaculair. Hier zou nog extra aandacht aan kunnen woren besteed. Bediening en sfeer erg prettig!
R. S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Kaat ligt strategisch gunstig. Blik op het water, aan een straat die redelijk rustig is. Buiten op het terras is best aangenaam!
Bestelde een Zarzuela, die m.i. een Nederlandse interpretatie is van een Spaans gerecht. D.w.z. de tomatensaus zou geconcentreerder kunnen en meer "spicy". All in all best lekker. Mijn disgenoten bestelden eenzelfde schotel en een salade als hoofdgerecht. De keuze is groot, die kan wat mij betreft best worden teruggebracht met veel nadruk op wisselende, verse gerechten. De bediening bestaat uit vaste krachten waardoor deze een zekere professionaliteit uitstralen die plezierig is. Al met al goed genoeg voor een bezoek met klanten. Je zult niet teleurgesteld worden, maar ook niet verrast in positieve zin...
KlaasdeVries .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Weer eens heerlijk gegeten bij Kaat Mossel op het terras. Erg vriendelijke en attente Rotterdamse no nonsens bediening en prima eten. Aanraders de King Crab als voorgerecht en de mosselen als hoofdgerecht.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Hier gisterenavond gegeten. De bediening kwam erg druk over. Ik was hier vroeger wel geweest maar het viel me nu echt tegen.
Je kreeg echt de indruk dat ze een persoon te kort kwamen. Erg lang op de rekening moeten wachten en slecht geadviseerd over de drankjes. Helaas hier gaan we niet meer terug en zullen het ook niet meer aanbevelen.
Yolanda1971 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Wij kwamen hier vroeger regelmatig eten en na een lange tijd besloten weer eens een bezoek aan Rotterdam te brengen en af te sluiten met een diner bij Kaat. Bij binnenkomst werden wij niet direct opgevangen en de bediening was druk aan het kletsen met andere klanten. Dit is niet wat we gewend zijn bij Kaat en uiteindelijk werden we aan tafel gebracht door een dame (waarschijnlijk de bedrijfsleidster) want ze droeg geen bedrijfskleding. Ze was niet uitgesproken vriendelijk en we voelden ons een beetje ongemakkelijk terwijl we nog geen 5 minuten binnen waren. De drankjes werden snel opgenomen en kwamen snel aan tafel. We begonnen met wat oesters en deze smaakten overigens prima. Vervolgens slibtongen en biefstuk besteld en dit viel tot onze verbazing erg tegen. Het hoofdgerecht duurde erg lang. De slibtongen waren erg droog en de biefstuk was nogal taai volgens mijn man. Niet echt wat we gewend zijn bij Kaat mossel. Het dessert Kaat mossel was lekker maar niet spannend. Tijdens het eten weinig aandacht van de bediening en de bedrijfsleidster liep nogal gestresst rond zonder te lachen en hier werden wij ook een beetje nerveus van. Dit zou je als gast toch niet moeten ervaren. Bij het afrekenen en weggaan niemand die even gedag zei of opkeek. We vinden het erg jammer want we kwamen hier altijd graag, maar dit was denk ik onze laatste keer bij Kaat. De service en kwaliteit die je hier vroeger kon verwachten zijn nu ver te zoeken. Erg jammer
Sharon76 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
We hebben met een gezelschap van 4 man gegeten bij Kaat Mossel. De gerechten waren heerlijk, goede bediening! Enig minpuntje was de Valet Parking; Valet Parking jongen is slecht te herkennen, stond met zijn telefoon te spelen en voor de deur van Kaat Mossel te hangen. Het duurde even voordat de auto weer werd voorgereden. Ondanks dit minpunt komen we zeker terug!