Brasserie Joske

Theerestraat 22 5271 GD Sint-Michielsgestel Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Joske

Ongedwongen eten op hoog niveau

Dit restaurant heeft een beetje de uitstraling van een bruin cafe. Daardoor zou je het eten dat hier wordt geserveerd misschien niet direct op deze plek verwachten. Er wordt hier namelijk op hoog niveau gekookt, met uitsluitend verse producten. Het ongedwongen en gastvrije gevoel dat bij dit interieur hoort zorgt voor een ontspannen eetervaring. Maar wel met uitmuntend eten!

Meer informatie over restaurant Brasserie Joske

Dagelijks geopend vanaf 11:00 uur.
Van 12 tot 14 uur wordt lunch geserveerd en van 17 tot 21:30 uur diner.
Wij zijn gesloten op maandag.

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Kei lekker en gezellig. Denken mee over over de wijn bij het eten. En kennen je netjes bij naam. Zeker voor herhaling vatbaar
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Wij hebben op 12 maart jl. met zijn tweeën bij Brasserie Joske gegeten. Vanaf het moment dat we binnen kwamen tot het moment waarop wij vertrokken zijn wij ontzettend vriendelijk geholpen door de eigenaresse en naamgeefster van het restaurant. Wij genoten van het vier-gangen verrassingsmenu. Elke gang zag er prachtig uit en smaakte heerlijk. Het hoofdgerecht was een smaaksensatie: filet van corvina, geserveerd met spinazie, artisjok en een compote van tomaat en taggiasche olijven. De aangeraden wijnen completeerden de gangen heel goed. De prijs-kwaliteit verhouding was prima. Joske is een aanrader!
Hanneke R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Met een groep gegeten en wel een vantevoren afgesproken keuze-menu van 29,95 euro. Soep was oké. Hoofdgerecht redelijk van smaak, hoeveelheid magertjes. Klein stukje vis, groente was ver te zoeken. Bleek dat ik mijn vis moest optillen om 1 worteltje te vinden en wat gepureerde doperwten[?]. Verder 2 kleine schaaltjes rauwkost en 2 puntzakken friet voor 12 personen. Gelukkig kon er wel bijbesteld worden. Als nagerecht een héél klein bolletje ijs met saus, geserveerd op een koffie-kopje-schoteltje. Erg armoedig, alles totaal duur betaald dus! Enkele dagen later bleek de rekening niet te kloppen. Het feit dat de eigenaar daar niets mee deed, maakt mijn gevoel van een goede service uitkomen op een 2.
Isf15 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Omdat er met een groep gegeten werd, mocht er niet van de kaart worden gekozen maar was er een twee-keuze menu, aangezien bijna iedereen voor het ene koos, was er daar niet genoeg van waardoor er heel kleine stukjes geserveerd werden. Belachelijk! Je zorgt er toch voor dat je genoeg op voorraad hebt, denk ik dan... Verder was de soep lauw en het nagerecht was eveneens te weinig.. Verder erg onprofessioneel gehandeld bij de prijs, omdat €30 veel te duur was voor hetgeen geserveerd werd protesteerde de groep en zei de gastvrouw: 'doe dan maar €25'... Erg onprofessioneel en onvriendelijk! Nooit meer Joske!
Jasper A.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Door de locatie en decor wordt je wellicht even op het verkeerde been gezet, maar onderschat niet wat hier uit de keuken komt!. Eten is van onderscheidende kwaliteit en daarbij ook nog heel redelijk geprijsd voor hetgeen je krijgt. Bediening was prima en vooral heel ervaren. Toen wij er waren zat het restaurant nagenoeg helemaal vol, met ook nog een heel groot gezelschap, maar geen spoortje stress of gebrek aan aandacht.
Pareltje in de provincie!
Heidebus .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Voor t eerst bij Joske gegeten, met ons vieren. Een ontspannen restaurant, vriendelijke gastvrouw en heerlijk eten. Wat wil je nog meer?
Vooraf genoten van eendenham en carpaccio.
het kaasplankje en de tiramisu na waren zalig.
Ik kom zeker terug.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Het was jammer van meubilair buiten te laag om aan te eten niks mee om borrel aan te doen dat was enigste minpuntje!!!????????????????????????
Veronique P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Dinsdagavond bij Joske gegeten...
Zeer warm ontvangen door de eigenaresse (denk ik).
Zalm en Clamchowder als voor (heerlijk!) en Ribs en Vegetarish als hoofdgerecht. Vegetarish was overheerlijk (gestoofde paprika met speciale couscous en pompoenchutney).
Ook lekker achtergrondsmuziekje.
Zeker een aanrader!
Suzgeo .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij Jokes brasserie. Service was uitstekend. Ik had graag meer willen nuttigen (voorgerecht, nagerecht), maar we waren er met twee kleine kinderen en dat is niet even ideaal. Misschien een volgende keer, op een wat rustiger moment. Het eten was erg goed. Er was een goede balans van de verschillende smaken. Echt een aanrader!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Gezellig ingericht "bruin café" waar je verwend wordt met heerlijke gerechten.
Wij waren er op een dinsdagavond, het liep helemaal vol!!! Toen we begonnen waren aan ons diner snapten we helemaal waarom!
Jacquelinevanboxtel .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Supervriendelijke gastvrouw. Eten smaakte voortreffelijk. Perfecte balans tussen de gerechten. Gezellige sfeer. Donkerbruin cafégevoel.
PaulvanTongeren .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Prima avondje gehad! Parkeren was geen probleem. We werden verwelkomd en de hele avond bediend door Joske zelf. Er hing een prettige sfeer in deze brasserie: nostalgische aankleding en fijne muziek op de achtergrond. Ik had uitzicht op een oude foto van de 19e eeuwse Bossche Markt. Het eten was goed verzorgd en lekker. Bij de Albert Heijn-actie betaal je één menu, het duurste... Zeker een adresje om terug te komen, want ook de lunchkaart ziet er goed uit!
Riky H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Het eten was geweldig,met veel zorg klaar gemaakt. De carpaccio vond ik persoonlijk het lekkerste, overal smaakt die anders maar hier vond ik hem heerlijk.De service was perfect,leuke mensen! Goede achtergrond muziek(jaren 70/80). Echt een aanrader. Gezellige inrichting.
Mcmvds .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Het restaurant is makkelijk bereikbaar.
Wij vonden de ah restaurant aktie een mooie gelegenheid om restaurants in de buurt te bezoeken waar je anders nooit komt.
We zijn bij meerdere restaurants geweest, maar brasserie joske sprong er uit.
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.
Alles was precies goed en de heerlijke gerechten op de kaart kunnen ze zeker waar maken!
Zullen zeker terug gaan.
Francoise V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
We hebben met de familie een heerlijke avond gehad, we werden super gastvrij ontvangen, en we voelden ons echt gast.
Het eten was overheerlijk, echt eerlijk en heerlijk eten.
De beef Wellington overheerlijk van smaak en de pompoensoep mmmm.

Joske bedankt voor de gezellige avond.
Groetjes Francoise en familie van Alebeek uit Schijndel
MarijanWouters .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Leuke ambiance in een ongedwongen sfeer. Uitstekende vriendelijke en gastvrije bediening. Het eten is van uitstekende kwaliteit, waar je je vingers bij aflikt. Voor herhaling vatbaar. Fantastisch!
Mwelten .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Super goed,
lekker eten, goede wijn en gezellige sfeer
Ik vind het een van de betere restaurants in de buurt van den Bosch
goede kwaliteits producten en goede smaak
Aanrader!!!
Steeds meer mensen ontdekken dat je bij Joske goed kunt eten, dus zou voor de zekerheid wel reseveren.

JosZee .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Ook nu weer heerlijk gegeten. De hertensukade was om te zuigen. Ontvangst en bediening was ook dit keer warm en persoonlijk.
HdeLange .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Bij binnenkomst in het restaurant, kijkende naar de inrichting hiervan (eenvoudige stoelen en tafels en 'rustieke attributen aan de wand), mijn twijfels over de kwaliteit van het restaurant'. Achteraf volslagen onterecht, omdat de service (goede uitleg, aardig en behulpzaam) en het eten van onverwacht hoge kwaliteit (goede smaken, juiste combinaties en mooi opgemaakt) waren. De rode huiswijn was lekker. Kleine minpuntjes waren: Het duurde vrij lang voordat de respectievelijke gangen werden opgediend en Het nagerecht was in tegenstelling tot het voor- en hoofdgerecht niet erg bijzonder (wel goed van smaak en mooi opgemaakt).
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Lekkere wildgerechten en netjes en vriendelijk geholpen. De gerechten kwamen niet snel achter elkaar, zodat we gezellig konden kletsen.