Brasserie Jong&Oud

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag Gesloten

Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijke latte macchiato, leuke plekjes om te zitten. Vooral de fauteuils bij het raam. Maar wat is het klein, te vol en te warm binnen... Jammer, anders zouden we zeker vaker komen.
SvanD .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Erg leuke plek om een broodje te eten en koffie te drinken! Fijne sfeer en erg attente service. De cappuccino is zonder twijfel een van de beste in Zwolle. Wij hebben relaxt op het terras gezeten en komen snel weer eens terug voor een wijntje met broodplankje..
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Een zaak waar service nog belangrijk is. Je wordt hartelijk ontvangen in deze lunchroom. Een ander broodjes kiezen is geen probleem. Je hebt snel je drinken en eten. De barista die aanwezig was, kon echt lekkere koffies maken. Ook maakt hij tijd om wat over koffie uit te leggen. Ik drink er snel een wijntje op hun terras. AANRADER!!