Over het restaurant Brasserie Joia

Al het moois uit Italië

In het Groene Hart ommuurt door een historisch rijksmonument vind je Joia. Met de naam (Latijn: vrolijk) dragen ze uit te staan voor de mooie dingen van het leven. En dan vooral al het moois uit Italië. Natuurlijke tinten en grote bossen bloemen geven je zeker weten een fijn gevoel! Schuif je aan voor een zakelijke lunch, borrel of uitgebreid diner?

Meer informatie over restaurant Brasserie Joia

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Joia

Marith S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Bij toeval terecht gekomen bij Joia. De kwaliteit heeft niets van doen met een goede brasserie. Hier staat een zeer gedreven professioneel team in open keuken de sterren van de hemel te koken. De amuse was op hoog niveau. De risotti met verse truffel en ei een waar feest. De Thaise soep idem. Alle gerechten hadden een bizar verfijnde smaakbeleving en de opmaak van borden waren een lust voor het oog. Joia is een parel in het groene hart. Je eet op Michelin sterrenniveau tegen brasserie prijzen. Heel bijzonder en een absolute aanrader. Lekker informeel en uiterst vriendelijke bediening.
Yarisje .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
In tijden niet zo lekker gegeten. Alles zag eruit als een plaatje en smaakte geweldig. Geweldige en originele lekkernijen bij de koffie. Bediening geweldig attent en supervriendelijk. De jongeman in de bediening was om op te vreten; zo aardig, enthousiast en vrolijk en zat buitengewoon goed in de materie; of t nu ging om wijn of kaas; hij wist er alles van. Zijn advies was top. De toiletten waren mooi en schoon. Kortom; michelinster waardig! ????
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Met Happen en Trappen kregen wij bij Joia de soep geserveerd. We hebben hiervan genoten! Het was een paprikasoep met geitenkaas .. voor ons een verrassende combinatie en supergoed van smaak! Heel prettige bediening; zeker een aanrader! Wij zaten binnen (later kwamen we erachter dat het terras aan de overkant van hen is) maar dat was ondanks het warme weer niet vervelend. Een aanrader!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Eten is prima. Wijnen zijn zeer matig. Zonde! Ook heb ik een paar keer mee gemaakt dat het personeel op elkaar liep te kibbelen, wat niet ten goede kwam tot de sfeer.
Sita D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Creatieve gerechten , mooie combinaties, goed op smaak in een gezellige ambiance.
Cornelisgerardus S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
met vrienden NIET hartelijk ontvangen. Een bazige dame die de kaart niet geeft .En aan de bar afgewimpeld worden als je om deze kaart vraagt ,,,met de opmerking ,,,mijn collega komt zo.
Eten was lekker.Maar ons zien ze niet meer.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij komen regelmatig bij Joia, en dat is niet verwonderlijk. Als altijd zijn de gerechten weer creatief en vooral erg smaakvol. Heerlijk.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving
Rieky S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten,!
Richard A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten ter ere mijn verjaardag met 6 personen. We besloten om 2 kleine voorgerechtjes en 1 klein hoofdgerecht te nemen. We waren blij dat we deze beslissing hadden genomen want het was meer dan voldoende. Het dessert was als de slagroom op de taart. Bij het eten witte en rode wijn, ook deze waren van zeer goede kwaliteit. De bediening maakte de avond compleet met hub goede service.
Sjanet D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Wij aten hier vanavond. We werden verrast met een lekkere amuse van het huis.
Het stoofvlees was heerlijk mals en de zuurkool daarbij was passend.
Het menu trick and mix had jammergenoeg weinig te mixen omdat er geen groenten of andere hapjes bij geserveerd werden dan een stukje vis. Het bakje friet was erg gewoontjes en zou origineler opgediend kunnen worden.
Het dessert was een glas met ijsbollen. Ook dit was weinig creatief en meer passend bij de Chinees dan bij een Brasserie als deze.
Natascha S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Geweldige kaart. Je kunt kleine of grotere porties nemen. Goede smaakcombinaties. Ik zou aanbevelen om ook rijst aan te bieden ipv alleen dikke friet. De gerechten zijn te mooi en lekker om er patat bij te serveren.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Het is goed toeven bij Joia, plezierige bediening
Bas F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gaan hier zeker terug uit stekend
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten hier. Vriendelijke bediening, goed bereidde gerechten en lekkere bijpassende wijnen. Een aanrader!
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Dit is gewoon geweldig eten, alles is lekker PUNT!.
Goede sfeer en fijne bediening maakte ons bezoek tot een extra leuk feestje, omdat we net een huis gekocht hadden.

We komen hier echt vaker terug!!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heel verrassend . Heerlijk gegeten . Wij hadden de tijd , maar de bediening mag wel iets sneller .
Rene M. V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Brasserie Joia ligt op een prachtige plek in Oudewater. Gezellige brasserie, leuke sfeer. We hadden de soep van de dag, mosterd soep en daarna een salade. Alles was OK maar niet echt bijzonder. Gewoon goede lunch . De bij geserveerde wijn , een chardonay was van goede kwaliteit. De bediening was correct en plezierig.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Super gezellig en lekker restaurant!
J.s S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijke lunch lekkere chardonnay .
Geen koekje of zoetigheidje bij de koffie en thee...jammer
Buiten gezeten i.v.m. aardig weer.
Ziet er binnen wel leuk uit...recent verbouwd