Brasserie Jansen

Meer informatie over restaurant Brasserie Jansen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Ans D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Net als vorige week prima ontvangst; na borrel op gereserveerde plek, diner op een betere plek tegen het pand aangeboden. Opnieuw opvallend: de vriendelijke en zeker attente bediening. Ook via de mail zeer vriendelijk contact. Mooie verzorging van de borden.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Blijft een heerlijke plek! Alleen hinderlijk verkeer langs terras. Uitstekend en zeer attente bediening. gaat soepel met vragen om
ingridO .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten , gezellige sfeer en vriendelijke bediening.
Mogelijkheid tot hele en halve porties.
We zijn hier al vaker geweest en altijd erg tevreden.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Bediening altijd, echt altijd super attent, aardig en gastvrij!! Eten heerlijk. Lekkere broodje van bras burger vervangen door wit brood en dat is echt een killer voor t gerecht.. niet meer iets vervangen voor een goedkopere en niet smakelijke variant. Verder zoals altijd prima
Janny E.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Aanrader. Heerlijk eten wat je wil en wanneer je wil. Prima service .
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Gezellig en lekker eten, halve porties, veel keuzemogelijkheden.
Thamàr P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
We werden op zeer vriendelijke wijze ontvangen. We waren iets te vroeg. Tijdens mijn reservering aangegeven dat wij een High tea wilden. Dit was niet doorgekomen. Echter, door te improviseren en samen met ons e.e.a. samen te stellen kregen wij toch nog een verkapte high tea. Dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar.
R. D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
De steak was wat bij ons allebei taai, er kwamen vlotachtig 2 nieuwe, deze waren beter.
De frietjes zijn melig, niet echt krokant, dat is jammer.
Sarah P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Brasserie Jansen is altijd een gezellige plek om te eten. Heel vriendelijke bediening en lekker eten. Leuk gelegen in Zwolle.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Brasserie Jansen is echt een prima tent om te lunchen! Reserveren op zaterdagmiddag is verstandig want het is er lekker druk. Groot plus punt, ze nemen ook reserveringen aan op zaterdag waar andere zaken dat niet doen. Voor de rest is eigenlijk alles gewoon goed! er staan lekkere en leuke gerechten op de kaart. Ik twijfelde tussen twee opties waarna de bediening aangaf, dan doen we toch van beide een half portie! En waar vind je dat nog, meedenkend personeel!
Min puntjes zijn echt moeilijk te vinden bij deze tent. het enige wat ik kan bedenken is dat je redelijk dicht op elkaar zit, maar ach dat maakt het ook wel weer gezellig!
nospeedlimits .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
leuke locatie voor een borrel en een klein hapje; als je echt wilt dineren dan minder geschikt; tafels zijn vrij laag en stoelen/bank zijn geschikt om te hangen en niet netjes je steak te eten
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk sfeertje en lekkere hapjes!!
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
heerlijke risotto met in Parmezaan gepaneerde kip samen met goed glas rode huiswijn (syrah, grenache). Zeer smakelijke lunch in goede ambiance
RiessenseMug .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Aan een gezellig pleintje in Zwolle, waar we niet eerder zijn geweest, zit brasserie Jansen. Toen we binnenkwamen waren er maar een paar tafeltjes bezet, maar binnen 10 minuten was het helemaal vol, een goed teken!. Leuke menukaart en die mooie teksten, maakt de keuken helemaal waar.
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Lekker gegeten met een prima bediening!
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Jammer van de voorverpakte bearnaisesaus en boter. Huisgemaakt of opgediend in een schaaltje staat zoveel ambachtelijker en luxer. Past ook beter bij de prijzen.
Melanie W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We hebben weer genoten van de verrassende en heerlijke gerechten, de prettige service en de goede sfeer! Echt een aanrader! We komen hier regelmatig.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Na een prima ontvangst aan een leuk tafeltje neergezet. Sowieso een heel gezellig ingerichte zaak. Ondanks dat het geen drukke avond was oogde het niet " leeg" . Leuke kaart waar je ook halve gerechten van kan bestellen. Eten kwam vlot . Precies goed. Bediening (jonge jongen) was zeer attent en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. En ja, dat was het! De wijn wordt in leuke glazen geschonken. . Tot slot nog een lekker kopje koffie en dessert . Goede prijs/ kwaliteit qua rekening. Hier komen wij zeker nog eens terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Risotto wat geweldig net zoals de vanille ijs met huisgemaakte caramel! Aanrader... we komen zeker nog een keer terug...
rosanneverrips1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ontvangst was prima en vriendelijk. Het eten was simpel, kleine aanpassingen hadden het aantrekkelijker gemaakt. Mayonaise uit een plastic tube bijvoorbeeld, witbrood bij een mooie biefstuk, gepocheerd ei te hard. Smaak was wel goed.
Tegen een uur of 21:00 was de bediening niet meer alert en leken ze al met hun gedachten vrij te zijn.
Entourage is gezellig.