Brasserie Jansen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Jansen

loesvanruitenburg .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuke sfeer, lekker eten, no nonsense,
Door gezellige drukte wat langer op eten moeten wachten, was niet echt een probleem.
Nicolet K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prima restaurant, heerlijke wijn, veel keus en goede smaken. Leuk concept dat je de hele dag van de totale kaart kan kiezen en halve porties kan bestellen.
Evelien A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
De korting van 25 euro via de ingeleverde yums was volgens het restaurant niet van toepassing. Ze deden hier niet aan mee. Heel jammer, want er volgde een discussie. Uiteindelijk na het laten zien van de reserveringsbevestiging ging ze akkoord met het eerst niet laten betalen van de volledige rekening onder voorbehoud dat ze mij nog mocht bellen als ze de 25 euro niet vergoed kregen. Heel gênant om zo te moeten discussiëren.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Leuke plek, attente bediening , goede kwaliteit-prijs verhouding . We komen zeker nog terug!
Ing B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Goedenavond, de laatste vraag ging te snel.. en krijgt dus meer punten want, de inrichting van de brasserie is super gezellig.

Wij waren met 5 collega’s avondje uit. Een ober hielp ons volgens ons had hij het niet zo naar zijn zin. Als hij vrolijker was geweest had hij meer kunnen verkopen aan ons. Plus dat hij bij het afrekenen er zowieso vanuit ging dat hij fooi kreeg en ons daarmee overdonderde. Vonden wij niet prettig van hem. Als het aan ons had gelegen had hij zeker minder fooi gehad.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Oudejaarsavond hier gegeten. brood met dipjes als inleiding, zeer smakelijk. Als hoofdgerecht steak bearnaise met dikke frieten en pasta met heekfilet, beiden vielen zeer in de smaak. Ook de toetjes caffe 43 en cheese-cake waren heel lekker. Ook het concept "alles" van de kaart op elk moment van de dag te bestellen sprak ons erg aan evenals de mogelijkheid om van veel gerechten een halve portie te kunnen bestellen. Kortom een aanrader.
fcwesterhof .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten waren erg goed van smaak! Bediening goed, de dames in de bediening dragen T-shirt en de mannen een mooi overhemd. Tip zou zijn om de dames ook een mooie blouse te laten dragen, staat netter en geeft eenheid.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Gewoon altijd goed en gezellig.
Rosalie V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Top bediening en een fijn concept met halve porties. Ook fijn dat je alles van de kaart de hele dag door kunt bestellen!
patricia S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Kom zeker terug !
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Brasserie Jansen is een gezellige gelegenheid, het eten is goed, fijn dat er op verzoek halve porties worden geserveerd. Bediening is erg vriendelijk.
Wietske F.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Echt een aanrader: sfeer is goed, eten is heerlijk en de bediening super gastvrij!

Als voorgerecht de Godmother (zeker een aanrader) en als hoofdgerecht een hele heilbot met spaghetti. Ga hier absoluut vaker naar toe :)
Isabelle T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het eten was heerlijk. We waren met z’n 2-en en hadden eggs benedict met hollandaisesaus en de brasplank met desembrood met rosbief plus truffelsaus, om te delen.
Beiden waren erg lekker. De eieren zijn niet voldoende als maaltijd, de brasplank echter wel. Hierna deelden we nog een portie werkelijk overheerlijke, grote bitterballen en een portie friet. Met nog een verrukkelijke Lemon cheesecake gedeeld als toetje, vergezeld door een chai latte vanille en chai latte kaneel (beiden erg lekker), waren we heerlijk voldaan. Ik zou het zeker aanraden!
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekker gegeten bij Brasserie Jansen. Leuk dat je ook halve gerechten kunt bestellen, waardoor je kunt combineren of van te voren wat van de lekkere hapjes kunt nemen. En een groot voordeel dat je gewoon de hele kaart de hele dag kunt bestellen, en niet “ontbijt tot 11:00” etc. Vriendelijke bediening!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, service zoals altijd fantastisch!
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijke sfeer, vriendelijke bediening, super kaart....!!
nienke T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellige tent en lekker gegeten!
Margret N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig en lekker eten
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het concept is echt top, de hele kaart is de hele dag geldig, dus eten waar je op dat momenr zin in hebt, Prachtige Italiaanse sfeervolle ambiance, en leuke bediening, die er zichtbaar plezier in hebben. Wij gaan hier graag heen!!
W. D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Casual en gezellige sfeer. Eten is prima en de service ook!