Brasserie Jansen

Meer informatie over restaurant Brasserie Jansen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

rosanneverrips1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ontvangst was prima en vriendelijk. Het eten was simpel, kleine aanpassingen hadden het aantrekkelijker gemaakt. Mayonaise uit een plastic tube bijvoorbeeld, witbrood bij een mooie biefstuk, gepocheerd ei te hard. Smaak was wel goed.
Tegen een uur of 21:00 was de bediening niet meer alert en leken ze al met hun gedachten vrij te zijn.
Entourage is gezellig.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, een aanrader.
Waar voor je geld in een gezellig sfeervol restaurant met prettige bediening.
Tafel gereserveerd voor 3 personen.
Niet opdringerig, volop keuze in betaalbare gerechten en drank.
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een overschatte zaak. Kleine kaart, kleine gerechtjes. Binnen half uur weer buiten. Bediening was wisselend. De een heel vriendelijk de ander ronduit lomp.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Altijd gezellig en aardige bediening. Eten is lekker en je kunt ook kleine porties bestellen. Leuk om te combineren
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima restaurant om avondje door te brengen voor diner of drankje met klein of groter gezelschap. Niet te sjiek, niet te sjofel, wel stijlvol. Personeel vriendelijk en attent. In het kleine gedeelte aan de tafeltjes bij de ingang was het koud (door deur en koudeval vanaf het raam). Echter, op ons verzoek kregen we even later een tafeltje in het grote gedeelte. Dat gedeelte is sfeervoller. Uiteindelijk lekker gegeten en gedronken: alle gangen waren lekker en hadden wel wat origineels en smaakvols.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We eten hier regelmatig maar merken dat het wat zuiniger wordt. De bitterballen waren normaal heerlijk maar je krijgt tegenwoordig supermarktkwaliteit voor dezelfde prijs als destijds de luxere, 1 euro per stuk! Met kerst werd de boel niet leuk opgediend. 3 wildkroketjes met een snee brood zonder enige aankleding. Ook de portie olijven is gehalveerd. Dom! Personeel wel top als altijd!
Tessa E.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Weinig smaak aan het eten en bij meerdere gerechten te weinig. Bediening in principe prima maar soms wat nalatig (lege glazen/flesjes op tafel). Het personeel wel vriendelijk. Sfeer en interieur wel goed!
Amv20 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten met een vriendin. Bij binnenkomst was er geen gastvrouw, maar aan de bar werden we snel geholpen. Heel fijn dat je halve gerechten kunt bestellen - de grootte is precies goed genoeg.
We hebben een voor-, hoofd- en nagerecht genomen en het smaakte allemaal goed.
Ellis A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het duurde erg lang voor we konden bestellen, de ober kwam niet uit zichzelf naar ons toe. Ook moesten we lang op ons eten wachten, ondanks dat was het eten wel super lekker!
Rosalie V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, keuze uit normale of halve porties, vriendelijk personeel, gewoon gezellige avond gehad en we komen zeker nog een keer!
Jolly L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het proces van reserveren via internet is echt prima. Snel antwoord en je krijgt zelfs sms berichten van je reservering.Gewoon een goede service. Het eten is prima, sfeer is goed en personeel is vriendelijk. Gewoon een aanrader voor een lekkere (lange of korte) lunch. Locatie is goed bereikbaar en entourage van de binnenstad Zwolle helpt mee aan de belevening!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ontzettend gezellige brasserie! Vriendelijk personeel en heerlijk eten, we komen hier regelmatig en altijd met veel plezier!
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Via iens geboekt bij Brasserie Jansen. Met de boeking was het niet goed gegaan. Volgende keer maar weer gewoon bellen om te reserveren. Brasserie Jansen alle lof hoe het probleem opgelost werd. We hebben een super gezellige avond gehad. En heerlijk gegeten. Dank jullie wel.
mariekevandervegt13 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heel gezellig avondje bijgekletst met vriendin bij brasserie Jansen.
Druk zoals altijd, leuk interieur weer andere schilderijen. Lekkere wijn van Theresa, jammer van het eten. Hoofdgerecht stoofpotje veel veel te zout, biefstuk oke. Goede sfeer, eten kan veel beter.
Debbie P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Hier geweest op een zonnige zaterdagmiddag. Een heerlijke goed gevulde pasta salade gegeten op een gezellig vol terras. De bediening is correct en snel. De pasta was heerlijk verrassend. Een leuk restaurant om lekker te eten en na te borrelen.
ingridO .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellige en sfeervolle brasserie. Fijn dat je ook halve gerechten van de kaart kiezen. Voldoende keuze.
Erg Lekker gegeten.
kerninzicht .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De sfeer vind ik werkelijk geweldig; zeer origineel ingericht en ook qua menu-benamingen ludieke omschrijvingen.
Kwaliteit van het eten is goed, het enige aandachtspuntje is de bediening. Ook bij drukte graag tafel uitruimen qua kopjes, terwijl tweede ronde al wordt neergezet en iets meer aandacht voor mensen die nog een keer iets willen bestellen. We moesten nu echt 'zwaaien'. Verder, prima service.
Hannelore B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten, de kabeljauw is een aanrader. Proef vooral de Coppola wijnen. We hadden vooraf aangegeven dat wij op tijd weer weg moesten, hier is erg goed rekening mee gehouden. We hadden zelfs tijd voor een voor- hoofd- en klein nagerecht. Het eten was er heel snel, maar niet te. We hadden de tijd om rustig onze gang op te eten.
z N.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
gewoon een hele fijne zaak, altijd vriendelijk. leuke kaart, mooie inrichting en voel me er altijd erg welkom. alsof we thuiskomen.