Brasserie Jansen

Renske V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Altijd een plek waar je terug wil komen!
Jolien F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gezellige sfeer! Heerlijk genoten van de zoetigheden: macarons met de vulling karamel zeezout, heerlijk!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Eten vonden we erg matig. Bediening vriendelijk en snel. Terras zat voor geen meter.
Marian_B V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk op het terras aan het pleintje gezeten en gegeten. Fijn dat je ook halve porties kunt bestellen. De pasta was goed gekookt, de saus goed op smaak en de juiste hoeveelheid (niet te veel saus!). De gegrilde groente is een aanrader. Ook lekkere witte wijn (Chardonnay).
Ebelien N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Helaas was de vissoep wat lauw, evenals de koffie na afloop! Verder uitstekend!
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Net als vorige week prima ontvangst; na borrel op gereserveerde plek, diner op een betere plek tegen het pand aangeboden. Opnieuw opvallend: de vriendelijke en zeker attente bediening. Ook via de mail zeer vriendelijk contact. Mooie verzorging van de borden.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Blijft een heerlijke plek! Alleen hinderlijk verkeer langs terras. Uitstekend en zeer attente bediening. gaat soepel met vragen om
ingridO .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten , gezellige sfeer en vriendelijke bediening.
Mogelijkheid tot hele en halve porties.
We zijn hier al vaker geweest en altijd erg tevreden.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Bediening altijd, echt altijd super attent, aardig en gastvrij!! Eten heerlijk. Lekkere broodje van bras burger vervangen door wit brood en dat is echt een killer voor t gerecht.. niet meer iets vervangen voor een goedkopere en niet smakelijke variant. Verder zoals altijd prima
Janny E.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Aanrader. Heerlijk eten wat je wil en wanneer je wil. Prima service .
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Gezellig en lekker eten, halve porties, veel keuzemogelijkheden.
Thamàr P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
We werden op zeer vriendelijke wijze ontvangen. We waren iets te vroeg. Tijdens mijn reservering aangegeven dat wij een High tea wilden. Dit was niet doorgekomen. Echter, door te improviseren en samen met ons e.e.a. samen te stellen kregen wij toch nog een verkapte high tea. Dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar.
R V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
De steak was wat bij ons allebei taai, er kwamen vlotachtig 2 nieuwe, deze waren beter.
De frietjes zijn melig, niet echt krokant, dat is jammer.
Sarah P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Brasserie Jansen is altijd een gezellige plek om te eten. Heel vriendelijke bediening en lekker eten. Leuk gelegen in Zwolle.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Brasserie Jansen is echt een prima tent om te lunchen! Reserveren op zaterdagmiddag is verstandig want het is er lekker druk. Groot plus punt, ze nemen ook reserveringen aan op zaterdag waar andere zaken dat niet doen. Voor de rest is eigenlijk alles gewoon goed! er staan lekkere en leuke gerechten op de kaart. Ik twijfelde tussen twee opties waarna de bediening aangaf, dan doen we toch van beide een half portie! En waar vind je dat nog, meedenkend personeel!
Min puntjes zijn echt moeilijk te vinden bij deze tent. het enige wat ik kan bedenken is dat je redelijk dicht op elkaar zit, maar ach dat maakt het ook wel weer gezellig!
nospeedlimits .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
leuke locatie voor een borrel en een klein hapje; als je echt wilt dineren dan minder geschikt; tafels zijn vrij laag en stoelen/bank zijn geschikt om te hangen en niet netjes je steak te eten
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk sfeertje en lekkere hapjes!!
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
heerlijke risotto met in Parmezaan gepaneerde kip samen met goed glas rode huiswijn (syrah, grenache). Zeer smakelijke lunch in goede ambiance
RiessenseMug .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Aan een gezellig pleintje in Zwolle, waar we niet eerder zijn geweest, zit brasserie Jansen. Toen we binnenkwamen waren er maar een paar tafeltjes bezet, maar binnen 10 minuten was het helemaal vol, een goed teken!. Leuke menukaart en die mooie teksten, maakt de keuken helemaal waar.