Brasserie Jansen

Meer informatie over restaurant Brasserie Jansen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jolly L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het proces van reserveren via internet is echt prima. Snel antwoord en je krijgt zelfs sms berichten van je reservering.Gewoon een goede service. Het eten is prima, sfeer is goed en personeel is vriendelijk. Gewoon een aanrader voor een lekkere (lange of korte) lunch. Locatie is goed bereikbaar en entourage van de binnenstad Zwolle helpt mee aan de belevening!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ontzettend gezellige brasserie! Vriendelijk personeel en heerlijk eten, we komen hier regelmatig en altijd met veel plezier!
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Via iens geboekt bij Brasserie Jansen. Met de boeking was het niet goed gegaan. Volgende keer maar weer gewoon bellen om te reserveren. Brasserie Jansen alle lof hoe het probleem opgelost werd. We hebben een super gezellige avond gehad. En heerlijk gegeten. Dank jullie wel.
Mariekevandervegt13 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heel gezellig avondje bijgekletst met vriendin bij brasserie Jansen.
Druk zoals altijd, leuk interieur weer andere schilderijen. Lekkere wijn van Theresa, jammer van het eten. Hoofdgerecht stoofpotje veel veel te zout, biefstuk oke. Goede sfeer, eten kan veel beter.
Debbie P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Hier geweest op een zonnige zaterdagmiddag. Een heerlijke goed gevulde pasta salade gegeten op een gezellig vol terras. De bediening is correct en snel. De pasta was heerlijk verrassend. Een leuk restaurant om lekker te eten en na te borrelen.
IngridO .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellige en sfeervolle brasserie. Fijn dat je ook halve gerechten van de kaart kiezen. Voldoende keuze.
Erg Lekker gegeten.
Kerninzicht .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De sfeer vind ik werkelijk geweldig; zeer origineel ingericht en ook qua menu-benamingen ludieke omschrijvingen.
Kwaliteit van het eten is goed, het enige aandachtspuntje is de bediening. Ook bij drukte graag tafel uitruimen qua kopjes, terwijl tweede ronde al wordt neergezet en iets meer aandacht voor mensen die nog een keer iets willen bestellen. We moesten nu echt 'zwaaien'. Verder, prima service.
Hannelore B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten, de kabeljauw is een aanrader. Proef vooral de Coppola wijnen. We hadden vooraf aangegeven dat wij op tijd weer weg moesten, hier is erg goed rekening mee gehouden. We hadden zelfs tijd voor een voor- hoofd- en klein nagerecht. Het eten was er heel snel, maar niet te. We hadden de tijd om rustig onze gang op te eten.
Z N.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
gewoon een hele fijne zaak, altijd vriendelijk. leuke kaart, mooie inrichting en voel me er altijd erg welkom. alsof we thuiskomen.
Ejks .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekkere gerechten. Wel een groot verschil in portie. Kip milaneze was voor een hoofdgerecht aan de kleine kant terwijl de steak en de burger wel genoeg waren. Lekkere huiswijn. Toetjes redelijk: op de carrotcake een rare zure topping. Appel tarte tartin koud.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De bediening was erg netjes. Niets op aan te merken. Een achtergrondmuziekje had een toevoeging geweest. Het eten had echt beter gekund. De pizza van mijn man was een dun plakje deeg (de bovenkant van het deeg was nat) met wat koude groenten en brokken koude geitenkaas. De bietenrisotto verdient meer aandacht, maar het was wat het was risotto doordrenkt met biet. De kip was erg droog, de parmazaanse kaas was lekker. De erwtensoep was wat aan de flauwe kant, maar hier stond dan ook peper en zout voor op tafel.
Ino En Hermien R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Brasserie Jansen geeft aan te werken met Italiaanse inslag. Helaas hebben wij die niet kunnen ontdekken. Een "kale" kipfilet met patat (echt niet Italiaans) en een steak zonder groentebaksaus. Voor zover wij de Italiaanse keuken kennen, is het vlees het hoofdgerecht, geserveerd met de (groente) saus waarin het vlees gebakken is.
De smaak is verder prima. We hebben een leuke avond gehad, maar weinig Italiaans.
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Vriendelijke bediening en gezellige ruimte in de ruimte met 2 leestafels en zicht op de keuken. Gekozen voor Arancinis: balletjes gevuld met risotto, geitenkaas en truffel. Helaas was de geitenkaas helemaal verklonterd, te lang in de te hete frituur gelegen. Als hoofd: steak met huisgemaakte bearnaise (prima, maar lelijk opgediend in een rvs schaaltje), dikke frieten en salade. De steak wilde ik tussen rare en medium en dat was niet goed gegaan, hij was rose, taai, droog en niet op smaak gemaakt. De simpele, kale bladsalade was met basilicumdressing en op verzoek zonder parmezaanse kaas geen uitje, tomaatje oud te bekennen. De frieten waren te zout en de fritessaus zat in een plastic flaconnetje. De rekening klopte niet maar dat werd netjes in orde gemaakt door er een biertje af te halen.
Ischa E.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Leuke brasserie met een zeer uitgebreide kaart. Ook voor kinderen en vegetariërs is er ruime keus. Bovendien is er voor de kinderen een leuk speelhoeken. Enige minpuntje was dat de bediening niet heel goed samenwerkte en er steeds iemand anders naar onze tafel kwam.
M W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Op een van de warmste September zomeravonden in 2016 nog op het terras gegeten, dus de ambiance van de locatie heb ik niet kunnen proeven. Het terrasmeubilair is niet erg comfortabel maar de zomeravond-sfeer maakte dat wel goed. Bediening is zeer alert en vriendelijk. Gerechten goed bereid en aardig dat de optie van halve en hele porties geboden wordt. De Risotto met rode biet en Taleggio kaas is een aanrader. Zeer smakelijk!
Ook de witte huiswijn was prima. We hebben er met ons vieren fijn gegeten.
Bmzieleman .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Gisteren met ons gezin bij Brasserie Jansen gegeten. Ik had om een tafel voor buiten gevraagd en die kregen we ook, echter was het behoorlijk warm in de brandende zon. Bediening gaf aan dat we ook binnen mochten zitten maar we besloten dit niet te doen vanwege het uitzicht op het plein en de sfeer op het terras. We hebben prima gegeten en er zijn ook halve porties te bestellen. Vriendelijk personeel en lekker ongedwongen sfeer. We komen zeker weer terug.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na een heerlijke dag in Zwolle neergestreken voor een borrel in de brasserie. Sfeervol: authentiek pand is modern ingericht. Tijdens een drankje de kaart bekeken en besloten om onze borrel te verfraaien met blini's, brushetta's, olijven en kaasplank. Op deze manier uiteindelijk heerlijk en onverwacht gegeten. Gerechten worden netjes geserveerd. Bediening is vriendelijk en attent. Heeft oog voor lege glazen. Over andere gerechten kunnen wij niet oordelen maar wij hebben Zwolle heerlijk afgesloten!
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Maaltijden waren niet van zeer uitzonderlijk niveau maar voor de prijs zeker erg goed. Het rundermedaillon van de surf & turf was perfect gebakken en ook de gamba was lekker en vers. De doperwtjespuree en salsa hadden iets meer op gesmaak gemaakt kunnen worden. De gegrilde groenten was een aangenaam bijgerecht.
Service was goed, vriendelijke bediening en eten werd op tijd geserveerd.
Al met al zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar!
Jobholwerda .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Fijne bediening, lekkere sfeer zowel op het terras als binnen en lekker eten, goed van smaak en niet overmatig veel op het bord.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Bij Brasserie Jansen op het terras gezeten. Mooie uitgebreide (lunch)kaart. Snelle, vriendelijke bediening. Lekker geluncht en als afsluiter nog een worteltjestaart besteld. Was erg lekker!