Brasserie Jansen

Sarah P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Brasserie Jansen is echt een prima tent om te lunchen! Reserveren op zaterdagmiddag is verstandig want het is er lekker druk. Groot plus punt, ze nemen ook reserveringen aan op zaterdag waar andere zaken dat niet doen. Voor de rest is eigenlijk alles gewoon goed! er staan lekkere en leuke gerechten op de kaart. Ik twijfelde tussen twee opties waarna de bediening aangaf, dan doen we toch van beide een half portie! En waar vind je dat nog, meedenkend personeel!
Min puntjes zijn echt moeilijk te vinden bij deze tent. het enige wat ik kan bedenken is dat je redelijk dicht op elkaar zit, maar ach dat maakt het ook wel weer gezellig!
nospeedlimits .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
leuke locatie voor een borrel en een klein hapje; als je echt wilt dineren dan minder geschikt; tafels zijn vrij laag en stoelen/bank zijn geschikt om te hangen en niet netjes je steak te eten
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk sfeertje en lekkere hapjes!!
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
heerlijke risotto met in Parmezaan gepaneerde kip samen met goed glas rode huiswijn (syrah, grenache). Zeer smakelijke lunch in goede ambiance
RiessenseMug .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Aan een gezellig pleintje in Zwolle, waar we niet eerder zijn geweest, zit brasserie Jansen. Toen we binnenkwamen waren er maar een paar tafeltjes bezet, maar binnen 10 minuten was het helemaal vol, een goed teken!. Leuke menukaart en die mooie teksten, maakt de keuken helemaal waar.
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Lekker gegeten met een prima bediening!
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Jammer van de voorverpakte bearnaisesaus en boter. Huisgemaakt of opgediend in een schaaltje staat zoveel ambachtelijker en luxer. Past ook beter bij de prijzen.
Melanie W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
We hebben weer genoten van de verrassende en heerlijke gerechten, de prettige service en de goede sfeer! Echt een aanrader! We komen hier regelmatig.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Na een prima ontvangst aan een leuk tafeltje neergezet. Sowieso een heel gezellig ingerichte zaak. Ondanks dat het geen drukke avond was oogde het niet " leeg" . Leuke kaart waar je ook halve gerechten van kan bestellen. Eten kwam vlot . Precies goed. Bediening (jonge jongen) was zeer attent en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. En ja, dat was het! De wijn wordt in leuke glazen geschonken. . Tot slot nog een lekker kopje koffie en dessert . Goede prijs/ kwaliteit qua rekening. Hier komen wij zeker nog eens terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Risotto wat geweldig net zoals de vanille ijs met huisgemaakte caramel! Aanrader... we komen zeker nog een keer terug...
rosanneverrips1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ontvangst was prima en vriendelijk. Het eten was simpel, kleine aanpassingen hadden het aantrekkelijker gemaakt. Mayonaise uit een plastic tube bijvoorbeeld, witbrood bij een mooie biefstuk, gepocheerd ei te hard. Smaak was wel goed.
Tegen een uur of 21:00 was de bediening niet meer alert en leken ze al met hun gedachten vrij te zijn.
Entourage is gezellig.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, een aanrader.
Waar voor je geld in een gezellig sfeervol restaurant met prettige bediening.
Tafel gereserveerd voor 3 personen.
Niet opdringerig, volop keuze in betaalbare gerechten en drank.
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een overschatte zaak. Kleine kaart, kleine gerechtjes. Binnen half uur weer buiten. Bediening was wisselend. De een heel vriendelijk de ander ronduit lomp.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Altijd gezellig en aardige bediening. Eten is lekker en je kunt ook kleine porties bestellen. Leuk om te combineren
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Het eten was echt heel slecht.
Vies, zout ,vet en waterig .
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima restaurant om avondje door te brengen voor diner of drankje met klein of groter gezelschap. Niet te sjiek, niet te sjofel, wel stijlvol. Personeel vriendelijk en attent. In het kleine gedeelte aan de tafeltjes bij de ingang was het koud (door deur en koudeval vanaf het raam). Echter, op ons verzoek kregen we even later een tafeltje in het grote gedeelte. Dat gedeelte is sfeervoller. Uiteindelijk lekker gegeten en gedronken: alle gangen waren lekker en hadden wel wat origineels en smaakvols.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We eten hier regelmatig maar merken dat het wat zuiniger wordt. De bitterballen waren normaal heerlijk maar je krijgt tegenwoordig supermarktkwaliteit voor dezelfde prijs als destijds de luxere, 1 euro per stuk! Met kerst werd de boel niet leuk opgediend. 3 wildkroketjes met een snee brood zonder enige aankleding. Ook de portie olijven is gehalveerd. Dom! Personeel wel top als altijd!
Tessa E.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Weinig smaak aan het eten en bij meerdere gerechten te weinig. Bediening in principe prima maar soms wat nalatig (lege glazen/flesjes op tafel). Het personeel wel vriendelijk. Sfeer en interieur wel goed!
Amv20 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gisteren heerlijk gegeten met een vriendin. Bij binnenkomst was er geen gastvrouw, maar aan de bar werden we snel geholpen. Heel fijn dat je halve gerechten kunt bestellen - de grootte is precies goed genoeg.
We hebben een voor-, hoofd- en nagerecht genomen en het smaakte allemaal goed.