Brasserie Jansen

Margret N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het concept is echt top, de hele kaart is de hele dag geldig, dus eten waar je op dat momenr zin in hebt, Prachtige Italiaanse sfeervolle ambiance, en leuke bediening, die er zichtbaar plezier in hebben. Wij gaan hier graag heen!!
W. D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Casual en gezellige sfeer. Eten is prima en de service ook!
Francien S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
In een gezellige ambiance kun je heerlijk eten. Goede kwaliteit en voldoende keuzemogelijkheden. Wat ik leuk vind is dat je ook halve porties kunt bestellen. Dat kan een voorgerecht zijn, maar wij hebben er op die manier een proeverij van gemaakt. Dat kun je veel verschillende dingen eten. De wijn was goed, het personeel jong, maar zeer correct en attent.
F.A. P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Fijne plek voor een lunch of diner!!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke en zeer servicegerichte bediening!
Jacolien B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig plekje, leuke en vlotte bediening, lekker gegeten. Enige verbeterpunt was de hoeveelheid van de hoofdgerechten, dit zou wat meer mogen zijn of bijvoorbeeld een bijgerecht serveren (salade, aardappeltjes oid)
Ruud P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Voor het eerst in deze brasserie op aanraden vrienden. Sfeer is prima. Prijs kwaliteit verhouding gerechten is niet in orde. 13,50 voor een kleine lamsburger met twee getoaste witte boterhammen roept vragen op. Smaak redelijk maar niet echt bijzonder. Het desembrood met tonijnsalade viel tegen. Geen desembrood namelijk en vooral sla en weinig tonijn. We hadden meer verwacht van deze brasserie. De wijn was prima maar prijzig. De volgende keer in Zwolle gaan we toch maar even ergens anders lunchen.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker eten, gezellige ambiance.
Angela G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. In gezellige omgeving. Enigste minpuntje was het aantal wc's. Er stond een flinke rij en maar 1 wc voor mannen en 1 voor vrouwen. Maar dat zou mij niet weerhouden om er weer heen te gaan.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Brasserie Jansen! Wij hadden beide de biefstuk die heerlijk was, de anderen hadden de tonijn tartaar die nog smaakvoller was. Het pasteitje de nada was heerlijk maar jammer dat het koud geserveerd werd.
Fijne sfeer, heel vriendelijk personeel en gezellige inrichting. Leuke avond gehad!
fvd81 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekker geluncht, een zaak waar je op ieder moment van de dag terecht kunt voor een kleine of een grote hap, deskundig personeel en gezellige sfeer!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Fijn dat ze ons verzoek om een leuke, rustige tafel hadden gehoord, we hadden een perfecte plek om rustig bij te kletsen!
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening! We komen zeker terug????
Thecla F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke bediening , lekker eten . Moderne inrichting
André K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Leuk concept met halve porties daardoor hebben we wat meer kunnen proeven.
Leuk jong publiek
Odilia Maria H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Goed eten, niet te ingewikkeld. Het is wat het is en dat is goed. Leuke, vlotte bediening.
Chris J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gegeten en gedronken tijdens stratenfestival, dus de brasserie zat helemaal vol. Desondanks was de bediening vriendelijk en relatief vlot! Prima gerechten en ondanks de drukte werd een speciaal verzoek om een bepaalde saus bij de biefstuk zonder probleem opgepakt. Naast een mooie locatie om te lunchen en een drankje te doen ook goed om keer te dineren!
berg11 A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijke en uiteenlopende gerechten die je zelf in allerlei variatie van de menukaart kunt kiezen.
Paulien G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
In de namiddagzon op het terras begonnen met een drankje en wat hapjes. Vervolgens naar binnen, voor een heerlijk hoofdgerecht (visplank), dat op onze wens iets voor ons werd aangepast. Goede ervaring!
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gezellig op het terras gezeten, heerlijk gegeten en "peuterproof"