Brasserie Jagershorst

31-402061386

Meer informatie over restaurant Brasserie Jagershorst

Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Driegangenmenu in het kader van een hotelarrangement. Vast menu, maar tegen een meerprijs kan daarvan worden afgeweken.
Vooraf wit stokbrood met boter. Geen amuse. Voorgerecht paprikasoep (standaard) smaakt naar paprika, maar daarmee is ook alles gezegd. Zalm (meerprijs), goed van kwaliteit, maar wel een bescheiden portie. Voorgerechten stonden binnen 5 minuten op tafel na bestellen.
De erbij bestelde Chardonnay was matig van smaak.
Ook het hoofdgerecht kwam snel. De kalfsmedaillon (standaard) was goed. Gewone jus, aardappelgratin en groenten. Maar niets bijzonder. Merlot erbij redelijk, maar zou veel beter moeten. De zalmfilet (catch of the day - meerprijs), was nog deels rauw. Voor een hoofdgerecht niet gebruikelijk, had vooraf gecommuniceerd moeten worden.
Nagerecht, even laten ophouden (standaard) cheescake met saus en slagroom. Goed. Kaasplankje (meerprijs euro 5) bestond uit 5 bescheiden stukjes kaas, een stukje kletzenbrood, een schaaltje vol appelstroop en een hoopje groen (peterselie, bieslook). Geen enkele toelichting op de kazen.
Gemaakte opmerkingen worden aangehoord, maar worden overduidelijk niet gewaardeerd.
Een fles water (wordt ter plaatse gevuld) is met euro 6,25 stevig aan de prijs. De naam Golden Tulip water is dus terecht. Ook een getapt Heineken biertje van euro 3,65 is goed aan de prijs.
Het eten was duidelijk ingesteld op gasten met halfpension. Geen restaurant om eens gezellig uit eten te gaan.
Stoelen hebben een soort terugverende rug. Leun je achterover, dan is dat merkbaar. Niet echt aangenaam.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Wij hadden gereserveerd voor 2de kerstdag met 5 personen. Twee dagen eerder zijn met z'n tweeen hier voor het eerst geweest. Het is gewoon helemaal goed hier. Nette bediening, lekker vlot en heerlijke gerechten. Ook de sliptong was goed gebakken en voldoende extra's erbij. De puntzak friet mag wat ons betreft op een verfrissende manier worden geserveerd. Maar dat is dan ook alles.

Op 2de Kerstdag met 5 personen gegeten. Heerlijk mooie champagne gedronken en lekker gegeten. Er waren wel erg veel mensen waardoor de wachttijd opliep. Maar het was 2de Kerstdag en wie heeft er dan haast?
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
In de leuk aangeklede Brasserie Jagershorst hebben we van een lekker drie gangen maandmenu genoten, met als eerste gang rosbief met een verrassende groente en dressing combinatie. Vervolgens het hoofdgerecht met vis met een volgens de menukaart stevige crunch, maar daar was helaas weinig van te proeven. Tenslotte als nagerecht een panna cotta met chocola en karamel, het hoogtepunt. De bediening was correct en redelijk attent, maar ook niet veel meer dan dat.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Tijdens een Blokkeractie-verblijf met zijn tweeën gegeten in de brasserie ofwel het restaurant. De ontvangst was zonder meer hartelijk en we kregen een leuke tafel aan het raam. De bediening was ook allerhartelijkst en we kregen de menukaart voorgeschoteld en hebben wat te drinken besteld. (Trappist van de tap!) Om te beginnen hebben we huisgebakken brood met eigengemaakte tapenade, olijfolie en een olieachtige saus. Was lekker. Daarna gingen we voor de tongetjes en een schnitzel met champignonsaus. De bediening was voorkomend en attent. We hebben precies op tijd het hoofdgerecht geserveerd gekregen en mijn vrouw heeft zitten genieten van de perfecte tongetjes. Precies goed! Er waren heerlijke frietjes bij en salade welke prima smaakte. Mijn schnitzel was ook gewoon goed en de bijgerechten ook. Eén puntje van kritiek kan: Men had ook gewoon gebakken aardappeltjes kunnen aanbieden, maar goed. Het was vreselijk druk maar men was zeker oprecht geïnteresseerd in hoe wij het diner vonden. Men nam daar toch de tijd voor. We waren behoorlijk vol dus hebben we als toetje het "Jagershorst compleet' koffiesetje genomen. We konden kiezen uit de koffiesoorten en namen dus een cappuccino genomen. We kregen daarbij een appelflapje, een roomboterkoekje, een glaasje met slagroom en likeur. Klasse! Kortom voor een redelijke prijs hebben we (met 15% korting van de Blokkerbon) een goed diner gekregen met prima bediening en services. We zijn er zeer tevreden over en hebben genoten. Respect voor de bediening die zo vreselijk hard moet werken en blijft lachen.
Tomzinho .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Lekkere salades voor n goede prijs. Ligging tussen bos en afrit A2. Met name Geschikt Voor fietsers in de omgeving of voor reigers met tussenstop. Bediening erg langzaam.
Molenzicht .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Tijdens ons verblijf hier gegeten. Het maandmenu genomen: gerookte zalmfilet, maïskip en pannacotta. Was allemaal prima van smaak; mijn man wilde dit ook wel, maar eet nooit kip. Dit meegedeeld aan de bediening. Nee daar is niets aan te veranderen. Verbaasde ons wel dat aan de tafels rondom bijna alle mensen een zgn. vast keuze menu hadden , waarbij met allerlei toeslagen voor een ander hoofdgerecht kon worden gekozen. Een beetje flexibiliteit bij zo'n maandmenu hadden wij op prijs gesteld. Maar zijn sliptongen smaakten prima.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Hier met een arrangement 2 dagen (17 en 18 april 2015) gegeten, omdat dit bij de hotelprijs was inbegrepen. Er is ook daadwerkelijk iedere dag keuze uit 1 wisselend menu, wat verschillend is van de vorige dag. Echter er wordt per gang 2 andere keuzes aangegeven waarvoor wel een meerprijs geldt. Op zich is dat niet erg, maar geef dan andere keuzes en niet 2 dagen dezelfde keuzes. En minpuntje.
Het eten op zich is gewoon goed en lekker. Wat wel opvalt is dat als je de ene dag Zeebaars neemt en de volgende dag Dorade, de groente en de saus precies dezelfde zijn. Iets meer variatie zou best op zijn plaats zijn.
De bediening is netjes en accuraat. Niets op aan te merken. Ook de entourage in het restaurant is goed, al moet je niet in en ruimte worden gesetteld waar een groep sporters aan een grote tafel zitten, dat geeft erg veel lawaai.
Voor de prijs die wij voor het diner hebben betaald ( inclusief de meerprijs) is het goed eten.
Ingridvanest .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Afgelopen weekend lekker gegeten
Een drie gangen,menu voor 25 euro,en een driegangenkeuzemenu ,voor 34 euro
De wijn was ook erg goed
De pastagerechten zijn lekker,het voorgerecht,was mij iets te veel,maar dat is persoonlijk
We hebben er al drie keer gegeten ,en altijd tevreden
Idab .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Prijs en kwaliteit en hoeveelheid echt uit balans. Groente zo kort gekookt dat ze ze beter rauw hadden kunne laten. Saus bij vlees en vis in 2 hapjes al op. Weinig en duur.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Helaas dezelfde ervaring als de vorige schrijver. Leuke omgeving maar prijs kwaliteit verhouding bedroevend. Leuke presentatie maar kwaliteit matig en de prijs zeer zeker niet waard
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Wij hebben hier genoten van het 3 gangen jubileum menu voor € 23,50 alles dik in orde, misschien voor grote eters wat aan de karige kant, maar voor ons was het ruim voldoende, vriendelijk personeel, mooie locatie, niets op aan te merken, geen culinaire hoogstandjes maar voor een wegrestaurant prima in orde
Jori V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2012
Na een dagje gewinkeld te hebben weer op weg naar huis, geen zin om te koken dus een hotel/restaurant direct aan de A2 gevonden om even wat te eten. De brasserie ziet er strak, modern, huiskamersfeer achtig uit. Dat begon dus al goed. Het personeel was vriendelijk en correct. De huiswijn en de koffie/cappuccino waren ver bovengemiddeld van kwaliteit en smaak dus dat zou veel goeds beloven. Toen we de menukaart in ontvangst hadden genomen werden we toch verrast door de vrij hoge prijzen van de gerechten. Dit zagen we absoluut niet als een probleem, het schiep slechts een hoge verwachting voor de kwaliteit van het eten wat komen zou. We besloten om alleen een hoofdgerecht te nemen. We namen allebei Livar lende en tja... voor de prijs van Eur 23,50 per gerecht zijn we helaas toch van een koude kermis thuisgekomen. Op onze beider borden lagen twee lapjes te ver doorgegaard droog vlees op een bedje van wat peultjes en boontjes. Op de lende wat een basilicumpesto gesmeerd. Naast ons vlees lag een veegje van een wortelcreme. Als garnituur kregen we een schaaltje met te ver doorgekookte aardappelpartjes met rozemarijn. Ze deden wat papperig aan en waren zeker niet bijzonder van smaak. De prijs-kwaliteit-kwantiteitverhouding was totaal uit balans. Het is werkelijk waar te schandalig voor woorden om voor dit gerecht Eur 23,50 te vragen, Eur 14,50 was meer op zijn plaats geweest omdat ik afgezien van het decor dacht dat ik in een plaatselijk eetcafé zat voor wat betreft de kwaliteit van het eten. Ik heb toch een 6 gegeven voor het eten omdat het op zich niet slecht smaakte, een 2 zou te kort door de bocht zijn en een frustratie uiting zijn, maar voor dit geld mag je echt veel meer verwachten. Ook over de hoeveelheid valt niet naar huis te schrijven. Mijn vrouw is absoluut geen grote eter maar heeft voor het eerst haar bordje helemaal leeggegeten, dat zegt genoeg. De kok had hier echt veel meer zijn fantasie in moeten gebruiken en veel meer smaken moeten combineren en op zijn minst verse aardappelen moeten nemen. Ontzettend jammer en een gemiste kans. De kans is zeer klein dat we hier nog voor een diner naar toe gaan, hooguit voor een lunch, jammer.
Catherine P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2012
Tja, een zeer bedroevende ervaring en dien ik me helaas aan te sluiten bij de vorige schrijvers. Afgezien van de cappuccino en de wijnen want deze waren wel degelijk in orde was het eten zeer bedroevend. De prijs kwaliteit verhouding is totaal uit balans. Het is belachelijk om voor niet creatieve, niet originele en niet bijzondere smaken meer dan Eur 20,- te betalen voor een hoofdgerecht. Thuis kook ik nog beter. Het vlees was doorgaard en niet mals, de aardappelen slanzig en snotterig. We hadden er zo veel meer van verwacht voor die prijs. Een wanprestatie eerste klas. We gaan er nooit meer heen.