Brasserie Intermezzo Haren

Rijksstraatweg 152 9752 BN Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Intermezzo Haren

Sfeervol dineren in Haren

Het restaurant van Intermezzo is tot in de puntjes zeer stijlvol ingericht. Je kunt ook een oogje meekijken in de open keuken waar de koks uw gerechten bereiden. Ze hanteren een Mediterraans georiënteerde menukaart, voor de nagerechten worden sommige van de meer dan dertig smaken ambachtelijk Italiaans ijs gebruikt, die door professionals in de ijskeuken gemaakt worden.

Meer informatie over restaurant Brasserie Intermezzo Haren

9,2
9,2
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
De bediening was super ze waren allemaal erg vriendelijk en snel.
De maaltijd was heerlijk en zag er voortreffelijk uit .
Voor ons lekker dichtbij op loop afstand.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vriendelijke bediening en goede kwaliteit van eten dat is waar ik voor uit eten ga en dit heb ik allebeide gekregen, kortom voor herhaling vatbaar!
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Gezellig personeel,heel gastvrij
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Eten is prima, ambiance voor een gezellig etentje wat minder.
Ligt niet aan het restaurant maar de volgende keer kies ik voor meer sfeer?
Ella P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend. Er werd goed rekening gehouden met het dieet van een van ons. Dit is zeker een aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Erg vriendelijke bediening, ruime keus, en geweldig lekker gegeten, en het zag er ook nog heel mooi uit, complimenten ! ( waren er ivm de albert heijn aktie)
Epicurus1 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prima dineren, ietwat donkere ambiance. Een puntje vraagt aandacht: de koffie, met name de cappuccino, is te slap, mist karakter.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ik vind het een geweldig restaurant ! Heerlijk eten en supervriendelijk personeel en het is er lekker warm ben fan geworden van Intermezzo!
sebe04 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
zeer leuke zaak om gezellig samen uit (lekker>eten te gaan,leuke ontvangst en keuze genoeg uit de beperkte kaart,vragen om aanpassing wordt niet moeilijk over gedaan,vlotte en niet opdringen,en top lokatie
Julien K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Erg lekker gegeten gister, Kan geen minpunt noemen. Eten was goed, Niet lang hoeven wachten op het eten. Goed bedient. Zou hier zeker nog keer komen eten. Tot snel!
brinkmann .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hebben hier gegeten n.a.v. de AH actie. 3 - gangen menu van de kaart. Voorafje een heerlijke bruschetta, eerste gang carpaccio van de rund verrijkt met sausje, sla, feta ... en broodjes uit de oven. Hoofdgerecht pepersteak met patat, gebakken aardappeltjes, groente en gemengde sla. Het nagerecht was een verrassing van de kok, zelfgemaakt ijs, stukje appeltaart, brownie, bavarois, slagroom. Intermezzo Haren is zeker een aanrader!
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het was geweldig om hier weer te eten. Net als de voorgaande 2X verliep alles vlekkeloos en vriendelijk.
Dank voor alles,
Vrijwilligers Martiniziekenhuis,
Wies Sloot.
CKF .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening.
Wij aten de zalmbonbon, de geitenkaas en als hoofdgerecht de ossenhaas. Heerlijk!
Als toetje kozen wij voor de warme kersen met wafel en ijs.
We hebben zitten smullen.
Ondanks de AH-kaart hadden we de keuze uit de hele menukaart. Jammer dat we zo ver weg wonen, maar als we nog eens in de buurt zijn zullen we er vast en zeker nog eens eten.
Boudewijn1980 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Afgelopen vrijdag 30 sept samen met mijn vriendin hier uiteten geweest. We voelden ons gelijk thuis. De inrichting vind ik zeer praktisch en overzichtelijk. Een open keuken in het midden met daarom de tafels. Je zou mee kunnen kijken hoe je eten bereid wordt. Het eten en de bediening waren voortreffelijk. Daarom geef ik ook de max score. Dit restaurant is een aanrader. We komen zekers een keer terug.
Jannet D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij zijn met onze vrienden uit Dordrecht gezellig ui eten geweest bij Intermezzo. De ontvangst en bediening was uitstekend en zeer vriendelijk. De gerechten zagen er niet alleen heerlijk uit maar smaakten ook erg goed.
Ik wil dan ook grote lof uitspreken naar de kok en de vriendelijke bediening.
Een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Fami .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij kwamen hier voor het eerst omdat de recenties zo goed zijn. We zijn het daar helemaal mee eens! Heerlijk gegeten en de bediening is vriendelijk. We hebben genoten! Zeker een aanrader.
Hannie J.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gezellig en lekker gegeten. De zaak was onverwacht (want het was maandag) toch gezellig bezet. Het vlees was heerlijk, het garnituur iets minder maar dat werd volledig goed gemaakt Door de meer dan perfecte bediening. Onze hond kreeg -ongevraagd- een bak fris water. Geen lange wachttijden tussen de gangen.
Wij komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Ik vind het echt een fantastisch restaurant ! Vooral een grote pluim naar de kok het is werkelijk prima! Het personeel is super aardig en attent, ben door deze actie wel een vaste klant aan het worden omdat het gewoon klasse is daar.
gerdajunge .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ja, donderdag december hebben we gegeten via de AH actie. Fijne open sfeer, met een oog kan je in de keuken kijken, ook daar werd rustig gewerkt.
Bediening; attent, leuk en prima.
Het eten: alle lof voor heerlijke subtiele details in soep, saus en ijs.
Zelfs de dikke frietjes waren knapperig en gaar!
Al met al: een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Het is een fantastisch restaurant ! Het eten is super lekker de bediening is erg aardig en attent lekker warm goede stoelen kortom volgende week komen we nog een keer, want het is daar ultiem genieten!