Brasserie Intermezzo Haren

Rijksstraatweg 152 9752 BN Haren Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Intermezzo Haren

Sfeervol dineren in Haren

Het restaurant van Intermezzo is tot in de puntjes zeer stijlvol ingericht. Je kunt ook een oogje meekijken in de open keuken waar de koks uw gerechten bereiden. Ze hanteren een Mediterraans georiënteerde menukaart, voor de nagerechten worden sommige van de meer dan dertig smaken ambachtelijk Italiaans ijs gebruikt, die door professionals in de ijskeuken gemaakt worden.

Meer informatie over restaurant Brasserie Intermezzo Haren

Sita F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Op een rustige maandagavond voortreffelijk gegeten.
Met de AH kaart konden we drie gangen kiezen uit de menukaart.
Alle gangen waren super, met name als nagerecht de verrassing van de kok.
Erg aan te bevelen.
Klein minpuntje is de verlichting , 's avond weerkaatsen de te felle lampen ook nog in de vele ruiten.
Dimmen tot +/- 60 % zou aan te raden zijn.
Verder niets dan lof !!
J_en_L .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was goed en lekker. Keuze van de hele kaart. Fijn!
Leuke entourage, verlichting is wel erg fel. Bediening prima!
Gjann5 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Voor ons 3gangen AH-menu konden we gewoon kiezen uit de menukaart. Van elke gang werd een mooie creatie gemaakt en de kwaliteit van het eten was voortreffelijk. Geen enkel punt van kritiek. We waren er op dinsdagavond en het was niet erg druk, waardoor het aangenaam rustig was. Ook de bediening was belangstellend , vriendelijk en attent. Een absolute aanrader dus.
Menna H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
we mochten met de AH kaarten gewoon van de kaart kiezen. het was lekker op 1 gerecht na dat viel wat tegen. het personeel was/is vriendelijk.
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het was een feestje om bij Intermezzo te mogen eten. Alles was perfect. Intermezzo is een aanrader om daar te gaan eten.
Hartelijke groet, vrijwilligers Martini ziekenhuis.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en fijn dat je gewoon van de kaart kon kiezen. De bediening was zeer attent en prettig. Er werd hartelijk gelachen toen ik per ongeluk de bonnen van een andere AH actie mee had genomen en de korting hebben gewoon gekregen. Helemaal top ????????????
Roseenvie .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Zeer attente bediening; tafelgenoot gaf aan geen kaas te wensen bij de carpaccio, kwam de bediening even later vragen of er mogelijk sprake was van een allergie. Dit ivm de amuse die stukjes fetakaas bevatte.
De AH actie was vrije keuze; 3 gerechten van de kaart. Heerlijk gegeten!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Dit was een AH-arrangement. Heerlijk gegeten, we konden gewoon 3 gangen van de kaart kiezen. Prima bediening. Mijn man vroeg om een zalmbombe zonder komkommer. Dat was geen probleem en bij het hoofdgerecht kreeg hij ongevraagd een aparte portie salade zonder komkommer.
Kees Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Goede kok mooie ingredienten. Heel vriendelijk jong personeel.
Met de AH actie heel voordelig en keuze van de hele kaart.
Catrien S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten. De bombe was uit de kunst, runderspies heerlijk en verrassing van de chef als nagerecht heerlijk. Bediening was erg vriendelijk en meedenkend. Gezellige en ontspannen sfeer. Top. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Catrien S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Amuse vooraf was heerlijk. Lekkere broodjes met kruidenboter. De zalmbombe was om te smullen. Runderspies heerlijk mals en dan de verrassing van de chef ook genieten. Bediening vriendelijk en vlot. Al met al een zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar. Top
Tdenblanken .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben heel lekker gegeten. We waren daar vanwege de AH actie, we mochten van de kaart kiezen. Zowel de vlees als visgerechten waren goed.
Adine1 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij hebben hier met de AHrestaurantbon heerlijk gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. vooraf een heerlijke
amuse. bij het voorgerecht een mandje met vers gebakken brood en voldoende smeersel. Een echte aanrader is het dessert. Het verrassingsdessert van de kok. Als we weer in de buurt zijn komen we beslist nog eens terug.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Erg goed gegeten. Was een gezellig restaurantje met een mooie open keuken. Vriendelijk personeel. Wij gingen erg tevreden en voldaan de deur uit. Komen zeker een keer terug
Tijborg .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We aten er met zijn vijven met de AH-kortingsactie. We konden kiezen van de kaart. Prima prijs. Goed gegeten. Meer dan genoeg, we hebben twee toetjes gedeeld. Zeker voor herhaling vatbaar!
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het was super. Heerlijk gegeten en een fijne bediening. Beetje verwarrend dat het toetje niet bij de actie hoort. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Gineke T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Geen verrassingsmenu, gewoon kiezen van de kaart. Helemaal top !! Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker een keer terug.
Kindo .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten was goed, genoeg lekkere dingen op de menukaart waardoor het kiezen soms moeilijk was. Erg lekkere courgette soep, de kip van mijn tafelgenoot had iets gaarder gemogen. De andere gerechten waren goed en de toetjes voortreffelijk.
Jachthaven_erica .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij zijn gisteren voor het eerst bij intermezzo geweest,het was geweldig als voorgerecht kregen we bombe (was zalm met daarin makreel)nou een aanrader.
Daarna hoofdgerecht met vlees groente patat en gebakken aardappelen en sla heerlijk en een nagerecht van ijs of verrassing van de chef ook niet verkeerd .
Wij gaan zeker nog een keer terug