Brasserie Intermezzo Haren

Rijksstraatweg 152 9752 BN Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Intermezzo Haren

Sfeervol dineren in Haren

Het restaurant van Intermezzo is tot in de puntjes zeer stijlvol ingericht. Je kunt ook een oogje meekijken in de open keuken waar de koks uw gerechten bereiden. Ze hanteren een Mediterraans georiënteerde menukaart, voor de nagerechten worden sommige van de meer dan dertig smaken ambachtelijk Italiaans ijs gebruikt, die door professionals in de ijskeuken gemaakt worden.

Meer informatie over restaurant Brasserie Intermezzo Haren

9,3
9,3
Albert L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Prima locatie met een gezellig terras en goede keuken .
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Woensdag 21 juni heerlijk uit eten geweest bij deze gezellige brasserie met de ah bonnen, je kunt kiezen uit de hele kaart en qua prijs kwaliteit verhouding krijg je veel meer kwaliteit dan waar je voor betaald, kortom uitstekend restaurant
J. en J. E.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Gisteren gegeten bij dit restaurant i.c.m. de restaurant actie vna AH. Vriendelijke bediening, eten was heerlijk, prima flesje wijn. En wat ook wel eens vermeld mag worden is dat je hier ook echt kunt kiezen uit de aanwezige gerechten waarbij de prijs van het laagste gerecht gratis is. Dit in tegenstelling tot andere restaurants die allerlei onzinnige variaties toepassen op de actie.
Kortom Intermezzo is zeker een bezoek waard, ook zonder de AH actie!
Jan Heino R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Alles dik voor elkaar, we hebben heerlijk gegeten
Jan Heino R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een prima restaurant. Uitstekende bediening.
Echt een aanrader. En een herhalingsbezoek zal zeker volgen.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Lekker gegeten in een rustige moderne ambiance. Aan onze dieetwensen werd gehoor gegeven. Zeer vriendelijke en persoonlijke bediening.

Aanbevelenswaardig.
h M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Attentie. Wij hebben met zijn vieren genoten van de goed klaargemaakte smakelijke maaltijd bij Intermezzo. Het was
ons eerste bezoek aan dit restaurant en wij zijn van plan hier meer te gaan eten, AH-actie of niet.
Thea W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Leuke eetgelegenheid. Het eten is gevarieerd en lekker. De desserts zijn allemaal overheerlijk! Het personeel is vriendelijk. We gaan er vast nog een keertje eten.
Sita F.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Ik vind Intermezzo echt geweldig! Super vriendelijk personeel uitstekend eten en een fijne sfeer eigenlijk ontbreekt er nog een ding en dat is de plus bij de recensie want voor mij is Intermezzo een 10 plus het kan gewoon niet beter , tot snel!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
De bediening was super ze waren allemaal erg vriendelijk en snel.
De maaltijd was heerlijk en zag er voortreffelijk uit .
Voor ons lekker dichtbij op loop afstand.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vriendelijke bediening en goede kwaliteit van eten dat is waar ik voor uit eten ga en dit heb ik allebeide gekregen, kortom voor herhaling vatbaar!
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Gezellig personeel,heel gastvrij
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Eten is prima, ambiance voor een gezellig etentje wat minder.
Ligt niet aan het restaurant maar de volgende keer kies ik voor meer sfeer?
Ella P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend. Er werd goed rekening gehouden met het dieet van een van ons. Dit is zeker een aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Erg vriendelijke bediening, ruime keus, en geweldig lekker gegeten, en het zag er ook nog heel mooi uit, complimenten ! ( waren er ivm de albert heijn aktie)
Epicurus1 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prima dineren, ietwat donkere ambiance. Een puntje vraagt aandacht: de koffie, met name de cappuccino, is te slap, mist karakter.
Sita F.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ik vind het een geweldig restaurant ! Heerlijk eten en supervriendelijk personeel en het is er lekker warm ben fan geworden van Intermezzo!
sebe04 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
zeer leuke zaak om gezellig samen uit (lekker>eten te gaan,leuke ontvangst en keuze genoeg uit de beperkte kaart,vragen om aanpassing wordt niet moeilijk over gedaan,vlotte en niet opdringen,en top lokatie
Julien K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Erg lekker gegeten gister, Kan geen minpunt noemen. Eten was goed, Niet lang hoeven wachten op het eten. Goed bedient. Zou hier zeker nog keer komen eten. Tot snel!
brinkmann .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hebben hier gegeten n.a.v. de AH actie. 3 - gangen menu van de kaart. Voorafje een heerlijke bruschetta, eerste gang carpaccio van de rund verrijkt met sausje, sla, feta ... en broodjes uit de oven. Hoofdgerecht pepersteak met patat, gebakken aardappeltjes, groente en gemengde sla. Het nagerecht was een verrassing van de kok, zelfgemaakt ijs, stukje appeltaart, brownie, bavarois, slagroom. Intermezzo Haren is zeker een aanrader!