Brasserie Intermezzo Haren

Rijksstraatweg 152 9752 BN Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Intermezzo Haren

Sfeervol dineren in Haren

Het restaurant van Intermezzo is tot in de puntjes zeer stijlvol ingericht. Je kunt ook een oogje meekijken in de open keuken waar de koks uw gerechten bereiden. Ze hanteren een Mediterraans georiënteerde menukaart, voor de nagerechten worden sommige van de meer dan dertig smaken ambachtelijk Italiaans ijs gebruikt, die door professionals in de ijskeuken gemaakt worden.

Meer informatie over restaurant Brasserie Intermezzo Haren

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

9,1
9,2
Marry M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
het was knus en gezellig en lekker het was er op dat moment rustig, het parkeren was ook geen enkel probleem het was gratis dat is wel heel fijn dat je niet hoeft te zoeken.
Heiltje E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We komen vast nog eens weer het was ons naar genoegen????
Het eten was ook erg lekker,wij waren hier nog niet eerder geweest
En een aanrader????
gert.leanneroege .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Uitstekende service zeer klantvriendelijk en het men die was uitgekozen was top. goede uitleg menukaart maar ook de aanbieding van de dag werd goed omschreven. Een aanrader
lammert.vanderweide .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Vlotte bediening, prima eten, wij komen zeker terug.
Uitgebreide kaart. ruime keuze, mooie locatie. parkeergelegenheid voldoende.
Belle123 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij hebben met de AH actie hier een heerlijk 3 gangen diner gegeten.
Personeel was vriendelijk en vlot.
Locatie leuk en naar onze smaak en parkeren is 's avonds gratis.
mirjamkoster3 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Kwalitatief erg goed eten. Bediening was erg vriendelijk en deed alles om het ons na de wens te maken. Fijn dat we ondanks de drukte relatief kort hoefden te wachten op ons eten. Wij gaan zeker nog vaker heen!
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben hier via de AH actie met 4 personen gegeten. Het was vrije keuze van de kaart. We hebben heerlijk gegeten, borden mooi opgemaakt , vriendelijk personeel, leuk plekje. Zeker voor herhaling vatbaar!
Sita F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Zoals gewoonlijk was het eten weer voortreffelijk, de bediening erg vriendelijk alleen was de wachttijd dit keer erg lang, dit hebben we ook aan gegeven en werd ons netjes verteld wat de oorzaak was.
Alle begrip en complimenten voor het personeel want deze doen altijd goed hun best dus is een keer langer wachten geen probleem, tot een volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Prima gegeten voor een goede prijs, De bediening was vriendelijk en vlot en we hoefden niet te lang te wachten op de volgende gang van het menu. Prima avondje en zeker voor herhaling vatbaar.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Leuke brasserie in het hart van Haren. Met voldoende parkeerruimte in de directe omgeving.
We maakten gebruik van de AH actie. Konden gewoon van de kaart kiezen en betaalden van elk van de gangen er slechts een. Geen onderscheid of een minder aanbod zoals wel eens gebeurt als je gebruik maakt van deze actie.
Top gelegenheid met welgemeend vriendelijk personeel.
De tijd tussen de gangen konden we zelf bepalen.
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima kaart! We hebben er lekker gegeten en de bediening was uitstekend. Eten is met zorg bereid. Kortom voor herhaling vatbaar.
RiaHenderika .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ik heb samen met 3 vriendinnen (voor de 2e keer!) lekker gegeten bij Intermezzo. Naast de vaste gerechten wordt er voldoende gevarieerd met overige gerechten (soep, vlees, vis van de dag).
Wel moet ik bekennen dat ik mijn scholfilet in te veel boter of olie gebakken vond. Dit kwam de smaak niet helemaal ten goede. Maar ik kom zeker weer terug bij Intermezzo! We hebben er gezellig tot sluitingstijd kunnen zitten met voldoende ruimte tussen de gerechten.
K S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten, zowel voor-, hoofd- als nagerecht vielen goed in de smaak.
Ook de bijlagen waren goed.
Vriendelijke bediening.
Albert L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Prima locatie met een gezellig terras en goede keuken .
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Woensdag 21 juni heerlijk uit eten geweest bij deze gezellige brasserie met de ah bonnen, je kunt kiezen uit de hele kaart en qua prijs kwaliteit verhouding krijg je veel meer kwaliteit dan waar je voor betaald, kortom uitstekend restaurant
J. en J. E.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Gisteren gegeten bij dit restaurant i.c.m. de restaurant actie vna AH. Vriendelijke bediening, eten was heerlijk, prima flesje wijn. En wat ook wel eens vermeld mag worden is dat je hier ook echt kunt kiezen uit de aanwezige gerechten waarbij de prijs van het laagste gerecht gratis is. Dit in tegenstelling tot andere restaurants die allerlei onzinnige variaties toepassen op de actie.
Kortom Intermezzo is zeker een bezoek waard, ook zonder de AH actie!
Jan Heino R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Alles dik voor elkaar, we hebben heerlijk gegeten
Jan Heino R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een prima restaurant. Uitstekende bediening.
Echt een aanrader. En een herhalingsbezoek zal zeker volgen.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Lekker gegeten in een rustige moderne ambiance. Aan onze dieetwensen werd gehoor gegeven. Zeer vriendelijke en persoonlijke bediening.

Aanbevelenswaardig.
h M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Attentie. Wij hebben met zijn vieren genoten van de goed klaargemaakte smakelijke maaltijd bij Intermezzo. Het was
ons eerste bezoek aan dit restaurant en wij zijn van plan hier meer te gaan eten, AH-actie of niet.