Brasserie Intermezzo Haren

Rijksstraatweg 152 9752 BN Haren Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Intermezzo Haren

Sfeervol dineren in Haren

Het restaurant van Intermezzo is tot in de puntjes zeer stijlvol ingericht. Je kunt ook een oogje meekijken in de open keuken waar de koks uw gerechten bereiden. Ze hanteren een Mediterraans georiënteerde menukaart, voor de nagerechten worden sommige van de meer dan dertig smaken ambachtelijk Italiaans ijs gebruikt, die door professionals in de ijskeuken gemaakt worden.

Meer informatie over restaurant Brasserie Intermezzo Haren

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Intermezzo Haren

Fred V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Ik kom hier regelmatig, het eten is altijd prima van kwaliteit. In de lente en zomer is het goed vertoeven op het terras en de bedrijvigheid te observeren. Het personeel is vriendelijk maar mocht wat attenter zijn. Het duurt vaak lang tot je geholpen wordt terwijl er genoeg personeel aanwezig is. Regelmatig, na lang wachten, reken ik dan maar af zonder iets nieuws te bestellen.
Chris-Johan .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Sate v.d. grill gegeten: kip blijkt onder de saté te bestaan uit vettige, onsmakelijke stukken kippendij. Zeer matig dus. Bediening enz. is op orde.
Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Mijn varkenshaas was rauw van binnen. Meteen teruggestuurd, met excuses weer een nieuwe poging. Daarvan was de helft goed, de andere helft niet. Niet opgegeten. Bij het afruimen aangegeven dat het niet ok was, bij het afrekenen nog een keer. Ik had het gewaardeerd als bv de koffie of het toetje niet op de rekening terecht was gekonen. Maar helaas. Overigens heeft mijn partner wel lekker gegeten (die had een ander gerecht)
Ik laat het in het vervolg bij een bakje koffie hier.
Marria B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Eendeborst beetje taai. Proeverijtje minimaal qua variatie
barte V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk eten hier. In de zomer mooi terras en de winter prima om binen te zitten. Borden zien er mooi uit. personeel attent en vriendelijk. We komen hier vaker
Adjo V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten met z'n vieren; echt een hele Zaterdag-avond "onder de pannen".
Met name de voor- en nagerechten vonden we erg smakelijk én origineel (geen standaard-formule).
Vriendelijke bediening!
dick.segenhout1 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Leuk restaurant, gezellig ingericht en gunstig in Haren gelegen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijs verhouding qua eten uitstekend. We komen hier zeker terug
Mercedes V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten uit een mooi menu met goede bediening in een prettige omgeving.
Alleen jammer dat de toilet beneden is. Niet handig voor minder valide mensen.
htvhaasteren .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met Albert Heijn kaart een 3 gangen diner genoten. Hadden keuze uit 4 verschillende voor, hoofd en nagerechten. Voor ieders wat wil en uitstekende kwaliteit.
Sita F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het restaurant is echt top, ligt in het centrum, het is er lekker warm, schoon en prima bereikbaar!
De gezelligheid straalt uit en de mensen die er werken zijn erg vriendelijk en persoonlijk alles met elkaar klasse!
Tot donderdag, groet Sita
Swanny S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het was een geslaagde avond. We hebben genoten van het lekkere eten, alleen zouden ze voor 4 mensen gelijk wat meer patat, groente en dergelijke erbij moeten doen.
Het personeel was erg aardig
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker gerechten met verse uitstraling. Gekozen voor vlees van de dag: Ribroast. Toetje verassing van de chef. Alles was heerlijk.
l.y. V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We waren wel eens langs het restaurant gereden als we met de auto door Haren reden. Leek ons niet echt gezellig, meer de restauratie van een busstation.
Het tegendeel bleek waar: gezellig, aardige bediening en ongelooflijk lekker eten. Chapeau!!!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het is een gezellige brasserie. Wij zouden hier wel weer eens terugkomen. Ik zou het delen met mijn familie en vrienden.
j H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
hebben heerlijk gegeten hadden een actie bon van de AH .
Geweldige personeel zeer vriendelijk. Komen zeker terug top!
Mooie zaak midden in Haren
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gegeten via AH actie. Het was heerlijk. Fijne bediening en alles was goed verzorgd. Alles lekker vers en mooi gepresenteerd. Lekker knapperig brood met kruidenboter bij het voorgerecht. Een aanrader!
Lydian V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten met AH actie. Keuze was ruim! Ik denk zelfs de gewone kaart, waar we uit 3 gangen mochten kiezen. Het goedkoopste gerecht viel dan af. Een aanrader.
Josee D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijke bediening, was een dikke fooi waard. Een lekker sausje op de biefstuk zou ik waarderen.
A S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben erg lang moeten wachten tussen voorgerecht en hoofd gerecht.
Belita M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten met ah actie,met vooraf een amuse van het huis.
Konden zelf menu samenstellen van de kaart,voor kind was keus uit poffertjes of patat met kipnuggets of frikandel.
Groente had wat meer gemogen naar mijn mening.
Voor herhaling vatbaar om bij Intermezzo te eten!