Brasserie in 't Groen

Meer informatie over restaurant Brasserie in 't Groen

Jouw recensie over het restaurant Brasserie in 't Groen

Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het weer zat mee toen wij hier voor een lunch terecht kwamen. De blauwe lucht en het weidse uitzicht over de golfbaan maakte het plezierig toeven in dit restaurant. De bezoekers waren, toen wij er waren, veel in de 55+ categorie. De bediening is vriendelijk, behulpzaam en attent. Mijn tafelgenoten waren goed spreken over hun vegetarische- cq. kippenleverschotels. Mijn garnalenkroketjes vond ik niet echt bijzonder. Zelf slaan wij geen balletje, maar ik begrijp goed dat de golfers hier graag een hapje eten.
Eliane K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We werden supervriendelijk ontvangen. Glutenvrij dieet is geen probleem. Super tuesday menu wordt aangepast naar smaak. We hebben heerlijk gegeten.
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk Super Tuesday menuutje gehad! Bediening was vriendelijk en kregen goede uitleg over de gerechten. Er werd nog gevraagd naar dieetwensen. Het dessert kregen wij niet helemaal op ( Kleine Eters) het was allemaal ruim voldoende voor een leuke prijs. Tijd tussen gangen door was ook ok. Lekker gegeten!
R H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Niet Geschikt voor Groepen!!!!
Voor het 59 jarig jubileum van mijn grootouders gingen wij naar dit restaurant. Wij waren met een groep van 10 personen en kwamen aan rond 18:10. Dit was 10 dagen van te voren gereserveerd. Er kwam pas na 45 minuten iemand met het menu. Na het bestellen kwam 45 minuten later kwam het voorgerecht pas. Na het vragen of het hoofdgerecht wat sneller door kon komen was dit ook niet het geval. Het kwam namelijk 1 UUR later. De bediening was ook niet erg vlot, hield de tafel slecht in de gaten en hield ons niet op de hoogte dat het langer duurde. We moesten vaak zelf om drankjes vragen. Na afloop ben ik in gesprek met de manager gegaan. Er was totaal geen begrip en wilde niet in discussie. Slechte zaak!!! Er werd helemaal niks aangeboden ter compensatie voor het abnormale lange wachten (Al was het maar zijn excuus). Wij gaan hier NOOIT meer naar toe. En raad het iedereen af die iets leuks wilt vieren want dit lange wachten heeft inbreuk op het gezellig samen zijn.
Bengu2 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Mijn Pasta a l’ Hubert (met vis) was niet gaar, het was veel te veel 'al dente' en bleef in mijn kiezen zitten. De pasta heb ik dus ook laten staan en heb alleen de stukjes asperge eruit gegeten. De zalm die erbij zat, was ook aan de droge kant. Kortom geen succes. Dit alles gemeld bij de bediening maar er was mij geen compensatie voorgesteld. ( zoals het aanbieden van een kopje koffie of een ander drankje)
Dit vind ik niet klantvriendelijk over komen, en zal hier niet snel terug komen. Helaas.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Bijzonder goed gedineerd. Op het weekmenu niks op aan te merken. Landhoen van de Big Green Egg is een topper. Goede BBQ smaak en niet droog, getuigd van vakmanschap. Bediening vriendelijk en heeft aandacht voor de gast.
Bruins .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Dinsdag 21 januari met mij vriendin genoten van het 4 gangen "Super Tuesday" menu (20,- p.p.)

De gerechten kwamen in een prettig tempo op tafel waarbij steeds keurige uitleg wat het betrof. De kwaliteit van de producten en de bereiding waren echt zeer goed. De porties waren, mede gezien 4 gangen, prima.

Wij komen hier zeker terug!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
We zijn te lang niet geweest, denk je dan nadat je heerlijk gegeten hebt. Maar gisteravond spontaan langs gegaan en het
dagmenu genomen, en dit overtrof onze verwachting. Als voor-gerecht kregen we een variant van Caesar salad met kemperhoen op little gem met alles erop en aan. Als hoofdgerecht saltimbocca met een garnituur van polenta en cherrytomaatjes, het vlees een ietsje te droog maar de smaak was perfect met dat ondertoontje van salie. De toet was smaakvol, een mooi drieluikje. Het was waar voor zijn geld, prima prijs/kwaliteit.
Epicurus