Brasserie IJzer

Middenwaard 85 1703 SC Heerhugowaard Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie IJzer

IJzersterk menu!

IJzer kan geen IJzer heten zonder een industriële look. Dat hebben de eigenaren goed begrepen. Het decor is industrieel opgezet, met strak interieur, maar heeft zeker wel een gezellige uitstraling! Hier kun je genieten van heerlijk eten, variërend van een luxe hamburger tot verfijnde Ierse Rib Eye! Voor de vleesliefhebbers een goeie spot dus! Vraag vooral ook even naar de wijnkaart, vooral de Sauvignon Blanc en Chardonnay vallen goed in de smaak! Geniet bij IJzer!

Meer informatie over restaurant Brasserie IJzer

Maandag vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:30
Zondag vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

Hellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Prima eten en vriendelijk personeel.
Geeske H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Margriet B.
Lotje_82b .
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Goed eten verschillende hapjes met een mosterdsoepje vooraf waren lekker.
Steak als hoofdgerecht was lekker goed mals vlees.
Toetje was ook lekker
Zitje bij de uitgang waar we zaten vondt ik wat minder(het felle licht van de Middenwaard vondt ik niet gezellig)
Bosman.h .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Kathy S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het was jammer, dat er werd gezegd dat er scholfile was. Maar toen we het wilde bestellen was het op.vertel dit dan niet en haal het van de muur af. Na ons kwamen er ook nog gasten.
Marina H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De gerechten zagen er heerlijk uit. Voor en nagerecht was geen keuze. Maar was erg lekker. Wel jammer dat er voor 2 personen vlees bij zat, terwijl ik had aangegeven dat er 1 persoon geen vlees eet.
Verder kun je uit meerdere leuke hoofdgerechten kiezen. Erg leuke meiden in de bediening, leuk interieur. Goed gezelschap. Kortom een leuke gezellige avond.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het voorgerecht, allemaal kleine hapjes vonden we zeer verrassend. Het hoofdgerecht, de gambas heerlijk en het toetjec leuk.
Clementine W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Personeel was heel attent ! We moesten om half 9 in de bioscoop zijn en daar hielden ze echt rekening mee. Top ! Vergeten de AH restaurant bon in te leveren. Gebeld in de pauze van de film. Geen probleem u mag hem alsnog inleveren. Kijk dat is nog eens Super klantvriendelijk. Heerlijk gegeten en top personeel!
Kathy S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het eten was heerlijk. Wel jammer dat er vis op het menu stond en dit op was. Verwijder de tekst dan. Wel erg rumoerig. Wel vriendelijk geholpen.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Om seven uur afgesproken. Mooi restaurant , goede bediening. Voorgerecht was een verrassing. Diverse kleine cadeautjes, heerlijk. Hoofdgerecht, keuze uit vis of vlees. Beiden waren heerlijk gevolgd door een heerlijk nagerecht .
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Helaas door miscommunicatie +/- 20 minuten langer op het voorgerecht & dessert moeten wachten. Ondanks dit was het zeker een geslaagde avond.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
gegeten bij brasserie IJzer met de AH-actie. Voor en nagerecht bestond uit proeverij van de verschillende gerechten en hoofdgerecht was van de kaart te kiezen. Prima kwaliteit en erg lekker. Wel veel tijd tussen de gangen maar had ook als voordeel dat je eten al wat kon verteren. Voor herhaling vatbaar
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Hier de lunch gebruikt, echter de tijd tussen de soep en het broodje duurde zeer lang terwijl het niet echt druk was op deze maandagmiddag. Ook het bord waar het broodje op geserveerd werd was te klein voor het broodje.
De gerechten waren verder lekker alleen de filet was wat aan de zoute kant en men vergat de uitjes en de mayonaise te serveren, dessert was lekker alleen een bol ijs op een houten plank lijkt me niet erg hygiënisch maar wel erg lekker.
Wat ook jammer was dat er drankjes van een andere tafel op onze rekening stonden.
Ik zal hier best nog eens gaan eten maar ze missen de puntjes op i.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellig met zijn vieren gegeten bij IJzer met het AH menu. Een proeverij als voorgerecht, eigen keuze van de kaart en een proeverij als dessert.
Zowel de vis als vlees gerechten waren zeer goed en de proeverijen waren zeer verrassend.
Brasserie IJzer is zeer aan te beleven.
Marina02081958 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Besproken voor een lunch middels de AH zegelactie. We waren ruim voor tijd aanwezig en namen eerst een kopje koffie. Vervolgens de lunch besteld. De wachttijd was erg lang, Vroegen om 10 voor 1 of de lunch snel geserveerd kon worden omdat mijn tafelgenoot een afspraak had om half 2. Om 13.17 kwam het hoofdgerecht. De bestelde karnemelk werd vergeten en de koffie werd dubbel in rekening gebracht terwijl er stond dat het 2e kopje gratis was. Het landbrood met de Brie en noten was heerlijk, de tonijnsalade was waterig. Jammer.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Fantastisch eten (vis van de pilaar en de vis curry), erg vriendelijk personeel, de chef/manager die rondliep mag wat blijer kijken met zo'n top team in de keuken en in de bediening. Heerlijk gegeten. Later op de avond werd het koud, doordat de deur naar buiten vaak open ging vanwege keukenpersoneel. Maar IJZER is echt een super restaurant! Aanrader!
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Net terug van vakantie en daardoor de dagen door elkaar gehaald, had ik per abuis op de verkeerde datum geboekt. Maar dat was geen enkel probleem voor Brasserie IJzer, er werd de mogelijkheid geboden om een tafel bij te zetten of te eten aan de bar. We kozen voor het laatste en dat was geen verkeerde keuze, we kregen volop aandacht van de "bar vrouw". We werden op onze wenken bediend, zodra ons glas leeg was, werd er bijgeschonken. Het speciale AH menu is gevarieerd en de gerechten zien er mooi uit en smaken voortreffelijk! De bavette is een aanrader, is niet in elk restaurant te krijgen. Wij hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten, we komen hier zeker terug.