Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Brasserie IJzer

IJzersterk menu!

IJzer kan geen IJzer heten zonder een industriële look. Dat hebben de eigenaren goed begrepen. Het decor is industrieel opgezet, met strak interieur, maar heeft zeker wel een gezellige uitstraling! Hier kun je genieten van heerlijk eten, variërend van een luxe hamburger tot verfijnde Ierse Rib Eye! Voor de vleesliefhebbers een goeie spot dus! Vraag vooral ook even naar de wijnkaart, vooral de Sauvignon Blanc en Chardonnay vallen goed in de smaak! Geniet bij IJzer!

Meer informatie over restaurant Brasserie IJzer

• : Betaald parkeren in de buurt, maximaal €2,- per dag.

Maandag vanaf 12:00

jennifer T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
i K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Was onze eerste keer en we zijn heel tevreden en komen zeker terug. We hebben heerlijk gegeten en waren zeer verrast. De gerechten werden ook heel apart opgediend. Alleen het chocoladetaartje was te compact en zoet.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellig restaurant en het eten is van goede kwaliteit. Drukke avond en toch werden we goed geholpen en was het allemaal goed geregeld.
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Al een paar keer hier wezen eten. En altijd prima eten. Ook leuk dat je een heel klein soepje krijgt als starter. En de rosé is heerlijk daar!
nancybarten .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het was niet druk in de restaurant wat voor ons gunstig was. Maar evengoed moesten we wel lang wachten op bediening. En de wachttijden tussen de maaltijden door was ook een beetje te lang. Maar we werden wel erg vriendelijk geholpen door de bediening. Wij kregen een heerlijke klein glasje soep vooraf wat als een verassing kwam. En de eten was echt heerlijk. Onze complimenten aan de chefs in de keuken, super lekker. Wij komen zeker weer terug :-)
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hadden een dieetwens via de mail doorgegeven en daar was goed op ingespeeld. We hoefden het niet uit te leggen en er werd vanuit het restaurant zelf aangegeven dat ze het hadden begrepen,dat is heel gastvriendelijk!
Leuke kaart met aparte gerechtjes en smakelijk! en mooi gepresenteerd. dingen die je thuis niet zo snel maakt, en dat is het leuke van uit eten gaan. Wij komen nog eens!
anja.oudhuis .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten en het was gezellig! Ik vond de maaltijd geiten salade verrassend qua smaak.
Mijn partner had kip ajam, ook dat was zeer smakelijk
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wij (mijn man en ik) zijn zeer tevreden over brasserie IJzer. Heel vriendelijk en bekwaam personeel. Het eten was heerlijk. En er werd rekening gehouden met de vraag of het volgende gerecht wat later kon komen. Wij komen zeer zeker terug
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Personeel was correct.
Inrichting> zittend bij het raam/keuken, prima, maar de gordijnen aan de zijkant v/d winkel is zeer gesloten effect.
Ruimte is hoog, modern, kijknaad een andere mogelijkheid.
Saar B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Mijn vriend had zelfs de lekkerste steak sinds tijden, zoals hij zelf zei(IJzer Steak) rare maar wel goed warm en goed op smaak. TOP!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Carpacciomaaltijdsalade, stoofpotje met verse aardappelpuree en een tournedos. Alle 3 de gerechten waren van verse produkten en dat was duidelijk te proeven. Personeel erg vriendelijk en gastvrij. Wij zullen hier zeker vaker komen eten.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij ijzer.
Carpacciomaaltijdsalade, tournedos en stoofpotje, heerlijk en uitstekend bereid. Je proef duidelijk dat alles van verse produkten is.
We zullen hier nog vaak komen eten.
Personeel erg vriendelijk.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten met de AH-actie, waar gewoon vanaf de kaart besteld kon worden, dus geen "uitgeklede" versie. En als er dan iets duurder was dat je moest bijbetalen, dan stond dat er keurig bij vermeldt.
Dit geldt ook voor de gerechten die buiten de kaart om besteld konden worden. Een paar van deze vielen ook netjes binnen de AH-actie. Kortom; een aanrader om daar te gaan eten, ook zonder de AH-actie!
Fami .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten met een lekkere wijn voor een super prijsje d.m.v. de AH actie.
Cecile S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Afgelopen week met mijn moeder naar IJzer geweest. Vooraf een heerlijk wijntje gehad. De gerechten vegetarische pasta met noten en de maaltijdsalade geitenkaas waren prima. Er zijn wel wat dingetjes die voor verbetering vatbaar zijn ..... Bij de salade stond vermeld little gem, kennelijk was deze niet meer voorradig want het was toch echt een ander soort sla. De bediening is vriendelijk maar het duurde (te) lang voordat ik de aandacht had om nog een drankje te bestellen. Kortom, ondanks de kleine hapering uitstekend gegeten in een mooie zaak met een prettige sfeer en dito personeel. Mijn moeder en ik komen nog een keer eten.
ankie V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Gerechten zijn prima, zoals je van een brasserie mag verwachten. Gerechten zouden ietsje verrassender kunnen. Bediening is vlot en aardig.

Bij ons tafeltje vlogen constant wat fruitvliegjes.
Ben W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Stoelen kunnen beter. Dit waren afgekeurde schoolstoelen volgens mij. Jongeren zitten daar prima op. Maar ouderen hebben iets meer comfort nodig.
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heel erg lekker gegeten. Het zat vol maar bediening verder prima, de meiden in de bediening werken hard.
Klein minpunt vonden wij dat er dicht bij de keuken een walm in het restaurant hing en er een geur hing alsof je thuis aan het gourmetten bent geweest.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij waren met 4 personen en werden vriendelijk bediend. Het eten was heerlijk. Wij hebben gereserveerd via AH actie en vonden de kaart heel uitgebreid. Van de meeste restaurants via de AH actie is de kaart veel beknopter.
apestaart .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
IJzer suggereert meer dan het biedt. De bediening moet zich meer richten naar de wensen van de klant. De producten zijn op zich prima, maar aan de prijzige kant.