Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brasserie IJzer

IJzersterk menu!

IJzer kan geen IJzer heten zonder een industriële look. Dat hebben de eigenaren goed begrepen. Het decor is industrieel opgezet, met strak interieur, maar heeft zeker wel een gezellige uitstraling! Hier kun je genieten van heerlijk eten, variërend van een luxe hamburger tot verfijnde Ierse Rib Eye! Voor de vleesliefhebbers een goeie spot dus! Vraag vooral ook even naar de wijnkaart, vooral de Sauvignon Blanc en Chardonnay vallen goed in de smaak! Geniet bij IJzer!

Meer informatie over restaurant Brasserie IJzer

• : Betaald parkeren in de buurt, maximaal €2,- per dag.

Maandag vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie IJzer

Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij IJzer met mijn gezin. Komen zeker nog eens terug. Een aanrader!!
loes.valentijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
we hebben met 4 vriendinnen heerlijk bij IJzer gegeten.
Ank H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het is een sfeervolle brasserie en heeft een huiselijke uitstraling. We hebben heerlijk geluncht. Prijs en kwaliteitverhouding goed. Vlotte bediening.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
De kaart vind ik wat onsamenhangend. Het gaat van links naar rechts. Dat betekent wel dat er meestal wel iets bij zit wat je lekker vindt, maar als je van bijvoorbeeld ijs houdt kan je alleen maar kiezen uit losse bolletjes.
Toch kom ik hier geregeld terug omdat je weet dat het altijd goed is.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Het eten was van top kwaliteit.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Vanavond hadden we iets te vieren, dus naar een restaurant. Het werd IJzer, omdat de ander restaurants op maandag gesloten waren. De bediening was super. Vriendelijk en gastvrij. Mijn vrouw bestelde een steak IJzer en ik een Denver steak. Op het bord zag alles er schitterend uit. Min vrouw had totaal niets te klagen. Perfect. Bij mijn Denver steak had ik bij het eerste stukje al een stuk zeen. Niet door heen te komen. Ik heb ongeveer een derde van de steak weg moeten snijden door de zenen die aanwezig waren. Heb bij de serveerster mijn beklag gedaan, maar zij zij, na overleg met de kok, dat de Denver steak uit de nekgesneden wordt en dat daar nu eenmaal veel spieraanhechtingen (zenen) zitten. Naar mijn mening wordt de Denver steak gesneden uit de bil en niet uit de nek. Jammer van dit voorval. Denver steak staat er voor bekend dat het een uitermate malse steak is.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima restaurant, lekker eten en goede bediening en een goede prijs kwaliteitsverhouding. Wil je uit eten in Heerhugowaard dan is restaurant Ijzer een goede keuze.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het eten was heerlijk, maar er kan met de bediening meer winst gehaald worden. Slordige foutjes, waardoor irritatie kan ontstaan. Drinken bestellen en niet krijgen, lege borden weghalen en 1 vergeten. Zeggen dat je de kaart met nagerechten kom brengen en niet doen. Tja dat is jammer, want dat hoefde niet, want het was ook helemaal niet druk. Er liep genoeg personeel.
Romy S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Weer eens heerlijk gegeten bij IJzer. Nu met 5 dames. Eten is goed, wijntjes zijn lekker, bediening is vriendelijk. En ja.... de kortingsactie van IENS is natuurlijk een prettige bijkomstigheid.
Dulcita L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Met 50% korting daar gisteren gegeten. Heerlijk. Bediening super en informele en ontspannen ambiance. Ze zien ons daar zeker terug.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was top, eten van goede kwaliteit. Leuke tent waar we terug gaan komen!
Annalies P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
prima was alles, heerlijk gegeten. super.
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Hele mooie plek en goed eten. Bij hoofdgerecht niet heel veel keuze en ietwat kleine porties. Verder doet de bediening hun best om spontaan over te komen, lukt alleen niet helemaal... Service is daarom een klein minpuntje. Lunch altijd wel goed bevallen!
AJ S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Goede kwaliteit van eten. Vriendelijke, attente bediening. Sfeervol restaurant.
Meta K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Vriendelijk, attent personeel. Een amuse als verrassing.
Diana E.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk een high tea gedaan met mijn vriendin. Lekker gegeten....
High tea was prima en het eten was genoeg en lekker...
N. V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Brasserie IJzer, goede kaart en de kinderen waren ook welkom! En nog bij het toetje nog rekening gehouden met de verjaardag van mijn man en zoontje, heel goed!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
De kaart is wat beperkt, maar daardoor wordt er met veel passie aan de kwaliteit van het eten gewerkt. Dit is top, tel daar bij op een goede, gastvrije bediening door hele aardige mensen en een gezellige sfeer. Resultaat is een hele mooie en smakelijke beleving. Wij komen hier zeker nog vaak terug.