Brasserie IJzer

Middenwaard 85 1703 SC Heerhugowaard Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie IJzer

IJzersterk menu!

IJzer kan geen IJzer heten zonder een industriële look. Dat hebben de eigenaren goed begrepen. Het decor is industrieel opgezet, met strak interieur, maar heeft zeker wel een gezellige uitstraling! Hier kun je genieten van heerlijk eten, variërend van een luxe hamburger tot verfijnde Ierse Rib Eye! Voor de vleesliefhebbers een goeie spot dus! Vraag vooral ook even naar de wijnkaart, vooral de Sauvignon Blanc en Chardonnay vallen goed in de smaak! Geniet bij IJzer!

Meer informatie over restaurant Brasserie IJzer

Maandag vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:30
Zondag vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

Mariana G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We gingen bij Ijzer lunchen met mijn man en dochter van 1 jaar. Het was helemaal niet druk, maar we kregen een tafeltje in de hoek, dat vond ik niet fijn. En ik weet niet omdat we in de hoek zatten of is het gewoon zo maar de servies was heel traag, we moesten lang wachten voor alle gerechten - voor de lunch is dat maar een soep, broodje en kant en klare toetjes.. En met een klein kind die niet lang op een plek kan zitten was dat heel lastig. Dat vond ik jammer. Eten was prima.
smile1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker gegeten. Bij Ijzer hebben ze een concept voor de AH restaurantactie. Er is een vast voorgerecht en vast nagerecht. Waarvoor je ook de helft betaald. Evenzo voor het hoofdgerecht, daarvoor betaal je ook de helft van het gerecht naar keuze. Al met al vind ik de prijs aan de hoge kant: Voorgerecht kost (zonder korting) € 11,50 en nagerecht kost € 8,00. Het nagerecht was een plankje met alles van chocolade, zelfs het ijs. Terwijl andere gasten vanille-ijs kregen. Nagerecht was erg machtig. Jammer voor die prijs zal ik naar een ander restaurant gaan.
rem D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
was weer prima.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig gezeten en vlotte bediening. Leuke aanbieding met de AH kaart.
Leuk dat je de kaart ook kunt gebruiken voor een lunch.
fred Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Te kleine tafeltjes, flessen op de grond moeten zetten. eten was prima en de bediening ook. alleen omgeving, door hoog plafond, erg gehorig.
G L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gegeten met AH-restaurantactie. Eten en ontvangst goed/prima.. Zeer aan te bevelen en komen er zeker nog wel een keer terug. Speciale (AH-) menukaart toereikend voor bezoekers (keuze vis of vlees als hoofdgerecht. Zeer smaakvol en prima keuken. Voor-en nagerechten middels proeverijtjes.. zouden meer restaurants mogen doen om de keuken beter te leren kennen.. Kortom enorm genoten!!...
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Absolute aanrader. Woensdagavond gegeten met AH-menu. Veel keuze en opties. Het eten smaakte uitstekend. Een van de betere restaurants waar we gegeten hebben. Verse producten, goede smaak en mooie porties. Tel daarbij een erg goede en vlotte service en een stijlvolle inrichting bij op en dan heb je een absoluut een aanrader. Echt de moeite waard!
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
AH actie. Leuk dat je gewoon á la carte kon bestellen voor 50% van de prijs. Leuke ambiance en eigentijdse/ licht industriële inrichting. Softe/ gedimde verlichting, dat vind ik heel prettig. Van de kaart, dus ruime keus. Heerlijke voorgerechtjes. Wij kozen allen een ander hoofdgerecht en allemaal zeer lekker gegeten. British chicken pie vond ik zelf overheerlijk! Goede porties met diverse passende groente garnering en friet + aardappel schijfjes. Ik ben blij dat ik IJzer heb gekozen, dikke voldoende!
Dicky K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Was prima, gastvrouw erg goed. Dachten overal aan, kwamen vaak even vragen of alles prima was. Hielden alles goed in de gaten.
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ik kwam samen met een vriendin de ahrestaurantactie gebruiken en het eten was super lekker! We wisten niet wat we konden verwachten want we hadden er nog nooit gegeten. Het voorgerecht was een proeverijtje was super lekker en als hoofdgerecht had zij de kipsate, was heel mals echt super lekker. En ik had wildzwijn wauw was zo zacht van smaak, echt super! Het dessert was weer een proeverijtje en ook die was super lekker we vonden vooral de chocolademousse echt hemels!
Wij komen zeker terug!
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Na 1 uur wachten op een lunchgerecht werd er aangegeven dat de filet american op was. We hebben een compensatiedrankje ontvangen, maar beter lijkt mij om naast het jonge personeel in de keuken ook iemand erin te zetten die het wat soepeler laat lopen.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker voorafje een plateau van kleine hapjes leuk en gevarieerd.
Hoofdgerecht een IJzersteak lekker mals en sappig vlees met aardappelwedges en iets van wortel was lekker.
Toetje ook een plateautje met verschillende dingen was ook lekker.
Kortom goed gegeten en gezellig.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hadden al gehoord dat IJZER goed eten had, maar nu hebben we het zelf ervaren. Het eten was lekker en verrassend. Het ontvangst en de service vonden wij erg goed en zeer vriendelijk. De sfeer was typisch een brasserie, niet teveel poes pas.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heel verrassend lekker gegeten. Het wild zwijn was lekker, en de coconut curry met gamba's was super lekker.
Voor herhaling vatbaar. Prima bediening. Toen we aangaven niet veel tijd meer te hebben, werd daar gelijk op gereageerd door vrij snel met het nagerecht te komen.
Mariska A.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, uitstekende kaart, heel gezellig en uitstekende bediening, een aanrader, wij gaan hier zeker vaker heen
MenA379 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Met de AH restaurantactie in dit restaurant wezen eten. De opzet was iets anders, waardoor je veel meer keuze had kwa menu.
Het voorgerecht bestond uit diverse kleine hapjes, over het algemeen heel lekker.
Het hoofdgerecht was voor mij de burger XXL, super lekker. Mijn vriendin had Sate Ayam, maar gaf aan dat de pinda saus een beetje verbrand smaakte, was dus iets minder.
Het nagerecht bestond ook uit allemaal kleine hapjes. Allemaal heel lekker, maar we misten iets met een crunch.

Het restaurant was vrij leeg, maar de bediening was niet super snel. Over het algemeen hebben we hier heerlijk getafeld.
Rhodens .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Met een ontzettend aardige bediening in een perfecte ambiance hebben we voortreffelijk gegeten.
We hadden een topavond!!????
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Fantastisch, goed idee om alles voor de helft van de prijs aan te bieden.
zeer vriendelijke en nette bediening
enne........water gratis! Top!
komen zeker terug
Geert E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
gezellige accommodatie, goede bediening (leuke jonge meiden), lekkere kleine hapjes en toetje, patatjes iets te zout, steak gaarne wat malser; nu iets te taai.
Dita Z.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Top! Hier komen we zeker nog een keer terug! Enige minpuntje was dat we op ons dessert tamelijk lang hebben moeten wachten.