Brasserie IJzer

Middenwaard 85 1703 SC Heerhugowaard Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brasserie IJzer

IJzersterk menu!

IJzer kan geen IJzer heten zonder een industriële look. Dat hebben de eigenaren goed begrepen. Het decor is industrieel opgezet, met strak interieur, maar heeft zeker wel een gezellige uitstraling! Hier kun je genieten van heerlijk eten, variërend van een luxe hamburger tot verfijnde Ierse Rib Eye! Voor de vleesliefhebbers een goeie spot dus! Vraag vooral ook even naar de wijnkaart, vooral de Sauvignon Blanc en Chardonnay vallen goed in de smaak! Geniet bij IJzer!

Meer informatie over restaurant Brasserie IJzer

Maandag vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:30
Zondag vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rylana H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het hoofdgerecht na (roodbaarsfilet aan de vette kant, had geen smaak zonder zout en peper, evenals de linguine - zo uit het water, geen kruiden gebruikt ?). Het voorgerecht daarentegen (gamba's in olie met pepertjes) smaakte voortreffelijk, evenals het nagerecht cheesecake met frambozenijs.
Voor 2 personen vind ik de eettafeltjes te klein. Bediening was zeer goed.
pommie73 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ah menu gehad. Uitgebreide keuze. Lekker eten. Flinke porties. Vriendelijke bediening. Toiletten mogen wat schoner en iets meer licht.
Terras zit heerlijk.
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Top gegeten een heerlijke soep, een zelf gekozen broodje, en dan nog een heerlijk toetje, leuk op een plank, voor ieder wat wils, heerlijk gezeten buiten op het terras, aardig personeel. Helemaal goed een aanrader voor een ieder. We hebben een lunch gebruikt.
Prijs erg gunstig met de AH kaart, we gaan zeker nog eens terug.
rinske B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
goede vriendelijke ontvangst.duidelijke uitleg.Maaltijdkeuze voldoende.Maaltijden zagen er origineel en keurig verzorgd uit.Kwaliteit was prima.
jacques H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Bij IJzer is ons nooit wat tegen gevallen. Uitstekend eten en Goede bediening./////////////////////////////////////////////////
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij zijn hier via de AH aktie met mijn ouders gaan eten. Wij waren hier nog nooit geweest maar komen zeker terug. Wat een fijn en kundig personeel die mee denkt met de klant. Het eten was perfect. Wij zijn alle 4 vol lof en zeer tevreden en voldaan naar huis gegaan.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
FIJN RESTAURANT / ONTSPANNEN SFEER / GROTE PORTIES

ALLEEN ZOU HET HANDIG ZIJN AAN DE RAAMKANT EEN ZONWERING TE HANGEN /
HET WAS TE WARM DIRECT ACHTER HET GLAS !
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Leuke stek om even te zitten eten met een lekker wijntje. Genoeg te kiezen voor de actie en het eten was heerlijk en voldoende. Bediening; erg vriendelijke meiden en kwamen regelmatig vragen of het naar wens was en of we nog iets wilden. Aan te bevelen!
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij komen hier regelmatig.
Gisteren was ik er met mijn dochter. Wij hebben een hele gezellige avond gehad en het eten was Super!

Petra en Patricia
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het eten was prima, zeer lekker en mooi opgediend, echter heel jammer dat de groenten wel tegen viel. We waren er met zijn vieren met de AH aktie en we vonden allemaal de groenten niet lekker. Dat was jammer maar de rest maakte alles goed omdat het heerlijk was. Personeel ook zeer vriendelijk en behulpzaam. ik kom zeker terug.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het ging redelijk. Drinken aanbieden kan wat vaker/beter.
Eten was zeker goed. Mooi gepresenteerd en ook niet te weinig of teveel
Ik ga zeker nog eens heen en zou het aanbevelen
M. D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Brasserie IJzer.
ikke O.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Super lekker gegeten...en goede service...een aanwinst voor heerhugowaard...zij gaan ons zeker
vaker zien...een aanrader!
K B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Erg lekker gegeten en gedronken met vrienden op het leuk ingerichtte terras met uitzicht op water en wandelstraat. Er wordt met passie gekookt en gewerkt; dat merk je.
Milou W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We hebben heerlijk op het mooie terras gezeten, gegeten en gedronken.
Bediening was gezellig en sprong goed in op onze wensen. Zeker een aanrader om met dit mooie weer te vertoeven!
ikke O.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten met z'n achten. Paar keer geweest nu en weer lekker. Heerlijk op het vernieuwde taras gezeten. Was weer gezellig.
Herma M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Ruime keuze op de kaart, vriendelijke bediening die regelmatig aan je tafel komt, tijd tussen de gerechten is ook helemaal goed. Lekker gegeten voor een nette prijs.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gezellig restaurant en heerlijk gegeten. Vond de prijs wel iets aan de hoge kant.
Marja van der Graaf .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Deze brasserie MOET je gewoon een keer bezoeken , al is het alleen maar vanwege het feit dat de personeelsbezetting in hun tweejarig bestaan nog nooit is gewijzigd, aldus de eigenaar. Dat het personeel zich met plezier inzet om de gasten een welkom gevoel te geven heeft een positieve invloed op de sfeer. De bijzonder afwisselende muziek op de achtergrond deed de rest.Wij waren er voor de lunch en kozen voor de Tom Kai soep, de kip maaltijdsalade en het uitgebreide toetje . Alles meer dan genoeg en overheerlijk van smaak. Kortom: een aanrader!