Brasserie IJzer

Middenwaard 85 1703 SC Heerhugowaard Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brasserie IJzer

IJzersterk menu!

IJzer kan geen IJzer heten zonder een industriële look. Dat hebben de eigenaren goed begrepen. Het decor is industrieel opgezet, met strak interieur, maar heeft zeker wel een gezellige uitstraling! Hier kun je genieten van heerlijk eten, variërend van een luxe hamburger tot verfijnde Ierse Rib Eye! Voor de vleesliefhebbers een goeie spot dus! Vraag vooral ook even naar de wijnkaart, vooral de Sauvignon Blanc en Chardonnay vallen goed in de smaak! Geniet bij IJzer!

Meer informatie over restaurant Brasserie IJzer

Maandag vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:30
Zondag vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ijzer is een gewoon restaurant zonder toeters of bellen met leuke viendelijke bediening.
De kaart is niet groot maar wat er op staat is heerlijk en in een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Monisha B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellig gezeten met vrienden, lekker gegeten en vriendelijke bediening. Ondanks de AH restaurantactie konden wij alles van de kaart bestellen (bij sommige een kleine meerprijs) wat ook een pluspunt is.
Dennis ..
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Met AH menu prima prijs kwaliteit. Toetje was top. Geluidsniveau kan beter, het kale en industriële zorgt voor weerkaatsing van het geluid.
Joke O.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Prima bediening. Prettige sfeer.waren er niet voor het eerst maar zeker ook niet voor het laatst. Een aanrader!
Marrie S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Hier ook al een paar keer mogen lunchen maar dat is geweldig, bijzonder goed en een dikke tien. Wel vonden wij de wachttijd wat lang voor een lunch, onze gerechten waren niet moeilijk en om ons heen werd er al gegeten en wij zaten nog steeds te wachten. Op zich niet erg maar ik zou me kunnen voorstellen dat sommige mensen hier wat van zouden zeggen zeker als het gewoon om een broodje kroket gaat waar je op wacht. Verder niets dan super, klein aandachtspuntje misschien?
m_onkenhout .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Lekker gegeten. Het volle bedrag zouden we er echter niet voor over hebben. Dus leve de AH spaaractie.
De lunch kunnen we overigens ook van harte aanbevelen.
H.J. B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
het beste wat bij de restaurantactie hebben meegemaakt.
heel veel keuze in tegenstelling tot ander deelnemende restaurants.
lekker eten en top bediening.
komen hier terug.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-bon. Burger had iets minder doorgebakken mogen zijn maar kan me ook wel voorstellen dat de kok het zich niet kan permitteren om geen gaar vlees voor te zetten. Denk dus een volgende keer dat wij dit aan moeten geven. Ikzelf had een heerlijke bavette. Hierbij moest ik 3.50 euro bij betalen. Is het waard. Personeel onwijs vriendelijk. TOP!!
Pinhitter2 O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Al snel hadden wij een drankje. Even later kregen we het menu ter inzage en met duidelijk uitleg wat er mogelijk was. Na even te hebben gewacht werd onze keuze opgenomen. Het voorgerecht was voortreffelijk en smaakte heerlijk. Na overleg werd het hoofdgerecht wat later gereserveerd. Het vlees smaakte goed maar de groente was voor mij veels te hard en de saus vond ik ook niet bepaald lekker. Het nagerecht was voortreffelijk en smaakte zeer goed. Nog een kopje koffie genomen en toen naar huis.

Groeten van ons.
m.schuurhof1 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Brasserie Ijzer is een prima restaurant met klantvriendelijk personeel die je goed in de gaten houden of alles naar wens is zonder opdringerig te zijn.......
Ondanks de AH reservering prima ontvangen en lekker gegeten
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het is perfect dat je uit de hele kaart kan kiezen.
Heerlijk gegeten en leuke bediening.
Wij komen hier zeker nog een keer terug.
E W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
zeer vriendelijke bediening, voorgerechten prima! jammer van de doodsimpele patat bij het hoofdgerecht.
nagerecht ook weer prima. v
Voor herhaling vatbaar.
joyce B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het eten was redelijk goed en voor een betaalbare prijs
margreet E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuke locatie en voor een woensdagavond redelijke bezetting. Wanneer het een vol huis is, zal er wel veel meer lawaai zijn.
grovi .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten, leuk personeel ontspannen sfeer. Producten mooi bereid en zien er super uit. Echt een aanrader voor een heerlijk avondje uit.
Yara J.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Voor de 3e keer heel lekker gegeten d.m.v. de AH restaurant actie. Sate ayam is een favoriet! :-) Personeel zeer vriendelijk, correct en snel in hun service, inrichting modern doch sfeervol en een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Beste restaurant van HHW!
bruggeling .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten , en we vonden de bediening van de Meiden zeer vriendelijke en goed erg leuk .
we hebben deze keer weer een goed en gezellig restaurant uitgezocht wel met de AH actie

maar bij jullie komen we ook weer terug zonder dec AH kaarten

zo proberen we wat restaurants uit en Basserie IJzer komt zeker op ons verlanglijstje

mensen ga zo door

groetjes de familie Bruggeling
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij IJzer, prima service, de bediening was erg vriendelijk. Er werd goed rekening gehouden met glutenvrij dieet!
mr W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Goed ontvangen door bediening. Heerlijk gegeten en gedronken . Erg. Gezellig en onorm druk. Wij komen regelmatig naar retaurant Ijzer dus is het goed daar te vertoeven. Tot ziens.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vriendelijke bediening die meerdere malen op de avond vraagt of alles naar wens is. Het eten ziet er niet alleen prachtig uit, het smaakt ook heerlijk!