Brasserie IJzer

Middenwaard 85 1703 SC Heerhugowaard Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brasserie IJzer

IJzersterk menu!

IJzer kan geen IJzer heten zonder een industriële look. Dat hebben de eigenaren goed begrepen. Het decor is industrieel opgezet, met strak interieur, maar heeft zeker wel een gezellige uitstraling! Hier kun je genieten van heerlijk eten, variërend van een luxe hamburger tot verfijnde Ierse Rib Eye! Voor de vleesliefhebbers een goeie spot dus! Vraag vooral ook even naar de wijnkaart, vooral de Sauvignon Blanc en Chardonnay vallen goed in de smaak! Geniet bij IJzer!

Meer informatie over restaurant Brasserie IJzer

Maandag vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:30
Zondag vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
gayatrivantroost .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
De industriele look, geeft met behulp van een aantal kleine decoraties een warme sfeer af. Het eten was voortreffelijk voorbereid ik had hier de Home made burger, echt een aanrader.
Luchiena H.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Gezellig ingerichte zaak, attente bediening. Ruime kaart keuze met heerlijke gerechten. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Lianne G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gebruik gemaakt van het AH 3 gangen lunch en ik was aangenaam verrast. Genoeg keuze en ontzettend lekker gegeten. ........
Monisha B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker gegeten met vrienden, vooral de proeverijtjes van de voor- en nagerechten zijn erg leuk! Bediening was prima en dachten ook met ons mee.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gegeten, de prijs had wat lager gekung. Uitstekende service door Fleur: fantastisch visitekaartje voor het bedrijf! Zeer vriendelijke dame en volledig klant-vriendelijk.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten
streefland .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We gingen van de AH actie, heerlijk gegeten en een ruime keus doordat je het hoofdgerecht van de kaart kan kiezen. Gezellige bediening uitleg bij wat er geserveerd wordt. Prima!
We komen er al vaker maar nu van de AH was het ook prima.
Corry Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voor het eerst bij jullie gegeten ,kan niet anders zeggen dan dat wij heerlijk gegeten hebben.
Ook vond ik de combinatie van de gerechten erg lekker.
Het voor/en nagerecht konden wij niet uitzoeken alleen het hoofdgerecht,dit was omdat wij spaarkaarten van de A-H actie hadden.
Maar ook het voor/en nagerecht was zeer verassend
Els T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Altijd jammer dat als je net afwijkt van het vaste gerecht, bediening zo in de war raakt, dat je bijna moet vechten om je gerecht op tafel te krijgen. Als de gast zegt, dit is de bedoeling, dan moet de bediening hier niet aan twijfelen.
Marloboon .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een gezellige brasserie, eten was prima. We werden volgens mij ontvangen door de leidinggevende. Een kil en chagrijnige vrouw. De andere serveerster was wel vriendelijk. De tijd tussen de gerechten duurde heel lang. Je kan hier b.v. niet in pauze snel een hapje eten. Toen we weggingen zei de leidinggevende ons niet eens gedag. Samengevat lekker eten, waar je de tijd voor moet nemen en geen al te hartelijke bediening.
Arjan W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Een gezellig restaurant, mooie lokatie, vriendelijke bedieningen en erg lekkere gerechten! Een echte aanrader!!"..........................................
Budding .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vrolijke bediening. Eten was kwalitatief goed en ook erg lekker. Zeer ruime keus speciaalbier en cocktails. Dit keer alleen geluncht maar komen zeer in de verleiding om een keer terug te komen voor diner.
Mariana G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We gingen bij Ijzer lunchen met mijn man en dochter van 1 jaar. Het was helemaal niet druk, maar we kregen een tafeltje in de hoek, dat vond ik niet fijn. En ik weet niet omdat we in de hoek zatten of is het gewoon zo maar de servies was heel traag, we moesten lang wachten voor alle gerechten - voor de lunch is dat maar een soep, broodje en kant en klare toetjes.. En met een klein kind die niet lang op een plek kan zitten was dat heel lastig. Dat vond ik jammer. Eten was prima.
smile1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker gegeten. Bij Ijzer hebben ze een concept voor de AH restaurantactie. Er is een vast voorgerecht en vast nagerecht. Waarvoor je ook de helft betaald. Evenzo voor het hoofdgerecht, daarvoor betaal je ook de helft van het gerecht naar keuze. Al met al vind ik de prijs aan de hoge kant: Voorgerecht kost (zonder korting) € 11,50 en nagerecht kost € 8,00. Het nagerecht was een plankje met alles van chocolade, zelfs het ijs. Terwijl andere gasten vanille-ijs kregen. Nagerecht was erg machtig. Jammer voor die prijs zal ik naar een ander restaurant gaan.
rem D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
was weer prima.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig gezeten en vlotte bediening. Leuke aanbieding met de AH kaart.
Leuk dat je de kaart ook kunt gebruiken voor een lunch.
fred Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Te kleine tafeltjes, flessen op de grond moeten zetten. eten was prima en de bediening ook. alleen omgeving, door hoog plafond, erg gehorig.
G L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gegeten met AH-restaurantactie. Eten en ontvangst goed/prima.. Zeer aan te bevelen en komen er zeker nog wel een keer terug. Speciale (AH-) menukaart toereikend voor bezoekers (keuze vis of vlees als hoofdgerecht. Zeer smaakvol en prima keuken. Voor-en nagerechten middels proeverijtjes.. zouden meer restaurants mogen doen om de keuken beter te leren kennen.. Kortom enorm genoten!!...