Brasserie IJsselweide

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Op een mooie zomerse avond neergestreken op het te?ras. Het menu zag er stoer uit. De bediening was aardig. We kozen voor een visburger, met een broodje van zeewier. Het was een behoorlijke hap. De patat was geheel knapperig. De garnituren waren lekker, de burger van zalm en gamba was wat wee van smaak. Het broodje van zeewier was origineel, maar had wat uitgesprokener mogen zijn.
Op basis van de recensies hadden we er iets meer van verwacht.
NickvY .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Na de zalm en koeien en kaas eens wezen eten bij brasserie IJsselweide. Menukaart is gevarieerd en ze hebben er heerlijke burgers. De burger met zalm was wel iets te droog. Tafelgenoot had een ossenhaas van een hete steen. Erg lekker en origineel. Salade en friet wordt, vergeleken met koeien en kaas, zeer royaal geserveerd.

In het restaurant hangen meerdere tv schermen. Het licht dat er vanaf komt is erg storend. Een andere tafel vroeg of het scherm uit mocht, maar dat was niet mogelijk omdat er ook eigen reclame op afgespeeld werd.

Kom zeker nog een keer terug, maar niet voor een diner. Wellicht een keer zomers een lunch op het terras, want het eten is de zeker de moeite waard!
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Gisteren hier voor een driftuitje bij Eventsbakery gegeten. Het eten, ondanks dat we alleen een hoofdgerecht hadden, was ruim voldoende. De steaks die we hadden besteld waren lekker gekruid en goed bereid. De bediening was vriendelijk, zorgden voor een ongedwongen sfeer en kwamen vaak genoeg langs voor drankjes. Het etentje was goed verzorgd. De locatie is uitstekend. De mooiste minigolfbaan die ik ooit heb gezien ligt naast het restaurant, inclusief bewegende T-rex. Aanrader dus!
Trudy G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Verrassende locatie. Fijn parkeren met de auto. Van binnen licht en sfeervol ingericht. Schijnt onderdeel te zijn van onze favoriet koeien en kaas in Gouda. Mooie eenvoudige gerechten van goede kwaliteit. Bediening uiterst vriendelijk. Gezellig druk ondanks de locatie. Gaan we vaker heen.
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Van het weekend met een teamuitje bij de Ijsselweide geweest. Wij waren met een grote groep en hadden een arrangement genomen van Voetgolf, een uur lang onbeperkt hapjes en drankjes en een afsluitende barbecue.
Na het voetgolf (Wat een zeer leuke tijdsbesteding is) kennis gemaakt met de Brasserie van de Ijsselweide. Ik kan niet anders zeggen dat de bediending zeer vriendelijk, kundig en snel was. Ook met een grote groep kwamen de drankjes en hapjes snel op tafel. De hapjes waren gevarieerd met als positieve uitschieter de bitterbal van Pulled pork. Dit was een zeer leuke en lekker variatie op de klassieke bitterbal.
Na de hapjes was het tijd voor de barbecue waar ook weer meerdere gerechten werden geserveerd (Kipsaté, zalm, hamburger, garnalen enz). De gerechten waren allen erg lekker en mals en er was meer dan voldoende.
Kortom een fijne dag gehad en zeker een aanrader, absoluut voor herhaling vatbaar.
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Vandaag hebben wij lekker met z'n tween geluncht bij Ijsselweide. Wij zijn er via Gouda culinair achtergekomen dat hier de lekkerste pulled pork wordt bereid die we ooit hebben gegeten en waren nieuwschierig naar de rest van de kaart. Een mooie dag, het eten was perfect, de bediening was leuk en vriendelijk. De pulled pork is een aanrader, maar ook de bisket en de VIP burger zijn ultiem. Je verwacht het niet.. maar voor mij de meest culinaire evaring van afgelopen jaren.

Joeri en Michelle
Lyanne R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Heerlijk om niet helemaal naar Gouda te hoeven voor een lekker hapje en goede service in een stijlvolle setting. Alles klopt; lekkere soort pizza's, goede koffie en prettige en persoonlijke service.
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Leuke tent met in het midden een brandende oven waarin de door ons gegeten flammkuchen gebakken werden. Ondanks de aanwezigheid van een grote groep, had het personeel voldoende ook voor ons tweeën. Lekker relaxed sfeertje. De flammkuchen (met geitenkaas) waren goed, zoals je mag verwachten.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Met klein zakelijk gezelschap (20 personen) een winter bbq buffet uitgekozen. Iedereen was zeer positief. Flammenkuchen, charcuterie en kaasfondue vooraf gevolgd door diverse vlees en vis bereidingen van de BBQ. Salades en aardappelgerechten als bijgerechten. Het dessert bestond uit diverse kleine winterse nagerechten en waren heerlijk.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Wij zijn hier met z'n tweeën wezen lunchen en hadden beide een sandwhich brisket met cheddar kaas, zoete ui en smokey tomatensalsa. Deze waren erg lekker! Ook de service helemaal top! Kortom we zouden zo nog een keer terugkomen hier.
Ton G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2013
prima plek voor een zakelijke lunch.
Ook voor grotere groepen.
Bediening vlot en goed, Kwaliteit goed. Prijs / kwaliteit verhouding prima.
Soms iets rumoerig, wanneer er grote groepen golf spelers aanwezig zijn.
Esther108 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Heerlijk gegeten buiten op het terras Mooie locatie met uitzicht op het kanaal en de oefenholes. Leuke bediening. Kortom doen!!
Sabinebink .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Met een groep hier gegeten. Lekker buiten kunnen zitten. Prettige bediening. Kleine kaart, maar er zat voor iedereen wat bij. Heerlijk gegeten, "petit grand desert " viel zeer in de smaak.
Het was wel jammer dat er maar weinig gasten waren en dat voor een zondag en super mooi weer.
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Lekkere keuken, mooi locatie, informele sfeer, professionele bediening en goed geprijsd. Heb hier al meerdere malen gegeten en het is telkens goed voor elkaar.
Proever2841 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2013
tijdje geleden hier geluncht. Aardige bediening, gastheer was bezig met hout halen voor de kachel, leuke sfeer. Decor is zeer verzorgd. Verder de ijsselweide salade op, welke er zeer mooi uit zag en ook goed smaakte. Hier kan je gerust iemand mee naar toe komen voor een lekkere lunch of zakenlunch.