Brasserie IJssalon Het Kwartier

Doctor Struyckenstraat 61 4812 TA Breda Nederland Kaart
31-767620621

Over restaurant Brasserie IJssalon Het Kwartier

Lunch, diner en lekkere ijsjes in Breda

Voor de lekkerste ijsjes zit je goed in Brasserie IJssalon Het Kwartier in Breda! Ook kun je hier terecht voor een heerlijke lunch of diner in het brasseriegedeelte. Hun specialiteiten zijn kip-in-het-mandje en de Poulet im Chörbli! Deze moet je echt niet missen hier in het mooie Breda.

Meer informatie over restaurant Brasserie IJssalon Het Kwartier

Duur
Maduck .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Fijne ontvangst, goede en vriendelijke bediening en lekker eten.
Op de sla had voor mij ietsje meer dressing gemogen.
Mooie schone eetgelegenheid ,met super schone toilet
Leuk ingericht in een rustgevende sfeer.
Zeker aan te bevelen.
Reneepovel .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Simpele maar goede gerechten. We hadden een soepje van spruitjes, heel verrassend lekker van smaak. Daarna een goede biefstuk met wat groenten en frietjes en toe een lang bord met 7 verschillende bolletjes ijs. Alles wordt zelf gemaakt en dat is zeer te waarderen. Achteraf nog even een leuk gesprek gehad met de enthousiaste en gedreven kokkin over alle gerechten die ze had gemaakt. Er heerst een goede sfeer in de brasserie en het is leuk aangekleed, het ijssalon gedeelte wordt gescheiden van de brasserie met een glazen "muur". We hebben een gezellige avond gehad.
CorBreda .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Met mijn vrouw even wat eten bij het Kwartier. We namen de vissoep (vers?) Het was net zo veel als een koffiekopje met daarin twee rubberen garnalen en een mossel van plastic. Met daarna " de specialiteit" van hun : Kip in het mandje met een botersaus. Het was een stuk droge kip met daaronder een plasje boter . De frites taai en zonder mayonaise en een klein potje met sla die verlept was met een stukje droge komkommer en een plakje tomaat. De bediening dat net de inleiding had gelezen van het lesboek; hoe serveer ik.
Sorry maar dit voor € 50,00
Dus eens en nooooooit meer. Zelf bij een gewoon cafetaria is het beter.
Leoni V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten met de AH actie Is simpel maar heerlijk bereid. Prei soepje vooraf (niet heel bijzonder, maar ik ben niet zo van de soep), varkenshaasje (heerlijk sappig en mals, perfecte bereiding) met ratatouille, salade en de heerlijkste frietjes (normaal houd ik niet van friet) en als toetjes een proeverij van 7 verschillende smaken ijs. Het ijs heeft niet de zachte structuur van bijvoorbeeld gelato ijs (iets wat ik altijd wel lekker vind) maar Is heerlijk romig en heeft een verrukkelijke smaak.

Met de AH actie waren we 14,95 kwijt p.p. Voor dit drie gangen menu. In totaal kwam de rekening met een drankje erbij op 17,50 p.p.

Het meisje dat ons hielp had krullend, donker bruin haar leek nog enigzins onervaren, maar heel enthusiast, vrolijk en vriendelijk.

Het decor vinden wij minder. We misten gezelligheid. Het gaf me een beetje een frietjes/ kantine idee. De tafeltjes waren wel leuk opgemaakt. Misschien met wat halve scheidingswanden dat dit probleem op te lossen is. Misschien wat plantjes. Net wat meer aankleding.

Als we dichterbij woonden zouden we zeker nog eens langsgaan!
H.P.G. K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
AH actie verrassingsmenu veel te duur voor wat je krijgt.
Als medewerksters komen vragen of alles naar wens is en er zijn aanmerkingen, wordt er niets mee gedaan! Als we betaald hebben worden we de zaak uitgekeken. Jammer.
Clauw84 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk eten en vooral het ijs is het lekkerste hier. Een goede 3-gangen menu gekregen, keuze uit vis vlees of vegetarisch.
Marcovdongen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Topdessert ijs, maar dat kan ook bijna niet anders bij een ijssalon, tevens brasserie.
Meer dan prima gegeten voor een schappelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!
M.lamboo1956 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Good Food
Is
Good Mood

Met heel veel plezier en genot zijn we weer te gast geweest in onze favoriete brasserie het kwartier we werden weer zo top ontvangen en alles stond klaar en ook weer een top verrassing met de heerlijke gerechten gepresenteerd door een geweldig team & de sprankelende ingerichte nieuwe in mijn ogen een toplokatie,ik raad u aan om deze te bezoeken zoals wij hebben gedaan & u wordt verrast dat is het mooie en het allerlekkerst ervan.Ik kijk er weer naar uit naar mijn volgende bezoek met mijn dochter.Met smakelijke groetje's priscilla & madeleine.
André K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Prima gegeten met ah actie. Service was ook prima. Erg vriendelijk personeel. Vroegen na het hoofdgerecht netjes of we al klaar waren voor het dessert of dat we nog even wilden wachten. Heerlijk ijs hebben ze. Iets minder was het decor, brasserie is niet heel sfeervol. Maar het eten is zeker een aanrader
Wimsaapkegmailcom .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Met de AH.rest.bon goed gegeten bij Het Kwartier. Het was een verrassingsdiner, maar we konder wel kiezen tussen vlees of vis. Dus ik had vlees en mijn vrouw had vis. Het voorgerecht was lekker, zalm en carpachio. Het hoofdgerecht was ook heerlijk, ook vis en biefstuk. Hier was het vlees eens niet zo'n groot stuk, maar gewoon een mooi stukje vlees, net goed genoeg. Het nagerecht een coupe met verschillende soorten ijs, lekker. Dus, over het algemeen, goed ! De bediening was prima, vriendelijk personeel. Het decor, ja , de brasserie ligt in een winkelcentrum, dus dat ging wel. Zeker gemiddeld 8,3 waard, en ook waard om nogmaals terug te komen.
Tinyvertriest .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het duurde 45 minuten voordat we ons voorgerecht kregen. De varkenshaas bij het hoofdgerecht was veels te doorbakken. Het nagerecht was meer dikke slagroom dan iets anders.
In totaal 2 uur en 15 minuten gezeten.
Geen aanrader dus.
Cobyklundert .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Er was voldoende ruimte tussen de diverse gangen. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar en zou het ook zeker aanraden aan vrienden.
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Echt,zo heerlijk gegeten...ik had sliptong, met heerlijk boter saus. En me vriendin ossenhaas,ook heerlijk....voor gerecht vissoep! Jammer , die was koud....maar het naar gerecht, om te smullen. IJs was zo heerlijk,verse slagroom. ....alle smaken echt Italiaanse ijs,dikke 10. Komen zeker terug...groeten uit moordrecht
Marjaverhave .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
De bediening was zeer vriendelijk en attent. Het eten was verrassend en lekker. Kortom, wij hebben met z'n vieren genoten van een geslaagd diner.
Kelly Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten hier. We waren al eerder een keer geweest en dit keer toch weer een ander menu wat ook erg lekker was. Het hoofdgerecht had een sausje wat nogal waterig was en zonder problemen werd dat terug de keuken in gestuurd. Goede service bij dit zaakje. De medewerkers lijken het hier prima naar hun zin te hebben en dat stralen ze uit naar de klant.
Grootent .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Wat een leuk uitje was dit! Onze verrassingsmenu's met vlees waren anders dan van de andere gasten, de kok zet op tafel wat hij wil, zo leuk! Wij hadden een prachtig bordje salade met lauwwarme kip als voorafje, een heerlijke, precies goed gebakken varkenshaas op een bedje van spinaziestamp met champignonsaus en frietjes en als toetje een heerlijke ijscoupe met slagroom en verse aardbeien. Die laatste aten we heel rustig, zodat alles in de intermoleculaire ruimtes zou zakken. Ijstheetje erbij en we waren voor 34 euro helemaal voldaan.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Echt een leuke zaak. Fris interieur, gezellig. Zeer vriendelijke bediening, niets was teveel gevraagd. Eten was zeer lekker. Enig minpuntje is dat je vrij lang moest wachten op de verschillende gangen.
Talitha B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Via social deal een 3 gangen diner gegeten. Erg vriendelijke mevrouw die ons hielp. Was erg vriendelijk! Eten was ook zeker lekker en het geld waard.
De naam beste ijssalon hebben ze zeker verdiend want het ijs vond ik echt lekker. Iets zachter, zonder kristallen zoals het hoort te zijn. Oh en mijn favoriet is het geheime recept van het kwartier met notensmaak! Aanrader (:
I. W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Een heerlijke hamburger gegeten en als toetje een paar bolletjes ijs uitgezocht. Het ijs is heel lekker. De bediening is prima. De inrichting sprak me iets minder aan. Wel heel netjes, maar niet zo sfeervol, komt misschien ook door de locatie.
Marianneke50 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
wij zijn daar al 'n paar keer geweest ...dus dan is het eten goed !
Het personeel is erg vriendelijk ..en het eten is warm !..
We gaan zeker weer eens terug !