Brasserie Huisman

Frederikstraat 36 2514 LK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Huisman

Zoek je gezelligheid en mooie klassieke brasserie gerechten, dan moet je naar Brasserie Huisman. Het is een thuis voor iedere gast, van jong tot oud. Je kunt hier terecht voor een goed glas wijn op het terras, maar ook voor een uitgebreid diner. Alle ingrediënten komen zoveel mogelijk uit de regio.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie Huisman

Dinsdag t/m zondag 12:00 - 22:00

Janny V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, leuk restaurant, gezellig ingericht aardige bediening, zeker een adres om te onthouden.
Wouter E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Prima tent in een leuke buurt met een lekker muziekje op de achtergrond. Topservice van een hele aardige en behulpzame serveerster. En het eten was gewoon goed. Zeker de moeite waard om nog terug te komen????????
Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Eerst was er iets niet goed gegaan maar dat werd prima opgelost en er was een geweldige service.
Hadden lekker gegeten.
G S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten (AH 2e driegangenmenu gratis)....alleen de groente ontbrak.
Verder geen klagen, leuke lokatie!
f N.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten in ontspannen setting.
Leuk dat kok persoonlijk even kwam checken of alles naar tevredenheid was.
Nieuwe Flammkuche op de kaart: Peking Duck - een aanrader!
ivanke .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We (een vriend en ik) zijn te vroeg gekomen, en waren zo de enige gasten. Het was dus zeer rustig daar. €31 voor zo'n menu vind ik duur, maar met de AH actie (2 voor 1) was het acceptabel.
Het personeel was aardig en vriendelijk. Het eten was lekker.
veravanelteren .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Leuk eetcafé, goed eten en humoristische/leuke bediening.
We hebben er gegeten met een ah restaurantactie menuutje. Het wekt nieuwgierigheid om andere gerechten te proberen
Hajo W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten was fantastisch, nog niet zo lekker gegeten. Ceasar salade, entrecot en cocolade waren een genot. Jammer dat er weinig publiek / gasten waren op nog wel de zaterdag uitgaansavond.
Chantal89 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Via de ah diner actie terecht gekomen bij deze leuke brasserie in Den Haag. Door het zonnige weer konden we kiezen of we binnen of op het terras wilden eten. Uiteraard gekozen voor een plekje op het kleine maar gezellige terras. De vriendelijke gastheer heeft ons hier op een gezellige manier bediend van het lekkere eten :)! Zeker een brasserie om nog eens terug te komen.
Hanna B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk op het terras gezeten, leuke en persoonlijke bediening en goed eten voor een schappelijke prijs, zeker aan te raden!
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Prima brasserie-eten in een leuke setting. Het AH menu bood voldoende keuze. Gerechten worden met zorg gemaakt, en mooi geserveerd. Neem vooral de huisgemaakte chocoladetaart toe, met een espresso. Je zult er geen spijt van krijgen!
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Afgelopen woensdag avond hier met zijn tweetjes gegeten, en daar heerlijk van genoten. Het eten is heerlijk en vooral het vlees geweldig (ik had entrecote de ander tournedos). En van de service en het gastheerschap kan menig restaurant wat leren. Kortom een mooie avond bij een top brasserie, wij komen zeker terug!!
rossana.rossana .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten was redelijk.
Wij moesten heel lang wachten voor dat iemand kwam voor de bestelling!
Voor de dessert moesten we twee keer om vragen dan kwam de dessert!
Moest ik afrekeningen staat ik bij de kassa twee keer weer vragen we willen afrekening:
Als je mijn vraag nog een keer hier te gaan nee nee zou nooit niet meer gaan de eerste keer en de laatste keer.
Mvg Kabieta,
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Leuk eetcafe-achtig restaurant in het centrum van den Haag, dichtbij het Lange Voorhout. Prima voor een ongedwongen hapje. Het was wat druk voor de ene -erg vriendelijke- serveerster die rondliep (de eigenaar bemoeide zich uitsluitend met 2 naar het zich liet aanzien vaste klanten). Helaas was mijn vis te koud en heb ik moeten vragen deze op te warmen. De entrecotes en het vegetarisch gerecht van mijn disgenoten waren prima (ook qua temperatuur). De prijs-kwaliteitsverhouding was met de restaurant actie uiteraard relatief goed, maar zonder deze actie zou ik het waarschijnlijk wel wat te duur voor de kwaliteit gevonden hebben.
Nellie M.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Sfeervolle brasserie met Uitstekend kwaliteit van het eten! Goed prijs/kwaliteit verhouding. proffesionele bediening en zeer vriendelijk! Uitgebreid drank kaart en heerlijk latte Art cappuccino! Het is geschikt voor zakelijk etentjes maar ook voor familie! Complimenten voor de team en keep iT up! Tot snel!
Ramon D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Mooie zaak voor haagsche begrippen! Een lekker ongedwongen sfeertje in de frederikstraat! Eten is prima en de service verdient een pluim! Wij komen hier zeker vaker!!! ????????
Filippo V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Brasserie Huisman is een ontdekking! Je eet er echt bijzonder goed. Het zijn op de kaart allemaal bekende gerechten die je verwacht bij een goede brasserie in de buurt van de zee. De geproefde 3 voorgerechten slakken (een 10!), steak tartare (9) en Caesar Salade (8/9) waren heerlijk en de hoofdgerechten tournedos (9/10), kreeft (9) en surf+turf (9). Kortom een feestmaal voor een zeer schappelijke prijs met een beknopte wijnkaart waarop goede wijnen voor een goede prijs. Een absolute aanrader voor diners met 2, vrienden, familie en ook zakelijk als het niet opgeprikt moet zijn want Huisman is een warme relaxte plek waar we zeker vaak zullen terugkeren
JoostNieuwenhuis .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gisteren hier gegeten! in een woord geweldig!! het personeel was heel erg professioneel en het eten was heerlijk!! de werknemer in de bediening adviseerde mij een geweldige rode wijn bij het hoofdgerecht en de combinatie was geweldig! Deze jonge man heeft er echt verstand van! Ze hebben hier ook geweldige koffie trouwens! Later had ik nog een gin tonic gedronken! ze hebben veel keuzes, de gin tonics die ik gedronken heb waren heel erg lekker!
David I.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heden avond 7 december met mijn vrouw hier gegeten. Over het geheel genomen een aanfluiting. Vooraf de visproeverij was aardig en smaakte goed. Hoofdgerecht werden beiden op een steenkoud bord geserveerd, dus in de kortste keer was alles koud...Als "goedmakertje" koffie gekregen, maar iedere kok moet toch weten dat je eten serveert op een goed voor verwarmd bord. Het was tevens een karige opmaak en een zeer kleine portie als hoofdgerecht en dat voor 17,50 en 23,50 een grote teleurstelling. Wij zijn er eens geweest, maar dit was de laatste keer. Afrekenen klopte trouwens de eerste keer ook niet, tweede poging was de kassarol op...... Jammer een gemiste kans !!!