Brasserie Huisman

Meer informatie over restaurant Brasserie Huisman

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

David I.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heden avond 7 december met mijn vrouw hier gegeten. Over het geheel genomen een aanfluiting. Vooraf de visproeverij was aardig en smaakte goed. Hoofdgerecht werden beiden op een steenkoud bord geserveerd, dus in de kortste keer was alles koud...Als "goedmakertje" koffie gekregen, maar iedere kok moet toch weten dat je eten serveert op een goed voor verwarmd bord. Het was tevens een karige opmaak en een zeer kleine portie als hoofdgerecht en dat voor 17,50 en 23,50 een grote teleurstelling. Wij zijn er eens geweest, maar dit was de laatste keer. Afrekenen klopte trouwens de eerste keer ook niet, tweede poging was de kassarol op...... Jammer een gemiste kans !!!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Leuke zaak met een lekkere borrelhapjes... Lekkere biefstuk gegeten met een mooi glas rode wijn. Gezellig terras vlak voor de deur.
A.R. Boersma B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Hele leuke zaak met steengoede G&T's! Lekker eten ook al zijn het geen vernieuwers. Huisman levert klassieke topkwaliteit en met liefde klaar gemaakt. Een aanrader ook voor wie van lekkere wijnen houdt! Ze hebben voor elk wat wils tegen behoorlijk betaalbare prijzen. Heb al gezien wat ik de volgende keer ga bestellen, want hier gaan we zeker terugkomen!
Michael N.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Een hele leuke zaak met een uitstekende bediening en lekker eten. Wij hadden de saté en steak tartare. Heel smakelijk! Wij komen zeker vaker!
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Een aanwinst voor Den Haag. Bij Huisman klopt de prijs kwaliteit van de gerechten echt goed. Je kan proeven dat ze met dag verse producten werken. De wijnkaart is goed met mooie en lekkere wijntjes voor een betaalbare prijs. Heerlijke zaak voor een hapje en een drankje. Wij komen zeker nog een keer terug .
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Saté een aanrader en vooraf natuurlijk plateau Huisman. Goede wijnkaart. Service uitstekend. We komen hier zeker terug.
Maria1960 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gezellige zaak. De eigernaar verstaat zijn vak. Een horecaman pur sang. Sate Huisman was prima. Lekker biertje erbij. Leuke zaak om vaker te komen.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016

Gezellige bar met goede sfeer en leuke mensen voor en achter de bar. Een beetje de sfeer van de oude Bar Brasserie Luden. En het eten is ook nog eens heerlijk. Een aanrader.