Brasserie Huisman

Frederikstraat 36 2514 LK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Huisman

Zoek je gezelligheid en mooie klassieke brasserie gerechten, dan moet je naar Brasserie Huisman. Het is een thuis voor iedere gast, van jong tot oud. Je kunt hier terecht voor een goed glas wijn op het terras, maar ook voor een uitgebreid diner. Alle ingrediënten komen zoveel mogelijk uit de regio.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie Huisman

Dinsdag t/m zondag 12:00 - 22:00

Loes V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
prettige lichte zaak met zeer vriendelijke en kundige gastvrouw. 3gangenkeuzemenu met bon AH was erg lekker
en ook de wijn heerlijk. Bediening zeer vlot en vriendelijk ondanks grote drukte ging het allemaal soepel.
Gerechten waren heerlijk met als klapstuk het chocoladetaartje met slagroom zelden zo lekker ergens gehad!
Een echte aanrader.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuk, ongedwongen restaurant met prima gerechten. Met AH bon uitstekende prijs kwaliteitverhouding. Serveerster erg aardig, vrolijk en attent!
Sunny D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Jammer dat de roodbaarsfilet al op was en de steakmessen niet aanwezig : al in de afwasmachine
Bediening van het meisje was super aardig en voorkomend !
Christien J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Erg goed gegeten. De zeebaars was perfect gestoomd met heerlijke groenten er bij. Tafelgenoot had kippedijtjes die smakelijk waren gemarineerd, alhoewel wat zoet voor onze smaak maar dat is persoonlijk.
Bediening ook uiterst attent en heerlijke wijnen maakten het een leuk etentje.
Het decor is alleen wat apart. Er is geen duidelijk thema. Het voelt als een samenraapsel van van alles. Ik denken wel dat dit verbeterd moet worden wil het overleven op een wat minder drukke locatie.
wim_gaby .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
vriendelijke ontvangst. konden uit een paar gerechten kiezen van de AH-actie. Eten was goed en de wijn ook lekker. Wel in een vlug tempo, waren klaar met eten in een uurtje. Maar we hadden het gezellig dus het maakte niet zo veel uit.
Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Aangenaam verrast. Met de AH bonnen gekomen. Ik mocht aan het voorgerecht de dressing aanpassen van de caesar salade, die heerlijk was. Groot stuk biefstuk, knapperige friet. En het chocoladeijs gebakje was echt heerlijk. We komen nog een keertje terug.

Tevens mooi interieur. Misschien is de lokatie iets minder populair, daarom iets minder druk dan andere restaurants op zaterdagavond. Jammer, want het is super.
Victor D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima geteten met AH-actie. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Was wat rustig in de zaak, jammer, want erg leuke zaak, lekker eten en leuke inrichting. Daarnaast een bijzonder vriendelijke en adequate dame in de bediening.
Eugene G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekker gegeten, leuke ambiance, snelle en vlotte bediening, op loopafstand van het centrum. Jammer dat het chocoladetaartje niet meer voorradig was, cheesecake als alternatief was lekker.
Olaf S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Prima bistro keuken met erg vriendelijke bediening. Lekkere wijnen per glas. Verwacht geen hoogstaande culinaire verrassing en, maar wel een prima gegrild stuk vlees, lekkere friet en goede salades.
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Kwaliteit van de gerechten was goed en de gerechten waren lekker.
Het voorgerecht was wel erg klein (carpaccio) en de friet bij het hoofdgerecht was erg weinig (we kregen 1 klein bakje friet voor 2 personen). Ook de saus miste bij het vlees. Aardige bediening.
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten , uitstekende en vriendelijke bediening , een aanrader!
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, leuk restaurant, gezellig ingericht aardige bediening, zeker een adres om te onthouden.
Wouter E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuke tent! Goed eten, leuke sfeer, goede bediening. Echt een aanrader
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Prima tent in een leuke buurt met een lekker muziekje op de achtergrond. Topservice van een hele aardige en behulpzame serveerster. En het eten was gewoon goed. Zeker de moeite waard om nog terug te komen????????
Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Eerst was er iets niet goed gegaan maar dat werd prima opgelost en er was een geweldige service.
Hadden lekker gegeten.
G S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten (AH 2e driegangenmenu gratis)....alleen de groente ontbrak.
Verder geen klagen, leuke lokatie!
f N.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten in ontspannen setting.
Leuk dat kok persoonlijk even kwam checken of alles naar tevredenheid was.
Nieuwe Flammkuche op de kaart: Peking Duck - een aanrader!
ivanke .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We (een vriend en ik) zijn te vroeg gekomen, en waren zo de enige gasten. Het was dus zeer rustig daar. €31 voor zo'n menu vind ik duur, maar met de AH actie (2 voor 1) was het acceptabel.
Het personeel was aardig en vriendelijk. Het eten was lekker.
veravanelteren .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Leuk eetcafé, goed eten en humoristische/leuke bediening.
We hebben er gegeten met een ah restaurantactie menuutje. Het wekt nieuwgierigheid om andere gerechten te proberen
Hajo W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten was fantastisch, nog niet zo lekker gegeten. Ceasar salade, entrecot en cocolade waren een genot. Jammer dat er weinig publiek / gasten waren op nog wel de zaterdag uitgaansavond.