Brasserie Huisman

Frederikstraat 36 2514 LK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Huisman

Zoek je gezelligheid en mooie klassieke brasserie gerechten, dan moet je naar Brasserie Huisman. Het is een thuis voor iedere gast, van jong tot oud. Je kunt hier terecht voor een goed glas wijn op het terras, maar ook voor een uitgebreid diner. Alle ingrediënten komen zoveel mogelijk uit de regio.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie Huisman

Dinsdag t/m zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Huisman

Els S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Een gezellig restaurant met een zeer vriendelijke bediening! Goede sfeer. Heerlijk 3-gangen diner gegeten. De Irish coffee viel wat tegen.
Dick Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
het eten was goed alleen het vlees had malser kunnen zijn, de bediening was prettig, het voorgerecht prima en het toetje ook
j.h.doeven .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Een gezellige ambiance met vriendelijk en voorkomend personeel. Entrecote was zoals hij moet zijn (een rand vet, en niet zoals ik nogal eens tegen kom met vet door de hele entrecote heen). De vis was prima. Mijn vrouw wilde een ander dessert dan op de kaart stond. Geen probleem en niet extra gerekend. Een aanrader.
caroline O.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
op aanraden van vrienden zijn we hier gaan eten maar het was niet wat we verwachten en nog met de AH bon vond ik de verhouding nog steeds scheef met wat we kregen. Mijn eten was koud en heb ik terug gestuurd. de bediening zette een raar stemmetje op alsof ze tegen kinderen sprak, ging door de knieën, vouwde haar handen tussen de knieën en alsof we 8 waren vroeg ze hoe het eten was. tot twee keer toe hebben we om een wijntje moeten vragen, dat kwam toen we bijna ons eten op hadden. al met al niet een goede indruk en zal er ook niet meer terugkomen.
floorbrill .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij namen hier het AH menu. De carpaccio was prima, de uiensoep was erg zout. Mijn man had de entrecôte, die goed was, ik had sliptongetjes, die niet.bijzonder waren. Geserveerd met lekkere frietjes en een klein beetje groenten. Toe kozen we de creme brulee, die uitstekend was. Al met al was het wel aardig, maar wel erg eenvoudig voor de prijs van 31,50. De bediening was vriendelijk.
P.J. V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Prettige en professionele ontvangst. Geen gehaast.
Nette en verzorgde zaak. Mooi bestek, linnen servetten.
Aperitief en koffie op het terras gebruikt.
Een heel plezierige ervaring.
pim.brieffies .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Je weet van tevoren dat de kaart van de AH-actie niet heel erg uitgebreid is. Maar de keuzemogelijkheden die er waren, waren erg divers. We hebben heerlijk gegeten: mijn partner uiensoep, zeebaarsfilet en chocoladetaart en ik: carpaccio, entrecote en creme brulee. Alles goed verzorgd en zeer smakelijk bereid. Ook de huiswijn was goed.
Vriendelijke ontvangst en bediening door dezelfde meneer. Korte wachttijden tussen de gangen. Kortom: we hebben een prima avond gehad
martin S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Goede sfeer, prettige en vriendelijk bediening en prima eten! We maakten gebruik van de AH actie met een leuk keuzemenu. Twee bonnen met vijf personen maar och voor alle personen 50% gerekend. TOP! We komen zeker terug.
ivogeyp .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellige avond gehad bij Huisman, was wel wat rustig voor de zaterdagavond maar ja het weer zat ook niet mee.
Over het algemeen goede reacties over het eten, bediening dacht mee met de samenstelling van een vegetarische salade.
Henny W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Vriendelijk ontvangst eten is goed en een leuke beurt om wat te eten . en is ook leuk om in Den
Haag te zijn. gewoon leuk meer kan ik er niet over zeggen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Laagdrempelig, sfeervol en gezellig restaurant. Het eten is goed en het personeel professioneel en attent. De sfeer is met name de moeite waard, daar komen we graag voor terug.
peter M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Eten was echt prima, vriendelijk personeel, een aanrader voor de gezellige Frederikstraat in Den Haag. Na het eten hebben we aan de bar nog een gezellig kopje koffie gedronken!
fox57 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellige zaak, gastvrije ontvangst, leuk tafel aan het raam. Wij hebben er lekker gegeten. De zoete patat was weer eens wat anders en heerlijk. De Leffe blond van de tap is ook een aanrader.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben het AH menu gegeten en dat was uitstekend!We waren met 5 personen en de rekening werd gehalveerd dat is wel heel erg klantvriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Leuke ambiance. Erg vriendelijk personeel en het eten was uitstekend. Is in ieder geval voor herhaling vatbaar.
Het enige minpunt is het parkeren, maar dat is overal tegenwoordig.
Scheidsrechter .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Leuke brasserie met goed eten en vriendelijk personeel. Het nadeel is de gehorigheid. Je kunt precies volgen wat 3 tafels verderop wordt besproken.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
prettige lichte zaak met zeer vriendelijke en kundige gastvrouw. 3gangenkeuzemenu met bon AH was erg lekker
en ook de wijn heerlijk. Bediening zeer vlot en vriendelijk ondanks grote drukte ging het allemaal soepel.
Gerechten waren heerlijk met als klapstuk het chocoladetaartje met slagroom zelden zo lekker ergens gehad!
Een echte aanrader.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuk, ongedwongen restaurant met prima gerechten. Met AH bon uitstekende prijs kwaliteitverhouding. Serveerster erg aardig, vrolijk en attent!
Jacoline V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Een leuk, gezellig restaurant. We konden kiezen uit verschillende gerechten (wat we al op internet hadden gezien). Keuze was prima met verschillende soorten gerechten. De vis was op, maar in plaats daarvan konden we voor mosselen kiezen. Een prima oplossing dus. Hebben voor een leuke prijs heerlijk gegeten!
Sunny D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Jammer dat de roodbaarsfilet al op was en de steakmessen niet aanwezig : al in de afwasmachine
Bediening van het meisje was super aardig en voorkomend !