Brasserie Hugo's

Meer informatie over restaurant Brasserie Hugo's

7,2
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
kwamen hier toevallig langs rond 12 uur en zag er gezellig druk uit. Prima broodje gehad en een uitsmijter. Ook snelle en aardige bediening. Aanrader dus.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Gistermiddag na een wandeling op de Posbank, een lunch met zijn tweeën gehad bij Hugo's in Velp. In het verleden waren we er ook wel eens geweest, en dan was het zo/zo. Er was altijd wel nét iets niet goed. Of de service, of een heel mager belegde Italiaanse bol carpaccio, etc. Omdat we nu wat krapper in de tijd zaten, en we niet meer het centrum van Arnhem wilde opzoeken, zijn we toch eens bij Hugo's naar binnen gegaan. En, ... dát is zeker niet tegengevallen! Het jonge meisje in de bediening deed het heel goed en leuk; daar kan menig persoon in de horeca van leren! En het eten: mijn eega had een 3-in-1 lunch; daar zat een soepje, een sandwich en een salade bij. Ik zelf had de Hugo's Toast. Ook erg goed, en prima! We komen zeker terug.
Deliefste .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Een collega gaat ons verlaten en ter afscheid een hapje eten bij Hugo in Velp.
Hadden we nooit moeten doen! Een collega had de bief en wilde deze medium bij het snijden van het vlees droop het bloed eruit.Dit gezegd aan de bediening en deze nam het terug met de melding het aan de kok door te geven niet wat later kwam de bief terug maar was nu doorbakken.
Om een lang verhaal kort te maken schnitzels waren keihard gegratineerd is bij Hugo in de magnetron kaasplakken waren keihard.
Het personeel werd nog onvriendelijker dan zij al waren na de klachten.Jammer en nooit meer.........
Michèle G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Inmiddels heb ik een aantal keren hier gegeten, de laatste keer afgelopen Woensdag. Het voorgerecht was een zalmtartaar met forel. De kwaliteit was niet erg goed, er waren harde stukjes te vinden in de zalm en de forel leek eerlijk gezegd op die je kant-en-klaar bij de supermarkt kunt kopen. Hierbij kreeg je twee sneetjes bruin brood. Bij een prijs van EUR 10.95 verwacht ik iets anders.
Het hoofdgerecht was een maaltijdsalade met rundvleesreepjes. De salade was niet meer vers, het vlees was okay maar niet mals. Ook hier klopt de prijs niet voor wat je krijgt.
Al met al kun je hier best komen voor een borrel want het ambiente is wel mooi, om te eten zal ik er zeker niet meer naartoe gaan.
Baldor .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Diverse keren geluncht. Prijs-kwaliteit verhouding is prima maar wat echt een afknapper is: de bediening. Bij het eerste bezoek werden wij al tamelijk kortaf te woord gestaan, kan een keer gebeuren, slechte dag. Maar ook de daaropvolgende keren, ongeïnteresseerd, bits, routinematig en op het randje van onfatsoenlijk. Bezoekers met een rollator werden zelfs geweigerd!! Voor ons geen volgende keer meer.
Jachin-laila .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Het broodje was mooi opgediend. Het restaurant is mooi. De bediening was matig. Een glimlach mocht ook geserveerd worden. De soep was te zout. Ik bestelde een soort andere soep maar die was ook te zout.
Mien D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Wij gaan met enige regelmaat even lunchen of wat drinken bij Hugo's. Het is de huiskamer van Velp en het is er dan ook vrijwel altijd gezellig druk! Verwacht geen hoogstaande culinaire toestanden maar een vers klaargemaakt broodje met lekkere ingrediënten voor een eerlijke prijs. De bediening is vriendelijk en correct, en wanneer je wat vaker komt herkennen ze je ook zeker! De wat "oudere meiden" vind ik persoonlijk een beter visitekaartje dan de jonge meiden, die zijn soms wat chaggerijnig in gehaast. Prima plek met een mooi zonnig terras!
BolusdePauskabouter V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Met groep collega's geluncht bij Hugo's. Na binnenkomst duurde het lang voordat bediening ons had opgemerkt, terwijl het toch niet echt druk was. Drankjes en stokbroodje kwamen snel. Om de kaart moesten we vragen. We kregen de dinerkaart, terwijl om de lunchkaart was gevraagd. Op papier interessante smaakcombinaties van de gerechten, zoals de schnitzel 'Hugo stijl' met ui, champignons, paprika, spek en gegratineerd met Old Amsterdam en de noorse garnalensalade met rode biet, kappertjes, vijgen en groene kruidenmayonaise.
De gegeten warme gerechten, schnitzel en sate, waren prima. De salades, garnalensalade en waldorfsalade 'misten' allemaal iets. In de garanalen salade miste het tegenwicht tegen het zoet (bietjes en vijgen). De garnalen waren veel te koud en misten daardoor elke smaak, kappertjes waren blijkbaar op en de mayonaise was weliswaar groen, maar veel smaak zat er niet aan. Ook de waldorfsalades misten door de lage temperatuur veel smaak, jammer want op zich ook hier weer mooie smaakelementen met de gerookte eendeborst. Alle gerechten waren wel prachtig opgemaakt, maar klein van portie. Frietjes lekker knapperig, niet gezout. Bediening was erg met zichzelf bezig en minder met de klanten. Decor voor 65+ en dat zat er dan ook hoofdzakelijk.
Anouk M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
We hebben hier 5 sept. geluncht.
Mijn man mag geen varkensvlees maar wilde wel graag een uitsmijter. Omdat er op de kaart alleen maar uitsmijters met kaas of varkensvlees staan gevraagd of dit misschien vervangen kon worden door kipfilet. Hij zij daarbij nadrukkelijk dat hij geen varkensvlees mag.
De serveerster gaf aan dat dit geen probleem was.

Het eten wat gebracht en het zag er prima uit. Ook de uitsmijter, de kipfilet kwam er onderuit dus we dachten oh dat is ook goed gegaan. Tot mijn man zijn uitsmijter aansneed en de eerste hap nam. Hij tilt het ei op en zien we toch daadwerkelijk dat er zowel fricandeau als kipfilet op de uitsmijter zit. Serveerster meteen gevraagd te komen. Haar eerste reactie was " Wat een ...." vervolgens pakt ze het bord en loopt boos weg. Kwam even melden dat er zo een nieuwe aan kwam.na 5 min kwam er een nieuw bord. Ze zetten het neer, maar zij verder niets. Er is geen moment een excuus aangeboden. Eigenlijk was onze eetlust ook wel weg.
Natuurlijk kunnen er fouten gebeuren, maar dit mag echt NIET. Dit is gewoon een NO GO. Ik kom zelf uit de horeca dus ik weet dat er dingen fout kunnen gaan maar dit gaat te ver.
Natuurlijk kun je ook zeggen dat wij het hadden moeten controleren, maar in die 8 jaar dat wij samen zijn en de ontelbare malen dat wij om aanpassingen hebben gevraagd ivm het varkensvlees is ons dit nog nooit overkomen.
Wij zullen hier nooit meer terug komen.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2014
De laatste jaren verschillende keren gegeten bij Hugo's. Het is meer een plek om te lunchen dan om te dineren, je zit er leuk, zeker met zonnig weer op het terras. Wij vonden de hoofdgerechten in het algemeen niet heel bijzonder en een tikje fantasieloos. De bediening is wisselend; de ene keer waren ze heel attent, een andere keer was het wat moeizaam om de aandacht vast te houden.
Alkm .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Afgelopen zaterdag hebben we heerlijk gegeten bij Hugo's, voor de eerste keer maar zeker niet de laatste! Het restaurant zat vol, maar zonder probleem werd voor ons de "leestafel" vrij gemaakt.
De mixed grill kan ik aanbevelen, heerlijk van smaak en sappig vlees. Ook de bijlagen waren lekker en apart van smaak. Elk hapje genieten, ook mijn tafelgenoten hebben genoten.
We hebben de laatste maanden veel buiten de deur gegeten, maar eigenlijk valt het altijd tegen qua prijs én kwaliteit. Dat kunnen we van Hugo's zeker niet zeggen, eten is verrukkelijk, prijs is prima en de bediening vriendelijk.
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Ik vond het personeel niet bijzonder vriendelijk, werden niet begroet bij binnenkomst en het duurde erg lang voordat het personeel kwam vragen of we wat wilde drinken. Er kon geen lach vanaf, het eten vond ik ook niet heel erg bijzonder, had een groentesoep vond de groenten erin wel lekker knapperig maar verder zat er weinig smaak aan, de hamburger van mijn vriend daar droop het vet vanaf en de friet was niet goed gaar. Nee voor mij geen 2e keer hier.
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Al diverse keren geluncht altijd goed , warm vlees , broodje kroket , salade kip , je kent het wel... Wat hier wel opvalt zijn de vlotte en leuke meiden in de bediening alles kan en niets is teveel! Chapeau !
Sander_D .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Vorige week hier heerlijk gegeten. Vooraf begonnen met de rolleau van gerookte zalm en forel; een goede en smaakvolle combinatie. Als hoofdgerecht gekozen voor de kogelbiefstuk (gentssteak) en die was perfect gebakken: mals vlees met een heerlijke grillsmaak ! Afgesloten met het torentje van mousse: werkelijk een topdessert (met name de mousse van witte chocolade was super; nog niet ergens zo lekker gegeten) !

Al met al was het dus een schot in de roos hetgeen betekende dat ik een week later hier weer ben gaan eten: de biefstuk was toen zelfs nog beter gebakken dan de eerste keer (terwijl de tweede keer een drukke zaterdagavond was; chapeau!) !
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
We waren na de eerste kennismaking van maandag van plan meteen dinsdag weer aan te schuiven bij Hugo's, maar een onverwachte verrassing in Arnehm haalde een streep door die rekening. Maar vandaag (woensdag) toch weer op de fiets gesprongen om op het terras een plekje te zoeken.
De bediening is vriendelijk en vlot en het is voor een modale dag door de week opmerkelijk druk. De recesnies hier waren nogal wiselend van aard en dus hadden we het gevoel dat het een beetje een tref was of het zou bevallen of niet. Om met de deur in huis te vallen: ook deze tweede sessie waas meer dan de moeite waard.
Mijn vrouw had vandaag geen trek in wijn en dus moet ik een keuse maken of ik een glas of een fles Aberdeen Angus wil bestellen. Een fles lijkt me echter ook wel wat veel van het goede in mijn eentje en dus wordt het een glas, dat prompt naast mijn half volle biertje wordt neergezet.
De mixed grill is rijkelijk en prima. Weinig fantasievol - al smaakt de bijgeleverde champignonsaus voortreffelijk - maar zonder meer een uitstekdende dis.
Mijn vrouw neemt de gevulde flensjes en ook dat is een uitstekende keuze.
Dan kiepert mijn vrouw het tafeltje half om waardoor haar witbiertje in mijn schoot belandt. Onmiddellijk wordt er een theedoek gebracht en wordt het bijna lege biertje zonder tegenspraak te dulden vervangen door een vol exemplaar. Dat is bediening zoals ik dat wel eens anders - en dan vooral minder - heb meegemaakt deze vakantie.
Ook de dame-blanche is prima. Iets teveel (voortreffelijke) slagroom naar mijn smaak, maar verder helemaal top. Mijn voruw heeft iets met limoncello en ook dat is genieten.
Met twee uitstekende ervaringen bij Hugo's verlaten wij met pijn in het hart het nazomerende terras...
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2013
Voor het laatste deel van onze vakantie strijken we neer in Velp - of all places... Na een prettige fietstocht blijkt op maandag het gros van de restaurants gesloten. Brasserie Hugo's is echter wel open en het terras ligt nog aangenaam in het late zonnetje. Nadeel is wel dat het terras aan een drukke weg ligt en dat Velp nogal wat macho-chauffeurs herbergt.
Afgeschrikt door de wat wisselende internetrecensies nemen we eerst een biertje en een stokbroodje kruidenboter. Van de vermeende stroefheid van de bediening is geen spoor te bekennen: het is dat mijn vrouw naast me zat, anders had ik een van de dames zeker ten huwelijk gevraagd.
Waar we elders nog wel eens een voor onze smaak karige keuze aantreffen op de menukaart, biedt Hugo's ons een assortiment waarvan we watertanden en we besluiten deze stoute schoenen dan toch maar te blijven dragen. Zonder problemen reserveren we een tafeltje binnen terwijl we nog even lekker van het zonnetje genieten.
Voortreffelijke Argentijns rood wijntje (Aberdeen Angus) voor nog geen twintig euro en mijn vrouw bestelt een gevulde courgette en ik ga voor de gevulde kipfilet.
Beide gerechten zijn meer dan voortreffelijk: van de 'droogheid' die ik in sommige recensies tegenkwam is geen sprake.
Als we voor het nagerecht gaan, ga ik voor de koffie met Liquor 43, terwijl mijn vrouw voor het nagerecht van de dag gaat. Er wordt wat lacherig gedaan als ik aangeef dat we beide bestellingen gelijk geserveerd willen krijgen, maar desondanks moet ik toch weer enkele minuten wachten voor de koffie voor me staat. Niet lang, maar toch...
Al met al een prima kennismaking met Hugo's en we zijn van plan hier morgen weer te gaan eten, wqant de menukaart bood nog voldoende heerlijkheden om ons naar die Dorpsstraat te lokken.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Dit was mijn 3e of 4e keer bij Hugo's in 2 jaar tijd: dit komt meer omdat mijn kantoor 'om de hoek zit', en het soms makkelijk is om dan hier te lunchen. Vanmiddag ben ik informeel met mijn vriendin geweest, maar ik denk dat dit nu wel de laatste keer was.

Hugo's is verbouwd, en ze hebben ondermeer een grote(re) serre aangebouwd. Ik vind de stijl wat onsamenhangend. Een poging tot een wat chique're uitstraling, maar lijkt niet met een professioneel interieur-oog gedaan te zijn. An sich, is dit wat minder relevant voor mij want je komt voor het eten.

Waar ik wel eens in het verleden een Bruine bol Carpaccio had besteld als lunch, en ik toen al vond dat je wel érg weinig carpaccio kreeg (nét voldoende om één zijde van het bolletje te bedekken), waren de porties nu van onze bestellening juist heel veel/groot.

Mijn vriendin had een uitsmijter rosbief en ik had een club sandwich. Vooraf bestelden we muntthee en een latte macchiato, maar daarbij vroeg de blonde / oudere serveerster (eigenaresse?) niet of we wat anders wilde hebben, en ze stoof gelijk weg; commercieel ook niet handig en het komt nogal gehaast over. Dit bleek ze bij iedereen te doen, dus dat is een duidelijk verbeterpuntje. De porties waren groot dus; de uitsmijter was rijkelijk voorzien van rosbief, maar de onderliggende en standaard (supermarkt?) sneetjes brood kunnen beter: maak hier dan een speciaal broodtype van? Lekkerder en verser van smaak bijvoorbeeld.

Mijn club sandwich was gemiddeld: de gehanteerde kaas leek ook supermarkt-kaas en kwam wat hard & oud over. Een kant en klaar sneetje uit een verpakking. Dat verpestte de smaak nogal. Daarbij was het sandwich brood weliswaar van de randjes ontdaan, maar was het brood niet geroosterd; dat komt wat lekkerder over.

De latte macchiato vond ik overigens wél erg goed. Al met al een matige ervaring; service kan/moet beter. Vooralsnog wijk ik voortaan uit naar een andere lunchlocatie.
Maxfranken .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Aardige ontvangst. Duurt redelijk lang voor we de kaart krijgen en een drankje mogen bestellen.
De inrichting is modern, wat donker, het weet goed een gezellige uitstraling aan het gebouw te geven (wat als gebouw meer een strandtent is).
De kaart is eetcafé, geen verassingen. Het eten is prima, presentatie is mooi.
De rode Argentijnse huiswijn is een aanrader. Voor een informeel diner of een plezierige lunch kom ik terug.