Brasserie Hotelschool Zinq

Brusselselaan 2 2587 AH Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Hotelschool Zinq

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij hebben het altijd reuze naar ons zin op ons plekje op de bank. Het is altijd heel goed, vandaag was het voortreffelijk. Kwamen voor een klein hapje. Maar ja, dan zie je de kaart en dan je verkocht. Vooraf een tabuleh salade met diverse bladgroente, groentepickles en gamba's( en niet zo'n beetje). Alles knettervers en knapperig. Daarna als hoofd kalfsvlees met grof gekneusde opperdoezer en greanpeas, breed gesneden snijbonen en haricots verts. Alles hoog op smaak, mooie basissauce en licht gekookt( de groente). De porties waren guller dan wij de laatste tijd gewend zijn. Daarom namen wij geen dessert. Ik nam daarom slechts koffie met friandises. Hier rekende ik , deze keer terecht, buiten de waard. Wij kregen beiden een lei met acht huisgemaakte frandises. Deze ochtend vers gemaakt. Daarom was extra toevoeging van suiker niet nodig. Grote verrassing.
Hier was vandaag een uitstekend team bezig. Inclusief de aardige enthousiaste zwarte brigade.
Anki D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijk gegeten, elk gerecht was bijzonder goed. Iedereen in onze groep heeft genoten.
Bediening ook super vriendelijk.
Wel altijd reserveren.
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Gisteravond met een vriendin gegeten bij Zinq. Misschien niet zo voor de hand liggend omdat het een restaurant van de Hotelschool The Hague is, maar het is absoluut de moeite waard om naartoe te gaan. Geen klungelige studenten, maar eten en bediening op hoog niveau. En als je dan de prijs ziet, is het echt genieten! 17 euro voor een driegangenmenu en 2 euro voor een glas wijn !!!! Waar vind je deze vooroorlogse prijzen nog ?! En als je dan denkt, dan kan het nooit iets zijn... het eten is ook nog eens geweldig. Kortom, ben je in de buurt (Scheveningen) ga er zeker eten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
We mogen hier al een tijdje komen. Hebben zelfs al een favoriet plekje op de bank in de hoek. Soms bespreken we onze plek. Meestal komen we op de bonnefooi langs. Dat is niet zo handig maar wel avontuurlijk. Namelijk wij zijn niet de enige liefhebbers. We hebben dan de gelegenheid een van de andere favoriete restaurantjes te bezoeken. We troffen vandaag weer zo'n aardige medewerker. Sprak ons in het Engels aan maar ging kamerbreed in het Nederlands over omdat wij een lichte aarzeling hadden dat ook te doen. De kaart is veelal leuk maar kort. Er was voor ons bij de hoofdgerechten niets dat echt onze voorkeur had. Dat lag niet aan Zinq maar aan wat wij de dagen daarvoor reeds hadden gegeten. Wel stonden er twee leuke voorgerechten op de kaart. Venkelsoep en rogvleugel. Hierbij toonde de medewerker zijn lenigheid. Hij bood aan het laatste gerecht op te laten waarderen, uiteraard tegen een kleine vergoeding, tot een hoofdgerecht. De venkelsoep was medium gebonden. De pittigheid werd onderstreept door stukjes gesneden gerookte kippenborst. Heerlijk! Het hoofdgerecht was top. Licht nagegrild geserveerd op een bedje van quinoa. Daarnaast een mengseltje van gegrilde paprika's en uien in een gespierde hoeveelheid. Bij deze gerechten dronken wij een Chileense Viu Manent. De druif is Chardonnay maar niet zo chardonnay als hij in de oude wereld vaak is. Dat was weer een fijne ervaring.
Paulvanoijen1953 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Heb samen met echtgenote en 2 vrienden voor de eerste keer gegeten bij Zinq. Wij namen allemaal Menu du chef. Voorgerecht Smoked zalm. Voortreffelijk. Geen dunne plakjes maar 2 flinke stukken van ongeveer 1cm dik. Heerlijke dressing. Echt een aanrader.
Als hoofdgerecht "eendenborst". Ook deze was zeer goed van smaak, sappig en voorzien van heerlijke oosterse groenten. Voor de prijs hoef je het niet te laten. (22,50 euro) per persoon inclusief drie drankjes en nagerecht bestaande uit een kaasplankje. Kom zeker weer terug
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
eind september gegeten met nieuwe leerling van de HHS, prijs-kwaliteit verhouding zeer gunstig, heerlijke vissoep, prima salade, goed bereide kip met heerlijke bijgerechten en een smakelijk dessert. Aanrader. Ook erg benieuwd naar le Debut ( was die avond volgeboekt ).
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Om te beginnen: een buitengewoon prima prijs-/kwaliteitverhouding. Geen hele uitgebreide kaart, maar wel voor elk wat wils. Dat de bereiding en de bediening verzorgd wordt door 1e-jaars studenten van de Hoge Hotelschool, betekent niet dat je de verwachtingen hoeft te temperen. De gerechten zijn smakelijk; de borden mooi opgemaakt en de studenten doen hun best om het je naar de zin te maken. De alcoholvrije wijn op de kaart is wellicht een unicum, maar die kan je beter op de kaart laten staan, want de smaak is werkelijk niet passend in zo'n etablissement. Het kaasplankje was wat saai (geen smaakverrassing), maar dat kon de avond niet bederven. Een hartstikke leuke ervaring, die niet alleen aan te bevelen is, maar ook voor herhaling vatbaar.
Aad56 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2014
We hebben met het gezin bij jullie gegeten op een doordeweekse dag. Aanleiding was eigenlijk dat onze dochter ook aspiraties heeft voor de Hogere Hotel vakschool. Het eten was zo verrassend goed dat we dit graag op deze manier willen laten weten. We kozen voor het driegangen-menu. De zalmsalade was al heerlijk en de biefstuk was supermals. En het dessert...we hebben nooit eerder zulke heerlijk appeltarte-tatin gegeten. We echt zitten smullen. De bediening was ook heel attent, beleefd en toch op een heel prettige manier ongedwongen. We komen zeer zeker terug.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Met de hele afdeling hier gegeten (plm 60 personen).
Een heerlijk wildmenu, alles was even heerlijk en er werd goed rekening gehouden met vegetariërs en moslims. Bediening was perfect!
Cornelis J.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Hebben hier met onze 3 kinderen heerlijk gegeten op een vrij rustige donderdagavond in de eerste openingsweek van het nieuwe jaar. Alle 5 waren we zeer tevreden.
Als voorgerecht hadden we gerookte Noorse zalm gevuld met gamba's op een bedje van groeten met garnering. Of plakken gerookte eendenborst gevuld met witlofsalade en een heerlijke balsamicodressing. Het hoofdgerecht bestond uit gebakken kalfsentrecote met geroosterde aardappel, groenten en knoflooksaus of gerookte kabeljauw met een romige risotto en gepofte tomaten compote. Alles smaakte heel verfijnd en het waren behoorlijke porties. De kaasplank als toetje lukte mij niet meer, maar een aantal konden de chocoloadetaart met stracciatella ijs op een amandelkoekje met een beetje vanille- roomsaus niet weerstaan.
Ons hoge cijfer hangt samen met het overtreffen van onze verwachtingen en een hele goede prijs-kwaliteit verhouding. Kortom je eet heerlijk en verfijnd, met hele plezierige bediening die alles doet om het je naar de zin te maken. Echt een aanrader!