Brasserie Hotelschool Zinq

Meer informatie over restaurant Brasserie Hotelschool Zinq

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Hotelschool Zinq

Nicoros R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Waren te lang niet geweest bij Zinq van de Hotelschool. Het was weer een plezierige ervaring in een gemoedelijke sfeer.met lekker eten.
Elma B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wachttijd tussen gerechten is precies goed.
Soms is de bediening wat klungelig, maar dat vind ik wel vermakelijk.
Het zijn immers allen studenten die het nog moeten leren.
Bediening is beleefd en aardig.
Menukaart wordt wel steeds korter. Kiezen uit twee nagerechten vind ik erg summier.
Voor onze generatie is het wel vreemd dat we soms in het Engels worden aangesproken,
maar er wordt altijd wel gezorgd dat er ook iemand is die Nederlands spreekt.
Wij komen al lang bij Zinq en vinden het altijd prima.
Magdalena R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Na jaren weer eens in Den Haag en in de gelegenheid om mijn drie vrienden met Zinq te laten kennismaken. Zij hadden een goede ervaring. De Poolse student krijgt een tien voor zijn charme. De Zuid-Koreaanse ook. De lange Hollandse student was te familiair naar onze zin. De gerechten van het Market Menu beviel goed en mosterdsoep, burger en chocoladecake evenzo.
De messen lagen met de snijkant naar buiten en een van ons had wel een glas en servet maar geen bestek. Vanzelfsprekend werd dat snel goedgemaakt alsook het tochtige raam.
marjaiwanvdveer .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
De kok was die dag voor het eerst. Het eten was prima, maar de bezorging was soms bij het verkeerde tafeltje. Dat werd goed gemaakt met excuses en een gratis toetje. Ik had mij niet gerealiseerd dat de voertaal in het Engels is.
Johann S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Prettig en lekker gegeten, zoals we dat eigenlijk hier altijd wel doen. Enthousiaste en attente bediening. Er is een zeer gunstige prijs-kwaliteit verhouding.
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk 3-gangen menu gegeten in ongedwongen sfeer. Alle gangen waren prima bereid, de bediening was perfect en erg aardig. Helemaal niets op aan te merken, vol lof over de studenten van de Hotelschool.
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Alles uitstekend. Prachtige mosterdsoep. Heb er expres lang over gedaan. Zacht en pittig tegelijkertijd. Hoofd rode poon met risotto, andijvie en een soort uienchutney.Rode en gele biet. Mooie saus en schuim. Zo heerlijk gebakken. Wat mij betreft de schotel van het jaar. Daarna uitlopende chocolade cake. Lekker! Het team was bijzonder goed in vorm. Kwaliteit ontsteeg vandaag het opleidingsniveau. Een compliment voor de leiding!
edith G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
bediening enig sinds zenuwachtig, je mag toch verwachten dat de ll serveerervaring hebben als ze aangenomen worden. Wel erg vriendelijk
Gerard en Betty V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben het market menu genomen en elke gang was goed! Bediening vriendelijk, live pianomuziek was geweldig!
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Bediening uiterst attent en vriendelijk. Wij moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht. Daarvoor zijn excuses gemaakt en is ons koffie aangeboden.
Iris1993 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, aardig personeel en zeer goede prijs. Mijn tafelgenoot was vegetarisch daar werd ook goed rekening mee gehouden.
greetje-engelsman .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
De caesar salad was lekker, maar wel erg weinig caesar dressing. Het visgerecht was goed en lekker. De frites ook. De burger was geen burger, maar een schijf gehaktbal; de schijf was niet medium-rare, maar erg medium, droog en fijngemalen, helaas.
De bediening was aardig en welwillend, maar nog niet volleerd. De restaurant/cafe ruimte is onder de maat: te donker, simpel, bruin. De espresso was gewoon een klein bakje slappe koffie.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij hebben het altijd reuze naar ons zin op ons plekje op de bank. Het is altijd heel goed, vandaag was het voortreffelijk. Kwamen voor een klein hapje. Maar ja, dan zie je de kaart en dan je verkocht. Vooraf een tabuleh salade met diverse bladgroente, groentepickles en gamba's( en niet zo'n beetje). Alles knettervers en knapperig. Daarna als hoofd kalfsvlees met grof gekneusde opperdoezer en greanpeas, breed gesneden snijbonen en haricots verts. Alles hoog op smaak, mooie basissauce en licht gekookt( de groente). De porties waren guller dan wij de laatste tijd gewend zijn. Daarom namen wij geen dessert. Ik nam daarom slechts koffie met friandises. Hier rekende ik , deze keer terecht, buiten de waard. Wij kregen beiden een lei met acht huisgemaakte frandises. Deze ochtend vers gemaakt. Daarom was extra toevoeging van suiker niet nodig. Grote verrassing.
Hier was vandaag een uitstekend team bezig. Inclusief de aardige enthousiaste zwarte brigade.
Anki D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijk gegeten, elk gerecht was bijzonder goed. Iedereen in onze groep heeft genoten.
Bediening ook super vriendelijk.
Wel altijd reserveren.
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Gisteravond met een vriendin gegeten bij Zinq. Misschien niet zo voor de hand liggend omdat het een restaurant van de Hotelschool The Hague is, maar het is absoluut de moeite waard om naartoe te gaan. Geen klungelige studenten, maar eten en bediening op hoog niveau. En als je dan de prijs ziet, is het echt genieten! 17 euro voor een driegangenmenu en 2 euro voor een glas wijn !!!! Waar vind je deze vooroorlogse prijzen nog ?! En als je dan denkt, dan kan het nooit iets zijn... het eten is ook nog eens geweldig. Kortom, ben je in de buurt (Scheveningen) ga er zeker eten.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
We mogen hier al een tijdje komen. Hebben zelfs al een favoriet plekje op de bank in de hoek. Soms bespreken we onze plek. Meestal komen we op de bonnefooi langs. Dat is niet zo handig maar wel avontuurlijk. Namelijk wij zijn niet de enige liefhebbers. We hebben dan de gelegenheid een van de andere favoriete restaurantjes te bezoeken. We troffen vandaag weer zo'n aardige medewerker. Sprak ons in het Engels aan maar ging kamerbreed in het Nederlands over omdat wij een lichte aarzeling hadden dat ook te doen. De kaart is veelal leuk maar kort. Er was voor ons bij de hoofdgerechten niets dat echt onze voorkeur had. Dat lag niet aan Zinq maar aan wat wij de dagen daarvoor reeds hadden gegeten. Wel stonden er twee leuke voorgerechten op de kaart. Venkelsoep en rogvleugel. Hierbij toonde de medewerker zijn lenigheid. Hij bood aan het laatste gerecht op te laten waarderen, uiteraard tegen een kleine vergoeding, tot een hoofdgerecht. De venkelsoep was medium gebonden. De pittigheid werd onderstreept door stukjes gesneden gerookte kippenborst. Heerlijk! Het hoofdgerecht was top. Licht nagegrild geserveerd op een bedje van quinoa. Daarnaast een mengseltje van gegrilde paprika's en uien in een gespierde hoeveelheid. Bij deze gerechten dronken wij een Chileense Viu Manent. De druif is Chardonnay maar niet zo chardonnay als hij in de oude wereld vaak is. Dat was weer een fijne ervaring.
paulvanoijen1953 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Heb samen met echtgenote en 2 vrienden voor de eerste keer gegeten bij Zinq. Wij namen allemaal Menu du chef. Voorgerecht Smoked zalm. Voortreffelijk. Geen dunne plakjes maar 2 flinke stukken van ongeveer 1cm dik. Heerlijke dressing. Echt een aanrader.
Als hoofdgerecht "eendenborst". Ook deze was zeer goed van smaak, sappig en voorzien van heerlijke oosterse groenten. Voor de prijs hoef je het niet te laten. (22,50 euro) per persoon inclusief drie drankjes en nagerecht bestaande uit een kaasplankje. Kom zeker weer terug
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
eind september gegeten met nieuwe leerling van de HHS, prijs-kwaliteit verhouding zeer gunstig, heerlijke vissoep, prima salade, goed bereide kip met heerlijke bijgerechten en een smakelijk dessert. Aanrader. Ook erg benieuwd naar le Debut ( was die avond volgeboekt ).
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Om te beginnen: een buitengewoon prima prijs-/kwaliteitverhouding. Geen hele uitgebreide kaart, maar wel voor elk wat wils. Dat de bereiding en de bediening verzorgd wordt door 1e-jaars studenten van de Hoge Hotelschool, betekent niet dat je de verwachtingen hoeft te temperen. De gerechten zijn smakelijk; de borden mooi opgemaakt en de studenten doen hun best om het je naar de zin te maken. De alcoholvrije wijn op de kaart is wellicht een unicum, maar die kan je beter op de kaart laten staan, want de smaak is werkelijk niet passend in zo'n etablissement. Het kaasplankje was wat saai (geen smaakverrassing), maar dat kon de avond niet bederven. Een hartstikke leuke ervaring, die niet alleen aan te bevelen is, maar ook voor herhaling vatbaar.
Aad56 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2014
We hebben met het gezin bij jullie gegeten op een doordeweekse dag. Aanleiding was eigenlijk dat onze dochter ook aspiraties heeft voor de Hogere Hotel vakschool. Het eten was zo verrassend goed dat we dit graag op deze manier willen laten weten. We kozen voor het driegangen-menu. De zalmsalade was al heerlijk en de biefstuk was supermals. En het dessert...we hebben nooit eerder zulke heerlijk appeltarte-tatin gegeten. We echt zitten smullen. De bediening was ook heel attent, beleefd en toch op een heel prettige manier ongedwongen. We komen zeer zeker terug.