Brasserie Hotelschool Zinq Campus Den Haag

Brusselselaan 2 2587 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Hotelschool Zinq Campus Den Haag

Welcome to the home of hospitality. If you want to experience true service, come visit Brasserie Zinq, located in The Hague.

In this restaurant first-year hotel management students perform the basic skills, while the students of the second/third year fulfil the role of leader and actually manage the facility under the supervision of an instructor of the school. Please feel free to enjoy our hospitality at one of the many facilities.

Enjoy either lunch or dinner in our Brasserie Zinq in The Hague. Enjoy a freshly made salad or an organic beef burger at lunch. Also a delicious 3-course lunch is an option.

Are you only in for a few drinks? No problem. You can enjoy a drink at our bar accompanied by snacks. For dinner you can choose from a menu inspired by the season.

Halve fles mineraalwater

12:00 - 19:30
Zaterdag en Zondag Gesloten / Closed on Saterday and Sunday
Geopend tijdens schoolweken / Open on schoolweeks

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Spaans gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Hotelschool Zinq Campus Den Haag

Gertrud P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
We hadden een familie lunch en hebben een fijne middag doorgebracht in Zinq.
De bediening is hartelijk en de sfeer is goed. Het is natuurlijk wel een leer restaurant van de hotelschool.
Dat betekent hier en daar wat schoonheidsfoutjes zowel in de bediening als in de opvolging van het voorgerecht en hoofdgerecht. Voor wie daar geen probleem van maakt, is het een prima plek om te vertoeven.
charlesprince .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Vanwege het feit dat leerlingen hier in opleiding zijn, is het hier zeer goed betaalbaar. Heerlijk eten en dan ook nog voor een prettige prijs.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Zinq blijft in staat ondanks de wisselende bezetting een uitstekend niveau vast te houden. Als het niveau minder wordt schrijf ik weer eens een uitgebreide recensie. Ben bang dat dat er voorlopig niet in zit!
kempendewolff H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Dank voor de hulp bij het verbinden van het been van mijn vrouw.

Hartelijke groet uit Voorschoten , Hans en Ineke van Kempen .
Elisabeth I.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Voor het eerst hier op een vrijdag en begrepen van onze buren dat het altijd lange wachttijden waren en dat klopte ook. Onze buren moesten een uur wachten op het voorgerecht maar kregen daarvoor een paar drankjes. Eten en prijs/kwaliteit was uitstekend.
Voortaan gaan we wel op een andere dag hier eten.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
De bediening kan nog veel leren van het passie voor het vak die duidelijk in de keuken - en daarmee op ons bord-
aanwezig was. Aangezien zij dat ook zelf door hadden en ze het wilden verbeteren/compenseren, (extra glaasje wijn, kinderen die in de keuken zelf hun ijsje mochten scheppen) kreeg het - lerende want op school- team van deze Hogere Hotelschool een ruime voldoende en flinke fooi van ons. Een fooi die er in alle eerlijkheid ook prima vanaf kon want de rekening was zo laag dat ik ging checken of ze wel alles in rekening hadden gebracht..
jOKE M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
eigenlijk helemaal OK
één van de obers vergat notitieboekje toen hij de bestelling op zou nemen

helaas was er geen Cola zero (aleen pepsi light)
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Kom om diverse redenen graag bij horeca personeel in opleiding. Bij de hotelschool is de kwaliteit duidelijk het hoogst. Verdenk de coaching van zeer goede huize te komen. Deze een fraaie salade van superfood. Mooie zuurgraad. Hoofd roodbaars met een uitgebreid palet van groenten. Blijf dat vooral in de toekomst ook doen. Jullie hebben straks de leiding! Aardappeltaart, andijvie, venkel en overheerlijke gebraden tomaat. Geef daar maar een emmer van!Overigens voorzichtig met zout. Veel proeven in het vooronder. Toetje overgeslagen. Hoef ik niet altijd. Leuke wijnen. Rueda Verdejo. Goede espresso
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Locatie is een restaurant binnen de hotelschool. Prima kaart. Niet uitgebreidt maar voldoende keus. Lekker gegeten, de prijs meer dan waard. Je moet geen haast hebben. Duurt net iets langer dan in een ander restaurant. Vriendelijke bediening.
Deric S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Ik heb mijn verjaardag met vrienden erg plezierig kunnen vieren. Lekker gegeten en een lekker fles wijn gedronken. Je moet uitkijken dat het restaurant echt om 21:30 sluit, dus moet je nagerecht zeker voor 21:15 bestellen. Wij waren niet op de hoogte gehouden en hadden weinig kozen voor de nagerecht.
marijke M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Een juweeltje in Scheveningen. De opgewekte bediening zorgt voor een hoge gunfactor. Het eten was erg lekker, en de borden waren fantastisch opgemaakt.
Merel P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuke bediening en na aandringen konden 2 vrienden toch aansluiten voor het diner terwijl de keuken eigenlijk dicht ging, heel fijn!
Greetje P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Goed eten voor een lage prijs, de lamsschouder was perfect klaargemaakt. De pancake had voor mij iets pittiger gemogen. Al met al: lekker gegeten.
monique L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten bij zinq, elk jaar vieren we onze verjaardagen, mijn vriendin en ik samen met onze partners
het was dit jaar, net zoals andere jaren weer goed verzorgd, zag er mooi uit en zeer vriendelijke bediening, tot volgende keer.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Hadden gereserveerd voor een lunch. Werden aangenaam verrast met een kerstlunch. Voorgerecht, eend op 3 wijzen, was volgens ons half af. Geen bindende sauce groente voor zo ver aanwezig rauw op het bord. Rillettes waren wel goed. Hertenbiefstuk als hoofd. Mooie portie. Groente in de minderheid. Grand Dessert was een mooie collectie. Al met al goed gegeten.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
De Hotelschool leidt studenten op die in de toekomst een leidende functie willen of zullen bekleden. In de communicatie wordt er getutoyeerd alsmede bij de bediening. Ongeachte de leeftijd van de gasten kan je het niet maken door de gasten met "jullie" aan te spreken. Wij hebben de studenten tijdens ons bezoek daarop gewezen. Het lijkt mij raadzaam hier wat aan te doen. Verder zijn wij altijd gecharmeerd van de bediening.
Nicoros R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Waren te lang niet geweest bij Zinq van de Hotelschool. Het was weer een plezierige ervaring in een gemoedelijke sfeer.met lekker eten.
Elma B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wachttijd tussen gerechten is precies goed.
Soms is de bediening wat klungelig, maar dat vind ik wel vermakelijk.
Het zijn immers allen studenten die het nog moeten leren.
Bediening is beleefd en aardig.
Menukaart wordt wel steeds korter. Kiezen uit twee nagerechten vind ik erg summier.
Voor onze generatie is het wel vreemd dat we soms in het Engels worden aangesproken,
maar er wordt altijd wel gezorgd dat er ook iemand is die Nederlands spreekt.
Wij komen al lang bij Zinq en vinden het altijd prima.
Magdalena R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Na jaren weer eens in Den Haag en in de gelegenheid om mijn drie vrienden met Zinq te laten kennismaken. Zij hadden een goede ervaring. De Poolse student krijgt een tien voor zijn charme. De Zuid-Koreaanse ook. De lange Hollandse student was te familiair naar onze zin. De gerechten van het Market Menu beviel goed en mosterdsoep, burger en chocoladecake evenzo.
De messen lagen met de snijkant naar buiten en een van ons had wel een glas en servet maar geen bestek. Vanzelfsprekend werd dat snel goedgemaakt alsook het tochtige raam.
marjaiwanvdveer .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
De kok was die dag voor het eerst. Het eten was prima, maar de bezorging was soms bij het verkeerde tafeltje. Dat werd goed gemaakt met excuses en een gratis toetje. Ik had mij niet gerealiseerd dat de voertaal in het Engels is.