Brasserie Hotelschool Zinq Campus Den Haag

Brusselselaan 2 2587 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Hotelschool Zinq Campus Den Haag

Welcome to the home of hospitality. If you want to experience true service, come visit Brasserie Zinq, located in The Hague.

In this restaurant first-year hotel management students perform the basic skills, while the students of the second/third year fulfil the role of leader and actually manage the facility under the supervision of an instructor of the school. Please feel free to enjoy our hospitality at one of the many facilities.

Enjoy either lunch or dinner in our Brasserie Zinq in The Hague. Enjoy a freshly made salad or an organic beef burger at lunch. Also a delicious 3-course lunch is an option.

Are you only in for a few drinks? No problem. You can enjoy a drink at our bar accompanied by snacks. For dinner you can choose from a menu inspired by the season.

Halve fles mineraalwater

12:00 - 19:30
Zaterdag en Zondag Gesloten / Closed on Saterday and Sunday
Geopend tijdens schoolweken / Open on schoolweeks

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Spaans gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Hotelschool Zinq Campus Den Haag

j V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
prijs kwaliteitverhouding echt goed bediening top!
mooie entourage en rondleiding gehad in de keuken.
wijn advies en goede uitleg over het menu
Noor D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
We hadden een bijzonder prettige avond; we genoten van de lekkere en met zorg aangeklede spijzen, de plezierige, hartelijk bediening -met een klein praatje , niet te lang en niet te kort - en het lage geluidsvolume van de muziek. We waren met z'n tweeën en namen ons voor vaker te komen ook met andere vriendinnen.
Gonnie D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben hier een heerlijke avond gehad. Het diner was uitmuntend evenals de service!! Met dank aan het enthousiasme van de leerlingen, ga zo door!
Alice O.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Zinq is een gezellige gelegenheid waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staat. Bediening was zeer vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Ik voelde me zeer welkom en kom graag terug. Groet, Alice
marianne R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
correct, beleefd personeel, gerechten zagen er smaakvol uit.
Sfeervol , rustig,kortom wij hebben genoten.
Wij komen zeker terug
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We hebben lekker gegeten in een goede sfeer. De studenten doen ontzettend hun best het de gasten naar de zin te maken. En dat is gelukt.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Soms wordt er ook wel eens een foutje gemaakt. Die wordt dan met een 'big smile' gecorrigeerd. Prima toch? Het betreft hier een school.......
D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Weer heerlijk gelunchd met uitstekende service! De gerechten zien er prachtig uit en smaken heerlijk! En de bediening was ook voortreffelijk!
LMM S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Mooie ambiance, 11 minuten lopen naar het Kurhaus.
Rustig, gezellig, met een bar. Lichte ruimte, mooie wijnkaart.
Lastig dat de recensie 120 woorden moet bevatten.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Het keukenpersoneel bestaat uit toekomstige managers. Dus niet echte koks. Ook deze samenstelling wisselt regelmatig. Toch zijn ze in staat een verbluffend hoog niveau te houden. Hoeveelheid, voedingswaarde, orginaliteit, wijnkennis is allemaal in ruime mate aanwezig.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
leuke sfeer en wij voelden ons erg welkom
B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
De medewerkers van Dalton Den Haag hebben genoten van een sfeervolle avond een prima menu en een uitstekende service van de studenten. Wij komen zeker terug!

Met hartelijke dank,

W.Baggerman
Praktijkinstructeur afdeling Science Dalton Den Haag.
Gertrud P.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
We hadden een familie lunch en hebben een fijne middag doorgebracht in Zinq.
De bediening is hartelijk en de sfeer is goed. Het is natuurlijk wel een leer restaurant van de hotelschool.
Dat betekent hier en daar wat schoonheidsfoutjes zowel in de bediening als in de opvolging van het voorgerecht en hoofdgerecht. Voor wie daar geen probleem van maakt, is het een prima plek om te vertoeven.
charlesprince .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Vanwege het feit dat leerlingen hier in opleiding zijn, is het hier zeer goed betaalbaar. Heerlijk eten en dan ook nog voor een prettige prijs.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Zinq blijft in staat ondanks de wisselende bezetting een uitstekend niveau vast te houden. Als het niveau minder wordt schrijf ik weer eens een uitgebreide recensie. Ben bang dat dat er voorlopig niet in zit!
kempendewolff H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Dank voor de hulp bij het verbinden van het been van mijn vrouw.

Hartelijke groet uit Voorschoten , Hans en Ineke van Kempen .
Elisabeth I.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Voor het eerst hier op een vrijdag en begrepen van onze buren dat het altijd lange wachttijden waren en dat klopte ook. Onze buren moesten een uur wachten op het voorgerecht maar kregen daarvoor een paar drankjes. Eten en prijs/kwaliteit was uitstekend.
Voortaan gaan we wel op een andere dag hier eten.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
De bediening kan nog veel leren van het passie voor het vak die duidelijk in de keuken - en daarmee op ons bord-
aanwezig was. Aangezien zij dat ook zelf door hadden en ze het wilden verbeteren/compenseren, (extra glaasje wijn, kinderen die in de keuken zelf hun ijsje mochten scheppen) kreeg het - lerende want op school- team van deze Hogere Hotelschool een ruime voldoende en flinke fooi van ons. Een fooi die er in alle eerlijkheid ook prima vanaf kon want de rekening was zo laag dat ik ging checken of ze wel alles in rekening hadden gebracht..
jOKE M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
eigenlijk helemaal OK
één van de obers vergat notitieboekje toen hij de bestelling op zou nemen

helaas was er geen Cola zero (aleen pepsi light)
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Kom om diverse redenen graag bij horeca personeel in opleiding. Bij de hotelschool is de kwaliteit duidelijk het hoogst. Verdenk de coaching van zeer goede huize te komen. Deze een fraaie salade van superfood. Mooie zuurgraad. Hoofd roodbaars met een uitgebreid palet van groenten. Blijf dat vooral in de toekomst ook doen. Jullie hebben straks de leiding! Aardappeltaart, andijvie, venkel en overheerlijke gebraden tomaat. Geef daar maar een emmer van!Overigens voorzichtig met zout. Veel proeven in het vooronder. Toetje overgeslagen. Hoef ik niet altijd. Leuke wijnen. Rueda Verdejo. Goede espresso