Brasserie Hotelschool Zinq Campus Den Haag

Brusselselaan 2 2587 AH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Hotelschool Zinq Campus Den Haag

Welcome to the home of hospitality. If you want to experience true service, come visit Brasserie Zinq, located in The Hague.

In this restaurant first-year hotel management students perform the basic skills, while the students of the second/third year fulfil the role of leader and actually manage the facility under the supervision of an instructor of the school. Please feel free to enjoy our hospitality at one of the many facilities.

Enjoy either lunch or dinner in our Brasserie Zinq in The Hague. Enjoy a freshly made salad or an organic beef burger at lunch. Also a delicious 3-course lunch is an option.

Are you only in for a few drinks? No problem. You can enjoy a drink at our bar accompanied by snacks. For dinner you can choose from a menu inspired by the season.

Halve fles mineraalwater

12:00 - 19:30
Zaterdag en Zondag Gesloten / Closed on Saterday and Sunday
Geopend tijdens schoolweken / Open on schoolweeks

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Spaans gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Hotelschool Zinq Campus Den Haag

Nicolette G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Johann S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Mooie variatie van gerechten, goede presentatie en bijzonder smaakvol. Fantastisch prijs-kwaliteit verhouding. En, zoals altijd, een prettige bediening door de studenten van de Hotelschool
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
nu eindelijk ook 0% bier, zelfs van de tap; prima!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Vriendelijke bediening, heerlijk eten en goede sfeer. Het parkeren is wel een probleem voor deze locatie.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Super leuk om voorafgaand aan de open dag met mijn dochter Bo weer op mijn oude school te eten in de brasserie en dan ook nog mijn vroegere maar nog steeds actieve docent de heer Rhebergen tegen te komen! Zeer genoten en hoop nog vaak terug te komen wanneer Bo haar opleiding volgt aan de HHS Den Haag!
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
We waren er voor de eerste keer, de jassen werden aangenomen, leuke vriendelijke bediening, verrassend menu, de gerechten waren met zorg opgediend, we komen zeker nog een keer!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Een hele leuke plek om een hapje te eten in Den Haag. Het bijzondere is, dat dit restaurant gerund wordt door de studenten van de Hotelschool. De bediening maar ook de keuken.
Voor de studenten een prachtige leeromgeving, voor de gasten een mogelijkheid om voor een zeer schappelijk bedrag heerlijk te eten.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Wij komen hier regelmatig als we een afspraak hebben in Scheveningen. Dat zegt eigenlijk genoeg. Parkeren met 2 auto's ging zonder problemen. Ik weet niet of het parkeerbeleid is versoepeld, of dat we gewoon geluk hadden. Komen zeker in de nabije toekomst weer.
Rosemarie B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het inschenken van het eerste drankje was wat traag . Het voorgerecht werd al opgediend toen nog niet iedereen een drankje heeft gekregen.
Het voorgerecht was heerlijk gevarieerd. Het hoofdgerecht heerlijk , kwaliteit het vlees smolt op de tong en het geheel was een pracht plaatje. Het dessert was ook prima.
Dijkhuizen M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk eten, leuke bediening en goede prijzen. Top! Ik kom hier zeker vaker.
j V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
prijs kwaliteitverhouding echt goed bediening top!
mooie entourage en rondleiding gehad in de keuken.
wijn advies en goede uitleg over het menu
Noor D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
We hadden een bijzonder prettige avond; we genoten van de lekkere en met zorg aangeklede spijzen, de plezierige, hartelijk bediening -met een klein praatje , niet te lang en niet te kort - en het lage geluidsvolume van de muziek. We waren met z'n tweeën en namen ons voor vaker te komen ook met andere vriendinnen.
Gonnie D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben hier een heerlijke avond gehad. Het diner was uitmuntend evenals de service!! Met dank aan het enthousiasme van de leerlingen, ga zo door!
Alice O.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Zinq is een gezellige gelegenheid waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staat. Bediening was zeer vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Ik voelde me zeer welkom en kom graag terug. Groet, Alice
marianne R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
correct, beleefd personeel, gerechten zagen er smaakvol uit.
Sfeervol , rustig,kortom wij hebben genoten.
Wij komen zeker terug
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We hebben lekker gegeten in een goede sfeer. De studenten doen ontzettend hun best het de gasten naar de zin te maken. En dat is gelukt.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Soms wordt er ook wel eens een foutje gemaakt. Die wordt dan met een 'big smile' gecorrigeerd. Prima toch? Het betreft hier een school.......
D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Weer heerlijk gelunchd met uitstekende service! De gerechten zien er prachtig uit en smaken heerlijk! En de bediening was ook voortreffelijk!
LMM S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Mooie ambiance, 11 minuten lopen naar het Kurhaus.
Rustig, gezellig, met een bar. Lichte ruimte, mooie wijnkaart.
Lastig dat de recensie 120 woorden moet bevatten.
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Het keukenpersoneel bestaat uit toekomstige managers. Dus niet echte koks. Ook deze samenstelling wisselt regelmatig. Toch zijn ze in staat een verbluffend hoog niveau te houden. Hoeveelheid, voedingswaarde, orginaliteit, wijnkennis is allemaal in ruime mate aanwezig.