Over het restaurant Brasserie Hotel de Nymph

Kom genieten bij Brasserie Hotel de Nymph

Brasserie de Nymph heeft een prachtige locatie in het historische Brielle en is behalve een restaurant ook een vier-sterren hotel dat zich specialiseert in de Franse stijl en keuken. De brasserie is ook bekend voor zijn unieke karakter, rustgevende omgeving en gezellige muziekavonden, dus je zal je zeker niet vervelen. De Franse gerechten die hier geserveerd worden zijn geroemd in de regio, dus een bezoekje aan deze brasserie mag zeker niet aan je lijstje ontbreken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Hotel de Nymph

Maandag 17:00 - 23:30
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
hlwolffers .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
WIJ HEBBEN GEWELDIG LEKKER GEGETEN,ALS IK DE FINANCIELE MIDDELEN ZOU HEBBEN KWAM IK VAKER,MAAR JA DAT ZIT ER NIET ALTIJD IN HELAAS,GROETJES MEVROUW HL WOLFFERS BRIELLE.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
met z'n tweeen lekker gegeten in mooi historischpand; we komen zeker nog eens langs. ook zonder ah-.spaarpunten. Het hoofdgerecht bestond uit schelvis en was echt lekker klaargemaakt en werd mooi gepresenteerd.
jan.dalmaijer .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke inrichting in een mooi sfeervol oud pand. Livemuziek van een gedreven talentvolle pianist. Vlotte, vriendelijke bediening. Heerlijk eten
Corobriel .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Laatste AH-kaart te gelde gemaakt bij Brasserie de Nymph in Brielle. Een van de mooiste panden in ons stadje. De kwaliteit is wat je van een menu van deze prijs mag verwachten. Weinig fantasie, maar goed gemaakt. De bediening blijft erg eenvoudig. Minpuntje: er was een pianist aan het werk. Afgezien van de soort muziek (muzikaal behang) was het geluidsniveau zodanig dat je hard moest praten om er bovenuit te komen. Ik kan me niet voorstellen dat mensen dit waarderen.
jan5778 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zeer attent en vriendelijk personeel! Vlotte bediening met uitstekende gerechten. De hoeveelheid zou iets ruimer mogen maar eerlijk gezegd vertrokken we met goed gevulde magen huiswaarts.
Wat er vaak bijhangt is het toilet maar ook daar was alles tip top in orde en dat zie je vaak anders (hangt er vaak maar een beetje bij)
Een echte aanrader dit restaurant!!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Mooie gelegenheid waar je rustig kunt eten. Goede bediening ondanks dat het best druk was. wij hebben het AH menu gegeten en zijn erg tevreden over hetgeen er geserveerd werd.
Luti .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten en super bediening.....mooi interieur!
Voor herhaling vatbaar!
Mooi pand in het gezellige Brielle!
Menu was lekker!
gelderad .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Eten met de AH actie-bon. Helaas was mijn varkenshaas taai en te rose van kleur. Het was moeilijk om een stukje van het vlees te snijden. Dat moet toch beter kunnen. Het voorgerecht was lekker en ook het desert was heerlijk.
kda .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten (niet overdadig) in een precies goed tempo en met uitstekende service. Sfeervolle inrichting.
Zeer aan te bevelen.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg leuk en lekker via AH voor het eerst geweest.
Eten was erg lekker en service prima.
Ziek er ook leuk uit.
Gaan we snel weer eens naar toe.
Tribalfriends .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was top. Bediening ook. Inrichting: Gezellig ingerichte zithoekjes alleen 1 met een erg versleten leren bankje, is aan vervanging toe. Totaal sfeer inrichting beetje stijfjes, grote planten of kunst zouden het gezelliger kunnen maken. Het achterste gedeelte van het restaurant is te koel om lang te zitten in vergelijking met de voorzijde en de bar. 't is natuurlijk een oud gebouw, waarschijnlijk slecht geïsoleerd.
hlwolffers .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
wij dus de dames Anneke Els Coby en Riekie zijn dik tevreden en vonden het heel gezellig,leuke bediening hele vriendelijke mensen,voor herhaling vatbaar, groetjes Mevrouw HL Wolffers Brielle.
iets.anders .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Super lekker gegeten ! Echt een aanrader !!! Kwaliteit geweldig, ook de opmaak van de borden ! Personeel vriendelijk , we komen zeker terug !
Hans P. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Op zaterdagavond bij de Nymph gegeten in Den Briel. Smaaktechnisch waren de gerechten op orde. De wijnkaart is beknopt, maar er staan spannende niet-alledaagse wijnen op. Zelf begon ik met een mooie wilde ganzenborst met een fraaie bessensaus. Niets op aan te merken, mooi. Mijn dierbare koos voor zes slakken. Het bleken zes zeer grote huisjes te zijn waarin zeer kleine slakjes huisden. Zo klein, dat ze er met moeite uit te krijgen waren. Een bleek zich als een ware Asterix te blijven verzetten tegen de aanvallende legioenen. Er werd ander gereedschap gebracht en uiteindelijk probeerde de bediening het zelf. Ook zonder resultaat. De reactie van bediening was: "Nou, dan niet, en als we er een klap op geven krijgt U er gruis in" en men nam het bordje mee. Toe ik er bij het afrekenen op terugkwam kreeg ik de indruk dat men het maar gezeur vond.
Mijn hoofdgerecht was eendenborst die op zich goed gemaakt en goed op smaak was met mooie knapperige groente. Mijn dierbare had pappardelle paddenstoelen. Zoals gezegd, alles was goed op smaak. De hoofdgerechten lieten erg lang op zich wachten en waren allebei afgekoeld, zo afgekoeld dat de kaas op de pappardelle gestold was. Dat was niet bevorderlijk voor een genoeglijke maaltijd. De bediening reageerde met de mededeling dat er direct als het in de keuken klaar is wordt uitgeserveerd. Dat de keuken lauwwarm kookt lijkt me echter niet erg logisch, het zal toch wel aan de logistiek liggen.
Al met al een terleurstellende ervaring, dit te meer daar de bediening niet serieus reageerde op vriendelijk getoonzette opmerkingen.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben hier gelunched met de AH-actie. In plaats van lunch konden we kiezen uit 3-gangenmenu. Was heerlijk! Met een warm ontvangst en gezellige ambiance was het voor ons een zeer geslaagde lunch!
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vriendelijke en attente bediening, gerechten smakelijk en van goede kwaliteit, over het algemeen een prettige en rustige sfeer.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Mooie zaak met een fijne sfeer, personeel is erg gastvrij. Kwaliteit van het eten is heel goed, creatieve kok! De wachttijden tussen de 'gangen' waren prima.
corrin.roedolf .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Wij zijn voor ons maandelijkse etentje met 8 vriendinnen naar de Nymph gegaan.
Het eten was geweldig. Het decor prachtig en de service perfect!!!!
Wij gaan zeker nog een keer terug!!!!!
c.bogaards .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten, lekker buiten kunnen zitten (zitcomfort buiten is wel minder dan binnen) uitstekende service! Het is een prachtig pand met schitterende plafonds, alhoewel wij nu van de sterrenhemel hebben kunnen genieten ( ook bijzonder in september)
g.j.dirksen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Buiten het restaurant stond een bord met o.a. een 3-gangendiner vermeld voor € 24,95. Binnen gemeld met AH-spaarkaart en wat we wilden, kregen we een speciale kaart met 3-gangenmenu voor € 29,00. Per gang keuze uit twee gerechten.... Bij navraag werd een wazig verhaal afgestoken over het prijsverschil. Het eten was lekker, daar niet van, maar toch voelden we ons een beetje beetgenomen door deze gang van zaken.