Over restaurant Brasserie Hotel de Nymph

Kom genieten bij Brasserie Hotel de Nymph

Brasserie de Nymph heeft een prachtige locatie in het historische Brielle en is behalve een restaurant ook een vier-sterren hotel dat zich specialiseert in de Franse stijl en keuken. De brasserie is ook bekend voor zijn unieke karakter, rustgevende omgeving en gezellige muziekavonden, dus je zal je zeker niet vervelen. De Franse gerechten die hier geserveerd worden zijn geroemd in de regio, dus een bezoekje aan deze brasserie mag zeker niet aan je lijstje ontbreken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Hotel de Nymph

Maandag 17:00 - 23:30
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg leuk en lekker via AH voor het eerst geweest.
Eten was erg lekker en service prima.
Ziek er ook leuk uit.
Gaan we snel weer eens naar toe.
Tribalfriends .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was top. Bediening ook. Inrichting: Gezellig ingerichte zithoekjes alleen 1 met een erg versleten leren bankje, is aan vervanging toe. Totaal sfeer inrichting beetje stijfjes, grote planten of kunst zouden het gezelliger kunnen maken. Het achterste gedeelte van het restaurant is te koel om lang te zitten in vergelijking met de voorzijde en de bar. 't is natuurlijk een oud gebouw, waarschijnlijk slecht geïsoleerd.
hlwolffers .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
wij dus de dames Anneke Els Coby en Riekie zijn dik tevreden en vonden het heel gezellig,leuke bediening hele vriendelijke mensen,voor herhaling vatbaar, groetjes Mevrouw HL Wolffers Brielle.
Iets.anders .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Super lekker gegeten ! Echt een aanrader !!! Kwaliteit geweldig, ook de opmaak van de borden ! Personeel vriendelijk , we komen zeker terug !
Hans P. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Op zaterdagavond bij de Nymph gegeten in Den Briel. Smaaktechnisch waren de gerechten op orde. De wijnkaart is beknopt, maar er staan spannende niet-alledaagse wijnen op. Zelf begon ik met een mooie wilde ganzenborst met een fraaie bessensaus. Niets op aan te merken, mooi. Mijn dierbare koos voor zes slakken. Het bleken zes zeer grote huisjes te zijn waarin zeer kleine slakjes huisden. Zo klein, dat ze er met moeite uit te krijgen waren. Een bleek zich als een ware Asterix te blijven verzetten tegen de aanvallende legioenen. Er werd ander gereedschap gebracht en uiteindelijk probeerde de bediening het zelf. Ook zonder resultaat. De reactie van bediening was: "Nou, dan niet, en als we er een klap op geven krijgt U er gruis in" en men nam het bordje mee. Toe ik er bij het afrekenen op terugkwam kreeg ik de indruk dat men het maar gezeur vond.
Mijn hoofdgerecht was eendenborst die op zich goed gemaakt en goed op smaak was met mooie knapperige groente. Mijn dierbare had pappardelle paddenstoelen. Zoals gezegd, alles was goed op smaak. De hoofdgerechten lieten erg lang op zich wachten en waren allebei afgekoeld, zo afgekoeld dat de kaas op de pappardelle gestold was. Dat was niet bevorderlijk voor een genoeglijke maaltijd. De bediening reageerde met de mededeling dat er direct als het in de keuken klaar is wordt uitgeserveerd. Dat de keuken lauwwarm kookt lijkt me echter niet erg logisch, het zal toch wel aan de logistiek liggen.
Al met al een terleurstellende ervaring, dit te meer daar de bediening niet serieus reageerde op vriendelijk getoonzette opmerkingen.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben hier gelunched met de AH-actie. In plaats van lunch konden we kiezen uit 3-gangenmenu. Was heerlijk! Met een warm ontvangst en gezellige ambiance was het voor ons een zeer geslaagde lunch!
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vriendelijke en attente bediening, gerechten smakelijk en van goede kwaliteit, over het algemeen een prettige en rustige sfeer.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Mooie zaak met een fijne sfeer, personeel is erg gastvrij. Kwaliteit van het eten is heel goed, creatieve kok! De wachttijden tussen de 'gangen' waren prima.
Corrin.roedolf .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Wij zijn voor ons maandelijkse etentje met 8 vriendinnen naar de Nymph gegaan.
Het eten was geweldig. Het decor prachtig en de service perfect!!!!
Wij gaan zeker nog een keer terug!!!!!
C.bogaards .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten, lekker buiten kunnen zitten (zitcomfort buiten is wel minder dan binnen) uitstekende service! Het is een prachtig pand met schitterende plafonds, alhoewel wij nu van de sterrenhemel hebben kunnen genieten ( ook bijzonder in september)
G.j.dirksen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Buiten het restaurant stond een bord met o.a. een 3-gangendiner vermeld voor € 24,95. Binnen gemeld met AH-spaarkaart en wat we wilden, kregen we een speciale kaart met 3-gangenmenu voor € 29,00. Per gang keuze uit twee gerechten.... Bij navraag werd een wazig verhaal afgestoken over het prijsverschil. Het eten was lekker, daar niet van, maar toch voelden we ons een beetje beetgenomen door deze gang van zaken.
Lievera .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was allemaal lekker en gezellig, maar we hadden een menu met 4 en 3 kleine gerechtjes en ik vond het jammer dat die gerechtjes niet per persoon op een bordje lagen. We moesten elk gerechtje zelf verdelen.
Hvlimousin .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Nooit hier gegeten, want het heeft de naam duur te zijn..... Dit diner heeft de kiem gelegd voor herhaalde bezoeken in de toekomst. Fijne sfeer, uitermate vriendelijke bediening en een leuk voor de gelegenheid samengesteld menu. Zeker voor herhaling vatbaar.
Anneloes D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker gegeten, alleen het toetje vonden we wat minder. Helaas ook weinig keuzes, maar voor- en hoofdgerecht smaakte wel goed. Het was erg druk, wellicht dat we daardoor soms erg lang op de volgende gang moesten wachten.
Lienponten .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het was niet goed .Maar keuze uit 2 menu.weinig vegetarisch.Meloen met hele dikke plakken rauwe ham. Toetje moest een zaag bij komen..
Ik snap niet waarom er niet met champignon kaas gourget en nog meer groente gewerkt kan worden.
Ik zou het niet aan raden.
S.simons .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ontzettend gastvrij ontvangen en heel plezierig in de omgang. Heerlijk en boven verwachting gegeten. Daar zijn ze zelf deels voor verantwoordelijk maar ook heeft het te maken met onze verwachting van Horeca Nederland. Ervaring leert dat deze niet bepaald hoog is.
Dit is een echte aanrader, een verborgen schat.
Oja via ah actie er gegeten maar was mijn kaart vergeten. het vertrouwen dat zij mij gaven om alsnog op te sturen heb ik ook zeer gewaardeerd.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Het nagerecht was het lekkerst, vriendelijke bediening in een aangename omgeving. We gaan er graag nogmaals naar toe in de toekomst.
Dulk1 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gezellig en lekker gegeten na een bezoek aan t Historisch Museum Den Briel over De Tachtigjarige Oorlog. Leuke afsluiting van n middag in Brielle.
MYMagielse .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heeerlijk avondje uit. Sven een uitstekende gastheer,die het iedereen naar de zin maakt.3gangen menu smaakvol.Ambiance met prachtig Engels plafond en aangename sfeer.De huiswijn,Urmeneta Sauvignon Blanc, is echt een topper!
Okko.sieka .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hadden een AH-actie menu. Het eten was best lekker maar de kaart was speciaal voor de actie gemaakt. De keuze was erg beperkt, en de hoeveelheid ook. Gasten die een normaal menu hadden kregen duidelijk meer. Verder een leuk restaurant met leuke bediening.