Brasserie Hoogh Bezoeck

Hoofdstraat 45 5461 JC Veghel Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck

Lekker eten in het centrum van Veghel

Midden in het centrum van Veghel vind je de gezellige brasserie Hoogh Bezoeck! Of je nou aanschuift voor een kopje koffie, lunch of heerlijk diner, de attente bediening ontvangt iedereen met een warm welkom. De uitgebreide brasserie kaart biedt uiteraard voor ieder wat wils en er is zelfs een speciale kinderkaart met gerechten voor de kleinste gasten. Een fijne brasserie om met het hele gezin lekker te tafelen!

Meer informatie over restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck

Henrie T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij zijn met ah actie gegaan. We konden kiezen uit de gehele kaart, daar kregen we 50% korting op. Voorgerecht, hoofdgerecht en toetje waren erg lekker. Het is geen groot restaurant, wel leuk ingericht. Bediening was behulpzaam en aardig. Drankjes waren ook niet duur. Wij gaan zeker terug.
Con S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben er voor een redelijke prijs prima gegeten. Gezellige bediening en er werd keurig rekening gehouden met het glutenvrije dieet.
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
1dame was tegelijkertijd gastvrouw, bediening en casiere. We worden onder een luide speaker geplaatst maar mochten ook een andere tafel nemen. Waarom moet er altijd muziek op de achtergrond zijn?
De serveerster was op zich aardig maar tussen voor- en hoofdgerecht zat bijna 45 minuten, terwijl er maar enkele tafeltjes bezet waren. Mogelijk te kleine keukenbrigade.
De tomatensoep was goed alleen waren de uitgebakken spekje mee gepureerd, maar de hoofdgerechten ronduit slecht: de vegetarische tagliatelle veel te zout en de kruiden overheersten. Het varkenshaasje was gortdroog. De frieten waren donkerbruin en roken, jawel, naar oud frituurvet.
De koffie compleet was opgebouwd uit wel erg goedkoop smakende chocolade producten.
Al met al geen aanrader.
Ellen C.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten, verse producten. Erg vriendelijke bediening.
Er werd geen verschil gemaakt dat we met een AH Korting kwamen eten.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
4x gebeld niet opgenomen . Kaart zou gebracht worden , vergeten . Moest er nogmaals om vragen . Later ik denk een nieuwe jongen , wist niet hoe hij de tafel af moest ruimen . Kwam als een kluns over . Eten niet geweldig
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De kip was beetje droog, de wokgroenten waren prima.
De bastogne parfait is een super vervanger van de aardbeienverwennerij!
H D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een leuk en gastvrij restaurant,gezellig ingericht vrolijk personeel.leuke sfeer.wij hadden een AH bon maar er kon gewoon van de kaart gekozen worden niets geen aparte menu kaart gaf een gastvrij gevoel
Rian S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten. Ruime keus van de gehele kaart. Heel vriendelijk personeel in een gezellig restaurant. Prijs kwaliteitsverhouding was heel goed.
rietje.pots .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
wij waren hier met de AH restaurant-actie op een donderdagavond. Er kon gekozen worden uit de hele kaart. Op de gekozen voorgerechten, hoofdgerecht en dessert werd 50% korting verleend. Bij de bestelde wijn, 3,75 per glas vroegen wij naar kraanwater en die werd keurig in een karafje gratis op tafel gezet. Prima gegeten! Als hoofdgerecht de spareribs(grote portie) en varkenshaas. Vooraf de garnalencocktail en kalkoencocktail ook lekker en beide dame blanche na. 3 bollen ijs met chocosaus en slagroom!
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten was allemaal lekker ook een prima rode huiswijn. Wij hebben een lekkere carpaccio goede varkenshaas met roomkaas en spareribs gegeten en als nagerecht lekkere dame blanche. Zeker voor herhaling vatbaar.
sjankimenai .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zeer leuk ingerichte accommodatie. Vriendelijk personeel. Kwaliteit is zeer goed in samenspraak met de prijs. Komen zeker nog een keer terug.
Riky V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Hartelijk ontvangen en heerlijk geeten ,kiezen gewoon vanaf de kaart maakt niet uit wat,aanbeveling waard om er gaan te eten met vrienden familie of sportclub
Joets .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Jammer dat het interieur zo oudbollig is, mag wel een keer vernieuwd worden.
Het eten is prima.
Met een nieuw interieur kan Hoogh Bezoeck met alles en iedereen in Veghel de concurrentiestrijd aan.
Anita J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was heerlijk en de sfeer goed. Leuke inrichting en aardig personeel. Er was genoeg keuze om uit te kiezen en de prijs viel ontzettend mee.
willem_callaars .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De wacht tijd tussen de gerechten zijn veel te lang, om onrustig van te worden.
Is het wel goed gegaan, zijn ze ons niet vergeten en dan lijkt het of andere eerder opgediend krijgen ( dit was ons gevoel ) is wel jammer.
hansbrou .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het voorgerecht ger.kalkoen en hoofdgerecht lamsrack en spies was heerlijk.
De groentesoep heeft nog wat meer aandacht nodig.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prima gerechten en bediening , later op de avond belde de eigenaar ons op dat ze een foutje met de rekening gemaakt hadden we hadden €11.40 te veel betaald kregen we terug geld lag klaar in enveloppe: HULDE !!!
vos.carla .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Al vaak wezen eten en ook deze keer was het weer geweldig.
Prijs / kwaliteit is zeer goed. Vriendelijk personeel.
Ga daar vast nog vaker naar toe.