Brasserie Hoogh Bezoeck

Hoofdstraat 45 5461 JC Veghel Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck

Lekker eten in het centrum van Veghel

Midden in het centrum van Veghel vind je de gezellige brasserie Hoogh Bezoeck! Of je nou aanschuift voor een kopje koffie, lunch of heerlijk diner, de attente bediening ontvangt iedereen met een warm welkom. De uitgebreide brasserie kaart biedt uiteraard voor ieder wat wils en er is zelfs een speciale kinderkaart met gerechten voor de kleinste gasten. Een fijne brasserie om met het hele gezin lekker te tafelen!

Meer informatie over restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck

Hans G.
Wij komen weer terug
A B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vriendelijk personeel, goed gegeten, alles op z'n tijd. Er hing een goede sfeer, je krijgt de tijd om alles in je eigen tempo te doen. We gaan zeker nog eens terug.
wilma S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
het eten was heerlijk en we kunnen het iedereen aan raden alleen het drank was wel een beetje prijzig maar het was heel lekker
ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk eten met een uitstekende bediening. Zeer vriendelijk personeel en lekker gewoon. We voelde ons erg op ons gemak. De gerechten waren met veel aandacht gemaakt en geserveerd. Komen zeker terug wanneer we in de buurt zijn.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Is ons uitstekend bevallen en we gaan beslist nog een keer terug.
De kwaliteit van het eten t.o.v. de prijs was zeer redelijk en de ontvangst en bediening vriendelijk.
a V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Kwaliteit van het eten was prima, niets op aan te merken. hoeveelheid kon wel wat beter gezien de prijzen op de kaart, ook 1 puntzakje friet en 1 bakje salade voor 4 personen vonden wij erg karig. Omdat je een 3 gangenmenu hebt hebben we meer dan voldoende gegeten, maar als je alleen een hoofdgerecht zou nemen zou je aan de gekregen hoeveelheid echt te weinig hebben. Ook de hoeveelheid van het dessert was niet veel, gezien ook weer de prijs. Het dessert zelf was heerlijk dus kwaliteit van het eten niets op aan te merken. De bediening was goed maar kon wel wat persoonlijker.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
TOP/AANRADER (O) Pa & (O) Ma met jong gezinnetje last minute uit-eten bij restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck
Binnen een half uur online gereserveerd en even erna telefonisch contact en stonden er bij ontvangst al meteen een mooie grote ronde tafel klaar en met 2 kinderstoelen voor onze kleinkinderen. Wij als volwassen maakte gebruik van de AH restaurantactie/ het tweede 3-gangenmenu GRATIS en volop keuze uit het voor/hoofd/nagerecht. Goede keuken met een TOP-kok. Tijdens het eten genieten van de terug-kom-zon-vakantieverhalen. TIP: ga er zelf eens proeven en het is echt de moeite waard en in het centrum van Veghel.Wij zaten binnen, maar men kan ook kiezen voor buiten op een fraai terras.
Fred M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
gemoedelijkheid troef echter als er meerdere mensen tegelijk binnenkomen raakt men nogal gestressed (bediening)
en is een foutje snel gemaakt.
Het menu en kwaliteit is goed, maar de entourage kan wel wat beter.
arie S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Aardig personeel snelle service goede keuze op AH menu en bovendien erg lekker! Dit restaurant zou ik zeker aanraden aan vrienden.
tonny G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten was lekker, de bediening was goed, en we hebben met onze zoon en schoondochter een leuke en
gezellige avond gehad.
Dus voor herhaling vatbaar.
Tony L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Gezellig en lekker eten, niet zo druk en locatie is goed, de gastvrouw is heel aardig en de bediening is prima! We zullen terugkeren om te dineren.
Mari K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Vriendelijke en gemoedelijke sfeer. Eten is er prima, enkele maken reeds geweest. Diverse gerechten geprobeerd en nooit teleurgesteld geweest.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Fijn dat je met de Albert Heijn actie van de hele kaart mag kiezen.
Er wordt goed rekening gehouden met een allergie.
Ruime hoeveelheden bij de toetjes.
dijean346 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
het eten was uitstekend, de bediening was heel vriendelijk, het was voor herhaling vatbaar en ik heb het aan vrienden en kennissen aangeraden. De wachttijd was lang omdat wij dat zelf gevraagd hadden
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Midden in het centrum van Veghel ontspannen en gezellige sfeer genieten van ons AH 3 gangen-menu en volop keuze en de hoeveelheid precies goed en uitstekend eten. Gastvrij ontvangst en leuke bediening, die je i.d.d. als hoog bezoek behandeld. Leuke, fraai comfort stoelen aan een tafel zowel binnen als buiten op het terras.
Ze hebben zelfs Rob Geus van SBS6-keurmeester maar liefst twee keer op bezoek gehad en ontvingen ze de bekende blauw-gele sticker " Smaakpolitie OK"
AANRADER om gewoon eens langs te gaan en de sfeer te proeven.
Wij gaan in ieder geval vaker terug en op zondag een goed ontbijt en bij reserveren staat het al voor je klaar.
mariejose J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gastvrije ontvangst. Omdat ik vegetariër ben werden me een tweetal mogelijkheden aangeboden om uit het 3 gangen menu te kiezen. De keus was beperkt en het eten redelijk, niet bijzonder smaakvol, meer pasta,weinig groenten toegevoegd,geen saus of kruiden om het wat smakelijker te maken.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Bediening uitstekend; heel vriendelijk.
Eten was erg lekker. We aten hier met gebruikmaking van AHbon en mochten uit de hele menukaart kiezen.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Bediening, kwaliteit eten, sfeer was allemaal top! Wij komen zeker op korte termij weer terug. Een echte aanrader!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We vonden het heel lekker maar als je friet bij vraagt vinden wij dat het te lang duurt want de rest van je eten is koud als je daar op wacht.
Dan O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het was gezellig. Restaurant had zelfs een klein kinderhoekje. Het enigste wat minder was is dat de soep wat soep was.