Brasserie Hoogh Bezoeck

Hoofdstraat 45 5461 JC Veghel Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck

Lekker eten in het centrum van Veghel

Midden in het centrum van Veghel vind je de gezellige brasserie Hoogh Bezoeck! Of je nou aanschuift voor een kopje koffie, lunch of heerlijk diner, de attente bediening ontvangt iedereen met een warm welkom. De uitgebreide brasserie kaart biedt uiteraard voor ieder wat wils en er is zelfs een speciale kinderkaart met gerechten voor de kleinste gasten. Een fijne brasserie om met het hele gezin lekker te tafelen!

Meer informatie over restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck

Melinda G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker en voldoende. Alles opgegeten en niet te weinig of te veel. Bediening is vriendelijk.
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
na een keer eerder te zijn geweest toen was t goed,
nu onwaarschijnlijk lang moeten wachten om 12.00 binnen voor de lunch om half 1 pas eerste drankje en om half drie nog geen dessert....teleurstellend.
CW61 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima eten. Vooral het voorgerecht van het keizermenu, garnalen en carpacio van zalm, was heerlijk. Het hoofdgerecht, kip in spek, had voor mij iets pittiger gemogen. Het verrassings nagerecht was heerlijkVerder zeer vriendelijke en snelle bediening. Een geslaagde avond.
sjg.vd.helm .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede service. Snel eten ondanks drukte. Het zal vol, geen last gehad omdat we in de hoek zaten.
Komen zeker nog een keer terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
VOOR HERHALING VATBAAR. GAAN WIJ ZEKER DOEN.
Niikkii .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heel lekker gegeten met de Ah actie 2 de 3 gangen menu gratis!
Veel keus uit de gewone menu kaart dus voor ieder wat wils!
10 met een griffel was het eten!
Wij gaan of een keer terug.
Bets B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten ,er was van alles voldoende ,er werd ook aangevuld .de bediening was netjes en zeer vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar .
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hadden om 17.15 uur gereserveerd maar konden dat niet halen ivm files onderweg. Was geen probleem we konden gewoon later komen. We waren ook de kaarten van ah vergeten. Dit was ook geen probleem en we mochten gewoon komen eten met korting. Super service zeg. We bestellen en 3-gangen menu a-la-carte. We kregen een schaaltje doritos en stokbrood met kruidenboter vooraf. Hoefden niet extra besteld of betaald te worden. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren heerlijk en meer dan genoeg. De bediening was super aardig. Gerechten waren heerlijk warm en vers. Consumpties waren echt voor een spot prijsje. Kortom een geslaagde avond met heerlijk eten voor een goede prijs. Wij komen zeker nog eens terug. Bedankt medewerkers voor jullie goede service.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Lekker eten maar heel jammer dat je zolang op je voorgerecht moet wachten , een uur, zodat je het hoofdgerecht en dessert zo ongeveer tegelijk krijgt omdat je bij de reservering goed hebt gemeld dat er een.theaterbezoek achteraan kwam om 8 uur. Was geen punt halen we makkelijk werd bij reservering gezegd. NIET dus , eten was prima maar ervan genieten noemen wij wat anders erg jammer. Want daarvoor is het eten veel te lekker en.goed. Dus daar is nog wel een leermoment te halen voor Hoogh Bezoeck als zij theaterbezoekers binnen willen houden.
mchp V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten met vriendelijke en vlotte bediening ondanks dat het restaurant vol zat.
Ruime keuze uit de menukaart met huisgemaakte gerechten.
Kortom leuke en gezellige avond gehad.
Noud08 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met vieren uit eten geweest. Ieder van ons zijn eigen smaak. Gemiddeld was het voorgerecht prima, het hoofdgerecht goed en het nagerecht smakelijk doch eenvoudig. Met de AH actie was het hier goed toeven.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. We hebben een voor- en hoofdgerecht gebruikt en hadden hierna méér dan genoeg gegeten. Een 3e gang hebben we niet genomen maar moesten, tot onze schrik, 2 x € 5,- "couvertkosten" betalen..voor iets wat we niet hebben genoten. Dat viel ons erg tegen. Wij begrijpen dat "Hoogh Bezoeck" in Veghel graag klanten binnen wil halen door mee te doen aan deze actie maar om bezoekers te laten betalen voor iets wat men niet heeft gebruikt vinden wij schandalig. Dit restaurant zullen wij niet meer bezoeken en ook niet aanbevelen aan onze familie en vriendenkring.
hvankranenburg .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
, Vriendelijke bediening , keuze uit de hele kaart , we kwamen door omstandigheden om 15.30 i.p.v. 17.00 uur dat was geen probleem .
Gewoon goed eten in ongedwongen sfeer . Prijs 50 euro incl drankjes .
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ambiance vond ik minder, erg licht.
Eten was redelijk, het "vissersplateau" waren 2 stukjes krab en een paar garnaaltjes.
Erg vriendelijk personeel.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij hebben met z'n vieren geweldig gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Redelijk prijsniveau. Komen vast nog weer terug als we in de buurt zijn.
ph B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
goede keuken goede bediening vriendelijk personeel heb heel lekker gegeten alles was lekker zeker voor herhaling vatbaar
Henkie60 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij waren daar met 9 man familie met de AH aktie. Vriendelijk personeel goed eten het was er druk. Daarom zat er nogal wat tijd tussen voor en hoofdgerecht.
Melissa H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, de varkenshaas was echt PERFECT klaar gemaakt. Dessert Hoogh bezoeck kan ik ook van harte aanbevelen.
Vriendelijke personeel.
Hier komen we zeker vaker eens terug.
mari50 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vriendelijk personeel, mooi interieur. Tafeltjes staan wel kort op elkaar, eenvoudige schermpjes zouden iets meer privacy kunnen bieden.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prettige ontvangst, superleuk personeel. Snelle vlotte bediening.. als voorgerecht de sissende garnalen, heerlijk, en de viscombi. Als hoofdgerecht de black angus steak en hazenpeper en als dessert het ijsfondue. Dat was echt een hele leuke en lekkere ervaring. Heerlijk genoten.