Brasserie Hoogh Bezoeck

Hoofdstraat 45 5461 JC Veghel Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck

Lekker eten in het centrum van Veghel

Midden in het centrum van Veghel vind je de gezellige brasserie Hoogh Bezoeck! Of je nou aanschuift voor een kopje koffie, lunch of heerlijk diner, de attente bediening ontvangt iedereen met een warm welkom. De uitgebreide brasserie kaart biedt uiteraard voor ieder wat wils en er is zelfs een speciale kinderkaart met gerechten voor de kleinste gasten. Een fijne brasserie om met het hele gezin lekker te tafelen!

Meer informatie over restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck

zondag: vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck

Carieny V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Gezellig personeel heeft altijd tijd voor een praatje en houdt toch alles in de gaten. Ik kom er graag.
Marchel L.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
De spareribs waren geweldig.zeker voor herhaling vatbaar.????
Carieny V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige ambiance. Geen opdringerige bediening. En tegen een mooie prijs. Komen zeker terug. Het perentaartje is zeker een aanrader.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het is een gezellige ambiance, met lekkere lunchgerechten. Het is voor herhaling vatbaar. Erg gezellig!!!
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben in tijden niet zo lekker gegeten! Voldoende keuze op de menukaart met daarop ook verschillende verrassende gerechten. Goede kwaliteit en prima bediening!
josine H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
was goed fijne bediening vriendelijk personeel goede prijsverhouding

heerlijk rustig om daar te eten
A W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het gastvrije personeel heeft een zeer luisterend oor en maakt het verblijf bij Hoog Bezoeck erg prettig.
De heerlijke gerechten waren niet van de formule 'nouvelle cuisine', waardoor je niets te kort komt.
mw. W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij werden hartelijk ontvangen.Gezellig plekje.Lekker gegeten.Als we een lekker champignons sausje over het
Varkenshaasje hadden gekregen, was het helemaal TOPPIE geweest.

tot ziens !
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
we hebben lekker gegeten Ook goed info gehad in verband met noten en pinda allergie. Zeer duidelijk in de uitleg van de menu`s en wat er zoal bij komt. Goed gedaan
Mia P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bediening en service top.
Uitstraling van het restaurant had ook wel iets. Je kunt zien dat ze hun best doen, alleen is het slordig/rommeltje en kan het hier en daar wel een likje verf gebruiken, een opfrissertje.
Eten was goed!
Tine N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voor mijn gevoel zou het prettiger zijn geweest, als de tafeltjes verder uit elkaar hadden gestaan.
Het volgende,waarom de bezoekers van het restaurant met een cheque van A.H in een aparte ruimten plaats moesten nemen.
hr. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Slechte ontvangst en lang wachten tot iemand een bestelling komt vragen.1.5 uur wachten tot het hoofdgerecht komt is erg lang.
Te weinig bedienend personeel.
C V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben echt genoten van het fijne etentje, het eten was heerlijk en ruim voldoende.
De bediening vonden wij erg vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Top locatie in centrum van Veghel. Samen met vriendin lunchen met AH-IENS actie en het tweede menu GRATIS
Lekker vers soep vooraf en keuze uit verschillende soepen. Verse tonijnsalade op een gezond volkoren broodje en met sla/tomaat erbij. Nagerechtje kopje koffie met slagroom en allerlei lekkere chocolaatjes als verwennerij.
Leuke en fraaie restaurantje / Brasserie, waar we zondag weer terug komen voor a la carte met kinderen.
Echt een AANRADER en ga zelf eens proeven. Enthousiaste bediening en gastvrije ontvangst en een goede keuken en menukaart met volop keuze.
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was boven onze verwachting, restaurant/brasserie was niet bij ons bekend. Bediening correct en gezellig en het is zeker voor herhaling vatbaar.
Jose S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten.fijne bediening! leuke avond gehad! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sunsoesman .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ik kan niet anders zeggen dat alles prima in orde was. Kan zeker Hoogh Bezoek aan een ieder aanbevelen.
Het eten was verrukkelijk.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Op zeer korte termijn nog gereserveerd en dat kon nog. Het was een prettige manier waarop wij werden ontvangen en voorzien van een heerlijke lunch. We hebben ervan genoten, zowel van de gerechten als van de service.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Bezoek met partner bij restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck geboekt met AH-IENS gratis 2e , 3 gangenmenu GRATIS .Keuze uit a la Carte! Het was op een maandag en met een gastvrij ontvangst, Voorgerecht / hoofdgerecht / nagerecht volop keuze en het was wederom verrukkelijk. We hebben genoten. Heerlijk. We komen aanstaande zondag nog eens terug met onze kinderen. Prima sfeervolle Brasserie en is een echte AANRADER en ga zelf eens proeven en is echt de moeite waard in het hart van Veghel.
H V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Vriendelijk personeel. Het duurde alleen heel lang voordat het eten geserveerd werd (ondanks dat er maar 3 tafeltjes bezet waren). Tevens was mijn (gebakken) vis helemaal zwart aangebakken (verbrand.