Brasserie Hoogh Bezoeck

Hoofdstraat 45 5461 JC Veghel Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck

Lekker eten in het centrum van Veghel

Midden in het centrum van Veghel vind je de gezellige brasserie Hoogh Bezoeck! Of je nou aanschuift voor een kopje koffie, lunch of heerlijk diner, de attente bediening ontvangt iedereen met een warm welkom. De uitgebreide brasserie kaart biedt uiteraard voor ieder wat wils en er is zelfs een speciale kinderkaart met gerechten voor de kleinste gasten. Een fijne brasserie om met het hele gezin lekker te tafelen!

Meer informatie over restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck

• MasterCard , Pin , Visa card
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker geluncht bij Hoogh Bezoeck! Viel in de smaak! Vriendelijke, vlotte bediening! Is voor herhaling vatbaar!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Tweede pinksterdag hier geweest en erg genoten. Fijne rustige zaak waarbij je in de keuken kunt kijken. Twee jonge dames waren zeer rustig en gedegen aan het werk, gemoedelijke bediening, goede sfeer en je kon alles van de kaart bestellen. Geen voorwaardes en dat terwijl de rekening door de helft gedeeld werd ongeacht wat je bestelde.
C V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
alles was keurig en netjes geregeld / bediening was heel goed /sfeer was goed /leuke locatie /eten was heel goed /bediening was heel vriendelijk groetjes uit middelbeers
Nellie O.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
prima eten, goede sfeer, vriendelijke bediening. Vooral met de ah actie een perfecte prijs kwaliteit verhouding. anders zou het ongeveer normaal zijn.
Diny en Harry B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De lunch was heerlijk en goed verzorgd.
Personeel vriendelijk
Werd allemaal redelijk snel geserveerd
Ambiance was gezellig
Wij komen hier snel nog een keer terug voor diner.
Diny H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Hier nu voor de 4e keer gegeten, de laatste keer met inlevering van AH-restaurantactie. Er is geen verschil of je nu met korting komt eten of het volle pond moet betalen. Je mag gewoon a la carte eten geen beperkingen omdat je met korting komt eten, dat vinden wij en onze vrienden helemaal top. Het eten is lekker. Gaan er zeker nog eens eten.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening en kwaliteit prijsverhouding heel goed.
Fijn was dat je kon kiezen van de kaart!!
Dit restaurant is zeer aan te bevelen.
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten op een goede en sfeervolle locatie. Kleine kaart met een ruime verscheidenheid aan gerechten.
comfortabel buiten kunnen zitten op een warme zomeravond.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
lekker gelunchd samen met man en moeders was lekker leuke bediening goed gegeten!!! zeker een aanrader terras was ook goed vol met eters
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker gegeten en goed rekening gehouden met de zwangerschap van mijn vrouw en onze kleine man. Wesley lekker gekookt man.
Erik1960 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima, no nonsens, ontvangst. Ongedwongen , maar toch nette bediening. Goed gegeten, zowel kwalitatief als kwantitatief.
m.hebelswijnhoven .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening, ondanks een groot gezelschap geen geluid overlast , prijs kwaliteit en hoeveelheid prima. .
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wij hebben weer ontzettend genoten van het heerlijke eten en de gezellige sfeer. De bediening is goed en alles is schoon en netjes. Wij komen zeker nog terug. Hoogh bezoek is een aanrader voor iedereen.
426 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben met vrienden een gezellige avond gehad. Het eten was erg lekker, de sfeer was goed en de service prima! We gaan hier zeker nog eens terug.
tonny S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Ik heb via de web gereserveerd en kreeg daarbij een nummer wat ik vreemd vind. Ben je nu zelfs om te lunchen een nummer. Ik dacht moet ik dat nummer zeggen bij binnenkomst . Gelukkig was dat niet zo. Ik zou dat nummer weglaten. Verder diik tevreden.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Goede ambiance en eten was uitstekend. Bediening ook zeer goed. Een echte aanrader en nu speciaal met de AH restaurant actie
bezigebij .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Vrije keus van de kaart, helemaal prima. Ontvangst aller vriendelijkst. Eten van prima kwaliteit. Er werd vlot geserveerd, heel fijn. Al met al een dikke 10 en een plek om terug te komen. Aanrader
Bianca W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening.
Melinda G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker en voldoende. Alles opgegeten en niet te weinig of te veel. Bediening is vriendelijk.