Brasserie Hoogh Bezoeck

Hoofdstraat 45 5461 JC Veghel Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck

Lekker eten in het centrum van Veghel

Midden in het centrum van Veghel vind je de gezellige brasserie Hoogh Bezoeck! Of je nou aanschuift voor een kopje koffie, lunch of heerlijk diner, de attente bediening ontvangt iedereen met een warm welkom. De uitgebreide brasserie kaart biedt uiteraard voor ieder wat wils en er is zelfs een speciale kinderkaart met gerechten voor de kleinste gasten. Een fijne brasserie om met het hele gezin lekker te tafelen!

Meer informatie over restaurant Brasserie Hoogh Bezoeck

Voordelig
Ph B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Henkie60 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij waren daar met 9 man familie met de AH aktie. Vriendelijk personeel goed eten het was er druk. Daarom zat er nogal wat tijd tussen voor en hoofdgerecht.
Melissa H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, de varkenshaas was echt PERFECT klaar gemaakt. Dessert Hoogh bezoeck kan ik ook van harte aanbevelen.
Vriendelijke personeel.
Hier komen we zeker vaker eens terug.
Mari50 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vriendelijk personeel, mooi interieur. Tafeltjes staan wel kort op elkaar, eenvoudige schermpjes zouden iets meer privacy kunnen bieden.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prettige ontvangst, superleuk personeel. Snelle vlotte bediening.. als voorgerecht de sissende garnalen, heerlijk, en de viscombi. Als hoofdgerecht de black angus steak en hazenpeper en als dessert het ijsfondue. Dat was echt een hele leuke en lekkere ervaring. Heerlijk genoten.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
prima en lekker gegeten. rustige omgeving om een goed gesprek te voeren. aan te bevelen bij anderen. Reservering geen probleem en duidelijk via de site.
Manuela R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hier gegeten met de AH restaurantactie. Keuze uit het volledige menu. Ontvangst was heel vriendelijk. Porties ruim voldoende
Wilmaenjan .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
het eten is goed bereid en smaakvol, er is voldoende keuzemogelijkheden en een fijn welkom, prijskwaliteit aantrekkelijk, zeer de moeite waard.
Petervanyperen .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima lunch genoten met AH actie.
Heerlijke kaassoep op verrassende wijze opgedient.
Je mag eigenlijk niet weg zonder de ijsfondue te hebben gehad!

Super!
Nino R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke entourage, vlotte bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding en bovenal heerlijk gegeten. De menu-kaart is precies goed, niet te uitgebreid, edoch keuze genoeg.
RVGW .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gewoon lekker uit weten eten met de kinderen. Bediening leuk en netjes, informeel! Voorgerechten goed, hoofdgerecht uitstekend. Kinderen namen als nagerecht Ice fondue, leuk, lekker en netjes verzorgd.
Met AH bon gegeten, volop keuze en echt lekker.
Noud08 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het eten was prima, de bediening en service ook. Het decor is niet geweldig. Geen chic restaurant, maar een echte brasserie. Prima om gewoon een keertje makkelijk uit eten te gaan. Wij troffen het niet m.b.t. rondhuppelende, spelende en huilende kinderen. Prijs / kwaliteit van eten is prima.
Kaboutertje36 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Goed restaurant waar we graag weer terug blijven komen. Prijzen zijn prima tov kwaliteit. Ook al onze gasten wie we in de loop der jaren al kennis hebben laten maken bij dit restaurant zijn erg tevreden naar huis gegaan
Greetje58 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten, Mochten a la carte kiezen, ondanks de AH actie. Prettige en vriendelijke bediening.
Ook zeer geschikt voor een uitgebreide lunch.
Tracy J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het duurde erg lang voordat ze het eten kwamen opvragen ( 20 min gewacht). Het Voorgerecht stond zo op tafel maar op het hoofdgerecht hebben we ook lang moeten wachten. Drinken werd slecht bij geschonken. Ook Stond ze met de rug naar onze tafel toe waardoor ze moeilijk te bereiken was.

Na Lang wachten kwam dan eindelijk het hoofdgerecht. De bestelde spareribs waren echt TE zout! Je proefde het vlees niet eens meer! Na 2 happen heb ik me erop tegen gegeten en zat is ook gelijk vol van. Blijkbaar was ik de 3e die het die avond aan gaf, toch stond het op de rekening. Doordat We met de AH actie meededen vond ze dat ze ons al flinke korting had gegeven...huh... pardon? We doen natuurlijk niet mee aan de actie om vervolgens de volle mep te betalen en ook nog eens voor een gerecht die niet te eten was ( foutje van de kok?). Uiteindelijk heeft onze gastvrouw het verrekend ( na overleg met de kok, die ook vond dat we al korting hadden gekregen). Dit is de laatste keer dat we hier gegeten hebben.
Dree S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Royaal voorgerecht. heek met zalm en een tussenlaag van roomkaas Net iiets teveel waardoor de combinatie iets te vettig overkwam.smaak en structuur prima..
Toetje van geflambeerdean ananas erg smaakvol.
Interieur eenvoudig maar gezellig. Een wat steviger zittende stoel zou wel aante bevelen zijn
Helsjan .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
tournedos viel tegen, zeker gezien de prijs. volle bak dus erg rumoerig. niet geschikt voor romantisch diner. konden in de keuken kijken; hardwerkende dames. mooie opmaak visplateu
J V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
heel vlot en vriendelijk personeel. Leuk opgemaakte borden. Lekker gegeten . Minpuntje: ik mis een servetje bij het dessert, en ik zou het tafeltje bij de uitgifte weghalen. Wij hadden overigens wel een prima plekje.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We hadden de zelfde dag een reservering gemaakt. Het ontvangst was goed en ook het eten was erg lekker. Wel jammer dat de rekening niet klopte. We moesten veel minder betalen dan gedacht. Wij braaf gezegd dat we niet snapte waarom we bijna 50% korting op de rekening stond. Bleek fout ivm AH actie (hadden we niet) daardoor toch het volledige bedrag moeten betalen. Aangezien het hun fout was had er beter gehandeld kunnen worden. We hadden ook zonder ietsist zeggen kunnen gaan.