Brasserie Hof21

Hof Ter Bergen 21 2861 DR Bergambacht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Hof21

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
We zijn zaterdagavond bij Brasserie Hof21in Bergambacht wezen dineren. We hadden geen van beide veel trek, maar door omstandigheden wilden we buitenshuis eten.

We hebben ons beiden beperkt tot een hoofdgerecht. De keuze is gevallen op de het 'air-aged' lamsvlees en de 'Tournedos Hof' (tournedos met champignons, spekjes en ui). We waren allebei blij verrast over de kwaliteit van het eten. Zo zacht als boter en met ongelooflijk veel smaak waren beide stukken vlees prima klaargemaakt. Het bijbehorende garnituur (niet voor allebei hetzelfde, maar duidelijke verschillen) paste perfect bij de gerechten.

Hof21 is echt een aanrader als u in de buurt van Bergambacht komt.
Rienk K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Het eten liet aan kwaliteit niets te wensen over. Het niet accepteren van mijn creditcard vanwege de kosten is voor mij aanleiding voortaan elders mijn heil te zoeken. Brasserie Springer is kwalitatuef zeker net zo goed, maar accepteert ook voor kleinere betalingen een creditcard. Hof 21 dit is verkeerde zuinigheid!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Hof 21 serveert heerlijk eten, hun dry-abed vlees is het handelsmerk. Daar mogen ze terecht mee pronken, want de entrecote en de rib-eyes waren overheerlijk. Van tevoren heerlijk brood, met leuke (enigszins onhandige door het kleine formaat) potjes met olie en kruidenboter. Het hoofdgerecht werd aangevuld met een variatie aan groenten waar voor ieder wat wils bij zat (en wat gelukkig niet standaard was) en lekkere frites. Het personeel was ook erg vriendelijk. Het vlees was zo mals dat dit best met een gewoon mes te snijden viel, maar vooraf werd ons bestek al omgewisseld voor steak-bestek omdat hun normale bestek raar vasthoudt in de hand krijgen veel mensen het met dit bestek niet voor elkaar. De kwaliteit van het vlees zorgt echter dat met een gewoon mes snijden zorgt voor de ultieme beleving van dit vlees, dus aanschaffen van ander 'normaal' bestek zou voor mij beter zijn dan het neerleggen van steak bestek.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Vanavond met mijn vrouw hier gegeten ter afsluiting van een lang weekend weg. Goed eten voor een normale prijs. We begonnen met een proeverij. Mooi geserveerd palet van voorgerechten. Smakelijke bereidingen van krabsalade, paddestoelensoep, wrapjes met gedroogde ham en dito tomaatjes, ossenworst met truffelmayonaise, ham, gerookte zalm, noorse garnalen met roomkaas etc. Jammer genoeg geen lekker brood erbij, maar een matig fabrieks knoflookbroodje. Wel echte roomboter met verse kruiden.
Bij de hoofd gerechten, een entrecote van rund en een entrecote van lam, beetgare groenten en een frisse salade en goudbruine verse frieten. Helaas geen zelfgemaakte mayonaise. Mooi vlees, goede cuisson, ruime hoeveelheid. Dikke jus, maar ik proefde wel additieven uit de groothandel. Dat kan beter.
Kaasplateau komt zonder brood en mag wat royaler. Lekkere port.
Bij het eten een mooie crianza met een warme en volle smaak, geserveerd op de juiste temperatuur. Helaas geen rode wijn met zwarte bes op de kaart. Attente en deskundige bediening. Prijs en kwaliteit wel in balans. Goede koffie met een lekker zelfgebakken koekje.
De kaart mag wel wat spannender. We hebben hier vaker gegeten. Dit keer vond ik ietsjes middle of the road. Wat meer ambitie resulteert in een nog beter cijfer.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Vandaag met collega's snel bij Hof21 gelunched. Een broodje met geitenkaas, salade geitenkaas en een salade met een garnalen biitterbal. De snelheid van opdienen is prima en de smaak van de gerechten ook. De ambiance is gezellig, zeker nu ook de winter maanden er aan komen. Er is een openhaard aanwezig. Menukaart mag wel wat spannender, zeker passend bij de bijzondere wijze van vlees drogen. Een aanrader voor de lunch, kom zeker terug.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Met een oud-collega geluncht. Gemakkelijk te vinden en ruime parking. De zaak zelf niet bijzonder, wel licht met die glazen uitbouwen. Vrij gewone kaart. We kozen eerst voor koffie en daarna een carpaccio en een caesar-salade. Beide best ruime porties, leuke ingredienten en goede prijs. De bediening was vriendelijk. Dus echt voor alles een 7, niet apart, wel redelijk goed.
Kissykirsten .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Prima eten, binnen deze regio is de prijs- kwaliteit goed. Bediening is uitstekend. De kaart mag inderdaad wel wat spannender, maar er zijn wel steeds specials.
Mooie aankleding van de zaak, veel parkeerruimte voor de deur.
Dick .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Met 2 kids en mn vriendin hier zaterdag gegeten. De service was niet echt super. 3x gevraagd om roomboter bij het brood vooraf, kregen we na 2 keer vragen alsnog kruidenboter...
Verder was het eten gewoon goed. Niet bijzonder. Positief was dat de kinderen een tekening aangeboden kregen voor het eten en de jus dórange was ook behoorlijk vers.

Adrie J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Wij hadden vis kabeljouw en dorado allebei zalig voor mijn man en mij.
Verder een heerlijke groenten supplement.
Kortom wij komen hier graag weer terug.
Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
Gisteren hier geluncht met man en kind. Mooie zaak met mooi meubilair en terras. Zeer vriendelijke en attente bediening. Zelf een lunch Hof21 genomen; een tomatensoep, een bruine boterham met kroket en een bruine boterham met kipfilet, truffelsaus en een zeer uitgebreide salade met dressing, allemaal zeer smaakvol. De soep was iets minder, een beetje standaard smaak. Mijn man had een kipsate schotel met friet. Smaakte zeer goed en de kip was niet droog, zoals dat vaak wel het geval is. Pindasaus met echte pinda's. Zoontje had brood met kroketten, en een uitstekende combi van mosterd en zo denk ik, yogonaise. De kok hier is erg goed met sauzen en dressings. Zeer vriendelijke en geïnteresseere bediening. Prijs is meer dan schappelijk. Ja, wij komen hier terug.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Bij binnenkomst vallen direct de twee rijpingskasten op waar prachtig vlees ligt/hangt te rijpen.
Vooraf de steak tartaar gekozen. Een mooi gerecht, prima van smaak, echter de structuur van het vlees was wat plakkerig en compact. Wellicht gedraaid i.p.v. gesneden? Ook was het bord kennelijk niet helemaal koud, waardoor de onderkant een lichte vorm van garing vertoonde (bruin).
De Carpaccio's van enkele tafelgenoten zagen er erg fris uit.
Als hoofdgerecht gekozen voor de dry aged Rib Eye. De saus omwisselen voor paddenstoelen en kalfsjus was geen probleem. De Rib Eye werd in twee delen geserveerd: een deel (gelukkig het grootste) prima tot het gewenste medium/rare gegaard. Een heerlijk stuk vlees. Het andere deel was helaas medium tot well done.
Een van mijn tafelgenoten, welke de Surf en Turf had gekozen, merkte op dat de kalfsoester wat aan de droge kant was. Verder alleen positieve geluiden gehoord.
De bediening was erg vriendelijk. Wel jammer dat bij het hoofdgerecht het eten eerder werd geserveerd dan de wijn.
Al met al een prima restaurant om met een klein of groter gezelschap te eten.
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Even snel lunchen bij Hof 21. De ligging is gecompliceerd, met de ingang aan een grote parkeerplaats van een winkelcentrum, het interieur is ongewijzigd overgenomen van de vorige eigenaar en is een beetje gedateerd, de bediening is aardig en snel, maar kan nog een hoop leren.
Maar, en daar kwamen we voor; we hebben heerlijk geluncht; voortreffelijke ingrediënten en leuk gepresenteerd. En geen flauwe porties, hier kan je weer een tijdje op teren. Goede plek, voor herhaling vatbaar.
Proever2811 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Van de week hier geweest voor een lunch. De locatie van dit restaurant doet een beetje vreemd aan, ingeklemd tussen politiebureau, Lidl en rotonde maar na binnenkomst wacht je een hartelijk ontvangst. Vriendelijk personeel, ze waren redelijk snel, wat prettig is bij een lunch. De geserveerde hamburger en uitsmijter waren van prima kwaliteit en met zorg bereid.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Prima gedineerd met 12 personen. Ondanks een vol restaurant, had de keuken en jonge bediening geen enkele moeite met het snel serveren van onze gerechten, complimenten! Opmaak van de borden is leuk, ook verrassende smaakcombinaties. Brood vooraf, water en extra bestelde patat was op kosten van de zaak, prima! Op deze zaterdagavond kon je elkaar moeilijk verstaan, er moet m.i. wel iets worden gedaan aan de akoestiek.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Op zondag wezen lunchen. Ik had de clubsandwich en mijn vriendin boerenbrood met carpaccio. Allebei heerlijk genoten van de lunch. Je hoeft niet lang te wachten op je eten. De bediening was netjes en aardig. Restaurant is mooi ingericht. Zeker een aanrader. Binnenkort gaan we er zeker een keer eten.
K. B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Veruit het beste restaurant in de omgeving (Nederlek). Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Aandacht voor de opmaak van de borden en wat er op ligt is van goede kwaliteit. Gelukkig ook eens wat andere groentes dan aleen een bakje sla! Ze hebben het hier goed begrepen!
Jolanda .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Het ontvangst was erg warm. De bediening was vlot en leuk. Het eten was verrukkelijk en zeer smaakvol. Ook de vegetarische versie was zeer creatief en lekker
Weer eens wat anders dan de gevulde paprika die je in de meeste restaurants krijgt! Al met al een geslaagde en gezellige avond. En voor herhaling vatbaar!
Shakira .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Wij hebben hier geluncht op een zondag. Ik had zien in een warme maaltijd. Ik had gevraagd of kan ik de vegetarische hoofdgerecht krijgen, gelukkig kon het. De groente waren precies goed, had alles op. Mijn vriend had een uitsmijter gegeten, en was ook erg lekker. De brood die ze geven is echt super. Na het eten hebben wij tegen de ober gezegd dat zonder overdrijven geven wij een 10 voor het eten. Wij gaan vaak op zondag naar onze moeder in Roterdaam en het restaurant is onderweg, dus wij komen hier nog zeker vaak terug.
Michiel E.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Hoewel geen grote vleeseter toch maar eens de 'dry-aged' (dus niet langzaam gegaard maar op een speciale manier gerijpt) rib eye en tournedos geprobeerd. Smaakvol maar te veel (225gr). De loempia met geitenkaas vooraf was ook al zwaar maar lekker. De witte huiswijn is lekker, niet te koud en voor een redelijke prijs. Met de rode huiswijn ging het mis; veel depot in het glas. Uitgebreid excuus bij het afrekenen en die wijn hoefden we niet te betalen. De bediening is vriendelijk. We komen zeker nog eens terug om de vis (niet 'dry-aged') te proberen.
Vonknoor .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Lekker gegeten, vooral de parelhoen vond ik goed gegaard en voorzien van goede smaken. Kaasplank vond ik minder verrassend.