Brasserie Hof21

Hof Ter Bergen 21 2861 DR Bergambacht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Hof21

Brasserie HOF21
Wij serveren van varkenshaas tot aan kreeft

Glas champagne

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Hof21

Oscar B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lekker en goed eten, veelzijdige kaart, verrassende gerechten, goede wijnen,vriendelijke bediening ,prima locatie op een ongedwongen wijze genieten
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Voor het vieren van het geregistreerd partnerschap van vrienden werden wij uitgenodigd om hier te komen eten. Zij hadden voor een standaard menu gekozen, wat alles behalve standaard was. Ruime porties waarbij het voorgerecht en nagerecht gedeeld werden met de overburen (van alles was voldoende zodat ieder één van elk had). Het hoofdgerecht was erg simpel in vergelijking tot het voor- en nagerecht maar ook dat was qua kwaliteit erg goed. Mooie lange tafel ook waarbij iedereen de rest van het gezelschap toch kon spreken zonder hard te moeten gillen.
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Goed restaurant.
heerlijke diverse kaart, met meerdere hoogte punten. Ook voor lunch kan je hier prima terecht.
bediening is goed. aankleding en sfeer is goed. je kan er zowel binnen / half binnen-buiten als volledig buiten zitten. dus voor elk weer type geschikt
Rienk K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een heel groot nadeel is het feit dat betaling met een creditcard niet mogelijk is. Dit is echt niet meer van deze tijd. Doe hier uw voordeel mee. Bij Brasserie Springer kan men ook kleinere bedragen per creditcard voldoen.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
We zijn zaterdagavond bij Brasserie Hof21in Bergambacht wezen dineren. We hadden geen van beide veel trek, maar door omstandigheden wilden we buitenshuis eten.

We hebben ons beiden beperkt tot een hoofdgerecht. De keuze is gevallen op de het 'air-aged' lamsvlees en de 'Tournedos Hof' (tournedos met champignons, spekjes en ui). We waren allebei blij verrast over de kwaliteit van het eten. Zo zacht als boter en met ongelooflijk veel smaak waren beide stukken vlees prima klaargemaakt. Het bijbehorende garnituur (niet voor allebei hetzelfde, maar duidelijke verschillen) paste perfect bij de gerechten.

Hof21 is echt een aanrader als u in de buurt van Bergambacht komt.
Rienk K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Het eten liet aan kwaliteit niets te wensen over. Het niet accepteren van mijn creditcard vanwege de kosten is voor mij aanleiding voortaan elders mijn heil te zoeken. Brasserie Springer is kwalitatuef zeker net zo goed, maar accepteert ook voor kleinere betalingen een creditcard. Hof 21 dit is verkeerde zuinigheid!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Hof 21 serveert heerlijk eten, hun dry-abed vlees is het handelsmerk. Daar mogen ze terecht mee pronken, want de entrecote en de rib-eyes waren overheerlijk. Van tevoren heerlijk brood, met leuke (enigszins onhandige door het kleine formaat) potjes met olie en kruidenboter. Het hoofdgerecht werd aangevuld met een variatie aan groenten waar voor ieder wat wils bij zat (en wat gelukkig niet standaard was) en lekkere frites. Het personeel was ook erg vriendelijk. Het vlees was zo mals dat dit best met een gewoon mes te snijden viel, maar vooraf werd ons bestek al omgewisseld voor steak-bestek omdat hun normale bestek raar vasthoudt in de hand krijgen veel mensen het met dit bestek niet voor elkaar. De kwaliteit van het vlees zorgt echter dat met een gewoon mes snijden zorgt voor de ultieme beleving van dit vlees, dus aanschaffen van ander 'normaal' bestek zou voor mij beter zijn dan het neerleggen van steak bestek.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Vanavond met mijn vrouw hier gegeten ter afsluiting van een lang weekend weg. Goed eten voor een normale prijs. We begonnen met een proeverij. Mooi geserveerd palet van voorgerechten. Smakelijke bereidingen van krabsalade, paddestoelensoep, wrapjes met gedroogde ham en dito tomaatjes, ossenworst met truffelmayonaise, ham, gerookte zalm, noorse garnalen met roomkaas etc. Jammer genoeg geen lekker brood erbij, maar een matig fabrieks knoflookbroodje. Wel echte roomboter met verse kruiden.
Bij de hoofd gerechten, een entrecote van rund en een entrecote van lam, beetgare groenten en een frisse salade en goudbruine verse frieten. Helaas geen zelfgemaakte mayonaise. Mooi vlees, goede cuisson, ruime hoeveelheid. Dikke jus, maar ik proefde wel additieven uit de groothandel. Dat kan beter.
Kaasplateau komt zonder brood en mag wat royaler. Lekkere port.
Bij het eten een mooie crianza met een warme en volle smaak, geserveerd op de juiste temperatuur. Helaas geen rode wijn met zwarte bes op de kaart. Attente en deskundige bediening. Prijs en kwaliteit wel in balans. Goede koffie met een lekker zelfgebakken koekje.
De kaart mag wel wat spannender. We hebben hier vaker gegeten. Dit keer vond ik ietsjes middle of the road. Wat meer ambitie resulteert in een nog beter cijfer.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Vandaag met collega's snel bij Hof21 gelunched. Een broodje met geitenkaas, salade geitenkaas en een salade met een garnalen biitterbal. De snelheid van opdienen is prima en de smaak van de gerechten ook. De ambiance is gezellig, zeker nu ook de winter maanden er aan komen. Er is een openhaard aanwezig. Menukaart mag wel wat spannender, zeker passend bij de bijzondere wijze van vlees drogen. Een aanrader voor de lunch, kom zeker terug.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Met een oud-collega geluncht. Gemakkelijk te vinden en ruime parking. De zaak zelf niet bijzonder, wel licht met die glazen uitbouwen. Vrij gewone kaart. We kozen eerst voor koffie en daarna een carpaccio en een caesar-salade. Beide best ruime porties, leuke ingredienten en goede prijs. De bediening was vriendelijk. Dus echt voor alles een 7, niet apart, wel redelijk goed.
Kissykirsten M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Prima eten, binnen deze regio is de prijs- kwaliteit goed. Bediening is uitstekend. De kaart mag inderdaad wel wat spannender, maar er zijn wel steeds specials.
Mooie aankleding van de zaak, veel parkeerruimte voor de deur.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Met 2 kids en mn vriendin hier zaterdag gegeten. De service was niet echt super. 3x gevraagd om roomboter bij het brood vooraf, kregen we na 2 keer vragen alsnog kruidenboter...
Verder was het eten gewoon goed. Niet bijzonder. Positief was dat de kinderen een tekening aangeboden kregen voor het eten en de jus dórange was ook behoorlijk vers.

Adrie J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Wij hadden vis kabeljouw en dorado allebei zalig voor mijn man en mij.
Verder een heerlijke groenten supplement.
Kortom wij komen hier graag weer terug.
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Even snel lunchen bij Hof 21. De ligging is gecompliceerd, met de ingang aan een grote parkeerplaats van een winkelcentrum, het interieur is ongewijzigd overgenomen van de vorige eigenaar en is een beetje gedateerd, de bediening is aardig en snel, maar kan nog een hoop leren.
Maar, en daar kwamen we voor; we hebben heerlijk geluncht; voortreffelijke ingrediënten en leuk gepresenteerd. En geen flauwe porties, hier kan je weer een tijdje op teren. Goede plek, voor herhaling vatbaar.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Op zondag wezen lunchen. Ik had de clubsandwich en mijn vriendin boerenbrood met carpaccio. Allebei heerlijk genoten van de lunch. Je hoeft niet lang te wachten op je eten. De bediening was netjes en aardig. Restaurant is mooi ingericht. Zeker een aanrader. Binnenkort gaan we er zeker een keer eten.
K. B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Veruit het beste restaurant in de omgeving (Nederlek). Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Aandacht voor de opmaak van de borden en wat er op ligt is van goede kwaliteit. Gelukkig ook eens wat andere groentes dan aleen een bakje sla! Ze hebben het hier goed begrepen!
shakira .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Wij hebben hier geluncht op een zondag. Ik had zien in een warme maaltijd. Ik had gevraagd of kan ik de vegetarische hoofdgerecht krijgen, gelukkig kon het. De groente waren precies goed, had alles op. Mijn vriend had een uitsmijter gegeten, en was ook erg lekker. De brood die ze geven is echt super. Na het eten hebben wij tegen de ober gezegd dat zonder overdrijven geven wij een 10 voor het eten. Wij gaan vaak op zondag naar onze moeder in Roterdaam en het restaurant is onderweg, dus wij komen hier nog zeker vaak terug.
Eldering M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Hoewel geen grote vleeseter toch maar eens de 'dry-aged' (dus niet langzaam gegaard maar op een speciale manier gerijpt) rib eye en tournedos geprobeerd. Smaakvol maar te veel (225gr). De loempia met geitenkaas vooraf was ook al zwaar maar lekker. De witte huiswijn is lekker, niet te koud en voor een redelijke prijs. Met de rode huiswijn ging het mis; veel depot in het glas. Uitgebreid excuus bij het afrekenen en die wijn hoefden we niet te betalen. De bediening is vriendelijk. We komen zeker nog eens terug om de vis (niet 'dry-aged') te proberen.
vonknoor .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Lekker gegeten, vooral de parelhoen vond ik goed gegaard en voorzien van goede smaken. Kaasplank vond ik minder verrassend.
Adrie J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Heerlijk eten ik hoop dat ze dit door zetten
De een is kundig de ander moet nog wel wat leren
maar heel gezellig
het is nog maar net open dus sommig personeel moet nog wel wat letren maar veel was al erg goed wij aten met zijn vieren wij hadden vlees uit de kast een ribey echt heel goed van smaak een heerlijke rode huis wijn uit chili er bij alles goed en lekker