Brasserie Hoegaarden

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Heb hier geluncht en biertjes gedronken, heb heerlijk broodje met geitenkaas en tomaat gehad, met honing. Je kreeg twee grote stukken. Erg lekker. De serveerster was erg aardig en vrolijk. De drankjes ook lekker. We zaten buiten op het terras, binnen vind ik het niet zo gezellig uitzien, meer als een bruine kroeg. Maar decor maakt mij eigenlijk weinig uit als het eten maar lekker is :)
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
goede ontvangst en vriendelijke bediening, eten gewoontjes niets speciaals, kok doet wat hij zelf wil en vragen over warme chocolade bij dame blanche blijven onbeantwoord en gewoon koud geserveerd. Service uit is matig aan gedrag personeel te zien (regelmatig antwoorden van dat mogen we niet van de chefkok). Uiteindelijk is de conclusie dat het restaurant er één van 10 in een dozijn is geworen en de gezeligheid, service en kwaliteit van dit restaurant duidelijk gedaald is, de vaste prijs is duidelijk te hoog, een social deal o.i.d is meer dan genoeg.
Geachte heer Kees V.
Wij betreuren dit voorval ten zeerste en hebben de bewuste medewerkster inmiddels op het matje geroepen.
Uw mening over ons restaurant delen wij overigens niet.

Reactie van proever:

Goed dat jullie hier actie op hebben genomen, het zou raar zijn als jullie mijn mening zouden delen.
Annemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Vriendelijke bediening en superlekker eten! De beenham viel uit elkaar zo mals en had een lekkere saus, de kalfsentrecote was precies goed medium gebakken. En natuurlijk alles geserveerd met heerlijke biertjes en een lach. Het decor kan beter, net te felle verlichting, beeldschermen met klungelige powerpoints en een misplaatste discobol, maar met het goede eten is het helemaal vergeven. Wij waren gelukkig.
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Met drie personen genoten we van een a la carte gekozen 3 gangenmenu.
Als voorgerecht 2 maal de gamba's en een keer de carpaccio: prima
Daarna twee maal de kalfsentrecote en een maal biefstuk: goed gebakken!!
we sloten af met koffie (jammer dat er geen chocolade of andere taart was), caramelcreatie en de heerlijke wafel met ijs.
De speciale biertjes (Paix Dieu) waren heerlijk en werden in een heel apart vormgegeven glas geserveerd.
Bediening informeel maar prima!
DanoontjePowerr .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Rond de klok van 7 uur kwamen wij Brasserie Hoegaarden binnen. We zijn hier al een paar keer geweest en waren toen al erg tevreden, vandaar dat het nog een bezoekje waard was.
Het was erg rustig, waarschijnlijk omdat het vlak voor de kerst was. We werden hartelijk begroet door de eigenaar en mochten zelf een tafel uitzoeken.
We bestelden vis en de pasta met gamba's. De vis met venkel, aardappeltjes en saffraan was zacht en heerlijk van smaak. De pasta beviel ook goed, maar was erg veel en machtig door de roomsaus.

Het leuke aan deze brasserie is het enthousiasme waarmee de eigenaren de zaak runnen. Ze kunnen je precies vertellen welk biertje het lekkerste past bij het gerecht dat je kiest en komen met verrassende suggesties. Ze zijn dan ook erg behulpzaam. De geweldige service is dan ook een van de redenen dat wij snel nog eens terug zullen komen!

Wel een tip voor het decor: het café is een grote open ruimte, wat gezellig is voor grote groepen, maar wij waren er op een rustige avond met zijn 2en. Het voelt dan of je helemaal alleen in een groot restaurant zit te eten. Dit is jammer, want het komt de sfeer niet ten goede. Indien mogelijk zou het handiger zijn om de ruimte in kleinere compartimenten te verdelen?
Loonix .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Kort geleden hebben we hier gegeten met vouchers van Social Deal. Bij binnenkomst hebben we wel even staan wachten voordat we plaats konden nemen want er was geen personeel binnen aanwezig. We kregen een verrassingsmenu met keuze tussen vlees of vis. Het eten smaakte goed maar was niet bijzonder. Zeker niet gezien de prijs die het volgens de voucher zou hebben moeten kosten, namelijk € 34,00. Dit vinden wij rijkelijk veel voor een pannetje soep (zonder brood o.i.d.), biefstuk spiesjes of vis ovenschotel met verse groente, wat aardappel en friet met mayonaise en als dessert vers fruit met twee kleine bolletjes ijs. Voor de € 14.00 die wij voor de vouchers hebben betaald was dit een goed menu maar niet voor € 34,00. Op mijn latere klacht hierover was de reactie van de eigenaar "We hebben meer dan 400 eters hier gehad van social deal die allen tevreden waren.".
De prijs, de reactie van de eigenaar hierover en het feit dat we het er binnen niet erg gezellig vonden maakt dit niet voor herhaling vatbaar.
Een 3 voor service en een 6 voor Decor begrijpen wij echt niet.
U gaf aan dat u wekelijks uit eten gaat naar de wat betere restaurants. Tevens was u teleurgesteld dat u niet werd ontvangen en de tafel niet ingedekt was. Ik denk dat uw verwachtingspatroon te hoog was we zijn immers een brasserie/eetcafe.
We hebben niet de illusie dat we van de 642 vouchers/eters van iedereen een 10 krijgen.
Merkwaardig dat de andere bezoekers wel tevreden zijn over service , decor en eten.

Reactie van proever:

Jammer dat ik niet goed geciteerd wordt. Ik ga gemiddeld inderdaad iedere week uit eten en ook naar betere restaurants maar ook naar eetcafés. Ik vergelijk dus geen appels met peren. Ik vond de tafel kaal, maar had niet verwacht dat deze ingedekt zou zijn. De verlichting vond ik niet sfeervol, drank werd over de balustrade aangegeven, de werktafel in het midden is ongezellig, de omgeving bij het toilet rommelig. Adequater reageren op klachten voorkomt dit soort recensies.
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
Met een groupon bon een drie gangen diner genoten. Per gang keuze uit 2 of 3 gerechten. Vlees/vis of vegetarisch. Het concept van groupon is bekend en de prijs/kwaliteit verhouding was prima en de entourage was gezellig (soort bruin cafe).
Wij hebben lekker gegeten en de bediening was prima. en voor de bierliefhebber een walhalla!

Een minpuntje: we schrokken van de prijs van de lentebok van de tap (4.25 per glas). Dat mag iets minder!
A.Hollanders .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Wat een leuke zaak! Via groupon hebben mijn vriend en ik hier gister gegeten. Heerlijk, en meer dan genoeg! Het bierijs is echt heel bijzonder, dat moet je geproefd hebben! De eigenaren waren ontzettend gastvrij en wisten met enorm veel liefde over hun bieren te vertellen. Na afloop voelden wij ons alsof we bij vrienden op visite waren geweest. Een echte aanrader! Wij komen in elk geval zeker terug!
D_Wurms .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Eten redelijk, geen ontvangst, rokend personeel buiten ziet er vreemd uit, koks lopen met koksdoeken buiten, terwijl ze deze waarschijnlijk weer gebruiken in de keuken, weinig communicatie tussen bedieningspersoneel (tot 3x toe werd hetzelfde gevraagd door 2 medewerkers). Nog een kleine tip; bedank de mensen ook voor hun bezoek.
Thamara V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Een heerlijk menu, met erg lekkere bijpassende bieren. Laat je verassen door de eigenaar Ron, die bezeten is van bier, en dat ook zo leuk kan overbrengen naar zijn gasten. Echt super lekker gegeten, jammer datwe de enige tafel waren. Leuke muziek, mag vanmij iets minder hard staan. Fijn terras wat in de zon ligt dus heerlijk genieten. Leuke kaart niet te veel niet te weinig, gewoon goed.
Frank O.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Afgelopen vrijdag gegeten bij Brasserie Hoegaarden! Na een leuk middagje Tilburg kregen mijn vriendin en ik zin in een lekker speciaal biertje. En die hebben we gevonden! Met de keuze uit 191 bijzondere bieren, een aantal gedronken bij Café Hoegaarden.

Van drinken krijg je trek dus bestelden wij een rundvlees stoofpotje en de hamburger XXL. En man, man. Wat is die hamburger lekker zeg. Zeer goed bereid, zacht rundvlees en knapperige bacon met een gebakken eitje erbovenop. Zeer mooi om naar te kijken, nog beter om te eten. Om over het stoofpotje maar te zwijgen. Minstens zo lekker!

Ondanks dat het niet druk was erg gezellig gehad. Met zo'n ruime keus aan speciaal bier, het goede eten en de gezellige sfeer, smaakt dat naar meer! Voor ons, als Rotterdammers, een tripje naar het zuiden waard!
Sascha V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Afgelopen zaterdag hebben we in café Hoegaarden genoten van een workshop bierbrouwen en een daarbij behorend biermenu. De workshop was leuk en interessant, maar het eten sprong er met kop en schouders boven uit. Een fantastisch origineel samengesteld menu, iedere gang met bier bereid. Van een heerlijke soep met witbier tot een zalig (en zeker geen karig) stuk kalfsvlees met La Trappe Quadrupel-saus en huisgemaakt ijs van Kasteelbier. Het een nog lekkerder dan het ander maar allemaal subliem! Iedere gang ging vergezeld met een speciaalbiertje, uitgekozen door de eigenaar en deze pasten allemaal prima bij de gerechten.
De bediening is enthousiast, vriendelijk en vooral de eigenaar is gepassioneerd over de bieren die hij schenkt en zijn kennis over bieren is ongeëvenaard. We hebben een fantastische avond gehad en willen het biermenu aan iedereen aanraden!
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2013
Een high beer genoten. Lekkere verassingsbieren gepresenteerd gekregen waar achteraf veel uitleg over te geven was door het personeel. Bij de bieren kregen we enkele watertjes, welke goed smaakte, frites wat zacht gebakken. En spare ribs, niet heel bijzonder
John .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
hier via groupon voor een eet/bierproeverij geweest met 6 personen , de tafel met barkrukken die we kregen toegewezen waren veels te klein voor 6 personen maar hebben we niet over gezeurt, via groupon had je de keus om de bierproeverij te vervangen voor wijn/frisdrank wat wel een voorwaarde was omdat we 2 dochter van 15/17 mee namen die geen bier lusten,ze deden daar niet moeilijk over maar bij meer dan 1 wijntje moesten we bijbetalen.het eten was wel lekker maar echt schandalig weinig .. als er op de groupon staat dat de waarde 120 euro is en je krijgt dan een friet met ieder een stokje sate en 2 stukjes spareribs dan . de bierproeverij waren ook beperkt in keus elke keer 3 biertjes en mini glaasjes .. al met al een tegenvaller :( snappenze niet dat die groupon bedoeld is om nieuwe klanten te werven ons zien ze er niet meer terug !!