Brasserie Het Zesde Zintuig

Roggestraat 1 6981 BJ Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Het Zesde Zintuig

Gezellig eten en drinken

In Brasserie Het Zesde Zintuig word je warm onthaald. Neem plaats in het knusse en gezellige restaurant of op het zonnig terras. De sfeer is hier altijd gezellig, dankzij de attente bediening en de lekkere gerechten. Naast het het keuze menu die ze hanteren hebben ze ook nog een aantal lekkere plate gerechten voor de snelle en gemakkelijk hap. Wil je zelf aan de slag? Boek dan een kookworkshop.

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Zesde Zintuig

Lijn 26 Arnhem - Velp - Doesburg - Dieren, Lijn 27 Arnhem - Velp - Latum/Giesbeek - Doesburg - Keppel - Doetinchem, Lijn 29 Arnhem - Velp - Rheden - Doesburg - Keppel- Doetinchem, Lijn 64 Zevenaar - Didam - Angerlo - Doesburg
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m zondag 16:00 - 22:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Prima prijs/kwaliteit. Geen culinaire hoogstandjes, maar wat er op tafel komt is prima van kwaliteit en smakelijk. Karaffen water beschikbaar (in combinatie met andere drank), dus pluspunt. Royale glazen wijn tegen redelijke prijzen. Aan te raden
paul robert D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Eigenlijk qua eten en sfeer (in het historische centrum van Doesburg) een perfecte plek. Gewoon goed eten op basis van lokale en verse produkten voor een verbazingwekkende prijs-kwaliteitverhouding: een goed samengesteld en goed bereid drie-gangen diner voor 39 euro waarbij de partner het zelfde diner gratis (!) mee-eet. Belangrijkste blijft uiteindelijk het erg goede culinaire niveau en de vriendelijke ontvangst en bediening.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Vrijdagavond met ons 6 gegeten
Er werd ons gelijk verteld dat ze een actie hadden 3 gangen diner, 2 pers voor de prijs 1.
Alle gerechten geproefd de een nog smakelijke dan de ander.
Zeker voor herhaling vatbaar
Yke en Ans L.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
En gezellig!
Krammie .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gegeten met familie met de AH kortingsbonnen. ontvangst was vriendelijk en hartelijk. Het eten was heerlijk en voldoende. Ondanks het gebruik van de kortingsbonnen kregen wij niet de indruk dat de porties daardoor minder waren. Gaan zeker nog een keer terug. Een aanrader.
AbKropff .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Via de AH restaurant actie een reservering gemaakt in dit restaurant. De beoordelingen waren uitermate lovend; gemiddeld een 8,5. Dus waren onze verwachtingen hoog gespannen. Heel vaak, te vaak, maak je dan mee dat het restaurant deze hoge verwachtingen niet kan waarmaken. Nou, om maar gelijk met de deur in huis te vallen, dat was hier geenszins het geval. Een vriendelijk en gastvrij welkom, waarbij keurig alle jassen in ontvangst werden genomen. Een gezellige en zeer verzorgde tafel en dan begint de avond toch prima. Een charmante en humorvolle gastvrouw die professioneel haar werk deed.
Royale keuze uit een gevarieerd 3-gangenmenu, bood iedereen in ons gezelschap voldoende mogelijkheden om naar eigen smaak te kiezen.
Een heerlijke amuse ging vooraf aan het diner. Voor ons voorgerecht was de keuze uiteraard op de mosterdsoep gevallen. Ben je in Doesburg, dan moet je toch op z'n minst de mosterdsoep hebben geproefd. In de loop der jaren hebben wij al eerder bij andere restaurateurs de mosterdsoep gegeten, maar deze soep was werkelijk van uitzonderlijke kwaliteit. Dat schiep nog hogere verwachtingen voor het hoofdgerecht. En terecht! De Argentijnse steak, de vis en de salade, werkelijk alles opnieuw van superieure kwaliteit. Smaakvol opgemaakt op de borden, verfijnd van smaak; kortom een voltreffer! Heerlijke desserts maakten de avond compleet,
Samenvattend: dit restaurant verdient meer dan een 8,5 en wat ons betreft gaat er een Dikke Negen in de boeken.
Zo zie je, dat zo'n AH restaurantactie je op plekken brengt waar je normaliter nooit komt. Dat geldt voor ons niet meer. Wij komen zeker terug. Tot binnenkort.

harry W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima gegeten alleen de prijs vond ik aan de hoge kant voor het gegeven 3-gangen menu. Verder een gezellig restaurant met vriendelijk personeel.
e.heugens6 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk en ontspannen gegeten in het zesde zintuig. Op de gok voor dit restaurant gekozen. We komen uit de randstad en hadden een vriendin getrakteerd op een etentje voor haar verjaardag. het werd een buitengewoon gezellige avond. Vriendelijke ontvangst. Amuse vooraf. Bij het 3 gangenmenu was er een keuze uit 3 voorgerechten (vis - vlees - vegetarisch) - 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Het eten was heerlijk. Niet karig, maar meer dan genoeg. En dat voor die prijs. Een 8,5 dubbel en dwars waard.
Leendert D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hadden beperkt tijd en hebben dat gezegd tegen het personeel. Alles werd gedaan om er goed de vaart in te houden. Dus superbediening! Het aten als voorgerecht een aardappel/pastinaaksoep. Was goed maar niet bijzonder. De filet mignon was precies goed gebakken en smaakvol. De portsaus had iets nadrukkelijker aanwezig kunnen zijn. Toetje van de dag was een notentiramisu. Zag er feestelijk uit en smaakte heerlijk. Al met al prima avond gehad in een gezellige zaak
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Afgelopen zaterdag hebben we lekker gegeten bij Het Zesde Zintuig!
De bediening vriendelijk, eten goed verzorgd; dus prima!
Mooie brasserie, niet groot waardoor het huiselijk aan doet.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima gegeten in een sfeervolle brasserie in hartje Doesburg!
Vriendelijke en vlotte bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar!
L V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Hier gegeten met de AH actie. De menuprijs was fors (37,50) voor dit restaurant, zeker gezien de kwaliteit van het geleverde. Gezien de prijsstelling van dit menu wordt kraanwater alleen geserveerd bij andere consumpties staat er op de menukaart. Dit vind ik eigenlijk niet kunnen.
Geachte mevrouw,meneer,
Het spijt ons te lezen dat uw etentje bij ons is tegengevallen.. Jammer dat u op de avond zelf geen kritiek heeft geuit naar de bediening, dan had er wellicht naar een oplossing gezocht kunnen worden. Graag zou ik willen weten wat u verstaat onder "slechte kwaliteit". We werken met dagverse producten en kwaliteit staat dan ook bij ons hoog in het vaandel. Wellicht zou u wat specifieker in uw omschrijving kunnen zijn, zodat wij ook kunnen begrijpen wat u bedoelt. Uiteraard was het prettiger geweest als het op de avond zelf teruggekoppeld was; dit is een beetje mosterd na de maaltijd. Echter, hopen we alsnog op een reactie van u. Vriendelijke groeten, Brasserie Het Zesde Zintuig
ivonne.i.doorschodt .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben hier op 10 December j.l. samen gedineerd met de AH actie. In andere beoordelingen hadden we al gelezen dat klanten van AH actie even warm ontvangen werden als andere klanten. Dit was ook inderdaad zo. Het 3-gangenkeuzemenu was goed opgesteld en wat wij gekozen hadden was lekker en mooi opgemaakt. Al met al een hele goede keuze! en wij komen zeker een keer terug.
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een weinig sfeervolle eetgelegenheid, die een uitstekende kok in hun midden hebben, die zeer smakelijke gerechten op tafel bracht.
januszwilma .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een aanrader, heerlijk eten, mooie en verrassende combinatie en aardige bediening, die aandacht besteed aan e eventuele wachttijd, we komen daar zeker terug!
marinusdenuijl .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Een warm welkom. Het was weliswaar niet druk, maar de erg vriendelijke gastvrouw neemt de tijd voor iedere gast. Het tempo van uitserveren geef je zelf aan. Een wat aparte amuse, zelfgemaakte erwtensoep, gaat er op de gure avond best in. Daarna de bekende, maar heerlijke Doesburgse mosterdsoep. Vervolgens een lekkere filet mignon. Geserveerd op aardappel en een verdwaald worteltje. De (lekkere) friet en salade ontbreekt niet, maar welke kok durft het aan om eens warme groenten als bijgerecht te serveren. Wat prijsstelling betreft, moet dat toch kunnen. Het nagerecht was echt subliem. Blauwschimmelparfait! Partner de tiramisu. De wijnen zijn erg lekker en worden royaal geschonken. De prijs van het apéritif is wat aan de hoge kant.
Guus- .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Plezierige ontvangst. Goed verzorgde maaltijd (van amuse tot nagerecht). Vriendelijk personeel. "Allergie-vriendelijk". Kortom een aanrader. We komen zeker terug.
Lein1980 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Opvallend goed eten en warme bediening. We aten hier met korting, maar dit is de volle prijs echt waard. Ik heb nog niet vaak meegemaakt dat alle gangen geweldig waren qua smaak, kwaliteit en look. Van de verse erwtensoep amuse tot en met de cappuccino. Wauw.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Verrassend lekker gegeten zeer vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Heb gelijk voor volgende week weer gereserveerd.
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prima bediening en leuke sfeer!
Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!
Groetjes Inge en Hans