Brasserie Het Zesde Zintuig

Roggestraat 1 6981 BJ Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Het Zesde Zintuig

Gezellig eten en drinken

In Brasserie Het Zesde Zintuig word je warm onthaald. Neem plaats in het knusse en gezellige restaurant of op het zonnig terras. De sfeer is hier altijd gezellig, dankzij de attente bediening en de lekkere gerechten. Naast het het keuze menu die ze hanteren hebben ze ook nog een aantal lekkere plate gerechten voor de snelle en gemakkelijk hap. Wil je zelf aan de slag? Boek dan een kookworkshop.

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Zesde Zintuig

Lijn 26 Arnhem - Velp - Doesburg - Dieren, Lijn 27 Arnhem - Velp - Latum/Giesbeek - Doesburg - Keppel - Doetinchem, Lijn 29 Arnhem - Velp - Rheden - Doesburg - Keppel- Doetinchem, Lijn 64 Zevenaar - Didam - Angerlo - Doesburg
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m zondag 16:00 - 22:30

9,1
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lekker eten, heel vriendelijke bediening en in zo'n mooi stadje kan het met de ambiance ook niet verkeerd gaan. Zeker een aanrader!
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prima en sfeervolle gelegenheid in het centrum van mooi Doesburg. Vriendelijke bediening. Mooi opgemaakte borden met zeer smakelijke gerechten. Door grote groep mensen aan tafel direct achter ons was het érg levendig in het restaurant, maar dit was niet nadelig voor de sfeer. Het zesde zintuig is een aanrader!
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Hoge verwachtingen aangezien de recensies lovend waren, echter zat er weinig tot geen smaak aan de gerechten. Ook werden ee geen groenten bij het hoofdgerecht geserveerd. Jammer!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Plezierige avond gehad in "Het Zesde Zintuig". Hartelijke ontvangst en prima service door gastvrouw Hannie en haar staf. De brasserie met houten tafels was goed gevuld. Wij kozen uit het AH driegangenmenu de warm gerookte zalm op een salade met quinoa, een rundersteak met portsaus en rozemarijnaardappeltjes. Als nagerecht nam de een kaasplankje, de ander de witte chocolademousse met gezouten caramelpopcorn. Dat laatste was wel het meest bijzonder. Van de witte huiswijnen prefereerden we de Chileense Sauvignon Blanc boven de (ook niet onverdienstelijke, frisse) Verdejo uit de Rueda. Bij de rode won de Chileense carmenère het van de (erg vlakke) Spaanse Rueda Tempranillo.
Al met al waren we tevreden over onze avond bij "Het Zesde Zintuig".
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima gegeten via hun actie 2e driegangen diner gratis. Voldoende keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten in vis, vlees en vegetarisch.
Goed bereide gerechten, mooi opgemaakt en goed van smaak. Fijn bedieningstempo met voldoende aandacht voor ons als gasten.
Een heerlijk avondje uit, wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
M K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We werden uiterst vriendelijk ontvangen. We wilden de proeverij graag doen en werden er netjes op gewezen dat het een avondvullende proeverij is, hetgeen juist onze bedoeling was.
de gerechtjes waren heerlijk. Kwamen in rustig tempo precies goed wat ons betreft.
Voor herhaling vatbaar.
Yolande T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Met de AH restaurantactie hier met 4 personen gegeten voor €125.. we hadden brood vooraf en wijn bier en fris bij de maaltijd. De proeverij als voorgerecht is een aanrader. Ook de carpaccio was heerlijk en mooi geserveerd. Steak was prima en de vis ook. Toetjes heerlijk. Aardige bediening en leuke inrichting. De wijnen waren heerlijk. Prima restaurant om nog eens terug te komen. Maar de originele 3 gangendiner prijs €39,95 vind ik wat fors.
bozroovers .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
AH-actie-menu; hierdoor was prijs/kwaliteit te doen. Tweemaal €39,50 zou te duur zijn geweest voor deze samenstelling. Amuse dekt niet de lading van tortillachips met chilisaus. Brood met smeersels was vers en lekker (extra besteld) Carpaccio was lekker, mooi opgemaakt. Angusbeef was gegaard zoals verzocht medium rare, echter niet zo mals (zeen) als gehoopt. Smakelijke portsaus en knapperige frites, frisse komkommer en rabarbercompote. Dessert was prima, chocomousse en kaasplankje. Heerlijke port en wijnen. Erg vriendelijk en gastvrij personeel. Gezellige en ongedwongen inrichting met leuk uitzicht op historisch Doesburg. Toch €80 + op de rekening en daarmee niet echt voordelig :-)
Minevoh .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Je kon zien dat het eten met zorg en liefde was bereid. Warm onthaal door de spontane gastvrouw. Voor herhaling vatbaar.
Jenke D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant! Mooie gerechten op een professionele manier opgemaakte borden!
rcgtimmermans .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gastvrouw is zeer vriendelijk. Restaurant is gezellig. Heb er al eerder gegeten. Eten is lekker. Wel wat prijzig. Het is er rustig en leuk gelegen in het oude gedeelte van Doesburg. Een aanrader dus wel.
nelbrugg V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Dit was onze eerste ervaring met het 6de zintuig,wij komen hier zeker terug.Is ook de mening van onze vrienden.Gezellige locatie,vriendelijke ontvangst en bediening,en het eten is top!
Nel van der Brugghen.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Leuk restaurant met een erg goede prijs/kwaliteitverhouding. Aangenaam terras om vooraf wat te drinken. Vriendelijk personeel, dat met je meedenkt.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prijs voor het 3-gangenmenu te duur. En het hoofdgerecht niet van een kwaliteit die ik van een restaurant verwacht. Het is voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Hendrik Jan M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Geen rekening gehouden met de Braderie. Wat een vriendelijke hulp bij het vinden van een mogelijke parkeerplaats. En wat een vriendelijke bediening. Mooie kaart en heerlijke gerechten. Lekkere aanrader tegen een prima prijs
BerdSt .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Terwijl buiten een dweilorkest door de Doesburgs straten liep en er een braderie met veel publiek was, was het binnen in het restaurant heerlijk rustig. De bediening was prettig en op de gereserveerde tafel lag een aangepaste menukaart, speciaal voor de AHrestaurantaktie, klaar. Met dat menu was niets mis. Een uitgebreide keuze maakte het moeilijk om te kiezen. Ondertussen kregen we een amuse in de vorm van haring op roggebrood. We bestelden een broodje vooraf en een heerlijk droge witte wijn. We waren erg tevreden over het eten de zalm en de geitenkaasverpakking vooraf waren verrassend lekker. Als hoofdgerecht, de angus en de spare-ribs uitstekend bereid en de nagerechten (mousse van witte chocola en bastongeparfait) waren een voortreffelijke afsluiting.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Al verschillende keren hier geweest en het blijft top!
Heerlijk eten (vooral de spare ribs:-) en gezellige bediening!
Tot snel....
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Wij waren hier met de Albert Heijn restaurantactie en helaas was het geen succes. De carpaccio en maaltijdsalade leken nogal bij elkaar geraapt en de Argentijnse biefstuk was ontzettend taai. De bediening was wel erg vriendelijk.
Katinga M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Bij lang wachten zou er een broodplankje aangeboden moeten worden zonder dat in rekening te brengen!
Gevraagde RAW biefstuk werd medium/doorbakken geserveerd.
Met de AH actie een prima gelegenheid om nog eens terug te komen.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Leuk kleinschalig restaurant met persoonlijke benadering. Gegeten met AH restaurant actie, keuze uit een gevarieerd 3 gangenmenu voor deze actie. Wij hebben hier lekker gegeten in een ontspannen sfeer.