Brasserie Het Zesde Zintuig

Roggestraat 1 6981 BJ Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Het Zesde Zintuig

Gezellig eten en drinken

In Brasserie Het Zesde Zintuig word je warm onthaald. Neem plaats in het knusse en gezellige restaurant of op het zonnig terras. De sfeer is hier altijd gezellig, dankzij de attente bediening en de lekkere gerechten. Naast het het keuze menu die ze hanteren hebben ze ook nog een aantal lekkere plate gerechten voor de snelle en gemakkelijk hap. Wil je zelf aan de slag? Boek dan een kookworkshop.

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Zesde Zintuig

Lijn 26 Arnhem - Velp - Doesburg - Dieren, Lijn 27 Arnhem - Velp - Latum/Giesbeek - Doesburg - Keppel - Doetinchem, Lijn 29 Arnhem - Velp - Rheden - Doesburg - Keppel- Doetinchem, Lijn 64 Zevenaar - Didam - Angerlo - Doesburg
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m zondag 16:00 - 22:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Djoke .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Jammer dat het terras niet groter is, maar binnen is het erg gezellig en goed toeven.
Sharon R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Top service! Super bediening die de gehele avond nog aangenamer maakte! Echt een aanrader. Eten was prima. Groet uit Breda
ja.landaal .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
prettige sfeer , via AH actie gegeten en was weer prima . leuke bediening . mooie ambiance en de gehele sfeer was zeer relaxed . een aanrader !
Harry W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Het Zesde Zintuig. Op het laatste moment gereserveerd en een hele leuke tafel gekregen. Het menu was gevarieerd en heel smakelijk en mooie porties. En we werden heel gastvrij ontvangen. Kortom we werden verwend.
AnoniemD .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten, we waren met de AH actie en het restaurant had een heel leuk en uitgebreid keuzemenu (met een amuse van het huis). Vriendelijke bediening. Dessert duurde wat lang, maar was ook heel goed en bijzonder. Top!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met de ah bon, die achteraf niet nodig was, heerlijk gegeten. Buiten begonnen en voor hoofdgerecht naar binnen gegaan. Was geen probleem voor de bediening. Doen we zeker nog eens.
Agnes Z.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Schenken een royaal glas wijn van goede kwaliteit; vriendelijke bediening. Beetje kleine kaart, maar zeker niet slecht.
hans meijster .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Met AH spaarkaart, lekker gegeten voor een redelijke prijs. Hoofdgerecht kwam beetje laat door . bediening erg vriendelijk.
raben2 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuk, knus restaurant. Leuke inrichting super leuk.
Wij hebben er gegeten met AH-actie en was helemaal geweldig.
Menu ligt klaar met voldoende en goede keuze. Je weet dan gelijk waar je aan toe bent.
Echt aan te raden en voor ons wij komen zeker weer een keer terug.
Hetty T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten was prima, voor herhaling vatbaar. Misschien dan iets anders op de menukaart. Dit was de tweede keer dat wij hier kwamen, maar het menu was hetzelde.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Via een AH actie, besloten om de hier met de kinderen (volwassenen) te gaan eten. Een kleine locatie met zeer veel passie vanuit de keuken dmv heerlijke gerechten , de ontvangst en bediening was aller vriendelijkst! Zeker een aanrader om eens heerlijk te gaan uit eten in het leuke stadje Doesburg.
Stanneke A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We voelden ons echt uit! En de salade was zeer rijk gevuld, nog nooit eerder zo geproefd. Heerlijk. Het restaurant is beslist een aanrader.
Vvdruit .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Na een vriendelijke ontvangst een heerlijk menu. Porties waren voor ons voldoende. De keus was prima en alles was heerlijk bereid. Kortom echt genoten. We komen hier zeker nog eens terug.
Hanneke Z.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving.
Prijs kwaliteit is prima.
Hele vriendelijke en attente bediening.
Aanrader !!
anme .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Hartelijke welkom. Prettige sfeer, rustig ondanks de goede bezetting. Gerechten goed van smaak en hoeveelheid. Het voorgerecht met gamba's had een heerlijke knoflook dressing en de mosterdsoep met echte Doesburgse mosterd uiteraard, was pittig maar niet te scherp. De steak die vervolgens geserveerd werd was precies goed van kleur en heerlijk mals. Zowel het ijs als het kaasplankje waren een mooie afsluiting van het menu.Er werd rustig de tijd genomen tussen de gangen in. Zeker aan te raden.
Rian L.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Aan de hand van een menu (AH restaurantactie) een heerlijk 3-gangendiner genuttigd. Voor elk wat wils. Attente en plezierige ontvangst en bediening. De gerechten waren smaakvol en de porties goed. Alle tafels waren bezet en wij begrijpen waarom!
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Prima prijs/kwaliteit. Geen culinaire hoogstandjes, maar wat er op tafel komt is prima van kwaliteit en smakelijk. Karaffen water beschikbaar (in combinatie met andere drank), dus pluspunt. Royale glazen wijn tegen redelijke prijzen. Aan te raden
paul robert D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Eigenlijk qua eten en sfeer (in het historische centrum van Doesburg) een perfecte plek. Gewoon goed eten op basis van lokale en verse produkten voor een verbazingwekkende prijs-kwaliteitverhouding: een goed samengesteld en goed bereid drie-gangen diner voor 39 euro waarbij de partner het zelfde diner gratis (!) mee-eet. Belangrijkste blijft uiteindelijk het erg goede culinaire niveau en de vriendelijke ontvangst en bediening.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Vrijdagavond met ons 6 gegeten
Er werd ons gelijk verteld dat ze een actie hadden 3 gangen diner, 2 pers voor de prijs 1.
Alle gerechten geproefd de een nog smakelijke dan de ander.
Zeker voor herhaling vatbaar
Yke en Ans L.