Brasserie Het Zesde Zintuig

Roggestraat 1 6981 BJ Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Het Zesde Zintuig

Gezellig eten en drinken

In Brasserie Het Zesde Zintuig word je warm onthaald. Neem plaats in het knusse en gezellige restaurant of op het zonnig terras. De sfeer is hier altijd gezellig, dankzij de attente bediening en de lekkere gerechten. Naast het het keuze menu die ze hanteren hebben ze ook nog een aantal lekkere plate gerechten voor de snelle en gemakkelijk hap. Wil je zelf aan de slag? Boek dan een kookworkshop.

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Zesde Zintuig

Lijn 26 Arnhem - Velp - Doesburg - Dieren, Lijn 27 Arnhem - Velp - Latum/Giesbeek - Doesburg - Keppel - Doetinchem, Lijn 29 Arnhem - Velp - Rheden - Doesburg - Keppel- Doetinchem, Lijn 64 Zevenaar - Didam - Angerlo - Doesburg
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m zondag 16:00 - 22:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Het Zesde Zintuig

g.schaik21 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Alles klopte het eten was prima de bediening super vriendelijk.zeer aan te bevelen.leuke entourage.gezellige sfeer.prettige stoelen gewoon goed
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk bij jullie gegeten.
Erg gast vrij en alles kon en met alles werd rekening gehouden.
Zeker voor herhaling vatbaar om bij jullie te eten.
Ook erg lief voor kinderen!!!!!
j.wassing4 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Leuke en vriendelijke bediening, eten was heerlijk, speciale AHmenulaart, maar keus genoeg, gaan hier beslist vaker eten.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekker gegeten! Fijn dat er genoeg te kiezen viel bij dit AH-3 gangenmenu. Dit menu was overigens ook zonder AHactie te bestellen. Prima! De borden waren mooi opgemaakt en de bediening was correct en aardig. We komen zeker een keer terug.
Floris H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De ontvangst was hartelijk , bediening idem en zeer correct. De inrichting is gezellig , wij vonden het wat aan de donkere kant.
Het was wat rumourig, er waren een paar grotere gezelschapjes ! Maar dit heeft ook met de akoestiek te maken . die zou wat beter kunnen .
Alles is strak en glad, er is geen demping van geluid; mogelijk, bv door gordijnen of een kleed ergens.
Yv H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Fantastische ontvangst, blije bediening, heerlijk 3 gangenmenu; heel raar was dat op de rekening naast de drankjes 2 pers. X 3 gangen menu €39,90 stond en dit met de AHrestaurantactie, dus niet 2 voor 1. Op het bord buiten stond 2 pers. 3-gangenmenu voor€39,90 en wij betaalden hetzelfde bedrag, heel onduidelijk en dit ook besproken met de 2 overigens erg vriendelijke medewerkers.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Silvia S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Tijdens een weekendje Doesburg hier met vrienden heerlijk en avondvullend getafeld.
6955bs15 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Ondanks het slechte weer hebben mijn man en ik genoten van het heerlijke eten en de gastvrijheid. Wij zullen hier graag nog eens komen, eventueel met vrienden als dat zo uitkomt.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gekozen voor een driegangenmenu. En dat alles voor een vriendelijke prijs. Lekkere amuse vooraf. Bitterballen van kabeljauw. Eigenlijk was alles lekker.
Anneloes V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Menu keuze was prima. Er zat voor iedereen wat bij. Kwaliteit van de gerechten was ook goed en de service was vriendelijk. Leuk klein restaurant met huiskamer sfeer.
mdrohm .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Super leuke bediening en heel goed gegeten. We komen zeker terug! Mooie gerechten en zeer origineel opgemaakt. Locatie mooie mix tussen oud en nieuw.
Dorien W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wat een geweldige gastvrouw de
eigenaresse! Een restaurant met een ongedwongen ambiance en een goede keuken. Zelfs ook met een dieet! Een aanrader!!
C. W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Bijzonder smaakvol en ambachtelijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk en attent: dit droeg zeker bij aan de fijne avond.
Tip: Aandacht voor de afwerking en styling van het interieur.. De moeite waard, gezien de kwaliteit op andere terreinen!
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Héérlijk gegeten.
Héél aardige bediening.
Brasserie Het Zesde Zintuig is een aanrader.
Wijzelf komen uit Amsterdam en Heerhugowaard, maar hebben een hele fijne middag en avond doorgebracht in het rustieke Doesburg.
Ineke Papa
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten..vriendelijke bediening , eigenlijk niets an toe te voegen..ga zo door!
Mooi iens menu samengesteld..super!
Bertjan S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Simpel eten. Prima klaargemaakt. Bao pao leek mij niet uit eigen keuken. Maar niks mis met de steak (lekkere saus) en lekkere frieten.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lekker eten, heel vriendelijke bediening en in zo'n mooi stadje kan het met de ambiance ook niet verkeerd gaan. Zeker een aanrader!
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prima en sfeervolle gelegenheid in het centrum van mooi Doesburg. Vriendelijke bediening. Mooi opgemaakte borden met zeer smakelijke gerechten. Door grote groep mensen aan tafel direct achter ons was het érg levendig in het restaurant, maar dit was niet nadelig voor de sfeer. Het zesde zintuig is een aanrader!
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Hoge verwachtingen aangezien de recensies lovend waren, echter zat er weinig tot geen smaak aan de gerechten. Ook werden ee geen groenten bij het hoofdgerecht geserveerd. Jammer!