Brasserie Het Zesde Zintuig

Roggestraat 1 6981 BJ Doesburg Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Het Zesde Zintuig

Gezellig eten en drinken

In Brasserie Het Zesde Zintuig word je warm onthaald. Neem plaats in het knusse en gezellige restaurant of op het zonnig terras. De sfeer is hier altijd gezellig, dankzij de attente bediening en de lekkere gerechten. Naast het het keuze menu die ze hanteren hebben ze ook nog een aantal lekkere plate gerechten voor de snelle en gemakkelijk hap. Wil je zelf aan de slag? Boek dan een kookworkshop.

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Zesde Zintuig

Lijn 26 Arnhem - Velp - Doesburg - Dieren, Lijn 27 Arnhem - Velp - Latum/Giesbeek - Doesburg - Keppel - Doetinchem, Lijn 29 Arnhem - Velp - Rheden - Doesburg - Keppel- Doetinchem, Lijn 64 Zevenaar - Didam - Angerlo - Doesburg
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m zondag 16:00 - 22:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Kookcursus , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Januszwilma .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een aanrader, heerlijk eten, mooie en verrassende combinatie en aardige bediening, die aandacht besteed aan e eventuele wachttijd, we komen daar zeker terug!
Marinusdenuijl .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Een warm welkom. Het was weliswaar niet druk, maar de erg vriendelijke gastvrouw neemt de tijd voor iedere gast. Het tempo van uitserveren geef je zelf aan. Een wat aparte amuse, zelfgemaakte erwtensoep, gaat er op de gure avond best in. Daarna de bekende, maar heerlijke Doesburgse mosterdsoep. Vervolgens een lekkere filet mignon. Geserveerd op aardappel en een verdwaald worteltje. De (lekkere) friet en salade ontbreekt niet, maar welke kok durft het aan om eens warme groenten als bijgerecht te serveren. Wat prijsstelling betreft, moet dat toch kunnen. Het nagerecht was echt subliem. Blauwschimmelparfait! Partner de tiramisu. De wijnen zijn erg lekker en worden royaal geschonken. De prijs van het apéritif is wat aan de hoge kant.
Guus- .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Plezierige ontvangst. Goed verzorgde maaltijd (van amuse tot nagerecht). Vriendelijk personeel. "Allergie-vriendelijk". Kortom een aanrader. We komen zeker terug.
Lein1980 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Opvallend goed eten en warme bediening. We aten hier met korting, maar dit is de volle prijs echt waard. Ik heb nog niet vaak meegemaakt dat alle gangen geweldig waren qua smaak, kwaliteit en look. Van de verse erwtensoep amuse tot en met de cappuccino. Wauw.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Verrassend lekker gegeten zeer vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Heb gelijk voor volgende week weer gereserveerd.
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prima bediening en leuke sfeer!
Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!
Groetjes Inge en Hans
Eric.anita.adolfs .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke en persoonlijke ontvangst en bediening. Gezellige omgeving. Vooral het verrassings dessert was erg lekker. De rode huiswijn vond ik wat minder maar voor een kwartje meer heb je een heerlijk glas Camanière.
Hemc .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een aanrader! Prima huiselijk restaurant, zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Ook netjes omgegaan met dieetwensen.
Yuppie27 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben weer bijzonder genoten van de gastvrijheid en heerlijke gerechten van dit prettige restaurant. Alles wordt met liefde en passie gedaan, een echte aanrader voor een gezellige avond uit.
M_Zweedijk .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten, glutenvrij was geen enkel probleem. Mostersoep was heerlijk, ook de bijgerechten bij het hoofdgerechten waren super!! Als we in de buurt zijn komen we zeker nog een keer terug.
Yves S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gastvrije en vriendelijke bediening. Lekker gegeten, maar met een wat sfeervollere inrichtin
had het nog beter kunnen zijn. De schilderijen vervangen kan geen kwaad.
MARTIN V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst en goede bediening. Heerlijk gegeten in een leuk oud stadje Wat wil je nog meer!
Zeker vatbaar voor herhaling, mochten wij weer eens in de buurt zijn.
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Prettige ruimte, ongedwongen maar geen popie-jopie. Met AH-actie, leuke kaart voor dat doel met voldoende keus. Lekkere fles wijn erbij. Vooraf mosterdsoep respectievelijk geitenkaassalade. Prima, goede hoeveelheid.
Hoofdgerecht: mignon, precies de gewenste garing, frieten erbij en wat appelcompote (die mag wel iets minder zoet) en sla. Spinazie-kaaskroketjes: ziet er mooi uit en was ook nog eens heel lekker. Eén kanttekening: de kruidenboter(crème) bij broodjes, bij brood bij soep en op mignons, kan bij zeker eerste twee wat mij betreft beter vervangen worden door klont gewone boter.
Toe blauwaderkaasparfait; klinkt griezeliger dan het was, mooie romige parfait met in de verte een heel licht accent. Apfelstrudel was ook in orde.
Vriendelijke en hartelijke bediening. Aanrader!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het hoofdgerecht zag er verzorgt uit en was van goede kwaliteit.
Abnormaal lange wachttijd wat het etentje overschaduwde.
Aan het soppen zijn terwijl wij een uur met lege borden voor ons zaten te wachten op het volgende gerecht.
De bestelde broodjes vooraf waren van slechte kwaliteit.
Riant23 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Er lag al speciale kaart met ah menu. Keuze was uit de gewone menu kaart met drie voor, hoofd en nagerechten. Vooral het vleesgerecht was heerlijk. We kregen ook amuse en kraanwater werd aangeboden. Ook de huiswijnen zijn prima van kwaliteit. De serveerster liep alleen maar had alles prima onder controle.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
15 oktober dit restaurant bezocht met de AH restaurantactie.
Sfeervol restaurant, zeer attente bediening en prima diners vanuit deze actie. Goede en voldoende keuze mogelijkheden voor iedere smaak.
Wat ons betreft aanbeveling waardig en voor herhaling vatbaar
Susan S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Afgelopen zondag hier heerlijk met z'n 2tjes gegeten. We kozen voor de mosterdsoep en carpaccio. Mosterdsoep was echt heerlijk, en de carpaccio was verrassend leuk opgemaakt. Hoofdgerechten waren prima bereid, biefstuk goed gebakken en vis potje goed op smaak! Beide kozen voor het verassing dessert, dat viel goed in de smaak! Kregen een leuk petit dessert met huisgemaakte parfait die verrukkelijk was! Bediening was zeer attent en wist ons goed te informeren. Dit restaurant is zeker een aanrader, we komen gauw terug !
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Lekker gegeten, leuk keuzemenu voor ieder wat wils.
alle gerechten waren mooi gepreseteerd,
en gezellige bediening.
Komen zeker een keer terug.
Brigitteweerkamp .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gisteravond hebben we echt heerlijk gegeten. Ik miste wel de pijnboompitjes bij de Carpaccio die het gerecht voor mij in de juiste balans brengt. De biefstuk was supermals en smaakvol & het verrassingstoetje. fenomenaal. De bediening is er top & er hangt een hele fijne sfeer dus wij komen hier zeker nog eens terug.
Anneke77 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Tijdens een weekendje Ellecom hadden we in dit restaurant gereserveerd met de AH actie kaart.
De ontvangst was uiterst vriendelijk. Bij het aperitiefje kwamen er wat knabbeltjes op tafel en vooraf kregen we een amuse.
De gerechten waren smakelijk, karafje water geen probleem en bij de koffie nog een bonbonnetje. Van het menu vonden we vooral het dessert heel bijzonder: een taartje van after eight.
Kortom: een fijne avond en we vinden dit restaurant zeker een aanrader!