Brasserie Het Zesde Zintuig

Roggestraat 1 6981 BJ Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Het Zesde Zintuig

Gezellig eten en drinken!

In Brasserie Het Zesde Zintuig word je warm onthaald. Neem plaats in het knusse en gezellige restaurant. De sfeer is hier altijd gezellig, dankzij de attente bediening en de lekkere gerechten. Naast het het keuzemenu die ze hanteren hebben ze ook nog een specialiteitenkaart. Ook voor een gemakkelijke daghap kan je hier terecht.

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Zesde Zintuig

Lijn 26 Arnhem - Velp - Doesburg - Dieren, Lijn 27 Arnhem - Velp - Latum/Giesbeek - Doesburg - Keppel - Doetinchem, Lijn 29 Arnhem - Velp - Rheden - Doesburg - Keppel- Doetinchem, Lijn 64 Zevenaar - Didam - Angerlo - Doesburg
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maadag t/m donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag t/m zondag 16:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Het Zesde Zintuig

Nicolaas V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Mooie ambiance en mooie gerechten.
Op het einde van de avond stond de verwarming laag en dat was minder prettig.
Verder allemaal prima!
Hanneke Z.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima eten. Goede prijs kwaliteit. Attente en vriendelijke bediening!
Rick R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten tegen een hele goede prijs. Mijn steak was te ver doorgebakken, maar kreeg binnen no time een nieuwe die perfect was. Bediening vriendelijk, en gezellige sfeer. Gezellige avond gehad, wel wat vroeg om nog voor 22.00 uur de laatste gast te zijn die vertrok.
S.C. V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Geweldig vriendelijke serveerster
jonkmanhy .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij zijn met z'n vieren wezen eten. De bediening was erg vriendelijk. Het eten smaakte erg goed.
Wij komen beslist nog eens !
Mia E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Op zondag 29 oktober heerlijk gegeten met vrienden bij het Zesde Zintuig. Evenals vorige keren werden we gastvrij ontvangen en kregen we uitleg over de gerechten zonder opdringerig te worden. Het eten zag er goed verzorgd uit en smaakte erg goed. We hadden gereserveerd via de AH restaurantactie, zondag jl. was eigenlijk de laatste dag.
Het Zesde Zintuig zet de actie zelf voort (2 maal menu voor 1 prijs). Wij denken dat dit een hele goede zet is en hopen dat veel mensen op deze manier kennismaken met het Zesde Zintuig.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De ontvangst zeer vriendelijk en correct. De bediening was vriendelijk. Bij drukte was het wel luidruchtig.
Maar in het totaal was delocatie met de maaltijd zee aan te bevelen.
Heidi R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heel lekker gegeten van het drie gangen menu voor 19,95. Leuke bediening en gezellige sfeer.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellig restaurant, niet te groot en fijne sfeer. Prettige bediening en overheerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar :-)
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Leuke, gezellige sfeer. Ruim opgezet, hierdoor geeft het een prettige persoonlijke ruimte. Heerlijk gegeten, lekkere gerechtjes, mooi en verrassend opgemaakt!
mwiegers68 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk, gezellig en goed eten! Super restaurant. Gastvrouw is erg vriendelijk en klantgericht. 3 gangen menu met erg veel keus.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding! Zeer vriendelijke bediening.
g.schaik21 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Alles klopte het eten was prima de bediening super vriendelijk.zeer aan te bevelen.leuke entourage.gezellige sfeer.prettige stoelen gewoon goed
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk bij jullie gegeten.
Erg gast vrij en alles kon en met alles werd rekening gehouden.
Zeker voor herhaling vatbaar om bij jullie te eten.
Ook erg lief voor kinderen!!!!!
j.wassing4 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Leuke en vriendelijke bediening, eten was heerlijk, speciale AHmenulaart, maar keus genoeg, gaan hier beslist vaker eten.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Lekker gegeten! Fijn dat er genoeg te kiezen viel bij dit AH-3 gangenmenu. Dit menu was overigens ook zonder AHactie te bestellen. Prima! De borden waren mooi opgemaakt en de bediening was correct en aardig. We komen zeker een keer terug.
Floris H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De ontvangst was hartelijk , bediening idem en zeer correct. De inrichting is gezellig , wij vonden het wat aan de donkere kant.
Het was wat rumourig, er waren een paar grotere gezelschapjes ! Maar dit heeft ook met de akoestiek te maken . die zou wat beter kunnen .
Alles is strak en glad, er is geen demping van geluid; mogelijk, bv door gordijnen of een kleed ergens.
Yv H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Fantastische ontvangst, blije bediening, heerlijk 3 gangenmenu; heel raar was dat op de rekening naast de drankjes 2 pers. X 3 gangen menu €39,90 stond en dit met de AHrestaurantactie, dus niet 2 voor 1. Op het bord buiten stond 2 pers. 3-gangenmenu voor€39,90 en wij betaalden hetzelfde bedrag, heel onduidelijk en dit ook besproken met de 2 overigens erg vriendelijke medewerkers.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Hoofdgerecht zonder groente. Schnitzel was slap en papperig. Bediening was goed en netjes
Silvia S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Tijdens een weekendje Doesburg hier met vrienden heerlijk en avondvullend getafeld.