Brasserie het Wapen van Rhoon

Dorpsdijk 42 3161 KG Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie het Wapen van Rhoon

Het Eetcafé in Het Wapen van Rhoon is een oergezellige café met een oud-Hollandse sfeer. Hier zitten havenbaronnen, arbeiders, studenten, stelletjes en collega-clubjes door elkaar en met elkaar aan de bar of aan één van de gezellige tafeltjes te drinken, te eten en te praten.

Het café is van maandag tot en met vrijdag geopend vanaf 11:00; op zaterdag vanaf 15:00. Je bent van harte welkom; je zult je direct thuis voelen in dit gezellige eetcafé in Rhoon!

Meer informatie over restaurant Brasserie het Wapen van Rhoon

Maandag t/m zaterdag 11:30 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie het Wapen van Rhoon

Aad K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
We hebben zeker goed gegeten. Genoten ook van de rust op het terras. Geen geluidsoverlast!
Vlotte, keurige bediening.
Heb alleen wat moeite met ijs uit een diep bord, maar dat zal persoonlijk zijn!
Gerien T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten. We hadden gekozen voor de turning table. Een echte aanrader!
De bediening was goed en vriendelijk.
SandraMink .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Bedieningsdame was zeker wel netjes; maar wel ongastvrij gevoel bij binnenkomst door opmerking 'hebben we nu nog zo laat (19.45 u) een reservering' door iemand van de brasserie (man). Gevraagd om de vis alvast te fileren maar dat kon niet volgens keuken want dan viel het 'eraf'. Bij verlaten brasserie (22.15 u) niemand meer aanwezig om ons even gedag te zeggen. Helaas daarom geen gevoel gehad van 'wat hebben we 'genoten.' Was wel doordeweekse dag, misschien was dat wel de reden...
Caroliene K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ten eerste heb ik nooit antwoord op mail gehad en na een onvriendelijk telefoontje om uitleg over turning table toch maar gegaan De bediening was erg onvriendelijk voor ons geen tweede x meer.
Het eten was redelijk voor deze prijs.De bediening liep weinig rond en kwam nooit vragen of we wat wilde drinken .we hadden greserveerd en werd niet gevraagd of we evt binnen wil zitten we werden gewoon buiten neergezet aan een tafel voor 8 pers en we waren met 6?Met rokers om ons heen.Na eten zijn we niet blijven borrelen maar gelijk weggegaan helaas.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Complimenten voor de bediening in de brasserie, is niet meer zo stijf!! Voelde mij goed op mijn gemak????
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wij hadden via reservering turning table besteld maar bij aanvang werd daar niets over gezegd of geverifiëerd of dat klopte. Ook werd niet gevraagd of er allergieën of dieetwensen waren. Het werd gewoon geserveerd. Dat was niet handig.
A S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Zoals altijd goed geregeld met goede bediening.
Turning Table is altijd weer een heerlijke verrassing van verschillende gerechtjes.
We hebben weer erg lekker gegeten en het is in zo'n sfeervolle ambiance !
Anke L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Hebben heerlijk gegeten met een tante van 97. Mede door haar de turning table ontdekt. Ieder kan zijn eigen hoeveelheid voeding uitkiezen. Heel gezellig eten.
Lekkereadresjes .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten gisteren. Nieuwe meisjes zijn goed en vriendelijk.
We hebben het 3 gangen menu van de chef gegeten.
Gebakken garnalen met kerriemayonaise en zeewier
Kalfssukade met mousseline en garnituren
Crème brule met vanille-ijs

Het was een feestje
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Bediening was slecht. Het eten kwam uit de keuken van het café. Daar is niets mis mee, maar dit moest dus steeds door een hele koude gang worden gehaald. De bediening liet iedere keer de deur open staan. Iedere keer weer deden wij de deur dicht. Heel irritant.
Mijn vis club sandwich was ok. Mijn vriendin had echter een club sandwich kip. Deze was echt heel slecht. Had op zn minst verse kipfilet verwacht.
Aad H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
De ontvangst had wel iets beter gekunt.
De bediening liet te wensen over.
Moet je nog wijn dat is niet een benadering naar je gasten.
En als je vraag wil u nog even bij schenken en dan vraag de rode of de witte.
Piet A.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Geen heel bijzonder menu of ingrediënten. Wel redelijk verzorgd. Correcte bediening. Uitserveren van de gangen begon steeds bij een andere tafel, behalve bij die van ons.?!?
In het restaurant te donker, dat is onplezierig. Daar was niets aan te veranderen, zei men. Ook staan de tafels dicht bij elkaar, waardoor de stoelen tegen elkaar stoten of het personeel er niet goed tussendoor kan.
M.a. Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eten en inrichting was erg goed, 8,5. Service was goed maar niets extra's rondom kerst. 7................................
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Door een technische storing was slechts een deel van de Brasserie beschikbaar; alles overvol. Kan gebeuren zou je zeggen, maar dan...
Nu wordt je gevraagd een telefoonnummer op te geven bij het maken van de reservering, heb ik keurig gedaan natuurlijk. Zou het dan ook niet prettig zijn om in zo’n geval een belletje te ontvangen? Een belletje dat je nog een keuze geeft in plaats van met gasten bij aankomst voor een voldongen feit gesteld te worden?
Beste bemanning, dat telefoonnummer is er echt niet alleen om een eventuele no-show na te bellen, gebruikt het vooral om pro-actief te kunnen handelen. Als ik onverhoopt vertraagd ben, dan laat ik dat ook even weten, wel zo prettig nietwaar?
Volgende keer beter? Een goed voornemen voor 2018 zou ik zeggen!
Fijne feestdagen
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het was niet druk in het restaurant, maar door de inrichting heb je daar geen erg in. Gekozen voor het driegangen plateau menu. Men vergat daarbij de desserts omdat er een twee gangen menu was aangeslagen op de kassa. We hebben het zo gelaten om dat twee gangen ook meer dan voldoende was. De verschillende voor en hoofdgerechtjes waren goed, maar wat erg makkelijk gefrituurd. De visspies was daardoor droog en met weinig smaak. Een zuurkool bal (ook gefrituurd) kon ons ook niet echt bekoren. Wel smakelijk waren de caprese en de biefstukpuntjes.
Ernst M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten,vlotte bediening, netjes verzorgd.
Bij ontvangst viel het ons al op dat er een nieuwe manager is in de brasserie die de teugels goed in handen heeft, zeer vriendelijk met uitstraling.
Als voor gerecht de carpaccio en zalm roulleau blijft gewoon een aanrader is altijd goed bereid, als hoofd gerecht de entrecote en ribeye van wel 275-300gram welke heerlijke bereid was met pepersaus,frieten en salade.
En na koffie met een likeurtje en bonbon. een hele plezierige ervaring. Tot de volgende keer
Lekkereadresjes .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Brasserie Het Wapen van Rhoon. Gezellig gegeten. Beetje klassieke kaart, maar wel top. Grote gebakken garnalen in tempurabeslag gebakken met gemarineerd zeewier is erg lekker. We komen terug bij de mosselavond.
Adamo R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
De wijn was tot 2x toe niet koud.
Hanni O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Helaas bleek de boeking helemaal niet doorgekomen te zijn en konden we niet buiten zitten ivm een besloten luidruchtig feest, wat niet van te voren gemeld was! Jammer!
Niels C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goed eten, alleen de bediening is niet echt over alsof ze het heel vaak deden. Een paar waren al in de war wanneer je vroeg om de kaart. Verder goed, lekker goede service.