Brasserie het Wapen van Rhoon

Dorpsdijk 42 3161 KG Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie het Wapen van Rhoon

Het Eetcafé in Het Wapen van Rhoon is een oergezellige café met een oud-Hollandse sfeer. Hier zitten havenbaronnen, arbeiders, studenten, stelletjes en collega-clubjes door elkaar en met elkaar aan de bar of aan één van de gezellige tafeltjes te drinken, te eten en te praten.

Het café is van maandag tot en met vrijdag geopend vanaf 11:00; op zaterdag vanaf 15:00. Je bent van harte welkom; je zult je direct thuis voelen in dit gezellige eetcafé in Rhoon!

Meer informatie over restaurant Brasserie het Wapen van Rhoon

Maandag t/m zaterdag 11:30 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie het Wapen van Rhoon

EVERTDINA B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We hadden een heerlijk avondje uit. Alles was goed. Goed gezelschap, goed eten en vriendelijk personeel. Ik moet glutenvrij eten en er werd zo meegedacht en ik voelde mij geen uitzondering. Top avond
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Het was een gezellig kerstavond met familie, zeker om voor volgend jaar weer te doen, het enige wat ik verkeerd begrepen had is dat ik dacht dat iedereen om 18.15 aanwezig moest zijn maar dat was niet zo.
V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gastvrij gezellig heerlijke vlotte en nette bediening en eten TOP verzorgd. Terugkomen zeker waard!
Aanrader voor iedereen!
Fiana .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Leuke formule TT = turning table, meerdere gerechten voor iedereen op draaiplateau op tafel. Lekker op smaak en divers; vlees en vis.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Had een gezellige lunch met een vriendin.
Eerlijk gezegd had ik meer van de kwaliteit verwacht.
Clubsandwich... 3 kleffe bruine boterhammen(met beleg uiteraard) op elkaar, waarvan de korstjes bijna niet te snijden waren....
Tip:scherpere messen, roasted brood en bv versgebakken kipfilet ipv vleeswaar.
En ...hoe leuk is het bij de koffie( ipv fabrieksfudge) bv een homemade koekje/zoetigheidje!
Kortom ik miste net dat beetje extra!
Proevertjea .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Zoals we al eerder hebben gedaan, gekozen voor de 'turning tables'. Iedere keer anders en iedere keer erg goed. Heerlijk gegeten.
Ditty K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Een heerlijke plek, heerlijk eten en de bediening is zeer vriendelijk! Dat de recensie perse 120 tekens moet bevatten is raar van Iens!
Margret D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Hele vriendelijke bediening. Het duurde lang voordat we ons gerecht kregen en toen kwamen ze wel 4x vragen of alles naar wens was, dit is wat overdreven.
Ton .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We hebben het erg naar ons zin gehad. De onvangst was vriendelijk, de live muziek was precies goed.
Als je met de familie uitgaat is dit de juiste plek.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Opvallend prettig restaurant. Het draaischijf diner is een aanrader.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Fijne ontvangst en gastvrijheid tijdens onze studiedag met het personeel. Snelle vriendelijke, persoonlijke bediening. We waren even uit de studiesfeer en konden na de lunch vol energie weer aan de slag. Bedankt!
F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
eten was heerlijk , goede bediening , alleen er mist nog iets aan de sfeer zou gezelliger kunnen, verder hebben we een smakelijk avondje gehad.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk 3 gangen menu gehad. Weldadige carpccio vooraf, Een werkelijk uitmuntend gebakken biefstuk met prima warme groenten en lekker frisse salade. Frietjes gewoon lekker, maar niet uitzonderlijk. Het dessert was weer uitstekend, maar niet de dame blanche die we besteld hadden (klein missertje dat hen vergeven is). Hoeveelheden ruim en de huiswijn was van goede kwaliteit.
B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Kwalitatief goede en gezellige brasserie. De bediening alsmede de gerechten zijn van goede kwaliteit. Het concept "turning table" is leuk. Tevens viel mij op dat de gerechten regelmatig variëren. Wij komen snel terug.

Mvg, Erik Boer
Bianca J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Het eten was heerlijk, het duurde alleen wel wat lang voor de 1e ronde van turning table kwam, maar het was dan ook erg druk. Door de drukte was het erg levendig waardoor wij ook lekker hard konden lachen.
De chefkok is nog even bij ons aan tafel geweest voor een praatje en dat was erg gezellig.
c V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We werden zeer vriendelijk ontvangen kregen een gezellig tafeltje en kon kiezen uit een uitgebreid kaart. We kozen voor een naar ons idee een leuk en lekker menu namelijk het driegangen draaitafel menu. Dit was heerlijk met allemaal diverse soorten gerechten zowel vooraf als het hoofd en nagerecht. We hebben genoten.
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk weer genoten van een goed verzorgde turning table. We komen graag weer.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Voorgerecht zalmtartaar had een verbrand dun wafeltje. De groenten op ons bord waren een aanfluiting. Patat was verbrand.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Helaas werd niet aan onze verwachtingen voldaan; personeel was chagrijnig en onbeleefd en het eten was van minder kwaliteit dan de prijs doet vermoeden.