Brasserie het Wapen van Rhoon

Dorpsdijk 42 3161 KG Rhoon Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie het Wapen van Rhoon

Het Eetcafé in Het Wapen van Rhoon is een oergezellige café met een oud-Hollandse sfeer. Hier zitten havenbaronnen, arbeiders, studenten, stelletjes en collega-clubjes door elkaar en met elkaar aan de bar of aan één van de gezellige tafeltjes te drinken, te eten en te praten.

Het café is van maandag tot en met vrijdag geopend vanaf 11:00; op zaterdag vanaf 15:00. Je bent van harte welkom; je zult je direct thuis voelen in dit gezellige eetcafé in Rhoon!

Meer informatie over restaurant Brasserie het Wapen van Rhoon

Proevertjea .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Ditty K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Een heerlijke plek, heerlijk eten en de bediening is zeer vriendelijk! Dat de recensie perse 120 tekens moet bevatten is raar van Iens!
Margret D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Hele vriendelijke bediening. Het duurde lang voordat we ons gerecht kregen en toen kwamen ze wel 4x vragen of alles naar wens was, dit is wat overdreven.
Ton .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We hebben het erg naar ons zin gehad. De onvangst was vriendelijk, de live muziek was precies goed.
Als je met de familie uitgaat is dit de juiste plek.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Opvallend prettig restaurant. Het draaischijf diner is een aanrader.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Fijne ontvangst en gastvrijheid tijdens onze studiedag met het personeel. Snelle vriendelijke, persoonlijke bediening. We waren even uit de studiesfeer en konden na de lunch vol energie weer aan de slag. Bedankt!
F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
eten was heerlijk , goede bediening , alleen er mist nog iets aan de sfeer zou gezelliger kunnen, verder hebben we een smakelijk avondje gehad.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk 3 gangen menu gehad. Weldadige carpccio vooraf, Een werkelijk uitmuntend gebakken biefstuk met prima warme groenten en lekker frisse salade. Frietjes gewoon lekker, maar niet uitzonderlijk. Het dessert was weer uitstekend, maar niet de dame blanche die we besteld hadden (klein missertje dat hen vergeven is). Hoeveelheden ruim en de huiswijn was van goede kwaliteit.
B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Kwalitatief goede en gezellige brasserie. De bediening alsmede de gerechten zijn van goede kwaliteit. Het concept "turning table" is leuk. Tevens viel mij op dat de gerechten regelmatig variëren. Wij komen snel terug.

Mvg, Erik Boer
Bianca J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Het eten was heerlijk, het duurde alleen wel wat lang voor de 1e ronde van turning table kwam, maar het was dan ook erg druk. Door de drukte was het erg levendig waardoor wij ook lekker hard konden lachen.
De chefkok is nog even bij ons aan tafel geweest voor een praatje en dat was erg gezellig.
c V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We werden zeer vriendelijk ontvangen kregen een gezellig tafeltje en kon kiezen uit een uitgebreid kaart. We kozen voor een naar ons idee een leuk en lekker menu namelijk het driegangen draaitafel menu. Dit was heerlijk met allemaal diverse soorten gerechten zowel vooraf als het hoofd en nagerecht. We hebben genoten.
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk weer genoten van een goed verzorgde turning table. We komen graag weer.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Voorgerecht zalmtartaar had een verbrand dun wafeltje. De groenten op ons bord waren een aanfluiting. Patat was verbrand.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Helaas werd niet aan onze verwachtingen voldaan; personeel was chagrijnig en onbeleefd en het eten was van minder kwaliteit dan de prijs doet vermoeden.
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
We hebben zeker goed gegeten. Genoten ook van de rust op het terras. Geen geluidsoverlast!
Vlotte, keurige bediening.
Heb alleen wat moeite met ijs uit een diep bord, maar dat zal persoonlijk zijn!
Gerien T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten. We hadden gekozen voor de turning table. Een echte aanrader!
De bediening was goed en vriendelijk.
Ano Uk V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ondanks dat het terras vrij leeg was en wij telefonisch een reservering gedaan hadden, werd er wat moeilijk gaan bij ontvangst. De reservering zou er niet in staan en hierdoor moesten ze even kijken of er wel plek was. Er waren veel vrije plekken die ook niet gereserveerd waren, dus waarom er moeilijk werd gedaan ons niet duidelijk. Geen warm welkom. Menukaart op website is anders dan de kaart die op het terras uiteindelijk werd gegeven. Het eten was verder heerlijk en mooie relaxte plek. Qua hospitality kan wel wat verbeterd worden.
SandraMink .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Bedieningsdame was zeker wel netjes; maar wel ongastvrij gevoel bij binnenkomst door opmerking 'hebben we nu nog zo laat (19.45 u) een reservering' door iemand van de brasserie (man). Gevraagd om de vis alvast te fileren maar dat kon niet volgens keuken want dan viel het 'eraf'. Bij verlaten brasserie (22.15 u) niemand meer aanwezig om ons even gedag te zeggen. Helaas daarom geen gevoel gehad van 'wat hebben we 'genoten.' Was wel doordeweekse dag, misschien was dat wel de reden...
Caroliene K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ten eerste heb ik nooit antwoord op mail gehad en na een onvriendelijk telefoontje om uitleg over turning table toch maar gegaan De bediening was erg onvriendelijk voor ons geen tweede x meer.
Het eten was redelijk voor deze prijs.De bediening liep weinig rond en kwam nooit vragen of we wat wilde drinken .we hadden greserveerd en werd niet gevraagd of we evt binnen wil zitten we werden gewoon buiten neergezet aan een tafel voor 8 pers en we waren met 6?Met rokers om ons heen.Na eten zijn we niet blijven borrelen maar gelijk weggegaan helaas.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Complimenten voor de bediening in de brasserie, is niet meer zo stijf!! Voelde mij goed op mijn gemak????