Brasserie Het Vrolijke Schaap

Fenkelstraat 23 4731 JA Oudenbosch Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Het Vrolijke Schaap

Dit is een brasserie waar je met open armen wordt ontvangen! De sfeer is zeer aangenaam, met een houten vloer, bistromeubilair en een goed gevulde bar. Het is bijna alsof je teruggaat naar de gezelligheid en eenvoud van vroeger. Met dat verschil dat je hier heerlijk kunt eten, helemaal volgens de moderne en originele presentatie van vandaag. De brasserie is gelegen in het gezellige centrum van Oudenbosch en de informele ambiance van dit plekje zal je zeker aanspreken!

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Vrolijke Schaap

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 12:00 - 20:30
Vrijdag en zaterdag 12:00 - 21:00

Erg gunstig
Erg rustig
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Knus restaurant. Bediening is prettig en vriendelijk en het eten was lekker. Brood met kruidenboter en tapenade vooraf van het huis. Er zat wat mij betreft teveel tijd tussen het serveren van de maaltijden waardoor mijn zoon een poos moest wachten tot hij kon gaan eten. Maar het eten smaakte goed en werd leuk opgediend.
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was goed, en het personeel, de eigenaren, denk ik, waren uiterst vriendelijk!
Alleen de toiletten, daar hing een niet zo frisse geur, helaas.
Verder alles prima! Bedankt!
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
gezellige ontspannen sfeer, rustig en gemoedelijk eten, je word hier door gastheer en vrouw echt verwend. De prijzen zijn zeer eerlijk en vergeleken met anderen zelfs goedkoop. over kwaliteit niets dan lof. ben hier nu al twee keer geweest 1e keer met mijn vriendin, en 2e keer met 4 personen ook deze waren zeer positief over deze zaak.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Hallo een aanrader
Wij zijn in het vrolijke schaap geweest voor onze 50 jarige bruiloft en het was geweldig
Alles was perfect we hebben genoten bedankt
L T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ik heb hier nu een paar keer gegeten, het eten is van constante kwaliteit. Lekkere garnaaltjes vooraf, steeds goede biertjes als suggestie bij het eten. Vriendelijke gastheer die alles toelicht. Een fles water van het huis. Smakelijke hoofdgerechten, ook voor vega/ vis (ik eet geen vlees), maar mijn vleesetende partner vond zijn maaltje ook erg lekker.
arjan145 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Echt ouderwetse gastvrijheid! Echt super.
Eten was top. Echt kwaliteit, vers, goed bereid en een traktatie voor de smaakpapillen.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Hier gegeten met 15 personen. Hartelijke ontvangst door de gastvrouw, de bediening was vriendelijk en correct, ondanks de drukte op zaterdagavond. De Spaanse huiswijn (Enterizo) is goed van kwaliteit. Prima drie-gangenmenu , heerlijk gegeten. Een gezellige zaak, waar je graag terugkomt.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Twee weken geleden geweest, naeen bridgetoernooi. Bijzonder dat in een doodsaai plaatsje als Oudenbosch zo'n leuke zaak zit. Vader en moeder in de bediening, zoon in de keuken. Alle 3 vaklui ! We hadden een verrassingsmenu, de details ben ik kwijt, maar alle gangen waren voortreffelijk. at het echt af makte was de uitgebreide bierlijst, en het passende bieradvies.
Het is duidelijk waar ik ga eten als ik over een jaar weer in Oudenbosch ben!