Brasserie Het Vrolijke Schaap

Fenkelstraat 23 4731 JA Oudenbosch Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Het Vrolijke Schaap

Dit is een brasserie waar je met open armen wordt ontvangen! De sfeer is zeer aangenaam, met een houten vloer, bistromeubilair en een goed gevulde bar. Het is bijna alsof je teruggaat naar de gezelligheid en eenvoud van vroeger. Met dat verschil dat je hier heerlijk kunt eten, helemaal volgens de moderne en originele presentatie van vandaag. De brasserie is gelegen in het gezellige centrum van Oudenbosch en de informele ambiance van dit plekje zal je zeker aanspreken!

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Vrolijke Schaap

9,5

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Het Vrolijke Schaap

Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat een heerlijke avond gehad! Ongekend fijne bediening, warm, gastvrij, betrokken en verstand van zaken! Eten was heerlijk met bijpassende wijn en rosé. Voor een heerlijke avond uit kun je hier prima terecht!
Diana M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Familiebedrijfje met de Brabantse gastvrijheid hoog in 't vaandel. Heerlijk gegeten. De filosofie van de familie is 'liever teveel opdienen dan tekort komen' en dat heb ik geweten. Omdat het nog heerlijk buiten was op het voorterras nagetafeld. Topavond! We komen graag nog een keer terug!
Sabrina G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Rustige, lieve mensen. Zo ook de service.
Klein puntje: vismes hoort alleen bij vis op de graat. Ik had zeewolffilet.
Zeker een aanrader om eens te gaan dineren!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten met mijn familie, gezellige sfeer alles was prima in orde en de bediening ook netjes en vriendelijk.
Zeker een aanrader om gezellig een avondje met familie of vrienden lekker te genieten.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben heel lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.
Sjors M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Lekker, goed en op het gemak gegeten. Vriendelijke bediening! Veel verschillende bieren op de kaart
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuke sfeer, lekker gegeten en gedronken en een erg prettige bediening die past in het geheel. Deze Bourgondiër heeft genoten en zal zeker vaker terug komen!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Voor herhaling vatbaar.
H.C. K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk gegeten en fijne bediening! Aanrader!
rh.scheeres .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Het etentje van 16 maart was heel lekker en gevarieerd, voor herhaling vatbaar.
Van de hele wereld wat lekkers. De bediening van de familie was zoals altijd zeer
origineel en dat maakt het geheel compleet.
Sandy M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Altijd heerlijk eten, gezellige sfeer en super lieve eigenaars die zorgen voor een fijne gemoedelijke sfeer. Echt een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Zoals we gewend zijn bij het Schaap een warme sfeer, een heerlijk diner en keurige bediening , met goede adviezen
Ook qua prijs heel gunstig dus een aanrader!
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gezellige sfeer en gastvrij ontvangst. Goede suggesties buiten de menukaart om. Goede adviezen m.b.t. wijn en of bierkeuze. Waren betrokken bij ons theaterbezoek, zodat we op tijd klaar waren met het diner!
Champy K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Alle vier bezoekers waren enthousiast over het gebodene.
Persoonlijk bijzonder genoten van één van de vegetarische gerechten. Veel beter dan ik toto nu toe her en der heb ervaren. Hoop nog eens terug te gaan naar "het Vrolijke Schaap", om het andere "vega gerecht" te proberen. Complimenten ook voor de geschonken wijn. Het bier/drank-aanbod is sowieso bijzonder uitgebreid.
Marly V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
We hadden gekozen voor het 4 gangen verassingsmenu en het was heerlijk! Voor de mannen was er een bijpassend biertje bij iedere gang en voor de bob zelfs alcohol vrije rode wijn. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk, maakten een praatje en legde bij iedere gang uit wat we te eten kregen. Een echte aanrader, we komen zeker nog eens terug!
eddybergmans .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
goede gerechten voor ieder wat wils gezzellige gastheer en gastvrouw doen alles om het een gezellige avond voor je te maken en hun zoon is een goede kok die lekkere gerechten maakt
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zoals altijd lekker gegeten en prima service in een huiselijke sfeer onder het genot van n heerlijk glaasje wijn wij zijn fan van t schaap
Babs G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellig, huiselijk restaurant, zeer vriendelijk personeel met verstand van zaken. Porties zijn ruim voldoende! Niet duur voor de porties en de kwaliteit daarvan. Aanrader!!
Jurgen B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten! De bediening is hartstikke vriendelijk en het is een klein maar heel gezellig tentje.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Zoals altijd heerlijk en relaxed gegeten in een warme gezellige ambieuze sfeer
De gastheer en gastvrouw zijn heeel betrokken en aardig het eten van een top kwaliteit