Brasserie Het Vrolijke Schaap

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 21:00

Nel V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Hallo een aanrader
Wij zijn in het vrolijke schaap geweest voor onze 50 jarige bruiloft en het was geweldig
Alles was perfect we hebben genoten bedankt
L T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ik heb hier nu een paar keer gegeten, het eten is van constante kwaliteit. Lekkere garnaaltjes vooraf, steeds goede biertjes als suggestie bij het eten. Vriendelijke gastheer die alles toelicht. Een fles water van het huis. Smakelijke hoofdgerechten, ook voor vega/ vis (ik eet geen vlees), maar mijn vleesetende partner vond zijn maaltje ook erg lekker.
Arjan145 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Echt ouderwetse gastvrijheid! Echt super.
Eten was top. Echt kwaliteit, vers, goed bereid en een traktatie voor de smaakpapillen.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Hier gegeten met 15 personen. Hartelijke ontvangst door de gastvrouw, de bediening was vriendelijk en correct, ondanks de drukte op zaterdagavond. De Spaanse huiswijn (Enterizo) is goed van kwaliteit. Prima drie-gangenmenu , heerlijk gegeten. Een gezellige zaak, waar je graag terugkomt.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Twee weken geleden geweest, naeen bridgetoernooi. Bijzonder dat in een doodsaai plaatsje als Oudenbosch zo'n leuke zaak zit. Vader en moeder in de bediening, zoon in de keuken. Alle 3 vaklui ! We hadden een verrassingsmenu, de details ben ik kwijt, maar alle gangen waren voortreffelijk. at het echt af makte was de uitgebreide bierlijst, en het passende bieradvies.
Het is duidelijk waar ik ga eten als ik over een jaar weer in Oudenbosch ben!