Brasserie Het Regthuys

Plein 18 2242 KC Wassenaar Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten

Esther H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Verrassingsmenu AH actie. 4 gangen, en allemaal prima en lekker. Mandje brood en karafje water zouden er wel bij mogen. Bediening wat wisselend. Tafels opruimen als nog niet iedereen weg is; liever niet. De scherpte is er eind van de avond iets af. Maar prima menu voor zo'n AH actie; dat hebben we elders weleens anders meegemaakt.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij zijn hier dankzij de AH actie terecht gekomen maar dit was voor herhaling vatbaar. We hebben genoten van een 4-gangen verrassingsmenu. Iedere gang was verzorgd en smaakvol. Wij vonden het vooral leuk dat er gerechten werden voorgeschoteld die we zelf niet zouden uitkiezen maar die wij heerlijk vonden. Ook fijn dat er rekening met mijn allergie werd gehouden.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Uitstekende bediening en een heerlijk verrassingsmenu. Dit restaurant houdt rekening met dieetwensen en allergieën. Geen enkel nadeel kan ik bedenken, dus een tien.
Christien D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het is heerlijk eten voor een redelijke prijs. Echt met aandacht wordt alles bereid en de bediening was ook prima.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Prima bediening en er werd rekening gehouden met wat je niet lustte.
Alles rustig met tussenpauze die je zelf kon kiezen.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Sympathieke mensen die in een kordaat tempo een verrassingsmenu van vier gangen serveerden, desgewenst geheel vegetarisch. Met name de bietencarpaccio en de soep waren erg smakelijk! (sorry voor het verpesten van de verrassing, maar er blijft genoeg aangenaams over om je door te laten verrassen. Goede wijnen ook, tegen een redelijke prijs. Het uitzicht over de dorpskern van Wassenaar is natuurlijk super fijn, vooral op zo'n warme herfstavond. Wij komen terug.