Brasserie Het Paleis

Boterdiep 113 9712 Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Het Paleis

Aan het Boterdiep knalt het rood uit het cultureel woon- en werkcomplex Het Paleis. Die culturele inslag is terug te zien in het spraakmakende decor. De aangesloten brasserie is alle dagen geopend voor ontbijt tot ver na het diner. In de keuken wordt gewerkt met veelal biologische producten uit de streek, alles is huisgemaakt en vers. In de zomer is er een barbecue op de binnenplein!

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Paleis

Met de bus zeer goed bereikbaar

Maandag en dinsdag 08:00 - 17:00
Woensdag t/m vrijdag 08:00 - 22:00
Zaterdag 09:00 - 22:00
Zondag 09.00 - 17.00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Het Paleis

• Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Aardige begroeting bij binnenkomst. Ontspannen bediening die goed aanvoelde wanneer hij nodig was. Goede uitleg van de gerechten. Toen een heerlijke amuse..... en verder was alle eten top. Kon niet beter.
m V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Zeer hartelijke ontvangst, met onze wensen werd heel plezierig omgegaan, we voelden ons echt in de watten gelegd.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Allervriendelijkste bediening. Kwartel op t menu die supermals was! Lekkere burgers en pulled beef.
Wel veel zoet en zout dat mag minder. Maar we komen zeker weer!
Jacco W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Er staat gewoon een goeie chef in de keuken! De kaart is overzichtelijk (en hangt, handig! ook ingelijst in de toiletten). Ze serveren er goede wijnen en lekkere (streek-) bieren bij. Tafelwater is van het huis en wordt in karaffen, voorzien van schijfje citroen, schijfje sinaasappel, paar blaadjes munt, gepresenteerd.
De porties zijn zeker niet karig te noemen en daar worden dan ook nog diverse bijgerechten bij geserveerd die, indien nodig, worden aangevuld.
lhthkooij .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Met een groep collega's geluncht. Zgn. Paleislunch genomen. Heerlijk, wel te kleine portie. We zaten gezellig buiten, bedoening was vriendelijk
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten en het aperitief waren heerlijk! Ik had een Indiaanse curry en die smaakte echt authentiek zoals ik het afgelopen winter in Sri Lanka geproefd heb. Mij tafelgenote had de Dorade met asperges en die was ook heerlijk. Bediening heel vriendelijk en prettig. De inrichting zou beter kunnen, bijv. liever geen dan plastic bloemen.
Marietta M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Weer een uitstekende ervaring in het Paleis! Vorige week waren we met z'n tweeen, dit keer met vrienden. Samenvattend: prima service en lekker eten, alles goed klaargemaakt en de gerechten waren smakelijk en een beetje bijzonder. Goede bijgerechten ook, lekkere verse patat, salade met frisse besjes en in mijn geval als hoofdgerecht (ik had de vegetarische optie) een prima polenta met lekker sausje erbij. Ook mijn tafelgenoten waren heel tevreden. Ga zo door Paleis, en dan komen we zeker terug!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk eten (vooral de proeverij van het voor- en nagerecht is een aanrader) en een goede bediening. Wel een aanrader.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten. Gezellige uitstraling en zeer vriendelijke bediening.
Kortom, voor herhaling vatbaar.
Maaike M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Hadden zowel een proeverij van voor- als nagerechten en daar hebben we van genoten. De hapjes waren zeer gevarieerd. We kregen advies over een goed passende wijn erbij. Was allemaal erg smakelijk. Zeker een aanrader.
Maaike M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We hadden zowel de proeverij van voor- als nagerechten. We hebben genoten van de verschillende smaken. De wijntjes die geadviseerd werden bij de gerechten waren erg fijn. Echt een aanrader.
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Voor het eerst gegeten in Brasserie Het Paleis. Het eten was erg lekker en ook de presentatie hiervan was heel goed zeker gezien het prijsniveau. De entourage kon beter. Op zich een aanrader.
Peter I.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het eten was goed en voldoende, de bediening komt wat onzeker over. bij het uitserveren van de gerechten was het "eet smakelijk"en zo snel mogelijk weer weg. Het is wel zo fijn om even uit te leggen als je een proeverij hebt besteld wat er allemaal op je bord ligt. De bediening is wel heel vriendelijk maar mag wat professioneler en zekerder overkomen. Al met al een prima avond met goede wijn.
bram R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Best aardig gegeten, maar het was de hoge rating op iens niet waard.
Renate O.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooi en sfeervol restaurant. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Het eten is echt heerlijk. Super goede kwaliteit.
Wij hadden een proeverij bij het voor en nagerecht. En gewoon subliem wat je dan allemaal krijgt. Hoofdrecht bestond uit lekker mals rundvlees.
Kortom hier ga ik vaker naartoe.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Erg sfeervol en vriendelijk personeel en het eten was ook heel lekker voor herhaling vatbaar tot de volgende keer .
Shariselle P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Ik heb hier nu twee keer gegeten. Beide keren erg smakelijk, o.a. vers gebakken brood en heel mals rundvlees. Daarnaast een hele fijne bediening. Goede uitleg bij de gerechten. En er werd gevraagd of we het op prijs stelden als er wat meer tijd tussen de 3 gangen zou zitten. Super!
Vera A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben hier ontzettend lekker gegeten met de AH restaurant actie! Er is duidelijk aandacht besteed aan alle gerechten. We werden hartelijk ontvangen en de service was ontzettend goed, we werden erg vriendelijk geholpen. Kom hier graag nog een keer terug!
Reanne T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Met de ah actie hier gegeten. We kregen een goede uitleg van de chef zelf. Voorgerecht en nagerecht waren een proeverij, beide erg smakelijk. Bij het hoofdgerecht had je keuze, gekozen voor het rundvlees wat erg lekker was. Kortom een aanrader! Wij gaan in ieder geval nog eens heen.
Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij hebben met 4 personen gegeten bij Het Paleis met de restaurantactie van de AH. We hebben een heerlijke avond gehad met voortreffelijk eten! Vooraf een proeverij van enkele voorgerechten en als hoofdgerecht keuze uit snoekbaarsfilet, gnocci (vegetarisch) of steak. Ze waren alle drie subliem! Als toetje wederom een proeverij, heerlijk. Ook de bediening was erg attent en vriendelijk. Een aanrader in Groningen!