Brasserie Het Kasteeltje

Markt 30 4101 BX Culemborg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Het Kasteeltje

Alleen maar genieten

Bij Brasserie Het Kasteeltje gaat het om genieten: van goed gezelschap en heerlijk eten tot de prachtige omgeving. Op de kaart vind je typische brasseriegerechten met een eigentijdse twist, voor elk moment van de dag. Dus of je nou wilt lunchen of dineren, hier ben je aan het juiste adres. De chef laat zich inspireren door de seizoenen en producten uit de streek en streeft ernaar om jou een culinaire ervaring te geven die je niet snel vergeet.

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Kasteeltje

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Bedeltjes .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het eten was lekker, de sfeer was goed. Er hadden alleen wat meer groenten bij gemogen en wat is er mis met gewone borden? Eten op snijplanken, friet in emmertjes..... Klein minpuntje was de arctische temperatuur in de toiletten.
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Wederom weer heerlijk gegeten ,vriendelijke bediening en het leuke is ,keuze uit de gehele kaart en om de zoveel maanden worden de gerechten gewisseld. Zeker de moeite waard om om hier nog eens te eten !!!!
marieke891 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Goede, gastvrije en behulpzame bediening. Het eten was erg lekker. Leuk ook dat er een open keuken was. Er is geen gordijn oid tegen de wind dus af en toe passeerde een koude windvlaag maar verder niets te klagen! Aanrader!
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Het is een leuk klein restaurantje, Ik heb hier heerlijk glutenvrij gegeten. Ze doen hun uiterste best om iets lekkers te maken ook buiten de kaart om.
liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gezellig restaurant, ruime keuze op de kaart. Vriendelijk attent personeel. Lekker eten . Prima wijn ! Zeer de moeite waard om te bezoeken !
Yorick K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Leuke sfeer gecombineerd met goed eten
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een leuk klein restaurant. Hier heerlijk gegeten, de hamburger met bacon en cheddarkaas op een broodje was heerlijk. Ook de sate vd varkenshaas was goed. We kregen er sla en friet bij. De rode wijn was lekker. Het toetje was eenvoudig maar we hebben genoeg gegeten. Goede prijs/kwaliteitverhouding. We komen hier vast nog eens terug!
vendervan .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
prima eten en zeer vriendelijke bediening ,niets op aan te merken. Niets was hun teveel dus gaan wij er vaker heen.Wij hebben met ons vieren een hele gezellige avond gehad.
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellig, knus restaurant met vriendelijk personeel. Door de hoge waardering verwacht je wellicht een culinair hoogstandje, maar dat is het niet. Het is gewoon heel lekker, no nonsens eten.
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heb wederom heerlijk gegeten en het leuke is dat ze om de zoveel tijd de menukaart veranderen !!
Het is een echte aanrader en wij komen er zeker weer terug !!
Judiedepudie .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We aten met de AH-actie en mochten uit de hele kaart kiezen, dus dat was fijn. De porties waren erg klein, maar wel lekker. Bediening was vriendelijk. Alleen jammer dat aan het einde de duurste gerechten werden afgerekend, terwijl we die niet hadden genomen.
V V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We kwamen binnen en het was gelijk gezellig! Je kunt elkaar goed verstaan. Erg vriendelijke bediening die helemaal meedenkt met je wensen. De porties zijn goed, het eten lekker met verrassende smaaksensaties. De huiswijnen zijn echt super!! Na het hoofdgerecht hadden we even tijd nodig om het eten te laten zakken voor het dessert en daar werd op een prettige manier rekening mee gehouden.
Mikinilo K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een bekende plek met vaste menutoppers en veel afwisseling. De keuken weet er altijd een leuke twist aan te geven. Heerlijk om in de keuken mee te kijken....
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Ontzettend genoten met mijn moeder van het eten en de gastvrijheid! Voldoende ruimte tussen de tafeltjes en goede prijs-kwaliteit verhouding. Enige tip die ik kan bedenken is misschien wat meer vega en/of vis opties op de kaart, maar moet zeggen dat het vlees echt perfect bereid was.
bva .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening in een leuke, onbedwongen ambiance! Ook met de AH restaurantactie kun je kiezen uit het gehele a la carte menu zodat je ook de mogelijkheid krijgt de verschillende gerechten van het Kasteeltje culinair te ontdekken! Kortom: aanrader!
Guus2003 T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker gegeten met de AH Iens actie. Voldoende keuze uit nieuwe kaart. Voor- en hoofdgerechten waren goed. Alleen desserts vielen ons wat tegen. Leuke gezellige sfeer altijd bij Het Kasteeltje.
robvanschaik .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gezellige brasserie op een mooie locatie in Culemborg. Zeer goed eten en vlotte bediening
Goede parkeermogelijkheden. Komen er zeker nog een keer terug
tr54 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Het Kasteeltje is een kleine, gezellige horecagelegenheid in het centrum van Culemborg.
De bediening is vlot, vriendelijke en kundig.
Het eten is er goed, evenals de prijs.
Kortom, een aanrader.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het Kasteeltje is een brasserie met een gezellige sfeer een leuke kaart en lekkere gerechten. Een aanrader om te gaan eten.