Brasserie Het Kasteeltje

Markt 30 4101 BX Culemborg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Het Kasteeltje

Alleen maar genieten

Bij Brasserie Het Kasteeltje gaat het om genieten: van goed gezelschap en heerlijk eten tot de prachtige omgeving. Op de kaart vind je typische brasseriegerechten met een eigentijdse twist, voor elk moment van de dag. Dus of je nou wilt lunchen of dineren, hier ben je aan het juiste adres. De chef laat zich inspireren door de seizoenen en producten uit de streek en streeft ernaar om jou een culinaire ervaring te geven die je niet snel vergeet.

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Kasteeltje

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Het Kasteeltje

Rudy S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Marietje23 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gegeten met de AH restaurantactie. Hierbij aangegeven dat ik graag kleinere porties wilde ivm een maagoperatie. Hier werd goed rekening meegehouden. Het eten was prima in orde, de bediening was vriendelijk en dacht mee. Alleen jammer dat dan mijn aangepaste voorgerecht (het duurste voorgerecht, 1 ipv 2 visloempia's) wel voor het volle bedrag op de rekening stond. Helaas zag ik dat pas toen we weer thuis waren.
J.H. V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Vriendelijke en vlotte bediening.
Voor- en nagerecht prima. Hoofdgerecht, de gamba's in knoflookboter waren geen gamba's maar gewoon garnalen. Wel lekker. Kipgerecht was smakelijk.
naomi.heijnst .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We hebben hier super lekker gegeten en het personeel is ontzettend vriendelijk en doet het erg leuk! Ik zou iedereen aanraden om hier eens te gaan eten en wij komen zeker vaker terug!
Gretha H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Lekker gegeten, en het eten werd snel uitgeserveerd wat ons vandaag erg goed uitkwam. Mochten we weer in de buurt zijn dan komen we vast nog een keertje om wat uitgebreider te eten.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
We hebben via de ah-actie gereserveerd om eens lekker met zijn tweeën te gaan eten. Dut bleek een zeer goede keuze! Samengevat; Betrokken en deskundige bediening, een top gastheer, heerlijk eten en een hele fijne sfeer! Een echte aanrader.
Anneriek G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We hebben gisteren heerlijk gegeten. Ze hadden zelfs speciaal voor ons 6jarig jubileum een bordje beschreven met chocolade. Ze houden ontzettend goed rekening met allergieën! Wij komen zeker terug.
Carola H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vriendelijke bediening, lekkere chef special en gezellig gezeten.
H.J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We hebben lekker gegeten, de bediening was prima. De wachttijd kort we konden de trein nog halen.
Ze hielden rekening met de wensen van de klant.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Ondanks dat wij met de AH actie hadden gereserveerd was er, vanwege het mooie weer, binnen en buiten een tafeltje gereserveerd zodat we konden kiezen.
We hebben heerlijk buiten gezeten. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Wij weten niet hoe het er binnen uitziet, maar moesten voor deze recensie toch iets invullen. Dus dit is fictief.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Vanwege het mooie weer hebben we buiten op het terras gegeten. We hebben geboekt met de AH actie. En heerlijk gegeten. Echt een aanrader.
Biance G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het eren was erg lekker. De service was goed. De serveersters waren heel vriendelijk. Ik kreeg alleen last van mijn rug van de stoeltjes buiten.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Gezellig restaurant, wel erg knus. Lees: je zit net niet op de schoot van je buurvrouw. Eten was goed, frietjes lekker, vlees prima. Wel jammer dat er erg weinig groente bij zit. Ik mis een lekker aangemaakte salade er bij. Vriendelijk personeel.
carolien81 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Na zeer vriendelijke ontvangst lekker buiten op het terras gaan zitten. Voor de AH actie mochten we van de kaart kiezen waar ruime voldoende keuzes op stonden. Wij kozen beide voor de carpaccio en de bavette. Beide heerlijk klaar gemaakt, goed gekruid en mooi gepresenteerd. Ook de toetjes (crème brulee en een chocoladetaartje) waren erg lekker. Zeer vriendelijk was de fleece deken die gebracht werd toen het wat afkoelde. We komen hier zeker terug!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Na veel leuke reacties te hebben gelezen besloten hier te lunchen. Gekozen voor de kip clubsandwich, nou dat viel dus tegen. Ok ik wil zelf geen tomaat maar eigenlijk was het gewoon een drie dubbele boterham met (veel) sla, gerookte kip en wat komkommer. Niets geen lekkers als eiersalade of bacon ofzo. Ook de frietjes niet echt heel lekker. Helaas eens maar niet weer, jammer want een hele mooie zaak.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Complimenten aan de kok en de service. Heerlijk eten en zelfs de kok wil soms uitserveren als hij er verhaal bij te vertellen heeft.
Trudie K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben een heerlijke, en gezellige avond gehad, en lekker gegeten, en werden perfect bediend door een keurig beleefd meisje, met een donker haar, in een staart! Echt een aanwinst voor dit restaurant!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Hele gezellge sfeer en lekker knus.
Goede bediening en hartelijk en keurig personeel.

Complimenten een echte aanrader

Een opmerking neem ajb andere stoelen !!
Deze zitten echt niet lekker om relaxend te eten.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellige brasserie. Heerlijke gerechten . Gastvrij en vriendelijk personeel.
Wij hebben er geweldig gegeten.
Voor herhaling vatbaar. Een aanrader!!!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een foutje uit de keuken werd zeer goed opgepakt en rechtgezet, met excuses en een goedmakertje. We worden nog steeds heel blij van Het Kasteeltje.