Brasserie Het Kasteeltje

Markt 30 4101 BX Culemborg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Het Kasteeltje

Alleen maar genieten

Bij Brasserie Het Kasteeltje gaat het om genieten: van goed gezelschap en heerlijk eten tot de prachtige omgeving. Op de kaart vind je typische brasseriegerechten met een eigentijdse twist, voor elk moment van de dag. Dus of je nou wilt lunchen of dineren, hier ben je aan het juiste adres. De chef laat zich inspireren door de seizoenen en producten uit de streek en streeft ernaar om jou een culinaire ervaring te geven die je niet snel vergeet.

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Kasteeltje

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Het Kasteeltje

Jane L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Werden goed geholpen door vriendelijke gastvrouw, drankjes werden goed bijgevuld, hoefden niet lang te wachten op onze gerechten, zeker een aanrader!
anetta D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vriendelijke bediening en gezellige uitstraling.
Gerrie H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
goed eten voor een redelijke prijs.
bediening subliem!
Bettina W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Maike D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Personeel was attent en zeer vriendelijk!! We hebben een gezellige avond gehad.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wat een geweldige locatie. Super lekker eten en een vriendelijke bediening. Alle voorgerechten waren top. Laat staan de hoofdgerechten. De bavette en de rib-eye waren volgens wens gebakken. De vis van de dag, scholfilet, was lekker.
Zeker een locatie om terug te gaan.
jomakooy .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De gebruiksmogelijkheden van de AH-bon kunnen nog wel eens tegenvallen -bijvoorbeeld een teleurstellende zeer beperkte keuze-, maar bij brasserie Het Kasteeltje was daar geen sprake van. Daar houdt men niet van gezeur. De enige (prettige) voorwaarde was dat je een drie-gangendiner moet nemen. Je kon kiezen uit de hele kaart!! We hebben heerlijk gegeten: geitenkaas vooraf, een mooi medium gebakken bavette -flink stuk vlees- met lekkere frites en boerenjongens toe. Prima. Een minpunt vinden we wel dat de ruimte in de brasserie zeer beperkt is en een verhuizing naar een ruimere, gezelligere behuizing voor de hand zou moeten liggen.
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
erg goed restaurant heerlijk gegeten goede en vriendelijke bediening kortom voor herhaling vatbaar
r.wils .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuke bediening, lekker eten en tegen betaalbare prijzen. Aanrader. Kom zeker nog een keer terug
Merkwaardig dat mijn recensie 120 tekens moet bevatten, die heb ik dus niet nodig
gukehofman1 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten, gezellig druk. Aanrader! Enig minpuntje: een gast met een kleine en een grote hond, als die naast me hadden gezeten, dan was ik weggegaan.
Nanette L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Erg lekker gegeten. De bediening is erg prettig en netjes. De sfeer in het restaurant is gezellig druk. Het eten is divers en lekker bereid. De service is snel.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We zijn hier al vaker wezen eten en de bediening van deze restaurant is uitstekend. de kwaliteit van het eten van dit restaurant is uitstekend.
zeer leuke mensen en altijd vriendelijk
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een klein maar gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Het eten is smaakvol en goed gebalanceerd.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuke plek, goed eten, heel fijn personeel. Aanrader.
Andrea E.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Mooi restaurant, heerlijk gegeten, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, uitgebreide kaart, bediening goed en vriendelijk. Echt een aanrader!
Cobi V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Fantastisch gegeten, bijzonder aardige mensen
Lauwelie V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Goed gegeten en geweldige bediening! Sfeer is heel gezellig. We komen hier zeker nog een keer terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Michaela V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer, kortom top. Dit is een van mijn favoriete restaurants om heerlijk, ongedwongen te kunnen eten.
C.A.H. V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
bediening was zeer goed en vriendelijk, stonden open voor vragen.
Bianca W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij hebben hier op zondagavond 1Oktober samen met vrienden gegeten. Het was heerlijk. Het personeel was vriendelijk. We hebben er gezellig kunnen eten. We komen zeker nog eens terug.