Brasserie Het Kasteeltje

Markt 30 4101 BX Culemborg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Het Kasteeltje

Alleen maar genieten

Bij Brasserie Het Kasteeltje gaat het om genieten: van goed gezelschap en heerlijk eten tot de prachtige omgeving. Op de kaart vind je typische brasseriegerechten met een eigentijdse twist, voor elk moment van de dag. Dus of je nou wilt lunchen of dineren, hier ben je aan het juiste adres. De chef laat zich inspireren door de seizoenen en producten uit de streek en streeft ernaar om jou een culinaire ervaring te geven die je niet snel vergeet.

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Kasteeltje

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Mooie locatie op het plein, wij hebben op het terras gezeten. Heerlijke club Sandwich gegeten. Dit zag er verzorgd uit en smaakte goed. Ook fijn dat er voor de kinderen ook wat was, dit viel ook in de smaak. Bediening was vriendelijk en aanwezig op het terras.
tr54 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Het Kasteeltje in Culemborg is een kleine, gezellige gelegeheid, waar je prima kunt eten voor een redelijke prijs. Het is een aanrader.
Maurice T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het hoofdgerecht (bavette) was heerlijk, jammer dat de asperges uit de aspergesoep met zalmdnippers niet helemaal goed geschild waren.
Cato C.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
mooi aan de markt gelegen brasserie met prima bediening: behulpzaam en professioneel. Eten was goed; iets minder frites voorkomt verspilling. Een ontspannen sfeer met toffe kaart. Daar gaan we graag weer naar toe!
Marius B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vriendelijke, correcte ontvangst en bediening. Het voorgerecht was lekker, maar verhoudingsgewijs prijzig. Hoofdgerecht en dessert waren uitstekend en voor de juiste prijs.
We gaan hier zeker terugkomen.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben lekker gegeten, de kaart heeft een eenvoudige keuze, het is een kleine brasserie met een goede en vlotte bediening en prettige sfeer!
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gezellig, lekker, sfeervol, gastvrij en orgineel. Dit zijn de woorden waar ik aan denk als ik het over Brasserie het Kasteeltje heb. Ik kom hier dan ook regelmatig terug.
Rinske S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Alweer super lekker gegeten in een knusse sfeer. Persoonlijk contact met de kok, die ook aan tafel langskomt. Open keuken. Geweldige avond gehad.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Super leuk restaurant en lekker gegeten. En een super service door Noa en Maeve.
We komen zeker nog eens terug.
De wachttijd was wat langer dan normaal omdat het erg druk was, maar voor ons geen probleem.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Lekkere lunch
Beata N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Klein en fijn. Goede service en op het menu zeer betaalbare en smaakvolle gerechten. Prijs - kwaliteit voortreffelijk. Klein minpunt zijn de stoelen. Die zijn niet geschikt om lang op te blijven zitten.
mrkarssen .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
het ontvangst was buiten gewoon goed zeer spontane bediening 10 met een griffel . het eten was voor ons een verassing we waren hier nog nooit geweest ! nou het was heerlijk ; echt een aanrader .
een min puntje de tafeltjes zijn erg klein die hadden een stukje groter gemogen . maar voor de rest geweldig we gaan binnenkort weer .
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten met 8 dames uit IJmuiden en zijn hartelijk ontvangen door het uiterst vriendelijke personeel.
Amber J.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een klein maar gezellig restaurantje in Culemborg.
We werden zeer enthousiast begroet, dit gaf een warm welkoms gevoel.

Hebben iets langer op ons eten moeten wachten, maar dit was niet storend.

Zeker een aanrader!
Priscilla W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We waren daar voor een high wine voor 3 personen, maar de seveerster kon ons helaas niet precies vertellen wat voor wijn het was (we hadden de reservering ruim een maand geleden gemaakt, dus opzich had zij zich daar nog makkelijk even wat meer in kunnen verdiepen).
Vervolgens werden wij om half 6 verzocht om er een einde aan te maken, want de tafel was om 6 uur weer gereserveerd, erg jammer.
nettydenbraber .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goede beleefde bediening, gezellige sfeer, interieur is mooi en de nieuwe stoelen zitten lekker.
Zeker de moeite waard om daar vaker te eten.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Knusse ongedwongen sfeer, eten was erg goed... eenvoudig en eerlijk.
Zowel vis- als vleesgerechten en het dagmenu van de chef. Prima verzorgd!
Fijne prijs die de kwaliteit ruimschoots waard is.
arnaud S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Prima plek voor een drankje, lunch of diner. Wij hadden de High Wine. Goed verzorgd met bij elk glas andere lekkere hapjes. Aanrader!
Max H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ontzettend gezellig restaurant waar de knusheid het afmaakt! Het personeel is erg vriendelijk en meedenkend! De chef's special is een echte aanrader!
Max H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ontzettend gezellig restaurant en heel vriendelijk personeel! De knusheid maakt de ervaring nog beter! De chef's special is een echte aanrader!