Brasserie Het Kasteeltje

Markt 30 4101 BX Culemborg Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Het Kasteeltje

Alleen maar genieten

Bij Brasserie Het Kasteeltje gaat het om genieten: van goed gezelschap en heerlijk eten tot de prachtige omgeving. Op de kaart vind je typische brasseriegerechten met een eigentijdse twist, voor elk moment van de dag. Dus of je nou wilt lunchen of dineren, hier ben je aan het juiste adres. De chef laat zich inspireren door de seizoenen en producten uit de streek en streeft ernaar om jou een culinaire ervaring te geven die je niet snel vergeet.

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Kasteeltje

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellig, knus restaurant met vriendelijk personeel. Door de hoge waardering verwacht je wellicht een culinair hoogstandje, maar dat is het niet. Het is gewoon heel lekker, no nonsens eten.
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heb wederom heerlijk gegeten en het leuke is dat ze om de zoveel tijd de menukaart veranderen !!
Het is een echte aanrader en wij komen er zeker weer terug !!
Judiedepudie .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We aten met de AH-actie en mochten uit de hele kaart kiezen, dus dat was fijn. De porties waren erg klein, maar wel lekker. Bediening was vriendelijk. Alleen jammer dat aan het einde de duurste gerechten werden afgerekend, terwijl we die niet hadden genomen.
V V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We kwamen binnen en het was gelijk gezellig! Je kunt elkaar goed verstaan. Erg vriendelijke bediening die helemaal meedenkt met je wensen. De porties zijn goed, het eten lekker met verrassende smaaksensaties. De huiswijnen zijn echt super!! Na het hoofdgerecht hadden we even tijd nodig om het eten te laten zakken voor het dessert en daar werd op een prettige manier rekening mee gehouden.
Mikinilo K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een bekende plek met vaste menutoppers en veel afwisseling. De keuken weet er altijd een leuke twist aan te geven. Heerlijk om in de keuken mee te kijken....
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Ontzettend genoten met mijn moeder van het eten en de gastvrijheid! Voldoende ruimte tussen de tafeltjes en goede prijs-kwaliteit verhouding. Enige tip die ik kan bedenken is misschien wat meer vega en/of vis opties op de kaart, maar moet zeggen dat het vlees echt perfect bereid was.
Bva .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening in een leuke, onbedwongen ambiance! Ook met de AH restaurantactie kun je kiezen uit het gehele a la carte menu zodat je ook de mogelijkheid krijgt de verschillende gerechten van het Kasteeltje culinair te ontdekken! Kortom: aanrader!
Guus2003 T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker gegeten met de AH Iens actie. Voldoende keuze uit nieuwe kaart. Voor- en hoofdgerechten waren goed. Alleen desserts vielen ons wat tegen. Leuke gezellige sfeer altijd bij Het Kasteeltje.
Robvanschaik .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gezellige brasserie op een mooie locatie in Culemborg. Zeer goed eten en vlotte bediening
Goede parkeermogelijkheden. Komen er zeker nog een keer terug
Tr54 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Het Kasteeltje is een kleine, gezellige horecagelegenheid in het centrum van Culemborg.
De bediening is vlot, vriendelijke en kundig.
Het eten is er goed, evenals de prijs.
Kortom, een aanrader.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het Kasteeltje is een brasserie met een gezellige sfeer een leuke kaart en lekkere gerechten. Een aanrader om te gaan eten.
Annerieke R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Prima eetcafé, met eerlijk eten. Het vegetarische gerecht was wat ongeïnspireerd en vlak, maar saté en hamburgers vielen goed in de smaak. Leuk ingericht. Ook heel leuk voor lunch.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wat vooral opvalt is de bediening: vriendelijk, correct, maar niet te formeel en super attent. Elk signaal wordt opgepakt!
Het eten is er altijd verrukkelijk, de menu's origineel en prachtig opgediend. Precies goede porties.
Kortom: eten bij het Kasteeltje is een feestje.
Conny76 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
het was goed voor elkaar. Ik had van te voren online gereserveerd met de opmerking dat 1 van ons een maagverkleining heeft gehad en of daar rekening mee gehouden kon worden. Hierdoor werd 1 van de gerechten wat kleiner geserveerd(zonde om eten te verspillen) en de prijs was ook iets aangepast volgens mij! Top!
Christianne C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst bij het Kasteeltje gegeten. We waren met vrienden en het is een ideale plek om gezellig en ontspannen een leuke avond te hebben. Het was ook fijn dat we alle tijd kregen om een keuze uit het menu te maken. Het eten beviel goed, vooral de rundercarpaccio als voorgerecht en het warme chocoladetaartje waren erg lekker. Kortom, ik zal hier zeker nog eens terugkomen!
ClaudiaHoutman_ .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Voor ons jubileum bij het kasteeltje gegeten. We werden vriendelijk ontvangen, hebben lekker gegeten, de bediening kwam netjes iedere gang vragen ofdat het naar wens was en er hing een gezellige sfeer! Zeker een aanrader :)
PetersRhenen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Leuk restaurant waar je gezellig kunt eten. Zeer vriendelijk ontvangen en er werd netjes rekening gehouden met allergieën. Met de Ah restaurant actie was het goedkoop eten. Ondanks deze actie was er een ruime keuze uit alle 3 de gangen. Het eten zag er prachtig uit en was heerlijk! We zouden ee zeker nog eens terugkomen.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Prettige verassing in het centrum van Culemborg, heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs, de couscous was om je vingers bij op te eten - en bijzonder vriendelijke bediening! Het is dat ik niet in de buurt woon, anders kwam ik zeker nog eens terug!
Bouman_5 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Gezellig en leuk personeel, klein restaurant maar de naam zegt het al. Het eten is zeer goed en het aanbod is goed. zeker aan te raden om hier heen te gaan!
Phillipvb .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Je hebt gewoon de mogelijkheid om van de kaart te eten. Goedkoopste gerechten worden van de rekening gehaald. Kaart is zeer uitgebreid en het eten is heel goed. Alleen het terras buiten zit niet echt lekker comfortabel. Verder een prima restaurant. Een aanrader.