Brasserie Het Kasteeltje

Markt 30 4101 BX Culemborg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Het Kasteeltje

Alleen maar genieten

Bij Brasserie Het Kasteeltje gaat het om genieten: van goed gezelschap en heerlijk eten tot de prachtige omgeving. Op de kaart vind je typische brasseriegerechten met een eigentijdse twist, voor elk moment van de dag. Dus of je nou wilt lunchen of dineren, hier ben je aan het juiste adres. De chef laat zich inspireren door de seizoenen en producten uit de streek en streeft ernaar om jou een culinaire ervaring te geven die je niet snel vergeet.

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Kasteeltje

Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gezellige brasserie. Heerlijke gerechten . Gastvrij en vriendelijk personeel.
Wij hebben er geweldig gegeten.
Voor herhaling vatbaar. Een aanrader!!!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een foutje uit de keuken werd zeer goed opgepakt en rechtgezet, met excuses en een goedmakertje. We worden nog steeds heel blij van Het Kasteeltje.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Buitengewoon goed restaurant met zeer goede bediening.Kaart is zeer aantrekkelijk.Het Kasteeltje is een aanrader en wij komen zeker terug.
Anton034 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, mooi terras. Maar als je een dieet hebt komt de kok je daarover indringend ondervragen. En daar zit je natuurlijk niet op te wachten.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met enige regelmaat eten wij met vrienden in een voor ons centrale plaats. Culemborg ligt daarvoor uiterst gunstig. Het is bovendien een plezierig stadje met een relatief ruime keuze aan restaurants. Aangelokt door de goede recensies reserveerden we via IENS voor zaterdagavond 15 juli een tafel bij Het Kasteeltje. Misschien waren onze verwachtingen te hooggespannen door de vele positieve 'reviews', misschien zijn we domweg te kritisch of misschien had de kok een mindere avond, maar als wij nog eens teruggaan naar Het Kasteeltje dan is het voor de prettige ambiance en de vriendelijke bediening en niet voor de kwaliteit van de voorgeschotelde maaltijd. Het is niet dat voor-, hoofd- en nagerecht slecht waren: ze waren vooral onbeduidend. Geen enkel moment verraste de smaak of de presentatie. We hebben honderduit zitten praten, maar geen seconde over het eten. Dat is veelzeggend.
bolleke .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Escargots zie bijna nooit meer op een menukaart. Dus nu maar weer eens genomen. Nou, haal ze maar van de kaart, want het was bijna niet te eten! Te klein en smakeloos. Verder waren de andere gerechten prima ook van de 3 andere tafelgenoten.
egoes .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij vonden het erg goed alleen was het er warm binnen en voor onze gasten konden we niet voor de deur parkeren (loopt moeilijk )
Esselien S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel! Vlees (rib-eye) precies goed, leuk om ook mais en venkel te krijgen. Fijn dat ze vragen hoe lang je tussen borrelplateau en hoofdgerecht wilt wachten.
Absoluut een aanrader.
Jeanette L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
We hadden de leuke bijkomstigheid, dat het restaurant maandag precies 3 jaar bestond en alle aanwezige klanten een prosecco aangeboden kregen.Een leuke geste. Driegangendiner goed verzorgd en betaalbaar. Fijn, dat het Kasteeltje op maandag open is! (in tegenstelling tot zovele andere horecagelegenheden)
Fransconny G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het kasteeltje is een top zaak. Spontaan binnen gelopen en er was net een tafel voor twee vrij. Wat een hartelijk ontvangst door de twee gastvrouwen. We hebben heerlijk gegeten, de chef kok nog even aan tafel. Wat een heerlijke zaak in Culemborg.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben soep en een broodje gegeten hier.
Kwaliteit was prima maar het was wat drukker op het terras en daardoor moesten we wel wat langer wachten.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Tijdens onze vakantie in Culemborg hebben we hier diverse malen gegeten. Verrassende smaakvolle gerechten. Leuk terras. Aardig personeel. Speciale dank voor gastvrouw Jannie. Ze is een top gastvrouw met aandacht voor haar gasten en hun speciale wensen. We komen zeker nog eens terug.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuk, gezellig, knus restaurantje. Het terras is leuk midden op de markt van Culemborg. Lekker eten en erg vriendelijk personeel. Een echte aarader!
Alexandra W.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Mooie locatie op het plein, wij hebben op het terras gezeten. Heerlijke club Sandwich gegeten. Dit zag er verzorgd uit en smaakte goed. Ook fijn dat er voor de kinderen ook wat was, dit viel ook in de smaak. Bediening was vriendelijk en aanwezig op het terras.
tr54 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Het Kasteeltje in Culemborg is een kleine, gezellige gelegeheid, waar je prima kunt eten voor een redelijke prijs. Het is een aanrader.
Maurice T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het hoofdgerecht (bavette) was heerlijk, jammer dat de asperges uit de aspergesoep met zalmdnippers niet helemaal goed geschild waren.
Cato C.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
mooi aan de markt gelegen brasserie met prima bediening: behulpzaam en professioneel. Eten was goed; iets minder frites voorkomt verspilling. Een ontspannen sfeer met toffe kaart. Daar gaan we graag weer naar toe!
Marius B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Vriendelijke, correcte ontvangst en bediening. Het voorgerecht was lekker, maar verhoudingsgewijs prijzig. Hoofdgerecht en dessert waren uitstekend en voor de juiste prijs.
We gaan hier zeker terugkomen.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben lekker gegeten, de kaart heeft een eenvoudige keuze, het is een kleine brasserie met een goede en vlotte bediening en prettige sfeer!
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gezellig, lekker, sfeervol, gastvrij en orgineel. Dit zijn de woorden waar ik aan denk als ik het over Brasserie het Kasteeltje heb. Ik kom hier dan ook regelmatig terug.