Brasserie Het Kasteeltje

Markt 30 4101 BX Culemborg Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Het Kasteeltje

Alleen maar genieten

Bij Brasserie Het Kasteeltje gaat het om genieten: van goed gezelschap en heerlijk eten tot de prachtige omgeving. Op de kaart vind je typische brasseriegerechten met een eigentijdse twist, voor elk moment van de dag. Dus of je nou wilt lunchen of dineren, hier ben je aan het juiste adres. De chef laat zich inspireren door de seizoenen en producten uit de streek en streeft ernaar om jou een culinaire ervaring te geven die je niet snel vergeet.

Meer informatie over restaurant Brasserie Het Kasteeltje

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Max H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ontzettend gezellig restaurant waar de knusheid het afmaakt! Het personeel is erg vriendelijk en meedenkend! De chef's special is een echte aanrader!
Max H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ontzettend gezellig restaurant en heel vriendelijk personeel! De knusheid maakt de ervaring nog beter! De chef's special is een echte aanrader!
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Erg gezellig en knus restaurant, personeel erg vriendelijk en goed georganiseerd. Hing een vrolijke en rustige sfeer. Zeker een aanrader!
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuke ambiance, lekker eten, vlotte en heel vriendelijke bediening, kortom, een aanrader!
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellig klein restaurantje. Fijne bediening, heel persoonlijk en vriendelijk. Wel reserveren want ze hebben niet veel tafels.
Jane V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
met mijn schoonouders geluncht. saté is overheerlijk en de uiensoep was verrukkelijk. de sfeer bij deze brasserie is warm en gezellig. echt een leuke zaak met een lieve gastvrouw aan tafel. ga zo door
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Genoten van een heerlijke high wine vanavond! Goede sfeer, lekkere wijn en diverse heerlijke hapjes. Alle ingrediënten voor een geslaagde avond waren aanwezig!
annita U.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heel goede gastvrouw. Vriendelijke bediening. We waren er met vrienden. We maakten gebruik van de AHACTIE maar hadden totaal niet het gevoel dat dit wat uitmaakte. Het eten was prima. Leuk opgemaakt. Heerlijke knolselderijsoep van de chef. De satesaus was wat aan de zoute kant. We komen hier zeker nog een keertje terug!
Bedeltjes .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het eten was lekker, de sfeer was goed. Er hadden alleen wat meer groenten bij gemogen en wat is er mis met gewone borden? Eten op snijplanken, friet in emmertjes..... Klein minpuntje was de arctische temperatuur in de toiletten.
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Wederom weer heerlijk gegeten ,vriendelijke bediening en het leuke is ,keuze uit de gehele kaart en om de zoveel maanden worden de gerechten gewisseld. Zeker de moeite waard om om hier nog eens te eten !!!!
marieke891 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Goede, gastvrije en behulpzame bediening. Het eten was erg lekker. Leuk ook dat er een open keuken was. Er is geen gordijn oid tegen de wind dus af en toe passeerde een koude windvlaag maar verder niets te klagen! Aanrader!
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Het is een leuk klein restaurantje, Ik heb hier heerlijk glutenvrij gegeten. Ze doen hun uiterste best om iets lekkers te maken ook buiten de kaart om.
liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Gezellig restaurant, ruime keuze op de kaart. Vriendelijk attent personeel. Lekker eten . Prima wijn ! Zeer de moeite waard om te bezoeken !
Yorick K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Leuke sfeer gecombineerd met goed eten
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een leuk klein restaurant. Hier heerlijk gegeten, de hamburger met bacon en cheddarkaas op een broodje was heerlijk. Ook de sate vd varkenshaas was goed. We kregen er sla en friet bij. De rode wijn was lekker. Het toetje was eenvoudig maar we hebben genoeg gegeten. Goede prijs/kwaliteitverhouding. We komen hier vast nog eens terug!
vendervan .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
prima eten en zeer vriendelijke bediening ,niets op aan te merken. Niets was hun teveel dus gaan wij er vaker heen.Wij hebben met ons vieren een hele gezellige avond gehad.
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellig, knus restaurant met vriendelijk personeel. Door de hoge waardering verwacht je wellicht een culinair hoogstandje, maar dat is het niet. Het is gewoon heel lekker, no nonsens eten.
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heb wederom heerlijk gegeten en het leuke is dat ze om de zoveel tijd de menukaart veranderen !!
Het is een echte aanrader en wij komen er zeker weer terug !!
Judiedepudie .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We aten met de AH-actie en mochten uit de hele kaart kiezen, dus dat was fijn. De porties waren erg klein, maar wel lekker. Bediening was vriendelijk. Alleen jammer dat aan het einde de duurste gerechten werden afgerekend, terwijl we die niet hadden genomen.