Brasserie het Anker

• Af te huren , Terras
Erg voordelig
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Afgelopen zaterdag hebben wij hier met een groep van 22 personen gegeten. In de groep zaten een paar kritische horecabezoekers. Iedereen had het naar z'n zin. De voorgerechten waren prima, de hoofdgerechten geweldig en de nagerechten om je vingers bij af te likken. Het personeel was vriendelijk en gastvrij en bediening was goed gepland. A la carte eten met zo'n grote groep is werkelijk een uitdaging. Een ruime kaart met een goed prijs/kwaliteit verhouding. Deze mensen verdienen gewoon een vette 10.
Lara2801 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Brasserie 't Anker. De Tortilla met geitenkaas en verse groenten was goed van smaak. Mooi terras waar we nog gezellig een tijd hebben gezeten. Aardige en vlotte bediening. We gaan er snel weer heen.
Het ligt in een prachtige omgeving waar veel te doen is, goed te combineren met een dagje uit.
Geertje R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Prima eten, maar verwacht niets bijzonders. Het terras dat aan een mooi stuk dijk ligt is sfeervol en de bediening is vriendelijk.
Ezra V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Vandaag voor de zoveelste keer mogen eten bij 'T Anker. Weer heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening. Het was een gezellige avond met een gezellige drukte. Ook wel is daar gegeten terwijl er een grote groep zat met een aardige borrel op. We konden horen dat deze mensen het erg gezellig hadden, waar het ook omdraait op een zaterdag avond in een gezellig restaurant, maar ook deze avond bleef het personeel heel vriendelijk en werd de groep met regelmaat aangesproken om rustiger te zijn. Aan het eten merkte we niks, dat was weer heel lekker bereid! Naar mijn mening is dit een top restaurant met een steen goeie kok en erg vriendelijke eigenaar met gezellig personeel!! Ik kom er graag!
Johnbergers .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Met een wat ouder gezelschap gereserveerd en daarbij vermeld dat één vd gasten minder valide en slecht ter been was dus graag een tafel zonder allerlei opstapjes van te voren. Bij aankomst een zeer hoge tafel met barkrukken toegewezen gekregen. Werd na reclameren opgelost.
Een ander zeer groot en zeerzeer luidruchtig gezelschap (te veel drank) was daar ook en maakte het de andere gasten onmogelijk om met elkaar te praten tijdens het eten. Hierover geklaagd en de gastvrouw/eigenaresse zei er iets aan te gaan doen maar vermelde er énpassant bij alleen te kunnen verzoeken om wat rustiger te zijn. Mijn verbazing was groot toen ik zag dat bier in grote getale nog steeds geschonken werd aan dit luidruchtige gezelschap. Tijdens het opdienen vd hoofdmaaltijd wederom geklaagd over de abnormale herrie en ik zag dat ook andere gasten zich zeer ongemakkelijk voelden. Eigenaresse beloofde wederom beterschap, maar het verbeterde niet, ergwer nog: nog meer bier voor het inmiddels goed aangeschoten gezelschap. Nu dan de overtreffende trap: tijdens ons eten werd plotseling een grote deur geopend en werd er luidruchtig en zeer onbehouwen met meubilair geschoven en omgebouwd voor een andere bestemming die avond ( iets met een bandje bleek later bij navraag !)
Ik heb hierop aangegeven meteen te willen vertrekken en ik gaf aan het te betalen totaal bedrag in kwestie te willen stellen. De eigenaresse gaf aan dat zij er niets aan kon doen dat er wel eens gasten zijn die het voor een ander verpesten en gaf aan niets van een korting/kwijtschelding te willen weten. Zij vroeg mij of het eten wel lekker was en daarover had ik geen klachten. "Dus", zij de eigenaresse, daar kom je toch voor hier: "om lekker te eten". Ik gaf aan dat als ik thuis een lekkere uitsmijter met kaas en ham had klaar gemaakt, dat ik dan ook lekker gegeten zou hebben maar dat wij naar een restaurant gaan voor een leuke avond met vrienden en familie! Voor dat laatste moet je daar niet zijn dus!
RRZW .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Al verschillende keren bij het Anker gegeten: Vlees, vis, vegetarisch. Grote en kleine gerechtjes. Alles kan en allemaal even lekker. Super vriendelijk personeel, ik voel me altijd erg welkom. Iedere keer weer een feestje. Zaak is erg smaakvol ingericht en het terras is fantastisch ekker in het zonnetje aan de dijk.
Heske G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Een eenvoudige kaart, aantrekkelijk geprijsd 3 gangen menu 24,50. De tuin is heerlijk langs de dijk. De bediening jong en onervaren, het is regelmatig wachten op bestellingen die zijn vergeten. Maar al met al prima gegeten.