Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Brasserie Herengracht

Het zonnetje aan de Vecht

Brasserie Herengracht is een eigentijds restaurant in de historische vestingstad Muiden. Vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht over de Vecht. Misschien vang jij een glimp op van de legendarische zeemeermin die over Muiden waakt. Binnen geniet je aan de bar van een hapje en een drankje. Aan tafel smul je van verse vis uit IJmuiden, een lekker mals stuk vlees of een heerlijk vegetarisch gerecht. Als je het allemaal even lekker vindt klinken, ga dan voor de proeverij.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Herengracht

Met de auto A1 afslag Muiden / Weesp komt u bij de Brasserie. Betaald parkeren voor de deur op de Herengracht, het Vestinghplein of P2 (gratis vanaf 1 januari 2017!). Met het OV vanaf Amsterdam – Huizen lijn 320, Gooi (Bussum) lijn 110 of Almere lijn 322
  • : Gratis parkeren op 6 minuten lopen op P1, Parkeerplaats & Betaald parkeren ook meteen in de straat

Woensdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag 12:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Herengracht

Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gezellig restaurant op een mooie lokatie. Onze vijfgangen proeverij was uitstekend verzorgd. Alles was goed van smaak, evenals de fles Primitivo. Uitermate vriendelijke bediening.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Mooi sfeervol restaurant met goed eten. De borden waren mooi opgemaakt en de prijs is redelijk. We gaan vast nog een keer.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk gemoedelijk en inrichting gezellig ingericht.
Andy R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Ik ben met name vrij kritisch met het beoordelen van gerechten, We vonden de diner en desert helemaal top.
daniellenooy N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was erg goed. Vooral hertenbiefstuk, en eend.
Het kaas plankje wassen een beetje schraal.
De wijn merlot zeer aan te raden.

Uiteindelijk alles een 8

Nieuwe gordijnen, andere kleur, zou een aanrader zijn :)
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
we zaten boven aan het raam en daar kwam veel kou uit de kieren. We vonden de porties wijn die werden ingeschonken erg karig. Aan het tafeltje naast ons waren de glazen voller.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
uitstekend gegeten in zeer prettige omgeving, lekkere wijn en heerlijk dessert, zeer vriendelijke bediening, een aanrader,
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een leuk restaurant heerlijk gegeten prima gezellige bediening. Uit menukaart met wisselend weekmenubjanveen gemakkelijke keuze worden gemaakt. Kortom zeker een aanrader !
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede ontvangst. Gezellig behulpzaam personeel Lekker eten goede uitleg bij vragen. We gaan er zeker nog een keer naar terug.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede ambiance vriendelijke bediening eten is goed enige minpunten zijn dat er niet werd verteld wat er buiten de kaart om te verkrijgen was en er meerdere keren om het vullen van de glazen gevraagd moest worden
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We waren al eerder geweest om te dineren en kunnen alleen maar weer zeggen top! Het eten de bediening was weer fantastisch. Dit restaurant is het aanraden meer dan waard en komen zeker terug.
t.reijnen58 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Brasserie Herengracht is een leuk restaurant, wij hebben er lekker gegeten en het bezoek is zeker een herhaling waard..

Prijs-kwaliteit verhouding is prima in orde
PietHein-Olga O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goede kaart, mooi opgediend en kwalitatief mooie gerechten in een gezellige omgeving met aardige bediening.
Heerlijke en aparte rode wijn.
B K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Op zich prima gegeten, minpuntje was wel dat men om een voor ons onverklaarbare reden dacht dat we van die "AH' klanten waren en dat was duidelijk te merken in de bediening. Pas nadat we de rekening gepresenteerd kregen en duidelijk werd dat we niet van die vreselijke bonnen wilden inleveren werd de bediening minder krampachtig. Spijtig eigenlijk want het eten was zoals eerder vermeld prima en de rekening , zelfs zonder ''AH'' korting, ook.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben er heerlijk gegeten. De gerechten werden ook erg mooi geserveerd. Het restaurant is gezellig ingericht. Dus al met al is dit voor ons een top restaurant.
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eten was heerlijk, de vis was perfect ook de hertenbiefstuk, eem aanbeveling. Ook de tijd tussen de gerechten was goed. De bediening was ook attent en vriendelijk.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We zijn voor de tweede keer in dit restaurant gaan eten. Goede kaart en prima eten.
hbregman.1 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Alle verschillende voor-hoofd en nagerechten waren top! Vol in de smaak en prachtig opgemaakt. We kwamen er blij vandaan
r.degraeve .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Leuk restaurant. De bediening verschilt per persoon. De één maakt er echt werk van en weet hoe het hoort. De ander is te amicaal en oogt ongeïnteresseerd. De kwaliteit van het eten is prima en de hoeveelheid ruim voldoende,
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
dankzij Iens weer een mooie gelegenheid om te eten onderweg gevonden. mooie locatie aan het water. Rustieke omgeving. Genoten van heerlijk visgerecht. Salade was ook prima. Persoonlijk vind ik de muziekkeuze niet prettig en zeker het volume is te hard.