Brasserie Herengracht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brasserie Herengracht

Het zonnetje aan de Vecht

Brasserie Herengracht is een eigentijds restaurant in de historische vestingstad Muiden. Vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht over de Vecht. Misschien vang jij een glimp op van de legendarische zeemeermin die over Muiden waakt. Binnen geniet je aan de bar van een hapje en een drankje. Aan tafel smul je van verse vis uit IJmuiden, een lekker mals stuk vlees of een heerlijk vegetarisch gerecht. Als je het allemaal even lekker vindt klinken, ga dan voor de proeverij.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Herengracht

Met de auto A1 afslag Muiden / Weesp komt u bij de Brasserie. Betaald parkeren voor de deur op de Herengracht, het Vestinghplein of P2. Met het OV vanaf Amsterdam – Huizen lijn 320, Gooi (Bussum) lijn 110 of Almere lijn 322 of 327.
  • : Gratis parkeren op 6 minuten lopen op P1, Parkeerplaats & Betaald parkeren ook meteen in de straat

Zondag t/m Donderdag 11.30 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 11:30 - 23:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Herengracht

Jurgen M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Beter niveau dan gemiddelde brasserie
Chava S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alle smaken waren in goede balans. Inrichting was gezellig fijne stoelen. Leuke avond!! Ik zal hier zeker terug komen. Een aanrader dus!!
sophie B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Klassieke stijl klein restaurant met een prima op orde service. De gerechten zijn ook klassiek ( een beetje tè voor mijn smaak) Jammer dat de oesters erg zout waren ( hoe dat kan, is mij een raadsel)... en pogging tot innovatie die erg antrekkelijk klonk was de aardbeien met met zwarte pepperijs dessert. De uitvoering was degelijk en de zwarte pepper voor mijn smaakpapillen niet te proeven ( heb zelf op de vanillieijs wat -extra- pepper gestrooid en toen begon erop te lijken! ) . Verder geen hoogtepunten, ook geen lowlights. De sfeer was aangenaam.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wederom lekker gegeten bij Brasserie Herengracht, heerlijke gerechten met zorg bereid en gepresenteerd. Vriendelijke bediening die ruimte geeft voor natafelen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Harm K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Het eten was heerlijk en zeer smaakvol. Wel vind ik, dat, wat bij het vlees kwam, wat meer mocht zijn.
Zo had ik een heerlijke puree, maar het was voor mij als flinke eter te weinig.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening.
Diner was prima, vond het kaas plankje wel lekker maar aan de prijzige kant.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Dittie R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Genoten van een heerlijke avond. Personeel was erg vriendelijk, behulpzaam en attent.We zaten eerst buiten aan het water. Toen de avond koeler werd mochten we naar binnen gaan, en opnieuw verkassen naar een plek die we toch aangenamer vonden. De kaart was veelzijdig en het eten verrukkelijk! Aanrader!
Aleida W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Gewoon van de kaart kiezen, en de goedkoopste van de gerechten werden later van de rekening gehaald. Prima dus.
We hebben eerst heerlijk op het terras in de zon een aperitief gedronken, en daarna binnen gegeten. De ontvangst was vriendelijk en zeer gastvrij. Het eten was heerlijk. De tonijn met noedels en groente is een echte aanrader!
maaike K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Leuke plek om in Muiden te eten. Mooi teras aan het water, lekker gegeten , prima bediening
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Bij de overigens heel goede tonijn tartaar, werd noedels geserveerd, deze stelde niet veel voor en was veel te veel.
Het weekmenu vermelde als hoofdgerecht roodbaarsfilet, beviel uitstekend, maar de genoemde bulgur als bijgerecht was stilzwijgend vervangen door spaghetti. Door onze opmerking hierover werd met excuus gereageerd, maar enige vorm van compensatie bleef uit. Een kleine moeite en het zou onze waardering zeker verhogen. Een gemiste kans.
Annelies P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten . Gezellige bediening
Els J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lekker gegeten en goede bediening voor herhaling vatbaar gezellige terras, kregen de nodige aandacht en uitleg van het menu
Sabien D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gamba's waren zo groot als een flinke steurgarnaal daardoor overpriced, vriendelijke bediening, leuke locatie
prijs kwaliteit verhouding vrij duur, daarvoor kan je in Amsterdam beter eten
Janine C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
In principe lekker gegeten met AH kaart maar weinig flexibiliteit. We wilden geen nagerecht maar in plaats daarvan alleen koffie en dat kon niet geruild worden. Brutale reactie op het moment dat ik aan gaf dat er restaurants zijn die dit mogelijk maken. Kreeg de reactie wij zijn niet andere restaurants. Voorlopig geen reservering meer hier want er zijn restaurants waar het niveau hoger is en die meer flexibiliteit tonen. Jammer van iemand die denkt zich te moeten bewijzen.
L.A. S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We waren verrast, daar in Muiden. Bij u zaten we prima en hebben heerlijk gegeten. De wijn vonden we hoog geprijsd. Als we weer eens in Muiden komen zullen we u niet vergeten.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk a la carte gegeten met AH restaurant bonnen. Complimenten aan de keuken, weekmenu was heel smakelijk.
Prettige bediening, niet te formeel. Halve verdieping was zeer rumoerig door lage plafond en grote groepen. Bij kleinere gezelschappen is seating in het restaurant op de begane vloer aan te raden.
willy-min .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Geen commentaar , heerlijk gegeten, top locatie. Heerlijke dag gehad op de fiets.
Gaan zeker nog eens hier lunchen of eten.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een prima restaurant met goed eten en prima wijnen en je kunt daar eten in een rustige sfeer. Vriendelijk personeel bekwaam en gastvrij. Dit is een restaurant die je met een gerust hart kunt aanraden en komen hier zeker terug.
Lida S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Jl woensdag met vrienden gegeten en gebruik gemaakt van de AH restaurantbonnen. We konden kiezen van de kaart. Genoeg keus uit vis- vlees- en vegetarische gerechten. De bestelde tonijn vond mijn vriendin te droog en zonder morren kreeg ze een medium gebakken steak. Op verzoek kregen we een karaf gewoon water, die daarna werd bijgevuld. Sowieso was de bediening erg vriendelijk en attent. De venkelsoep was heerlijk, de rode poon, de vleesgerechten, allemaal heerlijk. Kortom, een aanrader! Hoewel we niet in de buurt wonen, gaan we zeker nog 'ns terug.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een goede service.
Met Alberheijn aktie is het hier erg goed eten. Je kunt uit de gehele kaart kiezen en dat is erg fijn!