Brasserie Herengracht

Herengracht 75 1398 AD Muiden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Brasserie Herengracht

Het zonnetje aan de Vecht

Brasserie Herengracht is een eigentijds restaurant in de historische vestingstad Muiden. Vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht over de Vecht. Misschien vang jij een glimp op van de legendarische zeemeermin die over Muiden waakt. Binnen geniet je aan de bar van een hapje en een drankje. Aan tafel smul je van verse vis uit IJmuiden, een lekker mals stuk vlees of een heerlijk vegetarisch gerecht. Als je het allemaal even lekker vindt klinken, ga dan voor de proeverij.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Herengracht

Met de auto A1 afslag Muiden / Weesp komt u bij de Brasserie. Betaald parkeren voor de deur op de Herengracht, het Vestinghplein of P2 (gratis vanaf 1 januari 2017!). Met het OV vanaf Amsterdam – Huizen lijn 320, Gooi (Bussum) lijn 110 of Almere lijn 322
  • : Gratis parkeren op 6 minuten lopen op P1, of op 4 minuten op P2 parkeerplaats. Betaald parkeren ook meteen in de straat

Woensdag tot en met vrijdag open voor diner vanaf 17.00 uur. Zaterdag en zondag open voor lunch en diner vanaf 12.00 uur!

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Herengracht

Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Wat een leuk restaurant!! Heerlijk gegeten, gezellige bediening en leuke sfeer. Gaan zeker weer terug
M. U.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Prima restaurant!
Leuk personeel. Erg goed en lekker eten!
Ook leuk voor feestje in De achterste zaaltjes.
Fijn restaurant!
Micky V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Weer met een AH bon gegeten. Lekker gegeten, alleen de groente (rode kool) was niet op smaak gebracht en extreem weinig. Het geluidsniveau was een beetje te rumoerig. Bediening was vriendelijk. Toen we thuis waren heb ik de rekening gecheqt en toen bleken er twee wijntjes teveel op de rekening te staan. Had daar moeten controleren, dus een tip voor de lezer.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
We hebben gisteren gegeten in de Brasserie in Muiden.
Goed eten en mooie porties.
Min punt voor ons was dat er veel kinderen aanwezig waren. Dit kan komen vanwege het kindermenu dat zij hebben. Hierdoor was het rumoerig in het restaurant.
Geertruida R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Super gegeten en zeer gastvrije bediening
R G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
De ontvangst was bijzonder prettig. Je had gelijk een klik met het bedienend personeel. Tijd voor een praatje kom je niet vaak meer tegen. Het eten was van prima kwaliteit en je kon merken dat er aandacht aan geschonken werd. Een aanrader!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Superlekker gegeten, mooie kaart en leuke vlotte bediening. Wij komen echt nog wel terug!
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Met AH-actie hier gegeten. Vriendelijke ontvangst. We konden à la carte uitkiezen, goedkoopste gerecht steeds gratis. Wij vonden de kaart wat beperkt en hoewel best wel smakelijk zouden we hier niet gaan eten als we echt honger hadden èn als we de volle prijs zouden moeten betalen. Duur. Wijn (gewoon wijntje) € 5,50 per glas. Kraanwater was wel gratis.
Fred L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Het restaurant was goed bezet en desondanks zeer adekwaat en vriendelijk geholpen. Het eten was erg goed van smaak en texture. Voorgerecht Paddestoelsalade was zacht van smaak en de Wildragout was voor je smaakpapillen een waar feest. Het andere voorgerecht van Gerookte Ribeye met bietjes was heel smaakvol.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Dit was een geslaagde avond. Dank.
Joan M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke en leuke bediening (bedankt Inge hiervoor) het eten was ontzettend lekker. Wij hebben genoten
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Prettige bediening en heerlijk eten.
Pieter Jan M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten, deze keer met AH kaart. Prima in alle opzichten! Wij komen zeker terug.
D M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten, lekker voorgerecht van wild en de hoofdgerechten eveneens wild.
Een stoofpotje en hertenbiefstuk
Vlees was heerlijk mals de portie precies goed.
Nagerecht tiramisu heerlijk, de Merlot wijn was goed.
De bediening was vriendelijk zeker een restaurant om terug te komen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk relaxed gegeten met vrienden, we vonden het prettig dat het niet te vlug achter elkaar op tafel kwam.
Erg smakelijk in een gezellige entourage. Prima dus!
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Eten was heerlijk, porties goed, echter vrij lange wachttijd, sfeer saai (sorry dames) mag wat levendiger, bedienend personeel was soms veel in de keuken. De Risotto (vega) is een aanrader, wellicht duurde het daardoor zo lang?
Matthijs W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Brasserie is een mooie lokatie aan het water en bij de sluis. Mooie inrichting. Vriendelijke ontvangst, lekker eten. Precies goed dus!
Ella S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
het was een beetje warm, en verder heel hartelijk. We hebben lekker gegeten, Voorgerecht wildzwijnpastrami had iets te veel zuur, verder leuke combinatie.
Micky V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Hebben hier vaker gegeten en hebben destijds een hogere score gegeven waarom?
De opmaak van de gerechten was minder.
Ook kregen we geen stokbroodje met kruidenboter vooraf terwijl andere tafels dat wel kregen.
En er was weer geen prime rib.
Maar hebben desondanks weer heerlijk gegeten en komen zeker terug.
Alice.molenkamp M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Gezellig gegeten met zeven dames. was mooie ronde tafel voor ons gedekt. Bediening uitstekend.
Tijd tussen de gerechten was precies goed.
Toetje met merinque vond ik iets minder. Teveel ijs.
Zeer geslaagde avond.