Brasserie Herengracht

Herengracht 75 1398 AD Muiden Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Herengracht

Het zonnetje aan de Vecht

Brasserie Herengracht is een eigentijds restaurant in de historische vestingstad Muiden. Vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht over de Vecht. Misschien vang jij een glimp op van de legendarische zeemeermin die over Muiden waakt. Binnen geniet je aan de bar van een hapje en een drankje. Aan tafel smul je van verse vis uit IJmuiden, een lekker mals stuk vlees of een heerlijk vegetarisch gerecht. Als je het allemaal even lekker vindt klinken, ga dan voor de proeverij.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Herengracht

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Cees Jj S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
met 8 personen heerlijk gegeten bij de Brasserie
vriendelijke attente bediening
ondanks dat we met de AH actie kwamen mochten we kiezen uit de gehele kaart, echt top
het diner was prima voorgerecht, hoofdgerecht en dessert alles was puik in orde.
Wij hebben genoten.
we gaan zeker nog een keer, een aanrader
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, vriendelijke bediening in een fijne omgeving. Top dat je met de AH restaurantactie gewoon a la carte kunt eten. Dat is echt reclame maken, want hier kom ik zeker terug.
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Schitterende locatie waar we zijn wezen eten met mijn ouders. Leuke variatie in de gerechten maar ook vooral een hele sympatieke en snelle bediening. Wij komen graag weer terug de volgende keer dat we in Muiden zijn.
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben hier met zijn zessen gegeten. De man die ons bediende was zeer prettig, rustig en attent. Gerechten uitstekend, met goede en ook gezonde ingredienten, mooi geserveerd, en steeds weer anders aangekleed qua borden en opmaak. Gaan we zeker nog eens naartoe!
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Mooie lokatie mooi pand. Vriendelijke bediening. Gevoel van welkom. Carpaccio grote portie voldoende voor de smaak. Wildpaté subliem. Gekonfijte konijn ook heerlijk. Hoofdgerechten bavette helaas niet bij.iedereen geliefd. Hazempeper kleine poptie. Aardappel werd gemist. Hertenbiefstuk voldoende. Desserts heerlijk. Diversen maar allemaal.top. Wij aten met de AH bon. Dan nette prijzen. Bij gewone prijs betalen toch score prijs/kwaliteit net een voldoende
p.j.meindertsma .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Met 6 personen van AH kaart gegeten. Lekker gewoon a la carte en geen gedoe met menu's. Heerlijk gegeten, mooie entourage en prijs pret prima in orde. Wij komen ook zonder AH korting terug
r_van_eijck01 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellige locatie, waar wij gastvrij werden onthaald.
Vriendelijke bediening en lekker gegeten, met een paar kleine puntjes.
Bij het voorgerecht mag de paté iets minder koud geserveerd worden.
En de smaak van de Gamba's met tagliatella met room mag iets minder saai.
Kwaliteit van de gebruikte producten is voortreffelijk. Bovengenoemde is echt als opbouwende kritiek bedoeld.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Uitstekend gegeten met vrienden! Alle gerechten zagen er verzorgd uit en waren prima van smaak. Bijzonder prettig dat je (met AH actie) alles van de kaart kan kiezen. Zal niet te positief worden, anders is er straks geen tafel meer vrij :-). Enige aandachtspunt voor mij is dat de cappuccino wat lobbiger mag zijn, was wat mager m.b.t. het schuim. Tot de volgende keer!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Mooi restaurant. Goede sfeer. Als het vol is, is het echt rumoerig. Een 'gewoon' biefstukje staat niet op de kaart, dus toch maar gekozen voor de hertebiefstuk. Je moet toch wat ... blijkt deze keuze een schot in de roos te zijn.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gezellige drukte maar goede aandacht en geen lange wachttijd. Het eten was goed en voldoende. Geen uitschieters maar prima prijs-kwaliteit. En daar kwamen wij voor.
Hersilia H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Op zondagavond hier met 5 personen gegeten. We werden netjes ontvangen, jassen werden voor ons opgehangen. Lekkere fles wijn besteld, karaf water, prima. Voorgerechten carpaccio, prima op temperatuur, gevogelte paté heerlijk in combinatie met suikerbrood. Hoofdgerechten; bavette was lekker maar de groente hierbij was wel erg aan de knapperige kant, zeewolf was heerlijk maar waarschijnlijk niet onder de lamp staan wachten dus lauw qua temperatuur, garnalen salade lekker maar slechts 4 garnalen (?). Wat het dessert betreft, alles was lekker en mooi op de bordjes maar jammer dat de chocolade lava al "uitverkocht" was waardoor we iets anders moesten kiezen.
Prima restaurant, lekker gegeten, je mag kiezen van de kaart wat heel fijn is.
mgdonker .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.
Niet te lange wachttijd. Flexibele opstelling bij verzoeken van klant.
Mooie ambiance
Nicokan .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De kwaliteit van de gerechten was goed. De combinatie van ingrediënten was niet verrassend. De wachttijden tot het eerste gerecht was verrassend kort en ook de andere gerechten kwamen snel.
Vredebest .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ivm restaurant aktie AH voor dit restaurant gekozen, a la carte kunnen eten, hetgeen super prettig is, mijn man had de bavette, die was geweldig, heel mals en goed gegaard, ikzelf de hazenpeper. Zeer vriendelijk personeel, 2 jonge dames, die zeer prettig id bediening waren.
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met de AH restaurant actie voor het eerst kennis gemaakt met de Brasserie Herengracht. Plezierig dat vrij uit de menukaart gekozen kon worden. De gekozen voorgerechten (steak tartaar, geconfijte konijnenbout en de makreel) waren goed van smaak, zo ook de hoofdgerechten. Het bord met de zeewolffilet werd wel als een kleine portie beoordeeld. Dit konden we niet zeggen van de goed gebakken prime rib, een heerlijks stuk vlees van 7 ons (wel met zijn twee mannen van genoten). Prima keuze uit wijnen, wit de cascogne en rood de primitieve, vol van smaak en voor een redelijke prijs. Bediening vriendelijk, amicaal.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Gegeten met vrienden op maandag avond. Standaard rustig dus. Goede aandacht, maar niet overdreven. Voelden gezelschap goed aan. Bediening netjes en met gepaste humor. Entourage aangenaam ondanks weinig mensen. Eten heerlijk, herfst gerechten gegeten en genoten. Al met al een fijne bijdrage aan een heerlijke avond.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Prima ervaring.
Leuke ontspannen ontvangst en zeer attente bediening.
Bord met carpaccio was mooi opgemaakt en en verrukkelijk van smaak. Dat gold ook voor het hoofdgerecht tw. de diamanthaas (keurig medium rare gebakken, zoals gevraagd), en de gambasalade.
Afgesloten met de Coupe Herengracht (merengue, fruit en ambachtelijk ijs) en een Notenbrownie.
Al-met-al een culinair feestje !
angelewissink .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was goed, maar weinig; 2 van de 5 hadden na het eten nog honger terwijl we ook nog extra groente en friet hadden bijbesteld; jammer.
De bediening was vriendelijk en goed, alleen vond ik het persoonlijk jammer dat we aan een vieze tafel kwamen te zitten die ik zelf schoon heb gemaakt.
ernameijer44 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was keurig verzorgd,maar qua prijsverhoging te duur
Ik zal er zeker nog een keer gaan eten om de andere gerechten uit te proberen.
Het is een gezellige brasserie met vriendelijke bediening.
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten is heerlijk. Super vriendelijk personeel. Wij waren met 7 personen. We hebben eerst buiten gezeten en toen het wat frisser werd zijn we naar binnen gegaan.
We komen hier vaker en blijven hier komen! Groet Hilde Duinker