Brasserie Heerlijkheid

Kerkplein 10 6672 LB Hemmen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Heerlijkheid

Culinair genieten in het groen

In een schitterende groene omgeving in Hemmen vind je Brasserie Heerlijkheid. Geniet van heerlijke huisgemaakte gerechten gemaakt met streek- en seizoensproducten. De chef laat zich inspireren door de Franse keuken en geeft graag een internationaal tintje aan de gerechten. Het attente personeel adviseert je graag in de ultieme wijn-spijscombinatie.

Meer informatie over restaurant Brasserie Heerlijkheid

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Heerlijkheid

J51 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
wat een mooi plekje is Hemmen en met een leuk restaurantje waar hebben genoten van een "proeverij lunch"
dit was heerlijk. wij kwamen voor een wandeling door hemmen maar vonden het TE koud en hebben lekker warm in dit soort van huiskamer-restaurant zitten te genieten van het uitzicht en de gerechtjes, helemaal zen en relaxt weer huiswaarts.
en......de proeverij is zeker voor herhaling vatbaar, hoop dat jullie deze altijd op de kaart laten staan.
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Kom hier zeker 6x per jaar dineren. Eten altijd heerlijk en eenvoudig, zomer en winter kies je altijd tussen een stoofpotje, vis of vleesgerecht. Kaasplankje met 3 heerlijke kaasjes toe, top! Bediening altijd supervriendelijk.
M'n M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Eten was heerlijk,knusse huiselijk restaurant , mooie omgeving bij het terras en een relaxte ambiance !! Alleen mag er meer keuze op kaart gezet worden.
De zelfgemaakte kersenvlaai was trouwens lekker en groot!
nansi011 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Sfeervol knus restaurant. Voorgerecht garnalencocktail was heerlijk. Het hoofdgerecht met zalm was niet bijzonder, weinig smaak en geen sausje erbij, een simpele salade en zachte dikke frietjes. Andere hoofdgerecht met rundvlees,ui, paprika, wortel en bonen in een tomatensaus (Boeuf en Daube) was heerlijk. Nagerecht van een mandarijnentaart was simpel,maar wel erg lekker. Bediening was ook erg plezierig.
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Eten alsof je in eigen huiskamer zit , maar dan bediend worden door een uitstekende gastvrouw . De kaart was erg simpel , die vraagt om uitbreiding,
goed gegeten in cosy omgeving .
Frits '.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Een prima lokatie, uitstekende service en een goed drie-gangen menu. De eigenaresse is een zeer innemende persoon die et recht een uitstekende gastvrouw kan worden genoemd.
Theraburgers .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Gisteravond heerlijk gegeten bij Brasserie Heerlijkheid. Klein restaurant waar je gezellig zit. Zo dicht bij huis zo ' n mooi plekje om te eten.
Wij komen zeker vaker terug.
Ook een pluspunt dat onze hond welkom was.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Klein restaurant met ongeveer7 tafels....Heerlijk gegeten, lekkere wijn,goede bediening en een mooie omgeving....een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug
EjAt V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Een vriendelijke ontvangst in een romantische omgeving. Het buitenterras bevindt zich midden in een onverwacht sprookjesachtige natuur waar de tijd lijkt stil te staan.
Binnen is het interieur sfeervol. Originele compacte menukaart. De gerechten waren prima toebereid, de huiswijn van goede kwaliteit en dit alles met een zeer voorkomende bediening.
Het verblijf was een genoegen en wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Wat een gezellig huiselijke sfeer bij het prachtig gelegen "Brasserie Heerlijkheid"! Alleen dát is al een reden om er een bezoek te brengen. De ontvangst is ontspannen en vriendelijk. Het eten is (h)eerlijk en zonder al te veel poespas. Wij hadden beiden de 'zalmbonbon met garnaaltjes' als voorgerecht. De zalm had een licht gerookte smaak en dat gaf een smakelijk detail aan het geheel.
Als hoofdgerecht hadden wij de zalm en de entrecote. De zalm was mooi lichtroze aan de binnenkant en daardoor sappig en zacht. De entrecote was eveneens mals en sappig.
De groene asperges die bij vis en vlees op het bord lagen hadden, wat mij betreft, niet gebakken/geroosterd hoeven te worden. De bijgerechten waren eenvoudig (frieten, met huisgemaakte mayo en sla), doch pasten effectief in het hier geschetste plaatje.
De wijnen bij het eten waren smakelijk, vooral de sauvignon blanc en de cabernet-merlot waren voor herhaling vatbaar. De chardonnay, was wel fris en smakelijk vóór in de mond, maar een beetje snel 'weg'.
In plaats van dessert hadden wij koffie met een digestief. De snoepjes die erbij kwamen waren lekker, maar ik zou adviseren eens te experimenteren met huisgemaakte bonbons, of iets dergelijks.... Net iets meer cachet...
Al met al was Brasserie Heerlijkheid een prettige en ook zeer goed betaalbare ervaring. Ga er eens voor!, zou ik zeggen!
J S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Knus en gezellig
Lekker gegeten vooral het voorgerecht zalm en garnalen
Vriendelijke mensen, zeker voor herhaling vatbaar
rambow .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
De Brasserie is een klein restaurant in een heel klein leuk plaatsje. De prijzen zijn ook klein maar het eten is gelukkig prima. Alles is vers klaargemaakt en dat proef je. Wij vonden de portie Boeuf Bourguignon royaal en heerlijk van smaak. Aanbevolen! Zowel voor- als nagerecht, koffie en wijn waren allemaal uitstekend.
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Hebben hier geluncht.

De Kwekkeboom kroketten zijn heerlijk. Genoeg brood, ook prettig.

De sfeer is gezellig, een goede mix Kwa inrichting. Niet te statig..

Vriendelijk personeel.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Brasserie Heerlijkheid is een absolute aanwinst voor Hemmen en omstreken. We hebben er heerlijk gegeten. Het menu is heel goed verzorgd en zeer betaalbaar. We hebben bewondering voor Liselotte die ondanks de drukte allervriendelijkst en rustig blijft. We komen zeker nog eens terug. Een aanrader!
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
In een prachtige omgeving is het genieten bij deze brasserie. Na een wandeling langs de Linge hebben we genoten van de huisgemaakte appeltaart. Lekkere wijn ook!
De dinerkaart nodigt zeer zeker uit voor een volgend bezoek.
Leuke sfeer, omgeving en hele aardige uitbaters!