Brasserie Heerlijkheid

Kerkplein 10 6672 LB Hemmen Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie Heerlijkheid

Culinair genieten in het groen

In een schitterende groene omgeving in Hemmen vind je Brasserie Heerlijkheid. Geniet van heerlijke huisgemaakte gerechten gemaakt met streek- en seizoensproducten. De chef laat zich inspireren door de Franse keuken en geeft graag een internationaal tintje aan de gerechten. Het attente personeel adviseert je graag in de ultieme wijn-spijscombinatie.

Meer informatie over restaurant Brasserie Heerlijkheid

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Nansi011 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Sfeervol knus restaurant. Voorgerecht garnalencocktail was heerlijk. Het hoofdgerecht met zalm was niet bijzonder, weinig smaak en geen sausje erbij, een simpele salade en zachte dikke frietjes. Andere hoofdgerecht met rundvlees,ui, paprika, wortel en bonen in een tomatensaus (Boeuf en Daube) was heerlijk. Nagerecht van een mandarijnentaart was simpel,maar wel erg lekker. Bediening was ook erg plezierig.
Miesje3 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Niet supersjiek, maar wel erg gezellig en niet te duur. De frieten waren heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Mijn moeder had voor de zelfgemaakte appeltaart als toetje gekozen en ze vond deze heel erg lekker. We kwamen in het donker aan, maar ik weet dat de omgeving ook erg mooi is. We misten alleen wel de handdoekjes op de wc, maar dat was op te lossen door het dikke wc-papier :-) Zeker aan te raden. Ook voor een kop koffie/thee met gebak. (Bijvoorbeeld na een lange wandeling met de hond in het naastgelegen bos.)
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Eten alsof je in eigen huiskamer zit , maar dan bediend worden door een uitstekende gastvrouw . De kaart was erg simpel , die vraagt om uitbreiding,
goed gegeten in cosy omgeving .
Bolleke .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Na alle mooie recensies gelezen te hebben over Brasserie Heerlijkheid zijn wij vol verwachting naar Hemmen gereden.
Helaas was het eten zoals de ambiance. Het interieur in huiskamerstijl, het eten was ook zo. Niets culinairs. Geen mooi opgemaakte borden, geen amuses. De victoriabaars was te gaar.
Grote bak gemengde sla, wel lekkere vers en een grote bak verse Vlaamse frieten.
Al met al eten zoals we het thuis ook doen. Daarvoor hoef je niet naar Hemmen............
Frits '.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Een prima lokatie, uitstekende service en een goed drie-gangen menu. De eigenaresse is een zeer innemende persoon die et recht een uitstekende gastvrouw kan worden genoemd.
Theraburgers .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Gisteravond heerlijk gegeten bij Brasserie Heerlijkheid. Klein restaurant waar je gezellig zit. Zo dicht bij huis zo ' n mooi plekje om te eten.
Wij komen zeker vaker terug.
Ook een pluspunt dat onze hond welkom was.
Eline C.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Het eten was goed en lekker bereid, alleen was ons hoofdgerecht koud. Niet lauw of bijna warm, gewoon koud. De service was prima en het decor was erg gezellig en mooi ingericht. Het is een klein restaurantje met 5 tafels, maar voor mensen die graag rustig willen eten, zonder veel geluid om zich heen uitstekend.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Klein restaurant met ongeveer7 tafels....Heerlijk gegeten, lekkere wijn,goede bediening en een mooie omgeving....een aanrader. Wij gaan zeker nog een keer terug
EjAt .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Een vriendelijke ontvangst in een romantische omgeving. Het buitenterras bevindt zich midden in een onverwacht sprookjesachtige natuur waar de tijd lijkt stil te staan.
Binnen is het interieur sfeervol. Originele compacte menukaart. De gerechten waren prima toebereid, de huiswijn van goede kwaliteit en dit alles met een zeer voorkomende bediening.
Het verblijf was een genoegen en wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Elsendolf .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Wij hebben genoten!!We konden zelf een menu samenstellen, heerlijke!! beuff bourgingion-spel ik vast niet goed-,voorgerecht en nagerechten waren mmmmm...,de bediening was zeer vreindelijk,lekker rustig,prettig.En tot onze blijde verrassing was er Tarapacca wijn! Chileens huis,waar wij gek op zijn,komen we zelden tegen op de kaart ,+ prijs was zeer ok hiervoor.
Hele mooie omgeving,konden heerlijk buiten/tuin zitten op mooi terras.Wij gaan zeker terug,ook zonder "bon"!
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Wat een gezellig huiselijke sfeer bij het prachtig gelegen "Brasserie Heerlijkheid"! Alleen dát is al een reden om er een bezoek te brengen. De ontvangst is ontspannen en vriendelijk. Het eten is (h)eerlijk en zonder al te veel poespas. Wij hadden beiden de 'zalmbonbon met garnaaltjes' als voorgerecht. De zalm had een licht gerookte smaak en dat gaf een smakelijk detail aan het geheel.
Als hoofdgerecht hadden wij de zalm en de entrecote. De zalm was mooi lichtroze aan de binnenkant en daardoor sappig en zacht. De entrecote was eveneens mals en sappig.
De groene asperges die bij vis en vlees op het bord lagen hadden, wat mij betreft, niet gebakken/geroosterd hoeven te worden. De bijgerechten waren eenvoudig (frieten, met huisgemaakte mayo en sla), doch pasten effectief in het hier geschetste plaatje.
De wijnen bij het eten waren smakelijk, vooral de sauvignon blanc en de cabernet-merlot waren voor herhaling vatbaar. De chardonnay, was wel fris en smakelijk vóór in de mond, maar een beetje snel 'weg'.
In plaats van dessert hadden wij koffie met een digestief. De snoepjes die erbij kwamen waren lekker, maar ik zou adviseren eens te experimenteren met huisgemaakte bonbons, of iets dergelijks.... Net iets meer cachet...
Al met al was Brasserie Heerlijkheid een prettige en ook zeer goed betaalbare ervaring. Ga er eens voor!, zou ik zeggen!
Saarenlot .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Knus en gezellig
Lekker gegeten vooral het voorgerecht zalm en garnalen
Vriendelijke mensen, zeker voor herhaling vatbaar
Rambow .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
De Brasserie is een klein restaurant in een heel klein leuk plaatsje. De prijzen zijn ook klein maar het eten is gelukkig prima. Alles is vers klaargemaakt en dat proef je. Wij vonden de portie Boeuf Bourguignon royaal en heerlijk van smaak. Aanbevolen! Zowel voor- als nagerecht, koffie en wijn waren allemaal uitstekend.
Tomtomtheg .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Hebben hier geluncht.

De Kwekkeboom kroketten zijn heerlijk. Genoeg brood, ook prettig.

De sfeer is gezellig, een goede mix Kwa inrichting. Niet te statig..

Vriendelijk personeel.
Anneditte V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Brasserie Heerlijkheid is een absolute aanwinst voor Hemmen en omstreken. We hebben er heerlijk gegeten. Het menu is heel goed verzorgd en zeer betaalbaar. We hebben bewondering voor Liselotte die ondanks de drukte allervriendelijkst en rustig blijft. We komen zeker nog eens terug. Een aanrader!
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
In een prachtige omgeving is het genieten bij deze brasserie. Na een wandeling langs de Linge hebben we genoten van de huisgemaakte appeltaart. Lekkere wijn ook!
De dinerkaart nodigt zeer zeker uit voor een volgend bezoek.
Leuke sfeer, omgeving en hele aardige uitbaters!
Benjaminblom .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Op zondagmiddag spontaan naar binnen gewandeld. De nieuwe uitbaters Liselotte en Frank zijn goed begonnen. De menukaart is beperkt tot 1 A4-tje. Voor minder dan € 30 heb je een drie-gangen-menu met veel lokale ingrediënten. De zalmmoot, tomaten-paprikasoep en portabello met blauwe kaas en de huisgebakken appeltaart smaakten heerlijk na een wandeling door het prachtige Hemmen. Een absolute aanrader!