Brasserie Heerlijk Restaurant & Wijnbar

Bergpolderplein 6A 3051 GA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Heerlijk Restaurant & Wijnbar

Een plek in Rotterdam waar je op elk moment van de dag kunt binnenvallen. Voor een goede kop koffie, een uitgebreide lunch of een uitgekiend diner is er altijd tijd en gelegenheid. De meeste gerechten zijn hier biologisch en zo duurzaam mogelijk. In deze brasserie komt de warmte, maar ook een vleugje Rotterdamse nuchterheid, je tegemoet. Zo kun je hier een slowjuice bestellen en staat er een trendy quinoa-salade op het menu maar ook een broodje of een uitsmijter is hier dagelijkse kost.

Halve fles mineraalwater

Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Heerlijk Restaurant & Wijnbar

Juney D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
De bediening was beleefd en attent, maar kwam wat hooghartig over. De gerechten waren erg lekker, met name het toetje! Bijgerechten & drankjes erg aan de prijs.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Een verrassing qua inrichting, eten en bediening, echt een aanrader. Voor herhaling vatbaar! We hebben een heerlijk vegetarisch 12-uurtje gekregen.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het is jammer dat de bediening onprettig was. Of dat met de AH kaart te maken heeft of dat het altijd zo is, kan ik niet inschatten. Voor ons is de AH kaart leuk om restaurantjes uit te proberen die we nog niet kennen en als ze bevallen, dan komen we zeker terug. Bij (h)eerlijk helaas niet. Het eten was prima.
gertha2 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Kwam voor de AH actie. De premie te betalen aan IENS werd aan ons doorberekend. Geen brood en geen enkele vorm van koolhydraten. Daarom moesten we patat nemen en die extra betalen. Viel dus wat tegen.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
lekker eten van goede kwaliteit!
alleen jammer dat ik op reserveringsformulier had aangegeven "Geen Vis" en we begonnen ons menu met (amuse) met tonijn..... Verder een echte aanrader!
J.C. K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Bijzonder klantvriendelijk, verwarmend. Mijnheer was zeer goed op de hoogte van de diverse wijnen en sprak met liefde over de maaltijden die geserveerd werden. Het was voor ons een verrassende ervaring en dat allemaal bij de AH kaarten. Top!!! Een aanrader .
ruud B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
eigenaar had helemaal geen zin in het iens gedoe. daarom maar maaltijden van de kaart genomen. goede kwaliteit, dat wel. maar in plaats van zoete aardappelen patatjes gekozen. die moesten achteraf zeer duur afgerekend worden. komen dus daar nooit meer terug ondanks de goede kwaliteit, maar zeer duur voor hetgeen je krijgt. weinig dus.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
erg aardige gastheer, lekkere verrassende gerechten, lekkere wijnen, lekkere toetjes, We hebben een prima avond gehad en we gaan zeker terugkomen.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Leuke kaart met veelal biologische/duurzame producten ook mooie wijnen per glas te verkrijgen, bediening is Top !
Dit is zeker een aanraderT .
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijke luch gehad in deze braserie. Lekkere verse produkten. Aardige bediening. No nonsense. Een toppertje!
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima eten,goede info over het eten en gezellige bediening!top! Meer waarde in onze buurt!! Leuke ligging aan het plein met het terras!!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Helemaal leuk en heerlijk gegeten! Echt een aanrader!
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het duurde even iets langer nadat wij binnen waren gekomen voordat de bediening kwam vragen of wij iets wilden drinken. Het was nog niet druk. Maar er was maar 1 iemand voor de bediening en dit was wellicht de reden. De Bavette van mijn partner had iets beter gekund vond hijzelf. Ikzelf heb prima gegeten. Alleen voor en hoofdgerecht. Schone toiletten ook.
Len V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Hele fijne plek om uitgebreid te tafelen. Vooral door de gastvrije service en de verfijnde smaak van alle gerechten. Aanrader.
tine S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
het eten was lekker en verrassend en de bediening was gezellig en zeer vriendelijk en de brasserie zelf was schoon en gezellig en je kon er heel rustig eten en met elkaar kletsen
Stephanie Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Mooie Italiaanse gin als aperitief gedronken. Buikspek als voorgerecht was echt super mooi gekruid en zacht van structuur. Succade-steak als hoofdgerecht..... Mooi van smaak en structuur. Bijpassende wijnen smaakte bijzonder goed. Prima restaurant net uitstekende service.
monique H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
we zijn hier met de ah actie geweest. We kregen een heerlijk keuzemenu met tussendoor een klein glaasje vissoep, De vissoep is legendarisch zooo lekker, we hebben hem hier al een paar maal gegeten. De schol was precies goed klaargemaakt met een heerlijk sausje. Voorgerecht en nagerecht prachtig opgediend. De wijn was lekker, kortom een aanrader. Wij komen zeker hier weer terug.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Eten was goed, maar gereseveerd met 20%korting, eigenaar wilde hier niets van weten had niets met iens te maken. Was een erg vervelende situatie speciaal vroeg gaan eten met 6 personen voor de korting.
Beste Johan,

Erg vervelend dat u er voor kiest om een negatieve recensie op Iens achter te laten
met een wel erg vervormd verhaal.
Zoals u in uw recensie schrijft heeft u gereserveerd via een promotie actie met korting.
U heeft helaas niet aan kunnen tonen dat u via deze promotie heeft gereserveerd en in het reserverings systeem van Seatme stond ook niks vermeld bij uw reservering. Dus u heeft geen gebruik gemaakt van de promotie.
Jammer dat u ons verantwoordelijk stelt voor iets waar wij als bedrijf niks aan kunnen doen hoe vervelend wij dit ook vinden.
Wij hebben u en uw gasten een korting aangeboden voor een volgend bezoek echter heeft u er kennelijk voor gekozen om ons verantwoordelijk te stellen voor uw eigen fouten.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We waren met de AH- bon. Het menu was uitermate geschikt voor vlees, vis en vegetariërs. Heerlijk was het en een prima service. Een aanrader dus .
A K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Ik ben via de Albert Heijn actie geweest, waarbij je een 3-gangen menu krijgt voor 2 personen en 1 gratis. Hij heeft toch de kosten van de 2e persoon uitgehaald. Bij de Albert Heijn reserveringslijn stond dat het menu € 35,50 ,- zou kosten terwijl hij € 37,50 had gerekend. Hij heeft ook geen dranken kaart , waar de prijzen van de dranken op staan . Voor een fles rosé wijn had hij € 23,50,- gerekend. Vond ik aan de dure kant. Naast menukaart moet men ook een dranken kaart presenteren vind ik. Op de menukaart zijn de gerechten redelijk geprijsd bij menu samenstelling duurder. Ik vond het menu wat we kregen geen € 37,50,- waard. Het was wel lekker, maar qua portie . Dat was jammer voor de rest was de sfeer goed.