Brasserie Heerlijk Restaurant & Wijnbar

Bergpolderplein 6A 3051 GA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Heerlijk Restaurant & Wijnbar

Een plek in Rotterdam waar je op elk moment van de dag kunt binnenvallen. Voor een goede kop koffie, een goed glas wijn of een uitgekiend diner is er altijd tijd en gelegenheid. De meeste gerechten zijn hier biologisch en zo duurzaam mogelijk. In deze brasserie komt de warmte, maar ook een vleugje Rotterdamse nuchterheid, je tegemoet.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Brasserie Heerlijk Restaurant & Wijnbar

Tramlijn 8, Bus 174, Tramlijn 4
  • : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Ma. en Di. Gesloten (groepen op reservering)
Wo. t/m Za. 12:00-23:00
Zondag 16:00-22:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Heerlijk Restaurant & Wijnbar

Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vriendelijke service en gewoon smakelijk eten zonder al teveel franje met een lekker glas wijn erbij.
Terras voor de deur op een levendig pleintje. Helaas moest na bestelling 1 van ons afhaken. De restaurateur reageerde buitengewoon coulant en bestelde gerecht werd niet in rekening gebracht.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Als echte burger liefhebber heb ik ontzettend kunnen genieten van de Pas de Bleu burger! Mooi sous vide gegaard vlees, verrukkelijke pickles op een mooi brioche broodje. Echt een aanrader!
Pieter P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Hoofdgerecht met wat klein uitgevallen heilbot.
Ravioli vega, met gemengde sla. Heerlijk!
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening was super met een ontspannen sfeer. Het hoofdgerecht, rumpsteak, was uitstekend maar had iets meer mogen zijn. Het dessert, een peren crumble, was top. Absolute aanrader!
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ik heb hier nu een keer gegeten met vrienden en mijn vrouw. Heerlijke echte gerechten, goede wijnen er bij en zeer vriendelijke en ervaren personeel. Absolute aanrader als je van een echte brasserie houdt.
Beste Alex,

Fijn dat [H]eerlijk jouw zo goed is bevallen!
Hopelijk tot de volgende keer!

Groetjes
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gisteren gegeten bij (h)eerlijk. De prijs kwaliteit verhouding is hier erg goed. Het eten is ook echt heerlijk en altijd een feestje om naar te kijken. Wij hadden bruschetta, ingelegde zalm, zeebaars en biologische entrecote. Een aanwinst voor de wijk, waarvan ik hoop dat ook mensen van verder dit restaurantje ontdekken.
Beste Suzanne,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie recensie en uitstekende cijfers!

Groetjes
Team [H[]eerlijk
patrick V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Na het lezen van de recensies hebben wij Heerlijk zelf ervaren. We hebben erg lekker gegeten in een goeie setting met lekkere wijnen en goeie muziek.
Wij hebben gebruik gemaakt van het eindejaars- 3-gangenmenu wat ons 'heerlijk' heeft gesmaakt!
Beste Patrick,

Bedankt voor de mooie recensie en de super cijfers!

Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten, verassende kaart en leuke service. Goede aanwinst voor het kleiwegkwartier. Ga er zeker binnenkort nog een keer eten.
Beste Lisa,

Bedankt voor deze mooie recensie!

Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Matige eten! prijs/kwaliteit verhouding klopt niet helemaal.Service is wel goed en het zijn vriendelijke mensen ! Prima sfeer!
Beste Mirjam,

Jammer dat u er voor kiest om deze recensie te schrijven en op de avond zelf niets aan te geven.
Toch bedankt dat u de moeite heeft genomen om iets te schrijven op IENS.

Rob D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Fijn huiskamerrestaurant gerund door een enthousiaste ondernemer. Voorgerecht : paddestoelen met blauwe kaas en ingelegde druiven was voortreffelijk! Hoofdgerecht : Staartstuk met gegrilde groenten was super mooi gegaard en erg smaakvol. Mooie biologische Chianti. Eindoordeel: 9.5
Beste Rob,

Bedankt voor uw mooie woorden!

Fred V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
In één woord geweldig! Schitterende ambiance, super lekkere gerechten van wereldklasse en betaalbaar. Enthousiaste gastheer met veel kennis en een ontspannen sfeer. Aanrader!
Beste Fred,

Bedankt voor uw mooie recensie!

Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Naar aanleiding van een tevreden bestelling via Thuisbezorgd hebben we hier met vrienden genoten van een super lekker diner. Mooie gerechten met veelal biologische streekproducten. Fijne gastheer en een schone open keuken.
De dessert v/d chef.... een pompoentaart met gin-tonic ijs was echt voortreffelijk...wat een mooie smaken! Zeker een aanrader!
Beste Barbara,

Wij kunnen enorm genieten van deze mooie blijk van waardering!
Bedankt voor deze mooie recensie en hopelijk tot een volgende keer.

Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Echt een aanrader. Goed eten, lekkere wijn, aardige eigenaar/ober en kindvriendelijk. De porties zijn niet supergroot, maar de gerechten zijn van goede kwaliteit en voornamelijk biologisch.
Beste Marieke Wijnen,

Super fijn om zo'n mooie recensie te krijgen van een tevreden gast!
Hopelijk mogen wij jullie binnenkort nogmaals ontvangen bij [H]eerlijk.

Filippus V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Echt een klein, leuk restaurantje. Nu voor de vierde keer gegeten. Verfijnd en kwalitatief eten en een goede service. De vijfde keer gaat zeker ook komen.
Beste Filippus Van Leeuwen,

Bedankt voor deze mooie woorden en het mooie cijfer!

klaas V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten met veel lokale en duurzame ingrediënten... De gastheer blinkt uit in enthousiasme en vakkennis.
Een aanrader
Beste Klaas Veldman,

Fijn om te horen dat u ons weet te waarderen en ons beloond met deze mooie 10.

Rosa M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Wat een leuke wijnbar is dit! Mooie wijnen en super mooie borrelgerechten met huisgemaakte garnituren.
Kaasplank was subliem! Aanrader!
L. K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Spinaziesla bij de vis beetje magertjes. Van Toetje van de chef hadden we meer verwacht.
Ontvangst altijd prima, gezellige sfeer.
Beste L. Kroon,

Bedankt voor uw recensie.
Jammer dat u deze lichte punten van kritiek niet aan ons heeft verteld zodat wij deze op de avond zelf hadden kunnen oplossen voor u. Nogmaals bedankt voor de mooie cijfers.

Clazine B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk!
Beste Clazine,

Bedankt voor uw recensie en hopelijk mogen wij u binnenkort nogmaals ontvangen!

Mira S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De combinatie van prettige, kundige bediening en een top-kok laten mij hier vaker terugkeren. Er staan heerlijke wijnen op de kaart waar de eigenaar (tevens gastheer) veel over kan vertellen. Zijn broer staat in de keuken en maakt de meest prettige, eerlijke gerechten. Ik vind het heel fijn dat de kaart klein is waardoor ik zeker weet dat wat ik krijg vers is. De chutneys zijn werkelijk verrukkelijk en worden door mams van de heren gemaakt. De taarten door paps. Geweldig om in zo'n mooi familiebedrijf te mogen vertoeven, aanrader! (Ook in de zomer; heerlijk terras!)
Beste Mira,

Wauw .... wat een enorme blijk van waardering geef je ons met deze super uitgebreide, goed omschreven,
prettig leesbare recensie! Dit is precies waarom wij Brasserie [H]eerlijk zijn begonnen.
Fijn dat ons enthousiasme goed is overgekomen en dat op basis van deze ervaring deze mooie recensie is geschreven.

Wij hopen je nog vaak te mogen ontvangen in onze Brasserie!

F B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Er hangt een vriendelijke sfeer en we werden prettig ontvangen. Degene die ons ontving en tevens bediende was hulpvaardig en wilde graag wat vertellen over de kaart en de wijnen, die hij kon schenken. We aten er met de AH-tweedegratis-actie, dus de kaart was beperkt, maar het eten was smaakvol en meer dan genoeg. Echt een leuke avond gehad!
Beste F. Bulk,

Vriendelijk bedankt voor het schrijven van deze fijne recensie.
Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen in onze brasserie.