Brasserie Heerlijk Hillegersberg

Bergpolderplein 6A 3051 GA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Heerlijk Hillegersberg

Een plek in Rotterdam waar je op elk moment van de dag kunt binnenvallen. Voor een goede kop koffie, een uitgebreide lunch of een uitgekiend diner is er altijd tijd en gelegenheid. De meeste gerechten zijn hier biologisch en zo duurzaam mogelijk. In deze brasserie komt de warmte, maar ook een vleugje Rotterdamse nuchterheid, je tegemoet. Zo kun je hier een slowjuice bestellen en staat er een trendy quinoa-salade op het menu maar ook een broodje of een uitsmijter is hier dagelijkse kost.

Meer informatie over restaurant Brasserie Heerlijk Hillegersberg

Tramlijn 8, Bus 174, Tramlijn 4
  • : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 11:00 - 23:00 uur
Zondag gesloten in Juli en Augustus

Stephanie Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Mooie Italiaanse gin als aperitief gedronken. Buikspek als voorgerecht was echt super mooi gekruid en zacht van structuur. Succade-steak als hoofdgerecht..... Mooi van smaak en structuur. Bijpassende wijnen smaakte bijzonder goed. Prima restaurant net uitstekende service.
monique H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
we zijn hier met de ah actie geweest. We kregen een heerlijk keuzemenu met tussendoor een klein glaasje vissoep, De vissoep is legendarisch zooo lekker, we hebben hem hier al een paar maal gegeten. De schol was precies goed klaargemaakt met een heerlijk sausje. Voorgerecht en nagerecht prachtig opgediend. De wijn was lekker, kortom een aanrader. Wij komen zeker hier weer terug.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Eten was goed, maar gereseveerd met 20%korting, eigenaar wilde hier niets van weten had niets met iens te maken. Was een erg vervelende situatie speciaal vroeg gaan eten met 6 personen voor de korting.
Beste Johan,

Erg vervelend dat u er voor kiest om een negatieve recensie op Iens achter te laten
met een wel erg vervormd verhaal.
Zoals u in uw recensie schrijft heeft u gereserveerd via een promotie actie met korting.
U heeft helaas niet aan kunnen tonen dat u via deze promotie heeft gereserveerd en in het reserverings systeem van Seatme stond ook niks vermeld bij uw reservering. Dus u heeft geen gebruik gemaakt van de promotie.
Jammer dat u ons verantwoordelijk stelt voor iets waar wij als bedrijf niks aan kunnen doen hoe vervelend wij dit ook vinden.
Wij hebben u en uw gasten een korting aangeboden voor een volgend bezoek echter heeft u er kennelijk voor gekozen om ons verantwoordelijk te stellen voor uw eigen fouten.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We waren met de AH- bon. Het menu was uitermate geschikt voor vlees, vis en vegetariërs. Heerlijk was het en een prima service. Een aanrader dus .
A K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Ik ben via de Albert Heijn actie geweest, waarbij je een 3-gangen menu krijgt voor 2 personen en 1 gratis. Hij heeft toch de kosten van de 2e persoon uitgehaald. Bij de Albert Heijn reserveringslijn stond dat het menu € 35,50 ,- zou kosten terwijl hij € 37,50 had gerekend. Hij heeft ook geen dranken kaart , waar de prijzen van de dranken op staan . Voor een fles rosé wijn had hij € 23,50,- gerekend. Vond ik aan de dure kant. Naast menukaart moet men ook een dranken kaart presenteren vind ik. Op de menukaart zijn de gerechten redelijk geprijsd bij menu samenstelling duurder. Ik vond het menu wat we kregen geen € 37,50,- waard. Het was wel lekker, maar qua portie . Dat was jammer voor de rest was de sfeer goed.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het was er wat rumoerig omdat er een grote groep zat.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Het was weer heerlijk. Lekker voorgerecht en vegetarisch hoofd gerecht en een fantastische rabarber taart.
Alles TOP inclusief de bediening.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Vandaag een lunch gebruikt op het terras. Een heerlijke italiaanse huiswijn begeleidde ons twaalfuurtje. Een lenteuitjessoepje, twee heerlijk volkoren boterhammen, roerei,een salade en een bilologische kroket. Kraanwater werd vrij geschonken. De bediening was heel goed. Veel kennis van zaken, vooral over de diverse wijnen.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Eerlijk, heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend, nam echt de tijd voor ons. Prima gerechten zelfs met de AH kaart
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten, alles prima verzorgd en leuke bediening, persoonlijk en ontspannen
Jelly M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Op uitnodiging van de AH bonnetjes zijn we terecht gekomen bij (H)eerlijk. En dat was het ook. Keuze (vanwege de bon) uit twee mogelijkheden (lekker overzichtelijk) en alles wat we voorgezet kregen was verrassend goed, lekker en met bijzondere smaakcombinaties klaargemaakt. Wijntje erbij was prima (biertje denk ik ook :) ) Hoeveelheden afgepast en omdat ik lijn en niet wil overeten helemaal goed (frietje erbij voor t mannetje, in schil gefrituurd, ook erg goed (gesnapt met snoepen!)) Kortom, als het aan mij ligt gaan we vaker!
C.K. V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
DDe wachttijd was erg lang. Na 1 uur hadden we de eerste gang (linzensoep) nog niet gekregen.
Op het tweede gerecht, vis, geserveerd op een summier bedje van wat groente, hebben we ook lang moeten wachten.
De bediening had ons verteld dat er verder niets bij zat en dat we een schaaltje frites (tegen meerprijs) erbij konden bestellen. Hij kon ons geen kaart laten zien, want die zou er niet zijn........?
Toen we na geruime tijd vroegen om ons dessert, werd ons gevraagd of we dan zo'n haast hadden.
Ik moet zeggen dat de linzensoep erg lekker smaakte.
Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Er was een keuze menu met voor het voor- en hoofdgerecht een keuze uit een vleesgerecht en vegetarisch gerecht. Het waren verrassende gerechten gemaakt voor heerlijke ingrediënten. Er worden goede wijnen geschonken. De eigenaar vertelt er graag over en kan je goed adviseren. Ook de nagerechten waren niet standaard en heerlijk. Brasserie Heerlijk is echt aan te raden.
moniques S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Sfeervol ingericht restaurant. Bijzonder vriendelijke en kundige bediening! Goede voorlichting over de gerechten en wijnen. Eerlijke lokale en biologische producten, die smaakvol zijn klaargemaakt. Wij hebben heerlijk gegeten!
Dit restaurant doet niet onder voor vele in de omgeving en prijs / kwaliteit is beter. Wij zullen vaker terugkomen.
Monique
klaas V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Hier gegeten met koningsdag en wat een leuke bruisende tent. Het eten was het ietwat lange wachten meer dan waard en ik begreep van de gastheer(die ook eigenaar bleek te zijn) dat het nooit eerder zo druk was. En in dat licht bezien vind ik het een enorme prestatie van de chefkok die alleen stond.
Vooraf de runderpastrami en de witlof. Hoofd de varkenskoontjes en de risotto. Alles meer dan de moeite waard. Na koffie met een heerlijk stuk pompoentaart gebakken door de ouders van de eigenaar.....heerlijjk.
Dit alles met fijne wijntjes maakt dat we volgende keer zeker de reis naar het kleiwegkwartiet nog eens zullen maken en wellicht nog wel vaker
Volker D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
met pasen een heerlijke brunch genoten...eerlijke producten met een goed verhaal en dito smaak. de inrichting is eigentijds doch smaakvol.
een aanwinst voor een buurt waar het aanbod van kwalitatief goede horeca achterblijft
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wat een leuke nieuwe originele brasserie hebben wij ontdekt in
Hillegersberg. originele kaart, enthousiaste bediening met veel kennis en ervaring en een geweldige keuken. Veel biologische producten en bijzondere smaken van de gerechten. Wij komen zeker terug!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker gegeten bij Heerlijk, maar door de drukte en wellicht doordat t Koningsdag was wel wat aanmerkingen. Het duurde allemaal best lang, de eigenaar gaf bij het afrekenen aan dat het door onderbezetting kwam, maar bood verder niets ter compensatie. Al de vlees hoofdgerechten waren uitverkocht, dat kan gebeuren en gelukkig stonden er mooie visgerechten op de kaart. Bij het afrekenen wordt ook de hele rekening hardop voorgelezen, dat is een beetje gek en zo geniet je bij de buren mee van wat er zoal gedronken is. Al met al leuke zaak met lekker eten waar het hopelijk sneller gaat als er gewoon volledige bezetting aan het werk is.
Steef R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Lekker eten! Kaart is wat summier, maar gerechten zijn bovengemiddeld. Bediening is wat traag, was ook wat druk, maar wel heel vriendelijk. Eten is beter dan ambiance, dat is vaak andersom dus prettige verrassing!
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Met koningsdag hier gegeten. Het was erg druk en daardoor duurde het allemaal langer dan gebruikelijk. Ondanks dat heerlijk gegeten en een super avond gehad. Top wijnen en fijne bediening.