Brasserie Heerlijk Hillegersberg

Dinsdag t/m zaterdag 11:00 - 23:00 uur
Zondag 12:00 -17:00 uur

Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Er was een keuze menu met voor het voor- en hoofdgerecht een keuze uit een vleesgerecht en vegetarisch gerecht. Het waren verrassende gerechten gemaakt voor heerlijke ingrediënten. Er worden goede wijnen geschonken. De eigenaar vertelt er graag over en kan je goed adviseren. Ook de nagerechten waren niet standaard en heerlijk. Brasserie Heerlijk is echt aan te raden.
moniques S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Sfeervol ingericht restaurant. Bijzonder vriendelijke en kundige bediening! Goede voorlichting over de gerechten en wijnen. Eerlijke lokale en biologische producten, die smaakvol zijn klaargemaakt. Wij hebben heerlijk gegeten!
Dit restaurant doet niet onder voor vele in de omgeving en prijs / kwaliteit is beter. Wij zullen vaker terugkomen.
Monique
klaas V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Hier gegeten met koningsdag en wat een leuke bruisende tent. Het eten was het ietwat lange wachten meer dan waard en ik begreep van de gastheer(die ook eigenaar bleek te zijn) dat het nooit eerder zo druk was. En in dat licht bezien vind ik het een enorme prestatie van de chefkok die alleen stond.
Vooraf de runderpastrami en de witlof. Hoofd de varkenskoontjes en de risotto. Alles meer dan de moeite waard. Na koffie met een heerlijk stuk pompoentaart gebakken door de ouders van de eigenaar.....heerlijjk.
Dit alles met fijne wijntjes maakt dat we volgende keer zeker de reis naar het kleiwegkwartiet nog eens zullen maken en wellicht nog wel vaker
Volker D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
met pasen een heerlijke brunch genoten...eerlijke producten met een goed verhaal en dito smaak. de inrichting is eigentijds doch smaakvol.
een aanwinst voor een buurt waar het aanbod van kwalitatief goede horeca achterblijft
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wat een leuke nieuwe originele brasserie hebben wij ontdekt in
Hillegersberg. originele kaart, enthousiaste bediening met veel kennis en ervaring en een geweldige keuken. Veel biologische producten en bijzondere smaken van de gerechten. Wij komen zeker terug!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker gegeten bij Heerlijk, maar door de drukte en wellicht doordat t Koningsdag was wel wat aanmerkingen. Het duurde allemaal best lang, de eigenaar gaf bij het afrekenen aan dat het door onderbezetting kwam, maar bood verder niets ter compensatie. Al de vlees hoofdgerechten waren uitverkocht, dat kan gebeuren en gelukkig stonden er mooie visgerechten op de kaart. Bij het afrekenen wordt ook de hele rekening hardop voorgelezen, dat is een beetje gek en zo geniet je bij de buren mee van wat er zoal gedronken is. Al met al leuke zaak met lekker eten waar het hopelijk sneller gaat als er gewoon volledige bezetting aan het werk is.
Steef R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Lekker eten! Kaart is wat summier, maar gerechten zijn bovengemiddeld. Bediening is wat traag, was ook wat druk, maar wel heel vriendelijk. Eten is beter dan ambiance, dat is vaak andersom dus prettige verrassing!
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Met koningsdag hier gegeten. Het was erg druk en daardoor duurde het allemaal langer dan gebruikelijk. Ondanks dat heerlijk gegeten en een super avond gehad. Top wijnen en fijne bediening.
Freek S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
we moesten te lang wachten op onze gerechten en bij opening van de voordeur was het koud. men probeerde er voor ons wat van te maken maar het was allemaal niet goed georganiseerd!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Op 1e paasdag met de kinderen bij (H)eerlijk gegeten e en we hebben genoten.
We kregen een aspergesoepje als amuse en als voorgerecht rauwe makreel met een oester.
Hoofd hadden de kinderen de longhaas kindermenu portie en ik roodbaars.
Ook de desserts vielen zeer in de smaak,we komen graag snel een keer terug.
Miluska D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Net komen wonen in de buurt en dit restaurant wordt een van onze hotspots. Er wordt hier heerlijk eten geserveerd. Na twee keer lunch was het diner aan de beurt en dat was een aanrader.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Naar aanleiding van een publicatie in Hart van Holland bij brasserie Heerlijk gegeten met vrienden. Wij hadden niet gereserveerd maar gelukkig was er een mooie tafel voor ons beschikbaar vlak voor de open keuken. De zaak was goed gevuld met een aantal grote tafels. Alle voor en hoofdgerechten zijn hier met passie en met verse ingrediënten bereid .Wat ons opviel was het enthousiasme en heldere uitleg bij alle gerechten en de wijnen. Echt een aanwinst voor Hillegersberg. Zeker een aanrader en wij komen zeker snel terug.
Lekkerbek1971 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Zaterdagavond hier gegeten. Bij binnenkomst bleek de zaak wel erg leeg, wij bleken de enige tafel te bezetten. Vervolgens werd ons verteld dat er om 2100 een verjaardag zou beginnen, dat terwijl een dag van te voren hadden gereserveerd en toen werd er niets gemeld omtrent een verjaardag.
Om 20:10 kwamen de eerste verjaardagsgasten binnen en rond 20:45 was het vrijwel onmogelijk een normaal gesprek te voeren.
Het eten was op zich goed, maar wat mij betreft iets te pretentieus voor wat er geleverd werd. Ik bedoel.....kom nou eens met iets originelers dan friet......en las je friet serveert, zorg dan dat die zelfgebakken is.
Tenslotte 215 euro voor 2 voorgerechten, 4 hoofd en 4 deserts en wat drankjes is behoorlijk aan de prijs. Dat hoeft niet erg te zijn......als de kwaliteit er naar is.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Op advies van een vriend zijn wij bij [H]eerlijk gaan eten.
De deur lonkt in mijn ogen naar een deur van een nachtclub maar dit terzijde. Eenmaal binnen gekomen betreden wij een goed gevulde zaak.
De gastheer, later blijkelijk de eigenaar, ontvangt ons vriendelijk en wijst ons naar de onze tafel aan het raam.
Wij beginnen met een heerlijk glas biologische sauvignon blanc.
Vooraf had ik een voortreffelijke carpaccio van wilde argentijnse garnalen en mijn tafelgenoot een huisgemaakte wildpaté die overigens echt zeer goed was gemaakt.
Als hoofdgerecht hadden we gebakken heekfilet, complimenten voor de garing, met spinazie en een rijstachtige pasta genaamd orzo en hij had een stuk langzaam gegaard biologisch rundvlees met pastinaak en pompoen crème......voortreffelijk gerecht.
Als nagerecht hadden we een kaasplank die echt zeer goed was opgebouwd. Zelfs de huisgemaakte vijgen-druivenchutney was heerlijk. Wij hebben een echt heerlijk gegeten hier en komen zeker terug.
Lilola .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Nou, al die fantastische recensies snap ik niet. Is wel aardig, maar een klein zeventje lijkt me voldoende waardering voor dit restaurantje.
Het eten is aardig, maar ik heb weleens lekkerder gegeten.
Bediening is wel vriendelijk, maar niet erg attent...we moesten een hele tijd wachten voordat ik kon afrekenen.
Fred N.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
13 augustus hier gegeten. De kaart is niet echt uitgebreid. Maar soms is het beter om "goed in weinig dan slecht in veel te zijn". [H]eerlijk kiest gelukkig voor het eerste. En echt het eten was prima. Aangeboden amuse was heerlijk, brood vooraf was heerlijk, voorgerecht heerlijk, hoofdgerecht (Longhaas) was goed bereid, kaasplankje lekkere nieuwe soorten, portje erbij de Ximenez is een toppertje en aanrader, lekkere wijnen, leuke bediening (mag best informeler hoor, we zitten tenslotte op het Bergpolderplein, dus dat "zuurtje in de garnering voor de balans met de uitsluitend eerlijke producten" kan wat minder worden aangezet, ik zit niet bij FG). Kwaliteit goed, kwantiteit goed, maar het prijsje van 120 euri's voor 2 is nog een vraagteken voor de toekomst.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Mooie kwaliteit. Goede wijnen. Aardige eigenaren.
Toetje van chocolade op 3 manieren hemels. Aanwinst voor de wijk. Zijn benieuwd naar de nieuwe kaart.
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk gegeten en gedronken op een zalige zaterdagavond. Bediening helemaal goed ook als we wat lastig deden. Echt gericht om het ons naar de zin te maken, wat dan ook opperbest lukte. Eten erg goed, lekker vers en eerlijk, mooie combinaties. De Chileense chardonnay is een van de lekkerste die ik in tijden gedronken heb, mooi subtiel en zeer smaakvol. Vooraf aten we gambas, groene asperges en buikspek; gewoon 3x erg goed en origineel. Daarna Kabeljauw met mosselen en Zeebaars. Ook weer mooi bereid, smakelijk en mooie combinaties en opmaak. We houden van lekker en gezond eten en dat was dit helemaal. Na een prachtig kaasplankje met echt een paar topkazen en een heerlijke oude port. De uitleg bij ieder gerecht was spot on; we zullen er zeker nog eens eten!
Liselotte M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Wij hebben hier met zes personen heerlijk gegeten en komen graag nog veel vaker terug! Personeel is zeer vriendelijk en de sfeer is prettig. Een aanwinst voor de wijk!
Giovanni U.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
We hebben heerlijk in het zonnetje op het terras van Heerlijk gegeten. De bediening was correct, vriendelijk en persoonlijk en de gerechtjes waren met zorg bereid. Kortom heerlijk!