Brasserie Heeren Van Slydregt

Stationsplein 8 3364 AM Sliedrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Heeren Van Slydregt

Het lekkerste uit de Frans-internationale keuken

Genieten in een bijzondere entourage. Dit restaurant bevindt zich namelijk in het station van Sliedrecht! De chef hanteert een Frans-internationale keuken en presenteert verrukkelijke gerechten. Het personeel doet er alles aan om je een onvergetelijke avond te bezorgen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Heeren Van Slydregt

trein (u stapt letterlijk voor de deur uit!) en bus

Maandag t/m Vrijdag vanaf 10.00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Heeren Van Slydregt

wim-ron en ronald D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Was er een tijdje niet geweest. Was toen al goed en is nu nog steeds TOP.
Vriendelijk en goed eten voor een normale prijs.
Anneke N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
eten was prima gezellig restaurant en vriendelijk personeel
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Mooie locatie in het oude station van Sliesrecht, gezellige en vlotte bediening! lekker gegeten voor een eerlijke prijs. parkeren is gratis.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
aanrader
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Prima Restaurant voor zowel zakelijk als privé. Gunstig gelegen op een paar kilometer van de Rijksweg A15. Voor zowel een lunch of een diner is het prima vertoeven
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zij werken niet met iens... miscommunicatie. Wel een top restaurant!
riavanrijswijk58 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een leuke kaart met een diversiteit aan gerechten. Het eten is van goede kwaliteit en zeer smakelijk. Het toetje ( verrassing van de Heeren) is een schot in de roos heerlijk snoepen van allerlei soorten nagerechten. De bediening en de meneer bij ontvangst zijn heel vriendelijk. Zeer zeker komen wij hier nogeens terug!!!
cmk1 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Goede ontvangst, prima eten en toetjes, smaakvol, heerlijk korte wachttijden, behoorlijk uitgebreide menukaart, eerlijke prijzen, bij anderen aan te bevelen!
René V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten was zeer goed. Uitstekend bereid. Klein kritiekpunt is het toetje met slagroom uit een spuitbus. Dat kan echt niet he... ????????
Beste,
Onze slagroom is "verse" room, die in een "kidde" word gedaan, waarna er dmv een koolzuurpatroon druk op is gezet. dit even ter info!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijke gegeten en een goede service!
We hebben voor het eerst boven gegeten en dat beviel ook goed.
Locatie is erg gunstig. Parkeren is gratis en er is altijd voldoende plek.
Een aanrader.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
geweldig restaurant wat heb ik genoten van het eten de bediening de ligging heerlijk aan het spoor vis was geweldig bereid steak van mijn zoon bijzonder goed ik had 3 maanden mijn zoon niet gezien dit was zo fijn top
Luke B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Geweldig personeel en uitstekend eten. Service van de bovenste plank en zelfs met een prop volle zaak waren de drankjes en eten zonder vertraging gebracht. Het was heerlijk. Zeker een aanrader tot de volgende keer!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij zaten gisteren naast mevrouw Esther W die vanaf het eerste moment negatief tegen het personeel deed. Binnen een paar minuten kreeg ze haar drankje geserveerd en direct werd de kaart overhandigd. Ze bleef maar klagen en tieren en niets was goed. Geheel correct heeft de gastheer de juiste aandacht gegeven maar ze had liever in het restaurant gezeten ipv de brasserie. Door al haar uitlatingen en gezeur is onze avond ook gedeeltelijk verpest. Dank daarvoor Esther W. Wees gewoon eerlijk en correct en plaats geen recensies die geheel ten onrechte zijn.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met moederdag genoten van een brunch. Heerlijk ontspannen sfeer ondanks de drukte. Gelukkig gereserveerd, aangename middag gehad, voor herhaling vatbaar! Complimenten voor het eten en het personeel, zeer klantvriendelijk ondanks een volle zaak.
cora D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
gezellig, sfeervolle brasserie waar voor een klein prijsde meesterlijk gegeten wordt! ondanks de drukte toch voldoende aandacht en alles goed geregeld, top!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We zijn boos weggelopen, zonder te dineren . We hadden wel gereserveerd, maar het personeel had geen tijd. Wat een tegenvaller!
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Op vrijdag avond 21.30 gaat keuken dicht. Kaasplankje ging ook niet
We konden niet lang blijven want we gaan zo dicht. Dus liever niet welkom.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Bevroren appeltaart met klokhuis. Slechte bediening. Ze wist niet eens of er wel warme chocolademelk te bestellen was. Geen drankenkaart.
Talitha D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Hebben hier vanavond met 5 personen heerlijk gegeten. Bediening was vlot en professioneel. Glazen stonden niet lang leeg en de borden werden op tijd uitgehaald. We komen zeker terug!
Dirksen .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten van het Heerenmenu in het restaurant. We gaven aan dat we om 20:15 weg moesten, was geen probleem! 3 gangen+ heerlijke wijnen op! Bediening was vriendelijk en enthousiast! De gastheer seveerde heerlijke Italiaans wijnen! Tot snel!