Brasserie Heeren Van Slydregt

Stationsplein 8 3364 AM Sliedrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Heeren Van Slydregt

Wilt u lekker eten in een bruisende Brasserie of onstpannen dineren in ons Restaurant,"Heeren van Slydregt"biedt voor beide een uitstekende gelegenheid. Zoekt u een ruimte voor een "private Dining", dan kunt u bij ons terecht in de Perron-, of Stationskamer.Deze zijn ook uitermate geschikt voor een vergadering, presentatie of een privé borrel. Borrelen kunt u vanzelfsprekend prima aan de bar in de Brasserie. Voor groepen boven de 30 personen is ons restaurant te reserveren voor een diner, buffet of "walking" dinner. Bent u op zoek naar een lokatie voor een bruiloft of feestavond, Heeren van Slydregt heeft voor ieder een passende oplossing!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie Heeren Van Slydregt

trein (u stapt letterlijk voor de deur uit!) en bus

Maandag t/m Vrijdag vanaf 10.00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Heeren Van Slydregt

Frans T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Diner met een groep van 8 personen. Gezellige sfeer, leuk aangekleed. Grappige menukaart. Voorgerecht (eendenborst) was niet slecht, maar ook niet super; een beetje saai. Hoofdgerecht (wild) was kwalitatief prima, helaas kwam 1 gerecht wat later. Kaasplankje was weliswaar ‘bio’ kaas, maar absoluut niet bijzonder. Zeker niet voor die prijs. Ben benieuwd of het restaurant beter is. Proberen we dus ook een keer, hier kan je immers wel de eendenborst als hoofdgerecht bestellen
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Hier afscheid diner van een collega met 13 personen gehad en het was voortreffelijk verzorgd. Fantastische sfeer in een oud station met heel veel parkeerplaatsen en de trein stopt letterlijk voor de deur. Leuk ingericht en goede niet opdringerige bediening. Aan te bevelen is de Trio van Wild. Je moet wel wat geduld hebben tussen de 3 gangen door en in de brasserie was het ook op deze woensdagavond helemaal vol en behoorlijk lawaaiig. Wel gezellig als je hier van houdt natuurlijk. Voor herhaling vatbaar
Kelly25021988 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Het aparte is dat je hier erg verschillend eet. Hiermee bedoel ik hetzefde gerecht soms heel anders kwa ingredienten en kwaliteit. Deze keer viel het wat tegen. Friet koud en zacht en de maaltijdsalade karig. Mis ook vaak de verse groenten. Misschien dat dit niet erg gewild is, maar misschien wel een vraag waard. Dan hoeft het ook niet weggegooid te worden. Bediening wel aardig maar bij drukte ook niet meer dan dat.
G.J. S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Heerlijk asperges gegeten. Vriendelijke bediening en een hele gezellige sfeer. Toilet mag tussendoor even nagelopen worden.
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
goede sfeer en prima eten.
WM D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Het eten was uitstekend. Bediening vriendelijk. Het is alleen jammer dat er zoveel geluid is. Dit maakt het moeilijk om een gesprek te voeren. Maar door de uitstekende kwaliteit, toch een gelegenheid om terug te komen.
B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Het eten is prima, maar het geluidsniveau is helaas zo luid, dat ik er kriegel van geworden ben. Dit heb ik altijd daar al gehad zolang ze open zijn. Vandaar dat ik er zelden kom.
Volgende keer maar eens het restaurant proberen.
H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
goed geregeld,de voor, hoofd, en nagerechten zien er uit als kunst werkejs en smaken nog beter.
Complimenten aan de kok.
WM D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
We hebben een heerlijke lunch gehad. Geen wachttijd en wacht tijd op het eten was precies goed. Gerechten waren heerlijk op smaak. Bediening vriendelijk.
G.J. S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Weer heerlijk geluncht. Het was niet zo druk als we gewend waren, dus dat vonden wij niet zo erg.
Gerechten mooi gepresenteerd met een vriendelijke lach.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Wij hadden aansluitend op het diner een afspraak staan. Wij hadden een voorgerecht en hoofdgerecht en we hadden gewoon na het eten nog ruimte over. De timing was precies goed! En zoals altijd is het eten super!
V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Nette, mooi ingericht restaurant. Niet te chique en toch stijlvol. Goede gerechten. Mag iets minder sauzen gebruiken zodat je de smaak van de gerechten beter kunt proeven. Wel goed gegaard en warm. Mooi opgediend. Fijne bediening : netjes en correct.
O.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heel handig om via internet te reserveren en het wijzigen is ideaal om zo te doen.Fijn terstaurant bediening vriendelijk en snel. Top een aanrader
V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, fijne sfeer en fijn personeel.
Misschien iets meer tijd tussen de gerechten.
Komen zeker nog eens terug.
Linda .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Een gezellig avondje met lekker eten samen met vrienden, familie, collega's of samen met je partner.
Wij komen altijd weer terug voor zo'n gezellige avond.
De tafel van Herman V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Geen spannende kaart maar lekker klaargemaakt en royale porties, prettige bediening en bij de lunch zakelijke ambiance
Roccie .
Niet te ingewikkeld maar wel echt Lekker eten, ruime porties, en een vlotte, vriendelijke bediening
André T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Langs deze weg wil ik jullie nog complimenteren met de geweldige avond die wij gisteren bij jullie op Valentijns dag gehad hebben. Het restaurant zag er geweldig uit en alles was top verzorgd. Ook een groot compliment aan het personeel ..die hebben hun uiterste best gedaan. Over het Menu nog maar te zwijgen…zag er helemaal top uit en was geweldig lekker.

Jullie hebben een dikke 10 verdiend!!!

Nogmaals bedankt voor de gast vrijheid en het bezorgen van een mooie Valentijns avond.
T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Leuke brasserie. Misschien wat aan de akoestiek doen. Boven ontvang je veel geluid van beneden.
Gert Z.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk gegeten , ondanks dat we beide een vega lunch ,2 gerechten ,vd kok vroegen.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Gezellige ambiance, heerlijk gegeten. Tijd tussen de verschillende gangen had wat langer mogen zijn, want daardoor stonden we binnen 1,5 uur weer buiten.