Brasserie Groene Buren

Van Schaikweg 55 7811 HN Emmen Nederland Kaart
31-591642002

Over het restaurant Brasserie Groene Buren

Het Hampshire Hotel in Emmen biedt diverse mogelijkheden voor elk soort vakantieganger. Wilt u heerlijk ontspannen en tot rust komen maak dan gebruik van de ontspanningsmassages die het hotel biedt. Ook in de nabijgelegen prachtige natuurgebieden komt u helemaal tot rust.

Als u juist op zoek bent naar een actieve vakantie dan zit u in het Hampshire Hotel te Emmen ook op de juiste plek. Een bezoek aan het dierenpark, stoom afblazen tijdens een potje tennis of squash of een dagje naar het golfslagbad; het is in deze omgeving allemaal mogelijk.

In brasserie Groene Buren kunt u heerlijk lunchen of dineren en 's ochtends kunt u optimaal genieten van uw Franse ontbijt. Zin in deze vakantie? Reserveer en doe een fantastische ervaring op!

Meer informatie over restaurant Brasserie Groene Buren

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Groene Buren

Dora H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
het geheel kwam wat amateuristisch over. Sommige gerechten waren in onze ogen wat teleurstellend. Het personeel was erg vriendelijk maar kwam te vaak met de vraag: wilt u nog iets drinken? Volgens mij was het vorig jaar vel beter. Nu is het voor ons geen terugkomadres meer.
Maar wellicht hebben wij teveel vergelijkingsmateriaal, mijn moeder heeft genoten!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Saladebar sloeg nergens op. Sortering minimaal, en wat er was, was op of bijna op. Gerechten waren goed, niet hoogstaand, maar wel lekker. Bediening duurde best lang, en wat koeltjes/afstandelijk, maar wel beleefd. Zagen niet dat we klaar waren met eten of drinken en moesten steeds iemand roepen, terwijl het echt niet druk was.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het restaurant heet tegenwoordig Brasserie de Groene Buren, maar omdat dit soort zaken vaak gezocht wordt op basis van het hotel waar het bij hoort heb ik mijn recensie hier geschreven. Ook wij zijn door het hotel zelf in contact gekomen met de Brasserie. En ach ja, veel meer mag je ook niet noemen. De bediening is vriendelijk en het eten eenvoudig. Er werd goed opgelet met de paprika allergie van mijn vriendin, maar het heeft allemaal weinig sjeu. Het is echt een rechthoekige ruimte met de tafeltjes in ontbijtzaal-opstelling en een veel te grote bar waar de helft van de tijd niemand achter staat. Jammer want ze weten wel hoe het beter kan. Immers is de lounche prima ingericht. Wellicht nog een volgend puntje om op te knappen.
Joki S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Ik het zelden zo zout gegeten, letterlijk en figuurlijk. De vegetarische salade had gebakken spekjes!! De vis was mierzout.
Bediening was aardig maar wist nauwelijks welke gerechten er geserveerd werden en wat erin zat. (Misschien wist ze niet wat vegetarisch is?). Kortom: slecht. Zelfs een jaar later geen verzachtend gevoel over dit restaurant.