Brasserie Groen

Carolieweg 16-1 9711 LS Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Groen

Pure gerechten

In een van de drukste en gezelligste winkelstraatjes van Groningen loop je zo tegen deze topbrasserie aan. Overdag is het voor het winkelende publiek een populaire plek om te lunchen en 's avonds kun je er lekker dineren. Dan eet je er eerlijke gerechten zonder poespas gemaakt van biologische ingrediënten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Groen

Op 5 minuten loopafstand van Grote Markt of Zuiderdiep
  • : Parkeergarage Rademarkt of Holland Casino op 3 minuten loopafstand

Maandag t/m Zaterdag

Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Bloemkoolsoep is een aanrader, eendenorstfilet was te rauw en toen ik het aangaf kreeg ik een nieuwe, iets meer gegaard. De bijgetechten waren ook erg lekker. Alles is met zorg en smaak beteid en wordt mooi opgediend. De bediening is attent en vriendelijk.
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wederom heerlijke gegeten in een gezellige omgeving.
AnnaCatharina53 H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Goede lunch en een goede prijs!
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede kaart met meerdere aanlokkelijke gerechten. Aanrader!
David S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Super goed eten en hele fijne sfeer. Bediening super aardig en snel. De plekjes waren een beetje krap maar wel comfortabel. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Josine D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Erg goede prijs kwaliteit verhouding! Indien wij weer in Groningen zijn komen wij zeker terug.
Jenny L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Juiste porties. Aardige bediening. Nika te klagen. Leuke avond gehad.
De tafel van Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
3-gangen menu , toppers waren de garnalen en vleeskroketjes, heerlijk. Het enige storende, als we dan toch iets moeten noemen, zijn de verschillende obers die aan je tafeltje komen. Wel allemaal heel aardig en beleefd maar de organisatie gaat dan niet zo goed: entree kregen we na het eerste gerecht, direct achter elkaar vragen om nog eens drinken... Maar, groot compliment aan de kok: voortreffelijk 3 gangenmenu voor een schappelijke prijs!
Johan V.
Heerlijk gegeten, alle drie gangen waren voortreffelijk en sloten goed op elkaar aan.
Smaakvol en mooi opgemaakt.
AnnaCatharina53 H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Prima lunch. Goede prijs kwaliteitverhouding!
BAMMM .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prijs kwaliteit is prima, gerechten smaken goed maar zijn geen culinaire hoogstandjes. Wij kozen voor het All-in, de wijnen worden vaak bijgeschonken, bediening is goed. Prima voor een avond uit-eten.
Jean D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
vriendelijke bediening en heel attent. De gaartijd van het vlees beantwoorde jammer genoeg niet aan de gevraagde gaartijd.
Calijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Omdat we bij Restaurant Pauw helaas voor een dichte deur stonden, liepen we naar Groen en werden hartelijk ontvangen. We genoten van het makkelijke menu dat ze bieden, zeer waar je geld. Je kunt gewoon van de kaart kiezen voor 27,50. Hoewel de tong wat te gaar was, kijken we terug op een fijne avond, door de bediening, het eten en de welkome ontvangst.
IJ.J. Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Prima gegeten. Gerechten worden mooi gepresenteerd.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Prima eten, maar niet bijzonder. We zaten eerst beneden bij de keuken, niet de gezelligste plek bij Groen. We mochten gelukkig naar boven verplaatsen. Vriendelijke, attente bediening.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Prima prijs kwaliteit verhouding voor het eten.
Het enige jammer vond ik dat de gangen zeer snel na elkaar werden geserveerd. Ook bij expliciet vragen om meer tijd tussen bijvoorbeeld voor en hoofdgerecht wordt zonder overleg na relatief korte tijd alsnog het hoofdgerecht geserveerd.
Dit geeft het gevoel alsof productie draaien erg belangrijk is voor deze zaak.
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar!
Doreen K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening! Wat een leuke tent, komen jullie alsjeblieft ook naar Utrecht?
ilse H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel (ik had het niet erg gevonden als de wijn bijgeschonken zou worden, past beter bij het niveau van het restaurant dan zelf bijschenken), wel beetje kleine tafel.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Besteld Spaanse paella; krijg iets als risotto in tomatensaus.Reactie op ons commentaar dat we verkeerde gerecht hadden ontvangen: " zo maakt onze kok dit nu eenmaal. ". Ons advies: stuur die kok eens naar Spanje. Pijnlijke misser in een verder prima restaurant.
Anthony D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was vers bereid en bijzonder smakelijk. Borden waren ook fraai opgemaakt. Bediening was attent en vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker weer eens terug!