Brasserie Groen

Carolieweg 16-1 9711 LS Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Groen

Go green! Bij Brasserie Groen in Groningen draait alles om puur, eerlijk en gezond eten. Dat maakt de gerechten extra lekker! Het restaurant gebruikt biologische- en streekproducten en maakt daarmee zowel Hollandse als Wereldse gerechten. Wat jij op je bord krijgt, is een waar plaatje!

Al deze gerechten worden huisgemaakt met de meest verse ingrediënten. Daarbij wordt ook nog eens gedacht aan de tijd van het jaar. Brasserie Groen stemt haar kaart namelijk af op verschillende seizoensproducten.

En waar proef je deze puurheid? In de binnenstad van Groningen in een prachtig monumentaal pand! Neem plaats op de zitbanken in het restaurant, of geniet van de zon op het gezellige terras.

Nu al zin om hier te eten? Reserveer meteen bij Brasserie Groen in Groningen.

Meer informatie over restaurant Brasserie Groen

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Groen

Petra V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Weelo W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Zeer lekker eten. Dagverse producten. Verrassend. Gezellige locatie. Het beste dat we in tijden hebben gegeten!!! YAMYAM
Weelo W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Drie woorden: GE WEL DIG!

Annette B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Een waardige 8, heerlijk 3 gangen diner genoten
RoelofGerald K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het is echt weer om buiten te eten. zonder afspraak een tafeltje op de stoep met niet storend licht straatrumoer. goede sfeer. sympathieke bediening, prima eten voor een redelijke prijs. aan te bevelen.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Het eten was uitstekend, niets op aan te merken. De bediening matig.
Ons werd gevraagd vroeger te komen ivm de maandagavond. Acht uur was aan de late kant. Ik heb iedereen gebeld, zodat we er om 19.15 waren. Toen kreeg ik de opmerking dat we 3 kwartier te vroeg waren!!
Jean-Paul W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Zeer lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Verder goede bediening en een leuk terras!
Els H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk eten voor een goede prijs!
Rianne N.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Een geweldige avond gehad, waarbij wij hadden gezozen voor de 4-gangenmenu. Eten is heerlijk en de sfeer was ook uitstekend! We komen zeker een keer terug!
Guus O.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Groentes (stukje bloemkool, broccoli, snijboon) veel te rauw, puree van spitskool bestond voor zeker 90 procent uit aardappelzetmeel, enrocote was smakeloos en niet mals, langustinesaus bij de catch of the day was melig.
Klachten hierover werden te kenissgeving aangenomen. Bij het afwijzen van de desserkaart werd direct de rekening aangeboden. Niet eens een bakje koffie ter compensatie.
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezellig, leuk eten.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk eten. Vriendelijk en attent personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd!
Rudi K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten was heerlijk. Wij kozen met een groep van 6 voor het 4 gangen menu incl. drankjes. Kan prima uit. Bediening was ook goed. Enige minpuntje; als je met 6 personen bent, is 1 bakje frites en groente echt te weinig. We konden dit uiteraard wel bij bestellen, maar dit arriveerde pas na dat het hoofdgerecht op was. Grand dessert is een aanrader.
Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
zeer vriendelijke bediening, heerlijk gegeten!
Veronic V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was heel goed!
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ik ben hier al meerdere keren geweest, voor lunch en voor diner. Het is altijd prima! Dit is een aanrader en dat is dus precies wat ik al een aantal mensen verteld heb!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Op basis van vorige bezoeken was vandaag een redelijke teleurstelling. De proeverij van voorgerechten was heerlijk. Veel ‘smaakbommetjes’ en een echte aanrader. Het hoofdgerecht was zwaar teleurstellend, omdat de groenten gestoomd, flauw en erg grof gesneden waren. Het vlees was lekker, maar de saus die erbij geserveerd werd proefde als Maggi uit een pakje. Ook de salade was erg grof en was geen waardevolle aanvulling. Het yoghurtijs en de chocolademousse waren daarentegen wel zoals we waren gewend: puur en erg smakelijk. Ook werd ons drinken een keer vergeten. Al met al een prima ervaring, maar wel te prijzig voor de kwaliteit die werd geserveerd. Erg jammer! De bediening was overigens wel erg vriendelijk!
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het was erg lawaaiig, dat was de vorige keer heel anders..Nu waren er 2 grote "gezellige" groepen. Maar ja dat kan het restaurant niet helpen....
Andrew T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Uitstekend restaurant met vriendelijke bediening. De gerechten waren heerlijk, we hadden het 4 gangen all in menu besteld (42€ incl drank ;-)
Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.