Brasserie Groen

Carolieweg 16-1 9711 LS Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Groen

Pure gerechten

In een van de drukste en gezelligste winkelstraatjes van Groningen loop je zo tegen deze topbrasserie aan. Overdag is het voor het winkelende publiek een populaire plek om te lunchen en 's avonds kun je er lekker dineren. Dan eet je er eerlijke gerechten zonder poespas gemaakt van biologische ingrediënten.

Meer informatie over restaurant Brasserie Groen

Op 5 minuten loopafstand van Grote Markt of Zuiderdiep
  • : Parkeergarage Rademarkt of Holland Casino op 3 minuten loopafstand

Maandag t/m Zaterdag

Liede V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Biologisch? Nou echt niet. Vegetarisch menu zou ik niemand adviseren. Ronduit slecht, voldoet totaal niet aan de verwachtingen. Duidelijk gemeld en gemaild, maar geen enkele compensatie naar ons, dat vind ik nog het meest klantonvriendelijke. Helaas. Mij zie je er niet meer.
dorien B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Eten bij Brasserie Groen is een feestje! Het eten is er altijd super goed. En het toetje formidabel. Wel even reserveren van te voren. Absoluut een aanrader
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Eten was goed. Er werd rekening gehouden met voorkeuren. Zat wel een tijdje te wachten met een leeg glas.
Steffie L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten, de opmaak van de borden was ook erg mooi. Snelle en vriendelijke service.
rodanthi T.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Zoals altijd weer ontzettend lekker gegeten. Wij hadden een starters to share.. van alle voorgerechten wat! Heerlijk en wat zag het er prachtig uit.. Ook het grand dessert was echt genieten! Mooie opmaak vol kleuren en smaken! De bediening was spontaan en goed oplettend. Een hele leuke avond!
Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Bloemkoolsoep is een aanrader, eendenorstfilet was te rauw en toen ik het aangaf kreeg ik een nieuwe, iets meer gegaard. De bijgetechten waren ook erg lekker. Alles is met zorg en smaak beteid en wordt mooi opgediend. De bediening is attent en vriendelijk.
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wederom heerlijke gegeten in een gezellige omgeving.
AnnaCatharina53 H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Goede lunch en een goede prijs!
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede kaart met meerdere aanlokkelijke gerechten. Aanrader!
David S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Super goed eten en hele fijne sfeer. Bediening super aardig en snel. De plekjes waren een beetje krap maar wel comfortabel. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Josine D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Erg goede prijs kwaliteit verhouding! Indien wij weer in Groningen zijn komen wij zeker terug.
Jenny L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Juiste porties. Aardige bediening. Nika te klagen. Leuke avond gehad.
De tafel van Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
3-gangen menu , toppers waren de garnalen en vleeskroketjes, heerlijk. Het enige storende, als we dan toch iets moeten noemen, zijn de verschillende obers die aan je tafeltje komen. Wel allemaal heel aardig en beleefd maar de organisatie gaat dan niet zo goed: entree kregen we na het eerste gerecht, direct achter elkaar vragen om nog eens drinken... Maar, groot compliment aan de kok: voortreffelijk 3 gangenmenu voor een schappelijke prijs!
Johan V.
Heerlijk gegeten, alle drie gangen waren voortreffelijk en sloten goed op elkaar aan.
Smaakvol en mooi opgemaakt.
AnnaCatharina53 H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Prima lunch. Goede prijs kwaliteitverhouding!
BAMMM .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prijs kwaliteit is prima, gerechten smaken goed maar zijn geen culinaire hoogstandjes. Wij kozen voor het All-in, de wijnen worden vaak bijgeschonken, bediening is goed. Prima voor een avond uit-eten.
Jean D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
vriendelijke bediening en heel attent. De gaartijd van het vlees beantwoorde jammer genoeg niet aan de gevraagde gaartijd.
Calijn R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Omdat we bij Restaurant Pauw helaas voor een dichte deur stonden, liepen we naar Groen en werden hartelijk ontvangen. We genoten van het makkelijke menu dat ze bieden, zeer waar je geld. Je kunt gewoon van de kaart kiezen voor 27,50. Hoewel de tong wat te gaar was, kijken we terug op een fijne avond, door de bediening, het eten en de welkome ontvangst.
IJ.J. Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Prima gegeten. Gerechten worden mooi gepresenteerd.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Prima eten, maar niet bijzonder. We zaten eerst beneden bij de keuken, niet de gezelligste plek bij Groen. We mochten gelukkig naar boven verplaatsen. Vriendelijke, attente bediening.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Prima prijs kwaliteit verhouding voor het eten.
Het enige jammer vond ik dat de gangen zeer snel na elkaar werden geserveerd. Ook bij expliciet vragen om meer tijd tussen bijvoorbeeld voor en hoofdgerecht wordt zonder overleg na relatief korte tijd alsnog het hoofdgerecht geserveerd.
Dit geeft het gevoel alsof productie draaien erg belangrijk is voor deze zaak.