Brasserie Groen

Carolieweg 16-1 9711 LS Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Groen

Go green! Bij Brasserie Groen in Groningen draait alles om puur, eerlijk en gezond eten. Dat maakt de gerechten extra lekker! Het restaurant gebruikt biologische- en streekproducten en maakt daarmee zowel Hollandse als Wereldse gerechten. Wat jij op je bord krijgt, is een waar plaatje!

Al deze gerechten worden huisgemaakt met de meest verse ingrediënten. Daarbij wordt ook nog eens gedacht aan de tijd van het jaar. Brasserie Groen stemt haar kaart namelijk af op verschillende seizoensproducten.

En waar proef je deze puurheid? In de binnenstad van Groningen in een prachtig monumentaal pand! Neem plaats op de zitbanken in het restaurant, of geniet van de zon op het gezellige terras.

Nu al zin om hier te eten? Reserveer meteen bij Brasserie Groen in Groningen.

Meer informatie over restaurant Brasserie Groen

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Groen

Veronic V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ik ben hier al meerdere keren geweest, voor lunch en voor diner. Het is altijd prima! Dit is een aanrader en dat is dus precies wat ik al een aantal mensen verteld heb!
Charlotte E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Op basis van vorige bezoeken was vandaag een redelijke teleurstelling. De proeverij van voorgerechten was heerlijk. Veel ‘smaakbommetjes’ en een echte aanrader. Het hoofdgerecht was zwaar teleurstellend, omdat de groenten gestoomd, flauw en erg grof gesneden waren. Het vlees was lekker, maar de saus die erbij geserveerd werd proefde als Maggi uit een pakje. Ook de salade was erg grof en was geen waardevolle aanvulling. Het yoghurtijs en de chocolademousse waren daarentegen wel zoals we waren gewend: puur en erg smakelijk. Ook werd ons drinken een keer vergeten. Al met al een prima ervaring, maar wel te prijzig voor de kwaliteit die werd geserveerd. Erg jammer! De bediening was overigens wel erg vriendelijk!
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het was erg lawaaiig, dat was de vorige keer heel anders..Nu waren er 2 grote "gezellige" groepen. Maar ja dat kan het restaurant niet helpen....
Andrew T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Uitstekend restaurant met vriendelijke bediening. De gerechten waren heerlijk, we hadden het 4 gangen all in menu besteld (42€ incl drank ;-)
Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.
Peter Jan S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Leuke sfeer en goede bediening.
Adriaan R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prima en gezellig gezeten en heerlijk gegeten.
Wilke S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Was weer heerlijk!
Elmer D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Bij binnenkomst werde we hartelijk ontvangen, we hadden gereserveerd en ze hadden een leuk plekje bij het raam voor ons vast gehouden. Uiteindelijk kozen we voor het all in 4 gangen menu dit was heerlijk ! Zeker een aanrader en mochten we terug komen in groningen komen we zeker nog een keer langs ! Kleine tip de gangen iets minder snel achter elkaar serveren
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Leuk restaurant! Kwalitatief uitstekend eten tov de prijs (gebakken zalmfilet met venkelsaus gegeten). Ziet er gezellig uit en service ook dikke prima. Ga er gerust nog een keer weer heen.
barte V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Hier gegeten, erg lekker gerecht. Personeel flexibel en denkt mee. Zit in het centrum van groningen. leuk als je even een snelle hap wil.
PMJ A.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Twee stukjes ravioli is wat weinig bij het vlees, maar het was heerlijk, het was vers en goed bereid. Heel prettig restaurant met aardig personeel.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Prijs kwaliteit goed
Emma Louise M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Hier heerlijk gegeten om de verjaardag van een familielid te vieren! Heerlijke gerechten op de kaart, smaak is uitstekend en de opmaak prachtig. Prijs/kwaliteit is goed, en het personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader.
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Goed en erg lekker eten!
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Tot nu toe hebben we elke keer heerlijk gegeten met goede bediening????????
Gerben K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het was heerlijk en we werden goed bediend
Gea G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Wij hebben geen opmerking. Alles was perfect. Bediening en het eten. Voor herhaling vatbaar.
Oelviya V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima service genoten in een leuke ambiance. Bij het voorgerecht aangegeven dat de inktvis achterwege gelaten kon worden hetgeen ook gebeurde. Als verrassing werd tijdens het voorgerecht nog andere vis bijgeserveerd. Een klein gebaar van grote waarde. Een uitstekend voorbeeld van onderscheidend vermogen. Klasse! Kom graag terug.