Brasserie Gezellig

Kan beter
Lang
Tobias111 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Voor de zoveelste keer naar Gezellig geweest. Deed voorheen altijd eer aan de naam aan, al kan de bediening wel sneller. Deze keer was de bediening om te janken. We hebben een uur moeten wachten voordat we het tweede drankje kregen. Op de derde bestelling hebben we daarna ook ruim 20 minuten gewacht.Daarmee kwamen we niet eens zo slecht weg, want er was zelfs een stel dat 2 uur moest wachten op hun drank en eten bestelling. Ons voornemen om wat te eten bij Gezellig hebben we maar snel laten varen. Toen we er iets van hebben gezegd kregen we bits van de barvrouw te horen dat we toch konden zien dat het druk was. Het was al twee weken bekend dat deze dag zonnig en warm zou worden. Toch hebben ze geen personele maatregelen genomen. Sterker nog; men liet personeel extra vrij nemen om naar PSV te gaan. Jammer, weer een leuk adres dat afvalt.
LK2409 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Woensdag 24 februari heb ik samen met drie anderen genoten van een heerlijk diner bij brasserie Gezellig. Wat wij zeker aanraden is de carpaccio, gamba's als voorgerecht en de biefstuk als hoofdgerecht. De biefstuk was heerlijk mals! Daarnaast was de bediening erg gastvrij. Wij raden het zeker aan om een keer te gaan dineren bij brasserie Gezellig, je kunt hier heerlijk eten voor een goede prijs.
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Precies! Hier is het gezellig. Het is een gezellig eetcafe met een paar mooie bieren op de tap. Wij waren er op zaterdagavond en het was erg rustig met eters. Dat is jammer wat het eten was echt prima en zeer betaalbaar. Een goede verhouding. Een biertje, lekker kipsate, mijn avond is helemaal goed. We komen zeker terug, en dan wat vroeger om te starten met een lekkere bittergarnituur.