Brasserie Foroxity

7,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Foroxity

Sanne .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
De bediening is zeer vriendelijk en correct. Nu twee keer kort na elkaar hier gaan eten omdat de familie dat graag wilde. De eerste keer was het eten wel prima, maar koud. Afgelopen zondag was het eten warm, maar echt niet lekker. Zelf heb ik de vegetarische pasta gehad, waarvan de saus uit een pakje kwam en de groenten niet in een pasta thuishoorden. Het was echt niet lekker. Men serveert het eten oo houten planken, die erg zwaar zijn voor de bediening. Naderhand flink misselijk geweest, net als drie anderen in onze groep. Heel jammer, want het personeel is echt vriendelijk en gezellig, en de sfeer is gezellig.
Alana H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima gegeten, personeel is vriendelijk en de inrichting oke. Niets bijzonders, maar voordat je een filmpje pakt is het een goede optie.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Brasserie Foroxity staat voor topkwaliteit.
Zeer goede keuken, kwaliteitsproducten, goede bediening en een geweldige sfeer. Kortom een complete belevenis.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We hebben hier al vaker gegeten, en vaak met een ticketmenu. Voor €24,95 een drie gangen menu met bioscoopkaartje, echt een aanrader!
De gerechten zijn eenvoudig, maar goed en vers bereid. Keuze van de 3 gangen is beperkt maar voldoende, iedereen vindt wel een aansprekend gerecht. Service is ook prima: vriendelijk en behulpzaam personeel.
De inrichting is helemaal gericht op films met een saus erover van de jaren 50, veel neon en chroom. Heel leuk!
Aanrader om hier eens te eten in combinatie met een film te kijken.
HugoIV .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Voor de zoveelste keer weer in een gezellige ambiance subliem gegeten, uiteraard rekening houdend met de gelegenheid en de prijs! Met zes man het VIP-ticketmenu; weliswaar een beperkte kaart, maar voor ieder wat wils. Voornamelijk jong, maar heel vriendelijk en attent personeel, dat weinig te veel is... drankjes worden snel opgenomen en bezorgd, het eten wordt snel gebracht enz. Over de keuken niets dan lof..... eenvoudige gerechten die zeer smakelijk zijn! En dan ook nog naar je gereserveerde plaatsen in de bioscoop worden begeleid.....meer heb je niet nodig voor een fantastische avond!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
We hadden eerst soep besteld en daarna de Chateau Briand. De soep kwam razendsnel op tafel en we hebben hem razendsnel weer laten afvoeren aangezien hij bijna koud was. Vijf minuten later kregen we een dampende kop soep voorgeschoteld welke weliswaar in de magnetron leek opgewarmd te zijn, maar welke goed te eten was. De Chateau Briand viel nogal tegen, het vlees was niet supermals en werd geserveerd op een gietijzeren pannetje zodat het nog lekker nagaarde. Hierdoor kreeg je een nogal dikke rand doorbakken vlees. Op zijn best leek dit kogelbiefstuk, maar zeker niet het beste stuk van de Tournedos. Daarnaast waren de frietjes te slap. Je moet hier denk ik iets eenvoudigs bestellen als saté en dan zal het wel goed zijn denk ik, alles is hier gericht op snelheid, niet zozeer op kwaliteit.
MHull .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Prima sateetje gegeten voor de film. Voor iets meer dan €15 een flinke portie (4 stokjes) en het smaakte goed. Leuke eetcafe kaart en allemaal niet duur. Drie gangen (stokbrood of soep/hoofd/dessert) voor 24.95 inclusief bioskaartje is een koopje! Bediening loopt hard heen en weer maar let niet erg op, voor bestellen en afrekenen duurde het best lang voor ik contact kreeg.
Sjanker .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Goed gegeten ,vriendelijk personeel,leuke inrichting,betaalbaar 3gangen keuze menu met bioscoopkaartje voor de leuke prijs van24,95 komen zeker terug