Brasserie Florian Hotel

Markt 2 3961 BC Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Florian Hotel

Aan de sfeervolle markt in Wijk bij Duurstede bezoek je Bistro Florian. Je geniet hier de hele dag door van de fijne ambiance en de heerlijke gerechten. Drink bijvoorbeeld 's ochtends een goede kop koffie met een lekker stuk taart in de serre van het restaurant. Stil de middag trek met een uitgebreide lunch of dineer 's avonds als perfecte afsluiting van je dag.

Heb je de menukaart al bekeken? Voor zowel vlees- als visliefhebbers is de kaart ideaal, maar ook vegetariërs kunnen hier goed terecht. Neem bijvoorbeeld een krokant gebakken kalfszwezerik of een smaakvolle garnalencocktail.

Bistro Florian is een onderdeel van Hotel Florian, maar ook niet-hotelgasten zijn van harte welkom in het restaurant. Al nieuwsgierig naar deze sfeervolle plek? Reserveer dan nu bij Bistro Florian te Wijk bij Duurstede.

Meer informatie over restaurant Brasserie Florian Hotel

Maandag en Dinsdag in de avond Gesloten
Woensdag t/m Zondag 08:00 - 21:00

• Pin , Visa
  • Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Florian Hotel

Petra S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Niet bij stil gestaan, maar voor iemand die geen vis eet, blijft er erg weinig keus over op de kaart. Verder heerlijk genoten van de paddestoelrisotto en de tonijn. Helaas werd ons uitje ongezellig afgesloten met gedoe over het dessert. Bediening weigerde te overleggen of we het toetje van het menu konden krijgen, ondanks dat we aan gaven bereid waren om extra te betalen. Grote onwil. De rest van de dessertkaart was niet interessant dus we hoopten op wat bereidwilligheid. Helaas dus zonder dessert, koffie etc het etentje vervroegd afgesloten.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Een feestje op je bord en zeer smaakvol. Een aanrader!
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten, leuke en mooie gerechten. Fijn buiten op het terras gezeten. Gezellige sfeer in Wijk bij Duurstede
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Geweldig diner gehad voor 15 gasten. Alleen maar lovende reacties ontvangen en dus heerlijk gegeten!
Goed georganiseerd, niks was teveel. Bovendien werden de gerechten heel mooi gepresenteerd!
Marlieslanghorst L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gezeten in de serre omdat het buiten net te koud was. Lieve bediening en heerlijk gegeten
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Blijkbaar heb ik een beetje pech gehad als ik alle positieve recensies lees. Sfeer en bediening waren inderdaad prima. De kaart was divers en leuk. De uitvoering vond ik teleurstellend. Risotto was een aantal harde korrels rijst. Ik had voor mijn tonijn ook wel een scherp laguiole mes gewild, zo taai terwijl groot deel rauw was. De verschillende pureetjes waren smaakvol maar waren aan de buitenkant verkleurd en hard (te lang onder de lamp?) en verse jus is verse jus en niet uit een pak. Omdat het misschien wel een beetje pech was geef ik geen onvoldoende. Ik hoop de volgende keer dat ik net zo enthousiast ben als alle andere.
H.K. V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Met familie (19 personen) een leuke avond gehad met lekker eten.
De bediening van het diner was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Kortom : voor een niet al te grote geroep aanbevelingswaardig.
ton D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
We hebben genoten van een prima bereide maaltijd tegen een faire prijs. De bediening was plezierig en vlot
We hebben genoten.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Op 29 maart jl. mochten wij met de lotgenotengroep voor vrouwen met de diagnose borstkanker, gebruik maken van de sfeervolle kelderruimten. Wij kijken terug op een zeer geslaagde bijeenkomst en willen Matthijs en zijn team hartelijke bedanken voor de gastvrijheid. Met hartelijke groet, Pink bij Duurstede
Yoran W.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Het was weer een heerlijk avondje in de totaal vernieuwde brasserie. Gelukkig is het eten niet veranderd en nog steeds op een heerlijk niveau en zeker goed betaalbaar. Er was nog een verandering waarneembaar , namelijk dat de zwarte brigade wat efficiënter en volwassener aan het worden is . Super leuke zaak . Alles begint zo te zien op zijn plek te vallen. Ga zo door team Florian. Wij komen snel terug
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heeeerlijk gegeten voor een uitstekende prijs kwaliteit! De bereiding van gerechten stralen passie voor koken uit! Heerlijke wijn en de goede bediening maakte het gehele plaatje compleet! Al met al een top avond die we snel nog eens komen beleven! Gr. Jeroen & Selma
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten en genoten van de sfeer. Zoals afgesproken mooi optijd klaar omdat we weg moesten. Al met al weer een top avond!
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten zoals altijd alleen dit keer in een mooi nieuw interieur! Is leuk geworden en wij blijven zeker komen!
D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ontvangst, entourage en diner waren uitstekend. Personeel was vriendelijk en de bediening prima. De rekening vond ik aan de hoge kant.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het feit dat we er bijna elke week op vrijdag gaan eten zegt genoeg, zeker omdat er bij ons ruime keuze is in andere restaurants.
V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Aangenaam verrast ! Zondermeer in alle opzichten goed en we zullen daar beslist graag terug komen.
Waarom moet daar perse een heel verhaal bij;Goed is toch goed!
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gezellig restaurant, ziet er mooi uit, hele leuke bediening, wel gehorig, lekker gegeten
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten en prachtig verbouwd!
Erg sfeervol!
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Leuk, gezellig en heerlijk eten!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Het was voor ons beide de eerste keer dat wij hier hebben geluncht. Het is ons zeer goed bevallen. Perfect opgemaakte gerechten die passen bij deze Bistro. Echt een aanrader.