Brasserie Florian Hotel

Markt 2 3961 BC Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Florian Hotel

Aan de sfeervolle markt in Wijk bij Duurstede bezoek je Bistro Florian. Je geniet hier de hele dag door van de fijne ambiance en de heerlijke gerechten. Drink bijvoorbeeld 's ochtends een goede kop koffie met een lekker stuk taart in de serre van het restaurant. Stil de middag trek met een uitgebreide lunch of dineer 's avonds als perfecte afsluiting van je dag.

Heb je de menukaart al bekeken? Voor zowel vlees- als visliefhebbers is de kaart ideaal, maar ook vegetariërs kunnen hier goed terecht. Neem bijvoorbeeld een krokant gebakken kalfszwezerik of een smaakvolle garnalencocktail.

Bistro Florian is een onderdeel van Hotel Florian, maar ook niet-hotelgasten zijn van harte welkom in het restaurant. Al nieuwsgierig naar deze sfeervolle plek? Reserveer dan nu bij Bistro Florian te Wijk bij Duurstede.

Meer informatie over restaurant Brasserie Florian Hotel

Maandag en Dinsdag in de avond Gesloten
Woensdag t/m Zondag 08:00 - 21:30

• Pin , Visa
  • Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Florian Hotel

Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten zoals altijd alleen dit keer in een mooi nieuw interieur! Is leuk geworden en wij blijven zeker komen!
D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ontvangst, entourage en diner waren uitstekend. Personeel was vriendelijk en de bediening prima. De rekening vond ik aan de hoge kant.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het feit dat we er bijna elke week op vrijdag gaan eten zegt genoeg, zeker omdat er bij ons ruime keuze is in andere restaurants.
V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Aangenaam verrast ! Zondermeer in alle opzichten goed en we zullen daar beslist graag terug komen.
Waarom moet daar perse een heel verhaal bij;Goed is toch goed!
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gezellig restaurant, ziet er mooi uit, hele leuke bediening, wel gehorig, lekker gegeten
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten en prachtig verbouwd!
Erg sfeervol!
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Leuk, gezellig en heerlijk eten!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Het was voor ons beide de eerste keer dat wij hier hebben geluncht. Het is ons zeer goed bevallen. Perfect opgemaakte gerechten die passen bij deze Bistro. Echt een aanrader.
attie K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijke avond gehad! heerlijke vis gegeten. Het bakje sla als bijlage viel wat tegen: beetje ' gewoontjes' ,
geen lekkere dressing. De vis was echt heel lekker.
marianenben .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Geen amuse vooraf maar alleen doorgesneden boterhammen met smeersel, dat zou wat mooier kunnen. Café hoekje gaf veel geluid maar was misschien eenmalig?
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het nieuwe driegangen diner was weer top, je ziet dat de chef in deze lekker zijn gang kan gaan met verschillende smaken, echt een aanrader.
Lex M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gastvrij onthaal, jonge ploeg en lekker gegeten.
Wijn beperkte keus maar voldoende en wereldwijd.
Opmaak borden mooi en goede keuken.
Eefluik .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Had een cadeaubon gekregen om er te gaan eten, omdat het eten zo goed zou zijn. Nou dat was het ook! Echt zo ontzettend lekker gegeten en daarnaast ook een hele mooie opmaak van het eten. Het ontvangst, de locatie en de bediening is bijzonder prettig. Ik ook zeg een echte aanrader!
tbik .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Complimenten voor de vriendelijke en attente bediening. We hebben allevier heerlijk gegeten, de wijn paste perfect bij de verschillende gerechten en we komen zeker weer terug!
Agatha G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
geluidsniveau...we waren met 5 vrouwen; , qua geluidsniveau maakten wij het meeste lawaai , denken we..
Mijn gasten waren enthousiast over de inrichting ; de sfeer en het eten....
Jan .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Bij Florian wezen eten afgelopen zaterdag. Het restaurant zat tjokvol en het terras was ook redelijk gevuld. Gelukkig hadden wij gereserveerd. Overigens een echte aanrader, heb er heerlijk gegeten ik had de pulled duck... nou zeg wat een smaakexplosie, fantastisch. De tournedos van mijn vrouw was ook zeker prima goed te noemen.
Wij gaan zeker nog terug komen
Bruce .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wederom bij Florian wezen eten. Hebben ze net weer een nieuwe menukaart. Met weer verrassende gerechten erop,maar ook herkenbare gerechten. Ikzelf had sushi van rode biet(erg lekker fris). En de Shortrib van rund. WOW wat een smaak en mals. wederom super gegeten dus. Al hoewel het restaurant helemaal vol zat ,kregen we toch genoeg aandacht en kwamen de gerechten vlot door. Ga vooral zo door.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Hebben er gelunchd. Beide een twaalf uurtje, vergezeld van koffie en thee. Duurde erg lang. Bediening niet erg alert. Vanwege allergie zou er een andere soep komen, nooit gezien. Rest wat al behoorlijk afgekoeld. Leverde weinig emphatie op. Jammer, geen herhaling waard
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Fantastisch gegeten! Florian heeft een mooie gevarieerde kaart en bijpassende wijnen. De borden zijn schitterend opgemaakt en het eten is met passie gemaakt. Regelmatig kom ik ook voor een kop koffie bij Florian en...ze schenken de beste cappuccino van Wijk. Verbeterpunten zitten hem in de details, een wat vlottere inrichting en af en toe een extra activiteit (proeverij, bandje oid) om wat meer (en jonger) publiek in huis te krijgen.
Marga A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijke gerechten, ook vegetarische culinaire hoogstandjes. Een kunstwerkje op je bord en een prima service!
Ook de huiswijn is zeer aan te bevelen!