Brasserie Florian Hotel

Markt 2 3961 BC Wijk bij Duurstede Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Florian Hotel

Aan de sfeervolle markt in Wijk bij Duurstede bezoek je Bistro Florian. Je geniet hier de hele dag door van de fijne ambiance en de heerlijke gerechten. Drink bijvoorbeeld 's ochtends een goede kop koffie met een lekker stuk taart in de serre van het restaurant. Stil de middag trek met een uitgebreide lunch of dineer 's avonds als perfecte afsluiting van je dag.

Heb je de menukaart al bekeken? Voor zowel vlees- als visliefhebbers is de kaart ideaal, maar ook vegetariërs kunnen hier goed terecht. Neem bijvoorbeeld een krokant gebakken kalfszwezerik of een smaakvolle garnalencocktail.

Bistro Florian is een onderdeel van Hotel Florian, maar ook niet-hotelgasten zijn van harte welkom in het restaurant. Al nieuwsgierig naar deze sfeervolle plek? Reserveer dan nu bij Bistro Florian te Wijk bij Duurstede.

Meer informatie over restaurant Brasserie Florian Hotel

Maandag en Dinsdag in de avond Gesloten
Woensdag t/m Zondag 08:00 - 21:00

• Pin , Visa
  • Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Florian Hotel

Michèle K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijke lunch gehad, brood met Carpaccio zeer goed, bediening heel vriendelijk.
Was hier voor de 4e keer....en zeker niet de laatste.
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Mooie locatie daarom gingen wij naar binnen. Eenmaal binnen is de begroeting minimaal. Vervolgens een carpaccio zonder kaas en een Florian 12-uurtje besteld en op de vraag wit of bruin brood WIT geantwoord. het duurde en duurde en bij navraag bleek er iets mis te zijn gegaan, daarop kregen we de carpaccio met kaas en het 12 uurtje met BRUIN BROOD. Geen excuses en bij het afrekenen ook niet de vraag heeft het gesmaakt of was alles naar wens.
Diana R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het duurde even voordat we de kaart kregen, maar het eten maakte het goed!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Super gezellig en heerlijk gegeten!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Verrassend goed gegeten. Mooie gerechten qua combinatie en presentatie
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prettige bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Heidy D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk eten, apart en smaakvol. Kleine porties, maar zeker genoeg!!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Prima gevarieerde kaart met passende wijnen. Bediening beetje twijfelachtig en.onervaren. "Kan ik wat te drinken inschenken?" zonder de gast even welkom te heten. "Wilt u de.kaart al?" zonder ons enthousiast te.maken over de mogelijkheden van een
meerdere gangenmenu of een dagspecial? Voorgerecht liet iets te.lang op zich wachten. Prima opgelost met "een drankje van.het huis". Garnalen vooraf waren.fantastisch en de zeebaars komen.we nog keer voor terug. Het.monemtale.pand op de Markt maakt de avond compleet. Afzakkertje met héérlijke muscaat.
Tamara Z.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten!!
Ivo D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Vriendelijke ontvangst. Standaardkamer zeer ruim en proper. Fantastisch goed geslapen vanwege de lekkere zachte matrassen, geen pijnlijke rug 's morgens!!! Goed ontbijt en 's avonds lekker gegeten in het restaurant onder het overdekt terras dat uitkijkt op de gezellige marktplaats. Privé parkeerplaats voor de fietsen.
Een aanrader!!!
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Prachtige locatie aan de Markt, sfeervolle inrichting en heerlijk eten. Top!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Voorgerecht: Zalm in Gin was smaakvol en zag er goed uit,
Carpaccio was te dik gesneden en er lag te veel sla over en
onder terwijl mijn vrouw wel van sla hou
Hoofdgerecht: Lam, maar deze was niet mooi rose en zelfs vet er aan
Gegrilde biefstuk, maar was meer draadjes vlees en
ook nog eens met vet
Gemeld bij bediening maar er werd niets mee gedaan ook geen manager of kok gezien om een en ander uit te leggen, jammer toch veel geld voor betaald we hadden wel beter verwacht
Kitty N.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk gegeten voor een zeer nette prijs. Gerechten zijn een plaatje om te zien. Goede service, duidelijk met aandacht voor de klant. Aanrader!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
heerlijk gegeten
Bea B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Mooie inrichting, sfeervol, alleen wat warm. Goede bediening! Mooie uitgebreide menukaart en keurig prijsniveau. We hebben echt heerlijk gegeten. Alle gerechten waren schilderijtjes om te zien en zalig om te eten!! Wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Enige minpunt was dat de frites te zout waren...maar ja... de porties waren voldoende vullend dus geen behoefte aan frites.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Niet bij stil gestaan, maar voor iemand die geen vis eet, blijft er erg weinig keus over op de kaart. Verder heerlijk genoten van de paddestoelrisotto en de tonijn. Helaas werd ons uitje ongezellig afgesloten met gedoe over het dessert. Bediening weigerde te overleggen of we het toetje van het menu konden krijgen, ondanks dat we aan gaven bereid waren om extra te betalen. Grote onwil. De rest van de dessertkaart was niet interessant dus we hoopten op wat bereidwilligheid. Helaas dus zonder dessert, koffie etc het etentje vervroegd afgesloten.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Een feestje op je bord en zeer smaakvol. Een aanrader!
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten, leuke en mooie gerechten. Fijn buiten op het terras gezeten. Gezellige sfeer in Wijk bij Duurstede
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Geweldig diner gehad voor 15 gasten. Alleen maar lovende reacties ontvangen en dus heerlijk gegeten!
Goed georganiseerd, niks was teveel. Bovendien werden de gerechten heel mooi gepresenteerd!
Marlieslanghorst L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gezeten in de serre omdat het buiten net te koud was. Lieve bediening en heerlijk gegeten