Brasserie Floor

Dellenweg 109 8161 AJ Epe Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Brasserie Floor

Carol66 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Goede plek, en op sommige stoelen zit je redelijk. De schapenvachten en de haard maken de sfeer goed. Eten redelijke kwaliteit, bediening nu voor de 3 e keer matig.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij hebben redelijk gegeten bij Brasserie Floor. Mijn vriend en ik hebben a la carte gegeten van de menukaart. Warme borden, een pluspunt voor de meeste restaurants in het middensegment. Voorgerechten waren van betere kwaliteit dan de hoofdgerechten, nagerechten het best van de drie gangen. Hoofdgerecht zonder of met zeer weinig bijbehorende groenten en duidelijk niet van enige top. Dit is ook direct hetgene waarover het minst naar 'huis kan worden geschreven'. Groenten zonder enige dressing en gekookte groenten in een vreemd smakend kaas/walnoten papje gewenteld. Nagerechten bijzonder smaakvol. Bediening bijzonder vriendelijk en attent, echter minder frequent aanwezig op deze warme dorstige avond. Prijs/kwaliteitverhouding aan de hoge kant en beperkte menukaart. Prachtige en rustige locatie midden in de natuur en even verderop loopt het wild, mocht je erg hongerig zijn!
Wwal .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Prachtig gelegen in het bos in Epe (vlakbij het Princess hotel ) ligt Brasserie Floor.
Leuke ontvangst (kinderen mochten marshmallows boven het vuur houden), geïnteresseerde bediening. Eten heerlijk, goede kaart. Voor kinderen en volwassenen prima!
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Het restaurant ligt schitterend tussen de bomen in het natuurgebied rond Epe. Er is ruim parkeerplaats zonder dat dit opvalt. Van het terras had men meer kunnen maken. Vrij kaal namelijk, terwijl de omgeving zo mooi is. Binnen modern ingericht, hetgeen nogal een koude indruk maakt. De sfeer is daarom nogal koel. Op niet alle stoelen liggen vachtjes, hetgeen bij een stoel zonder die vacht nogal hard zit. xeker als men nogal lang tafelt. Daartegenover staat de ontvangst zeer hartelijk is.
Als aperitief was helaas op deze mooie warme dag geen pastis te verkrijgen en van de wijnen waren wij niet onder de indruk. Wij hebben gekozen voor een vis avond. forel met limoen mayonnaise en slibtongen met een saus, die op ons verzoek is geruild voor schijfjes citroen.
Beiden smaakten goed, maar niet bijzonder. De garnituur bestond uit frites, spinazie en een groente taartje. Allemaal niet bijzonder. Taartje te koud en weinig smaak , spinazie goed en frites met behoorlijk wat harde stukken ertussen. Als uitsmijter de trifle. Dat was inderdaad een voortreffelijke vondst. Wat er allemaal inzat weet ik niet exact, maar het smaakte buitengewoon goed. Vooral de tiramisu en de grote hoeveelheid frambozen. Ik heb daar zo van genoten, dat ik daarvan nog wel meer gelust had.
Maud G.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We aten hier ter gelegenheid van moederdag. We komen er graag met de kinderen. Het eten is altijd lekker, de kaart niet echt spannend. Prijs is vrij pittig. Prachtige plek, fijn terras. Deze avond was het helaas wel erg druk en waren de wachttijden te lang. Netjes opgelost door eigenaresse met korting en een lekker dessertwijntje van het huis.