Brasserie FLO Maastricht

Stationsstraat 28 6221 BR Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie FLO Maastricht

Magnifique dineren

Maastricht, Bourgondische hoofdstad van Nederland heeft een eigen Brasserie FLO. Gelegen in de trendy buurt “Wyck”. Een plek waar liefhebbers van de klassieke Franse keuken hun hart op kunnen halen. Met het befaamde fruits de mer buffet, klassieke gerechten op de kaart, heerlijke wijnen, fantastische bediening en bovenal een unieke Franse sfeer. Steak tartare, côte de boeuf, bouillabaisse of crème brûlée? Alle klassiekers zijn hier magnifique!

Glas champagne

Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

Johnutr .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We waren hier voor de derde keer. De kwaliteit blijft hoog.
Heerijk gegeten. Bediening is vriendelijk en heeft kennis van zaken.
Jenny K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ik vind Flo in zijn algemeenheid een goed restaurant. Dat geldt voor de inrichting, de bediening, de gerechten, de rust (niet lawaaiïg), de bereikbaarheid etc. Ik heb er nu een paar keer gegeten via de AH restaurantactie. Het eerste menu vonden we wel beduidend beter dan het tweede (huidige) menu. Wat erg sympathiek is, is wel dat je hier voor de gerechten meer keuzemogelijkheden hebt dan andere deelnemende restaurants.
Beste Jenny K,

Fijn om te horen dat u Flo een goed restaurant vindt. We vinden het jammer om te horen dat het huidige menu minder in de smaak is gevallen dan het vorige.Ons Flo menu bestaat uit een selectie van de seizoenswisselende gerechten van de a la carte kaart. Wellicht dat de komende seizoensgebonden gerechten beter bij u in de smaak vallen. We zien u in ieder geval de volgende keer graag terug in onze Brasserie.

TereseN .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Lekker en gezellig. Een aanrader! Wij zijn daar voor lunch met de A&H Restaurant Actie. Wij gaan zeker terug!!!!!!!!!!!!
Beste TereseN,

We vinden het geweldig om te horen dat u ons aanraadt. Heel erg bedankt daarvoor en leuk dat u zeker nog een keer terug komt, hopelijk tot snel.

W.j.g. G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Met AH aanbieding als echte gast behandeld. Zeer gastvrij en ondanks drukte zeer snel door een charmante hardwerkende dame bediend. De kwaliteit van het eten was gewoon goed en op een leuke wijze geserveerd. Een plek om naar toe te gaan en gewoon te genieten.
Beste W. Geraerdts,
Bedankt voor uw recensie naar aanleiding van een Albert Heijn actie. Super om te horen dat u heeft genoten. We vinden onze gasten allemaal even belangrijk en willen dan ook top kwaliteit en een geweldige beleving meegeven. We zien u graag nog eens terug in onze Brasserie.

H.J. S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
we hebben een high tea gehad. die was erg goed verzorgd. we werden ontvangen met "een glaasje bubbels" waarna we een high tea kregen die echt geweldig was. de hartige broodjes waren echt top en de zoete hapjes waren niet minder. de keuze in theesoorten was goed. er waren acht soorten. als het warme water op was, hoefden we niet eens een nieuwe kan te vragen. die stond er voor we er erg in hadden. de sfeer in het restaurant was goed en de bediening geweldig. die franse slag in de high tea was wel goed te proeven maar niet te merken in de bediening ;)
Beste H.J. Scheppink,
Bedankt voor deze geweldige recensie. Onze high tea proberen we inderdaad zo uitgebreid mogelijk aan te bieden en dat is goed in de smaak gevallen. Merci et a bientôt Chez FLO.

Axboer .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Wij kozen uit het AH menuutje als hoofdgerecht de visschotel New Orleans Seafoon Gumbo.
Vonden dit heel erg tegenvallen. Een soort ratatouille met heel veel pepers (zeer pittig) waardoor de rest van het gerecht niet meer te proeven was!!! Het stukje kabeljauw, zalm en de twee gamba's zouden vergezeld moeten worden door rivierkreeftjes. Nou, we hebben ze gevonden. De een bij mijn vrouw en de andere bij mij in het pannetje.
Dit (overdaad aan peper) ook doorgegeven aan de bediening. Zou worden doorgegeven aan de kok.
Nee hier komen wij niet gauw meer terug.

Misschien een tip voor een volgende ah restaurantactie voor Flo en (de meeste) andere deelnemende restauranthouders aan de AH actie. Geef 'de menuprijs' als korting en laat de mensen gewoon zelf van de kaart kiezen. Kunnen we als klant ervaren hoe het restaurant 'gewoon' draait. Zo hier en daar voel je je echt ' een AH gast' (aparte kaart, ' het kan eigenlijk niet uit', ....).
Beste Axboer,
Wat fijn dat u ons via een recensie meldt wat er volgens u kan worden verbetert, bedankt voor deze recensie. Ik vind het erg vervelend dat het is tegen gevallen. Bedankt voor uw tip. Het menu dat wij aan onze Albert Heijn actie gasten serveren is ons standaard Flo menu. Dit is het zelfde menu als het menu waar andere gasten uit kunnen kiezen naast onze a la carte gerechten. Het Flo menu is een selectie van de seizoenswisselende gerechten op onze a la carte kaart. Hiermee willen we de gasten kort laten beleven wat we te bieden hebben. Hopelijk kunnen we u de volgende keer een betere ervaring mee geven.

Ben C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Goed 3 gangen menu met prima keuze. Tevens mooie en fijne ambiance. Bediening was goed en pauze tussen de gangen was prima. Tijd voor een waardering met een ster.
WimSp .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ook bij de AH restaurantactie was het eten prima. We kregen alle tijd en dat gaf een goed gevoel. Ondanks dat het brasserie gevoel hier ontbreekt blijft Flo Maastricht een aanrader.
Hildea .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Mijn moeder en ik hebben erg genoten van onze lunch bij Flo. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Men was ook erg attent om nog even na te vragen of we toch wel een parkeerkaartje gekocht hadden. We hadden een ruime keuze (uit 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 2 toetjes). Gerechten waren 'speciaal' en luxe. We hadden verschillende dingen besteld, maar het was allemaal erg lekker en mooi opgediend. Door de AH-actie waren we heel voordelig uit, maar ook zonder de actie vind ik het menu zeker €35,- waard. Er is ook een ruime selectie wijnen per glas. Doordat ik nog een heel eind moest rijden kon ik hier helaas deze keer niet van genieten. Ik vind Flo echt een aanrader en kom hier graag nog eens terug.
Daniela T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We zijn bij Brasserie Flo twee keer geweest (Augustus en November 2016). In beide gevallen hebben we echt lekker gegeten. Zij bieden een mooie collectie van wijnen aan. De bijpassende wijnen zijn perfect uit zijn wijn kaart geselecteerd. Het trio dessert met crêpe Suzette, crème brulee en profiterole is heerlijk en een echte aanrader!
Konien .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Eten en drinken was prima. Service hier en daar wat stijfjes, of zonder navraag borden afhalen. De gastvrouw deed het prima.
Tafel stond naast een werkblok waar de mayonaise voor oa de steak tartaar werd geklopt. Dit was erg onrustig als je daar 30 cm naast zit met je rug ernaar toe. Evt. spetters die je blouse zouden kunnen bevuilen? Het nut is ook niet geheel duidelijk. Betrof niet echt showcooking, want alleen wij merkten het, de rest zag het niet eens. Laat dat gewoon in de keuken plaats vinden zou ik zeggen.
A.adriaans .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Via AH actie een super avond beleefd.
Heerlijk gegeten en vooraf allerlei soorten ham als extra een smaakbelevenis.
ook een compliment aan bediening erg vriendelijk
Als we nog een keertje in maastricht zijn komen we zeker terug
Etienne V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Geweldig mooie en gezellige locatie, je voelt je in Parijs! Personeel zeer vriendelijk, attent en professioneel. Kwaliteit eten goed, porties meer dan genoeg, wijnen goed. Al met al een geslaagde avond, prima prijs kwaliteit verhouding.
Matagorda .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Brasserie Flo stelt nooit teleur.Mooi gedekte tafels en attent personeel.Perfect verse oesters klein maar fijn,prima start. De New Orleans ragout van vis leuk opgediend in een pannetje met deksel en het piepkuiken in rode wijnsaus met gnochi en groenten stemden tot grote tevredenheid.En o die desserten,claufoutis van blauwe bessen met champagnesabayon en het Jack Daniels trio van warme chocolade fondant, roomijs en mousse met honing zorgden voor een heerlijke afsluiting.Bravo Flo!!!
Roomanslm .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Uitstekende prijs/kwaliteit in een heel gezellige ambiance. Eten was perfect en van het niveau dat ik de laatste tijd gewend ben bij Flo. Reden dus om vaker terug te komen!
Ej B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Bij binnenkomst in dit restaurant vriendelijk welkom geheten door de dame welke de leiding had over het bedienend personeel. Een goede indruk dus. Helaas bij onze meededeling dat wij gereserveerd hadden via de AH diner aktie daalde de ontvangsttemperatuur aanzienlijk. Het geserveerde eten was bijzonder goed en ook mijn vegetarische partner was aangenaam verrast door een fijn menu. De rest van het personeel was vriendelijk alleen de supervisor bleef zich ongeinteresseerd en onbeleefd gedragen. Toch niet zo professioneel als ze zich wil voordoen. Jammer. Verder een fijne avond gehad.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
we hebben heerlijk geeten in een keurige gelegenheid met uitstekem
nde bediening, het was gewoon goed voor herhaling zeker een aanrader.
Ben C.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De sfeer van restaurant was gezellig, prima bediening en attent. Tevens werden er goede wijnadviezen gegeven voor bij de menu's. Het menu was goed van kwaliteit en smaak. Zeker een aanrader en voor herhaling.
Johndonselaar .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij zijn vaker bij Flo geweest en altijd redelijk tevreden over de keuken geweest.
Gisteren hadden wij gereserveerd met de Korting-actie van Albert Heijn en wij waren benieuwd of ondanks de actie toch alle gerechten van dezelfde kwaliteit en hoeveelheid waren. En het bleek dat er geen verschil te constateren was in vergelijking met de ''normale'' prijzen en ''normale'' kaart. Dat hebben wij op andere plaatsen helaas niet altijd kunnen zeggen.
Dus...compliment dat men doet wat men belooft!
Jgeurden .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Perfect gegeten.
Parkeerplaats uitstekend voor restaurant.
Goede ontvangst.
Bediening zeer correct een negen.
Diner goed
Dessert uitstekend ( twee keer).