Brasserie FLO Maastricht

Stationsstraat 28 6221 BR Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie FLO Maastricht

Magnifique dineren

Maastricht, Bourgondische hoofdstad van Nederland heeft een eigen Brasserie FLO. Gelegen in de trendy buurt “Wyck”. Een plek waar liefhebbers van de klassieke Franse keuken hun hart op kunnen halen. Met het befaamde fruits de mer buffet, klassieke gerechten op de kaart, heerlijke wijnen, fantastische bediening en bovenal een unieke Franse sfeer. Steak tartare, côte de boeuf, bouillabaisse of crème brûlée? Alle klassiekers zijn hier magnifique!

Glas champagne

Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

Albert H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Klasse. Uitstekende bediening en heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Aanrader.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prachtige maaltijden, en goeie service. Is een stuk voorruit gegaan in de laatste jaren en wordt alleen maar beter. Zeker iets om terug te komen, Paris en Maastricht!
anne.dupont .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk eten, goede wijn en een leuke inrichting.
Helaas zaten wij naast een grote, luidruchtige groep.
Een tafeltje voorin was de perpecte oplossing geweest!
Bediening was aardig echter er is nog ruimte voor verbetering.
Al met al een leuke avond!
Martha S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Alles was naar wens . Vriendelijke bediening ,rustige ambiance , heerlijke gerechten.
Premierlogisch2 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie. Alles was perfect, zowel de ontvangst de bediening en natuurlijk ook het eten.
Gezien de AH actie was prijs/kwaliteit erg goed. Dus volop genoten.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben met de AH actie gegeten. Tweede menu van 35 euro gratis. Dit was een prima deal. Voorgerechten: eendenrilette goed en wontons aardig maar wat vlak van smaak. Hoofdgerechten (eend en kalkoen) waren beiden goed. Toetjes (honing en champagnemousse) beiden ook erg lekker. We waren tevreden
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Genoten van de gezellig avond en het eten!
Beste Ank van der Zalm,

Bedankt voor de kort maar krachtige beschrijving van uw ervaring bij FLO Maastricht

Twanny H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Alles was perfect. De hoeveelheid van de groente was minimaal. Als er meer aandacht aan de groente was besteed zou ik zeker terugkomen. Ik ben net geen vegetariër maar bij mijn visgerecht moest ik de groente zoeken. Had liever en wat groter hoofdgerecht en een kleiner nagerecht. Verder is het heel dicht bij het station, Dat is zeer praktisch daar wij de auto hebben geparkeerd bij Maastricht Noord. Wat overigens een aanrader is. Je kunt n.l. op het kaartje van de P & R met de bus heen . Lekker shoppen en met de trein weer terug. Perfecte combi
Beste Twanny,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen, we zullen de aangegeven punten intern met de keuken bespreken.

Wij hopen daarom ook graag nog een keer terug te zien als u weer eens lekker gaat shoppen in het mooie Maastricht!

A Bientôt chez FLO!
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Van tevoren had ik wat recensies gelezen en ik moet zeggen ze hebben wel iets gedaan met de recensies. Er werd gevraagd of de volgende gang meteen door kon of dat er nog even gewacht moest worden, erg prettig. Daarnaast werd er niet gehamerd op extra kosten.

Het eten was goed en lekker, maar zowel ik als mijn tafelgenoot hadden botjes in de rilette van konijn. Helaas wacht ik nog altijd op een broodje. Maar ach, kan gebeuren dat men iets vergeet.
Beste Brenda,

Allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw eigen ervaring bij onze brasserie met ons te delen. Ik vind het fijn om te horen dat u geconstateerd heeft dat we luisteren naar de feedback die we krijgen van onze gasten. Ik vind het erg vervelend om te horen dat zowel als uw tafelgenoot last heeft gehad van de botjes van het konijn.

vanaf gisteren is de nieuwe kaart in gegaan zonder konijn, dus mocht u overwegen om deze te komen proeven, dan zal ik zorgen dat het broodje word geserveerd deze keer.

met vriendelijke groet,
g.m.f.musters .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij flo.
Werden vriendelijk ontvangen.
Rustig en op het gemak kunnen eten.
We zullen zeker nog vaker terugkomen.
Geachte heer/mevrouw Musters,

bedankt voor de mooie recensie, we zien u dan ook graag terug in onze brasserie

namens het gehele Team FLO bedankt | Richard Duizendstra - F&B Service Manager Brasserie FLO Maastricht
Geraldine .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten. Mooi menu, mooie wijnen. Ga graag een keer terug. Goede service.
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Beste Geraldine,

Namens het gehele FLO Team, Bedankt!! en tot ziens

antonvdhulle .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Eten was zeer goed. Lekkere zalm vooraf en een stoofpot van vis als hoofdgerecht was goed. Bediening was erg vriendelijk maar er is weinig leiding en vooral weinig begeleiding.
Beste Heer van Hulle,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen, we zullen de kritische noot intern bespreken en beter naar de roosters kijken om te zorgen dat er een betere (bege)leiding op alle dagen is

Met vriendelijke groet,
Karel M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Hebben gisteren met AH daar gegeten. Het was zo goed dat we van plan zijn er morgen met een vriendin weer naar toe te gaan, zonder AH.

Karel
Beste Karel,

Bedankt voor deze mooie recensie, namens het gehele team FLO - A Bienôt Chez FLO!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
High tea via ah-uitjes geboekt. De high-tea was super. De bubbels vooraf, uiensoep en dan de hartige en zoete broodjes, allemaal prima in orde. Alleen over de bediening zijn wij niet te spreken, wat onvriendelijk allemaal. Hier valt nog wat aan te verbeteren. Natuurlijk zijn het voor de horeca drukke dagen na de kerst maar kijk je klanten niet weg.
Beste Ton,

Geweldig dat u heeft genoten van onze high tea. Het is zeker niet de bedoeling dat u een onvriendelijke bediening heeft ervaren en ik zal dit dan ook met de betreffende collega bespreken. In ieder geval onze excuses hiervoor en hopelijk mogen we u snel opnieuw gastvrij ontvangen.

Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Tijdens een paar dagen Maastricht in deze brasserie gegeten. We hadden het 6 gangen Flo Spécialiés menu met de beste producten van hun kaart. Daarmee was niets teveel gezegd. De Amuse bestond uit uit een steak tartare met kwarteleitje en truffelmayonaise. Helaas waren de kwarteleitjes op, een misser. Vervolgens gravad lax met marcaronisalade, avocadocrème en ingelegde citroen. Een verrassend lekkere combinatie. Derde gang was een heerlijke Franse uiensoep, zoals die behoort te zijn. We gingen verder met kreeft thermidor, gegratineerd met oude kaas en tagliatelle. Super lekker! Het hoofdgerecht dat daarop volgde was ossenhaas met béarnaise saus en bijlagen. Het vlees was perfect klaargemaakt en ook de bijlagen waren uitstekend. Het dessert bestond uit een trio van crème brûlée, aan tafel bereidde crêpes suzette en profiterole. Je waant je in Frankrijk en het is niet voor niets dat dit restaurant de publieksprijs voor fijnste Franse restaurant van Nederland heeft gekregen. Zeker een aanrader.
Beste Jan,

Wat een super review, bedankt daarvoor. Ik vind het fijn om te horen dat u heeft genoten van de Franse specialiteiten die we serveren. We zijn erg trots dat we deze publieksprijs hebben mogen ontvangen. Het is namelijk de grootste waardering die je kunt krijgen. We zien u graag terug.

Edward R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Op kerstavond hier eten is geen goed idee. Eten is op zich prima gezien de prijs. Veel tempo in het uitserveren. Op kerstavond lijkt iedereen in Maastricht wel bezig met de kerst mis die rond 22.30 die avond plaatsvindt. Er zijn prima alternatieven in Maastricht, maar niet op kerstavond.
Beste Edward,

Allereerst hartelijk dank voor deze review. Ik vind het erg vervelend om te horen dat u niet de aandacht heeft gekregen die u had verwacht. Voor ons staat de gast namelijk centraal. Ik zal er in ieder geval met het team van die avond bespreken dat we de focus altijd op de gast gricht moet zijn. Fijn om te horen dat het eten in ieder geval is bevallen. We zien u graag terug in Brasserie FLO

Wim J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten, aparte maar lekkere gerechten, voldoende keuze en leuke ambiance. Een heel goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Beste Wim,

namens het gehele team FLO wil ik u graag bedanken voor de mooie waardering die u voor uw bezoek 2 dagen geleden!

A Bientôt Chez FLO!!
Raymond T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Lunch met kroketjes die uitpuilden van de garnalen met een heerlijke saus en heerlijk brood. Vijf smalle kroketjes van voortreffelijke kwaliteit. Heerlijk
Beste Raymond,

Onze koks werden heel vrolijk bij het lezen van deze recensie, onze kroketjes worden namelijk zelf gemaakt en stuk voor stuk met de hand gedraaid. Het is altijd fijn om te horen als mensen hier dan zo enthousiast over zijn. Namens de keukenbrigade wil ik u dan ook bedanken voor deze mooie recensie

met vriendelijke groet,
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wederom goed gegeten bij restaurant Flo! Dit keer met een vriendin, klein tafeltje voor twee personen dus, eten was goed, voorgerecht wat eenvoudig maar dat ligt eraan wat je kiest natuurlijk. Ondanks AH restaurant-bonnen toch goed gegeten (alleen jammer dat er telkens met nadruk wordt gezegd dat er €3,50 moet worden bijbetaald voor de hertenbiefstuk) en keuze uit telkens drie gerechten van het drie-gangen diner. Bediening was oké. Graag tot een volgende keer.
Beste Marianne,

Bedankt dat u weer voor onze brasserie heeft gekozen, al minimaal voor de 3e keer zo te zien. Fijn dat u de tijd neemt om uw feedback hier over te geven, zo kan ik deze meenemen in ons team overleg om hier samen aan te werken en een mooier product en een betere service te kunnen leveren. Wij zien u dan ook graag terug bij Brasserie FLO. | Richard Duizendstra - F&B Service Manager
Jolien V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten, mooie borden en er werd meegedacht over de gerechten ivm zwangerschap! De gangen kwamen alleen wel erg snel achter elkaar.
Beste Jolien,

Dank u wel voor deze mooie beoordeling, wij denken graag mee met "dieet" wensen om ook voor deze gasten een heerlijk menu te kunnen serveren.

Wij zien u natuurlijk graag nog eens terug, ook na de zwangerschap om misschien eens van onze heerlijke filet de boeuf of steak tartaar te kunnen genieten.