Stationsstraat 28 6221 BR Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie FLO Maastricht

Magnifique dineren

Maastricht, Bourgondische hoofdstad van Nederland heeft een eigen Brasserie FLO. Gelegen in de trendy buurt “Wyck”. Een plek waar liefhebbers van de klassieke Franse keuken hun hart op kunnen halen. Met het befaamde fruits de mer buffet, klassieke gerechten op de kaart, heerlijke wijnen, fantastische bediening en bovenal een unieke Franse sfeer. Steak tartare, côte de boeuf, bouillabaisse of crème brûlée? Alle klassiekers zijn hier magnifique!

Glas champagne

Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Eindelijk eens een bongo-bon met deftige kwaliteit!
Beste Mevrouw Boriau,

Fijn om te horen dat de invulling die wij aan de BONGO bon hebben gegeven de perfecte was voor u, we zien u dan ook een volgende keer graag terug.

Richard Duizendstra | F&B Service Manager
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
lekker geeten. goede bediening wijn was goed. kortom we waren erg tevreden komen zeker nog eens eten
Beste Michelle,

Namens het gehele team wil ik u graag bedanken voor de mooie recensie, we vinden het leuk om te horen dat we u nog een keer terug mogen zien..

Tot snel in brasserie FLO Maastricht | F&B Service Manager Brasserie FLO Maastricht
Mariet S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in een mooi restaurant. De bediening was uitstekend en zeer vriendelijk.
beslist een aanrader !
Beste Mariet,

Bedankt voor de mooie review, ook leuk dat u ons aan zult raden bij familie, kennissen en vrienden. Mijn team en ik zouden het leuk vinden om u weer te mogen ontmoeten eventueel met vrienden of familie.

Richard Duizendstra | F&B service manager
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We hebben lekker gegeten in een gezellige sfeer.
Anouschka D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijke avond doorgebracht, gastvrije bediening en een perfecte steak tartare...
David D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Super tent! Snelle vlotte bediening en niet al te lang wachten ondanks de drukte. Begonnen met een uiensoepje, subliem! precies zoals die hoort. Daarna voor de eendenborst gegaan, en die was ook om te smullen. Plaats voor een dessert was er helaas niet meer. Gezellig restaurant!
Gaby D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Het was niet bijzonder druk maar toch hebben we 5 minuten moeten wachten voor er iemand naar ons toe kwam om onze tafel te wijzen. Daarna ging het bergafwaarts. Zand in de sla bij het voorgerecht - en als je daar wat van zegt komt er geen excuses en alleen een lullig bordje nieuw gewassen sla - het bestelde water wordt vergeten, het theewater was steenkoud en ook na afloop mochten we te lang midden in de zaak op onze jassen wachten. Het eten verder - overigens zonder zand - was ok, niet de magnifieke smaaksensatie zoals gehoopt. Jammer.
Beste Mevrouw Dam,

Allereerst bedankt voor voor de feedback die u heeft geschreven over uw bezoek afgelopen zaterdag.
Ik vind het erg jammer om te horen dat we niet aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hebben de door u aan gegeven punten in de teams besproken en zullen hier lering uit trekken voor de toekomst.

Joost V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Geweldig! Heerlijk gegeten,6 gangen menu perfect.Zeer vriendelijke,vakkundige bediening.Goede uitleg van de verschillende gerechten
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het is dat er Nederlands gesproken wordt... anders waande je je in een goede Parijse bistro. Authentieke gerechten met dito pure smaak. En om het af te maken een aan tafel geflambeerde Crepe Suzette!
marc S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Goede kwaliteit , gezellige drukte maar toch rustig.
Jose M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Leuk en gezellig restaurant, was verbaasd over de grootte van het restaurant.
Een klein minpuntje vond ik de plek waar de werktafel van de bediening gerealiseerd is, omdat er vaker iets klaargemaakt werd, zoals mayonaise. Daardoor was het op die plek wat onrustig en lawaaierig, plus de angst dat er iets verkeerd zou gaan met klaarmaken en op de kleren wat terecht zou kunnen komen.(gebeurd niet natuurlijk, maar toch?)
De porties waren juist goed niet teveel niet te weinig.
De bediening zeer beleefd en attent. Super!!
Beste Jose,

Bedankt dat je de ervaring van afgelopen weekend met ons en de IENS gebruiker hebt willen delen.

Fijn om te horen dat je het meeste van geboden service en gerechten hebt gewaardeerd.

Richard Duizendstra | F&B Service Manager Brasserie FLO Maastricht
Pascale B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten zeer goede prijs kwaliteits verhouding.Top!!
Beste Pascale B,

Namens het gehele team FLO wil ik u bedanken voor deze mooie recensie over uw diner afgelopen weekend

Petra E.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
We logeren in het hotel en we hadden een 2 gangenmenu en we werden prima geholpen en de sfeer was geweldig.
Goede service en we hebben genoten van het heerlijke eten.....
Beste Petra,

Bedankt voor deze mooie recensie over uw diner bij ons in de Brasserie, fijn om te vernemen dat zowel het verblijf in het hotel als het geboden menu u zo goed bevallen is, maar dat laatste kan natuurlijk ook niet anders met zo'n heerlijke Crème Brûlée als afsluiter.

Elise D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Service is erg traag. Het duurde erg lang voordat we de kaart te zien kregen en een aperitief kregen. Eten was lekker maar tafeltjes zitten heel erg dicht op elkaar waardoor je een beetje een gevoel van een vreetschuur krijgt.
Beste Elise de Neubourg,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. we hebben de avond geëvalueerd met het team dat die dag aanwezig was en constateerde ook zelf hier en daar wat verbeterpunten, hier zal dan ook aan gewerkt worden. Ook hebben wij na aanleiding van uw feedback over het tafeltje, de opstelling lichtelijk veranderd, waardoor er meer ruimte is ontstaan bij de tafel waar u heeft gezeten.

Wij hopen u graag nog een keer te ontmoeten in brasserie FLO, omdat ik er van overtuigd ben dat we in staat zijn om er dan zeker een FLO Waardige beleving van te maken voor u.

Sven S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
personeel was heel vriendelijk, ik vond het heel fijn en leuk dat er veel over het eten en de verschillende soorten wijnen werd verteld, er hangt een hele fijne goede sfeer in het restaurand en het eten was echt heerlijk een echte aanrader!
Beste Sven,

Dank je wel voor de mooie recensie, fijn om te horen dat het FLO et ses spécialitét menu en de door de bediening gekozen bij passende wijnen in de smaak zijn gevallen.

Namens het gehele team FLO; Bedankt!!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
1. Voorgerecht Gamba's waren heerlijk!
2. Het hoofdgerecht is heerlijk maar er ligt niet veel op het bord.
Een bergje aardappelpuree met wat zuurkool en eendenborst filet (voldoende) daar bovenop, met daarom heen uitvoerig een saus gedrapeerd.
3. Het nagerecht met mousse, honing en ijs was heerlijk maar zoet.
Dat kost dan €35,= Redelijk aan de prijs maar wel lekker.
Beste Heer Stevens,

Allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring bij ons in de brasserie met ons te delen, de door u aangegeven punten m.b.t. het menu, zal ik met de chef opnemen.

ondanks deze paar puntjes, hoop ik dat het verblijf naar wens was en dat we u nog eens mogen begroeten in onze mooie brasserie.

Richard Duizendstra - F&B Service Manager - Brasserie FLO Maastricht
rebecca W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een aanrader om te gaan eten, eten was heerlijk en niks op aan te merken.
Echter kreeg je wel geen uitleg wat je voor geschoteld kreeg, das jammer.
Bij binnen komst zouden we een mooie tafel krijgen, echter werden we helemaal in een hoek geduwd naast een hete verwarming!!
Niet erg prettig terwijl er nog genoeg plekken over waren.
Maar ondanks dat als tip, reserveren is geen overbodige luxe.
Beste Mevrouw Wetsels,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring van afgelopen zaterdag met ons te delen. De door u aangegeven punten zal ik met mijn team bespreken wat betreft het uitleggen van de geserveerde gerechten. Wat betreft de verwarming, heeft mijn collega op de avond zelf er al voor gezorgd dat u een andere tafel heeft gekregen, hier heeft hij volgens mij meteen gehandeld nadat u aangegeven had last te hebben van de verwarming.

We hopen dat het verblijf wel verder als positief is ervaren is en zien we een reservering van u in de toekomst natuurlijk van harte te gemoed.

H. D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten is redelijk m.b.t. prijs-kwaliteit, zeker de voorgerechten. Hoofdgerechten vielen wat tegen.
Erg jammer was vooral dat de twee glazen champagne, bij aankomst aan ons voorgesteld, achteraf meer dan 25 euro bleken te zijn, en zodoende een aanzienlijk deel van de rekening vormden. Zulke prijzen mogen wat mij betreft ook best worden benoemd.