Over het restaurant Brasserie FLO Maastricht

Magnifique dineren

Maastricht, Bourgondische hoofdstad van Nederland heeft een eigen Brasserie FLO. Gelegen in de trendy buurt “Wyck”. Een plek waar liefhebbers van de klassieke Franse keuken hun hart op kunnen halen. Met het befaamde fruits de mer buffet, klassieke gerechten op de kaart, heerlijke wijnen, fantastische bediening en bovenal een unieke Franse sfeer. Steak tartare, côte de boeuf, bouillabaisse of crème brûlée? Alle klassiekers zijn hier magnifique!

Glas champagne

- Diner vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie FLO Maastricht

Léon C.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Er was voldoende keuze in het menu en de gerechten waren zonder uitzondering lekker. Ook de wijnen waren goed en redelijk geprijsd. Verder een vlotte bediening .
bkh .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima restaurant. Heerlijk gegeten. Verzorgd, apart en smakelijke gerechten. Voldoende keuze voor de ah-actie. Voor herhaling vatbaar.
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prima restaurant, gezellig, goede bediening en heerlijk eten. Mb de eend was voortreffelijk zonder afbreuk toedoen aan de overige gerechte.
Zeer aan te bevelen.
AA S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten met een uitstekende service. Lokatie is bijzonder uitnodigend en beveel dit restaurant zeker bij familie en vrienden aan.
judith V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
prima gegeten. Gerechten waren zeker de moeite waard, mooie ingrediënten en goed bereid. Vriendelijk personeel met aandacht en vakkennis. Ondanks veel bezette tafeltjes rustige omgeving. Kortom de moeite waard en een aanrader om nog een keer terug naar te gaan.
els D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was een top avond!
het eten was heerlijk, de bediening heel vriendelijk en er werd goed uitleg gegeven over het eten.
Het restaurant zelf zag er gezellig uit, dus al met al een echte aanrader!
Roxanne O.
Reeds ingevuld, pefekt
Miep H.
Zeker voor herhaling
jzwarts .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Alleen maar positieve dingen te melden. Zeker voor herhaling vatbaar! Vooral super vriendelijke bediening en hartelijke ontvangst
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Hadden gereserveerd via AH Restaurantactie. Keurig ontvangen en normale plaats in restaurant toegewezen gekregen. Zijn, door eerdere bezoeken, gecharmeerd van FLO Maastricht. Voorheen altijd goed en vooral de lunchgerechten zijn altijd top en zeer gunstig geprijsd. De twee "AH" Flo menu's waren heerlijk. Wel vonden wij de Canard minder fijn, ietwat grondige smaak hebben. Gambas waren subliem! Filet de Sol zeer smakelijk, fijne smaak! Heerlijk. Derde menu (geen AH actiemenu / voor onze zoon) was de kreeft niet helemaal gaar en wij vonden de combinatie met "Flageolets" minder geslaagd. Kreeft wordt hierdoor droger en plakkerig.
Dessert Cake de Citron was een ware delicatesse, gecombineerd met het Cocos-ijs. Waren een beetje huiverig gezien de AH actie maar zoals gebruikelijk is het gebodene bij FLO uitstekend geweest. Komen weer terug!
truusenwillycaris .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
we hebben een hele fijne avond gehad. het eten was prima van smaak en mooi opgediend.
vriendelijk en behulpzaam personeel. het was een gezellige avond!!!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Tempo waarin de gerechten op tafel kwamen was ons inziens te snel, voor een gezellig avondje uit. Binnen een uur en een kwartier waren we klaar met eten, maar heeft wellicht te maken met AH actie.
Suze A.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Mijn vriend en ik hebben erg lekker gegeten in brasserie flo! Uitstekende kwaliteit eten. De obers waren vriendelijk en wisten veel te vertellen over het eten!
wolfsh .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben er gegeten met de AH-zegels. Ondanks dat was het menu voortreffelijk. We hebben heerlijke gerechten gehad en de bediening was prima. Een echte aanrader die zeker voor herhaling vatbaar is.
Beste Wolfsh,

Allereerst bedankt voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaring met ons en de gebruikers van iens te delen. Fijn om te horen dat zowel de keuken- als de bedieningsbrigade er in geslaagd zijn om een een heerlijke avond te bezorgen.

Namens TEAM FLO - Bedankt!!
Richard Duizendstra | F&B Service Manager - Brasserie FLO Maastricht
Thea C.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Fantastisch gegeten.
Ook vegetarisch ontzettend knap en lekker klaar gemaakt.
De risotto... van verassend bijzondere kwaliteit.
HULDE!
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We zijn er nu voor de tweede keer geweest en het was weer heerlijk
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij waren helemaal tevreden en het eten was super heerlijk. Zoals eten behoord te zijn.
Wij komen beslist nog een keer terug om a la carte te eten zodat we meer variatie hebben.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Ondanks het feit dat we te laat waren heel goed en gastvrij ontvangen.En totaal niet gehaast maar in een heel ontspannen sfeer de avond bijzonder prettig laten verlopen.Een aanrader voor een ieder die Maastricht bezoekt.
En een manager die het in zijn vingers heeft.Chapeau
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Negatieve ervaring bij betaling. Wij hadden een cadeaubon [ gekregen van onze dochter] . Hielden een bedrag over van € 9,50 . Men nam aan dat het gewoon goed was zo!!!! Er werd een "collega" bijgehaald die heel moeilijk deed over de 'verrekening / tegoedbon / oplossing ' . Heel vervelend. Men liet ons zeker 20 minuten wachten . Uiteindelijk hebben we zelf de oplossing gezocht door nog een glas wijn te drinken,
Wat een leuke avond was, eindigde dus zeer teleurstellend. Heel jammer. Want het zal toch wel vaker voorkomen dat een cadeaubon niet geheel opgemaakt kan worden.

Als ik fooi wil geven bepaal ik zelf wel hoeveel. En wil dit niet " voorgeschreven " door het personeel.
etenisgenieten .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We konden met een reservering een dag van te voren terecht met de ah actie. De service was vriendelijk en attent, eten was lekker maar had beter verwacht. De gerechten waren niet heel uitgesproken. Voor de gezelligheid zou ik er niet terug komen.