Stationsstraat 28 6221 BR Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie FLO Maastricht

Magnifique dineren

Maastricht, Bourgondische hoofdstad van Nederland heeft een eigen Brasserie FLO. Gelegen in de trendy buurt “Wyck”. Een plek waar liefhebbers van de klassieke Franse keuken hun hart op kunnen halen. Met het befaamde fruits de mer buffet, klassieke gerechten op de kaart, heerlijke wijnen, fantastische bediening en bovenal een unieke Franse sfeer. Steak tartare, côte de boeuf, bouillabaisse of crème brûlée? Alle klassiekers zijn hier magnifique!

Glas champagne

Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

Joost V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Geweldig! Heerlijk gegeten,6 gangen menu perfect.Zeer vriendelijke,vakkundige bediening.Goede uitleg van de verschillende gerechten
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het is dat er Nederlands gesproken wordt... anders waande je je in een goede Parijse bistro. Authentieke gerechten met dito pure smaak. En om het af te maken een aan tafel geflambeerde Crepe Suzette!
marc S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Goede kwaliteit , gezellige drukte maar toch rustig.
Jose M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Leuk en gezellig restaurant, was verbaasd over de grootte van het restaurant.
Een klein minpuntje vond ik de plek waar de werktafel van de bediening gerealiseerd is, omdat er vaker iets klaargemaakt werd, zoals mayonaise. Daardoor was het op die plek wat onrustig en lawaaierig, plus de angst dat er iets verkeerd zou gaan met klaarmaken en op de kleren wat terecht zou kunnen komen.(gebeurd niet natuurlijk, maar toch?)
De porties waren juist goed niet teveel niet te weinig.
De bediening zeer beleefd en attent. Super!!
Beste Jose,

Bedankt dat je de ervaring van afgelopen weekend met ons en de IENS gebruiker hebt willen delen.

Fijn om te horen dat je het meeste van geboden service en gerechten hebt gewaardeerd.

Pascale B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten zeer goede prijs kwaliteits verhouding.Top!!
Beste Pascale B,

Namens het gehele team FLO wil ik u bedanken voor deze mooie recensie over uw diner afgelopen weekend

Petra E.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
We logeren in het hotel en we hadden een 2 gangenmenu en we werden prima geholpen en de sfeer was geweldig.
Goede service en we hebben genoten van het heerlijke eten.....
Beste Petra,

Bedankt voor deze mooie recensie over uw diner bij ons in de Brasserie, fijn om te vernemen dat zowel het verblijf in het hotel als het geboden menu u zo goed bevallen is, maar dat laatste kan natuurlijk ook niet anders met zo'n heerlijke Crème Brûlée als afsluiter.

elisedeneubourg .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Service is erg traag. Het duurde erg lang voordat we de kaart te zien kregen en een aperitief kregen. Eten was lekker maar tafeltjes zitten heel erg dicht op elkaar waardoor je een beetje een gevoel van een vreetschuur krijgt.
Beste Elise de Neubourg,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. we hebben de avond geëvalueerd met het team dat die dag aanwezig was en constateerde ook zelf hier en daar wat verbeterpunten, hier zal dan ook aan gewerkt worden. Ook hebben wij na aanleiding van uw feedback over het tafeltje, de opstelling lichtelijk veranderd, waardoor er meer ruimte is ontstaan bij de tafel waar u heeft gezeten.

Wij hopen u graag nog een keer te ontmoeten in brasserie FLO, omdat ik er van overtuigd ben dat we in staat zijn om er dan zeker een FLO Waardige beleving van te maken voor u.

Sven S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
personeel was heel vriendelijk, ik vond het heel fijn en leuk dat er veel over het eten en de verschillende soorten wijnen werd verteld, er hangt een hele fijne goede sfeer in het restaurand en het eten was echt heerlijk een echte aanrader!
Beste Sven,

Dank je wel voor de mooie recensie, fijn om te horen dat het FLO et ses spécialitét menu en de door de bediening gekozen bij passende wijnen in de smaak zijn gevallen.

Namens het gehele team FLO; Bedankt!!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
1. Voorgerecht Gamba's waren heerlijk!
2. Het hoofdgerecht is heerlijk maar er ligt niet veel op het bord.
Een bergje aardappelpuree met wat zuurkool en eendenborst filet (voldoende) daar bovenop, met daarom heen uitvoerig een saus gedrapeerd.
3. Het nagerecht met mousse, honing en ijs was heerlijk maar zoet.
Dat kost dan €35,= Redelijk aan de prijs maar wel lekker.
Beste Heer Stevens,

Allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring bij ons in de brasserie met ons te delen, de door u aangegeven punten m.b.t. het menu, zal ik met de chef opnemen.

ondanks deze paar puntjes, hoop ik dat het verblijf naar wens was en dat we u nog eens mogen begroeten in onze mooie brasserie.

Richard Duizendstra - F&B Service Manager - Brasserie FLO Maastricht
rebecca W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een aanrader om te gaan eten, eten was heerlijk en niks op aan te merken.
Echter kreeg je wel geen uitleg wat je voor geschoteld kreeg, das jammer.
Bij binnen komst zouden we een mooie tafel krijgen, echter werden we helemaal in een hoek geduwd naast een hete verwarming!!
Niet erg prettig terwijl er nog genoeg plekken over waren.
Maar ondanks dat als tip, reserveren is geen overbodige luxe.
Beste Mevrouw Wetsels,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring van afgelopen zaterdag met ons te delen. De door u aangegeven punten zal ik met mijn team bespreken wat betreft het uitleggen van de geserveerde gerechten. Wat betreft de verwarming, heeft mijn collega op de avond zelf er al voor gezorgd dat u een andere tafel heeft gekregen, hier heeft hij volgens mij meteen gehandeld nadat u aangegeven had last te hebben van de verwarming.

We hopen dat het verblijf wel verder als positief is ervaren is en zien we een reservering van u in de toekomst natuurlijk van harte te gemoed.

H. D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten is redelijk m.b.t. prijs-kwaliteit, zeker de voorgerechten. Hoofdgerechten vielen wat tegen.
Erg jammer was vooral dat de twee glazen champagne, bij aankomst aan ons voorgesteld, achteraf meer dan 25 euro bleken te zijn, en zodoende een aanzienlijk deel van de rekening vormden. Zulke prijzen mogen wat mij betreft ook best worden benoemd.
Leopold E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima diner en een zeer goede en vriendelijke bediening in een aangename ambiance . Kortom : in vergelijking met de beginjaren van het restaurant in alle opzichten sterk verbeterd en dus een keiharde aanrader .
Beste Heer Leopold,

Ik vind het fijn om te horen dat uw ervaring van de laatste keer postief was ten opzichte van de eerdere ervaring(en) in de begin jaren van onze Brasserie. Wij zijn hier dan ook absoluut mee bezig om een constanter en sterker product neer te zetten. Natuurlijk blijft het altijd nog mensen werk en zullen er altijd puntjes voor verbetering blijven. Maar deze gaan we zeker niet uit de weg.

Fijn om te horen dat het zo goed bevallen is dat u ons een keiharde aanrader vind, wij zien u en de door u enthousiast gemaakte gasten dan natuurlijk ook graag (terug) in Brasserie FLO Maastricht

Namens het gehele Team FLO; Bedankt!!!
Mariet M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een groot compliment voor de bediening in FLO.Een dag na de laffe overval op station Valkenburg at ik eniszins ontredderd en met een lichte hersenschudding een lunch met vriendin.Vergeten dus de zegels (mocht ik dag erop brengen) vergat ik ook nog af te rekenen.Flo had mijn gegevens maar gaven mij het vertrouwen dat ik de afrekening binnen de afgesproken limiet zelf zou doen.Klasse .Het eten was overigens heerlijk.Top!
Beste Mevrouw Mulders,

Ik zal de complimenten aan de dames door geven die u zo fijn verzorgd hebben, zo zo'n verschrikkelijke dag te hebben gehad in Valkenburg. Ik hoop dat de Service en het heerlijke eten voor wat verzachting hebben kunnen zorgen.

we zien u, als u weer hersteld bent graag terug natuurlijk in onze brasserie.

Albert H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Klasse. Uitstekende bediening en heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Aanrader.
Beste Albert,

Bedankt namens het gehele Team van Brasserie FLO Maastricht voor deze mooie waardering!!
We zien u dan graag terug in de toekomst

Bas K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prachtige maaltijden, en goeie service. Is een stuk voorruit gegaan in de laatste jaren en wordt alleen maar beter. Zeker iets om terug te komen, Paris en Maastricht!
Beste Bas,

Bedankt dat jullie zo'n mooie waardering op IENS. Ik vond het ook heel erg fijn om het al rechtstreeks aan tafel van u vernomen te hebben, dat we een goede weg in geslagen waren, zowel qua kwaliteit van de gerechten als wel in de service.

mijn team en ik zien u dan ook graag terug in onze Brasserie

A Bientôt Chez FLO Maastricht
anne.dupont .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk eten, goede wijn en een leuke inrichting.
Helaas zaten wij naast een grote, luidruchtige groep.
Een tafeltje voorin was de perpecte oplossing geweest!
Bediening was aardig echter er is nog ruimte voor verbetering.
Al met al een leuke avond!
Beste Anna,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen met ons. Fijn om te horen dat de geserveerde gerechten en wijnen in de smaak zijn gevallen. Vervelender vind ik het om te horen dat u last heeft gehad van een luidruchtige groep. Uiteraard hadden we u graag naar het voorste gedeelte kunnen verplaatsen als hier de mogelijkheid voor was geweest. Wij proberen alle gasten centraal te stellen en proberen dan ook een zo'n fijn mogelijk verblijf in onze brasserie te verzorgen. Soms door bezetting we niet zo maar schuiven in de tafelbezetting.

ik hoop dat de ervaring met de groep er niet voor zorgt dat u een bezoek aan onze brasserie in de toekomst uit zult laten. ik adviseer u dan ook om bij een volgend bezoek een verzoekje te vermelden voor een tafel in het voorste gedeelte.

namens het gehele team en mijzelf wil ik u hartelijk bedanken voor de mooie recensie

Martha S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Alles was naar wens . Vriendelijke bediening ,rustige ambiance , heerlijke gerechten.
Beste Martha,

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest, we hopen u dan ook nog een keer te mogen begroeten in onze brasserie.

Premierlogisch2 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie. Alles was perfect, zowel de ontvangst de bediening en natuurlijk ook het eten.
Gezien de AH actie was prijs/kwaliteit erg goed. Dus volop genoten.
Beste Premierlogisch,

Fijn om te horen dat alles naar wens was, mijn team en k zelf kijken er dan ook naar uit om u nog vaker te mogen begroeten.

Jose K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben met de AH actie gegeten. Tweede menu van 35 euro gratis. Dit was een prima deal. Voorgerechten: eendenrilette goed en wontons aardig maar wat vlak van smaak. Hoofdgerechten (eend en kalkoen) waren beiden goed. Toetjes (honing en champagnemousse) beiden ook erg lekker. We waren tevreden
Beste Jose,

Bedankt voor de mooie recensie, de feedback over de wontons zal ik natuurlijk met de chef oppakken.

hopelijk tot snel in Brasserie FLO Maastricht

Ank V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Genoten van de gezellig avond en het eten!
Beste Ank van der Zalm,

Bedankt voor de kort maar krachtige beschrijving van uw ervaring bij FLO Maastricht