Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van chioggia biet met feta, rucola, citroenthijm en frambozen vinaigrette
      Huisgerookte zalm met courgettebrood, mascarpone crème, limoen en veldsla
      Ceasar salade met gerookte kip, zuurdesem croutons, Parmezaanse kaas, krokant spek en gekookt ei
  • Hoofdgerechten
    • Zeebaars met aardappelmousseline, groene asperge, cherry tomaat en antibois
      Lamsrumbsteak met gepofte charlotte aardappel, tuinbonen, doperwten en wortelen en jus van rozemarijn
      Gegrilde rouleau van kalkoen gevuld met chorizo, gevogelte “paella” en jus van gerookte piment
  • Nagerecht
    • “Strawberry mojito” mousse van munt, limoen crumble, aardbeien compote en schuim van rum
      Chocolate chip cookie sundae met ijs van gezouten caramel en compote van banaan
      Coconut cheesecake met gemarineerde ananas en sorbet van melk chocolade

Over het restaurant Brasserie FLO Maastricht

Magnifique dineren

Maastricht, Bourgondische hoofdstad van Nederland heeft een eigen Brasserie FLO. Gelegen in de trendy buurt “Wyck”. Een plek waar liefhebbers van de klassieke Franse keuken hun hart op kunnen halen. Met het befaamde fruits de mer buffet, klassieke gerechten op de kaart, heerlijke wijnen, fantastische bediening en bovenal een unieke Franse sfeer. Steak tartare, côte de boeuf, bouillabaisse of crème brûlée? Alle klassiekers zijn hier magnifique!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie FLO Maastricht

Station van Maastricht ligt op loop afstand van Brasserie FLO Maastricht
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 23:30
- Lunch 12:00 - 15:00 (vanaf 23 Juli t/m 17 Augustus zomersluit Lunch)
- Diner vanaf 17:30
Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie FLO Maastricht

Renauld V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We hebben genoten van een heerlijk diner met fijne gerechten en goede wijn, fijn dat er een passende wijn per gerecht kan worden besteld. Prima service en sfeervolle inrichting.
W. B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Over de kwaliteit en de prijs van het AH Flo menu niets te klagen. Personeel in het algemeen heel vriendelijk op één mevrouw na die het nodig vond om tijdens het afrekenen, op nogal provocerende en luide wijze, ons duidelijk probeerde te maken dat de door Iens beloofde loyaliteitskorting op dit menu niet van toepassing was.
M. J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hebben wederom heerlijk gegeten bij Flo. Ook met tarwe allergie van 1 persoon werd rekening gehouden.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Met enkele negatieve recensies naar binnen. Al snel vielen die helemaal weg doordat Spaanse, maar engelstalige serveerster erg behulpzaam was, en we mochten een mooie rustige plek uitzoeken.
Het voorgerecht met zalm was prima, de kalkoen en het lamsvlees ook, en van het toetje met de aardbeien zouden we graag het recept willen. Geen enkel moment de indruk gehad dat we snel weg moesten omdat we het AH arrangement hadden.
O, ja de huiswijn was zeker niet verkeerd.
Gracias en een dikke plus voor de serveerster uit het zonnige Alicante. Ole.
Aloys B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
vakmensen, echte brasserieuitstraling, zeer snel op de dag zelf kunnen reserveren via de mail. Personeel mooi gekleed zoals het hoort in een brasserie: met sloof! Mooie klassieke Franse gerechten (steak tartaar) goede wijnen. Het kost net even wat meer, maar dan heb je ook wat! De moeite waard als je houdt van de klassieke brasseriesfeer.
Susanne S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Kindermenu vond ik iets hebben.
Beste Susanne,

Fijn om te lezen dat ook voor de kinderen er een passend menu is.

hopelijk zien we je snel nog weer eens terug

Richard Duizendstra | F&B Service Manager - Brasserie FLO Maastricht
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Een restaurant waar ik graag terugkom.
Kelly Glenn Lilou A.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Wij werden goed ontvangen met een bongo bon.
Ze zijn er zeer vriendelijk, ook kindvriendelijk en het is er super lekker!
Een echte aanrader.
Beste Kelly Glenn Lilou,

Fijn dat we u met de bongo bon en onze kindvriendelijke service een mooie avond uit hebben kunnen bezorgen

Namens het gehele team FLO Bedankt!
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Ik vond de bediening erg ongeïnteresseerd. Ik heb aangegeven dat het hoofdgerecht droog was en weinig smaak had.
Dit werd afgedaan met : dan hoop ik dat t toetje wel smaakt.
Jammer, onze vorige bezoeken waren prima.
Beste Marjolein,

Bedankt voor je feedback over jullie laatste bezoek aan onze brasserie. Na dat ik je mail ontvangen had, heb ik het team van de desbetreffende dag bij elkaar geroepen om dit met elkaar te bespreken.. en dat dit natuurlijk nooit de intentie is geweest of mag zijn van ons als bediening medewerkers...
Heb aangegeven dat elke feedback die er gegeven word even besproken dient te worden met de keuken waarna er ook even een terugkoppeling dient plaats te vinden naar de desbetreffende gast zodat deze zich gehoord voelt.

Ik vertrouw er volledig op dat dit in de toekomst beter zal worden opgepakt door onze teamleden

Ik hoop u dan ook nog graag eena terug te zien in brasserie FLO Maastricht zodat we je daarvan kunnen overtuigen

Richard Duizendstra | F&B Service Manager - Brasserie FLO Maastricht
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Alles geweldig, zijn hier al eerder geweest en komen zeker terug
Tibor H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Lekker gegeten . Gewoon goed.
Beste Tibor,

Bedankt voor de review, kort maar krachtig!

Tot snel bij ons in de brasserie
Team FLO!
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij FLO in een ongedwongen sfeer. De aperitief was wel een beetje aan de prijs maar het toetje was geweldig. Aanrader: naast wijn gewoon tafelwater vragen, dan verdien je de aperitief terug. Heel tevreden
Beste Henk,

Fijn om te horen dat u zo tevreden was over uw bezoek aan onze Brasserie.

A Bientôt Chez FLO!
John K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten, grote kan met gratis kraanwater met sinaasappel- en citroenschijfjes, voortreffelijke service. Zeker voor herhaling vatbaar.
Beste John,

Fijn om te horen dat alles zo goed in de smaak is gevallen dat u dat met deze mooie cijfers en woorden waardeert.

A Bientôt Chez FLO
Teej C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Vegetarisch gegeten, liefdevol en smaakvol.
Goede rosé huiswijn erbij gedronken.
Enige tip: Soepjes mogen meer zomers in dit seizoen.
Verder enkel lof.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
altijd goede prijs kwaliteit!
Jo H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Ontspannen en aangenaam gegeten in een prettige sfeer met correcte en vlotte bediening!
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Fijne sfeer, erg lekker gegeten. Personeel is zeer vriendelijk.
Marlou B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Uitstekend
Teunis M D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Geweldig verrassend menu gegeten
. Het was heerlijk. Vriendelijke
bediening. We waren echt uit.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Goede ontvangst,mooi restaurant, correcte bediening , smaakvolle gerechten , heel mooi opgediend
Beste Peter,

Bedankt voor de mooie recensie en woord en score.

We hopen u snel nog weer eens te mogen ontvangen in onze brasserie

Team FLO