Over het restaurant Brasserie FLO Maastricht

Magnifique dineren

Maastricht, Bourgondische hoofdstad van Nederland heeft een eigen Brasserie FLO. Gelegen in de trendy buurt “Wyck”. Een plek waar liefhebbers van de klassieke Franse keuken hun hart op kunnen halen. Met het befaamde fruits de mer buffet, klassieke gerechten op de kaart, heerlijke wijnen, fantastische bediening en bovenal een unieke Franse sfeer. Steak tartare, côte de boeuf, bouillabaisse of crème brûlée? Alle klassiekers zijn hier magnifique!

Glas champagne

Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
etenisgenieten .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We konden met een reservering een dag van te voren terecht met de ah actie. De service was vriendelijk en attent, eten was lekker maar had beter verwacht. De gerechten waren niet heel uitgesproken. Voor de gezelligheid zou ik er niet terug komen.
hildadommershuijzen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wij vonden het boven verwachting. Goed personeel. Leuk ingericht. Prachtige lokatie in Maastricht.
Wij waren met de trein de Brasserie Flo was dichtbij het station.
Peter en Henriette B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en vakbekwame bediening. De keuken was wat wisselend: kreeftgerecht kon beter maar het scholfiletgerecht was uitstekend. Prima wijnen. Joyce, Bianca en Koen.... Chapeau. Voort herhaling vatbaar
Beste Peter en Henriëtte,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring van uw bezoek aan onze brasserie met de wereld te delen. Uw compliment is al gedeeld met het team en natuurlijk met name Joyce, Bianca en Koen. Wij hopen u dan ook snel weer terug te zien in Brasserie FLO.

Met vriendelijke groet,
Tanja P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Kregen een tafel bij het raam. Super attente bediening. Voorbeeld: mijn man liet zijn servet vallen per ongeluk en even later kreeg hij van de ober die dat opgemerkt had een schone servet. Het eten is er altijd fantastisch, maar de bediening maakt het tot een hele fijne ervaring. Top ervaring
BK1 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Voor de tweede keer met AH-actie op bezoek bij FLO geweest. Ook nu weer kunnen kiezen uit menu FLO. Het menu gaf keuze uit diverse heerlijke frisse zomergerechten. O.a. Gekozen voor lamsham, gamba's, kreeft (toppertje) en cheesecake. Alle gerechten zijn met zorg en aandacht bereid, tot in detail. Ook nu werd aan verwachtingen op grond van ons vorige bezoek meer dan voldaan. Ondanks de drukte werden wij zeer vriendelijk en plezierig bediend, het eten was heerlijk. Zo maak je culinaire vrienden. Go with the FLO.
Beste BK1,

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om uw bezoek ook te zien van een review en wat voor een!! vol trots worden deze woorden door de teams ontvangen.. Dit geeft ons energie om door te gaan waar we mee bezig zijn!!

A Bietôt Chez FLO! Namens het gehele team tot snel!
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Erg goed restaurant, heerlijk gegeten. Vond met name de bediening erg goed en attent. Als je van achter de bar ziet dat oudere mensen het trapje bij de voordeur af moeten en je staat er al voordat ze er zijn, dan heb je het begrepen! Groot complement!
Beste Fam Heilen,

Ik wil u namens het behulpzame en attente bedieningsteam bedanken voor deze ontzettend mooie recensie.

Met vriendelijke groet
A N.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We eten vaker en met veel plezier bij Flo en weten dat de porties groot genoeg zijn. Dit keer hadden we gereserveerd via de AH restaurantbonnen en dat betekent automatisch een 2 of 3 gangenmenu. We hadden de menukaart nog niet gezien en toch kregen we de vraag of we nog een extra gerecht wilde!!
Wel veel verschillend personeel (6!) aan onze tafel voor de bediening, gevolg was o.a. dat de een niet wist dat de ander al de bestelling voor de koffie had opgenomen.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Mooi gelegen restaurant in oude stadswijk, Wijck, Maastricht. Zeer vriendelijke en goede bediening, die volgens mij zeer goed zijn opgeleid.
Wat je bijna nergens meer ziet, gesteven witte tafelkleden en servetten, zonder vlekken of kreukels.
Goed eten. Porties wel klein. Je kunt kiezen voor een menu of visspecialiteiten (zijn ze om bekend) Heerlijke wijnen.
Een restaurant om zeer regelmatig te gaan eten!
Nard G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Voorgerecht was goed. Kreeft lekker maar de bijbehorende ragout was te fijn geen structuur. Ipv frietjes mag bij kreeft wel iets meer hoogstaands. Het toetje was heel lekker vooral het mango ijs was heerlijk. Personeel vriendelijk.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
op verzoek was het mogelijk om veel eerder te dineren. personeel was vriendelijk en gaf een korte zakelijke uitlleg over de geserveerde gangen.
omnifoor V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
gegeten met ahrestaurantactie; menukeuze goed en gevarieerd; voorgerecht met lamsham was verrassend; hoofdgerecht gebakken eendeborst; zomerse hutspot enigzins vlak in smaak; desserts verrassend en lekker.
Dianne B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Goede service...ms wel iets teveel contactmomenten met gastheer waardoor er weinig rust aan tafel was. Te hoge snelheid opdienen gerechten (3 gangen binnen een uur is echt te hoog). Wel perfecte gerechten en een uitstekende wijnkennis bij gastheer. Met wat meer rust voor herhaling vatbaar..
pwindhausen .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijke avond met fijn eten. Met name de eendenborst was erg mals en lekker.
And last but not least, de communicatie tijdens het reserveren krijgt een 10!
Hartelijk dank, E.W.
Anja O.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
fles wijn besteld.kreeg andere want die was beter volgens de ober, voor dezelfde prijs.

Deze vonden wij niet lekker, maar helaas was niets aan te doen.
alja D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Donderdagavond 27 juli bij Flo gegeten. Fijn dat we met (AHbon) toch konden kiezen uit de selectie van het menu van Flo. De salade van lamsvlees was heel lekker net als gamba's. De scholfilet was uitstekend. Heel geraffineerde smaken! De eendenborst was ook prima. De wijn (Merlot uit hun selection) smaakte prima bij alle gerechten. Na zoveel lekkers alleen koffie toe genomen.
De bediening was zeer vriendelijk en attent. Kortom een plaats waar we heel graag terugkomen.
Carina L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een hele mooie omgeving. Lekker koel binnen. Voor sommige mensen mocht de airco iets minder hard staan. Zo warm was het buiten nog niet.
Vriendelijk personeel. Alles goed verzorgd.
Daisy F.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Via de AH restaurant actie gereserveerd. Vriendelijke ontvangst. Het restaurant ziet er mooi uit en de tafels zijn mooi ingedekt. We hadden voldoende keuze uit een 3 gangen diner kaart voor/hoofd en dessert 3 keuze opties.
voorgerecht lams ham salade met een doperwtjes crème, hoofdgerecht gebakken eendenborst met een zomers husselpotje en nagerechtmango parfait met een bolletje Mango ijs. Alle gerechten zagen er prachtig uit.
De witte hijswijn smaakte heerlijk en bij de eendenborst hebben we de bijpassende wijn gedronken, een merlot.
Een heel goed diner genoten. wat ook heerlijk was dat wij in het design Hotel New Hampshire, een primahotel, logeerde waar dit restaurant aan verbonden is dus zo het bed in konden rollen.
Beste Daisy,
Wat fijn om te lezen dat het diner tijdens jullie verblijf in ons hotel zo goed bevallen is.
Onze teams hopen jullie dan ook graag snel nog eens te mogen ontmoeten en verwennen met onze service en culinaire kunsten.
Namens alle teams bedankt!
Richard Duizendstra | F&B Service Manager
hansgulikers .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij waren zeer tevreden over de ontvangst, bediening en kwaliteit van het eten. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Wij hebben geen verschil bespeurd met de reguliere klanten.
Ariaan B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij brasserie Flo te Maastricht. We mochten drie gangen van de kaart kiezen . Bij de duurdere gerechten moest je een klein bedrag bij betalen. Leuk restaurant met zeer vriendelijke bediening.
Beste Heer Berkhout,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een mooie recensie te schrijven over uw bezoek aan onze brasserie.
Met ons FLO menu proberen we een mooie selectie van onze kaart te laten zien aan de gasten, door gebruik te maken van een supplement kunnen we binnen ieders portemonnee een heerlijk diner presenteren.

onze teams hopen u snel weer te mogen ontmoeten in onze brasserie

met vriendelijke groet