Brasserie FLO Maastricht

Stationsstraat 28 6221 BR Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie FLO Maastricht

Magnifique dineren

Maastricht, Bourgondische hoofdstad van Nederland heeft een eigen Brasserie FLO. Gelegen in de trendy buurt “Wyck”. Een plek waar liefhebbers van de klassieke Franse keuken hun hart op kunnen halen. Met het befaamde fruits de mer buffet, klassieke gerechten op de kaart, heerlijke wijnen, fantastische bediening en bovenal een unieke Franse sfeer. Steak tartare, côte de boeuf, bouillabaisse of crème brûlée? Alle klassiekers zijn hier magnifique!

Glas champagne

Zondag vanaf 17:30
- Diner vanaf 17:30

Roland C.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Uitstekend adres voor fruit de mer
Ook de overige gerechten zijn steeds weer (we eten er regelmatig) erg lekker
Wijnkaart biedt voldoende keus, de wijnen zijn prima
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening, goede sfeer, eten is zeer goed voor deze prijs, zeker aan te bevelen, gaan zeker snel terug.
rikke329 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
hubert V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
al vaker bij Flo gegeten, maar nu was het allemaal wel erg goed! vooral het asperge voorgerecht was super smakelijk. De borden waren goed warm, zodat je de gerechten van begin tot einde warm kon genieten.
g.m.f.musters .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Vriendelijk ontvangst en heerlijk verfijnde gerechten.
Goede uitleg over de gerechten en de wijn wat we erbij kregen,
We hebben genoten.
Hele vriendelijke bediening.
José W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Correcte ontvangst, goede bediening. Het eten was heerlijk, de prijs was zeer gunstig dankzij de restaurantzegels. Volgend jaar sparen we zeker weer mee
Priscilla P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Met de AH actie super genoten van een heerlijk a la carte menu.
Verschillende smaken in het voorgerecht als het nagerecht die prachtig op elkaar waren afgestemd.
De bediening was top! Absolute aanrader
Schietje .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Lekkere gecombineerde smaken. Top.
Het diner was voor een lunch wat veel.
Leuke plek in maastricht
Thefonz .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Weekendje Maastricht vanuit Den Haag gedaan en daarbij een bezoek gebracht aan FLO via de AH spaaractie waardoor wij op dit restaurant opmerkzaam zijn geworden....op zeer prettige wijze ontvangen, genoten van de voortreffelijke gerechten, zowel Dennis als Martijn hadden veel aandacht voor ons als klant hetgeen wij als erg prettig hebben ervaren, wij voelden ons echt welkom , bij het uitserveren van de gerechten werd telkens verteld waaruit een gerecht bestond en hoe dit klaargemaakt was...een hele leuke ervaring, werd echt rekening gehouden met onze wensen en konden in alle rust van ons diner genieten.....zowel voor de kok als de bediening dus grote complimenten.....bij een volgend bezoek aan Maastricht kom ik hier zeker terug...een echte aanrader!!!
Jenny K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met gebruik van de AH restaurantzegelkaarten vond ik de prijs-/kwaliteit verhouding van het eten zelf prima. Tegen de normale prijzen zou ik het niet helemaal up to par hebben gevonden. Dan zijn er restaurants in Maastricht waar je tegen hetzelfde bedrag beter kunt eten.
Maar bediening en ambiance heel goed.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
heerlijk gegeten.
de asperges waren voortreffelijk.
heel vriendelijke bediening.
zeker voor herhaling vatbaar.
en nu moet ik er 120 tekens van maken maar ik heb gezegd wat ik zeggen wil. dus helaas komt er verder niets meer achteraan
Tineke A.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Het was heerlijk eten goed advies over bijpassende wijn, zoals we al eerder hebben ervaren. De bediening was goed en vriendelijk, persoonlijke aandacht, ondanks dat het druk was. We komen hier zeker weer terug.
Rosanne M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen en hebben lekker gegeten. Werden o.a. ook bediend door een onervaren kracht is ons enige kritiekpuntje.
ghislaine.lhermite .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zeer lekker en verfijnd bistro eten, met vernieuwende keuken zoals bavarois met asperges + roomijs basilicum als dessert
Goede aangepaste wijnen per glas bij de maaltijd
Thefonz .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima restaurant, genoten van de verschillende gerechten, werden bediend door Dennis en Martijn die beiden zeer klantvriendelijk waren en veel aandacht voor ons hadden, bij het uitserveren van de verschillende gerechten werd op leuke wijze verteld waaruit een gerecht bestond en hoe het klaargemaakt was, erg leuke ervaring om mee te maken......complimenten voor deze bediening en voor de kok....restaurant is wat ons betreft dus een echte aanrader en als ik weer eens naar Maastricht ga zal ik zeker een bezoek brengen aan dit restaurant...
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wederom van een super diner genoten met onze vrienden! Gebruik gemaakt van de AH-actie dus tweede menu gratis, het was een voortreffelijk diner. Volwaardige porties en een mooie keuze van gerechten. Graag tot een volgende keer.
Kitty B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Brasserie Flo is puur genieten. Bijzonder smakelijke mooie creaties in alle 3 de gangen. En met klem mijn komplimenten voor het lam: Boterzacht zodat het mes er als het ware doorheen valt en heerlijk op smaak. Een lekkere wijnkaart en een gepassioneerde uitbater. Prettige clièntele. En dat alles in mooi Maastricht. Chapeau brasserie Flo! Wij hebben genoten!
w.boskeljon .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Prima restaurant. Heerlijk gegeten. Een aanrader. Kom niet vaak in Maastricht, maar ik zou zeker weer gaan.
Keuze uit de gerechten was ruim.
Céline D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten, heel verrassende gerechten, zag er allemaal fantastisch uit, met bijpassende heerlijke wijnen. Echt genoten.
sspons .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Voor de tweede keer hier geweest en het was wederom heel lekker. Het eten was heel smaakvol en verzorgd bij iedere gang. Het personeel is aandachtsgericht en vriendelijk. Tot de volgende keer.