Over het restaurant Brasserie FLO Maastricht

Magnifique dineren

Maastricht, Bourgondische hoofdstad van Nederland heeft een eigen Brasserie FLO. Gelegen in de trendy buurt “Wyck”. Een plek waar liefhebbers van de klassieke Franse keuken hun hart op kunnen halen. Met het befaamde fruits de mer buffet, klassieke gerechten op de kaart, heerlijke wijnen, fantastische bediening en bovenal een unieke Franse sfeer. Steak tartare, côte de boeuf, bouillabaisse of crème brûlée? Alle klassiekers zijn hier magnifique!

Glas champagne

- Diner vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Brasserie FLO Maastricht

alphonsius .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We kregen een mooie tafel. Het tempo lag wat laag, maar de gerechten waren uitstekend en ruim voldoende. Goede mix om uit te kiezen.
Helma P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wij (2 volwassenen + 2 kinderen) hadden om 19.30 een tafel en waren pas om 23u klaar. Ons 3-gangen menu werd zeer laat uitgeserveerd en drankjes kwamen niet door of verkeerd. Zeer teleurstellend.
theo V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Niet heel speciaal. Maar wel ok.
Martine I.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Om 19:30 uur gereserveerd. Op dit tijdstip bleek het door de hemelvaart gigantisch druk te zijn. Personeel wat er liep, deed wat het kon, maar duidelijk was dat ze handen tekort kwamen. Lang op eten moeten wachten. Maar dat smaakte ons voortreffelijk. Huiswijn wit was niet oké. Leek wel wat ouder. Om een ander soort gevraagd, die wel prima smaakte. Bediening vriendelijk ondanks de grote drukte op die avond.
AdBoxtel H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Vanwege theaterbezoek alleen een hoofdgerecht en café gourmand, die heerlijk was. De steak tartaar was ook voortreffelijk, alleen jammer dat die niet aan tafel maar op een afstandje bereid werd. Mooie kaart!
Beste Ad,

Bedankt voor de mooie review, bedankt voor de mooie complimenten over onze Specialiteiten.
Hopelijk heeft u een mooie voorstelling gehad en genoten van de Vreemde Kostgangers.

Tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet
Team FLO
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Gezellige ambiance, zeer voorkomende bediening
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Ik kom vaak in dit restaurant; werd vanavond onaangenaam verrast omdat men mij een foutieve ( veel te dure rekening) voorlegde zonder die goed te controleren. Bleek al snel dat men 160 euro teveel gerekend had. Als ik niet zelf opmerkzaam was geweest had ik die gewoon moeten betalen.
Mijn werkgever, die weet dat we vaker externe gasten in dit restaurent uitnodigen, hadden dan de banden zeker doorgesneden.
Jammer.
Beste Jos,

Bedankt voor de feedback over uw ervaring jl. in onze Brasserie, erg vervelend om te horen dat de rekening niet door een van de team leden gecontroleerd was voordat deze overhandigd werd. Dan was er namelijk geconcludeerd dat de wijnen van een andere tafel per ongeluk op uw rekening terecht was gekomen en had dit meteen gecorrigeerd kunnen worden.

Wij hopen u als vaste gast in de toekomst ook nog weer van harte welkom te mogen heten.

Met vriendelijke groet,
Richard Duizendstra | F&B Service Manager - Brasserie FLO Maastricht
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gewoon TOP
dat is ontzettend fijn om te lezen Piet, tot een volgende keer.

Groet
Team FLO
Juul C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker gegeten, kwaliteit van het eten is hartstikke prima.. Alleen de akoestiek is niet goed, erg rumoerig. Service was oké. De keren dat de bediening aan tafel kwam, was het heel netjes. Maar we moesten zelf eigenlijk altijd om drinken vragen.
alphonsius .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hadden een gezellige avond samen. Het eten was prima en het deed weldadig aan dat ze wisten waar ze het over hadden bij een lactose intolerantie/allergie. Ook heel fijn: Ze deden niet moeilijk over de diner jaarkaart.
Max D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Zonder reservering op een vrijdagavond binnengestapt en vriendelijk verwelkomt.
Tafeltje voor twee in de buurt de bar waar zich het merendeel van het loopverkeer voltrok van het overvloedig aanwezige personeel dat voortdurend voorbij snelde waardoor ik visioenen kreeg van een niet-ondertunnelde A2, die zich decennialang door Maastricht slingerde, compleet met vrachtauto's, caravans, personenauto's en motoren.
Vlotte bediening en een keuze gemaakt voor een samengesteld FLO menu van 3 gangen + koffie. Gerechten waren erg smakelijk, goed op temperatuur en voldoende zonder overmatig te zijn.
Het beleefde personeel lijkt de Nederlandse taal niet allemaal te beheersen, aangezien we ook door enkelen automatisch in het Engels werden aangesproken. Blijkbaar wordt verondersteld dat wie geen Nederlands spreekt wel het Engels beheerst.
Lekkere wijn gedronken, passend bij de eendenbout; de bediening was helaas niet in staat om uitleg te geven over de wijn die ze ons inschonk waarop we onze neus zelf het werk hebben laten doen. Als met al een leuke avond gehad met een verzorgd en lekker menu. We komen in ieder geval een keertje terug.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Een voortreffelijke risotto met zeedieren deed mij bijna de uitzonderlijk lekkere escargots vergeten die zo vers waren dat zij nog weerstand boden!
Etteke D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Zoals altijd, heerlijke escargots en steak tartaar, klassiek en smaakvol.
NOEL M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
De beste Flo ! Beter dan Parijs
Richard E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben hier afgelopen zondag genoten van een heerlijke Paaslunch en met name het vriendelijke personeel heeft er voor ons een zeer geslaagde en leuke middag van gemaakt.
Dank aan Richard Duizendstra voor het attente "paas presentje" en we zullen zeker de recepten gaan proberen, al verwacht ik dat we ze nog veel liever weer bij Flo komen genieten!
Beste Richard,

Fijn om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad in onze Brasserie.
Ik ben de volgende keer erg benieuwd naar de verhalen van de kookpogingen thuis!!!

Tot snel
Groet
Richard
martin86 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Flo blijft een topper ,we eten hier regelmatig als we in Maastricht zijn ,prettige sfeer,aardige bediening en het eten is ook heel goed
Paula V.
Was top!
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten was én lekker én prachtig opgediend. Voor ons was een bezoek aan dit restaurant een zeer aangename verrassing!
Manfred W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gewoon TOPPIE zoals altijd! Het hele pakket is zorgzaam samengesteld - ontvangst, bediening en natuurlijk het eten zelf!
Ellis B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Voor het vrijgezellenfeest van een goede vriendin wilden we met 11 personen reserveren in het restaurant. Flo kwam zelf met het goede idee om ons een apart zaaltje aan te bieden. Wat uiteindelijk voor zowel de andere restaruant gasten als voor ons een hele goede oplossing was! De bediening was zeer goed, het zaaltje was super sfeervol aangekleed en we konden gebruik maken van een scherm. Het 3-gangen menu was van goede prijs/kwaliteit verhouding, voor ieder wat wils en met zorg bereid. Een absolute aanrader voor een 'private dinner' met een kleine groep.