Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Brasserie FLO Maastricht

Magnifique dineren

Maastricht, Bourgondische hoofdstad van Nederland heeft een eigen Brasserie FLO. Gelegen in de trendy buurt “Wyck”. Een plek waar liefhebbers van de klassieke Franse keuken hun hart op kunnen halen. Met het befaamde fruits de mer buffet, klassieke gerechten op de kaart, heerlijke wijnen, fantastische bediening en bovenal een unieke Franse sfeer. Steak tartare, côte de boeuf, bouillabaisse of crème brûlée? Alle klassiekers zijn hier magnifique!

Glas champagne

Annet K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Mooie Franse klassiekers.
Vriendelijke bediening.
Alleen jammer dat het soms erg moeilijk bleek hun aandacht te krijgen (het was wel druk deze avond). Twee keer tien minuten bezig geweest met zwaaien en oogcontact zoeken, uiteindelijk beide keren zelf maar opgestaan en naar bar gelopen.
Mayke V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Uitstekend menu voor Valentijnsdag. Zoals gewoonlijk waren de gerechten en de bijbehorende wijnen van topkwaliteit. Bediening keurig. Zeer leuk avond gehad.
Harry T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voorgerecht, tussengerecht en nagerecht super lekker, hoofdgerecht teleurstellend; kreeft thermidor, te droog en te "cheesy". Subtiele kreeftsmaak werd geheel overheerst door de kaas en broodkruim. De entrecote was wel héél erg rood en niet mals. Maar, al met al, leuke avond, leuke bediening
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Fijne service.
Kwaliteit van het eten was teleurstellend. Gemalen vis als voorgerecht met een te zoete appelcompote.
Irishcoffee was koud. Terug gestuurd maar de volgende was even koud. De koffie werd bereid met koude whisky.
Jet S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Op oudejaarsavond bij Flo een zesgangenmenu gegeten. En het was geweldig. Prachtig opgemaakte bordjes, heerlijke gerechten en er werd goed meegedacht met vervanging voor een niet-visliefhebber zoals ik. De bijpassende wijnen waren perfect uitgezocht. Kortom: wij hebben een heerlijke oudejaarsavond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
Gemma O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Kortom, om terug te komen.
Nicholas W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
De gastheer heeft zich aan onze tafel voorgesteld en gaf ons een uitgebreide, tweetalige uitleg over hun selectie van wijn. Hij heeft ons met een wijn geholpen die perfect op onze wensen aansloot.

De werknemers brachten een imponerende atmosfeer. Waar een persoon onze jassen aannam, was het iemand anders die de wijnkaart uitlegde, nog iemand anders die ons brood serveerde, iemand die ons kennis met het menu liet maken en ten slot nog een iemand anders die met onze dessert kwam.

Als dessert kozen we voor Crèpes Suzette, dit werd deskundig aan onze tafel geflambeerd in een presentatie die tot twee tafels verder alsnog indruk wekte.

Flo was een vrijwel overweldigende belevenis!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Met 16 collega's van de universiteit maastricht een afscheidsavond van een collega ' gevierd'.prettige ontvangst. vooraf gevraagd of er een speciale reden was. tijdens avond werd pensionado in zonnetje gezet (heel attent). lekker gegeten, fijne avond, passende en goede info over eten en wijn.een toegewezen ober die als gastheer optrad. Voor herhaling vatbaar
H. K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Samen met mijn schoonzus een overnachting in het hotel geboekt. Vriendelijk ontvangen en ondanks dat we via "voordeeluitje.nl" geboekt hadden, kregen we een prima kamer toegewezen. We besloten om ook het diner in het restaurant van het hotel te gebruiken, de menukaart stond ons wel aan. Na het welkomstdrankje gingen we aan tafel, alwaar we van een uitstekende maaltijd konden genieten. Het personeel was vrolijk, vriendelijk en behulpzaam, kortom, wij voelden ons extra verwend en genoten deze avond. Jammer alleen dat je voor water een fles Spa krijgt die dan voor € 6,= op de rekening terug te vinden is. Maar daar laten we ons plezier niet door bederven. Wij komen graag een keer terug.
Meta B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het eten was niet bijzonder en de service wel profesioneel maar koel en afstandelijk.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Prettige en kindvriendelijke service!
Diny B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
op oudejaarsavond gedineerd., het was, zoals we bij Flo gewend zijn, weer echt een heerlijke avond uit.
alles klopte! vind ik altijd weer knap met een 'full house"en toch alle aandacht. CHAPEAU!

Diny Bakker
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Er ging veel mis. Verkeerde gerechten en lang wachten.
Maddy W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Tafeltjes staan dicht op elkaar, weinig privacy. Eten goede kwaliteit en hoeveelheid. Bediening was vriendelijk en humoristisch.
Waverider28 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten bij Flo Maastricht was okay, hoewel elementaire zaken als frites vreemd genoeg ondermaats waren (slap, lauw) en de bediening was vriendelijk. Een minpunt was echter de extreem lange wachttijd - een uur na binnenkomst werd er pas een broodje geserveerd, een uur en een kwartier voordat het voorgerecht kwam, bijna twee uur voordat het hoofdgerecht werd gebracht. Dit is echt veel te lang, hoe leuk het gezelschap waarmee je bent ook is. Het was duidelijk dat de keuken en de bediening de zaak niet onder controle had. We hebben het nagerecht en koffie maar geskipped omdat we geen zin hadden om nog langer te wachten. Dringend advies aan Flo om hier aan te werken, het is zonde om hierdoor gasten niet meer terug te zien komen.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Voor het 2e jaar op rij met de Kerst hier gegeten. En we zijn alweer uitermate tevreden. Het 4 gangen diner had voldoende keuzes, gerechten waren heel smakelijk en het wijnmenu was top. En niet te vergeten: goede en snelle bediening. Dit nodigt in ieder geval uit om ook door het jaar heen hier te komen eten.
sonja C.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Voor herhaling vatbaar, vlotte vriendelijke bediening.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Gewoon heerlijk gegeten, vriendelijke en professionele bediening.
Lars en Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Zeer correcte en vriendelijke bediening met kennis van zaken. Mooie kwaliteit van de gerechten en iedere gang weer uitstekend van smaak en combinatie. De chef weet ons iedere keer weer te verrassen, zelfs met ingrediënten waarvan wij dachten ze niet lekker te vinden.
Rudy V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst, zeer lekker menu. Bij volgend bezoek aan Maastricht zullen we zeker terug daar gaan eten. Het was over de middag en het was er kalm, dus had de ober veel tijd om ons te informeren over de gerechten. Super.