Brasserie FLO Eindhoven

Veldmaarschalk Montgomerylaan 1 5612 BA Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Franse geheimen onthuld

C'est fantastique! Een stukje Frankrijk in hartje Eindhoven met heerlijke banken, wit gedekte tafels en grote vensters. Geen gefrutsel aan de gerechten, maar de echte Franse klassiekers, zoals steak tartare en crème brûlée. Al die pracht ook thuis namaken? Flo geeft haar geheimen bloot in twee kookboeken.

Meer informatie over restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Brasserie FLO Eindhoven ligt op loopafstand van Centraal Station Eindhoven. Verlaat het station bij uitgang Noord en via de voetgangerstunnel bent u in mum van tijd bij Brasserie FLO Eindhoven.
  • Kom je met de auto?
    Ligging Brasserie FLO Eindhoven is gevestigd naast Holiday Inn Eindhoven in het hart van lichtstad Eindhoven. Zowel per auto als per openbaar vervoer zijn wij goed en eenvoudig te bereiken. Openbaar vervoer Brasserie FLO Eindhoven ligt op loopafstan
  • : Parkeerplaats

Donna58 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ypenburg1 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een genoeglijke avond, kundig personeel met aandacht voor detail. In onze wijk een prima bediening met helicopterview. Lekker advies qua wijn, dus avond kon niet meer stuk.
ManonBezemer .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De service is echt uitmuntend, je wordt helemaal in de watten gelegd. Heerlijk eten, vooral het voorgerecht van gamba's en kokkelschelpen is voortreffelijk! Ook wanneer je iets buiten het AH menu om wilt bestellen wordt hier niet moeilijk over gedaan. Tegen een kleine bijbetaling is alles mogelijk! Een aanrader!
Joseenwil .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
ik heb samen met mijn dochter gegeten en wij hebben gebruik gemaakt van de ah zegel actie. wij hadden een keuze uit 2 gerechten wij hebben voor allebei de gerechten gekozen en ze waren allebei goed voor een brasserie. de wijn was heerlijk bij de gerechten.
Ivj .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een heerlijk 3 gangen menu met verse ingrediënten!
Lekker broodje vooraf en de crème brulee als dessert was verrukkelijk!
JanJan69 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Het AH/Iens menu was hoog op smaak. De prijs/kwaliteitverhouding zou echter scherper kunnen ,die tip zouden we Holiday Inn mee willen geven
Bedankt voor de mooie review JanJan69!
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vanavond met AH kaart bij Flo gegeten keuze uit 2 menu's.We hadden Cocotte Gambas vooraf.Als hoofd gerecht Zeebaars.Als dessert chocoladetaartje met warme Chocolade v binnen met vanille ijs.Een heerlijke fles Cremant erbij.Klant gericht personeel fijne ambieance.Onze smaakpapillen gestreeld.Aan alle gerechten zorg besteed.AANRADER!!!
Bedankt voor de prachtige review Annemarie!
Anneloes G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten en bediening was erg goed. Goed advies over wijn etc. Heerlijke wijn en eten was top! Zeker een aanrader vinden wij!
Bedankt voor de mooie review Anneloes en graag tot ziens!
Betty O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten met de AHActiekaart , een leuk menu. Mocht je geen keus kunnen maken, mocht je met bijbetaling van de gewone kaart een keuze maken. Hoefde in ons geval niet. Prettige bediening, typische hotel sfeer.
Bedankt voor je feedback Betty!
RienvdP .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Zeer de moeite waard om speciaal naar toe te gaan. Ligt eigenlijk aan de ongezellige kant van station Eindhoven, maar dat wordt ruims. Hoots gecompenseerd zodra je Flo binnenstapt: sfeer vol, vakkundige en enthousiaste bediening en bovenal heerlijk franse gerechten gemaakt door de zichtbaar gedreven keukenbrigade, vol lof!
Hier gaan we zeker terugkomen ;-)
Bedankt voor de prachtige review RienvdP en a bientôt chez FLO!
Sjors D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Zeker geen slecht alternatief voor de Franse Flo-keten. Komt goed in de buurt en de porties zijn Nederlands, pfoe, flink eten!
Bediening is prima, bedankt Ruud.
Bedankt Sjors!
P M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hadden gereserveerd met de ah restaurant actie. We kregen een kaart waar we voor het voor, hoofd en nagerecht uit 2 gerechten mochten kiezen, speciaal voor deze actie samengesteld. De prijs voor het menu stond niet vermeld. Als voorgerecht hadden we paté van patrijs. Het was jammer dat deze erg koud was waardoor de smaak niet goed tot zijn recht kwam. We hadden allebei een verschillend hoofdgerecht : zeebaars en een wildpotje. Deze gerechten smaakten erg goed. Het toetje is een toppertje: een chocolade taartje met warme chocolade erin.
Roy N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Verbaasd dat FLO ook via Social Deal een aanbod deed zijn we weer een keer terug gegaan. We hebben veel te lang gewacht voor deze date! Waar andere restaurants nog wel eens speciale SD gerechten "bedenken" hadden wij gewoon de (iets beperkte) keus van de normale kaart.

We waren al zeer tevreden over FLO en dat zijn we nog steeds! Wat een genot om te dineren bij dit, ietwat verstopt in Holiday Inn, restaurant!

Rosemarie en Roy Nefs
Jacfra .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wij waren zeer verrast door de heerlijke gerechten en de goede bediening.
Niet verwacht, dus zeker voor herhaling vatbaar.
Gekozen voor de gerechten van de dag, keuze van de chef, 3 gangen menu zeer aan te bevelen.
Karafje prima rode huiswijn erbij, smakelijk eten!
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Erg goed eten. Locatie en sfeer is niet fantastisch. De service was erg vriendelijk en op de klant gericht. Een plus waren de wijn suggesties met uitleg over de wijn.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Voor de eerste keer bij FLO.
Echt heerlijk gegeten en gedronken.
Ze hebben een mooi menu.
De service is uitstekend.
Nette zaak welke ik eenieder kan aanraden.
Bedankt voor de mooie review Laurens!
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Je waant je in Frankrijk, de prachtige eerlijke ingrediënten, de geweldige bereiding en deskundigheid zijn de basis voor een fantastische avond. De enorme gastvrijheid van het prettige personeel maakt het echt de moeite waard te dineren bij Brasserie Flo. Mijn advies luidt dan ook; "gaan en ervaar dit prachtigs." Ik kan niet wachten tot een volgende keer!
Banty .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
De seafood barbeque overheerlijk samen met de smaak en uitleg van de speciale bieren in een woord geweldig .
De bediening is heel rustig en gemoedelijk je voelt je echt welkom zelfs vanuit de keuken.
Echt een aanrader
Macjuhh .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij hebben hier gezellig gegeten met z'n tweeën. Hierbij zijn wij begonnen met de FLO's proeverij, die bestond uit onder andere een lekkere oester, eendenlever, lamsschouder met een doperwtencrème en een aspergesoepje. Deze waren allen stuk voor stuk zeer verfijnd en heerlijk om te eten. Als hoofdgerecht hadden wij de halve kreeft gebakken in knoflookolie met tagliatelle pasta en cherrytomaatjes en de rosé gebakken kalfsentrecote met de aan tafel geflambeerde pepersaus met Franse Amorik Whisky. Ook hier konden wij bijna onze vingers bij aflikken. Ten slotte namen wij de grand dessert voor één persoon om samen te delen. Totaliter zeker een aanrader om nog eens de reis van bijna 2 uur voor te maken.
Bedankt voor de prachtige review Macjuhh!