Brasserie FLO Eindhoven

Veldmaarschalk Montgomerylaan 1 5612 BA Eindhoven Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Franse geheimen onthuld

C'est fantastique! Een stukje Frankrijk in hartje Eindhoven met heerlijke banken, wit gedekte tafels en grote vensters. Geen gefrutsel aan de gerechten, maar de echte Franse klassiekers, zoals steak tartare en crème brûlée. Al die pracht ook thuis namaken? Flo geeft haar geheimen bloot in twee kookboeken.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Brasserie FLO Eindhoven ligt op loopafstand van Centraal Station Eindhoven. Verlaat het station bij uitgang Noord en via de voetgangerstunnel bent u in mum van tijd bij Brasserie FLO Eindhoven.
  • Kom je met de auto?
    Ligging Brasserie FLO Eindhoven is gevestigd naast Holiday Inn Eindhoven in het hart van lichtstad Eindhoven. Zowel per auto als per openbaar vervoer zijn wij goed en eenvoudig te bereiken. Openbaar vervoer Brasserie FLO Eindhoven ligt op loopafstan
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Harry G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Uitstekende ontvangst en heerlijk eten in alle rust. Voortreffelijk restaurant waar we zeker nog eens terugkomen.
Ernest Jan P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Klassieke Franse brasserie kaart. Veel keuze maar de uitvoering van de door mij gekozen gerechten mag beter. Mijn Steak Tartare was te vloeibaar, meer Filet Americain. Liever gehakt vlees i.p.v. gedraaid. De zuurkool was droog evenals de aardappelpuree. Die kon wel wat extra boter gebruiken. De rookworst was niet lekker, graag de volgende keer een Hema worst. Mijn dessert, de profiteroles, had ook met droogheid te kampen, de soesjes waren keihard en de chocoladesaus was al bij het uitserveren aan het stollen.
Puntjes op de i, s’il vous plait. Dat vinden ze in Parijs wel zo prettig.
De bediening was professioneel en vriendelijk, de gekozen wijn, een Chardonnay, had een goede prijs/kwaliteit verhouding.
We komen binnenkort graag terug voor de overige klassiekers.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De eerste kennismaking met het restaurant is goed bevallen, is voor herhaling vatbaar.
gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Beetje ouderwets
keeskun .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
hoog niveau voor een schappelijke prijs. De porties lijken klein, maar zelfs na een driegangen menu heb je genoeg gegeten.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goede service, aardige mensen. Eten was erg bijzonder. Wildschotel is super. Herteham is mals en bijzonder van smaak. Huis Merlot wijn is super lekker..
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke gerechten, vriendelijk personeel
Bryan H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Tijdens ddw gereserveerd voor 8 personen, last minute nog 2 extra wat als gevolg had dat er helaas niet ala cart besteld kon worden. Menu was uitstekend samengesteld. Wijnkaart goed en de gather heeft verstand van zijn producten. Bediening jong maar correct, zeker de moeite waard, maar je moet even over je eerst in druk heenstappen
Beste Bryan H.,

Hartelijk dank voor de mooie review en de feedback.
Wij hopen u graag weer te mogen begroeten.

Peter Vos.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk eten voor een prima prijs en met goede en snelle bediening. Zeer vriendelijke gastheer.
vdleest .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, en de bediening was fantastisch, zij konden goede informatie geven naar aanleiding van onze vragen! Complimenten! Wij komen zeker terug!
Beste vdleest,

Bedankt voor de review en mooi cijfers.
Ik zal de complimenten delen binnen ons team.

Peter V.
marianne K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en een prettige bediening. Het keuzemenu voor de AH actie zag er goed uit. De tijd tussen de gerechten was aan de korte kant. Dat had wat langer gemogen. lAlles bij elkaar een prima avond gehad.
Beste Marianne Kommers,

Bedankt voor de feedback. Wij zullen dit bespreken binnen ons team.

Peter Vos.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Je moet bij aankomst wel even door de kille omgeving heen kijken. Je arriveert bij het Eindhovense Holiday Inn en dat is geen schoonheid. Binnen is het al een stuk beter, en eenmaal in het restaurant vergeet je de buitenkant snel.
We gaan zeker terug komen.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Erg lekker gegeten.
Heel vriendelijke ontvangst.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Mooie gerechten, ook bijzondere smaken.
Het was verrassend.
marjo V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Vaker geweest of je a la carte of met het ah menu eet je merkt geen verschil.
De gerechten zijn heerlijk en de bediening is correct
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij waren hier met vrienden. Hebben een hele gezellig avond gehad in een prima ambiance . Het menu ( AH restaurant actie ) was uitstekend. Ook met persoonlijke wensen werd rekening gehouden. Overheerlijke, prachtig gepresenteerde gerechten. Voortreffelijke wijnen en een goed aangeklede koffie maakte het geheel af. Kortom, wij komen zeker terug.
Janas .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede ontvangst. Lekker eten. Rustig tempo, zonder lange wachttijden.
De hertenham als voorgerecht was voortreffelijk. De wildragout voor mijn partner en de zalm voor mij eveneens.
Alleen de wildragout uit de oven vergde meer tijd om af te koelen tot eettemperatuur dan mijn zalm. Dat gaf dus enige frictie. Ook de nagerechten waren voortreffelijk. Leuk: een Crème Brulée, die echt aan tafel werd gebrand.
iensstraat S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zaterdag 14 oktober in Flo Eindhoven gegeten, het voorgerecht vonden we erg lekker gebakken eendelever met lekkere versieringen dus met veel verwachting op ons hoofdgerecht uitgekeken, maar dat viel tegen de surf en turf
was niet echt lekker en ook de opmaak van het bord was chaotisch, net of de kok alles snel op het bord had gegooid, heel veel wok groente erbij dat vindt ik niet erbij passen vooral ook omdat kreeft en de rest niet lekker is met wok groenten.Wokken doen wij ook maar het moet wel een beetje bij het gerecht passen en daar wordt denk ik niet zo nauw naar gekeken tegenwoordig en wok groente is over het algemeen niet duur.
Lenie K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten, prima ontvangst en zeer vriendelijke bediening. Voor ons was het een zeer geslaagde avond! We hebben er van genoten, echt een aanrader.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Met zes vriendinnen hebben we heerlijk gegeten. Zowel het voor- hoofd als nagerecht viel bij ons allen goed in de smaak. De ambiance was voor ons helemaal naar wens. Wij komen graag weer terug.
Jenne C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hadden hier blijkbaar geboekt met 20% korting (wat me niet was opgevallen bij het boeken) maar dit was voor mij niet nodig geweest daar ze het volledige bedrag dubbel en dik verdienden.
Het onthaal was zeer vriendelijk en hartelijk en je werd echt met een glimlach ontvangen (nog mijn excuses voor de zware jas :) )
Het eten was geweldig en dat ook aan een goede prijs, het dessert paste er nog maar net in. De kreeftenbisque en de surf & turf waren formidabel en ook mijn vriendin had geweldig genoten van haar zalm met coquilles.

2 kleine opmerkingen: Je had geen vaste ober aan de tafel of de afdeling en werd telkens door iemand anders verder geholpen. (de sectie erlangs leek dit wel zo te zijn). Om een frans-minded restaurant te zijn was het wel spijtig dat de ober "au point" niet begreep.