Brasserie FLO Eindhoven

Veldmaarschalk Montgomerylaan 1 5612 BA Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Franse geheimen onthuld

C'est fantastique! Een stukje Frankrijk in hartje Eindhoven met heerlijke banken, wit gedekte tafels en grote vensters. Geen gefrutsel aan de gerechten, maar de echte Franse klassiekers, zoals steak tartare en crème brûlée. Al die pracht ook thuis namaken? Flo geeft haar geheimen bloot in twee kookboeken.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Brasserie FLO Eindhoven ligt op loopafstand van Centraal Station Eindhoven. Verlaat het station bij uitgang Noord en via de voetgangerstunnel bent u in mum van tijd bij Brasserie FLO Eindhoven.
  • Kom je met de auto?
    Ligging Brasserie FLO Eindhoven is gevestigd naast Holiday Inn Eindhoven in het hart van lichtstad Eindhoven. Zowel per auto als per openbaar vervoer zijn wij goed en eenvoudig te bereiken. Openbaar vervoer Brasserie FLO Eindhoven ligt op loopafstan
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Brasserie FLO Eindhoven

gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk gegeten, lekker menu en goede service
Nattem .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Mooie gerechten van de kaart. Prima verzorgt en veel verse groente. Fijne Franse muziek op de achtergrond wat nostalgie opwekte. Bediening vlot en correct.
Beste,

Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te horen dat u de bediening, ambiance en de gerechten benoemd in uw reactie. We hopen u snel weer te mogen begroeten in onze Brasserie.

Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben 1 amuse gemist. Later zelf om moeten vragen.
Wel nog een amuse gekregen, maar dat was een amuse die we al gehad hadden.
De Franse chansons hebben we ook gemist terwijl jullie dat wel op jullie site vermelden.
Dit vonden wij erg jammer.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Mooi kerstdiner. met uitstekende aangepast wijnen, kleine opmerking was wel erg veel. Zeker voor herhaling vatbaar. Voor ons vernieuwde kennismaking met Flo Eindhoven, een van de betere restaurants in deze omgeving.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten , gerechten zijn royaal en zien er mooi uit, lust voor het oog. De inrichting van het restaurant was wat teleurstellend. Ik kreeg een kantinegevoel. Er hing niet echt sfeer en zeker omdat het kerstmis was had ik wel kerstversiering verwacht. Wanneer er meer aandacht aan de sfeer en aankleding van het restaurant zelf besteed wordt zal dat de klandizie ten goede komen. Aan het eten ligt het niet.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Mistte een bordje om het brood op te leggen. De kruimels lagen op tafel en werd niet weggehaald.
Beste Judith,

Hartelijk dank voor de feedback. Wij zullen dit punt meenemen in ons maandelijks overleg.

Peter Vos
John D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het restaurant was redelijk lastig te vinden, tot aan het punt dat we besloten hadden om binnen bij het hotel te vragen waar we het restaurant konden vinden (dat bleek dus in het hotel te zitten). Het zorgt er in ieder geval voor dat je niet zomaar binnen stapt als je het niet weet.
Bediening wist overduidelijk wat ze aan het doen waren, alles werd tot in perfectie uitgevoerd. Geen gehannes met "wat had u ook al weer besteld", maar vakkundige bediening. Als kers op de taart was het aan tafel geflambeerde toetje een ware show!
Eten was van goede kwaliteit, goede porties en goed uitgevoerd. De dragon in de saus was redelijk overheersend, maar omdat deze niet over het gerecht zat, maar ernaast gepositioneerd was, is dit niet een probleem (gewoon wat minder er op doen).
Prijs viel alles mee, we hadden het hoger verwacht (maar we hadden ook 20% korting, wat scheelde).
Beste Meneer de Kroon,

Hartelijk dank voor deze mooie, uitgebreide review die u heeft geschreven.
U geeft tevens feedback over de dragonsaus. Waarvoor dank! Onze keukenbrigade zal dit meenemen in het receptuur.

Harry G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Uitstekende ontvangst en heerlijk eten in alle rust. Voortreffelijk restaurant waar we zeker nog eens terugkomen.

Ernest-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Klassieke Franse brasserie kaart. Veel keuze maar de uitvoering van de door mij gekozen gerechten mag beter. Mijn Steak Tartare was te vloeibaar, meer Filet Americain. Liever gehakt vlees i.p.v. gedraaid. De zuurkool was droog evenals de aardappelpuree. Die kon wel wat extra boter gebruiken. De rookworst was niet lekker, graag de volgende keer een Hema worst. Mijn dessert, de profiteroles, had ook met droogheid te kampen, de soesjes waren keihard en de chocoladesaus was al bij het uitserveren aan het stollen.
Puntjes op de i, s’il vous plait. Dat vinden ze in Parijs wel zo prettig.
De bediening was professioneel en vriendelijk, de gekozen wijn, een Chardonnay, had een goede prijs/kwaliteit verhouding.
We komen binnenkort graag terug voor de overige klassiekers.
Beste Meneer Plasmeijer,

Hartelijk dank voor de feedback. De aangegeven punten in uw review hebben we besproken met onze chef-kok, en zal onze aandacht krijgen.
De steak tartaar is besproken met onze Maitre, en zal deze tafelbereiding met zijn collega's doorspreken om een constante kwaliteit te kunnen serveren.

Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
De eerste kennismaking met het restaurant is goed bevallen, is voor herhaling vatbaar.

gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Beetje ouderwets
Hartelijk dank voor de feedback.

keeskun .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
hoog niveau voor een schappelijke prijs. De porties lijken klein, maar zelfs na een driegangen menu heb je genoeg gegeten.

Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goede service, aardige mensen. Eten was erg bijzonder. Wildschotel is super. Herteham is mals en bijzonder van smaak. Huis Merlot wijn is super lekker..

Anita D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke gerechten, vriendelijk personeel

Bryan H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Tijdens ddw gereserveerd voor 8 personen, last minute nog 2 extra wat als gevolg had dat er helaas niet ala cart besteld kon worden. Menu was uitstekend samengesteld. Wijnkaart goed en de gather heeft verstand van zijn producten. Bediening jong maar correct, zeker de moeite waard, maar je moet even over je eerst in druk heenstappen
Beste Bryan H.,

Hartelijk dank voor de mooie review en de feedback.
Wij hopen u graag weer te mogen begroeten.

Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk eten voor een prima prijs en met goede en snelle bediening. Zeer vriendelijke gastheer.
vdleest .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, en de bediening was fantastisch, zij konden goede informatie geven naar aanleiding van onze vragen! Complimenten! Wij komen zeker terug!
Beste vdleest,

Bedankt voor de review en mooi cijfers.
Ik zal de complimenten delen binnen ons team.

Peter V.
marianne K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en een prettige bediening. Het keuzemenu voor de AH actie zag er goed uit. De tijd tussen de gerechten was aan de korte kant. Dat had wat langer gemogen. lAlles bij elkaar een prima avond gehad.
Beste Marianne Kommers,

Bedankt voor de feedback. Wij zullen dit bespreken binnen ons team.

Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Je moet bij aankomst wel even door de kille omgeving heen kijken. Je arriveert bij het Eindhovense Holiday Inn en dat is geen schoonheid. Binnen is het al een stuk beter, en eenmaal in het restaurant vergeet je de buitenkant snel.
We gaan zeker terug komen.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Erg lekker gegeten.
Heel vriendelijke ontvangst.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Mooie gerechten, ook bijzondere smaken.
Het was verrassend.