Brasserie FLO Eindhoven

Veldmaarschalk Montgomerylaan 1 5612 BA Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Franse geheimen onthuld

C'est fantastique! Een stukje Frankrijk in hartje Eindhoven met heerlijke banken, wit gedekte tafels en grote vensters. Geen gefrutsel aan de gerechten, maar de echte Franse klassiekers, zoals steak tartare en crème brûlée. Al die pracht ook thuis namaken? Flo geeft haar geheimen bloot in twee kookboeken.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Brasserie FLO Eindhoven ligt op loopafstand van Centraal Station Eindhoven. Verlaat het station bij uitgang Noord en via de voetgangerstunnel bent u in mum van tijd bij Brasserie FLO Eindhoven.
  • Kom je met de auto?
    Ligging Brasserie FLO Eindhoven is gevestigd naast Holiday Inn Eindhoven in het hart van lichtstad Eindhoven. Zowel per auto als per openbaar vervoer zijn wij goed en eenvoudig te bereiken. Openbaar vervoer Brasserie FLO Eindhoven ligt op loopafstan
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Marco B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten en Ruud is een top gastheer.
Hartelijk bedankt voor deze mooie avond
Beste Marco Brans,

Hartelijk dank voor de mooie review en het compliment aan onze gastheer Ruud.
Wij hopen u snel weer te mogen begroeten.

Bjorg J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
de zetels moge eens vernieuwd worden ze zijn beetje versleten.

meer keuze op de kaart

trager het eten laten komen aan tafel op een uur hadden we gekozen en 2 gerechten gegeten
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Weer lekker gegeten!
Beste Gerrie Vermeulen,

Hartelijk dank voor de beoordeling en de review.

Richard T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hadden er eerder niet zo'n goede ervaring gehad. Brasserie FLO Eindhoven zullen we aan familie en vrienden aanbevelen. Een herhaald bezoek is voor herhaling vatbaar.
Beste Richard Tan,

Hartelijk dank voor de beoordeling en de review.
We hopen u snel weer te mogen begroeten na onze zomer sluit.

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het eten was lekker,maar men maakt reclame dat men een Franse keuken heeft , maar daar ben ik het niet mee eens.dit is geen klacht maar het klopt niet.
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
De heer verantwoordelijk voor de bediening nam zeer dominante rol in, hij was de “baas”. De twee bedienden die orders van hem volgenden zagen we het daar moeilijk mee hebben. Leidinggevende beïnvloedt daarmee de sfeer en zou zijn best moeten doen om minder te micromanagen en meer te vertrouwen in het personeel.
Beste Mevrouw den Hartog,

Hartelijk dank voor de feedback.
Uw feedback zal ik bespreken met desbetreffende verantwoordelijke. Het moet namelijk niet zo zijn dat dit ten koste gaat van de sfeer, die u als gast moet beleven in onze Brasserie.

Marie-Jose E.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Na de hartelijke ontvangst, genoten wij van ons superlekker diner ! Het was een wondermooie zomerdag, in het restaurant was alles iets te duister, de neergelaten rolluiken namen al de zon en het licht weg.
Als voetganger was het niet zo eenvoudig om de weg naar de inkom te vinden.
Beste Marie-Jose Eggemont,

Hartelijk dank voor de beoordeling en de feedback.

Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker eten, vriendelijke bediening.
Tip: als jullie graag alles opruimen, doe dat dan wat minder opvallend wanneer er nog gasten zitten te genieten. We voelden ons op het einde er wat ongemakkelijk bij en zijn na het dessert dan ook snel vertrokken.
Beste Dorien,

Hartelijk dank voor de feedback. Ik zal dit oppakken met onze restaurantmanager, want het kan niet de bedoeling zijn dat u zich ongemakkelijk voelt en na het dessert niet de tijd heeft om nog een kop koffie te bestellen.

Met vriendelijk groet,
De tafel van AdBoxtel H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Vooraf met ons gezelschap ( 6 personen) iets gedronken op terras. Onkundige bediening, wist niet welke bieren er waren, serveerde bier in een gescheurd glas, toen we vroegen de kaart alvast te mogen inzien, kwam ze met één kaart!
Gelukkig maakte het eten en de service door de gerant (5 sterren!)alles goed. Wat een heerlijke gerechten en wat een service . Om vaker terug te komen. Maar dan direct aan tafel!!
Beste AdBoxtel Hoevenaars,

Hartelijk dank voor de feedback.
Het spijt mij om te horen dat er onkundige bediening rondloopt op het terras. Ik zal dit bespreken met onze F&B manager.
Gelukkig om te horen dat de service en het eten in de Brasserie wel goed was.

Roelbaert .
Super gegeten, zeker voor herhaling vatbaar. Jammer dat de crêpe suzette na 8 jaar van de kaart is gehaald. Klassiekers moeten op de kaart blijven.
Maar het eten en de bediening is meer dan super!!
Beste Roelbaert,

Hartelijk dank voor de review en de feedback.
We hebben deze kaart inderdaad gekozen voor een ander dessert dan de Crêpes. Namelijk Papaya welke geflambeerd is met Grand Marnier.

Met vriendelijk groet,

Ingrid_Eindhoven .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Heerlijke bistro, je vergeet hier volledig dat je niet op de mooiste plek van Eindhoven zit. Vooral de visgerechten zijn aan te raden en de crepes Suzette, met bereiding aan tafel.
Beste Ingrid_Eindhoven,

Hartelijk dank voor de mooie review.
Vanaf vandaag, gaat onze nieuwe kaart in. Daar staat in plaats van de Crêpes Suzette, geflambeerde papaya op. Echt een aanrader.

Jorg S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima gegeten. Uitstekende prijs kwaliteitverhouding
Beste Jorg,

Hartelijk dank voor je review.

Nora V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Goed eten, goede ontvangst
Inrichting wat gedateerd
Alcoholvrije wijnen zou fijn zijn
Blahblahblahblahblahblahblahblahblah
Beste Nora,

Hartelijk dank voor de feedback. Wij hebben geen alcoholvrije wijn op onze wijnkaart staan. Wellicht is dit het overwegen waard. Wel kunnen voor onze gasten altijd alcoholvrije wijn bestellen als ze dit vermelden bij hun reservering.

Tim V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
goede eerlijke Franse keuken
Beste Meneer van Hest,

Hartelijk dank voor de review.

Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Heerlijk avondje gehad met mijn vriendin.. Heel fijn personeel.. Heerlijke gegeten en een fijne sfeer al met al top dus..
Beste Kevin Brul,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en de review.

Hans M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Je zit hier in de sfeer van een Franse bistro. Best wel gezellig, hoewel de bossen kunstgras (bedoeld als decoratie) wat ons betreft weg moeten. Het past qua stijl niet bij de bistro en het 'ruimtelijke' verdwijnt erdoor. De laatste keer dat wij hier aten waren er wat grote bloemstukken neergezet. Veel gezelliger. Het eten is prima: Frans geïnspireerd. Wij hadden 4-gangen keuze menu voor €37,50. Dat is erg netjes. De porties waren groot genoeg (behalve de uiensoep; dat was wel erg weinig!)
Beste Hans Mulder,

Hartelijk dank voor de beoordeling en de feedback over onze nieuwe beplanting.
Wij zijn inderdaad nog een beetje aan het puzzelen wat het beste past binnen onze Brasserie. Wij nemen uw mening zeker mee.
De hoeveelheid in het kopje van de uiensoep, zal ik bespreken met onze Chef-kok.

Ingrid_Eindhoven .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Brasserie Flo stelt nooit teleur. De omgeving voelt, ondanks de lokatie, als een Franse bistro. Vooral vis en gerechten die aan tafel worden bereid zijn aan te raden.
Beste Ingrid_Eindhoven,

Hartelijk dank voor de mooi beoordeling en uw reactie.
Wij waarderen dit enorm.

Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Top
Beste Meneer de Bruyn,

Hartelijk dank voor de review en de scores.

matthieuvankaam .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Uitstekend gegeten in een fijne ambiance. Vriendelijke ontvangst en ditto bediening.Goede locatie, ruime parkeergelegenheid.
Beste matthieu vankaam,

Hartelijk dank voor de review en de beoordeling. We hopen u snel weer te mogen begroeten in onze Brasserie.

Roberto H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Leuke, correcte en vlotte oplettende bediening. Erg goed en heerlijk eten... Goede betaalbaar Champagne en zover ik weet goede wijn kaart met uitleg..Jammer dat er niet wat aan "amuses" gedaan wordt.... Maar toch top en zeker voor herhaling.
Beste Roberto Hartelust,

Hartelijk dank voor de reactie en de beoordeling. U geeft in uw feedback aan dat u amuses mist. Wij zullen dit bespreken met onze Restaurantmanager en Chef-kok.

Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk gegeten, lekker menu en goede service
Beste Gerrie Vermeulen,

Hartelijk dank voor de beoordeling. Fijn dat u heerlijk gegeten heeft in onze Brasserie.