Brasserie FLO Eindhoven

Veldmaarschalk Montgomerylaan 1 5612 BA Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Franse geheimen onthuld

C'est fantastique! Een stukje Frankrijk in hartje Eindhoven met heerlijke banken, wit gedekte tafels en grote vensters. Geen gefrutsel aan de gerechten, maar de echte Franse klassiekers, zoals steak tartare en crème brûlée. Al die pracht ook thuis namaken? Flo geeft haar geheimen bloot in twee kookboeken.

Meer informatie over restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Brasserie FLO Eindhoven ligt op loopafstand van Centraal Station Eindhoven. Verlaat het station bij uitgang Noord en via de voetgangerstunnel bent u in mum van tijd bij Brasserie FLO Eindhoven.
  • Kom je met de auto?
    Ligging Brasserie FLO Eindhoven is gevestigd naast Holiday Inn Eindhoven in het hart van lichtstad Eindhoven. Zowel per auto als per openbaar vervoer zijn wij goed en eenvoudig te bereiken. Openbaar vervoer Brasserie FLO Eindhoven ligt op loopafstan
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
helen.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Een geweldige ontvangst en ik had aangegeven dat mijn tafelgenoot die dag jarig was en deze werd ook nog in de watten gelegd. Geweldig gegeten niet te veel niet te weinig maar precies goed, zeker een aanrader als je goed en lekker wil eten,
Beste Helen,

Hartelijk dank voor de review.

Emilie R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Aanrader. Vriendelijke bediening, lekker gegeten. Wij gaan terug. Mocht ander voorgerecht omdat ik vis en lam minder vond. Zeer flexibel.
Beste Emilie,

Hartelijk dank voor de review.

Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Een goede keukeneen eenvoudige kaart verse produkten en een goede bediening. Recomendable para los amantes de la gastronomia
Beste Ellen,

Hartelijk dank voor de feedback.

Met vriendelijke groet,<br />

Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Zeer attente, vriendelijke en correcte bediening. Eten is verhouding prijs kwaliteit dik in orde. We hebben er lekker gegeten. We hadden ons dochtertje van 1.5 jaar meegenomen. Zij had per ongeluk op het alarmknopje op de baby-change gedrukt. Er werd adequaat op gereageerd en toen het een vergissing bleek te zijn, namen ze dat ook heel relaxed op. Voelde me niet opgelaten. Complimenten aan FLO Eindhoven!
Beste Suzanne,
Hartelijk dank voor deze mooie review. We hopen u snel weer te mogen begroeten.

Karin L.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Samen met een vriendin gegeten bij Brasserie Flo via met Social Deal. We waren wat vroeg maar werden vriendelijk en correct geholpen. Je mag kiezen uit 2 voor-, hoofd- en nagerechten en bij ieder gerecht wordt een bijpassende wijn aangeboden. Alle gerechten waren lekker en netjes opgediend. De wijn is heerlijk, wel wat prijzig. De restaurantmanager heeft verstand van zaken en geeft je een welkom gevoel. We hebben lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.
Beste Karin,

Hartelijk dank voor de mooie review. We hopen u snel weer te mogen begroeten.

Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten is van uitstekende kwaliteit, het personeel is heel vriendelijk en helpen graag met het adviseren van gerechten of wijn. Hele fijne ervaring en leuke sfeer; tussen formeel en informeel in
Beste Joyce,

Hartelijk dank voor de mooie review.

Max Hermers.
Rinus L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Super vriendelijke ontvangst, gerechten van een hoge kwaliteit. Jammer dat we zolang(50 minuten) op ons dessert moesten wachten.
Hartelijk dank voor de mooi review!

rberghe77 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mooi opgediende gerechten. Als voorgerecht gamba's met Kokkels en rucola en als hoofdgerecht zeebaars met spaghetti en diverse gegrilde groenten. Alles was zeer goed van smaak. We komen zeker nog een keer terug.
Bedankt voor de mooie recensie!

M.C.G. V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
ik heb alleen maar alle lof voor dit restaurant. het is even geleden dat ik zo lekker en smakelijk heb gegeten. ga hier zeker nog eens terug.
Bedankt voor de mooie recensie!

Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Aardig personeel dat zeker hun best doet. Eten is niet erg bijzonder; aan de saaie kant en zeker voor de volle prijs erg uit verhouding wat betreft prijs/kwaliteit. Er zitten goede elementen in en qua garing valt er niks op aan te merken maar in zijn geheel weinig smakelijk. Het interieur is zoals je bij een Holiday Inn restaurant mag verwachten; uit de tijd en met vervelende radiomuziek op de achtergrond. Het dessert was wel lekker en ook op de wijnen was niks aan te merken maar ik zou dit restaurant zeker niet weer bezoeken; ook niet met de AH actie.
Nathan B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, erg professioneel ook. Tafeltjes staan wel wat dicht op elkaar en het komt toch wel vrij duidelijk naar voren dat het restaurant bij het hotel hoort qua sfeer en aankleding. Eten was met zorg bereid en erg lekker.
g M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Zeer prettig geholpen, bediening was erg vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten.
Maar nu bij verschillende restaurants gegeten met AH zegels en allen hadden stoofpotjes bedacht. Beetje weinig afwisseling.

Met vr. groet.
C C.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben zeer genoten van het heerlijk eten! Complimenten aan de chef! En ze hebben eraan gedacht dat mijn moeder jarig is! We waren zeer verrast bij het nagerecht! Hartelijk dank voor de attentheid! Top! ????
Donna58 P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We zijn hier zo vaak langs gereden zonder ons te beseffen dat er in dat lelijke Holiday Inn gebouw een geweldig restaurant verstopt zit. Bij binnenkomst waan je je meteen in een Parijse brasserie. Tafels zagen er goed verzorgd uit, en de onderlinge afstand was prima. Wij aten hier met onze AH zegels, dus veel te kiezen was er niet, maar dat weet je vooraf. Maar onze keus was echt Top! Vooraf heerlijk gamba's, en daarna Zeebaars, precies goed gegaard, en waar ik heel blij me was, was de hoeveelheid groentes. Niet te karig, zoals in de meeste restaurants, maar gewoon een ruime portie gegrillde groente. Toetjes zijn niet echt mijn ding, maar gezien de kwaliteit van de vorige gerechten was ik wel nieuwsgierig. Ook hier werd ik aangenaam verrast. Zowel de creme brulee, als het warme chocoladetaartje waren overheerlijk.
Bediening was ook heel vriendelijk en goed. De wijn werd op tijd bijgeschonken, wij hadden wel de indruk dat het meisje nog niet zo heel veel ervaring had, maar ze deed het echt goed.
Wij hebben er een nieuw adresje bij in Eindhoven!
ypenburg1 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een genoeglijke avond, kundig personeel met aandacht voor detail. In onze wijk een prima bediening met helicopterview. Lekker advies qua wijn, dus avond kon niet meer stuk.
ManonBezemer .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De service is echt uitmuntend, je wordt helemaal in de watten gelegd. Heerlijk eten, vooral het voorgerecht van gamba's en kokkelschelpen is voortreffelijk! Ook wanneer je iets buiten het AH menu om wilt bestellen wordt hier niet moeilijk over gedaan. Tegen een kleine bijbetaling is alles mogelijk! Een aanrader!
joseenwil .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
ik heb samen met mijn dochter gegeten en wij hebben gebruik gemaakt van de ah zegel actie. wij hadden een keuze uit 2 gerechten wij hebben voor allebei de gerechten gekozen en ze waren allebei goed voor een brasserie. de wijn was heerlijk bij de gerechten.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een heerlijk 3 gangen menu met verse ingrediënten!
Lekker broodje vooraf en de crème brulee als dessert was verrukkelijk!
JanJan69 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Het AH/Iens menu was hoog op smaak. De prijs/kwaliteitverhouding zou echter scherper kunnen ,die tip zouden we Holiday Inn mee willen geven
Bedankt voor de mooie review JanJan69!
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vanavond met AH kaart bij Flo gegeten keuze uit 2 menu's.We hadden Cocotte Gambas vooraf.Als hoofd gerecht Zeebaars.Als dessert chocoladetaartje met warme Chocolade v binnen met vanille ijs.Een heerlijke fles Cremant erbij.Klant gericht personeel fijne ambieance.Onze smaakpapillen gestreeld.Aan alle gerechten zorg besteed.AANRADER!!!
Bedankt voor de prachtige review Annemarie!