Brasserie FLO Eindhoven

Veldmaarschalk Montgomerylaan 1 5612 BA Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Franse geheimen onthuld

C'est fantastique! Een stukje Frankrijk in hartje Eindhoven met heerlijke banken, wit gedekte tafels en grote vensters. Geen gefrutsel aan de gerechten, maar de echte Franse klassiekers, zoals steak tartare en crème brûlée. Al die pracht ook thuis namaken? Flo geeft haar geheimen bloot in twee kookboeken.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Brasserie FLO Eindhoven ligt op loopafstand van Centraal Station Eindhoven. Verlaat het station bij uitgang Noord en via de voetgangerstunnel bent u in mum van tijd bij Brasserie FLO Eindhoven.
  • Kom je met de auto?
    Ligging Brasserie FLO Eindhoven is gevestigd naast Holiday Inn Eindhoven in het hart van lichtstad Eindhoven. Zowel per auto als per openbaar vervoer zijn wij goed en eenvoudig te bereiken. Openbaar vervoer Brasserie FLO Eindhoven ligt op loopafstan
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,1
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Fantastische keuken! Lekkere wijnen en attente, betrokken bediening. Fijne sfeer. Prijs kwaliteit is absoluut goed. Een aanrader!
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heel lekker gegeten met wonderbox bon brasserie en tafelen, vriendelijk personeel en vriendelijke chef van het restaurant.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Eten was prima en bediening ook maar het was fris en ongezellig. Duidelijk een hotel. Ook geluid uit de keuken was niet prettig. Advies vloerbedekking en meer klanten aantrekken en gezelliger maken.
Nora V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeker de moeite waard om daar weer te gaan eten, maar dan niet met de AH actie, omdat je maar van ieder gerecht (dus voor-hoofd- en nagerecht) uit 2 kunt kiezen.
w.hal1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Beetje teleurstellend dat het Menu Flo niet geldig was voor de AH restaurantactie. Vorige keer werd ons verteld dat men met de AH restaurantactie ook een keuze mocht maken uit het Menu Flo. Er was nu een apart menu voor AH restaurantactie. AH klanten zaten ook apart. Wij komen met regelmaat bij FLO. Andere keren vond ik het beter.
Gerechten die ik niet zelf kan maken. Dat was nu niet het geval. Het is dat het nu 2 =1 was. Dit menu vond ik geen € 32,,- waard.
AnnekeDekkers .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijnen, je eet in een Parijse sfeer, alsof je in een mooie brasserie zit. De bediening en service zijn geweldig. Ik ben niet anders gewend bij de Flo.
ypenburg1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Met de AH actie gegeten, keuzemenu met mogelijkheden tot uitwisseling van gerechten. Kleine bijbetaling gerechtvaardigd.
Vriendelijk en kundig personeel.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prima en toegankelijke bediening. Super dat ze hier nog aan tafelbereidingen doen. De steak tartaar prima op smaak, met kappertjes en Worchestershire saus zoals het hoort. Wij komen hier zeker nog eens terug. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Henri V.
tineke B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Mientje en Tineke hebben heerlijk gegeten van een reuze gezellige avond genoten ,
met zeer prettige bediening, dank je wel en tot ziens
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Ik was al eerder bij Brasserie FLO in een andere stad. We hebben weer genoten. Nu van het drie gangen AH menu. Het was heerlijk. De presentatie mooi en goed verzorgd. Fijne omgeving en prettige bediening.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Verrassend lekker! Beetje bijzondere plek (tussen kantoorpanden) maar prima eten! En bediening was ook goed.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Frans restaurant, uitstekende keuken. Prijs/kwaliteit verhouding is prima! Super lekker gegeten. Een aantal gerechtjes werden aan tafel bereid door Ruud, een professionele gastheer die ons bediend heeft. Leuke sfeer. Een echte aanrader!
m.zon .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Leuk uit eten geweest, goed verzorgd en smakelijk.
Vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ook de prijs-kwaliteitsverhouding is prima.
Max G.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Super lekker eten, leuke sfeer mede door de tafelbereidingen! Goede prijs kwaliteit verhouding! Alleen klein stukje lopen als je met de taxi komt
Joni A.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Zeer lekker gegeten! Vers en mooi geserveerd, een echte aanrader! Prijs kwaliteit dik in orde. Heel vriendelijk personeel!
bisssc211 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wij wonen dicht bij Brasserie Flo Eindhoven. Voor het eerst zijn we hier gaan kennismaken. Via de AH-actie. Dit restaurant heeft een menu waar je na afloop AHA! tegen zegt. In een, zo op het eerste gezicht klassiek stevige inrichting, werden we prima ontvangen. Aan tafel een deskundige en vooral rustige bediening. Zeer goede aandacht voor wijnadvies. We kregen een prima menu met smaakvolle gerechten. Allebei vonden we het echt lekker! Heerlijke wijn. Ik rode en zij witte wijn. Opvallend rustige muziek op de achtergrond waardoor we elkaar konden blijven verstaan. Klasse! Een prijs-kwaliteit verhouding waardoor we, alles bij elkaar genomen, hier zeker weer naar toe zullen gaan! Lekker, in twee opzichten, dicht bij huis.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Dank voor de perfecte avond, bediening was TOP en de gerechten van hoge kwaliteit.
Zeer smakelijk en prachtig opgemaakt. Voor herhaling vatbaar!
bruinscasper .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
AHACTIE. Was top. Heerlijk gegeten. Lekkere wijnen. Professionele en leuke bediening. Was weer top. We komen snel weer terug.
helen.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Een geweldige ontvangst en ik had aangegeven dat mijn tafelgenoot die dag jarig was en deze werd ook nog in de watten gelegd. Geweldig gegeten niet te veel niet te weinig maar precies goed, zeker een aanrader als je goed en lekker wil eten,
Beste Helen,

Hartelijk dank voor de review.

Met vriendelijke groet,

Max Hermers