Brasserie FLO Eindhoven

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Franse geheimen onthuld

C'est fantastique! Een stukje Frankrijk in hartje Eindhoven met heerlijke banken, wit gedekte tafels en grote vensters. Geen gefrutsel aan de gerechten, maar de echte Franse klassiekers, zoals steak tartare en crème brûlée. Al die pracht ook thuis namaken? Flo geeft haar geheimen bloot in twee kookboeken.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Brasserie FLO Eindhoven ligt op loopafstand van Centraal Station Eindhoven. Verlaat het station bij uitgang Noord en via de voetgangerstunnel bent u in mum van tijd bij Brasserie FLO Eindhoven.
  • Kom je met de auto?
    Ligging Brasserie FLO Eindhoven is gevestigd naast Holiday Inn Eindhoven in het hart van lichtstad Eindhoven. Zowel per auto als per openbaar vervoer zijn wij goed en eenvoudig te bereiken. Openbaar vervoer Brasserie FLO Eindhoven ligt op loopafstan
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Brasserie FLO Eindhoven

Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Flo heeft een fijne uitstraling mbt inrichting.Het personeel is klantgericht ook wordt je herkend omdat je er al meerdere keren geweest bent.Gisteren met vriendin geweest die er voor de eerste keer kwam die wil er nu ook weer eens terug naar toe.We waren met de AH kaart We kregen advies over de wijn. we hadden Franse uiensoep vooraf,en als hoofdgerecht de zalm op de huid gebakken en het dessert met aardbeien.Daarna nog koffie die mooi geserveerd wordt.Het was een mooie sfeervolle avond.Compliment aan personeel en de koks !!!
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wij hadden een keurige tafel voor 6 personen aan de raamkant ( zoals gevraagd) . 4 van ons waren voor het eerst op deze locatie.
Wij hebben heerlijk genoten van deze AH actie. Het meerkeuze AH menu bevatte voor ieder wat wils.
Al met al een aanrader.
pierre V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
het was super het personeel alles niets aan te merken ze verdienen 10/10 zo vriendelijk begripvol voor een vraag meer kunnen we niet zeggen
Bedankt voor de prachtige score en uw complimenten over het team, Pierre! Het is erg fijn om te lezen dat uw verblijf zo naar wens is geweest.

Peter V | General Manager
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een zeer prettige eerste kennismaking. De gerechten waren prima op smaak en een klein foutje van de gastheer, werd erg goed en snel opgelost. Uitermate tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.
Beste Ilse Kocken - deWit,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review met feedback.
Wat fijn dat het voor u een goede eerste kennismaking is geweest.
We kijken er naar uit om u weer te mogen begroeten in onze Brasserie.

General Manager.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het is een uitstekend restaurant en een goede bediending.
Dit is een aanrader, gelegen in het Holyday inn Hotel.
Fam. Vermeulen te Asten
Beste Fam Vermeulen,

hartelijk dank voor het delen van jullie ervaringen. Uw aanbevelingen over ons restaurant en complimenten over het personeel worden zeer gewaardeerd en zullen zeker gedeeld worden met het team. Dank voor uw bezoek en wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Peter V | General Manager
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Brasserie Flo heeft een fijne kaart, je wordt hier nog met egards behandelt; de bediening is altijd zeer prettig en heeft een zeer goede kennis van de gerechten en eventueel bijpassende wijnen; kortom servicegericht en bereid to meedenken!

Wim S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Het voorgerecht - gerookte zalm met humus - was heerlijk zacht van smaak. Mijn hoofgerecht - parelhoenfilet op een bedje van groente en aardappelpuree - was perfect: de parelhoen was mooi gaar, de groente kort gekookt, en zelden zo'n lekkere aardappelpuree gegeten.
Beste Wim Stut,

Hartelijk dank voor de feedback.
Wat fijn om te horen dat het diner u goed gesmaakt heeft.

We hopen u snel weer te mogen begroeten.

Peter Vos
General Manager.
keeskun .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Aanrader voor wie voor niet teveel geld heel lekker wil gaan eten. Parkeren kan op het terrain en je krijgt een uitrijkaart.

berry S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een prettig restaurant goede bediening , zeker om nog eens terug te gaan. Het was goed bezet en dat is ook gezellig.het diner was een goede keus.

Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Fantastische keuken! Lekkere wijnen en attente, betrokken bediening. Fijne sfeer. Prijs kwaliteit is absoluut goed. Een aanrader!

Maria J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heel lekker gegeten met wonderbox bon brasserie en tafelen, vriendelijk personeel en vriendelijke chef van het restaurant.

Elly V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Eten was prima en bediening ook maar het was fris en ongezellig. Duidelijk een hotel. Ook geluid uit de keuken was niet prettig. Advies vloerbedekking en meer klanten aantrekken en gezelliger maken.
Hartelijk dank voor de feedback.

Nora V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeker de moeite waard om daar weer te gaan eten, maar dan niet met de AH actie, omdat je maar van ieder gerecht (dus voor-hoofd- en nagerecht) uit 2 kunt kiezen.

w.hal1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Beetje teleurstellend dat het Menu Flo niet geldig was voor de AH restaurantactie. Vorige keer werd ons verteld dat men met de AH restaurantactie ook een keuze mocht maken uit het Menu Flo. Er was nu een apart menu voor AH restaurantactie. AH klanten zaten ook apart. Wij komen met regelmaat bij FLO. Andere keren vond ik het beter.
Gerechten die ik niet zelf kan maken. Dat was nu niet het geval. Het is dat het nu 2 =1 was. Dit menu vond ik geen € 32,,- waard.
Hartelijk dank voor de feedback. Wij zullen dit meenemen met een eventuele vervolg actie.

Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijnen, je eet in een Parijse sfeer, alsof je in een mooie brasserie zit. De bediening en service zijn geweldig. Ik ben niet anders gewend bij de Flo.

ypenburg1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Met de AH actie gegeten, keuzemenu met mogelijkheden tot uitwisseling van gerechten. Kleine bijbetaling gerechtvaardigd.
Vriendelijk en kundig personeel.

Henri V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prima en toegankelijke bediening. Super dat ze hier nog aan tafelbereidingen doen. De steak tartaar prima op smaak, met kappertjes en Worchestershire saus zoals het hoort. Wij komen hier zeker nog eens terug. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Henri V.

tineke B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Mientje en Tineke hebben heerlijk gegeten van een reuze gezellige avond genoten ,
met zeer prettige bediening, dank je wel en tot ziens

• Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Ik was al eerder bij Brasserie FLO in een andere stad. We hebben weer genoten. Nu van het drie gangen AH menu. Het was heerlijk. De presentatie mooi en goed verzorgd. Fijne omgeving en prettige bediening.