Brasserie FLO Amsterdam

Amstelstraat 9 1017 DA Amsterdam Nederland Kaart
31-208904757

Over het restaurant Brasserie FLO Amsterdam

Brasserie FLO in Amsterdam is een klein stukje Parijs aan het Rembrandtplein. Stap Brasserie FLO binnen en je komt terecht in een authentieke Parijse brasserie. Het witte tafellinnen, de meubels, de chefs in de open keuken, de rondrennende obers, de menukaart en de tafeltjes gezellig dicht tegen elkaar aan geschoven: alles doet hier aan Frankrijk denken.

Om het beeld helemaal compleet te maken, staat bij de ingang van Brasserie FLO een zeer uitnodigend fruits de mer-buffet. Dit is de plek waar de hele avond door oesters worden geopend en verse kreeften, langoustines, gamba’s en andere schaal- en schelpdieren op het ijs klaarliggen voor de schalen fruits de mer.

Uiteraard kun je in Brasserie FLO ook terecht voor andere klassiekers uit de Franse keuken, zoals crêpe suzette en steak tartare. Daarbij wordt een goed glas Franse wijn geschonken. Wat dat betreft heb je een ruime keuze, op de wijnkaart staan een paar prachtige flessen om samen met je tafelgenoten van te genieten.

Is het lang geleden dat je in Parijs was en wil je dat heerlijke Franse gevoel wel weer eens ervaren? Reserveer dan een tafeltje bij Brasserie FLO. Bon appétit!

Meer informatie over restaurant Brasserie FLO Amsterdam

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Brasserie FLO Amsterdam

Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
prima gesoupeerd. Ook al was het laat (11.00 uur), het personeel was zeer vriendelijk en wij voelden ons in het geheel niet te veel.
Jo D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Super
Trijn B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Met z'n vieren uiterst goed verwelkomd, jassen met shawls, handschoenen, en alles wat zwaar was in dit koude weer, in 1x weggewerkt en vervolgens naar prachtige tafel geleid. Voorgerecht en - vooral - de legendarische braisee de veau (voor de zoveelste keer er genoten!) nu wederom besteld.(Laat dit gerecht nooit van de kaart verdwijnen!) Als iets de klassieke franse cuisine belichaamt, in een straal rond 't Rempbrandtplein, dan is Flo 't wel. Als mijn vrouw en ik 't even niet meer weten 'waar gaan we dit weekend eten' komen we steevast ( toch) weer uit op Flo. Ook de eeuwig verrukkelijke Creme Caramel en de (voor de prijs) uitstekende wijnen overtuigen ons iedere keer weer van 'n : au prochain!
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Tafeltjes wel erg dicht op elkaar
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Naast de oude klassiekers bieden ze ook verrassende combinatie-gerechten. Meer dan genoeg keus en ook de opmaak was heel mooi.
We komen terug.
win C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijke 3-gangen menu gehad. Wel hele grote porties, dus (helaas) de overheerlijke creme brulee net niet op kunnen eten. De bediening is erg vriendelijk en je merkt dat ze met plezier en zorg hun werk doen.
Aalt S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Verborgen achter 'neutrale gevel' zit een stukje Frankrijk. Wat een warme kleuren, geuren en bedrijvigheid. Laat je niet afschrikken door prijs van de 'Fruits de mer'. Zoek je favoriete gerecht of kies voor een 2- of 3 gangenmenu voor een redelijke prijs.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Prettige sfeer, vlekkeloze bediening en een goede prijs/kwaliteit.
Greet S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ik vond het eten goed en lekker, maar miste bij het hoofdmenu wel groeten. Dat was ook de mening van mijn vrienden.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
De klant en zijn wensen staan centraal, de gerechten waren zeer lekker en verrassend. De bediening is super vriendelijk van bij de aankomst tot het vertrek.
Bastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
De gerechten op de kaart zijn prachtig opgeschreven, het eten zelf is het tegenover gestelde. kwaliteit van het eten was echt slecht. vis en sauzen smaakte alsof het al uren stond. een soort harde plastic smaak overheerste het eten. service was op zich prima, alleen werd onze wijn (eerste drankje) gebracht nadat we onze voorgerechten al op hadden.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Niet spectacular, maar een net en degelijk restaurant.
Tiny G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Het voorgerecht was zeer goed mmmmmmm. Het was heerlijk toeven bij Flo.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Waarom moet je altijd op de rekening wachten? Eten was top.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We eten hier vaak voor we naar de opera gaan, gunstige ligging, goed eten. Maar de bediening is de laatste tijd erg achteruit gegaan. Gisteren was dat echt niet goed. Geen ontvangst, we moesten zelf onze jassen ophangen. En overigens toen we weggingen ook weer uit het rek vissen. Geen service. Om alles wat we bestelden qua drank, brood, moesten we een tweede keer vragen. Wijn bij het hoofdgerecht kwam ook pas na opnieuw vragen. Degene die ons bediende was niet alert, niet proactief. De gastheer/manager deed zijn best hier en daar wat op te vangen, maar ook niet optimaal. Was een paar maanden geleden ook al zo. Het is dat de locatie zo gunstig is, maar ze zouden hier echt wat aan moeten doen, was voorheen veel beter.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Op deze woensdag heb ik met collega's heerlijk en gezellig gegeten in Flo. Het is er netjes ingericht met een vleugje chique. De bediening was aardig en snel. Wel werd er een fles wijn op de rekening gezet die wij niet hadden besteld. Deze werd gelukkig zonder protest verwijderd. Het eten was voortreffelijk. Ik had als hoofdgerecht de Steak tartaar en als na een koffie gourmand.
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Visplateau met weinig variatie stond wel op de kaart. Slechte prijs kwaliteit
Wel aardige bediening
Martina E.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Vriendelijk personeel. Mooie inrichting zaak. Goede prijzen niet te duur Tafels iets te dicht bij elkaarvoor een goed gesprek. Iedereen kan het horen. Verder tevreden naar ons hotel. Hampshire
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Uitstekende gerechten. Vriendelijke en goede bediening. Mooie inrichting. Absolute aanrader!
Vasthi P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heel verrassend dat dit nog in de grote stad bestaat. De ontvangst was oprecht. Je voelde je meteen welkom en kreeg alle aandacht. Warm en gezellig en zeer professioneel zonder afstandelijk te zijn. Mijn partner ik na eten na theater en dat voelde mede door het heerlijke eten en gastvrije bediening als een echt avondje uit. Heerlijk!