Brasserie FLO Amsterdam

Amstelstraat 9 1017 DA Amsterdam Nederland Kaart
31-208904757

Over het restaurant Brasserie FLO Amsterdam

Stukje Parijs aan het Rembrandtplein

Bij binnenkomst waan je je meteen in Parijs. Het witte tafellinnen, rondrennende obers, de bedrijvigheid van de chefs in de open keuken en als kroonjuweel het grote fruit de mer buffet bij de ingang. Alles ademt de sfeer van een klassieke brasserie. Op de kaart prijken naast een ruime selectie schaal- en schelpdieren meer klassiekers uit de Franse keuken. Bon appétit!

Meer informatie over restaurant Brasserie FLO Amsterdam

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag 12:00 - 23:30
Donderdag en Vrijdag 12:00 - 00:00
Zaterdag 17:30 - 00:00

Anita M. G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We werden met alle egards behandeld en ook de verdere avond was de bediening heel correct en prettig. We hebben genoten van het eten. Kortom een prima restaurant en om terug te komen.
Mike C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een van onze favoriete restaurants. Mis wel een fors aantal van de bekende medewerkers. O.a. Ilse.
Ook mis ik de uitleg bij de gerechten, is altijd erg leuk.
lisa N.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
we zijn heel prettig en hartelijk ontvangen
kwaliteit eten was prima en tijd tussen de gangen gebalanceerd
vorig jaar ook in Flo gegeten en hier waren we enthousiast over dus dit jaar
teruggekomen.
prima avond
Ulrike C.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Ben er al 7 jaar geleden met vrienden geweest om mijn verjaardag te vieren - nog steeds een supergoed adres om op kwalitatief hoog niveau te eten!????
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met een hartelijke ontvangst werden we naar onze tafel gebracht. Met de AH kaarten hebben we daar heerlijk gegeten. Een heerlijk voorafje van gamba' s met als hoofdgerecht een mals stukje kalfsvlees en een toetje van meloensoep met ijs en verse vruchten. Een aanrader . Allies was even verzorgd en een hele vriendelijke bediening, gaan daar zeker nog een keer eten.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Ondanks reservering (waarbij werd gevraagd om emailadres) kwamen wij voor niets voor een lunch. Restaurant was dicht omdat iemand (kok ?) niet was komen opdagen. Het was kennelijk teveel moeite ons dit even te laten weten. En wij kwamen van ver.
Nooit meer naar Flo, dat is duidelijk !!!
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Nu twee keer met AH-actie hier het menu gegeten. In een woord: uitstekend! Enige minpuntje is voor mij dat de tafels dicht op elkaar staan, maar dat maakt het ook tot een Frans restaurant.
astierie .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Zeer goede kwaliteit prijs verhouding, prettige bediening. Drie gangenmenu was bijzonder smakelijk. Wij waren op dat tijdstippen enige gasten voor de lunch.
HenriSeegers .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
keuzemogelijkheid voldoende uit een mooi menu/aanbod; de bediening was op een manier wel wat rommelig, niet zo zeer aan onze eigen tafel, maar meer om ons heen waardoor ik , gelet op mijn horeca-ervaring uit een ver verleden de neiging kreeg mee te helpen; dit toch maar niet gedaan !!
Yum K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Hadden via IENS om 19.00 uur gereserveerd. Tot onze, en hun, verbazing was dit niet aan FLO doorgegeven, dus even probleempje. Door zeer vriendelijk personeel van FLO opgelost, alsnog tafel voor vier en top eten! Hulde!
th.lindeman .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Bij Flo Amsterdam gegeten met de AH restaurantactie. Keuze uit een beperkte kaart met ruim voldoende keus uit heerlijke gerechten. Dit restaurant stelt nooit teleur.
e.swagerman .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
We hebben hier gegeten met de AH actie. Het eten was zeer smakelijk, hele vriendelijke bediening. Het was beter dan ik had verwacht. FLO is toch een 'keten', maar de service en kwaliteit verraste me.
Nelly H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Alles precies in het juiste tempo, op een dinsdag vroeg in de avond gedineerd, in lekker rustig hoekje gezeten.
Eten en keuze voortreffelijk, alle gerechten op de juiste temperatuur, en door een zeer vriendelijke bediening geserveerd.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We zijn een aantal keren geweeest (sinds de opening). De gerechten zijn erg lekker en de kwaliteit zijn erg goed. Een goede bediening. We komen zeker terug.
Alicejdevos .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Asperge voorgerecht karig met wel geteld twee asperges, kalfsstoofvlees voor een derde deel vet en nauwelijks groenten. Profiterolles van de vorige dag. Dit werd door de kok via de bediening ruiterlijk erkend.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Goede ontvangst. Het voorgerecht voortreffelijk, mijnhoofd gerecht Eend perfect , prachtige mooie wijn
De bediening vriendelijk En dit alles voor een zeer goede prijs
Zeer aanteraden!!!
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel verwezen. Ondanks de beperkte menukeuze 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten ën 3 nagerechten was het niet moeilijk öm een keuze te maken. Kortom wij hebben heerlijk gegeten in een prima ambiance met een levendige sfeer.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Met de AH actie gegeten, en een uitstekende avond gehad. Er waren per gang drie keuzes, in mijn gezelschap waren we alle vier erg onder de indruk van de kwaliteit en opmaak van de gerechten. Stuk voor stuk heerlijk. Bijpassende wijnen ook van goede kwaliteit. De witte wijn werd helaas veel te koud geserveerd, het glas Pomerol dat bij de eend werd gebracht maakte dit echter meer dan goed. Erg vriendelijke en persoonlijke bediening. Had bij momenten misschien iets sneller gekund. Extra madeleines uit de keuken bij de koffie waren erg attent.
Al met al heel geslaagde avond gehad, ik kom graag terug.
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij hadden hier al eerder gegeten maar nu met AH restaurantzegels met z'n vieren.
Moesten erg lang wachten, nonchalant personeel helaas deze keer, normaal wel vakkundig en netjes.
Vergaten ons hoofdgerecht door te geven aan de keuken en daarom erg lang wachten, toen wist de bediening niet meer wat wij besteld hadden. Een nette service zou zijn geweest om een koffie of drankje aan te bieden voor het enorm lange wachten maar dat bleef helaas achterwege.
Hansito T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
zoals altijd heerlijk gegeten i.v.m. de restaurant actie van AH dit keer, heerlijk drie gangen keuze menu...één groot feest