Brasserie FLO Amsterdam

Amstelstraat 9 1017 DA Amsterdam Nederland Kaart
31-208904757

Over het restaurant Brasserie FLO Amsterdam

Stukje Parijs aan het Rembrandtplein

Bij binnenkomst waan je je meteen in Parijs. Het witte tafellinnen, rondrennende obers, de bedrijvigheid van de chefs in de open keuken en als kroonjuweel het grote fruit de mer buffet bij de ingang. Alles ademt de sfeer van een klassieke brasserie. Op de kaart prijken naast een ruime selectie schaal- en schelpdieren meer klassiekers uit de Franse keuken. Bon appétit!

Meer informatie over restaurant Brasserie FLO Amsterdam

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag 12:00 - 23:30
Donderdag en Vrijdag 12:00 - 00:00
Zaterdag 17:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Brasserie FLO Amsterdam

julius S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Restaurant 'Flo' in de Amstelstraat gisteravond bezocht.
Daar zoals altijd heerlijk gegeten. De bediening heel vriendelijk.
Hansito T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Job D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
De kwaliteit van het eten, zowel de langoustines, de steak tartare als de parelhoender was uitstekend. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is acceptabel. Wel jammer dat voor een literfles mineraal bruis zes euro gerekend wordt.
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Het bleek erg moeilijk het bediendend personeel aan te spreken. Ze zit in het blikveld van personeel, maar vragen of handbewegingen helpen niet om aandacht te krijgen.
Mea V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Het was een rustige maandagavond, zodat we elkaar goed konden verstaan.
Dat is soms wel eens anders als er een luidruchtige groep naast je zit.
Bernadette W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de actie van AH mochten we kiezen uit het FLO 3 gangen menu. Prima en vriendelijke bediening. Het was jammer dat de slagroom die we bij de koffie gevraagd hadden pas kwam toen we de koffie al op hadden. We hebben toen nog een kop koffie genomen ;) Zeker een aanrader.
Joop M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Het was zoals gewoonlijk weer voortreffelijk. Juist hoeveelheid en vanzeer goede kwaliteit. Niveau sterrenrestaurants de Poel in Àmstelveen.
Gary K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Was weer helemaal top! En ze doen nog steeds mee met de AH Actie. Dus prijs kwaliteit is zeker bijzonder!
Nog geen 120 tekens?
Berend B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Veel kleine foutjes: voorgerechten werden niet tegelijk geserveerd en waren te zout (zout toevoegen aan ansjovis is niet aan te raden); wijn moesten we steeds om vragen ondanks het feit dat wij hadden aangegeven dat wij bij elk gerecht passende wijn wensten; voorschot (sloof) van kelner had vlekken van gemorst eten (daar had de gerant of een collega op moeten ingrijpen) en tenslotte was er op twee van de drie toiletten geen toiletpapier. Daarop geattendeerd werd het euvel niet opgelost ("te druk"); een tweede keer na iets meer dan een uur werd het waarschijnlijk opgelost.
Al met al best een leuke avond (mede door de vriendelijke bediening) maar gezien de prijs qualiteitverhouding voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
De visgerechten waren erg goed! Echt aan te bevelen is ook de kalfsborst. De prijzen van de dranken zijn beetje aan de prijs.
We komen zeker volgende maand terug!!
Hansito T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
altijd weer een feest zodra je binnen loopt in Flo, heerlijk gegeten!!
je waant je in hartje Parijs.broodje met Normandisch gezouten boter is mop zich al een feest!
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het was een goede service !
En speciaal voor jaardag decoratie van toetje .
SUPER !!!
Alle gerechte zijn smaak heel lekker .
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Twee keer hier gegeten. Eerste keer voor de lunch (2 personen) en de tweede keer voor het diner (6 personen) ter gelegenheid van ons 40-jarig samenzijn (waarvan 26 jr getrouwd). We hebben alle zes heerlijk gegeten. Het eten was verrukkelijk; van voor-, hoofd- en nagerecht. De begeleidende merlot wijn, seduction masion, waarvan wij twee flessen hebben gedronken paste perfect bij de gerechten.
Restaurant Flo is zeker aan te bevelen bij anderen en we komen zeker nog een keer terug.
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Service is echt Amsterdams, direct en met een kwinkslag. Eten, wij zijn hier meerdere keren geweest, is eigenlijk altijd goed. Soms iets aan de zoute kant maar dat is afhankelijk van je smaak wat je daar voor oordeel over hebt. Ik blijf de prijs altijd net iets aan de hoge kant vinden in verhouding tot de kwaliteit.
m.abbing .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
het eten was heel goed. echt genieten. we moesten wel lang wachten tussen de gerechten door. ik had het idee dat we in een speciaal ahzegelshoekje zaten.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
AH-actie, leuk keuze menu. Het eten was prima. Grappig: met meerdere paren, die allen de AH-actie verzilverden, keurig op een rij gezet.
Maarten C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Ben al een aantal keer hier gaan eten en het is altijd even voortreffelijk.Doet me denken aan mijn jeugd toen ik nog in België woonde daar heb je ook van die fijne restaurants .
alhvdhoo .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten in een zeer prettige omgeving. Tafel was mooi opgedekt, bediening voortreffelijk, vriendelijk en attent. We zijn vast van plan om nog een keer terug te komen. We hebben de brasserie al bij vrienden en kennissen aan bevolen.
b.bartens .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het is een mooi restaurant prachtige ambiance en heerlijk eten.prettige sfeer en zeer vriendelijk personeel Zeker een restaurant om terug te keren.
Christa P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Klassieke Franse keuken met hier en daar een verrassende noot, het menu en de gekozen wijnen waren uitstekend. Je voelt je verwend dankzij de vriendelijke, attente bediening in een prettige ambiance zonder (storende) muziek