Brasserie FLO Amsterdam

Amstelstraat 9 1017 DA Amsterdam Nederland Kaart
31-208904757

Over het restaurant Brasserie FLO Amsterdam

Stukje Parijs aan het Rembrandtplein

Bij binnenkomst waan je je meteen in Parijs. Het witte tafellinnen, rondrennende obers, de bedrijvigheid van de chefs in de open keuken en als kroonjuweel het grote fruit de mer buffet bij de ingang. Alles ademt de sfeer van een klassieke brasserie. Op de kaart prijken naast een ruime selectie schaal- en schelpdieren meer klassiekers uit de Franse keuken. Bon appétit!

Meer informatie over restaurant Brasserie FLO Amsterdam

EdenSus .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We genoten weer bij Flo. We vierden n feestje en t werd ook weer n feestje. Rog, hert, zalm, geen fazant, dessert met warme chocolade en profiteroles, omlijst met wijn wit en rood en water. Heerlijk. Tot snel. Au revoir.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Adrian T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij hebben hier zeer lekker gegeten, het sfeer was goed, het personeel vriendelijk. Niet zo'n frisse lucht in de mannen toilette, wellicht een klein ongeluk op die dag.
Irene W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
leuk restaurant zeer goed gelegen in omgeving van theaters; erg lekker eten in zeer vriendelijke omgeving en fijn correct personeel
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goede ontvangst, tafeltjes erg dicht op elkaar,waardoor weinig privacy.
De wijn was heerlijk, maar €8.- per glas vonden wij erg prijzig.
Het eten was heerlijk .
Dick G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, attente bediening. AH-aktie menu met veel keuzemogelijkheden. Vooraf Oosterse kreeftensoep, daarna gebraiseerde kalfsborst en als nagerecht een kaasplankje met Nederlandse en Franse kazen en alles even heerlijk. Mooi ingericht restaurant, gunstige ligging, een aanrader!
Thea W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding met aardige bediening en uitzonderlijk gerechten. Mooie wijnen per glas te verkrijgen. Ambiance in Parijse sfeer zonder de haast waarmee dat in parijs gepaard gaat.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Men was niet berekend op vroege gasten [ met een reservering waarop dit vermeld stond) die om 19 uur op hun plaats in de opera moesten zitten!
Eerst was de buitendeur opslot,vervolgens liep de bediening chaotisch door elkaar, ben ik na 5 minuten mijn op de counter gereedstaande glazen wijn maar zelf gaan halen.Rond 17.50uur werd nog veelvuldig vragen onze bestelling opgenomen.Voor- en hoofdgerecht ( lekker!) vanaf 18.05 in redelijk tempo opgediend,waarna we 18.28 uur weer moesten vragen om het dessert en de rekening. Om 18.35 kwam het dessert zonder rekening!
Om 18.45 verlieten we het pand waarna we buitenadem klokslag 19 uur op onze plaatsen zaten.
We gaan dus niet weer bij Flo eten voor we naar de opera gaan!!
alhvdhoo .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Royale keuze uit een uitstekend menu. Wachttijd wel wat lang, maar komen beslist terug. Leuk dat het menu regelmatig veranderd wordt.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Erg genoten van de ambiance, de correcte bediening en de uitstekende gerechten.
Wat ons betreft is Flo een blijvertje.
Wellicht kan men de huiswijn wat vriendelijker prijzen?
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was voortreffelijk. Ook de bediening was zeer goed. Het was de derde keer dat we hier kwamen. Het was weer geheel volgens verwachting.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
we waren hier met een AH kaart ; kon kiezen uit het menu , was een nieuw menu werkelijk heel goed , smaak sensaties prachtig afgestemd , erg lekker allemaal, goede service , smakelijk en lekker gegeten.
Marloes F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening top! Met de AH actie hier gegeten wat het ook erg betaalbaar maakte. Zeker een plek waar wij terug komen.
Carletta B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij moesten in het Engels of Frans,bestellen?????
Met alle respect.Wij zijn in Amsterdam en moeten in een andere taal onze bestelling doen !!!
Als Nederlander,werken in het buitenland en je blijft nederlands praten!! Waanzin en je komt nergens
als je de lokale taal niet beheerst. Een beetje arrogantie.Een ieder moet zich in de taal verdiepen vooral bedienend
personeel. Een taak voor de horeca-leiding.
Marco T.
Erg gezellig en lekker gegeten dit was een AH BON 2 personen voor 1 betaling
We hebben ook nog oesters extra vooraf gegeten. Heerlijke aanrader
sonjatakes .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was prima, alhoewel de porties een beetje aan de kleine kant waren,je moet wel degelijk een dessert nemen anders heb je niet genoeg gegeten,het dessert smaakte prima, de bediening was een beetle problematies, aangezien de serveerster, geen nederlands sprak alleen frans of engels , ze deed erg haar best met de
bediening, de tafeltjes staan erg naast elkaar ,je kan je buren letterlijk verstaan wat ze tegen elkaar zeggen, het restaurant ziet er prachtig uit het was toch al met al een leuke ervaring
Mia G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
goed sfeer, lekker eten en vriendelijke bediening. De bediening liet echter zeer lang op zich wachten tussen de verschillende gangen en maakte vergissingen. Ze wekten de indruk overbelast te zijn.
theo V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Eten en sfeer was uiteindelijk prima echter heel jammer dat ze mijn reservering via IENS totaal niet terug konden vinden. Dat is niet leuk binnenkomen als het vol is. Ik was overigens niet de enige die aan de bar mocht wachten ivm hetzefde probleem. Mijn advies, bel direct met de zaak op de dag . Wellicht kwam het omdat ik via de AH aktie geboekt had en derhalve 2e rang kreeg.
Ellis L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ondanks dat wij met de AH actie kwamen zijn wij zeer vriendelijk behandeld. Heerlijk gegeten. Komen zeker terug. Ook zonder zegeltjes actie.Het is het zeker waard.