Brasserie FLO Amsterdam

Amstelstraat 9 1017 DA Amsterdam Nederland Kaart
31-208904757

Over restaurant Brasserie FLO Amsterdam

Stukje Parijs aan het Rembrandtplein

Bij binnenkomst waan je je meteen in Parijs. Het witte tafellinnen, rondrennende obers, de bedrijvigheid van de chefs in de open keuken en als kroonjuweel het grote fruit de mer buffet bij de ingang. Alles ademt de sfeer van een klassieke brasserie. Op de kaart prijken naast een ruime selectie schaal- en schelpdieren meer klassiekers uit de Franse keuken. Bon appétit!

Meer informatie over restaurant Brasserie FLO Amsterdam

• Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Hans H. 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Zowel mijn tafelgenote als ik kozen voor het 3-gangen menu. Zij ging voor scampi's en schol en ik nam ook de scampi's maar met als hoofdgerecht kalfslende.
Alle gerechten waren van hoge kwaliteit en met een aangename timing professioneel geserveerd.
Vooraf bestelden we een rosé en een chardonnay die passend waren bij het voorgerecht. Bij het hoofdgerecht en het heerlijke dessert hebben wij ons laten verleiden door de keus van de sommelier.
Zoals bij Flo in Parijs veel 2 persoonstafeltjes naast elkaar. Op deze wijze kom je heel gemakkelijk met je buren in gesprek en in ons geval was dat een Amerikaans advocaten-paar waarmee het gezellig kletsen was. Kortom, een voortreffelijke avond en zeker voor herhaling vatbaar.
Timbulters . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Eten was erg goed en de service heel chic (moet je wel van houden). Het zag er van binnen wel nogal lelijk uit, oubollig.
Alhvdhoo . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een uiterst prettige sfeer. De brasserie ziet er verzorgd uit en is van een leuke stijl voorzien, zeker een plaats waar je goed kunt dineren. De bediening was vakkundig en vriendelijk, niet gehaast zodat men goede informatie kreeg.
Wzvanloosbroek . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
AH restaurant actie. Eten was voortreffelijk bereid, gangen volgden elkaar goed op. Bediening goed, vriendelijk. Genoten van lamszwezerik, biefstuk en een geweldige creme brulee
Yvonnemaria1 . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het was niet voor het eerst dat wij bij brasserie Flo aten, en wederom geweldig.
De bediening heel vriendelijk en behulpzaam.
Het eten heerlijk en prachtig opgediend.
De entourage is heel leuk, je hebt het gevoel dat je in een brasserie in Parijs zit.
Ellasmith95 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Al het eten was overheerlijk! Vooral de lamszwezerik en -tong als voorgerecht was verrukkelijk. De service was top en het decor typisch Frans, maar de kunst redelijk saai. De wijn was heerlijk en er was bovendien veel keuze uit lekkere wijnen en gerechten. Ik kom hier zeker terug!
Damenkuler . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
zeer prettige ambiance; eten eerlijk en heerlijk; ondanks drukte een rustige plaats om te eten. de prijzen voor eten en drinken zijn, gezien de kwaliteit, aangenaam.
Idasamson . Bourgondiër (3 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gisteren gegeten bij brasserie flo. De inrichting was sfeervol. Mooie witte gesteven servetten. In het begin was de bediening attent,later liep dat wat terug. We hadden het ah actie menu. Een uitnodigend menu met ruime keus. Het eten was oke, de biefstuk was ietwat taai. Het dessert , proeverij chocolade proeverij,was heerlijk.
Al met al hebben we fijne avond gehad bij flo.
Gschuurm . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Kwaliteit van het eten was erg goed. Bediening was vriendelijk, maar wel stuntelig. 2x viel er ergens bestek, mijn glas water ging om en het voetbad van het port-glas werd met de vingers weggeveegd. De tafels stonden veel te dicht op elkaar. Toiletten waren keurig. Al met al miste het toch iets, zeker gezien de prijzen.
Nira.breiner . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Met AH actie naar Brasserie Flo geweest. Het was een feest. Verrassend menu, originele gerechten, mooi geserveerd. Alles smaakte heerlijk. Een absolute aanrader!
Reinoud12 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk driegangenmenu van ah voor 35 euro, voor twee personen. Fijne bediening, brasserie decor. Top. De crème brullee is de beste die we ooit aten.
Eric D. Fijnproever (5 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hadden eerder hier gegeten en waren toen erg tevreden over zowel het eten als de service, maar deze keer nu met de AH restaurantactie, ze hadden hiervoor een speciale kaart met een keuze uit verschillende voorgerechten, hoofdgerechten als nagerechten.
We kozen beiden voor verschillende gerechten en namen hierbij een wijnarragement.
De gerechten waren bijzonder lekker, goed klaargemaakt en mooi gepresenteerd.
Ook de bijpassende wijn was goed afgestemd op de gerechten en voor een goede prijs.
De service, was, zoals we eerder gewend waren, uitstekend, ze namen rustig de tijd en kwamen elke keer vragen wanneer we het volgende gerecht wilden.
Kortom een hele avond echt heerlijk, fijn en rustig tafelen.
Een aanrader dus!
Sjoerd.brandsma . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eten was heerlijk. Bediening was formeel, maar over het algemeen vriendelijk. Goede fles wijn erbij voor een redelijke prijs. Wij komen nog terug!
Arbel . Fijnproever (5 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We aten hier met de actie van ah.We konden kiezen uit het speciale menu,de mogelijkheden waren ruim en de presentatie en kwaliteit uitstekend.
Het interieur laat je denken in Parijs te zijn,echt zoals een brasserie hoort te zijn.
De opstelling is ruim,prachtig gedekt,de bediening erg goed.
Een absolute aanrader voor een mooie avond uit
Kroesjaap . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben hier heerlijk rustig gegeten in dit restaurant, eigenlijk een stukje Parijs in Amsterdam. Fijne keuken (ietsje zoutig), geen grote porties en snelle, geruisloze bediening (het was niet druk, pas rond negen kwamen de eerste hotelgasten eten). Mooie inrichting, een beetje art Deco, heerlijke stoelen. Kortom top! En minder duur dan we dachten, minder dan 50 euro de man. Exclusief de Franse wijn natuurlijk, die is wel un peu aan de prijs. Maar wat wil je bij een echt Franse brasserie?
Hansito T. Bourgondiër (4 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
met AH restaurantactie gegeten, het was helemaal geweldig!! een keuze uit 4 gerechten per gang, een optie voor 2 gangen, lekker buiten gegeten...een absolute aanrader!
Foodie-71 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurantweek. Lamswezerik vooraf en als hoofd de lamsborst, beide erg lekker. We hadden geen plek meer voor een toetje maar mochten in plaats daarvan koffie nemen. Het personeel was zeer aardig en professioneel en praat bovendien gewoon Nederlands, echt top.
Ik denk dat dit het beste restaurant in de buurt van het rembrandtplein is, ik raad het iedereen aan.
Hans624 . Fijnproever (6 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Maandag 22 aug hier weer gegeten. Wederom voortreffelijk. Vooraf de gazpacho met gamba's en venusschelpen en vervolgens een lekkere fruit de mers, vergezeld van een heerlijk Poully Fume. Na afloop nog lekkere kaasjes. Heerlijke avond met prima bediening. Weer voor herhaling vatbaar !!
Dcwh . Bourgondiër (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ze hebben een mooi keuzemenu voor de AH restaurantbon; vier voor- hoofd- en nagerechten. De ober gaf er een goed wijnadvies bij en liet ook proeven. De witte huiswijn is een aanrader bij de vis. Het eten en de bediening waren uitstekend. De enige opmerking is dat de mooie schol (niet gefileerd) wat mij betreft niet op een bedje met puree en groenten zou moeten liggen. Over drie weken is er een nieuw menu en dan komen wij graag terug.