Brasserie Fleurie

De Driesprong 11 5241 TJ Rosmalen Nederland Kaart

Over het restaurant Brasserie Fleurie

Welkom bij Restaurant Brasserie Fleurie!

Lunchen, dineren, trouwen, vergaderen, een leuk feestje of zin in een lekker Brabants bakje koffie? Niets is te gek bij Fleurie. Hier staan ze met een jong en enthousiast team klaar om samen met jou dit moment perfect te laten verlopen!

Kies, proef en geniet een van de Klassiekers of andere gerechten van de wisselende en uitgebreide menukaart van Fleurie.

Glas champagne

• Af te huren , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Brasserie Fleurie

Diane V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het was erg druk, ik had al maanden gereserveerd, konden dit in eerste instantie niet bevestigen, na navraag en mail laten zien was er toch bevestiging. Daarna nog op andere plaats gaan zitten ivm drukten ruimte langetafel. Ronde tafel kwam gelukkig vrij. Nadien redelijke bediening.......broodjes waren lekker.
Coen G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Kort tevoren nog van de zeer uitgebreide bekend kaart gegeten. Nu veel uitleg over nieuwe concept en de aanstaande veranderingen. Hoeft voor ons niet zo. Was een prima restaurant in Rosmalen wat een beetje boven de middenmoot uitstak. Vooral een serieus gedownsizede kaart met iets vriendelijker prijs. Maar zonder vertrouwde bijlagen en een aantal klassiekers die we gewend waren. Onder het mom van 'tillen naar een hoger niveau'. We moeten het nog zien...
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was teleurstellend omdat wij vrijdag via Iens met 50% van rekening hadden geboekt bij dit restaurant , maar als we dan zaterdag de rekening krijgen , krijgen we te horen dat ze niet meedoen met deze actie
We zijn van mening dat buiten dat het eten prima was het resultaat teleurstellend is je moet dan niet in de lijst gaan staan van deelnemende restaurants.
Franciscus K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Fijne sfeervolle locatie, goede keuken en wijn.
a.romme R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Het was er goed toeven op het buitenterras.
mw. Ton van E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vriendelijk ontvangst, goede bediening van een smakelijke lunch hebben mijn buurvrouw en mij een gezellig paar uurtjes bezorgd. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke groeten van twee 80+ jarigen.
Vriendelijke groet namens hen. mw. Ton van den Engh tonvandengh@hetnet.nl
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een fantastische avond gehad in een super stijlvol restaurant. Lekker gegeten en gedronken. De ober heeft echt plezier in zijn werk en dat merk je, maakt er echt een feestje van.
Robbert R.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Een maaltijdsalade met Gamba's voor €17. Geen brood, alleen groene gemengde slasoorten met komkommer kleine Griekse olijven en een vijftal lauwe gebakken gamba's. Veel te weinig, veel te duur.
Imke L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
We waren met 6 personen (waaronder 2 kinderen).
Voor de kinderen waren aparte gerechten en als nagerecht een leuke beker met ijs die mee naar huis mocht.
De meeste gerechten waren oke. 2 hoofgerechten (kabeljauw) zijn teruggestuurd naar de keuken, omdat ze geen smaak hadden. Volgens de keuken hoorde dit zo, maar wel goed opgelost door een vervangend gerecht aan te bieden.
Het concept van de deserts is erg leuk/handig. Kleine porties en je kan kiezen tussen verschillende deserts en verschillende hoeveelheden (dus 1, 2, 3, 4 of 5 mini deserts).
Prijs kwalitiet niet in verhouding.
Roossanne .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Zondagavond hier gegeten.
Voorgerecht was heerlijk. De coquilles waren heel erg goed en ook de aspergesoep was heerlijk.
(Serveerster: hoe smaakt het en halverwege mijn vriends lofzang op de coquilles stond ze al met haar rug naar ons het volgende tafeltje leeg te ruimen)
Hoofdgerecht viel enorm tegen. Mijn vegetarische gerecht was zo onvoorstelbaar zout dat ik het terug heb gegeven. Hier werd wel heel netjes op gereageerd. Ik kreeg nog wel de vraag of ik er zelf extra zout overheen had gedaan (nadat men in de keuken had geproefd: natuurlijk niet!! Dan zou ik er toch niets van zeggen). Maar er werd meteen gevraagd wat ik als alternatief zou willen en ik kreeg een mooi opgemaakte salade en extra frietjes.
Serveerster dacht heel prettig mee over zwangerschaps-proef toetjes (geen rauw ei of alcohol).
Tournedos van mijn vriend was prima, en de frietjes precies goed qua knapperigheid.
Kaasplankje na was ook weer heerlijk.
Al met al een gezellige avond gehad met hoogstwaarschijnlijk wat pech.
(Hoewel ik er niet snel meer iets vegetarisch zal bestellen)
We hebben hier eerder heerlijk gegeten (toen in het laatste zonnetje op het terras), dus ik zou fleurie niet perse afraden ook al ga ik zelf de volgende keer ergens anders eten.
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Onverwacht op een Donderdag avond dit restaurant in een klassiek prominent gebouw in Rosmalen bezocht. Er was plaats ook zonder reservering, gedurende de avond liep het restaurant geheel vol. Helaas ook door een luidruchtige grotere groep.
Eenvoudig soepje als voorgerecht. Echter geen spoor te bekennen van de beloofde coquille in de aspergesoep.
Hoofdgerecht klassiek Zalm met asperges, Goed van smaak Zalm iets aan de droge kant en miste een krokantje van bijvoorbeeld ham om de klassieker compleet te maken.
Zelf een rustieke op hout geserveerde biefburger gegeten. Erg lekker beetje maar beetje verwarrend door saus op burger dan "running" ei en daarbij losse bbq saus.
Bediening wisselend straalde geen enthousiasme uit.
Verder redelijk om even wat te eten
Mindy K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
Recent met vriendinnen bij Fleurie gegeten. We kozen voor het 4-gangen menu.
Het eten was echt top! Tartaar van zeebaars met aardappelsalade... Als tussengerecht de currysoep, deze had iets hoger op smaak gemogen. Als hoofdgerecht varkenslende. Mooie garing en erg smakelijk. Het dessert maakte de avond af, een heerlijke proeverij.
De bediening liet nogal wat steekjes vallen, ze maakten een ongeïnteresseerde indruk die avond. Ze deden er ook jammer genoeg niets aan om de gasten een leuke avond te bezorgen. We kregen ook geen brood vooraf, terwijl alle andere gasten dit wel kregen. Drankjes kwamen laat of werden vergeten.
Marika V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Het was alweer een tijdje geleden dat ik bij Fleurie heb gegeten, maar ook nu was het eten weer erg lekker. De gamba's/coquille/groene schelp als hoofdgerecht was prima, als ook de dagvis van mijn tafelgenote. De porties zijn naar mijn idee wel wat kleiner geworden, maar de patat en de salade erbij maken het goed. Prijs / kwaliteit verhouding is (nog steeds) goed. Eerst een drankje op het terras gedaan, waarna de bediening ervoor zorgde dat we binnen aan konden schuiven. Vriendelijk personeel, zoals voorheen gezellige ambiance. Tafeltje voor twee was van de buren gescheiden door een plantenbak, daar mag voor mij wat meer ruimte zijn. Maar al met al nog steeds een prima restaurant in Rosmalen!
agna .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Gisteren bij Fleurie het maandmenu gegeten, werkelijk geweldig,echt een herfstmenu;
kalfsrosbief met tonijntartaar, pompoensoep met coquilles( heel verrassend) en een fantastisch hoofdgerecht van perfect gegaard hert( heel mooi rose en super mals )daarbij prima garnituur en nog een klein schaaltje wildragoutTot slot een grand dessert en dat allemaal voor 29.75 ! Complimenten aan aan de kok en de bediening !
Zeer aan te bevelen ,een aanwinst weer voor Rosmalen.
De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
4 gangen menu op het mooie terras besteld. Voorgerecht Vitello Tonato met heerlijke dressing. Wat veel droge sla bovenop. Tussengerecht Gazpacho lekkere smaken vooral de garnaaltjes extra korreltje zout had gemogen. Hoofdgerecht Tong op spinazie lekker maar zo heet dat deze toch even de magnetron zal hebben gezien. Na trio van kleine nagerechtjes. Leuk,
Frisse jonge service gerichte bediening. Prima adres