Brasserie Family's

Meer informatie over restaurant Brasserie Family's

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
CenH .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
In Steensel, klein plaatsje in Brabant, lijkt dit het enige restaurant en dat is helemaal geen verkeerde keuze. Die avond prachtig weer zodat we buiten hebben gegeten. We kozen voor het " preuvenement" menu a 29.90 euro pp. Brood met smeersel vooraf, gevolgd door een preisoepje met paling en bacon, daarna een 3-tal koude gerechtjes, gewoon lekker, gevolgd door een 4-tal hoofdgerechtjes waarvan 2 met vis; zalm en kabeljauw, en 2 vleesgerechten; bavette en varkenshaas. alle 4 opgediend met een sausje en groentegarnituur. En of dat nog niet voldoende was ook nog een salade en schaal met friet. De hoofdgerechtjes zijn flink, bijna teveel. Smaak prima. Hierna ook nog eens 4 nagerechtjes, allen even lekker. Bediening is uiterst vriendelijk en vlot. Bang voor een leeg glas hoef je hier niet te zijn. Maar hee..we zijn in Brabant. Aanrader als je eens in de buurt ben. Wij komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Gisteren weer eens bij "Brasserie Family's" wezen eten. Omdat ik niet veel tijd had, heb ik me beperkt tot een hoofdgerecht (Atlantische zeetong). De manier waarop deze werd opgediend was een streling voor het oog. Maar ook de smaak was meer dan goed. De serveerster, de eigenaar en zijn vrouw zijn uitermate vriendelijk. Het interieur is aangenaam.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Vandaag weer eens naar Steensel getogen om te dineren bij Family's. Als voorgerecht koos ik de pittige krabsoep. Deze was rijkelijk gevuld met stukjes krab en smaakte voortreffelijk. Ook de Atlantische zeetongfilet was meer dan goed. Maar het dessert, Citroen bavarois, viel enigszins tegen. Daar miste ik de citroensmaak. Op de bediening valt niets aan te merken. Die is zeer correct, waarbij men oog heeft voor de klanten. Het interieur van de zaak is vrij modern, maar aangenaam.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Gisterenavond, voor de afwisseling, eens in Steensel gaan eten. De Bouabaise die ik besteld had, was goed gevuld en smaakte goed. Ook op de bediening viel niets aan te merken. Omdat ik op het terras gezeten heb, kan ik geen oordeel geven over het interieur. Ik zal daar zeker nog eens terugkomen.
Ingeverh .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
We zijn gezellig met de meiden hier gaan eten en hebben t preuvenement gekozen, van elk gerecht 4 proeverijtjes. Het werd erg leuk opgediend en was heerlijk en verrassend. De ober was uitermate mee werkend, om iets aan te passen in t menu, vanwege dieet wensen. Wij komen zeker terug, voor de service en t heerlijke eten.
Hetty46 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Wij waren met z'n drieen voor een high tea. Deze was zeer uitgebreid en erg lekker.
De bediening was uitstekend en vriendelijk. Echt een aanrader!
Wij komen terug.